Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • V/

    Topikgazda

    válasz Lazax #10410 üzenetére

    Ha végig nézed a hozzászólásokat ebben a problémakörben akkor a megoldást is olvashattad. Ha 3-szor kezdeményezted a Cancel ordert és eleget tettél a válaszokban leírt kérésüknek akkor fordulj a PayPalhoz.
    Bíróságra nem fogsz menni, de hidd el az hogy az oldalon nem választható, de látszik a szöveg az nem jelenti azt "hogy tartalmazza a vámbiztosítást" és neked adnának igazat.
    Azt is tudjuk hogy ez azért lett választva mindenkinél (kivéve aki ezt kapta a kérése ellenére) hogy ne kelljen egy EU-n kívülről érkező telefonra vagy akármire a 27% áfát kifizetni. Ez nem egy elfelejtendő dolog. Én azért választottam, ha te nem, akkor persze nem vonatkozik ez a megjegyzés rád.

    Igaza van Pubracer-nek az első képe szerint lenne az egyértelmű hogy nincs tariff insurance, de azt mindenkinek kellene tudni, hogy egy EU-n belüli postázás esetén nem kell áfát és vámot fizetni, így értelmetlen annak biztosításáról gondoskodni.
    Az hogy kettő darab küldeményre valószínüleg a hollandok rátették a sárga címkét és ezért a magyar posta vámeljárás alá vonta nem jelenti azt hogy az EU priority line küldemény esetén mindig ez fog történni. Más ebben az időszakban is megkapta a szokott módon az EU Priority line jelölésű és holland postai számos csomagját.

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés