- Ingyen kellene, de tegnapra
- Digitális Állampolgárság Program
- Anya, tudsz segíteni a matekban?....Nem érek rá kisfiam, majd segít a ChatGPT...
- Asszociációs játék. :)
- "Egyszerű" Ügyfélkapu+ regisztráció
- Szólánc.
- Gurulunk, WAZE?!
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Real Racing 3 - Freemium csoda
- Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
-
LOGOUT.hu
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
hoby36
senior tag
Valaki cserélt márt e36-ban váltóolajat?
A logikában semmi sem véletlen!
-
Gyok2
senior tag
Vettem egy bontott kilometer orat 6 hangeres E30-bol, 422000 km volt rajta. Az 1 millio km-es Mercedes taxikrol ne is beszeljunk.
[ Szerkesztve ]
Tiszta Windows rendes ház
-
dragonfx
veterán
válasz God Vazzeg #2592 üzenetére
de annyira le volt rakva a tiéd..az azért feljebbvan jóval..."Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
God Vazzeg
veterán
Ne ültessétek le az autót, nyaralni voltunk, és egy csatornatetőn szétszállt az olajteknőm Nagyon király volt másikat szerezni, meg szerlelőt feltúrni balcsinál
-
Gyok2
senior tag
Szerintem egy normalisan hasznalt BMW motor elmegy 3-400000 km-t gond nelkul.
Tiszta Windows rendes ház
-
-
Gyok2
senior tag
Tiszta Windows rendes ház
-
-
rien
senior tag
Hálás köszönetem mindenkinek
Vandit: ááááá várhattam volna egy kicsit[ Szerkesztve ]
----------------------------------------- <<<<< Trust no 1 >>>>> ----------------------------------------
-
hoby36
senior tag
Van egy e36 320 ci-m.Szerintetek mi lehet a baja a kocsimnak?Az van,hogy tegnap óta,ha másodikba rakom,olyasmi hangot ad,mint amikor valami súrlódik.Ma elindultam vele,eleinte nem csinálta, de 5 perc után,megint elkezdte.
A logikában semmi sem véletlen!
-
Gyok2
senior tag
Tiszta Windows rendes ház
-
dragonfx
veterán
válasz repsol69 #2575 üzenetére
320is nincs csak 318is...felspicezett a moci...ennyi.M-optikás....
A compact a lecsapott seggű 3 vagy5ajtós bmw e36ból is van olyna szerintme csúnya.
Amugy eza vanos mizéria szerint nem megalapozott..ok modernebb a moci..de mindnekinek nem juthat olyan...fogyiba max. 1 litert differenciálhat... ..ezzel szemben bonyolultabb a szerkezett ergo ha valami baja lesz többe fog fájni..."Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
repsol69
csendes tag
válasz dragonfx #2572 üzenetére
Hali!
Én is m 320-ra tippelnék!!! Hálistennek a szerelővel nincs gond mert édesapám az!! Jó tudni hogy a Vanosos motorok ennyivel jobbak, csak azért picivel drágább, de ha te mondod hogy megéri akkor elgondolkodom rajta! Márkaszervizbe meg vigye aki akarja, meg akinek annyi pénze van! Azt meg tudod nekem mondani hogy mi a külömbség a 320i és a 320is között? Meg hogy mit jelent a Compact?
Köszi,
Zoli
-
dragonfx
veterán
válasz Vandit. #2569 üzenetére
ez bivaly szép, km állás is jó, coupé is...ha ténylegvanosos ami elég nehezen hihető motorcsere nélkül..mivle ugy tom 95től eltt vanosos a bmw...ez meg 93'as...de majd valami szaki megmondja ezt neked azonnal a motorteret ábrázoló fotóról...kérdezz utána szakfórumon ezt én meg nem mondom
Amugy ha ilyet akarsz azonnal vedd meg még ha nem is vanosos."Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
dragonfx
veterán
válasz repsol69 #2562 üzenetére
szia!
320i-t vegyél élményben fogyiban mindneben az a legjobb komproisszum mindne térne.alkatrész nem drágapersze márkaszervízbe ne menjél vele, meg kell 1 jó szerelő.
Esetlega 318is is jó lehet.
fogyi olyna 8-9 körül e fenti kettőnek.
Ha tudsz törekedj a 95 utánira mert vanosos a moitor >>ujabb kevesebbet fogyaszt modernebb +védelmi rendszer is vana kocsi fejletebb....
1.2M környékén találsz ilyet szerintem.ha valami érdekel írj...
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
Calogero
addikt
Sziasztok BMW-sek!
Az 1-es szériáról tudtok véleményt mondani (pozitív is, negatív is jöhet ne kíméljetek)
-
Vandit.
addikt
A tudatlanság nem végleges állapot, a hülyeség igen. >A világürből nézve a föld kék és fehér, NEM VÉLETLENÜL BMW>> A sors kénytelen meghajolni az erős akarat és kitartás előtt
-
Gyok2
senior tag
Rien: ha szamit a fogyasztas, de eros autot akarsz, inkabb nezz E36-ot dupla Vanos-szal.
Repsol: 318is-t nezz, de mindenkeppen probalj ki egy 320-ast is. Az is varosban 8L korul, a 320 10L korul, viszont nagyon szepen szol.Tiszta Windows rendes ház
-
MPowerPH
félisten
válasz Rover623 #2565 üzenetére
Nem tom, de 2 havernak is 523i -je van, bőven 10l fölött autoznak vele, de a gép egyáltalán nem megy a 28 -hoz képest. Ja, és már mindegyik alatt megállt, nem is egyszer.
Én mikor vettem a 528 -ast, választhattam volna egy abszolút full extrás 523i -t.
Kipróbáltam mindegyiket... A 528i lett belőle. 23 -as computere 16,2l -es fogyit írt.
Ez meg az én tapasztalatom, ezt látom, és ezt hallom. Mindig sóvárognak az enyém után, pedig nekik még TV is van a gépben.Amúgy nekem a szerelő is azt mondta, és a Wallis -osok is azt mondták, hogy a 23 asokat kerüljem nagy ívben.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
Nekem az 528i -vel, igaz E39 -es, de a nagy átlagom 8,3l vele, tél óta nem nulláztam. És azt is tudom, hogy az újabb 530i az még jobban fogyaszt, és erősebb is. Ekkora autot vétek kis motorral megvenni. Sokat ront az élvezeti értékén.
A 2000 -es motor az nagyon gyenge ekkora autohoz, többet nem eszik vele, csak nagyobb temponál, persze 90 -nél kicsit kevesebbet nyel. de átlagban megegyeznek a 25 -ös motorral, és kihangsúlyozom, hogy az 525i -el. 523i -t ne vegyél, nem szabad. Az tényleg zabál, annyit eszik mint a 535i. És ott a megbízhatósággal is gondok vannak, ráadásul a blokk is egy szar. Mindenképpen Vanososat keress, ahogy dragon is mondta, azzal jársz a legjobban.
És igen, 140 felett már erőlködik a 2.0 -ás motor az akkora autoval.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
rien
senior tag
válasz kisninja #2560 üzenetére
hát 7-800e környékének nagyon tudnék örülni, de mehet feljebb is 1,1-ig
a vágy ez lenne: benzines, kézi váltós, lehetőleg fekete vagy sötét szürke, 200e alatti km, 94-es évjárat minimum, állapota jó legyen, de lehet csak álmodik a ...Rover623: köszi, de az sajnos nem fog beleférni a keretbe, legalább is én 1,4 alatt nem láttam belőle
----------------------------------------- <<<<< Trust no 1 >>>>> ----------------------------------------
-
repsol69
csendes tag
Sziasztok!
Szeretném segítségeteket kérni! Szeretnék venni egy BMW-t méghozzá 318,320-as kategóriába és 92-94-es évjárat teccik a legjobban(asszem e36) ,benzinest! Arra szeretnélek kérni titeket hogy írjátok le a véleményeteket a típusról! Nekem egy megbízható autó kell és nem egy erőmű! Az is érdekelne hogy mennyire drága hozzá az alkatrész és hogy mennyit fogyaszt! Bármi infó jól jönne, nem szeretnék mellényúlni! Szeretnék én is becsatlakozni a BMW- s életérzésbe, de nem minden áron!
Válaszotokat előre is hálásan köszönöm,
Zoli
-
rien
senior tag
válasz kisninja #2558 üzenetére
oké, köszi, belevetem magam a topikba
hát ahogy nézegettem közben a hasznaltauto.hut ez vadászós lesz diesel van nagyon sok a benzines elég ritka (konkértan 2 lenne ami beleférne, meg tetszene is, egyik 297e, másik 360e futott km-rel )
na nembaj, keresgélek----------------------------------------- <<<<< Trust no 1 >>>>> ----------------------------------------
-
kisninja
őstag
Szia erölködni azért nem erölködik de az 525 fogyija ugyanannyi mont az 520 nak cserében azért jobban megy. Ha lehet 525 öst vegyél én ilyet fogok venni ha eljön az ideje.
Az 520 as tulajok sem panaszkodnak azért. Kb 12 eszik városban, kicsit viszább olvasol ott leirtuk párran hogy mennyit eszenek ezek.Ekkora kasznira csináltak 4 hengeres 1.8 ast is... nah az már tényleg erőlkődik.
[ Szerkesztve ]
powered by: ®MAJORMÜVEK®
-
rien
senior tag
válasz dragonfx #2556 üzenetére
aha értem köszi
de most akkor az 520 ilyen mostohagyerek csak én nem tudtam?
pedig de beleéltem magamamúgy ezt nézegettem gondolom kéne még 450 ezer a papírkáira
csak ne lenne jobb kormányos, nem tudom mennyi idő lenne, meg sérülés mire megszoknám----------------------------------------- <<<<< Trust no 1 >>>>> ----------------------------------------
-
dragonfx
veterán
én se akarom elhinni de mivela tulajok mondják ezt akik ugye gyakorlatból ebszélnek így kénytelen vok...2.5ös kell bele...12öt eszik az enm többet..az a 16 valmai hibára visszavezethető ahogyírtad vagy kegyetlenül túrtad neki ..vegyél vanos 528at majd BMW001 minyá mondja az áradozásokat fogyiból...
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
rien
senior tag
Sziasztok!
A segítségeteket szeretném kérni. A kiszemeltem egy 95-ös, benzines 520i (151Le).
Halálbiztos voltam benne, hogy nekem ilyen kell, de ma sikeresen összezavartak azt mondták ne ilyet vegyek, mert a 2000-es motor erőlködik a 2 tonnával, inkább 525-öst vegyek.
525-ösöm már volt (katalizátoros) imádtam nagyon-nagyon de sokat evett, városban 15-16 litert beszopált és sajnos akkor úgy alakult, hogy megkellett váljak tőle ( az új tulaj azt mondta az alapjárati fúvóka volt csak kitekeredve azért nyelte a benyát, azóta nem eszik ennyit).
Szóval én nem igazán értek az autókhoz azt sejtem valóban így lehet, hogy egy nagyobb motor ugyanazt a kasztnit könnyebben viszi, de tényleg erőlködik a 2000-es motor 151Le-vel? Ezt nem nagyon akarom elhinni...----------------------------------------- <<<<< Trust no 1 >>>>> ----------------------------------------
-
Gyok2
senior tag
E36 M3 es E30 M3
Tiszta Windows rendes ház
-
Gyok2
senior tag
E36 es E30 M3.
Tiszta Windows rendes ház
-
dragonfx
veterán
válasz MPowerPH #2547 üzenetére
nem ér annyit ígyvan..inkább az e39 M5 packot rakasd rá tiédre ha még nincs fleni meg ilyenek..az illik rá..nem hiába azttervezték rá...hát sjana ja a mai cumoka d esignra mennek..törik szanaszét minden ha koccolsz.
Mondjuk enm tom hogy lett +25 ló a moci ettőla kipuf rendszertől"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
MPowerPH
félisten
válasz dragonfx #2546 üzenetére
Nyű tudja, eleje tetszik nagyon, de hátulra szebb lenne az eredeti M -s lökös.
Ja, pár kilobol megvan. A lökösök fényezéssel 150k, a kipufogó dobok 60k, a 2. kipufogódobnak az előkészítése 50k, a lámpák 80k.
Anno én is akartam, de letettem róla. Ennyi pénzért inkább autot cserélnék.Mondjuk egy dolog nagyon zavarna. Mégpedig, hogy ezek a lökösök kb. 0,3 cm szélesek, mármint az anyagukat illetően. Ha valaki elkap hátulról, vagy előről elkapsz egy őzet, a lökös nem véd semmitől, a kasztni kapja az ütést. Ha ilyen lökös lett volna a gépen, mikor hátulról belémjöttek, lehet el is görbült volna az egész auto. Én nem vagyok kibékülve az üvegszállal ilyen téren.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
-
MPowerPH
félisten
Nem tom, azért nekem ez dobbantja meg legjobban a szívem.
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz Vandit. #2542 üzenetére
ÁÁÁ, szét volt hajtva, ez tuti. Ha nem ennél a tulajnál, akkor az előzőnél.
Mondjuk a motorral gondok nem lehetnek, az elpusztíthatatlan, csak az olajcsere a fontos. De a Vanos -t meg lehet gyilkolni, és az elég drága dolog. Tehét ha az nagyon kerreg, akkor már nem biztos, hogy teljesen egészséges. Én inkább a váltotól félek, mert olyankor az is sokat kap és ennyi km -nél már elszállhat, főleg ha nem cserélték az olajat.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
Erről mi a véleményetek? Gondoltam rá, hogy az E39 -emet egy ilyenre cseréljem.
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz God Vazzeg #2536 üzenetére
Nem, ez a manuális. Na, ez az automata klíma: 2
Asszem 95 -től lehetett rendelni ezekbe a modellekbe is. A csávó elírta, mert nem ért hozzá.Don't Tread On Me
-
Vandit.
addikt
válasz God Vazzeg #2536 üzenetére
Amúgy a kereskedés honlapján 220e km van benne. Ez is érdekes.
A tudatlanság nem végleges állapot, a hülyeség igen. >A világürből nézve a föld kék és fehér, NEM VÉLETLENÜL BMW>> A sors kénytelen meghajolni az erős akarat és kitartás előtt
-
MPowerPH
félisten
-
dragonfx
veterán
válasz God Vazzeg #2532 üzenetére
én szívesen átadnék 2 ajtót ha te átadsz érte 2 hengert
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
-
Vandit.
addikt
Ez is jónak tűnik. Bár sajna csak 316-os.
[ Szerkesztve ]
A tudatlanság nem végleges állapot, a hülyeség igen. >A világürből nézve a föld kék és fehér, NEM VÉLETLENÜL BMW>> A sors kénytelen meghajolni az erős akarat és kitartás előtt
-
Vandit.
addikt
Asszonykának kéne és nála sajna a kinézet a lényeg és az első tetszik is neki. Mondjuk voltak majdnem ilyen árban 320-asok is, ez igaz.
A tudatlanság nem végleges állapot, a hülyeség igen. >A világürből nézve a föld kék és fehér, NEM VÉLETLENÜL BMW>> A sors kénytelen meghajolni az erős akarat és kitartás előtt
-
Eagl3
veterán
válasz Vandit. #2523 üzenetére
Megmondom őszintén, nekem egyik sem teszik.
Van egy ilyen sárga Fehérváron, szoktam látni. Sztem gagyi kinézete van ennyi idősen ebben a sárga színben. A másik meg autómata váltós... biztos nem vennék autómatát. + mind a kettő 1.8-as? nemtudom mik voltak az előzmények de nemtudom miért 1.8-as akat nézel? Nem kell a 6 henger ugyanennyi pénzért?De ha a kettő közül kéne választanom az elsőt választanám. Bár nem vagyok elájulva az első lámpáktól viszont egész szép állapotban van. Legalábbis képen.
-
Vandit.
addikt
A tudatlanság nem végleges állapot, a hülyeség igen. >A világürből nézve a föld kék és fehér, NEM VÉLETLENÜL BMW>> A sors kénytelen meghajolni az erős akarat és kitartás előtt
-
MPowerPH
félisten
válasz God Vazzeg #2518 üzenetére
Na, nekem olyan gondjaim nincsenek, meg eddig nem is voltak. Pedig miután Svájcban megvették, végig pesti auto volt, ráadásul női vezetővel.
Eddig nekem 2 sulyosabb gondom volt az autoval. Egyszer eldurrant a fűtésért felelős cső a motorházban, az is típusbeli hiba volt, 10k -ból megúsztam. Aztán a kormányművel volt kis probléma, ott 50k volt a szerviz, szal az se olyan egetrengető sok.
Amúgy más hiba nem volt, csak az alapdolgokat kellett cserélni.
Pl. fékbetétet már 1 éve mondta a szerelő, hogy lassan cserére érnek, de még most is rendben vannak. Alattam még nem is volt fékbetét csere. Meg is kérdezték, hogy néha azért használom -e a féket. Ahol lehet erős motorfék, így kímélem is meg imádom a hangját.Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
Na, ma vittem a szerelőhöz az autot. Holnap kezd el vele foglalkozni, akkor tud valami konkrétat mondani. De azt mondta, hogy nem a computer(szerencsére, mert az 300k is lett volna), hanem az ABS egység elektronikája. Ugye ebbe futnak be a jelek a kerékjeladóból, majd ez továbbitja az fékeknek kipörgés, blokkolás vagy stabilizálás esetén a jelet, hogy melyik fékkel korrigáljon. Valszeg ez az egység szállt el, amire azt mondja, hogy típushiba. Amerikában volt is botrány belőle, mert ez a kis egység anno 1300$ -ba került, és akkor még erős volt a dollár is. És a többségnek elromlott, sőtt voltak hibás szériák is, ezeknél már az elején bemondta az unalmast.
Szal ha ez a gond, akkor ez a kis tenyérnyi elektronika 80 ropi lesz, szereléssel együtt.Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz Gézengúz #2512 üzenetére
Holnap hajnalban indulok Bp. -re az autoval. Úgy néz ki, Computerhibás, ami annyit jelent, hogy vagy csere, vagy talán meg lehet javítani. Ha csere, akkor 180k, ha javítható akkor 70k.
Elvileg holnap ki lesz szedve, meg lesz vizsgálva, és ha rossz köv. nap megy ki a Brittekhez, mert érdekes módon ezt a részét náluk lehet csináltatni.
Még van egy megoldás, mert találtam egy bántásra váró 528i -t, ami igaz 97 -es évjárat, de elvileg ugyan az a vezérlő egység van abba is, mint az enyémbe. Talán megtudok egyezni a gyerekkel, és akkor még jól járhatok.
Ez volt a legrosszabb eset. Még van az, hogy egy relé ment tropára az ABS körül, és az miatt van az, hogy egyszer jó minden, egyszer nem. A 3. szitu az pedig annyi, hogy valahol az a sok 100 kábel valamelyike kontakthibás. De félek, hogy az első szitu lesz a gond.Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
Na, úgy néz ki súlyosabb a gond az autommal, mint eddig kinézett.
Don't Tread On Me
-
Bubu79
addikt
válasz God Vazzeg #2505 üzenetére
E36-nál évjárat függő a board menü használata - a korábbi típusoknál lelehet sokmindent kérdezni az óraegységtől is, míg az utolsó pár évnél ( pontos évjáratot nem tudok fejből, de ha kell megnézhetem ) már korlátozottabb az óra egység kommunikáció készsége, mert mindent a szervizcsatlakozóra bíztak.
Dragon a trafónál nem kell semmit csinálni
"In the mist | dark figures move and twist | was all this for real | or just some kind of hell | 6-6-6 the Number of the Beast | Hell and fire was spawned to be released" - Iron Maiden: The Number of the Beast
-
MPowerPH
félisten
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Microsoft Excel topic
- Okos Otthon / Smart Home
- One mobilszolgáltatások
- Nintendo Wii U
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- Proxmox VE
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- Tőzsde és gazdaság
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest