Hirdetés
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- RIOS Gépház: Frissültek a felhasználói adatlapok, beállítások, fórumos aláírások
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- sziku69: Szólánc.
- oriic: Google Translate helyett: DeepL Translator
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Real Racing 3 - Freemium csoda
- Urby66: Elvesztegetett idők, félbehagyott játékok
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
-
LOGOUT.hu
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
MPowerPH
félisten
-
MADV12
csendes tag
a benyásoknak !!! na nem azért mert a dieselt leszólom. De ( ! ) ..... : most menni akar valaki vagy spórolni
Ha spórolni, akkor minek a bömös ?? AKi azért fizet egy vagyont, hogy a kék-fehér embléma ott csillogjon, de a benzin már drága....
Skoda Fábia Tdi, 5 lityi városban
Be kell ülni a diesel után akár egy soros 6-os, V8-as vagy netán egy V12-be 6-os váltóval, aztán .............
Volt 2.5-ös 5 hengeres VW Transporterem, ment mint az ördög, (automata !!!!) legyorsulta hegyre felfelé a középkategóriás japán csodákataztán lecseréltem egy ugyanakkora Tdi-re és visszagyorsultak a japán csodák
.............köszi
-
Tomics
addikt
Hát én még soha nem vezettem dieselt (Tranziton és Mazda kisbuszon kívűl), szóval nemtom szeretném-e, de az adatok elég meggyőzőek. De még nagyobb benzinest se nagyon csak 120 ló alatt
De ha nagy leszek akkor valszeg bmw-m lesz, ezt az álmom nem hagyom elveszni
. Előtte biztos ki fogom próbálni mindkét erőforrással, aztán majd döntök
Apropó nincs valami lehetőség, ahol ki lehetne próbálni BMW-ket márcsak azért a bizonyos élményért?Vangelis: szép darab
E46 nagyon bejövős, mire odajutok, már lesz vagy 20 éves egy ilyen
-
E-Maxx
tag
Ha dízel, esetleg 330D, de dízelből számomra egy van, ami meggyőzött, az pedig a Volvo D5-öse, 185 ló, 5 henger, turbó, és legyilkolhatatlan.
Amúgymeg benzines, 5 vagy 6 henger, min 200 paci, és jó kis 8-9-es vegyes fogyi...
Városban autómatára bizom totál, és úgy van 9, rosszabb esetben 9.5 körül a fogyim... -
Vangelis
félisten
Majd ha a forma 1 ben lesz diesel, akkor elgondolkodom, hogy dieselt veszek
ÉN is használtam sok olajkályhát.. kisteherben nem is volt vele gond, meg az MTZ is remekül szuperált vele.
De nekem jó a hat henger és a benzingőz
Életélmény. -
Vangelis
félisten
Jah felvágni vesznek BMW-t és abból is a dieselt, mert az keveset fogyaszt.
Aki igazán BMW-s az csak benyásat vesz!
Aki azért veszi mert szeretni akarja minden percen!
Aki azért veszi, mert minden álma volt.
Aki azért veszi mert kiváló autót akar.
Aki azért veszi mert üresben 6 ezren pörgeti a motort, és élvezi, mert szép.
A BMW életélmény!
(dieselben is gondolom, habár nekem nem jött mert mert berreget...új 318D, és nem is igazán ment rendesen..... de a turbó-t átettem volna az enyébe... csak sajna nekem 2 henger nem kapott volna nyomást)
Mindegy végül is.
-
dragonfx
veterán
válasz
Calogero #3071 üzenetére
a te gyerekednek?
oksa..150é tudok e30 320at olasz rendszámmal tanulni csapatni jó sperrdifivel nem?
összetörni jó...
de akkor te megdobsz egy e36tal amibe 6 henger vannem is tudtam ennyi bmw-d volt...
a dízel masszlaggal ne gyertek...bmw az 6henger 6os manuál váltós és nem dízel.
-
E-Maxx
tag
Tudod a BMW-nek van egy olyan sajátossága, hogy bizonyos szekrény méretű, és bőrfejű barátaink előszeretettel veszik eme csodálatos márka autóit(igen, nekem sajnos nem BMW-m van, hanem volvom, de benzines...)és ők két dolgot néznek, presztízs, minél nagyobb, de minél olcsóbb(ezért ritka náluk fullextrás kocsit látni)és dízel, meg keveset fogyaszt.
-
<NewL>
addikt
kuttyát nem akartam meggyőzni!
amúgy miért nem lehet előjönni a diesel témával ebben a topicban
utolsó sorodra : nézz meg valahol ,h mennyi bmw-t adnak el meg milyet
és akkor rájössz a válaszra ,h nagyon sok idióta ember vesz diesel bömbit
most akkor ki a hülye? mindenki vagy csak ti?<--- ott a szmájli!!
-
E-Maxx
tag
De nézd már meg mennyi a benzin jelenlegi ára, ileltve a dieselé, minimum 23ft különbség.
7l a dieseles kocsi fogyasztása, 9l egy benzinesé
Mondjuk 70l a tank.
Dieselbe 19880 a full tank, benzinesben 17990.
3000ft különbség, diesel 1000km-t megy teli tankal, benzines kb 780-at, 220km-re kb 19l benzin kell, ami 4883ft, ami kb 23.000ft, 3.000ft különbség....
és ezalatt sokkal pörgősebben, gyorsabban, és mindamelett sokkal szebb hanggal utaztál, szerintem 3.000ft 1000km-en nem pénz...
De nyugodtan szeresd a kamionmotort(direkt nem traktort írok), de legalább ne minden topikban azt hangoztasd, hogy sokkal jobb a diesel, meg szebb hangja van, mi sem megyünk a diesel topikba(ha van ilyen, ha még nincs, nyiss)hangoztatni, hogy pfujj a diesel de sz@r, a benzines a király.Nyugodtan írogass bárhová(ide is), nincsen azzal baj, de ne gyere elő pls a diesel témával.A BMW topikban amúgy sem lehet meggyőzni senkit a diesel mellett, amit meg is értek.
-
<NewL>
addikt
E-Maxx : ki is törölheted a postod,számitásaid,ugyse tudsz meggyőzni
sok sok évig volt benzines kocsink,1 éve van diesel (régen is volt egy mazda 626glx)
keveset eszik,viszonylag jól megy. nem akarok 250el menni.
amúgy mi vissza tudunk igényelni 75ft-ot a gázolaj árából,ezt elfelejtettem mondanilehet azért szeretem jobban a dieselt. na meg a hangja miatt is.
-
Bubu79
addikt
Ebben a témában szeretettel várnak itt benzin vs dizel topik.
-
<NewL>
addikt
-
<NewL>
addikt
válasz
Calogero #3068 üzenetére
ez már nem hópárduc hanem jegesmedve
és szereted most ezt a traktormotort? -
Calogero
addikt
válasz
God Vazzeg #3062 üzenetére
Olyan nekem is volt....
Jogsi megszerzése után BMW 315 E21-al kezdtem. Törötten vettem rutint szerezni jó lesz gondoltam....kb fél év használat után eljött a csere ideje egy hófehér E30 323 személyében. Nagy szerelem volt, életem legjobb autója volt, azóta sem volt jobb. Hó párduc volt a neve
De sajnos családi okok miatt kellett a lé, és el kellett adnom...darabokra tört a szívem....
Utána átmenetileg volt egy Calibrám 4X4 nem szerettem, kurva kényelmetlen volt vezetni. Majd jött egy 316I E36, de nem élveztem sokáig a társaságát, szakítás után az Ex nőm tulajdonába került.Utána kellett egy járgány. Ép kereskedőket járkáltam amikor rátaláltam a mostani autómra.
[link]
Nem akartam ilyen nagy dögött venni, de kihagyhatatlan vétel volt.
Az autót jég verte, meg is látszik a kasznin, szélvédő is törött volna benne (de azt vétel után egy sóderes teherautó segítségével kötelezőre kicseréltettem).
2 évesen vettem 12 000 Km-rel. 750 000 Ft-ért.A családban van még egy 1 éves Astra H tűrhetően felszerelve. Az autót párom vette magának, ő is tartja fent, ő rendelt hozzá minden kacatot. [link]
(dragon: na ő az Opel fanatikus nem én, az apósom félre nevelte)
-
<NewL>
addikt
Elmondjak valamit nektek?
