Hirdetés
- Argos: Az vagy, amit megeszel
- sh4d0w: Árnyékos sarok
- MaxxDamage: Vizes Laptop Hűtés? Lehetséges? Igen!
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- sziku69: Szólánc.
- Brogyi: CTEK akkumulátor töltő és másolatai
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Mr Dini: Mindent a StreamSharkról!
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
-
LOGOUT
FIGYELEM
A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
Mielőtt kérdeznél, OLVASD EL AZ ÖSSZEFOGLALÓT
_________________________________________________________
SYSTEM STATUS: [link]
-----
CURVE/MASTERCARD ÁRFOLYAM: [link]
-----
HATÁLYOS DÍJTÁBLÁZAT (2025. 05. 09.): [link]
-----
LEGGYAKRABBAN FELMERÜLŐ KÉRDÉS
Volt egy sikertelen vásárlásom a Curve-vel, mégis "levonták" az összeget. Mikor kapom vissza?
Két lehetőség van, mindkettő előfordul. Mivel az összeget először csak zárolja a bankod, néha sajnos zárolásban is ragad (a lenti bal oldali képen látható felirat esetén fordulhat elő), aztán napok múlva automatikusan felszabadul. A napok száma bankfüggő: a Revolutnál például 7, a K&H-nál 10, az Ersténél 15 nap, de egyes bankok (Raiffeisen, OTP, Cetelem) még hosszabb ideig, akár 30 napig is zárolásban tarthatnak egy-egy tételt.
Ha a sikertelen vásárlás után mégis lekönyvelik az összeget (ez a gyakoribb, a Go Back in Time menü aktívvá válása jelzi, hogy ez meg fog történni), a levonás mellett később lesz egy ugyanakkora összegű jóváírásod is. Mostanában az elutasított, a bankod által mégis lekönyvelt vásárlásokat legkésőbb a tranzakciót követő 15. napon téríti vissza automatikusan a Curve rendszere (ezt a lenti jobb oldali képen látható felirat jelzi), de egyes esetekben már a kilencedik napon elindul a visszatérítés. Ha 15 nap után sem történik semmi, érdemes panaszt tenned. Ha írsz a supportnak, a visszatérítési folyamat talán meggyorsítható: az appban tegyél bejelentést (Launchpad -› Support -› Chat -› New Conversation -› Transactions -› Declines), de készülj arra, hogy kérni fognak valamilyen igazolást/bizonylatot arról, hogy a tranzakció sikertelen volt, és arra is, hogy képernyőmentéseket újabban nem fogadnak el elutasított internetes vásárlásokról. Ha egy vásárlásod zárolásban ragadt, ugyanezen az útvonalon megpróbálhatod elkérni a zárolás visszavonását igazoló RRN (Retrieval Reference Number) tranzakcióazonosítót, amelynek birtokában a bankod ügyfélszolgálata tud segíteni a zárolás manuális feloldásában.
Ha az elutasított tranzakciónál szintén a jobb oldali képen látható feliratot látod rögtön a vásárlás után (vagy 1-2 órával később), biztosan nincs további teendőd: ez azt jelenti, hogy a Curve rendszere már vissza is térítette az összeget (=bejelentést NEM kell tenned). A visszatérítés elindítása után csak a bankodon múlik, hogy mikor történik meg a tényleges jóváírás (jellemzően 1-5 munkanap).
---
(Az összefoglaló nem ért véget, klikk a folytatásért!)
Új hozzászólás Aktív témák
-
pictigjis
Topikgazda
válasz
pictigjis #16590 üzenetére
meg is történt a megszámlálhatatlanul sokadik kártyacsere, miután az előzőt véletlenül fagyasztottam, majd a "kiolvasztásától" megint elindult minden eszközön az értesítéscunami, hogy "kártya felfüggesztve", "kártya készen áll a használatra", "kártya felfüggesztve"...
a curve már nem akart nekem ingyen új kártyát generálni, 6 eurón meg nem fogok pattogni, szóval akkor elintéztem én az appban. így legalább nem adtam nekik potenciális hibalehetőséget arra, hogy az általam kért fekete-piros black kártya helyett megint fekete-ezüstöt generáljanak
ahogy korábban a feleségem accountjánál tapasztaltam, a fekete-piros kártya a walletban nálam is jól működik, ezt is rendesen hozzá lehetett adni úgy, hogy eltűnjön végre az a rohadt hozzáadós gomb. remélhetőleg ez a tokenek letöltését és úgy általában véve a mobilos fizetés megbízhatóságát javítja majd
ami a limiteket illeti: pont ma reggel állították vissza, de ahogy az pontosan jósolható volt, a kártyacserétől ismét lefeleződtek. ez egy vicc amúgy, nekik is így írtam meg. legalább azonnal válaszoltak:
Thanks for letting us know. I've passed your case to the relevant team who should be in touch with you with further instructions shortly.
nem kevésszer olvastam ezt az elmúlt napokban
Új hozzászólás Aktív témák
Mielőtt kérdeznél, olvasd el a kibővített összefoglalót! A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
- Vezeték nélküli fejhallgatók
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Szeged és környéke adok-veszek-beszélgetek
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Milyen okostelefont vegyek?
- YouTube
- Eredeti játékok OFF topik
- Motorolaj, hajtóműolaj, hűtőfolyadék, adalékok és szűrők topikja
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Kis méret, nagy változás a Motorolánál
- További aktív témák...
- Szuper áron eladó Lenovo ThinkPad T14 Gen 1 Touch /Ryzen 5 PRO 4650U/16GB/256 SSD/FHD/IPS
- Bontatlan Lenovo ThinkPad T14s Gen 4
- Samsung UE40NU7192 101 cm / 40 4K UHD Smart TV 6 hó garancia Házhozszállítás
- LG 65NANO81T3A 165 cm / 65 4K UHD NanoCell Smart TV 6 hó garancia Házhozszállítás
- Playstation 4 Pro 1 TB + kontroller 6 hó garancia, számlával!
- Lenovo ThinkPad X270 (16) - i5-7300U, 16GB, 512GB SSD, 12" FULL HD (ELKELT)
- HIBÁTLAN iPhone 13 mini 128GB Blue -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3304
- Playstation 5 Slim Disc Edition! CFI-2016. Mint az új!
- Telefon felvásárlás!! iPhone 13 Mini/iPhone 13/iPhone 13 Pro/iPhone 13 Pro Max/
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 5 7500F 32/64GB RAM RX 9060 XT 16GB GAMER PC termékbeszámítással
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft.
Város: Budapest