Hirdetés
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- RetepNyaraB: Kávés szöszölés, az élet, a világmindenség, meg minden
- sziku69: Szólánc.
- bacsis: Támogassááá', hogy ingyenesek maradhassúúúúnk!!!!
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Rap, Hip-hop 90'
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
-
LOGOUT
Banggood tapasztalatok
Új hozzászólás Aktív témák
-
Ez nem vámeljárás. Amit látsz szöveg a Vámkezelés vége az minden egyszerűsített vámjogi beléptetés esetén írva van, jellemzően a 22 € alattiak esetén.
A két dolog nem azonos.Ha olyan szöveget látsz a nyomkövetésnél hogy vámon (hold customs, Into customs), az azért van, mert minden, akár 0,5 $-os tétel EU-n kívülről vámeljárás után kerül be a vámjogi szabadforgalomba az országba, az értékhatár alattiak egyszerűsített eljárással, míg a feletti értékűekhez be kell nyújtani a vásárlási igazolásokat.
A címke is úgy nézett ki? A From az holland cég és cím volt?
UI: Ezt a szöveget: Vámkezelés vége beírják minden küldeménynél, most megnéztem és a múlt héten kapott a német és máltai küldeményeimnél (egyik sem EU-n kívüli feladás) is szerepel, ezért úgy mondanám hogy köze nincs a vámoláshoz ha ilyet látunk. MP furmány.
-
bl4ze
veterán
Bocsánat, az is Banggood volt nem GB !!!
LX744236xxxNL
Shipping Method: Priority Air Mailés így nézett ki, bekerült a vámra, és ültek is rajta - papírokat nem kértek be, mivel gondolom scan-nél látták
1 db füles (22 EUR alatt) , de nem EU-s küldeményként volt kezelve mert az nem áll napokig a vámonOké, az ott Prio Air - nem EU Prio - de a csomag 100% egyező kinézetű volt.... Ezért parázok.....
-
Ne haragudj de én a Banggood-ról írtam, az hogy a másik cégnél mi van azt itt nem lényeges
Nézd ha hülye a postás azzal nem tudok mit kezdeni, ha nem EU-s akkor a hollandok rányomják a sárga címkét és nem hollandiai címről van feladva.
Ha Hollandiában van feladva nincs sárga címke, mert annak a pakknak az EU-m belüli küldemény futószalagra kell kerülni. (Ez persze csak képletesen értendő)Hogy érted a vámon dolgot? Bekérték a vételár igazolást?
Valami ilyesmi volt a nyomkövetésnél? Mert ami vámeljárás alá kerül és nem kell fizetni annak ez a története:folytatás
Persze nálam is próbálkoztak, de én elküldtem az amszterdami utcaképet az üzletről és azt hogy ugyan gondolkozzanak már el azon hogy esetleg olvasni tudó és a szavakat megértő postások dolgozzanak már náluk.Kértek elnézést, de akkor is.
-
bl4ze
veterán
tegnap jött egy teljesen ilyen cimkés LX.............NL pakkom, és bent dekkolt a vámon az is. GB vásárlás volt.
Szóval nem nyugtattál megEzt látom order alatt :
Tracking Number: LX744682xxxNL
Shipping Method: EU Priority Line
Ship From: HK
Shipping insurance: US$2.40
Shipping Fee: US$4.42Akkor tovább izgulok, és bízok a BG-ben, mert a tegnapi pakk teljesen ilyen volt, a cimke és a kék matrica is, és bekerült a vámra !!! (kijött mert 18 USD volt az értéke - ez viszont már 79 USD !!!)
-
korábban BG vámmentes GLS volt mindig. Nem.
A vásárlásnál mi a szállítási mód amit írtak?
Nyugodj meg, nagyon sokszor írtam aztán meguntam és beírtam az Összefoglalóba is
8. Szállítási módok és egyéb információk
A Banggood alábbi szállítási módokat biztosítja a kedvezőbb, áfa mentes szállítás kategóriában:
A EU Priority Line (EPL)
Mint a neve is mutatja, Európán belül kerül feladásra a csomag, így már nem kell vámot és Áfát fizetni. Ez a szállítási mód lehet nagyon lassú is.Vagy postán (Holland nyomkövetési) keresztül vagy GLS futárral juttatják el a küldeményeket.Így fog kinézni a csomagod és a címkéje:
-
qqzs
őstag
Nelem lehet azert kuzd a BG mert nem vettem semmilyen biztositast
ezert nem is kommunikaltam veluk sokat ez ugyben mentem egybol pp-hez
-
bl4ze
veterán
4 db Redmi TWS airdots eu prio-val kérve megmozdult, vagy valami van
22-08-2019 10:01 The item is pre-advised to PostnL HUNGARY
Shipment details: LX744682xxxNLEz nekem totál normál PostNL-nek tűnik, biztosan nem fogják látni, hogy HK volt a feladó és nem EU-n belüli?
Nekem továbbra is furcsa ez a "mód" korábban BG vámmentes GLS volt mindig.
Kicsit para Nekem, mert ismerősnek vettem a 4 db fülest..... -
walakyb
tag
Na, mostmár tényleg nekem is jön, PP-n látszik is.
Ami azért vicces, hogy előbb kaptam levelet a PP-től, hogy elutasították a kérelmemet, merthogy már visszakaptam a pénzt, és csak kicsit később jött a pénzről az értesítés -
solor
tag
Paypal vita nyitás aug.12, eszkalálva másnap. 21-én a Banggood visszautalta a vételárat paypalra, 23-án a bankszámlán van. (Június 1. vásárlás volt)
-
walakyb
tag
-
Groim15
újonc
válasz
chatran #10469 üzenetére
Ugyan ez a státusz nekem is csak 1 hónappal korábbi. 06.22.
De ez még csak annyi, hogy majd bő 2 hónap mulva az UPS fogja szállítani. Mégcsak az adatok, hogy lesz ilyen csomag futott be a futárszolgálathoz.
Edit: Még annyi hogy nekem is roller egy M365. Maga a rendeles 06.14. történt.
-
pn4hvq
senior tag
-
MittuDomain_
őstag
-
solor
tag
-
Böngésző snatch!
Köszönöm ha csatlakozol!Obins Anne Pro 2 60% NKRO bluetooth 4.0 Type-C RGB Mechanical Gaming Keyboard
TwentySeventeen QingPai Luminous Display Calendar Alarm Clock
-
válasz
chatran #10469 üzenetére
Ez szerintem az amire gondoltam, ha legördül a sínről és belekerül az UPS kocsijába akkor lesz változás. De meg van a szám így akkor az UPS nyomkövetőjében célszerű nézegetni. Ezeket is valahogy vámoltatják az EU-ban és az lehet akár 10 nap is. Ez a rész is lassú.
Nem a valós értéket írják be. Ma kaptam egy mozdony modellt 6 tengelyes és 10*10*10 és10 dkg volt a 30*8*8 cm és a 0,8 kg-os csomag a futár jegyzéken. -
chatran
őstag
Ez csak ennyit mutat:
25 Jul 2019 09:21
Order Processed: Ready for UPS Germany
UPS - United Parcel ServiceTo SZEKESFEHERVAR
Origin Germany
Destination Hungary
Weight 6.00 KGS
Found in UPS - United Parcel Service
Tracked with couriers UPS - United Parcel Service
Service UPS Standard®UPS - United Parcel Service
A csomag súlyát mondjuk keveslem, remélem nem nyúlták ki belőle az akkut a vonatozás alatt.
-
válasz
chatran #10467 üzenetére
Itt keress már rá a számra. Mert elsőre úgy gondolnám hogy ez olyasmi amikor azt írják hogy bekerült küldemény azonosító a GLS rendszerébe, aztán úgy egy hét után meg is kapják és kezdik ide szállítani. Az UPS-nél megrendelve a szállítás ami általában elektronikus úton történő igénylés. Nem hiszem hogy addig kell várnod.
-
chatran
őstag
Fejlemények történtek a Banggood-tól 07.03-án rendelt majd 07.16-án vonatra tett rollerrel kapcsolatban. A 8 számjegyű tracking számot UPS tracking számra változtatták. Erre rákeresve már jelzi is a rendszer:
25 Jul 2019 09:21
Order Processed: Ready for UPS GermanyEz azt jelenti, hogy a vonat megérkezett Németországba? Vagy még csak most tették vonatra?
Furcsa, hogy július 25 óta semmi mozgást nem mutat.
Ami viszont a legfurább, hogy a Bangood módosította az Expected Delivery Date-et, 2019.09.16-ról 2019.11.01-re. Ha ez tényleg csak novemberre ér ide akkor ez nem 60 napos szállítás lesz, hanem a duplája.
Ki kell ezt várnom?
-
pn4hvq
senior tag
-
válasz
anonymus89 #10463 üzenetére
Nem arra gondoltam.. A zavargások miatt nem tudni, hogy mikor tudják elindítani Hong Kongból.
Mivel csak 0.99$ így még a PDM is bevállalható ha 10-20 $ lenne az már nagyobb különbség.
Ha 100$ az 29520 Ft és ha fizetsz 295 Ft-ot akkor ők ezért kifizetik a 7970 Ft költséget, az jó arány. Ha 10 $ kérnének, akkor a 2952 Ft az már nem annyira.
Az EU priority nem kellene hogy az itteni "vámra" kerüljön. Másnak is GLS-el jön. -
válasz
herrká #10460 üzenetére
Nyugalom, ez így jó. Úgy 7-8 nap múlva változik erre: The parcel was handed over to GLS. Puurs, Belgium és akkor kapsz is e-mailt a GLS-től:
Tisztelt Címzett!
Ezúton értesítjük, hogy a ECDC LOGISTICS-BG csomago(ka)t készített össze Önnek. A küldemény száma: 612..............
Munkatársunk a csomagot a magyarországi beérkezést követő munkanapon 8 és 17 óra között kézbesíti a következő címre:
Annyiba fog kerülni amit a vásárláskor kifizettél. -
herrká
senior tag
Kérdés, az "elrontott telefonos rendelésemmel kapcsolatban": Direct Air Mail a szállítási mód és a tariff insurance-t is elfelejtettem bejelölni. HK-ból jön elvileg. Néhány órával a rendelésem után már ez volt a nyomkövetésnél:
The parcel data was entered into the GLS IT system; the parcel was not yet handed over to GLS.
Puurs, BelgiumIgaz, azóta is ez van. Ez "semmi, valami kamu bejegyzés" vagy esetleg Belgiumból jön? Lehet megúszom így a Áfa fizetést? Köszönöm!
-
válasz
anonymus89 #10458 üzenetére
Ha nem HK-ból jön szerintem már nincs gond EU priority line-nal, ott is csak az gond, nem tudni mikor küldik el és már nem Royal Shipment a szállító az új rendeléseknél.
Ennél mennyi a Pirority Direct Mail-nél a tariff insurance? -
anonymus89
addikt
Sziasztok!
Szeretnék rendelni egy Alldocube iplay tabletet és olvasva az emúlt pár hónap tapasztalatait szállítás ügyében érdeklődni szeretnék milyen módszerrel rendlejem meg.
Kérdésem, hogy EU priority line-nal történjen vagy Pirority Direct Mail és kérek hozzá tariff insurance-t?Azt hozzá kell még tennem, hogy egy Teclast M30 preorderben van EU priority line-nal remélem nem fog megakadni a vámon.
Érdekesség ismerős kérésére rendelt Scooter Pro roller 2 nap alatt jött meg Lengyel raktárból UPS-sel.
-
Spicli
csendes tag
Sziasztok! 80 ezer max. ráfordításért most ki milyen telefont tart érdemes, értelmes választásnak? Tapasztalatokat előnyben részesítek! Köszönöm!
-
Mi van? Értelmezd már azzal együtt amire ez volt a válasz, illetve megjegyzés. Nem úgy értem ahogy te itt most bizonygatod.
De mindegy hogy mit értesz alatta, mert teljesen lényegtelen. Az előző hozzászólásomban meg magyaráztam. Le is írtam a sokszor hangoztatott álláspontomat: Akkor kifejtem röviden: nem jár mindkettő.Ez részedről már kötekedés és nem az első alkalom.
-
Bencq
újonc
"Visszakaptad refundként a pénzt az már előrelépés. Ha csomagot is kapsz akkor maximálisan kompenzáltak a késedelemért."
Ezt írtad. Ebben benne van hogy a pénz az előrelépés és a csomag a teljes kárpótlás a késésért. Ebből kiindulva a kettő együtt az ami ebben az esetben jogosan jár. Vagy tényleg én értem félre. Befejezett dologról beszélsz benne semmi feltételes nincs hogy akkor melyik jár melyik nem melyikkel mit kell csinálni. Azt írod így lesz teljes a kép hogy megvan mind a kettő. Javíts ki ha nem ez jön le abból amit írsz. Ott van benne az IS szócska, csomag IS. -
MittuDomain_
őstag
Snatch linkek (PC)
Xiaomi Redmi 7 Global
Xiaomi Air TWS True Wireless bluetooth Earphone
Ekphero Men Casual Multifunction Backpack
YUIHome Indoor Outdoor Digital Weather StationKöszönöm a csatlakozást!
-
Ha megnézed azt a hsz-t amire válaszoltam, ő akkor megkapta a pénzt, de utoljára azt írták neki hogy a csomag is úton van. Erre volt az a válasz.
Akkor kifejtem röviden: nem jár mindkettő.
De a BG válaszából ki indulva lehet hogy csak megérkezik, az más kérdés hogy ebben az esetben mit tesz.
Nagyobb a valószínűsége hogy egyébként a sablon választ keverték össze és természetesen nem lesz csomag, Neo2a is így számolja.
De itt már semmit sem lehet tudni biztosra, mi az igaz, mi nem. -
válasz
walakyb #10446 üzenetére
Ha ez nem dispute volt akkor persze.
Egyébként a dispute indul, elfogadja az eladó -megegyeztek- és nem kell a PayPal segítségét kérni, a refunddal lezárul, akkor sincs tennivaló vele.
Jól tudod a PP csak feljegyzi, de a pénz az a bankszámládra ment. Ha itt zöld refund könyvelés, már költhetsz is annyit a bankszámládról, pontosabban mivel ezt vételi árfolyamon könyveli, kevesebbet, de most romlott annyit a forint hogy ez nem lesz nagy különbség az eredetileg elfogyasztott forinthoz viszonyítva... -
walakyb
tag
Ha másik vásárlásra gondolsz, akkor igen, ráadásul nem a banggoodtól, bár ez szerintem nem annyira meglepő. Ha más típusra, akkor nem tudom. Gondolkozom a mix4-en, vagy a 9s-en, csak kérdés, hogy egyrészt mikor jelentik be, másrészt mikora lesz B20 verzió, ráadásul értelmes áron
Igen, és nem is a PP case keretében (nem is értem, hogy meg se említették, de természetesen ahogy megjön a pénz, egyből lövöm ki a case-t). Elvileg PP-n hamarosan látni kell, hogy visszajött tőlük, de ugye ott nem lesz az egyenlegen, hanem megy a kártyára. De akkor már megvan, legalábbis ha jól tudom. -
walakyb
tag
A tegnapi címegyeztetős mail után ez fogadott most reggel:
Thank you for shopping on Banggood and deeply sorry for all inconvenience caused.
We have arranged a refund of your order 67058664 as you requested.
Refund amount: full refund
Refund arrival time once approved:
PayPal Express Checkout - Within one business day
We apologize for the inconvenience caused by this issue.Remélem ez már tényleg igaz, akkor már csak 2-3 hét és lehet telefonom
-
Fizsó
csendes tag
válasz
walakyb #10442 üzenetére
Igazság szerint már rég túl vagyok azon, hogy a hazugság-áradatból bármi érdekelni tudjon.
A 2017.év-végi GearBest - EU Express-es fiaskónak is részese voltam - ilyen a formám -, de ott az 55. nap végül is megjött karácsony után a két november első hetében rendelt telefonom.
Nem érdekel, hogy ki és miként tüntette el ezeket a csomagokat.
Ez véleményem szerint a Banggood-ot érdekelheti, hogy a mi kártalanításunk után a saját kártérítését miként tudja érvényesíteni. Ez valójában az ő problémájuk.
Szeretném 3 hónap után visszakapni végre a pénzem, és ezt az egészet, meg a Banggood-ot végre elfelejteni, -
walakyb
tag
Azert a track17 iromanya nem szentiras :) Be van allitva egy idokorlat, ami utan ezt irja, de volt mar ra precedens, hogy tomegesen (a jelenlegihez kepest tobbszorose) eltuntnek hitt csomagok kb 2.5 honap utan megiscsak megindultak/megerkeztek, egyedi esete. Ami hatalmas kulonbseg, hogy egyreszt maga az eu express mogott allo ceg nyulatkozott, hogy komolyabb gondok vannak. Masreszrol pedig GB mindenkit kartalanitott. De mondom, kommunikacioban teljesen osszehasonlithatatlan a dolog, most meg azt se tudjuk, valojaban kinel a csomag, ki a hunyo, sot (bar ezert kapni fogok :D), azt se tudjuk, hogy valoban megtortent-e a feladas...
-
Fizsó
csendes tag
válasz
walakyb #10439 üzenetére
Nekem 18-án csak azt írták, várjak 25-ig és utána írjak újra a visszatérítésért.
Remélem, valóban augusztus végéig fizetnek, ahogy ígérték.
Ezek a csomagok valóban elveszhettek. (Ellophatták őket)
Utolsó státusz:
2019-07-19 08:31
Nysa, In Transit
A 17 track szerint a 15 betűs követési szám lejárt.
"Lejárt:
Az áru hosszú ideje szállítás alatt, még nem érkeztek szállítási eredmények. Általános magyarázat:
A szállítás egy bizonyos szakaszában, a fuvarozó nem frissítette a nyomkövetési információkat a csomag nagy volumene miatt.
A fuvarozó nem közölt nyomkövetési információs bejegyzést.
Az Ön csomagja talán elveszett a szállítási periódus alatt." -
azbest
félisten
válasz
Kangas #10431 üzenetére
őőő, nem lehet, hogy a böngésződben van bekapcsolva az, hogy lefordítsa angolra a tartalmat? S ezért látod mindig google transzlétesen a neved és címedet. Szerencsétlenebb esetben, nem zárnám ki, hogy a form elküldésekor is lefordítja, így a kínaiakhoz is azt regisztrálhatod be.
Chrome alatt én orosz fórumot szoktam így olvasni,
(#10433) V/
naja, én is felhasználó oldali hiba tippelek -
walakyb
tag
válasz
erikecske1 #10438 üzenetére
Viszont, igy, hogy 4 nap van 25-ig, mostmar en mondom, hogy aki eddig nem tett semmit, az varja meg. Nem mintha nagyon hinnek nekik, de 4 nap nem a vilag, ki tudja.
Ma kaptam egy levelet toluk (3. Levelvaltas, nem feltetlenul ment masnak is), amiben rakerdeztek a szallitasi cimemre, hogy helyes-e, es ha helyes, akkor hamarosan jon a refund. Ebben csak azt nem erten, hogy mi koze a szallitasi cimemnek a refundhoz. Nem helytelen cimzes miatt nincs sehol a csomagom (meg meg tobb szaz masik embere), hanem mert tippre valaki mar reg hasznalja a telefonomat, vagy a fene se tudja merre kodorog... -
walakyb
tag
válasz
Pubracer #10425 üzenetére
Felreertesz, veletlenul se akarom mondani, hogy a mi bajunk nagyobb, mint a tied. Csak a hasonlat miatt, hogy ha meg azt se akarjak kifizetni, ami torvenyileg is megfoghato (ertelemszeruen nem fog senki kinai birosagra menni, de a PP gond nelkul kuldi vissza mindenkinek), akkor szerintem a megfoghatatlan, de ennek ellenere jogos penzeket sem fogjak :(
Mondjuk arra nagyon kivancsi lennek, a mi a PP hozzaallasa a tariff insurance-hoz, ha bizonyithatoan fizette az ember, tehat a rendeles oldalan is rajta van, akkor azt betartatjak-e, avagy sem. Szerintem este irok nekik, megkerdezem. -
válasz
Skillet #10435 üzenetére
Persze, működik. De ha az össz árat le tudod vinni 41,26 $ alá akkor nincs áfa és más sem. A 0,5 $ nem sok ha esetleg fizetni kellene azt a +6900 Ft-ot és ha mégsem, akkor nem nagy veszteség hogy kifizetted.
Valójában nem lenne azzal gond, az elmúlt évek több száz csomagjából valahogy kettő darab esett bele, már írtam ez még tuti dolog leghet ettől függetlenül. -
Skillet
addikt
Sziasztok, kérdés... a tariff insurance opció működő dolog? Egy 70mai pro menetrögzítő kamerát vennék, de 43$ környékén van. 0.5$-ba kerülne a szolgáltatás. Eu priority line kb 5$ körül lenne, és ahogy olvastam, nem is tuti megoldás.
-
sambenez
addikt
válasz
Kangas #10432 üzenetére
Külföldi oldalakon szerintem alapvetés, nem használunk ékezetet. Mivel az angol ábc nem ismeri.
Régebben sokan pc-n is, ékezetes könyvtár használatakor csodálkoztak ha nem működött valami.De a személyes adatok fordítása szerintem kizárt. Nem lehet, hogy csak így jelenik meg neked a böngészőben a fordítási segéd miatt? Amik eddig megjöttek azoknak a címkéjén Charles volt a neved?
-
válasz
Kangas #10431 üzenetére
Ha a szállítási címeknél (Address Book) előre meg van adva akkor sem és esetleg az oldalon kikapcsolod a fordítást akkor sem fogja azt lefordítva elküldeni És az adatbázisba sem kerül be ahonnan szedi az adatokat a képernyő fordítás.
Akkor neked az order detail-nál az összes vásárlásodnál a Customer Name és a Shipping Address le van fordítva?
Nálam semmit nem fordít. Bár én Firefox-ot használok és nincs oldal fordítási segéd bekapcsolva. -
Kangas
csendes tag
-
Kangas
csendes tag
válasz
sambenez #10428 üzenetére
A GearBestnék hasonló szituba futottam bele, bár ott a "magyar" oldalukon regisztráltam. De kb. egészben letojták a reklamációmat, pár ezer pénzem bánta, nem is próbálkozok velük azóta. A BG-nél eddig nem volt gondom, minden lassan, de pontosan jött. Most viszont 100 napja nem jött meg, már rég itt kellene lennie. Ha átváltasz angolra, akkor is részben magyarra fordít a menüpontokat. Ha a regadatokat nézem, "magyarul" rendben, englisül "Charles" meg "Woodman street". Ha kijavítom az englist helyesre és mentem, újból visszafordítja.
-
Lazax
csendes tag
-
válasz
Kangas #10427 üzenetére
Lehet hogy nem kell az ékezet. Ha az ékezet nélkülit nem tudja a magyar postás értelmezni, akkor a felvételi szabályaikkal van gond, de ez esetben nem próbálják majd a külföldiek a szöveg fordítást.
A Karolyt miért fordították e Charles-nak?
8 éve vásárolok különböző külföldi webshopban, mindig az általam, a regisztrációnál megadott névre, címre készültek a küldemény címkék. Fordítással nem futottam össze.
Egyébként is ha Kínában használnak fordítót az inkább kínai nyelvre fordítana, számomra nem logikus az angol nyelv. -
Kangas
csendes tag
Befejeztem a Banggoodot (is). Eddig nem volt vele gondom - egyedüliként a kínai oldalak közül. De most ez is meghülyült, a kifizetett termék nem érkezik meg, talán a gépi fordítás miatt. A pontos (és angol) regisztráció ellenére Károly helyett "Charles" lettem, a címem meg Favágó utcáról "Woodman street" lett - aminek megtalálása természetesen meghaladja a Magyar Posta képességeit. Reklamáltam, kíváncsi vagyok a fejleményekre. Amúgy nem nagy ügy, piti pár ezer Ft-os tételek. De ejtem a kínai áruházakat, az Amazonnal még soha nem fürödtem be (ráadásul vám gond sincs a némettel), a kínaiakkal ez már a 3. eset.
-
Rá van írva hogy invoice = számla. És ezt írtad: Ha egy számlán szerepel egy tétel - mégha 0 Ft-os áron is -, akkor az része a szolgáltatásnak.
Erre írtam hogy nincs a számlán ilyen tétel a tariff insurance-re és az order detail sem tartalmazza.
Most másról írsz.
De tényleg meddő vita kezd lenni, ami az opciók közül nem választható az nem képezi semminek az alapját, bármely webshop esetén és a fogyasztóvédelmi szabályozás szerint sem.
A választható opciónál kattintással a nagyobb négyzetre te "rakod" be a pipajelet, ez az amikor választható, ahova nem tudsz jelölést tenni az nem választható.
EU-en belüli szállításra nincs, mert nem kell vámtarifa és áfa miatti biztosítás. Ez egyértelmű. -
Pubracer
újonc
válasz
walakyb #10423 üzenetére
Olvasgattam és igen látom, hogy nem az én gondom a legnagyobb.
Én kb. ugyanezt mondom. Attól, hogy a nevében benne van az még semmit nem jelent, ezért szerettem volna tőlük erre egy választ, hiába. És persze nem is várom el, hogy mindig minden flottul menjen, történnek néha hibák. Az én gondom a probléma kezelése (el nem ismerése) és a vásárló hibáztatása, hogy ő követte el a hibát mi ártatlanok vagyunk hiszen semmi ilyesmit nem ígértünk/írtunk le. Lehet így csinálni csak hosszútávon kontraproduktív lesz nekik, főleg európai környezetben. Bár valószínű, hogy nekik a Ázsián kívüli piac másodlagos és belefér, hogy ilyenek miatt kevesebben vásárolnak tőlük. -
Lazax
csendes tag
Mondjuk a fizetés után hozzáférhető PDF file nem tekinthető a szerződéskötés alapjának. Az ajánlat az, amin egyértelműen szerepel a "Tarif insurance" kitétel. (Az Ali pl. elmenti a vásárláskor a screenshotot.) Ez a sumákolás kategória, amit Európán belül nem lehetne megcsinálni, vagy jó kis büntit kapnának. Viszont nincsenek olyan fogyasztóvédelmi szervezetek, akiknek Kína alávetné magát. Szóval rendben, tudom, hogy kockázatot vállaltam azért a 15%-al olcsóbb árért, de azért rosszul esik, hogy ennyire következmények nélkül megúszhatják, ha átverik az ügyfeleiket. Én mindenesetre nem rendelek többet tőlük.
-
walakyb
tag
válasz
Pubracer #10422 üzenetére
Ha olvasgattad mostanában a fórumot, akkor láthatod, hogy még az egyértelműen kifizetendő pénzeket sem akarják kifizetni, akkor pedig semmi csodálkozni való nincs rajta, hogy azt, amivel meg se lehet fogni, azt nem akarják
Ami pedig a témát illeti.
Mivel sehol sem írják le azt, hogy márpedig ezzel a szállítási móddal nem lesz vám, áfa, semmi extra költség, így nem is lehet rajtuk behajtani. Az, hogy a nevében benne van az EU, pont semmit se jelent, az EU Express sem express, pedig a nevében benne van. Sajnos nincs a kezedben az ég világon semmi, amibe belekapaszkodhatnál. Az, hogy előtted 1210414 csomag simán átment, még nem jelenti azt, hogy kötelezőképpen a tiednek is át kell mennie.
Az már egy teljesen más kérdés, hogy mennyire fair ez így a banggood részéről. Szerintem konkrétan semennyire, már csak azért sem, mert ha alkalmazásban vásárol az ember (személyszerint én csak ott szoktam gyakorlatilag), ott még különbség sincs kinézetben a shipping insurance-al -
Pubracer
újonc
Nézem. Nem görcsölök. A kérdés csak szerinted felesleges.
Nem azt kértem, hogy pontosan írják le hogyan csalják el az áfa és vám fizetést. Azt kértem, hogy mondják meg pontosan milyen feltételek vonatkoznak rám mint vásárlóra amennyiben ezt a szállítási módot választom. Úgy gondolom ez egy jogos kérdés a részemről. Ha tudják, hogy itt hiba történt (náluk,átcsomagoló alvállalkozó, posta, vám tökmindegy) és valójában nem így kellett volna történnie a szállításnak akkor miért úgy állítják be a mintha én lennék a hülye aki nem ismeri országa vám szabályait és különben is legközelebb vegyek tariff insurance-t (amit nem lehet mert ugye EU prio-hoz nem kell). Engem a hülyének nézés és a terelés zavar úgy gondolom jogosan. -
válasz
Pubracer #10419 üzenetére
Nézd, felvázoltam egy lehetőséget, de azon görcsölni hogy miért nem válaszoltak egy szerintem felesleges kérdésre, nincs értelme. Nem fogják leírni hogy miként működik a "könnyített fizetési mód" megoldásuk. Erre ne várj választ. Vannak a szavak, betűk azt lehet egyértelműen értelmezni.
-
válasz
Pubracer #10417 üzenetére
Maradjunk annyiban hogy az EU priority line megnevezés az EU-n belüli postázásnak felel meg. Ha nem így lenne akkor miért van megkülönböztetve a Priority Direct Mail-tól ami biztosan nem EU-n belüli postázási mód?
Várjuk meg hogy nálad legyen a csomag, a továbbiakat azután. -
Pubracer
újonc
Meglátjuk. Egyelőre ignorálják a konkrét kérdéseimet az EU Priority Line szállítással kapcsolatban. Kértem őket, hogy pontosan definiálják mit tartalmaz vagy nem tartalmaz ez a szállítási mód (eu-n belüli feladás, tariff insurance egyéb paraméterek) mivel a honlapon nem találni erről leírást. Így elég nehezen hivatkozhatok arra, hogy EU-n belüli postázást fizettem, hiszen ez leírva nincsen és a BG simán mondhatja, hogy nem ígért ilyet. Ettől függetlenül be fogom nyújtani az igényemet amint meglesz a postás/vámos számla de vannak kétségeim a sikert illetőleg.
Ugyanez áll a PP dispute-ra is mert pontosan mire is fogok hivatkozni? -
ablack
senior tag
Jelenleg melyik szállítási móddal lenne érdemes egy okostelefont rendelni HK raktárból? EU Priority Line vagy Priority Direct Mail Tariff Insurance-el?
Árban kb. ugyan annyira jön ki mind a kettő. -
válasz
Pubracer #10414 üzenetére
Nem veszítesz semmit, ha megvan a kifizetett összegről a papírod akkor függetlenül hogy mit írtak, újból, azzal az indoklással hogy te az EU-n belüli postázást fizetted, ennek ellenére nem úgy küldték (majd a csomagoláson lévő címke ezért kell) így keletkezett +költséged és ezt valamilyen módon térítsék meg. Ez még akkor is mehet ha a hollandok tévesen tették rá a címkét. Egyébként erre is lehet PayPal dispute-t is indítani, de szerintem lesz kárpótlásod.
-
Pubracer
újonc
Én elfogadom, hogy valaki hibázott az EU prio-s csomagommal és az mondjuk nem a BG volt hanem valamelyik posta, de azért lehetne annyira rugalmas a BG, hogy ha már így alakult akkor legalább egy utólagos tariff insurance-t vagy más egyéb kompenzációt felajánl ahelyett, hogy lepattint azzal a szöveggel, hogy bocs így jártál. Nekik nem nagy összeg, viszont ezzel lehet meg tudnának tartani vásárlóként. Így azonban nem valószínű, hogy túl gyakran fogok náluk vásárolni. Persze tudom, hogy nem ebbe fognak tönkremenni, de nem ez tűnik a legjobb stratégiának.
-
Lazax
csendes tag
Persze, pontosan tudom, hogy az Áfa lenne itt a lényeg, de szerintem ez a "tarif" szóból nehezen levezethető. Ez csak egy elméleti, jogi gondolatmenet volt. Ha egy számlán szerepel egy tétel - mégha 0 Ft-os áron is -, akkor az része a szolgáltatásnak. Nem az eladó jogértelmezése, hanem az általános gyakorlat számít jogi ügyekben.
-
Ha végig nézed a hozzászólásokat ebben a problémakörben akkor a megoldást is olvashattad. Ha 3-szor kezdeményezted a Cancel ordert és eleget tettél a válaszokban leírt kérésüknek akkor fordulj a PayPalhoz.
Bíróságra nem fogsz menni, de hidd el az hogy az oldalon nem választható, de látszik a szöveg az nem jelenti azt "hogy tartalmazza a vámbiztosítást" és neked adnának igazat.
Azt is tudjuk hogy ez azért lett választva mindenkinél (kivéve aki ezt kapta a kérése ellenére) hogy ne kelljen egy EU-n kívülről érkező telefonra vagy akármire a 27% áfát kifizetni. Ez nem egy elfelejtendő dolog. Én azért választottam, ha te nem, akkor persze nem vonatkozik ez a megjegyzés rád.Igaza van Pubracer-nek az első képe szerint lenne az egyértelmű hogy nincs tariff insurance, de azt mindenkinek kellene tudni, hogy egy EU-n belüli postázás esetén nem kell áfát és vámot fizetni, így értelmetlen annak biztosításáról gondoskodni.
Az hogy kettő darab küldeményre valószínüleg a hollandok rátették a sárga címkét és ezért a magyar posta vámeljárás alá vonta nem jelenti azt hogy az EU priority line küldemény esetén mindig ez fog történni. Más ebben az időszakban is megkapta a szokott módon az EU Priority line jelölésű és holland postai számos csomagját. -
Lazax
csendes tag
Évek óta használom a Banggood-ot, és eddig mindig minden megjött. Most rendeltem egy 300USD értékű mobilt (július 25, EU Priority, 7-15 day, Tracking no: 48319....), amit aznap el is küldtek, de azóta "pending" státuszban van. (Royal Shipments)
Visszaolvastam, látom, sokan jártak hasonlóan. Mire számíthatok? Az ügyfélszolgálat természetesen a szokásos szöveget nyomja: "várjak még". Egy törött képernyős 4 éves mobillal próbáltam volna kibekkel ni azt az egy-két hetet, de ha hónapokig nem jutok hozzá az újhoz, akkor vennem kell másikat. El tudok állni a vásárlástól?
Egyébként a "Tarif insurance [✓]: 0" egyértelműen azt jelenti, hogy tartalmazza a vámbiztosítást. Ez eddig sosem volt vita tárgya, és egy bíróság előtt sem állna meg, hogy nem. Gondolom, most, hogy sz@rban van a cég, próbálnak mindenkit lepattintani, akit csak lehet.
-
walakyb
tag
válasz
erikecske1 #10407 üzenetére
Kinyomtatsz mindent (feladasrol a levelet a TN miatt, a TN teljes tortenetet, es ezt a royalos levelet, illetve ha van, akkor egy olyat, ahol irjak, hogy a royal shipments a szallitmanyozo), bemesz a bankba, amelyiknek a kartyajaval fizettel, es inditasz egy chargeback-et.
-
válasz
erikecske1 #10407 üzenetére
Visszakéred a pénzed.
-
Pubracer
újonc
válasz
Vertigo18 #10402 üzenetére
Ebben látod igazad van meg ugye nem muszáj a BG-n shoppingolni, ha nem tetszik a rendszer megyek máshova. Mondjuk szerintem egyenesebb ha előre megmondják vagy leírják ezeket a dolgokat és nem menet közben derül ki és fizeted a tanulópénzt.
Még egy utolsó példa aztán hagyom ezt a témát. Vegyük ezt a két esetet:
Mindkét esetben EU Priority Line ugye. Az egyiknél nincs tariff insurance mert hát nincs ott az opció és a BG logika szerint a másiknál sincs mert bár ott van kipipálva de 0 az értéke tehát nincs. Úgy gondolom, hogy ha a másodiknál is szimplán nem lenne ott az opció és le lenne írva, hogy az EU prió alapból nem tartalmazza ezt a szolgáltatást (magyarul lenne részletes leírása a különböző szállítási módozatoknak) akkor nem is lehetne kritizálni, így viszont izé. -
Pubracer
újonc
Most csináltam ezt a képet és valszeg akkor is így volt amikor rendeltem. Erre mondom, hogy ez alapján úgy gondolom van traiff insurance hiszen be van pipálva hiába 0 az értéke. Miért ne lehetne ingyenes hogyha más is lehet ingyenes mint például a házhoz szállítás. Lehet ingyenes promóciós okokból vagy mert bizonyos összeg felett az vagy mert a szállítási módozat miatt az. A lényeg, hogy ez így igen félrevezető.
#10400Igen, meg tudja magyarázni a BG de ettől még megtévesztő. Amúgy nekem sem áll szándékomban veszekedni senkivel. Písz.
Új hozzászólás Aktív témák
● Nézd meg a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (Jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● Ha konkrét termékkel kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a linkjét is.
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, a Banggood szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
- Új 512GB WD SN5000S Gen4 x4/ Steam Deck ready/ garancia/ ingyen fox/posta
- Alpine iLX-W690D
- Új DELL Inspiron 16 Fémházas Multimédiás Laptop 16" -40% Ryzen 7 8840U 8mag 16/1TB FHD+ IPS
- Nvidia RTX 3080TI Founder Edition
- Eladó jóárísított vízhűtők, Lian Li, Artic, Enermax, Alphenpön! LCD-s is több féle!
- Csere-Beszámítás! Huawei Matebook D15 R7 3700U / 8GB DDR4 / RX Vega 10 / 150GB SSD
- AKCIÓ! Microsoft XBOX Series S 512GB játékkonzol garanciával hibátlan működéssel
- Telefon felvásárlás!! iPhone 13 Mini/iPhone 13/iPhone 13 Pro/iPhone 13 Pro Max
- Lenovo ThinkPad X1 Carbon G8, i7-10510U, 16GB, 1TB SSD, 4K kijelző + WWAN (ELKELT)
- BESZÁMÍTÁS! ASRock B550M R5 5600 16GB DDR4 512GB SSD RX 6600 XT 8GB Kolink Observatory LM RGB 600W
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Liszt Ferenc Zeneművészeti Egyetem
Város: Budapest