- sziku69: Szólánc.
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- f(x)=exp(x): A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- lacixtal: Laci XTAL - Emlékproffil
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Arc összefoglaló szerkesztés
- laskr99: Processzor és videokártya szilícium mag fotók újratöltve!
- bambano: Bambanő háza tája
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
Hirdetés
-
LOGOUT
Pár hasznos infó érhető el az összefoglalót megnyitvaˇ
****CS:GO OFF TOPIC****
[PH!] Steam Group | Facebook
Ha szeretnél jönni 10-es mixre,discordon jelezd
|PH CSGO Discord | Discord beállítási útmutató |
Láda Drop útmutató| Major infó
Új hozzászólás Aktív témák
-
.LnB
titán
válasz
deathcrow42 #79198 üzenetére
Egyébként az a legszomorúbb, hogy alapvető kérdéseket feltenne magának a saját "elméletével" kapcsolatban, akkor lehet, hogy leesne neki is, hogy teljesen élhetetlen az elmélete.
Ki a tököm akarna úgy játszani, hogy össze-vissza ugrál a célzása?! És miért csak akkor ugrál, amiket ő kiválogatott?! Ha a csapattársra ugrál, akkor miért csak akkor, amiket ő kiválogatott. Annyi hülyeség van leírva, hogy rendesen felcseszem magam rajta, hogy valaki hogy lehet ilyen.... és miért kell nekem ezt olvasni?!
Bazdki ez a fórumozás lassan extrém sport. A mi mentálhigiéniánkra miért nem gondolnak ők?! Hétfő reggel ezt olvasni..De hát virágozzék minden virág..
-
-
.LnB
titán
válasz
c41r0^ #79191 üzenetére
Konkrétan ötödjére kezdem újra írni neked ezt a kommentet, mert a végére mindig úgy felmegy a pumpám. És nem vállalnám azt az őszinte véleményt, amerre mindig kilyukadok.
Nagyon egyszerű a megoldás: Te ******* nem érted ezt a játékot.
De tényleg. Ennyi. Egy ponton vártam, hogy párhuzamot találsz a laposföld, és a minden profi csal elméleted között, de sajnos ez még kimaradt. Pedig feltette volna a pontot az i-re.
És csak, hogy tudd. Én értem, hogy azért hoztál ennyi példát, hogy még-még okosabbnak tűnj. De hidd el, nekünk nagyon fáj ám ezt végigolvasni, és látni, hogy a kézenfekvő megoldás ott van a szemed előtt és nem látod. Szerintem nem vagyok egyedül, aki ezt gondolja, de konkrétan kellemetlen volt ezt olvasni. Bár csak ez neked is úgy fájna, mint nekünk..
-
.LnB
titán
válasz
deathcrow42 #79193 üzenetére
A media napon, vagy előtte, minden játékos leül egy adminnal a géphez. Ott minden játékos kap egy saját SSD-t, amit az admin jelenlétében beconfigol. Ha kész, elveszik tőle, és soha többet nem látja. A meccsei előtt az adminok arról bootolják a rendszert neki.
#79194wjbhbdux
Ez biztos? Én erről sosem hallottam. Na meg manapság ezek mellett az egérárak mellett. És ugye vannak limitált példányok is, amik akár nem olyan egyszerűen beszerezhetők. Pl WLM, Pulsar, Finalmouse (néhány példánya). -
c41r0^
őstag
válasz
deathcrow42 #79193 üzenetére
Eger es bill beepitett flash memoria alap mar, eszkozon moddolt firmware beloadolja a beepitett memoriaban tarolt privat hacket - vagy mar eleve a fw tartalmazza - igy az eszkoz driver level szintjen beinjektalodik a hack. Hangkartya szinten sajat, azzal is eljatszhato ugyanez. Tobb tizezer dollaros hackek, meg van oldva h az OS alatt az AV ne fogja meg.
Szerinted versenyen bill eger DAC eszkoz firmware ill. beepitett memoria dumpot csinalnak, es osszehasonlitjak a gyarival h egyezik e a hash? Na ugye h nem
A privat hack funkcioit meg billentyukombokkal aktivaljak, finomhangoljak, kapcsolgatjak ki be jatek kozben. Ez sajnos mind megvalosithato.Olyan is lehetseges lehet, hogy pl. steam profileban tarolt linken letolt egy gyakorlopalyat, beloadolja, van warmup, megteheti, es magaval a palyaval injektalja a cheatet in-game.
-
wjbhbdux
veterán
válasz
c41r0^ #79191 üzenetére
Azt nem értem, hogy amikor a Valve beszállt az esportba a Dotával, akkor ott még úgy csinálták az első pár évben, hogy megkérdezték minden pronak milyen gearje van és vettek belőle egy másolatot nekik amit az adminok setupoltak a meccs előtt, senki sem saját egeret és billt rakott be a gépekbe. Most ez nem így megy, és miért nem?
-
-
c41r0^
őstag
ropz
https://youtu.be/akmpZpmSIAY?t=21939
2. pistol HS után balra flickel, és a csapattársa mellett áll meg megint pontosan a crosshair, tipikus aura-aimlock (body mellett offset van beállítva), mint amit oly sokszor látni
megint aktív lehetett az aimlock a Spinx kill HS-nél, utána csak meg akarta nézni defaultot (adrenalin, kis zavarosoddtság), azonban rálockolt a csapattársára (az aimlock-nak mindegy, az is új entity), mert túlhúzta
aztán a 2 AK kill rámpán viszont szerintem nem aimlock, az speciel vagy skill, vagy pattern-lock (pl. x-edik golyó mindig aim-lockolt spray esetén, ilyen cheat is van...)
https://www.youtube.com/watch?v=akmpZpmSIAY&t=23283
5-ösről, Jimpphat-ről nem lehetett infója (és senki másnak sem, ha előbbre tekersz 10 mp-el), hacsak nem annyi, hogy ő B anchor, és valszeg CT-ről fog jönni, mint utolsó életben maradt CT (de jöhetett volna conn-ból és jungle-ből is...)
itt is látni firebox jobb széle mellett füstön át egy lock-szerű eseményt (entity jobb oldalára lockolt) ami épp elég infó neki arról, hogy CT-n van, de ez a movement akár lehet legit is... még ez a legkevésbé gyanús
https://youtu.be/akmpZpmSIAY?t=23335
ez az az ominózus esemény, amit fentebb is írtam, csak itt rosszul emlékeztem, nem volt füst fireboxnál
valóban láthatta rámpáról kifutás közben, ahogy ugrik Brollan, de az a nagyon furcsa, hogy mintha a bal vállánál lockolna, és ahogy lerántja róla jobbra, úgy "old a mágnes", és utána jön a spray
majd miután elengedi, a cross megint pontosan az entity aurájára ugrik rá - tudom, rá lehet fogni, hogy "a spray felengedése után csak korrigálja a recoilt", de milyen érdekes, hogy amint elengedi, MEGINT az entity aurájára kerül a cross, egy félkörívet leírva körülötte pixel pontossággal a felsőtestén balról jobbra, aztán megint "lerántja a mágnesről" bal felülre
aztán egy stairs check után vissza-flickel az enemyre, most a bal lábára, de MEGINT az aurájára, majd egy Z alakú zig-zaggel pár ms alatt kb. az entity bal karjának szélére/mellre majd fejre megy a cross (Z zigzag: aimlock/aimassist) és csak azért nem HS-el első golyóval (pedig a lock már a fejen van), mert még mozgásban van ropz, így csak a második golyó lesz HS, amikor már a crouch miatt pontos az AK
érdemes 0.25-ös lassítással nézni
itt megint lehet mondani, hogy micro-adjustingol aim közben, de könyörgöm: minden egyes flick / adjust vagy az entity aurájára megy, vagy mellközépre, vagy fejre, és olyan pontossággal és gyorsasággal, hogy az nem emberi
https://www.youtube.com/watch?v=akmpZpmSIAY&t=27734
amikor félvak, Spinx-en sikeres az infolock amikor már a flash a kezében van, a tracking végig pontos Spinx-en, miközben ropz mozog... akkor "engedi el a mágnes" és esik szét a szinkron a tracking-ről, amikor felrántja az egeret, hogy el is dobja a flashtapEX és Brollan
https://youtu.be/akmpZpmSIAY?t=22233
apEX: xertioN-ön megakad az aimlock (az entity jobb oldalán) egy pillanatra amikor jobbra húzza le róla az egeret
majd közvetlen utána a jelenet folytatódik, és
Brollan: ZywoO-n akad meg az aimlock egy pillanatra (az entity jobb oldalán) jungle-nél
mind a kettő tipikusan az, amikor egy entity az egérmozgás útjába kerül, de gyors a húzás, ezért a lock csak egy pillanatig lockol amint entity-t érzékel, majd utána lehúzza róla, mert nagy volt az accelerate, de azért 1 pillanatig megakad a lock miatt
normál sebességen talán jobban látszik a pillanatnyi akadás
ilyenből kis túlzással körönként látni a meccseken példákat, és talán ez attól függ, mennyire érzékenyre van állítva a "magnet-lock"
de itt nem ér véget, végig pásztázza Brollan a füstön át a mid-et (horizontálisan egy vonalban), és hát mezii-n (az entity bal oldalán) megint aktív lesz a lock - ez itt annyira nem egyértelmű, hogy lock, lehet csak hangjelzés ment, egy "bip", mivel ilyen cheat is van (mármint ha takarásban van az enemy, de rajta van a cross-od, akkor hangjelzést ad... nem lennék meglepve, ha a hang magassága pl. attól függ, milyen fegyója van az ellennek...) és ezt sem fogja kiszúrni a mögötte álló admin
füstön át minek pásztázza végig a conn-mid-et? mi értelme van? csak az info szerzés a lock/beep segítségével az egyedüli magyarázat, semmi más
(egyszer mintha kevertek volna be véletlen egy ilyen hangot egy közvetítésen, de most meg nem keresem a klippet... inferno B defaulton szedte a c4-et exertioN, majd amint végzett a felszedéssel, rögtön jobbra flickelt banán felé, ahol megakadt a crosshaire a félig a füstben lévő enemy lábfejének csücskén (aura-lock...), majd utána már csak korrigálnia kellett testre és lelőtte... a lábán a megakadás pillanatában ilyen "spoooofff" hangot lehetett hallani, ahogy visszajátszották a jelenetet... lehet h exertioN kimenetét keverték véletlenül be a streambe... és hallani lehetett, hogy a kommentátoroknál is megfaygott a levegő, ilyen "hú, ezt alkúrtuk..." hangulat lett, majd gyorsan elütötték valamivel...)xertioN
https://youtu.be/akmpZpmSIAY?t=21617
a kill után ZywOo-n megakad az aimlock (offsetelve van, nem az entity-re lockol közvetlenül, csak aurára), lehet a kill-nél aktív is volt a HSnél a lock, és még egy kis ideig aktív maradt, ahogy átflickelt
ha a conn-ból érkezőre akarna szöget tartani egyből a kijáratra, akkor a flick-et nem húzná túl egy olyan player, aki máskor pixel pontosan flickel az enemyre... de itt "véletlen" megint rajta landol a crosshair egy enemy auráján, majd utána mozgással kell korrigálnia arra a szögre, amire valójában flickelni akart volna a kill után (conn kijáratra)
https://www.youtube.com/watch?v=akmpZpmSIAY&t=26813s
megint csak megakad az a célkereszt ropz aurájának bal szélén (igaz, itt felette)...
persze értem én, hogy a következő manővere egy pre-aim-es strafe-peek (a kiyousuke-féle), de akkor miért két részletben végzi el a jobbra húzást... ez mondjuk max. sus, de minden esetre érdekes
https://youtu.be/akmpZpmSIAY?t=27030
csak a tipikus aura magnet-info-lock váll környékére (ropz-ra), megint jó ürügy rá eljátszani a kyousuke-peeket (pre-aim, majd mozgással peek-elni)
amíg nem lockolt, balra lő a füstbe (mivel hang alapján nem tudni, pontosan honnan lőnek feléje), amint lock-olt, tudja, hogy jobbról lőnek, hát ezért oda is lő 4 skulót, ha már "talált" ott valamit :)
a rákövetkező pár mp-ben a kiadott fejese után az a furcsa ugrás megint csak érdekes a crosshairében, már dőlt FlameZ a 2. golyótól, és a 2. és 3. kilőtt golyó között milyen érdekesen gyorsan, 1 képkocka alatt ugrik a fejének a helyére a cross, igaz ? :) azért, mert már valójában a 2. golyó valszeg lockolt lövés volt, olyan gyorsan ugrott 1 tick alatt a fejére a cross, hogy a live sem tudja követni... csak a 3. golyó kilövésénél ugrik oda a cam a következő frame-nél
a vakulása után a balra-flick az emberi is még, elsőre túl is húzza az enemy-n a célkeresztet, utána válik inhumanné a mozdulat
ebben benne van, hogy esetleg olyan gyorsan "rázta" meg ott az egeret (megfeszíti a karját esetleg, mint s1mple - bár esélyes, hogy az is csak ürügy volt a lövés utáni after-shake-re, amit a hack-je generált, na mind1...), hogy a live nem tudja lekövetni a kurzor mozgatását, de na...
0.25 lassítás ajánlott
https://www.youtube.com/watch?v=akmpZpmSIAY&t=27717s
CT-ről jövőnél pillanatnyi infolock-gyanú, van egy röccenés, mintha átugrana pár px-et a mouse szenzora, amikor old a lock
majd persze számít rá CT-ről a túloldalon, mert letartja (mondjuk a CT-ről trappot akár hallhatta is)
ez ilyen háááát.. szódával elmegy szitu
torzsi
https://www.youtube.com/watch?v=akmpZpmSIAY&t=26364s
és
https://youtu.be/akmpZpmSIAY?t=26379
ivy-nál a sarokban álló T auráján áll meg a flick mindkét alkalommal, pedig közben a T már pozit váltott, ha egérkurzort ott hagyjuk, akkor látni (noscope miatt nem annyira feltűnő)
ő is más poziból húzta át, a T is más poziban volt mindkét alkalommal ivy sarokban, de ami közös, az az, hogy a kontúron megáll a flick, elsőre bal térden pixel pontosan ott ér véget a flick, másodjára a jobb lábfejen (itt kicsit túlszalad, gondolom mert a célpont alsó részéhez volt közel a crosshair és lehet az accelerate itt kicsit nagyobb is volt mint az első esetben), majd syncben marad az enemyvel
ez a fajta anomália is sokszor észrevehető a meccseken
a flick-ek szinte mindig az enemy kontúrján állnak meg, mi? mennyi esély van erre? sajnos túl gyakori eset, ezért könnyen szemet szúr...
https://www.youtube.com/watch?v=akmpZpmSIAY&t=25500s
ez is eléggé infolock gyanús, csinál egy micro-egérrángatást (gondolom, hogy találjon célpontot a lock... persze tudja, hogy electric környékén 2 T volt, egyiket lelőtte, de a másik re-pozijáról akar infót szerezni), majd utána amikor már megáll az egér mozgása, ropz bal vállához lockol, majd torzsi elmozog és jobbra le is rántja az egeret róla, hogy "leugorjon" a lock, amint leugrik a lock, tudja hol van kb. és scope-al re-peekel is egyből
magát a lock gyanús esetet a noscope miatt nehezen látni (de ott kell hagyni az egérkurzort a cross közepénél)ZyWoO
https://www.youtube.com/watch?v=akmpZpmSIAY&t=26059
Jimpphat-re vonat mögül megint a tipikus aura aimlock, jobb lába szélére
ment info apEX-től torzsiről conn-ra és oda akart supportolni, de közben észrevette Jimmy-t távol, de kicsit későn, ezért vissza-flickelt rá, de már infolockkal, hogy tudja, az utolsó pozija óta a CT elmozdult-e, aztán a szokásos pár frame-es tökéletes sync az enemyvel, amíg tart a lock
https://youtu.be/akmpZpmSIAY?t=26748
ivy folyosón a bal oldali T-re persze 1 frame alatt tökéletes a mellkas-közép flick
itt lehetne mondani, hogy számított rá h ott is lesznek (bár info nem volt róluk... mezii sem láthatta a többi T-t amikor kapta a scout tag-et), és pre-aim-elt, ami inkább itt gyanús az a flick gyorsasága és a pontossága
Spinx
https://www.youtube.com/watch?v=akmpZpmSIAY&t=26818s
mezii-re aimlock/infolock, ez itt nem aura, hanem sima, majd a lock után a CT mozgását tökéletesen leköveti (tracking)
azért is peekel ki rá valszeg, mert nem tudja, hogy amúgy takarásban van a CT, amire lockolt...
persze lehet ez is valid (csak jiggling és kinézegetés volt), csak akkor miért nem a kijárat sárga szélét tartotta jobbra, amikor kipeekelt? inkább ott lenne a CT félig fedezékben, nem a kijárat kellős közepén...
ez is lehet valid, itt nem olyan biztos a lock, csak a gond ezzel az, hogy túl gyakran fordul elő ilyen és hasonló anomália a meccseken...ez mind-mind csak a jéghegy csúcsa, ráadásul csak egy meccssről
minden meccsen előfordul nem egy ilyen eset, aki tudja, mit kell nézni, látja, kiszúrja, már rááll a szeme, hogy ezek nem valid dolgokpersze van olyan eset is, amikor csak úgy látszik, hogy aimlock/infolock történik, de túl gyakoriak ezen anomáliák ahhoz, hogy ne legyen véletlen... és nem egy olyan eset van, amikor a prő játékos odatart falon át / füstön át valahová, ahova SEMMI értelme tartani, és közben látszik a lock (lock az enemy-n (fejre/mellkasra/aurára), majd tökéletesen szinkronban van az enemy mozgásával pár frame-ig, aztán old a "mágnes" a lock-on ahogy lehúzza egy rántással róla)... ezeknek semmi más értelme nincs, csak az infoszerzés
Nem kell egyetérteni velem, de azt gondolom, aki tudja, mit kell nézni, annak ezeket az eseteket nem kell magyarázni.Egyszer majd kiderül. Vagy nem.
-
válasz
Tw3nTyFouR #79188 üzenetére
A Vitality még mindig rommá fog verni mindenkit szerintem. Ez csak egy rossz meccs volt, ledarálnak mindenkit az év többi részében is.
-
Tw3nTyFouR
tag
2 nap múlva újra verseny, ezt a lose-t 2 nap alatt azért nehéz lesz elengedni ... már csak az a kérdés mennyire lehet rajtuk érezni, h lose lett a döntő (mouz), van másik oldala is mennyire bizzák el magukat, az oroszok, vagy megint beverekednek a döntőbe és esetleg be is húzzák, Vita-nak van mit elemezni ezek után ha meg akarja tartani a TOP 1-et év végére ...
-
goccer
aktív tag
válasz
Vismajor01 #79186 üzenetére
Nem annak a német orgnak amelyik a ~25 éves fennállása során először jutott Kölnben döntőbe verve azt a csapatot, ami minden megnyert az elmúlt fél évben
-
IreN!CuS
őstag
Nem szeretem amikor a sok okos nyomja a disband szöveget egy-egy szar meccs után, de beállok a sorba és plz disband
-
Tw3nTyFouR
tag
válasz
Tw3nTyFouR #79182 üzenetére
Brollan felvette az AI szemcsit le is hozzák a meccset
-
c41r0^
őstag
válasz
Tw3nTyFouR #79174 üzenetére
Régóta az dönti el, hogy meccs elején kinek sikerült az inject, és kinek nem.
pl. Vitality vs. MOUZ-on Zywoo-nak tegnap nem, ropz-nak igen (lásd pl. az a kör ahol mirage-on A-fireboxon át lőtte úgy a ticket/firebox CT-t, hogy nem volt infója ticketről max sejthette hogy ott van egy, de el is volt smoke-olva a CT/ticket, de ő az ugrásban lévő CT mellé aimlockolt/infolockolt, majd kezdte a spray-t és sebzett vagy 50%-ot ).
Most nem az a divat, hogy az aimlock/infolock a fejre/mellkasra tart, hanem body mellé pár px-es offsettel. De így is egyértelmű, csak a hülye nem látja kb. Kábítják az embereket hogy ilyen szinten játszanak a pro-k, jaja...
egyértelmű jelek:
- amikor ugrás közben jobbra balra rángatja az egeret, hátha megragad valakin a "magnet aimlock / infolock", hogy tudja, kire honnan kell számítani- amikor bárhol a pályán húzza az egeret és jééé 50% eséllyel a smoke / fal mögötti enemy-n (de soksor csapattárson, mert entity-t érzékel az aimlock...) vagy offsettel kicsit mellette áll meg a cross és utána egyből van infó, hogy ott van valaki
- amikor látszik, hogy semmi infója nem lehet, infolock sikeres, és utána megy is az infó (szájról olvasva látszik, mert mutatják általában ugye a közvetítésen a POV alatt a játékost is...), hogy ki hol van: ebből a kedvencem volt amikor nuke rámpán megállt 3-4 T, eco-juk volt, under heaven volt 1 awp-s, falon át infolockolta NertZ a CT-t és bemondja h "awp".. ok bro... és ez csak a jéghegy csúcsa
Adminok nem látnak a "magnet-aimlock/infolock"-ból semmit, mert csak a player érzi, ahogy a saját crosshair-e megáll az entity-n egy pillanatra mintha valami mágnes lenne (enemy, csapattárs) és hiába húzza, ott lockol egy kicsit, majd kicsit jobban megrántja, akkor leugrik róla, ez is számtalanszor látszik. Még a YT-on is elég 0.25-re lassítani, hogy egyértelműen látsszon... ha nem rántja le róla, akkor pedig tökéletesen track-el az entity-n falon/füstön át...
Mindenkinél látni szinte, 95%-ánál a "pro" játékosoknál, ez full HvH már rég óta. Egyedül talán frozen-nél és Twistzz-nél nem láttam még egyértelmű bizonyítékot rá.
Szerintem manapság azon múlik, hogy kinek sikerül az inject, VAGY le van osztva előre, hogy kinek mehet és kinek nem... ez csak biznisz és mellette kábítás, hogy "cinema" legyen minden meccs.
Persze egyértelmű bizonyíték sosem lesz arra, amiket írtam, mindent meg lehet magyarázni... csak ha majd esetleg pár évtized után előáll egy volt prő a farbával...
-
joe-ker
senior tag
Egy a sok közül.
-
Tw3nTyFouR
tag
ezek a smoke-ból random kibújások összejöttek, biztos ezt tanulják 0-24-be :D meg hát random lövi a smoke-t train-en és beadja aztán a másikat is beadja
na akkor ég ki az enemy
el is engedte a dolgot Apex meister
-
Xero
nagyúr
válasz
Tw3nTyFouR #79171 üzenetére
Pont vegigneztem. Hihetetlen miket forditottak meg. Mondjuk egy kicsit ezt a Vitality baszta el, de GG.
-
.LnB
titán
válasz
Tw3nTyFouR #79171 üzenetére
Naneee! Elfelejtettem nézni! Na állok is neki!
-
Tw3nTyFouR
tag
GG MOUZocska
road to next day
-
Tw3nTyFouR
tag
jó kis zsuga szépen egymásra találtak a mongolok a navi-val
-
.LnB
titán
Nekem meg most az volt, hogy belépek. Elvileg 240hz es 400-500fps, de akadozott, töredezett a kép.. Átraktam 75hz-reymajd vissza 240-re és jó lett. De tegnap is volt ilyen.
-
Lacccca87
addikt
válasz
bepken #79165 üzenetére
Az a parancs régóta nem csinált semmit amúgy (max egyeseknek placebo hatást egy ideig) de valamikor (talán tavaly) törölték is a parancsot, már nem is értelmezi.
Amit tapasztalt az az amit én is írtam, mintha a netkód nem lenne az igazi az új animációs rendszerrel. Így laggosnak érzed az egészet, meg mintha el lenne csúszva a hitbox.
-
Xero
nagyúr
válasz
Vismajor01 #79163 üzenetére
Nagyon mokas lett ennek is es a CS AK-nak is az ara.
-
bepken
veterán
válasz
bepken #79157 üzenetére
azóta játszottam pár órát és egy ponton kezdtem azt hinni, hogy magával a billentyűzettel van probléma (pl. ghosting), de szerintem továbbra is inkább a game a ludas...
youtube-on is több éves videót találtam, ahol kb erről a jelenségről beszélnek, mint ami nálam van, de nem pont ugyanez. ott a "-nojoy" parancs volt a megoldás, ami jelenleg már nem is működik szerintem. plusz nálam nincs bedugva semmilyen controller jelenleg.
legtöbbször egyébként spawn után jelentkezik a probléma: olykor 2-3 másodpercig is előfordul, hogy bármilyen irányt nyomok, jellemzően hátrafelé indul el a karakter....illetve nem is indul el, inkább csak olyan, mintha egyszerre mennék előre és hátra is vagy valami ilyesmi. nehéz tényleg leírni.
-
csurenzoo
aktív tag
válasz
Lacccca87 #79159 üzenetére
Én most úgy érzem hogy a lövések és a hitbox mintha visszakerült volna abba az állapotba mint mikor először megjelent a CSGO. De a mozgás is ilyen. A sok mikrolaggról már nem is beszélve plusz eddig Infi-n 200 fps körül teljesített a játék, most rengetegszer beesik 140 környékére.
Ugyanezt vettem észre én is. Akkor valószínű nem csak beképzelem.
-
.LnB
titán
válasz
Lacccca87 #79159 üzenetére
"egy alap belső teszten miért nem jött ki"
Mert nincs.Szerintem az Inferno apps korlát nem sokáig fog maradni. A táblák lelőhetetlensége meg engem nem izgat, de fogadni merek, hogy az sem direkt lett ilyen, hanem bug. Mert most miért kellene azt módosítani? Annyira azért nem volt az zavaró. Bezzeg overpass-on fontos volt kilőhetővé tenni azt a két ajtó ablakot.
Na meg a csirke animációk.. A VAC meg még mindig olyan, amilyen. Semmilyen.
-
Lacccca87
addikt
válasz
bepken #79157 üzenetére
Nagyon sok a bug. Nem nagyon szoktam ilyet mondani de most rettentő nagy visszalépésben vagyunk. Ezt a frissítést így nem lett volna szabad kiadni, nem is értem, hogy ez egy alap belső teszten miért nem jött ki.
Én most úgy érzem hogy a lövések és a hitbox mintha visszakerült volna abba az állapotba mint mikor először megjelent a CSGO. De a mozgás is ilyen. A sok mikrolaggról már nem is beszélve plusz eddig Infi-n 200 fps körül teljesített a játék, most rengetegszer beesik 140 környékére.
Reméljük a Bp-i major-re már ki lesz pofozva.
Ezeket leszámítva egész kellemes 3 win volt tegnap MM-be INFI-n, még a játékosok sem voltak toxic-ak, mindkét oldalon.
Nekem ez a csupaszítás annyira nem jön be amit INF-en látok (pl mid vagy banán), a B lerakó módosításai játékmechanika szempontjából tetszenek (habár egy jó sárga generátor elfért volna grillhez
). A lerakó terasz szerintem jobb volt korlát nélkül, így túl erősen védhető CT oldalról és egy ház rush nagyon könnyen megfogható, szinte már értelmetlen arra futni.
Az meg személyes szívfájdalom hogy az utcatáblákat már nem lehet ellőnifixen állnak a helyükön.
-
bepken
veterán
mivel nem írjátok, valószínűleg csak nálam van ez a jelenség.....de a legutóbbi update óta a mozgás nálam teljesen off....konkértan úgy mozog sokszor (jellemzően oldalra) a karakter, mintha jégkori lenne rajta és épp csúszna szét a két lába.
DM és Arms Race alatt legalábbis, MM-ben még nem próbáltam.
-
.LnB
titán
Csak én nem tudom mozgatni a matricákat, amikor a fegyverre akarom rátenni?
-
Xero
nagyúr
Veletlenul sikerult ugy szivatnom fustokkel es falakkal hogy csak megfogta a vac.
-
.LnB
titán
Nem néztem még meg az update-et. Lehet, hogy fel se tűnt volna az animációk változása, ha nem olvasok róla.
Az ilyen bugok fényében az a szomorú, hogy a csirkék animációjának módosítására viszont volt kapacitás...Én konkrétan nevettem, amikor elolvastam az update leírásában..
-
Xero
nagyúr
Na ha mar visszatert a PH, akkor a helyzetet jol reprezentalja a legutobbi CS update is.
A boomom jelenlegi allapota:
-
goccer
aktív tag
Annyira nem rossz gameplay update, CT molly használhatatlan volt, economy változtatás talán csökkenti kicsit a save-elések számát, legalábbis a profiknál. Azért a Gallery case-t rohadtul kivehették volna már Armory-ból hogy megérje pörgetni
A map cserét nem értem, azért fáj egy kicsit mert pont a múlt hónapban voltam vele úgy hogy megtanulom így 2 év után a gránátokat Anubisra, erre kiszedik. D2, hulladék 0-hoz közelítő taktikai variációval. Közben Mirage-hoz is kb annyit nyúltak az elmúlt 10 évben hogy betettek egy padot mozi alá
-
nanofocus
tag
Én már 2015 óta nem játszottam Overpass-on, úgyhogy ez nekem szinte új
-
bepken
veterán
szerintem a kereskedők szempontjából minden megy ugyanúgy, mivel ha visszavonod a trade-et, akkor a másik fél is visszakapja a cuccokat (mintha meg sem történt volna) - kifizetések nyilván csúszni fognak emiatt.
ha a játékosok nagy részének szemszögéből nézzük, valóban szívás, viszont az utóbbi időben szerintem is iszonyúan megnőtt a visszaélések (vagy próbálkozások) száma és a felhasználók sajnos nem lettek okosabbak, finoman fogalmazva...
én úgy gondolom, hogy ezzel a lépéssel közel ellehetetlenítik, de legalábbis nagyban nehezítik a csalók munkáját. persze egészen biztosan lesz így is kapás, hiszen az elcsalt fiókokat 7 napja lesz visszaszerezni az érintett tulajdonosoknak...de az esélyek sokkal jobban, hogy megmarad a cucc.
-
.LnB
titán
Micsoda tróger troll ez a Valve, te jó ég! Hát mi ez az update?
Rendben van, hogy nem kell nagy elvárásokat állítani ezek elé a tech cégek elé, de azért na. Ezt az update-et (is?) tuti, hogy két gyakornok rakta össze (büntetésből). Ha nagyon gonosz akarnék lenni, akkor azt írnám, hogy bekerült minden, amit senki sem kért. De semmi, amire vágytak a játékosok..
Ez a CT economy buff érdekes lehet, majd meglátjuk milyen lesz. De az MP9 nerf szerintem szívás. Cashe sehol. Anubis-t kiveszik, de Mirage még mindig marad.. VAC update sehol..Elképesztő.
-
.LnB
titán
Mondhatjuk, hogy szerencsés player:
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Tudástár Counter-Strike: Global Offensive
- DELL PowerEdge R630 rack szerver - 2xE5-2650v3 (20 mag / 40 szál, 2.3/3.0GHz), 32GB RAM, 55992Ft+ÁFA
- Eredeti Lenovo USB-C 65W töltő
- GYÖNYÖRŰ iPhone 13 mini 128GB Midnight -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3136, 95% Akkumulátor
- GYÖNYÖRŰ iPhone 13 mini 256GB Midnight -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3040, 96% Akkumulátor
- Bomba ár! HP EliteBook 840 G5 - i5-8G I 8GB I 128GB SSD I 14" FHD Touch I HDMI I Cam I W11 I Gari!
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest