Hirdetés
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Brogyi: CTEK akkumulátor töltő és másolatai
- sh4d0w: Kalózkodás. Kalózkodás?
- f(x)=exp(x): A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- ldave: New Game Blitz - 2025
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Parci: Milyen mosógépet vegyek?
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Szerintem azért számol szűrőkkel, mert elég sok esetben van a shader kódban szűretlen texturára szükség. Az R600-nál az SI teljes értékű FP32-es MAD ALU is, szvsz bele lehet számolni, a G80-nál csak SF instrukciókat tud az SI. Bár az esetek többségében valóban nem általános SLU-ként működik.
Na igen a G80 aszimterikus az órajelek miatt. Bár azt mondta, hogy az ALU:Tex arány az inkább gyakorlati érték, mert elméletben nem igazán lehet pontosan meghatározni, nem tudod belekalkulálni a Texture fetch késleltetését. Gyakorlatban meg kb. oda lőtte be amire te. R600 15:1, G80 6:1.
A D3D9-es módban hozza a HD2900XT AF nélkül a 8800GTX teljesítményét, picit gyorsabb is nála. [L] http://www.gamespot.com/features/6177688/p-6.html[/L]
A HD2600XT is jól szerepel.
D3D10 módban visszaesik a sebesség, de ez egyértelműen driver, mert alapjaiban a kód sem változott amit futtat (egyszerűen más hibára nem lehet gondolni). Szóval ugyanazt a sebességet hoznia kell D3D10-ben, mint D3D9-ben.
Az AF az tényleg érvágás. Az MSAA hardveres hiányát értettem, mert nem lehet használni az új deferred proc. motorokban, de a shaderes képjavítást nem hiszem, hogy egy darabig látni fogjuk, mert az AF-nek nincsenek technikai korlátjai jelenleg. Az MSAA-tól sem búcsúznánk ha működne.
Valamilyen shaderes képjavítást használ az xBox360-on a Gears Of War, elég jól néz ki, csak hát időigényes megírni az algoritmust, a PC-n AF meg lényegében ott van és használható.
Kb. úgy fest a helyzet, hogy AF nélkül 8800GTX-Ultra szint. AF-fel meg 8800GTS szint. Az AA meg már nem lesz hátrány, mert shader power az van a HD2900-ban. Tekintve, hogy 8800GTS640 áron adják és valamelyest korszerűbb a rendszer, mint a GF8800 nem mondanám, hogy olyan rossz vétel. A HD2600XT meg nevetségesen olcsó, szóval ár/értékben már egyértelműen a Radeonok viszik a pálmát.
Új hozzászólás Aktív témák
- SAPPHIRE RX 9060 XT 16GB GDDR6 NITRO+ - Új, Bontatlan, 3 év garancia - Eladó!
- ASUS DUAL GeForce RTX 5060 Ti O16G
- SAPPHIRE NITRO+ AMD Radeon RX 7900 XT Gaming OC Vapor-X 20G - Konzolvilág garancia 2027.05.07.
- ASUS RTX 5090 32GB GDDR7 ROG ASTRAL OC - Új, Bontatlan, 3 év garancia - Eladó!
- ASRock RX 9060 XT 16GB GDDR6 Challenger OC - Új, Bontatlan, 3 év garancia - Eladó!
- Eladó egy Gigabyte GA-H55-UD3H ATX alaplap
- AKCIÓ! Apple Pro Display XDR 32 6K Nanotexturált üveg monitor garanciával hibátlan működéssel
- GYÖNYÖRŰ iPhone 15 Plus E-SIM 128GB Black -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3355, 100% Akksi
- Készpénzes / Utalásos Videokártya és Hardver felvásárlás! Személyesen vagy Postával!
- HP 16 Elitebook 860 G9 WUXGA IPS i7-1255U 10mag 16GB 512GB SSD Intel Iris XE Win11 Pro Garancia
Állásajánlatok
Cég: NetGo.hu Kft.
Város: Gödöllő
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest



