Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • pictigjis

    Topikgazda

    válasz pictigjis #16590 üzenetére

    meg is történt a megszámlálhatatlanul sokadik kártyacsere, miután az előzőt véletlenül fagyasztottam, majd a "kiolvasztásától" megint elindult minden eszközön az értesítéscunami, hogy "kártya felfüggesztve", "kártya készen áll a használatra", "kártya felfüggesztve"...

    a curve már nem akart nekem ingyen új kártyát generálni, 6 eurón meg nem fogok pattogni, szóval akkor elintéztem én az appban. így legalább nem adtam nekik potenciális hibalehetőséget arra, hogy az általam kért fekete-piros black kártya helyett megint fekete-ezüstöt generáljanak

    ahogy korábban a feleségem accountjánál tapasztaltam, a fekete-piros kártya a walletban nálam is jól működik, ezt is rendesen hozzá lehetett adni úgy, hogy eltűnjön végre az a rohadt hozzáadós gomb. remélhetőleg ez a tokenek letöltését és úgy általában véve a mobilos fizetés megbízhatóságát javítja majd

    ami a limiteket illeti: pont ma reggel állították vissza, de ahogy az pontosan jósolható volt, a kártyacserétől ismét lefeleződtek. ez egy vicc amúgy, nekik is így írtam meg. legalább azonnal válaszoltak:

    Thanks for letting us know. I've passed your case to the relevant team who should be in touch with you with further instructions shortly.

    nem kevésszer olvastam ezt az elmúlt napokban

Új hozzászólás Aktív témák