Ti csak ezeket a nagy motorokat nézitek valamibe,mert én nagyon úgy veszem észre a postjaitokon.
Akkor a 316 nem kocsi, meg stb stb
minden márkának vannak nagymotorjai
de ha odarak az ember egy 20 milkás bmw mellé egy 20milkás japánt kikacagják az emberek a ti márkátokat
szóval ne nézzétek le a kis opeleinketCalogero : én örömmel olvastam kis történeted
-
<NewL>
addikt
válasz
God Vazzeg #3059 üzenetére
sok?
ezazzz ,hogy kevés -
dragonfx
veterán
válasz
Calogero #3060 üzenetére
Nem csak az x3 meg x3 a bmw az összes..próbálj ki régebbit is..jó 6hengerest persze.Nem attól jó egy autó meg vezetési élmény hogy uj keveset fogyaszt és dízel
A srác volt a hüly ehogy oylan területre ment ahol esélytelen ilyne alapon kérhetett volna 3. fordulatot a hungaroringen is nemde???..érdemes lett volan elindulnod??nem ahogy neki se dimbes dombon területen a bmw nem oda való.vagyis igen de a terepjáró.
Ez a video meg 1 szégyen akinek 6osa van mit keres ilyne területen?..legyen már egzisztenciája!!vagy vegyne e célra egy terepjárót ugyis megengedheti.
Tudom nálad csak az opel..igen az opc nem roszs de nézd meg mennyiért annyit nem ér egy opel sem.Mellesleg annyiért veszek oylan bmw ami műszakilag kifogástlaan hazsnált létére de odavágja mindkettőt.ennyi
-
Calogero
addikt
válasz
God Vazzeg #3047 üzenetére
BMW az AUTÓ
Így van
Hát egy X3-at vagy X5o-t szívesen kipróbálnék, hogy mit is bír terepen.Egyszer volt afférom egy szájú BMW tulajjal, de megtanulta a leckét..........
Haveri körben ültünk a barátnőmmel, amikor bejött a szórakozóhelyre a srác, dicskedni a verdájával.... közölte hogy bárkit....bármit... bárhol.... lenyom mindenkit.
2-3 éves 3as BMW-je van , csoda szép járgány (BMW csak szép lehet).
Kihívtam egy két fordulós versenyre.1. fordulót ő nyerte fölényesen esélyem sem volt ellene, nem is hajtottam , úgy is tudtam hogy a 2. fordulónál esélytelen a srác
Eljött a 2. forduló, régi honvédségi terület jól felázva. A srác nem sokáig jutott a verdával, az első lábmosónal elült a hátuja. Az élmény kedvérét én végig mentem a pályán, majd vissza gurultam a sráchoz. Ő még mindig tili-toli, de csak lefele ás. Adtam neki egy kis ásót, probálkozzék még egy kicsit. Én addig a párommal eljöttünk étterembe megebédelni, majd visszamentem a srácért, hogy kihúzzam a láposból
Este sajnos a szórakozó helyen kénytelen volt hangosan megállapítani hogy a szuper verdáját legyőzte egy ütött-kopott L200-as
KB így járt ő is csak ő jobban elásta magát: [link]
én öreg kotlám után is sz@r a vezetési élménye egy WW-nek vagy egy Opelnek..
Azért próbáljál ki egy Astra OPC-t, Corsa OPC-t, Vectra OPC, vagy csak egy sima Vectra GTS 3,2V6 gépet is.
Ezekl azért nem olyan rosszak vezetési élménybe, bár hátsó kerek feelinget egyik sem pótolja. -
<NewL>
addikt
válasz
God Vazzeg #3057 üzenetére
141000 km
Ha kocsit szeretnék venni nem gondolkoznék ilyen öregebben,max 3-4 évest vennék.
amúgy szép
mennyit eszeget? -
God Vazzeg
veterán
-
<NewL>
addikt
válasz
God Vazzeg #3047 üzenetére
Na azért a többi is
Egy a baj a bömbikkel,nagyon drágák!Nyáron szemtanuja voltam egy új 530as törésének is,pont engem nyomott le,100al bevett egy Kereszteződést,bele kb 80al egy oszlopba utánna árok. a kocsi totálkár,futómű elment a levesbe,a gyereken hajszálkarc sem volt. (egy 16 éves srác vezette jogsi nélkül,az faterja odadta a délutáni kocsikázás után estére egy körre,meglett az eredménye
)
-
Bubu79
addikt
válasz
God Vazzeg #3047 üzenetére
Ezen mindig meghatódom:
" A BMW nem autó, a BMW életérzés. Egy vírus, ami gyorsan fertőz, mámoros "fílinget" és üres pénztárcát hagy maga után :-) "
Mod: Naná, hogy van
-
God Vazzeg
veterán
Mifolyikitt??!
Mentem a napokban többféle autóval, 96-2004-es évjáratúakkal, és megacélozódott bennem a döntés: marad az autóm! Addig nem adom el, amíg egy komolyabb/újabb BMW-t nem tudok venni, egyszerűen az én öreg kotlám után is sz@r a vezetési élménye egy WW-nek vagy egy Opelnek..
Lehet én várok sokat, vagy csak megszokás, de milyen már az, mikor egy 99-es évjáratú autót rosszabb vezetni mint az én 84-es E30-amat
Na mindegy, lényeg a lényeg: BMW az AUTÓ
-
Bubu79
addikt
Na látod - tudsz Te, ha akarsz
Erőltette a fene, csak löktem egy linket, ha már egyszer azzal fenyegetőztél, hogy majd jóóól benézel
#3046: Egy traktor motoros Astrástól? Asszem ki kell dobnom az alsómat, olyan vonalkódos lett, hogy még egy kínai mosodás sem tudna mit kezdeni vele, pedig állítólag azok nagyon ott vannak a szeren...
-
<NewL>
addikt
válasz
MPowerPH #3039 üzenetére
Talán mert drágábbak hozzá az alkatrészek? Nagyobb a fentartási költség?
Már nem is olyan érthetetlen. A luxust nemcsak az elején kell megfizetni,fenntartani is fel kell azt a verdát.
Véleményem szerint.Egyébként hétvégén huzattam meg egy 525ilonát
ótómata,full bőr
nekem kényelmetlen volt minden benne,az üléseknek az oldaltartása egyáltalán nem volt jó,túl puha ülések. De azért nem ment rosszul.
Elmondása szerint autópályán 8ból kivan,városban ha finoman megy 13-14l. Nem is sok a mai üzemanyagárakon. -
<NewL>
addikt
Sziasztok
Már Bubu rendesen rámerőltette ,h benézzek hozzátok!
Mi újság velete?
Jönnek a nagyhidegek lassan,csúszós-jeges utak,vigyázzatok a hátsókerekekkelHát ebbe most nagyon szerelmes vagyok
---> [link]
-
dragonfx
veterán
válasz
MPowerPH #3041 üzenetére
a végén kilyukadunk 4-5nél..és akkor uj 320..pár évesen.
Szeritnme 2 milláért vegyél Vandit kell az első költségekre is tudod egy kiló kb.a többit inkább elautozod, max. 2.5...abba már az e46 320 belefér....ha az jobban tetszik mint az e36..mindkettőből 2.0ás 6 hengerest vegyél..nem emssze tölünk áll egy kék m-packos 6hengeres bömi nem tom 2.0 vagy 2.5 de ac schnitzeres
...kár hogy auto váltós árát nem tom.
-
Vandit.
addikt
Na mivel nem tudok linkelni így szúrom be.
http://www.hasznaltauto.hu/1957854_bmw_323_1999
http://www.hasznaltauto.hu/2436921_bmw_320_2000
http://www.hasznaltauto.hu/2460375_bmw_320_2001
http://www.hasznaltauto.hu/2457294_bmw_320ci_2000
http://www.hasznaltauto.hu/2422437_bmw_330_2002 -
MPowerPH
félisten
válasz
dragonfx #3031 üzenetére
Tiszta szakaszon 160, parkolók és felüljárók előtt meg 150. Így pont van annyi időm, hogy 140 -re lassítsak, ahol még nem büntetnek.
Meg amúgy is, minek 130 -al menni, mikor még 140 -nél se büntetnek?
Jah, amúgy ezek a dieselek nagy királyok, de én se hiszem hogy ilyen igénybevétel mellett megchippelve sokáig bírják.
-
MPowerPH
félisten
Akkor én meg se szólalok. Nekem most 9.0L/100.
3000km -ből sajna legalább 500km -et Bp. -n tettem meg csúcsban. A többi főleg autopálya, tempomattal 150 -160 átlagban.
Az új Skodások nagyon szoktak ugrálni, főleg a Superb és az Octaviasok. Az elmúlt héten 5 ilyet kellett helyreraknom.Ma meg egy Suzuki Alto akart velem gyorsulni az egyetem rakparton.
-
dragonfx
veterán
a francba de sok
vazz nekem 11 fölött
..valami nagyon nem okés.
-
MADV12
csendes tag
Az enyémek eladóak lesznek tavasszal........( 19"-es BBS ) ha találok olyat amilyet szeretnék
-
Vangelis
félisten
Venni kéne a verdámra 4db 18 as alut+ gumikat....
Csak nem tudom mi mutatna jól a kicsikén.
Hol lehetne szétnézni, és normális árakat találni?
GUmi még csak csak volna 17e (225/40 r18) alatt is, ... ha 2-3 évig elmegy akkor már jó.
Csak felnivel vagyok gondban(jön a tél hátha olcsóbban adják
)
-
Gyok2
senior tag
A 323, 523 elvileg ugyanugy 2500 cm3, csak fojtasok vannak rajta.
Mindenkepp probalj ki, ha tudsz, egy 2-2500 cm3-est es inkabb ne hasznald allandoan, de elmeny legyen mikor igen.
-
-
Vandit.
addikt
Teljes fóliázás mennyibe lenne kb.?
A felni cserélve lenne max 17-es elég a magyar utakra.Bubu: Köszi.
-
dragonfx
veterán
válasz
Vandit. #3002 üzenetére
A 2 328as jó...deén szívem szeritnme 2000 utáni e46ot néznék 2.0ásat és ha lehet kupét...98as e46ban van egy szériahiba hátul....
A kuplung, hűtő, lendkerék nem olcsó mulatság az tuti.
BMW001>>most nézem amit beraktál linket a 3.0 biturbó mocin kívül kategória legjobbja lett a 2.5ös sor6 uj moci a 218 lovas...jajj azt ki kéne próbálni..szerintem neked is
-
Bubu79
addikt
válasz
Vandit. #3002 üzenetére
200-250k alatt nem hiszem, hogy megúszod...
Ha kettős tömegű lendkereket cseréltetsz, az csak maga 70k környéke.
Normális kerékcsapágyat 20-as alatt nem nagyon találni
Hátsó toronycsapágyak 7-8k környékén,
Szilentek hátul jó esetben egy 20-as környéke
Hűtő utángyártottban is 30k körül
Kuplungszett - 70k alatt ne is álmodozz róla, de inkább több
...És még nem is számoltuk a munkadíjat, valamint a szerelés közben esetlegesen felbukkanó csereérett gömbfejeket elől - ez biza szép kis költség - E36-ot írtam, az E46-os még cizelláltabb cseppet...
-
Vandit.
addikt
-
dragonfx
veterán
válasz
MPowerPH #2981 üzenetére
na ez így van.
Amugy meg igen inkább régebbi jo mocis...és menjen és a hibái már kjöttek... a gari se garancia mindenre ugye..meg lehuznak csak a szakszervízben...
A merci régen jobb volt mint a bömi mostanra azt mondom a bmw jobb..és ez az elmúlt 6-8 évben változott meg így... a mostani 5ös kategóriájában verhetetlen....
Ja és ne kérdezz az s60ról
esetleg próbáltad már az uj 2.5ös mocit?? a 218lovasat??
..mennyit ehet gyakorlatban....
Új hozzászólás Aktív témák
- PROHARDVER! feedback: bugok, problémák, ötletek
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Mikrotik routerek
- Mikrokontrollerek Arduino környezetben (programozás, építés, tippek)
- AMD Navi Radeon™ RX 9xxx sorozat
- Telekom mobilszolgáltatások
- WLAN, WiFi, vezeték nélküli hálózat
- Milyen autót vegyek?
- Azonnali informatikai kérdések órája
- SSD kibeszélő
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest