-
LOGOUT.hu
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
BeZol
őstag
válasz SocketA #30166 üzenetére
Igen, boyracer vagy, emészd meg.
Mi a tosznak gyorsulja le az ember az öreg bmw-det egy új kocsival? Az új kocsi tulajának ez totál közömbös, neked meg megvan a napi örömöd, aztán fékezhetsz is a következő kereszteződésben, mert túl gyorsan értél oda. Marha nagy értelme van az egésznek! Megtapsikálhatod magadat, a nejed meg simogathatja a kis buksidat h ügyes voltál. (remélem közben kilóg a kezed az ablakon és még pöfékelsz is az tucc-tucc zenét bömböltetve. Mennyi ilyen van te atyaég...)
Autópályázáshoz mi köze van az automata váltónak? Manuálissal is csak 5.-6. fokozat között játszikál az ember maximum. Nem találsz fogást a másikon vagy mi a bajod? Ehhez nem kell vezetési tudás.
Én csak az új octáviát vezettem 1.6os diesellel. Szép, modern belső, marha nagy lábtér elől-hátul, csomagtartó is nagyon-nagy és könnyen pakolható, mindezt pedig viszonylag olcsón, mert legalább 2mFt-tal drágábban kapsz meg egy 3ast, ami fapadosabb, drágább bele az extra, és kisebb benne a hely is. Prémium érzésed pedig nem a fapados verziótól lesz, ahhoz kell még további 2-3milla minimum!
Én 2,5 év-es octaviáról tudok nyilatkozni, egyáltalán nem látszik meg rajta a használat. Ugye mondanom sem kell, hogy nem mindegy, h ki mennyire éli le a kocsiját a használat közben.
Szerintem nem fikázott itt senki semmit, csak tapasztalatokat osztott meg, csak te a szívedre vetted.
Nem mind1, hogy hol él a másik? Vagy irigykedsz h jobban keres nálad és jobb autót engedhet meg magának?
Én se vennék régi bmw-t ha csak egy közlekedési eszköz kell. Racionálisan kell gondolkodni, és igen, vannak jobb alternatívák is, jobb ha tisztában van vele az ember. Ez ne fájjon neked.
Szerintem is igaz az, hogy régen jóval nagyobb volt a szakadék egy bmw és egy pl. skoda között, de mostanra ez jóval kisebb lett. Már lényegében lecsengett a nagy dieselforradalom, nem igazán tudnak újat mutatni ott sem (turbós benzinesek detto). Kimondottan értelmes "prémium" extrát nagyon nem is tudok mondani, ami ne lenne egy 2/3, 3/4 annyiba kerülő kocsiban, sőt kifejezetten felháborít, hogy pl. ülésszellőztetés, masszázs még mindig nem kapható a 3asban, holott már az új astrába is kérhető.
Két dolog van, ami miatt úgymond megéri ma még prémium márkájú autót vásárolni, az a belső ingerek okozta minőségérzet (főleg ha rendesen fel van extrázva a kocsi), és a 2literesnél nagyobb motorok (habár volvora már ez sem igaz).
Az, aki 2literesnél kisebb motorral vesz pl. bmw-t, az csak a minőségérzet miatt vette (vagy jampizni akar persze), mert 2literes motorral és ehhez illő teljesítménnyel olcsóbban megkap az ember más márkánál ugyanannyi extrát. (te természetesen a jampizós 2literes kategória vagy boyracer formulában, mert ugye hátsókerék hajtás 150 lóerővel, hajaj)
Most megint kell valami "extra" a prémiummárkáknak, mert a választható opciókban tulajdonképpen utolérték őket az olcsóbb tömeggyártók (régen nagyon le voltak maradva), egyedül a minőségérzet az, ami le van maradva, DE a mostani sem olyan rossz! A motorok terén sincsen már olyan nagy fejlődés, mert a régebbi turbós motorok is hozzák majdnem ugyanazt a dinamikát, és szerintem nem érdemes egyik generáció után a másikra sem váltani, érdemesebb 1 generációt kihagyni, annyira kevés az újítás.
A régi szívókat még taposni kell, hogy menjenek, egy új turbós benzines már úgy mozog, mint egy turbodiesel. Nem kell szénné pörgetni h menjen, hanem "sleeper" carok. Persze ismét megértelek, gondolom olyan vagy mint a civic-esek a kályhacsöveikkel. Megy 50nel, de közben beszakad a dobhártyája, annyira menő.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest