Hirdetés
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- sziku69: Szólánc.
- oriic: Google Translate helyett: DeepL Translator
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Real Racing 3 - Freemium csoda
- Urby66: Elvesztegetett idők, félbehagyott játékok
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Meggyi001: Vegán? Nem vegán?
-
LOGOUT.hu
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
God Vazzeg
veterán
válasz
- = Zk = - #2795 üzenetére
730d
Csak automatával vedd, igazi élmény
-
Gyok2
senior tag
Rosszul irtam, valoban egyebkent is megbizhato autok.
-
- = Zk = -
félisten
válasz
God Vazzeg #2793 üzenetére
"megbízható autók nagyon. Csak ajánlani tudom, ár/teljesítmény/élmény arányban mindent visz szerintem"
megengeded h ezt a monológodat a mellemre tetováltassam??
..szent igazságmég igaz nincs BMW-m,de hamarosan belecsapok énis remélhetőleg egy 730d-vel(E38).
egyelőre csak hallás alapján tok tájékozodni,nameg a látás!nézzük meg mien 7es BMW-k cirkálnak az utakon..
éshogy ki az az egyetlen autógyártó cég ,ameik képes egyik pillanatról a másikra átállni a gyártósorával a hidrogén hajtású üzemre 2000ót..igen a BMW!nagy tisztelője vok eme német autómárkának..
-
God Vazzeg
veterán
-
-
Gyok2
senior tag
No-kia szamold ossze.
Fogyasztas min. 8-10 L
Teljesitmenyado
KotelezoHa az elejen rendberakatod az sokba is lehet, de utana megbizhato.
-
devro
újonc
Sziasztok!
Köszönöm a válaszokat.Remélem,hogy tényleg csak ennyi a baj.
Ûdv.
Andor -
No-kia
addikt
válasz
God Vazzeg #2782 üzenetére
neked mennyibe került évente a kocsi fenntartása?(üzemanyagon kívül) mert én is egy ilyenen gondolkozom
-
devro
újonc
Sziasztok!
A segitségeteket szeretném kérni.Van egy 320i Bmw kombi személygépkocsink(2002).a fékbetét visszajelzö lámpa kezdett el világitani,majd egy pár km.múlva a kézifék abs és a kipörgésgátló visszajelzö lámpája is világitott.kicseréltem az elsö fékbetéteket,ami teljesen el volt kopva.örültem neki,de viszont a hiba ugyanúgy megmaradt.kezdi a fékbetét visszajelzö lámpával,majd a többi...
ma kicseréltem a hátsó betéteket is,mert gondoltam azokkal lesz a gond.de mégsem.
mit tegyek.lehet ,hogy csak le kellene nullázni? vagy nem is tudom,hogy hogyan monják.
A segitségeteket is elöre köszönöm.
Andor -
Gyok2
senior tag
A fent emlitett Astram volt 10 L varosban. Ekkora egy E30 316 es -400cm3.
-
Bubu79
addikt
válasz
God Vazzeg #2782 üzenetére
Király
Rejtett UP!
-
God Vazzeg
veterán
Aláírásomra valaki?
-
MADV12
csendes tag
válasz
Synthwave #2778 üzenetére
V6 - os nincs. Az M30 soros 6-os (roppant jó széria, kellően szervizelve 500ezer km tuti) vagy az M60 a V8. Az E32-esek sokat esznek sajnos, dehát a közel 2 tonnát rángatni........ A 8 hengeressel gazdaságosabban lehet járni.
Ha hosszútávra gondol az ember, érdemes beruházni egy manuális váltóba -
-
Üdv Urak/Hőgyek', kik tudják, hogy mi a jó.
Szerintetek mennyire érdemes beruházni egy 92'-es 730i V8-ba (esetleg sima V6-osba)? (Uszkve fél milla, szép állapot.) Milyenek fenntartási költségei, szervíztapasztlatok?
Nekem naggyon teccik'...(Tudom, tudom, hogy háromezres, de én úgy vagyok vele, hogy inkább kevesebbet utazom, de azt zsírul.
)
Meg a '86-os 635 CSi is, csak azt nem nagyon látok sehol sem... -
dragonfx
veterán
-
Gyok2
senior tag
Egy 1.6-os motorral 6-8 L kihozhato.
-
dragonfx
veterán
1 kis jelentés:
Nem tom mi volt ma láttam 6 uj 3as coupé-t..hihetetlen már most népszerűbb mint az elöző e46 coupé volt anno..nagyon eltalált a forma szerintme az 5öst veri
Láttam két e46 m3at...egyika csodás antracit srága volt..a legszebb színű bmw
... a másik meg ac schnitzer volt..no komment....
Eladásokban az auto bild szerint 4.5%kal nőttünk tavaly hasonló időszakához..kicsit belehuzva lenyomhatjuk még évvégéig a mercit...audit lehagytuk már.
-
No-kia
addikt
hello! a 316-os BMW-nek(1991 v. 1989) mennyi lehet a fogyasztása? Első autót keresek és nem feltétlenül kezdenék egy 3000ccm-es kocsival és ez még tetszik is
-
Eagl3
veterán
Nekem multkor elszállt a Generátor. A legnagyobb dugóba
nagyon nem tudtam letolni a másfél tonnát az útról, fater 1.8-as mondeója meg minden indulásnál elkapart tőle
Sztem nem vettem észre, h. kigyulladt a töltésjelző a műszerfalon és addig ment az autó míg le nem merült az akksi.
22 ezer píz. -
-
MADV12
csendes tag
Pontosan ! A BMW-k leggyengébb pontja..........sajnos. Amíg más autókat akár többször is meg lehet "forralni" és a hengerfejtömítés és maga a fej bírja, addig a bömosök 90%-a nem. Elég egy elöregedett vízcső ami elkezd ezeszteni, aztán........ohhh ezzel még hazaérek
. Ja...
Az akksi : az újabb modelleken nem tudom, de az E31, E32, E34, E39, 46 stb. tulajdonképpen ugyanazon a computertechnológián alapszik ( kisebb nagyobb eltérésekkel / extrákkal ) és totális lemerülés, bikázás (rossz helyről) akksi csere stb meghibásodást vagy téves infó továbbítást eredményezhet. Sajnos van ilyen gyakorlatom sok......és drága -
Gyok2
senior tag
Hibas alkatresz a hutokorben, vizkoves huto pl.
-
Gyok2
senior tag
Megfo = tulmelegszik
-
MPowerPH
félisten
Biza.
A szervizen az olajcserét és az olaj minőségét kell érteni. Az aksit azt nem értettem. Nekem már egyszer beszart a gépben, de semmi rosszat nem csinált.
Meg ezt a megfőzős dolgot se értem. Inkább az, hogy hidegen ne gyilkold. Mert utánna van az, hogy elszáll és forralja a vizet. -
MADV12
csendes tag
BMW motoroknak 3 titka van - rendes szervíz, ne hagyd kihalni az akksit és leginkább ne FŐZD meg ........és akkor kimennek a világból. ( 6 hengerestől felfelé )
-
MPowerPH
félisten
válasz
dragonfx #2762 üzenetére
Ahh, nem hiszem. Az a gond ott, hogy az még az a 3000 -es 184le -s diesel, ami a BMW egyik legmegbízhatatlanabb motorja.
Rengetegen panaszkodnak rá, és nem csak a 3 -as szériában, de az 5 -ösben is.
Úgy gondoltam vagy Audi diesel, vagy BMW benzin. Mert az audi dieselei nagyon jók, viszonylag megbízhatóak, a bmw benzinesei meg a valaha volt legjobb benzinesek, főleg a 28 -as és a 30 -as. -
MPowerPH
félisten
Ha minden jól megy tavasszal tudok autot váltani, ezért már most elkezdtem nézelődni.
Na, Volvo tutira kilőve, sok velük az elektronikai gond, és gyakran cserbenhagynak.(és mindenki azt mondja, hogy még a T5 se gyorsul rendesen, érthetetlen...)
Erősen gondolkozok, hogy diesel lesz, és akkor vagy Audi A4, vagy 3 -as BMW.Valakinek tapasztalatok 2004 körüli A4/ 3-as BMW -ről?
-
Gyok2
senior tag
BMW 325ix.
-
Vangelis
félisten
Ma BMW-ztem egy cseppet---
Lenyomtam pár kilométert, lenulláztam a fogy mérőt.
6,8liter/100
ilyen keveset még nem írt ki.Igaz tojással a pedál alatt
-
MPowerPH
félisten
válasz
dragonfx #2754 üzenetére
Nem tom dragon.
Bár most megcsináltattam rajta mindent, persze saját pénzből mindenre nem futotta.
Imádom ezt az autot, de most kicsit kétségekbe estem. Majd meglátom mi lesz... De egyenlőre nem tudom mire cserélném le. Néztem Audi A6 2.7T -t is, de azt mondják az Audikkal mégtöbb elektronikai gond van. Ha cserélek vagy diesel lesz(akkor meghülyültem
) vagy valami turbos.
-
MPowerPH
félisten
válasz
dragonfx #2742 üzenetére
523i -t nem szabad venni...
Vagy 520i, vagy 528i ha több kell. Vagy az újabb 525i, ami már 192 le -s.
De át kell nézetni rendesen, mert 200.000 km környékén annyi hiba jön elő ezeknél az autoknál, hogy olyat még nem éltem.Lehet pár hónapon belül eladó lesz az 528i -m, majd ide is belinkelem hátha valaki rákap.
-
rien
senior tag
Értem, köszi!
Ám úgy néz ki sürgős lesz a dolog (jövő héten ha minden igaz elviszik az autómat, nem volt betervezve még meg se hirdettem
sokáig nem szeretnék kocsi nélkül maradni
) szóval megkérnék mindenkit aki esetleg nézelődik és belefut max. 1 m körüli árfekvésű jó vételnek tűnő bömösbe ide vagy privibe küldje el a linkjét. Köszöntem előre is
Ha már így alakult akkor lehet a kicsike
318, 520 vagy 525, két dolog lenne fontos benzines legyen és kézi váltós, bár feketére vágyom, de az se bánom ha kukás autó színe van, majd telibe fújatom jövőre
-
Gyok2
senior tag
Hol mondtam, hogy 1 tonnas BMW? Amugy a ketajtos E30-ak, kiveve az ix, 1100 kg korul.
Szerintem ezzel a kotennyel ocsmany. Tovabbra is a 6 hengerest javaslom.
-
Vandit.
addikt
És ez milyen?
-
Eagl3
veterán
AZért azt tisztázzuk, hogy egy 525-ös BMW sem tépi össze az aszfaltot.
MEgosztanád, h. melyik 1 tonnás BMW-be van 2000-es motor? Sztem nics is 1 tonnás BMW.E36 és E34 között van kb. 200 kiló. Tehát az sem megy sokkal jobban max 1-2másodpercel gyorsulja le, de 90 felett ez a külömbség már nem számít.
Ami igazán kicsi ebbe a aksztniba azaz 1.8-as 4hengeres moci. -
rien
senior tag
válasz
dragonfx #2742 üzenetére
Köszi, megnéztem mindet, de sajna ennyim nincs rá
1m környéke a vége
ha olyan, hogy húde akkor lehet több ( a galantot csak a látványra raktam be, most perpill nem volt olyan ami jó lenne árban is meg nem is ez a topik)
Mindenesetre nagyon örülök, hogy kérdeztem........az azért már árulkodik, hogy fél éve áruljaha ez volt az ára. Nos akkor nézelődök tovább.
Gyok2: nekem 1,8-as , 110 Le-ős kadett gsi-m volt (nem tudom hány kilo) az azért jól ment
abból ültem át a 2,5-be amit 2,0-nak vettem, durván ugyanaz a Le lett volna mindkettő, a bömi első szervizekor derült ki, hogy valójában 2,5-es motor van benne csak úgy lett műszakiztatva (gondolom ismeretség). Én mindenkinek mondtam a vétel után, hogy jobban megy a nehezebb bömi, kinevettek, hogy áááááá ugyanúgy megy az kb. Aha
De én nem értek az autókhoz csöndben is maradok és rátok figyelek. -
Gyok2
senior tag
Na, ez a hozzaszolas megint hozta az itteni szinvonaladat.
-
Gyok2
senior tag
Volt egy Astra GSi-m 150 LE, 1100 kg, nem volt egy raketa.
-
dragonfx
veterán
Gyok2>>azé ez kicsit durva teso ezzel az aráynszámmal számolv a 2.5 is ekvés bele
..nem kell átesnia ló másik oldalára....az e36 320 is 1350kg kb és 151 ló akkor az gyenge?
...azé ne....
Amugy ez az e39 tényleg gyanuson olcsó és tényleg régóta fenn van emlékszem rá én is...a felni meg nem m6 hanem m5 szal még nem is ért hozzá....
Rien>>Keresni kell ez a kulcsa...pl: 1 telot megér ebbe mennyi km lehet?szervízkönyves
és ez?
ez:??
nos?
ez nem semmiszal van lehetőség, de ha tényleg sokak ezek nézz tényleg e36ot...normál közlekedéshez elég a 2.0ás de jobb ha a többségre hallgatsz...
gyanusan sok az 523 eladó enm tom miért majd valami szaki tán válaszol itten...a km meg egy dolog az 5ösök mind üzleti autok votlka mentek velük ahogy a mostaniakkal is....M52/m54 mocisat nézz azok nem esznek sokat!!!
-
Gyok2
senior tag
Ha draga az E39, nezz E36-ot.
-
rien
senior tag
Köszi és dragonfx-nek is
Igen pont ezt kérdeztem már korábban és ki is lett tárgyalva, hogy 2,5 kell. De ha azt mondom nem bánom ha nem megy úgy?
Eddig egy bmw-m volt az 2,5 volt, azóta is bmw-re vágyom, full szerelem lett belőle
De az igazság az, hogy 2,5-ben a közelében nem találtam hasonló ár/évjárat, km, kinézet, műszaki állapot arányú autót, nézegetem azóta is folyamatosan mióta kérdeztem (nagyon szeretnék cserélni autót). De a bömikben vagy kurva sok km van, vagy nagyon lepusztult.....ami azért nem kell
Viszont van még egy autó ami számításba jöhet, megdobogtatja a szívema Mitsubishi Galant ebből egy 1,8-as 110-137 Le-vel
.....könnyebb találni belőle olyat amit szeretnék: nem túl sok km/ ár, nem túl öreg /műszaki állapot, kinézet értékűt (tudom ezt most nem igazán kellet volna, de ahogy figyelem ez van, és nekem bejön ez is
) pedig a szívem bmw-s, de amennyim van rá és amilyet szeretnék
ez nem igazán találkozik
bár lehet több türelem kéne
de nem igazán látok hasonlót.
Így esetleg? Vélemény? Esetleg gyanúsan olcsó vagy hasonló? bár leírja a tulaj a hiteltől akar szabadulni, de messziről jött ember....
szerk: küldés után látom mit írtál Eagl3 na pont ilyesmire gondoltam, akkor nem csak én érzem így, bár én korábban nem láttam a hirdetést, lehet itt hirdeti fél éve, de én valahogy átsikottam rajta.........az is igaz előzményekből 2,5-est kerestem elsősorban
-
Gyok2
senior tag
150 LE 1 tonnahoz valo nem 1.5-hez.
-
Eagl3
veterán
-
Gyok2
senior tag
Ekkora kocsiba keves a 2L-es motor. Legalabb 2.5 L-est keress, ha szamit az elmeny, kozlekedni eleg.
-
rien
senior tag
Üdv!
Ehhez mit szóltok?
Illetve egy kérdésem is lenne, hogy erre milyen felni/gumi párost kéne vennem télre (spórolósan) -
t1
veterán
Na megtörtént életem első BMW-s élménye. Osztálytársam pasija elvitt minket egy körre 525D M-Packet ezüst, hát ahogyan megy ez az autó automata váltóval is hihetetlen, kezdem érteni mi az a BMW feeling. Nagyon tettszik!
-
Gyok2
senior tag
Ne engedj a 6 hengerbol.
-
Vandit.
addikt
Na srácok visszatértem. Nagy vita van, hogy BMW v. Civic. Én próbálom asszonykát jobb belátásra téríteni. Szerintetek?
-
Gézengúz
addikt
Sziasztok!
E36 coupeba (94es) ki milyen Angel Eyes-t javasolna és honnan?
Köszi...
-
Picco
addikt
hi
egyik haveromnak bmw-je van es behalt a cd lejatszoja, faterom megcsinalna de kellene egy bekotesi rajz a magno csatlakozojarol h melyik pin mi lenne.
ha tudtok segiteni akkor elore is koszi.udv: Picco
-
Topa00
tag
-
MPowerPH
félisten
válasz
dragonfx #2721 üzenetére
Ja, nem a kézifék ott a kulcs... Ott valami a fékkel van babrálva. Még arra gondolok, hogy rákapcsolt hátsó fékkörnél is csinálják ezt. Bár kicsit kegyetlennek hangzik, de szerintem megvalósítható, mivel elől sokkal nagyobb a fékhatás.
Ja, 200 fölött jön meg az M5 lóerőtöbblete és az hogy 8 hengeres. A köbcenti az megint más, de az is rásegít, bár az nem túl nagy előny egy turbos auto ellen. -
Gyok2
senior tag
Azt hiszem a kezifek a hatso kerekekre hat.
-
dragonfx
veterán
válasz
MPowerPH #2720 üzenetére
egyszerű láttad soltvadkerten is...
annyira magas fordulaton tartják a ocit hogy nem tud elindulni..féket nem nyomank...ez a drift alapja is..vagy egyszerűena kézi van behuzva....
durva hogy a 335i 3. és 4.ben hogy lelépi az m3at megaz m5öt..olyna 250nél fogja meg az m5 kb....cm3 miatt
-
Gyok2
senior tag
Le van valasztva a hatso fekkor.
-
MPowerPH
félisten
Na, azért nem veri oda.[link]
-
MPowerPH
félisten
válasz
dragonfx #2715 üzenetére
Úgy kevés, mert a sima 530i az 265 lovas. Tehát a 2db turboval nyertek 41 lovat, ami kevésnek hangzik. Mondjuk sokkal rugalmasabb az auto.
Az új M3 420 lovas gyárilag, szóval nem tom. Rugalmasságban ha megvan chippelve olyan 360 lóra a 335i, akkor rövid,kis gyorsulásoknál simán odaver az M3 -nak.Vangelis: a régi időket nem ismerem...
A Volvo az 200 óra gyárt használható autokat, addig sok technikai probléma volt a gépekkel.
-
dragonfx
veterán
-
Gyok2
senior tag
A BMW is csinalt 1500 cm3 - 1300 LE-s motort.
-
MPowerPH
félisten
válasz
Vangelis #2711 üzenetére
Vangelis, most kicsit belédkötök. A Volvo az nem a fordal fejleszt közösen?
Legalábbis az erőforrások közösek, mivel az új Mondeo ST a Volvo T5 -ös motorját kapta meg, az 5 hengeres turbot. A Volvo meg a mondeo dieseleit kapta meg. Pont ez a turbo lényege, a gazdaságos fogyi. Renault szerintem az egész francia brigáddal együtt nagyon gyenge motorokat gyártanak. És főleg a peugeot és a citroen van lemaradva, még a renault csak csak... Motor téren a németek verhetelenek, és közülök a BMwW benzinben kiemelkedő, dieselben meg a mercit dícséri mindenki.
-
Vangelis
félisten
-
MPowerPH
félisten
válasz
Vangelis #2709 üzenetére
Na, erre akartam kilyukadni.
Most kezdi el gyártani a turbokat, amik nagyon jók, de elmaradnak a Volvo turboitól, mert ugye ők már elég régóta csinálják a turbosítást. De annyiban nagyott húzott a BMW, hogy egyből 2 turbot rakott a gépbe, így tényleg nincs turbo lyuk, és sokkal kulturáltabb. Csak abból a 335i, 535i -ből kihozhattak volna a 3000 -es motor mellett 2 turboval kicsit több lovat. De amúgy az már egy nagyon korrekt gép, és bivaly erős.
-
Vangelis
félisten
Hát igen a BMW valamiért nem csinált turbót .... csak olajkályhákhoz
pedig ha csinált volna...........
-
MPowerPH
félisten
De ne beszéljünk Volvokról, én is azt mondom. Ha úgy döntök, hogy az lesz, majd beszólok ide is.
Utána kellene járnom, hogy mennyire megbízhatóak.
Egyenlőre örülnék a jó öreg 528i -mnek is.Ha jövő hétre kész lesz, tankolok bele 100 -as benzint, azt föltolok én valamit a youtube -ra.
-
MPowerPH
félisten
Nem szívesen mondom, de nem reális az összehasonlítás. Ugye az M3 -as bőven 300 ló felett van, a T5 -ös volvo meg 250 lovas. Majdnem 100 ló a különbség. Azért én megnéznék egy E46 M3 vs. Volvo S60 R gyorsulást is.
Mert ugye úgy lenne reális a dolog, hogy a széria legerősebb modelljei.
Amúgy nem az, hogy nem ütős az M5, csak az RS6 mégbrutálisabb, mert rohadt rugalmas.
Így lenne reális.
-
MPowerPH
félisten
És a turbonak van még egy nagy előnye a szívó ellen. 2000 környékén már megjön a max. nyomaték, és hirtelen hátbavág. Nem kell visszapakolgatni, tök mindegy a fokozat. Míg pl. az M5 esetében szépen fokozatosan jön meg a max. nyomaték, többet kell visszaváltani. Így nem olyan rugalmas mint egy turbos gép(főleg a biturbo, ahol már turbolyuk sincs...). De amúgy elképesztő, hogy sima szívó benzinből annyi lovat tudnak kihozni, mint az audi ugyan akkora motorral, ráadásul ott van 2db kis turbo.
Amúgy sok helyen írják, hogy az új M5 már dupla turbos lesz. És azt olvasgatom, hogy a BMW SMG -je nem muzsikál valami jól az M5 -ben, és az új szériátol tervezik a VW, Audi féle DSG bevezetését. Mondjuk nem értrem a dolgot, mert nagyon dícsérték az M5 SMG -jét, és sokan mégis a gyengeségei között említik a váltot.
Új hozzászólás Aktív témák
- Leszámol a fekete képernyős hibákkal a GeForce driver gyorsjavítása
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- OLED TV topic
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Külpolitika
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Milyen autót vegyek?
- A kínai routerek mellőzését kéri az amerikai kongresszusi bizottság
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Lakáshitel, lakásvásárlás
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest