- btz: Internet fejlesztés országosan!
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- sh4d0w: Netflix? Ugyan, VW előfizetés!
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Szólánc.
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- LordAthis: AI (és másra is használt) Cluster építése - Második Cikk
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- WhrlpoolMind: Az eredeti lemez utánozhatatlan illata
- Geri Bátyó: Megint tahó voltam – SZEMÉLYISÉGFEJLŐDÉS
Új hozzászólás Aktív témák
-
Steady74
addikt
-
polonic
félisten
Hosszú idő után multizni akartam egy kicsit, erre szinte teljesen ki van halva a játék. 3 session volt, ott is egy ember volt mindegyiknél, akik csinálták őket.
A 2011-hez keresem csapattársam a Mercihez!
-
ftomi74
tag
válasz
paramparya #6293 üzenetére
Kapcsold ki a racing line-t és tanuld meg a pályát.
Itt egy kis segítség:
Montreal
Montreal_Vixen -
paramparya
őstag
válasz
Steady74 #6274 üzenetére
Meg is van a videó, végül Kanadában vettem fel:
http://www.youtube.com/watch?v=KaPCdkSN914
Még több sebből vérzik, vannak bőven elrontott féktávok, így ideális ívről lecsúszások bőven
Várom a véleményeket, előre is köszi -
ftomi74
tag
válasz
paramparya #6287 üzenetére
Akkor újra leírom: jobb lesz mint a fix nézet.
-
Trihorn
tag
válasz
Steady74 #6277 üzenetére
Én leszek este..
Légyszi hívjatok meg ha láttok Live-on!
Tegnap nagyon jó futamokat toltunk Rolly Dy-vel, voltak izgalmas részek rendesen..
Annyira kiélezett köröket mentünk már, hogy elég volt egy apróbb hiba és lőttek is az első helynek.
Nagyon király volt!
Korea már elég régen volt, jó lenne gurulni egyet ott! -
paramparya
őstag
-
Unbaised-Ben
senior tag
válasz
ftomi74 #6285 üzenetére
Természetesen cockpitview-ra gondoltam, és race 07-el próbáltam ki, a három monitort. És továbbra is tartom azt, hogy egy 16:9-es szélesvásznú monitorhoz képest elenyésző különbséggel látsz csak többet. Persze ülés virtuális mozgatásával, sokat lehet javítani.
Játéktól is függ persze, egy nyitott cockpites autóval lehet, sokkal kényelmesebb, de ha egy zárt karosszériást nézünk, lehet már annyit nem számít. -
ftomi74
tag
válasz
Unbaised-Ben #6281 üzenetére
Persze mert T-cam-el 1 monitoron is látsz ennyit (vagy inkább többet a magasága miatt), de cockpitviewnál nagy segítség a nagy látószög, többet látsz a kanyarokból.
-
ftomi74
tag
válasz
paramparya #6270 üzenetére
Ha eddig a fix cockpitview-t használtad akkor kis hozzászokás után ezzel jobb lesz.
Ha T-cam-el mentél akkor bármilyen cockpitview jól le fog lassítani. -
ftomi74
tag
válasz
paramparya #6273 üzenetére
MSI Afterburner jobb mint a fraps, kisebb fájlokat ment és az fps-ed sem esik annyit.
-
polonic
félisten
válasz
paramparya #6279 üzenetére
Igen, elég ütős ez az eyefinity vagy az nv féle 3 monitoros dolog.
A linket legközelebb majd normálisan tedd már be!
-
paramparya
őstag
válasz
Trihorn #6271 üzenetére
nem is az a mod kell inkább, hanem ez:
http://www.youtube.com/watch?v=VVEF94o5Dv4(#6280) polonic:
sorry, már elszoktam tőle, hogy a linkek nem konvertálódnak automatikusan -
Steady74
addikt
hoppá. lejárt a szerkesztési idő..
Este leszek, ha minden igaz Pepi (
) komámmal, jön valaki?
-
Steady74
addikt
válasz
Rolly Dy07 #6275 üzenetére
Az utóbbi időben csak kikapcsolt szim-mel megyek. Annyira keveset játszok (max. heti egy alkalom), hogy a játék, a kikapcsolódás élményét ez jelenti számomra. Tudom-tudom, hogy ez így nem igazi, meg a szimulátor élménytől elmarad meg bla-bla-bla, de igazából játszani, kellemes élményeket szerezni ülök le, és nekem ez a játékmód adja ezt meg.
-
Rolly Dy07
senior tag
-
Steady74
addikt
válasz
paramparya #6273 üzenetére
fraps-szal
manuális váltóval inkább nem a gyorsulásod lesz jobb, hanem a lassulásod - látványosan
ha kikapcsolt szim-mel mész és tanulni akarsz, akkor javaslom a TT-t, ahol barátok ghost car-ját be tudod tölteni, és tudsz "ellenük" menni, vagy a világranglistáról egy előtted álló időt kiválasztva tudsz javulást elérni. Valenciában 1:36 eleje, 1:35 vége a jó idő szim nélkül, persze a vérprofik 34-es időket is futnak.
-
paramparya
őstag
válasz
paramparya #6272 üzenetére
Közben úgy döntöttem, hogy manuális váltó lesz az első, pláne mert azzal még gyorsulni is lehet
Így ismerkedtem meg valenciával (canada talán könnyebb lett volna), fél óra vezetés után tizedik hely a szabadedzésen force indiával legend szinten, kikapcsolt gumi- és benzinszimulációval.Ha holnap úgy alakul, akkor próbálok videót is készíteni, amit lehetne véleményezni.
Mivel tudok? -
paramparya
őstag
válasz
Trihorn #6271 üzenetére
megkeresem, köszi!
Közben a maradék segítségek eltűntetésével kapcsolatban:
Egyelőre még benzin- és gumiszimuláció hiánya, automata váltás, ideális ív, törés kikapcsolva, amit ide sorolhatók.
Hogy, milyen sorrendben (esetleg együtt, ha függetlenek) érdemes kikapcsolgatni ezeket, hogy megmaradjon a kihívás, de ne legyen túl sok egyszerre?
Ismétlem, hogy 1 hónapja van kormányom, előtte sosem volt, így tök új vagyok az egészben -
Trihorn
tag
válasz
paramparya #6270 üzenetére
ftomi74 (sziszifusz) használ olyan nézetet.. Ha megkérdezed, akkor szerintem biztosan segít.!
-
paramparya
őstag
válasz
Rototti #6267 üzenetére
Thx mindenkinek, akkor megnyugszok
Mármint majd nem, amikor szenvedek ezekkel, de nem kell félnem, hogy begyakorlom a pályákat, és második szezonban renault-val (fiatal) schumi-t játszok.Más:
A racedepartmenten láttam egy cockpit-modot, ahol versenyző-szemszögből látod a dolgokat, viszont benne vannak a tükrök a látómezőben és kanyarnál fordul az autóval a kamera.
Ránézésre jónak tűnik, de nem kezdeném el moddolni a játékot, ha nem érdemes.
Használja azt valaki közületek, mennyire jó? -
Steady74
addikt
válasz
Rolly Dy07 #6268 üzenetére
-
Rolly Dy07
senior tag
válasz
paramparya #6266 üzenetére
Akkor rakjál be egy heavy raint Monacoba gumi és benzin szimulációt bekapcsolva és meglátjuk mire mégy a legendekkel. Nem olyan egyszerű ez amilyennek gondolják. Ha nem kapcsolod be a benzin, gumi szimet, akkor gyorsabb lehetsz kb 4mp-el. Szal azok nélkül rommá vered a mezőnyt az biztos.
-
Rototti
senior tag
válasz
paramparya #6266 üzenetére
A gumi és benzin szimuláció eléggé nehezít, bár az tény, hogy az ai egy-két pályát kivéve nagyon lassú. Modok vannak, ajánlani nem tudok, mert nem éltem velük, inkább multiztam.
Egyébként a modokat erre találod. -
paramparya
őstag
Kezdek kicsit aggódni, mennyire lesz ez izgalmas hosszútávon
Kb egy hónapja vettem kormányt, előtte sosem volt, hetente egyszer-kétszer játszottam eddig vele, még csak a montreali pályánál járok, de így is fel kellett tennem az ai-t legendre, különben az időmérőn is 3mp-t vertem rájuk
Minden segítség kikapcsolva, kivéve az ideális ívet, de még nincs sérülés, gumi- és benzinszimuláció.
Így is, míg ezen gondolkoztamkicsúsztam, és 20 kör alatt visszahoztam hatodikra utolsóból.
Érdemes lenne feltenni valami ai modot, vannak azok közt jók? -
Rolly Dy07
senior tag
válasz
Unbaised-Ben #6263 üzenetére
Én is akarok lenni igazi versenyző. Régi vágyam teljesülne.
-
Rolly Dy07
senior tag
válasz
Unbaised-Ben #6263 üzenetére
Akkor ott a helyünk az igaziak között.
Remélem egyszer igazi kocsikkal is tudunk majd gurulni. De király lenne. Imola ráadásul nagyon a kedvencem volt, amikor ott volt F1. Enzo e Dino Ferrari állat pálya.
-
Unbaised-Ben
senior tag
válasz
Rolly Dy07 #6262 üzenetére
csak egy kis cikk
érdemes elolvasni, a szimulátorozásról szól, élpilótákkal... [link]
-
Rolly Dy07
senior tag
Na hívtam őket és nem sok van az ország 576 boltjaiban. A 2700 a webshop ár+szállítás, de azt így nem éri meg megrendelni. De a sima ára 3000. Rendeltem 1-et, áthozatják másik boltból kedd-re.
-
Rolly Dy07
senior tag
válasz
Unbaised-Ben #6257 üzenetére
Ma megyek megvenni Debrecenbe. Remélem van, előtte felhívom őket.
Néztem neten videókat, nem olyan rossz ez. -
ftomi74
tag
válasz
Unbaised-Ben #6257 üzenetére
Ezt lehet én is kipróbálom, megvan a játék
-
Steady74
addikt
válasz
JoceeHunt #6253 üzenetére
Azt javaslom, hogy mielőtt belemászol a setupolásba, ismerd meg a pályákat úgy, hogy a qucksetup-ból választasz beállítást, hidd el, a ha nem ismered a pályákat, a féktávokat, a kanyarokat, lószart sem érsz egy halálra finomított beállítással.
Szal gyere pénteken este multizni, vélhetően én leszek a szeró, és ott megmutathatod
.
A magyar kézikönyv jó ötlet, de olvass formula.hu-s cikkeket is, éppen ma került fel egy a kanadai pályával kapcsolatban, és említik a félerő elosztás kérdését is...
-
Steady74
addikt
válasz
Rolly Dy07 #6252 üzenetére
Race On? Tetszik a túraautózós ötlet, esetleg lehet csatlakozni?
hol veszed, mennyiért? -
ftomi74
tag
válasz
JoceeHunt #6253 üzenetére
Olvasd el a kézikönyvet ami a játékhoz jár (van magyar a neten, mielőtt beírod, hogy nem tudsz angolul) nézd végig magadtól a menüket, hogy mit hol tallálsz, aztán guglizz egy cikket a beállitásokról, és nyugodtan kipróbálhatod hogy mi történik a játékban ha ezt vagy azt csinálod.
-
válasz
Steady74 #6251 üzenetére
Látom te segítőkész vagy, akkor vágjunk bele, köszi a Helpet
.
1. Gumiszimuláció: Ilyet nem találok, hol lehet bekapcsolni?
2. Carrier módnál a játék folytatása előtt van egy Difficulity Level, az lesz a gumiszimulációs?
3. Ha játékban vagyok, van egy Tyre-s rész
Látom ott vannak gumik:
Option: ez valami nagyon full szárazra való?
Prime: oké, ezt ismerem hallásból
Intermed: ezt is
Wet: eső
Race Strategy: ezt is nézegettem ha megértem az egészet ez már menni fog.
De mi van ha nem akkor megyek ki amikor kihívnak, hanem rátolok még 1-2kört?
Vagy előbb?4. Itt egy kép, itt be tudok menni, de a kockákat az egyes sorokba nem engedi módosítani, ez később lehetséges? Pontosan mi ez?
5. A másik oldal:
Na itt lesz bőven kérdés:
a. Aerodynamics: A Rear és a Front nagysága mitől kell hogy függjön? Kanyaros-e vagy egyenes-e a pálya? Ha kanyaros akkor kell a nagyobb érték mind a 2-höz?b. Braking:
Itt is mitől függ a balansz merre menjen?c. Balance:
Ezt nem tom mi. Distribution és Front Anti roll illetve Rear Anti roll van ezek mik?d. Suspension: Ezt hogy érdemes? Mitől függ? Az aszfalt nem egyforma???
e. Gearbox: meg sem merem kérdezni :XD
f. Engine:
Itt nekem nem enged semmit se állítani, később lehet?g. Alignment:
Mintha SSD winyóknál lett volna szól allignálásról, de itt mi???Bocs, totál hülye vagyok, de érdekelne a téma és senki nem tudja elmagyarázni, az egyes pontokon átrágnád velem a dolgokat? Elég napi 1 is ha sok lesz hirtelen
-
Rolly Dy07
senior tag
válasz
Steady74 #6249 üzenetére
Semmi különös. F1-ezek heti pár alkalommal. Nemsoká megveszem a Race On-t, amivel online tolom majd Unbaised-ékkel. Kicsit támadt kedvem túra autózni is.
Az F1-ben hellyel közzel megvannak a setupjaim, már csak a lelki állapotomon, kialvattságomon múlik mennyire megyek jól. -
Steady74
addikt
válasz
JoceeHunt #6250 üzenetére
A beállítások mélysége nagyban függ attól, hogy gumiszimuláció nélküli (TT pl) vagy bekapcsolt gumiszimulációs versenyre készülsz, illetve a rutinodtól.
Nagyjából, ha a quick setupra mész és ott a legjobboldalibb beállítást választod, akkor azzal mindenhol jó vagy - kikapcsolt gumiszimulációs versenyeken. Bekapcsolt szimulációval pedig a jobb lábadtól függ, hogy mennyire fogyasztod a gumikat, de sok gyakorlással az ilyen versenyekben is megállja a helyét ez a beállítás.
Ha nem akarsz szöszölni a beállításokkal, akkor ennyi elég is.A recedepartment.com oldalon vannak beálíltások, azokat nézd meg, egynémelyik igen hasznos.
Játék közben szerintem sose piszkáld a szárnyak beállításait (amit írtál), max a kerékcserénél felrakható gumi típusát állíthatod be, ha pl. elkezd esni az eső, illetve a motor fordulatszám beállítását tedd fast-ra, mert azt sokszor elfelejti a program még akkor is, ha az a setup-ban beállítottad.
-
Tényleg skacok, tudna nekem valaki segíteni, azaz elmagyarázni, mit mire jó beállítani?
Nézegettem a versenyek előtt a lehetőségeket, de nem vagyok tisztába ezekkel, ha valaki írna pár sort annak nagyon megköszönném.
Fékek, sebességváltó áttételezés vagy mi a szösz, aerodinamika stb...
Ha játék közben rányomok a bal oldalt feljövő Aero Front+,- ra akkor mi történik? Boxba kell mennem, vagy valami a kocsin állítódik? -
Steady74
addikt
válasz
Rolly Dy07 #6248 üzenetére
De rég láttalak, mi van Veled?
-
Rolly Dy07
senior tag
válasz
Steady74 #6221 üzenetére
Én még anno a GTR2-vel kísérleteztem ki a 300 fokot. Nagyon egyszerű miért ennyi: Ha lentebb veszem túlkormányzom sokszor az első kereket és nem tudok piciket korrigálni+kopik a gumi. Ha meg fentebb veszem túl sokat kell gépészkedni. De mindenki próbálja ki. Azért azt a 150 fokot elég néha beletekerni pl. Monacoban.
-
benjemin1994
tag
Megoldódott a probléma! Kiporoltam teljesen a gépet és a proci hőmérséklet csökkent és teljesen megszűnt az akadás! Csak még mindíg nem értem a másik oprendszerrel mért nem akadt pedig ugyanaz a por volt rajta!
-
paramparya
őstag
válasz
paramparya #6244 üzenetére
Közben megcsináltam a replay-hacket:
SSD-n van az oprendszer, és oda telepítettem az f1-et is.
Most kisymlinkeltem a normál vinyóra, azóta nem laggol.
Következő körben megpróbálom majd visszatenni 1680x1050-ben, aztán meglátjuk, mit tud.
A hőmérséklet még érdekes kérdés, de azt majd a meglelelő topicban megvitatom. -
paramparya
őstag
válasz
polonic #6243 üzenetére
Nekem is ugyanez a problémám van.
Adott egy Palit 460 gtx, amivel tök szépen fut, aztán jönnek benne az akadások.
már lejjebb vettem 1680x1050-ről 1300x600 környékére, futtattam egy benchmarkot, ott kijött, hogy átlag 58, min 52 fps.
Aztán jönnek a microlagok, különösen monacoban szopok, ahol ráadásul a pálya is nehéz, ezért még egy értelmes kört nem tudtam menni.
Driver épp az aktuális legfrissebb, de amilyen előtte volt, azzal is azt csinálta.
GPU-Z-vel néztem a hőmérsékletet, sosem megy 73 sok fölé, de legtöbbször 72-nél áll meg.
Az is gyanús, hogy hátha ott akad meg valami miatt, mert valami ott visszaveszi kicsit.visszakeresve a microlag kifejezésre azt látom, hogy szab.tam-nak is volt ilyen baja, ő tett fel 32bites xp-t is, és azzal jobb lett, aztán mintha már win7-en is jobb lenne neki.
-
benjemin1994
tag
Valaki tud segíteni????!!!!
Újraraktam a gépet(win764bit) fölraktam az f1 2010-et és ahogy elkezdek vele játszani kb 1-2 kör után elkezd leginkább kanyarokban, meg 4-5 másodpercenként beakadni, szaggatva belassulgatni! Az újratelepítés előtt teljesen jól ment!
MI LEHET A BAJ????
Előre is köszönöm a válaszotokat! -
hermanyi
addikt
Sziasztok
Lenne egy kisebb problémám , mégpedig az új rendszerben
A játék megy gyönyörűen 100 FPS (frapsal mérve) és érthetetlen akadások jönnek elő a játékban
A régi konfigal semmi ilyenem nem volt Asus p5q pro turbo Q9650 4 gig memo
valakinek volt már ilyen problémája -
Steady74
addikt
-
polonic
félisten
Még több informáicó derült ki az 2011-es játékról. Nagyon jónak ígérkezik. A részleteket ugyanúgy a topikjában találhatjátok meg.
-
Délután 15 körül leszek 20-ig!
-
Trihorn
tag
Csináltam egy összehasonlítós videót..xD
-
Steady74
addikt
Pepivel vagyunk on line, aki tud és szeretne jönni, jöjjön!
-
polonic
félisten
Jöttek új infok az új játékról és pár kép is. Nézzetek be az 2011 topikjába.
-
válasz
Unbaised-Ben #6227 üzenetére
Köszi!
-
-
Steady74
addikt
Egy hír azoknak akik játszottak a GRID-del: a héten lekapcsolták a szervereket, így nem játszható a játék többé online szervereken annak ellenére, hogy a játékot több üzletben még most is árulják.
-
Unbaised-Ben
senior tag
-
válasz
Steady74 #6219 üzenetére
Nekem alapban vagy egyenlőre a kormányom, a gyárin, de nem tudom mennyi, lehet hogy 900-on :SSS. DGFT-vel nyomulok.
Hiába állítgatok a Logitech profilokban egyszerűen nem változik semmi. Ha 200 vagy 300 fokra állítom azt hogy kell érteni?
Bal ütközéstől jobb ütközésig a beállított fok lesz?
Ha 200 akkor bal ütk-jobb ütk?Te mivel játszol?
Egyébként Shift 2-vel is játszok még eredetivel, ott jöttem rá, amikor kezdtem lassulni hogy ki kéne kapcsolnom a fékasszisztenst :XD. Mindeig fékezett magától csak gázoltam
. Aztá kikapcsoltam és láss csodát jobban ment. De az ívek hiánya már nagy gáz számomra :XD
-
Steady74
addikt
válasz
Unbaised-Ben #6220 üzenetére
Bence, nem tudom...ki akartam mindig próbálni ad-e előnyt vagy sem. A 300 fok szerintem kell, ha van lehetőséged próbáld ki, bár ha megszoktad a 200-at, akkor azzal vagy a leggyorsabb
-
Steady74
addikt
Köszönöm szépen
JoceeHunt: Milyen kormánnyal mész? Nálam 300 fokra van a Logitech game profiler beállítva, de gondolkodtam rajta, hogy a 330 vagy a 360 lehet jobb lenne, talán picit még lehetne finomítani rajta.
Este nem voltam, egy kisebb láz leterített, nem tudom mikor leszek olyan állapotban, hogy tudjak gurulni, remélem péntek estére már igen. Steady74 HUN vagyok a GFLW-ban, vegyél fel barátnak, és akkor látjuk egymást.
Mondjuk az szívás, hogy ha nincs racing line, ha nem ismered a pályát, de szerintem nem feltétlen kell egy szezont végigcsinálni ahhoz, hogy megismerd a pályákat, sőt meg merem kockáztatni, hogy aki átlagos időt tölt el a gammával, nem is ismeri az összes pályát. Pl. Singapur, Rolly-n kívül majdnem mindenki eltéved rajta -
Na, tegnap este voltam benn pár karikát. Hááát, elkél a gyakorlat. Megszoktam az ívek mutatását, erre bekerültem egy versenybe ahol nem volt engedélyezve, kalistoltam ám mindenfelé :XD. Persze szépen megvártam amíg elmentek mellettem.
Ti hány fokra állítottátok a kormányotokat???
El kell kezdenem belemélyedni a konfigurálásokba, azt hiszem előbb sima Karriert is végig kéne tolnom. -
Rototti
senior tag
válasz
Steady74 #6214 üzenetére
Hát igen... A GRID-nek is megvan a feelingje. Ezek a kirobbanások a rajtnál...
Nekünk tetszik, bill-eseknek kevésbe.
Ott sokkal könnyebb volt szoros meccseket menni, mint f1-ben. Ha Rolly-val megtaláltuk egymást, az biztos, hogy fél mp-nél nagyobbra sosem nőtt a különbség közöttünk.
A lacettik ebből a szempontból remek járgányok voltak, de hamar rájuk lehetett unni az ismétlődő pályák miatt. -
Steady74
addikt
válasz
DigitXT #6211 üzenetére
Én jellemzően késő este, 10 körül szoktam elkezdeni játszani, akkora általában 1-2 ismerős van már csak fent, 2 emberrel meg felesleges szerót indítani, inkább TT-zek magam, meg a többi ismerős GHOST-ja ellen.
Ha szerót csinálok, úgy állítom be, hogy rajtsorrend a megszerzett pontok alapján legyen, így most jelenleg hátulról indulok (új acc-om van sajnos), ezzel tuti kimaradok az első kanyarban történtekből, és általában utol is érem az élen haladókat, akiket a bénák nem kímélnek.
Pedig lehet jó futamokat is menni, ha mindenki akarja:
GRIDA GRID-ben annyira felhígult a mezőny, hogy tele voltak a szerók olyan emberekkel, akik a palánk mögött elbújtak, és kigurultak a mezőny elő keresztbe, meg szembe mentek a mezőnnyel meg ilyenek...
-
Steady74
addikt
válasz
JoceeHunt #6209 üzenetére
Nézd, nem vitatkozni akarok, ez a fórum annál kulturáltabb, de egy játékban megtalálni, hogy hol lehet multizni 2011-ben úgy gondolom nem kellene problémának lennie.
Peace dude, este lehet leszek én is.
Addig, hogy triviális legyen mire lehet számítani, kukk meg ezt. Figyeld az első 3 sort:
-
válasz
--Lorant-- #6201 üzenetére
Már az előbb is kérdeztem, valaki írja már meg hol lehet online nyomulni, eredeti játékom van.
-
Steady74
addikt
válasz
--Lorant-- #6201 üzenetére
Van aki dolgozik, van akinek családja van, van akinek más programja van, van aki nem szeretne ilyen futamokon részt venni. Az okok kb 99%-a összefoglalva
A maradék 1%, akinek nincs meg a játék eredetiben. -
--Lorant--
aktív tag
Sziasztok! nem igaz hogy senki sem ér rá kedd és csütörtök este bajnoksági idegfeszítő futamokra????
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Miskolc és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Xbox Series X|S
- Kezdő fotósok digitális fényképei
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- Battlefield 6
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Peugeot, Citroën topik
- E-roller topik
- Autós topik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- További aktív témák...
- Új Dell 14 Inspiron 5435 FHD+ Ryzen7 7730U 4.5Ghz 16GB 512GB SSD Radeon RX Vega 8 Win11 Garancia
- Epson Expression 12000 XL A3 síkágyas fotószkenner
- GYÖNYÖRŰ iPhone 13 mini 256GB Midnight -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3040, 96% Akkumulátor
- Honor MagicBook 16 Ryzen 5 5600H 16GB 256GB FHD 144Hz
- Apple iPhone 14 Pro Max / 256GB / Gyári független / 12Hó Garancia / 87% akku
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest