- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- eBay-es kütyük kis pénzért
- sh4d0w: Netflix? Ugyan, VW előfizetés!
- f(x)=exp(x): A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- sziku69: Szólánc.
- GoodSpeed: Bye PET Palack, hello SodaStream
Új hozzászólás Aktív témák
-
#42308056
törölt tag
válasz
kelly7 #12596 üzenetére
Én Saturn-MediaMarktban szoktam nézelődni, megnyomkodom őket meg ilyenek. Fura, hogy még sose szóltak rám, hogy mit gépelgetek ott a kiállított laptopokon
A külső dolgokat így elég jól le lehet ellenőrizni, viszont belső dolgokat egyáltalán nem, és hát így visszaolvasva a fórumban láttam a K52-es gondokat, és nem akarok ilyenbe belecsúszni.
Aksira meg ilyesmikre meg elég lenne egy teszt, de az nincs sehol.Nekem igazából a 14"-os változat lenne a nyerő, de az kicsit drága. Olyan 25k-val több mint ez, ugyanilyen hardverrel és valószínűleg rosszabb hűtéssel.
-
zelitomi
csendes tag
Szia! Azt elfelejtettem mondani ,hogy 2 hete lett újrarakva a windows. Elötte is tapasztaltam lassulást bár nem ezt a játékot próbáltam. Komoly problémák jelentkeztek ( nem tudtam videót nézni mert fekete volt a kép csak hang volt a sajátgép álandóan lefagyott és újra kellett indítani a gépet) de ezek az újratelepítéssel megoldódtak.
Letöltöttem a speedfan nevű programot ott ezeket a számokat kaptam: HD0:41C
Temp1:84C Core:86C. Leszedtem még Az AIDA64-et is képként mellékelem az adatokat -
zelitomi
csendes tag
Sziasztok!
1,5 éve karácsonyra vettem egy asus k50ab laptopot (Processor: AMD Turion(tm) X2 Dual-Core Mobile RM-74 (2 CPUs), ~2.2GHz Memory: 4096MB RAM, ATI Mobility Radeon HD 4570 ) nem is volt vele probléma. Úgy futottak rajta a játékok ahogyan kellett. Most viszont komoly teljesítmény csökkenést tapasztalok. Call of duty 5nél (amihez bőven megvan a gépigény a can you run it.com szerint) kénytelen vagyok minden beállítást levenni minimumra és még így is esetenként 20 alá megy az fps. A windows nem jelez semmi problémát és a windows 7 élményindex is annyi amennyi régen volt. Minden driver fönn van és működik.(Azért a cod5 -öt hoztam példának mert mikor új volt a gép azzal játszottam elösször és nem tapasztlatam akadást médium beállítás mellett)Szerintetek mi lehet a probléma?Előre is köszönöm a válaszokat! Remélem jó helyre írtam.
-
#42308056
törölt tag
Sziasztok!
Kinéztem egy Asust: http://asusnotebook.hu/notebook/Asus_K53SV-SX078D
Attól kérdezném, aki vett már ilyet, vagy tesztelt vagy hasonló, hogy jó vétel-e. Akku, billentyűzet, melegedés, touchpad, esetleg van-e valami idegesítő széria hiba.
Előre is köszi! -
válasz
szbence #12593 üzenetére
amennyiben a dugója ilyen;
a pirossal bekarikázott részen láthatod a földelési csatlakozásokat!
adott hangrendszerek nem feltétlenül igényelnek ilyen irányú földelést, ezért többnyire földeletlen dugóval szerelik őket;itt olvashatsz a földhurokról, illetve a hangrendszereknél a jelföldről...stb; link (lapozgass, megérted, és megoldást is találhatsz!)
-
szbence
csendes tag
Hello!
Ezt nem tudom, hogy földelt dugós -e? Ezt honnan tudhatom meg?
A hangrendszer: Manta MM2100 -
japán
csendes tag
Kaptam ma egy mal-t,hogy legyek türelemmel mivel még kb 1.5-2 hét mire lessz valami ha mégsem annyival megfog hosszabboddni a gari időszak! No én toltam 1 szép nyudodt hangnemben levö értelmes mail-t , megemlitettem a Fogy. védet is. Én nem tok várni,kértem a cserelehetöséget akár ráfizetéssel is!
-
Jamo80
csendes tag
Hali!
Én készítettem Win7 alatt screenshot-ot a hibáról, majd próba képpen rátettem egy OpenSuse, majd Kubuntu Linuxot. Mivel mindhárom alatt fagyott, én rajta hagytam a Kubuntut, és úgy vittem vissza.
De mielőtt bevittem a gépet, küldtem egy e-mailt a HRP-nek a Win 7 alatt készített képekkel, és megírtam azt is, hogy jelenleg Kubuntu van rajta.
Azt írták vissza, hogy nem gond, vigyem be, alaplapot kell benne cserélni.A filmeket meg zenéket én mindig USB-s vinyón tárolom, elvileg így nekem semmi gázos dolog nincs rajta... Szerintem jobb félni, mint megijedni...
Üdv.
-
japán
csendes tag
Én 3-szor raktam ujra a gépet! Anno! elöször mindig zsiványul ment! Rádugtam a 1.5 külső vinyót és arrol toltam a filmet+1 Decrycter ment alatta ,No meg 1 kis net és Vége is lett. Még a beépitett hangszoroi is berezegtek,oly furi modon mintha zárlat lett volna bennük!
-
japán
csendes tag
Nyugotdtan rajtamaradhat minden a gépen! A szervizt nem érdekli! Nekem is ezt mondták! Ők másképpen nézik/tesztelik a gépet.
-
adDis
csendes tag
Lassan én is felveszem a kapcsolatot a szervizzel.
A személyes adatokat nyilván törölni fogom a gépről, de mit javasoltok, mi legyen a gépen tárolt filmekkel, zenékkel, illetőleg,
ami a programkörnyezetet illeti: legyalult vinyóval, vagy a hibákat reprodukálhatóan, full telepített környezettel adtátok le a laptopot? -
-
Jamo80
csendes tag
válasz
hatvanisando #12580 üzenetére
Hali!
Ezt egy kicsit bővebben ki tudnád fejteni?
1. Mikor volt szervízben a gép?
2. Mit csináltak/cseréltek rajta?
3. Mennyi ideje nem jelentkezett a hiba?Előre is köszi
-
kano
nagyúr
Én sem kiosztani akartalak, hanem céloztam arra, hogy a hsz. stílusod nem illik a fórum stílusához. Ha leírod nyugodtan a problémádat akkor kulturáltan tudnak rá válaszolni és neked is jobb, mivel nem húzod fel magad olyan dolgokon amire úgy sincs ráhatásod (Asus javítási folyamatai).
Béke!! -
japán
csendes tag
Elnézést kérek minenkitöl!És köszönöm a jóindulatot! De ez a K52J kissé kiboritott! No majd lessz valahogy most még kicst várok türelmesen 1-2 napot. Tényleg jó ez a forum itt!
-
Master94
tag
Hey! énis kakibabelenyulos k52je-s vagyok. Asussal leveleztem:
"Szükséges a bevizsgálás, mivel készülék hibája egyedi hiba, nincs szó széria hibáról. Természetesen a készülék bevizsgálása és a hiba megállapítása nélkül nem tudjuk ellátni a javítást, ezért feltétlenül szükséges, hogy eljuttassa készülékét szervizpartnerünkhöz, amennyiben probléma van vele. Amennyiben megállapítást nyer a hiba, szervizpartnerünk ellátja a szükséges javítást."
"Az ASUS Magyarországnak pontos statisztikai adatok állnak rendelkezésére a készülékek eladásairól és az ezek közül hibával visszaérkezett készülékekről. Ennek tekintetében írtam Önnek, hogy minden hibajelenség egyedi hibának minősül. Gondolom az Ön számára is elfogadható, hogy egy globális statisztika pontosabb, mint egy fórum bejegyzésekre alapozott megállapítás, mindamellett, hogy természetesen fontos számunkra ügyfeleink visszajelzése.
Természetesen nem kötelező igénybe vennie szervizszolgáltatásunkat, amennyiben nem szeretné, ám amennyiben probléma van a készülékével, javasoljuk, hogy éljen a garanciális szervizelés lehetőségével."
Facebookon ba**nak válaszolni, Korrekt kollegák...
Facebook fórumba 11en írtunk szériahibával kapcsoltaban...
-
hatvanisando
csendes tag
Sziasztok nekem bő két hét alatt megcsinálták az asusomat k52je.most tökéletesen megy nem fagy.Köszönet a HRP-nek
-
Symbio
senior tag
A megfogalmazással és a stílusoddal volt a gond. Fele ennyi ! jellel és hangulatkeltő puffogással is elérnéd a célod és nem ugranának rá a h.sz-aidra. Hidd el, segítőkészek, csak ne irritáld őket ilyen stílussal! És ne legyél ennyire sértődékeny.
Nem kiosztalak, hanem kérlek erre. -
Jamo80
csendes tag
Hali!
Nekem a HRP-sek írták azt, hogy vigyem be az EX225D-t, mert alaplap hibás, és azt kell cserélni...
Hátha lesz belőle valami.
Ha meg valaki esetleg olyat ír ami nem tetszik, akkor azon nem kell duzzogni, meg felhúzni magad, rendezd le vele privátban.
Az én személyes tapasztalatom az, hogy ez egy hasznos fórum, és mindenki tök segítőkész.
Na béke!
-
japán
csendes tag
De látom vannak véleményt alkotó emberek akiknek nem tetszik a jelenlétem.
Pedig semmi rosszat nem tettem!!!!
Sem ellene,sem senki más állampolgárhoz sem aki itt van a Tisztelt Fórumon!
Más államokban bizony ez nem igy történik,hiszen ott az emberek egész más moralitásban élnek. Nincs harc emberek között,nem bántják meg egymást!
No ez most itt nem érdekes,söt nem is erröl szól e z a Fórum!
Csupán bántó,hogy azt hittem itt mindenki segitőkész!!!
Tisztelet a kivételnek!
Nem gondoltam volna soha,hogy valaki kioszt.
Üdv. Jogorvoslati dolgozó -
japán
csendes tag
Reménykedem benne!!
Bár a Barátnöm gépét használom most! Mivel a Noti a szervizben pihen,sajna!
Ez nekem szivás!! -
japán
csendes tag
Amugy beszéltem telefonon ma az ASUS-al!
És mondták/elismerték!
A K52JE-EX-232D valóban ALAPLAP-hibás!!!!!!!
Normálisan,értelmesen beszéltek velem,és én is hozzájuk!!! -
japán
csendes tag
Akinek jó a gépe az nyilván nem mérgelödik! Köszönöm az elöző hozzászólást!Tényleg jól látja: Mr Skynet! én nem vergődök itt csak a tapasztalataimait próbálom leirni itt! Én azt hittem itt a Fórumon lehet segitséget kérni/olvasni! Spanyoll és Kali is segitett mit csináljak! De azt nem értem miért kell az embert arogánsan letolni! Mert szarba vagyok kiadtam 170 ezer HUF-ot a gépért és probálok zöldágra vergődni hátha sikerül jotanácsot kapnom a K52J-vel kapcsolatban! Amugy meg szerintem az ASUS-nál nem érek semmit ha indulatosan beszélek irok! Van ennek 1 járható Törvényes útja szerintem! És ha az ember értelmesen,normálisan beszél azzal sokkal többet elér! Az meg,hogy ENTER-t használok az nem azt jeleni,hogy nem tudok folyamatosan irni! No mindeggy!
Nem akarok senkit sem megbántani!
Igaz anno marha voltam,hogy nem néztem meg a Fórum-ot mi is a vélemény az ASUS K52J-EX-232D-röl!!!!!!
Én céltudatosan vettem ezt a gépet! Nekem a paraméterei voltak a fontosak!
De igy jártam sajna! További szép napot mindenkinek! -
Mr.Skynet
senior tag
Az egy dolog, hogy igazad van, de ez inkább csak olaj a tűzre, hogy még Te is leoltod szerencsétlent. Nyilván nem a mondjuk 3 éves kislányának fogja kiüvölteni a haragját, itt meg legalább vannak bajtársak, akik szintén megszívták + rengetegen mások is akik értik mi a probléma és nem hazudtolják meg, mint pl. a kedves szervizeknél, ahol a képébe vágják, hogy a gépe hibátlan. Tudom mi a szlogen: "a ph nem játszótér" de 7év után Te is tudod hol kell jelenteni, ha valami nem tetszik és azt is tudod, hogy az ilyen hsz-ek után lesznek a balhék.
...pihi szuszi relax béke...
-
japán
csendes tag
Hello Mindenkinek!!!!
Youutobe-on rákerestem mia pálya az ASUS K52JE-ex-232D vel!!!!
Ugyan mit lehet rola találni /nézni!!!
Háttttttt ...........Semmit!!!!!
K52je-EX-232D át van huzva!!!!!
Nincs találat!!!!!!
Micsoda véletlen egybeesések!!!!!
Ez olyan érdekes számomra!!!!
Mint amikor lapul a "nyúl a füben"
Érdekes dolgok ezek!!!!!!!!!
Mi meg szivunk ezzel a szarral!!!!!!!!!!!!!!!
Professzionális szerviz
Ezt hozza az ASUS:hu/rma
Igaz már a gépezet ott van
és még mindig semmi
Hmmmmmmmmm
Vicc ez!!!
Ök is nagyon jol tudják mi a pálya ezzel a szériállal!!!
Éedekes jelenség ez nekem!!!
Mivel a kesst kifizettem a nagy SZAR-ért innestől kezdve senkit nem érdekel a dolog!!
Várjak!!!
Amugy meg mehetek a sunyi-ba. -
kano
nagyúr
Sikerült helyrepofoznom a notebookot. Sokat segített kali által megtalált videó, köszönet neki.
Egyébként kriminális a tervezése ennek a notebooknak. Teljesen szét kell szedni darabjaira a gépet, hogy ki tudd cserélni ezt a nyamvadt elemet. Vicc...
Igaz, hogy a végén maradt 3 csavarom.Tudom, hogy hova valóak, de nem hiányoznak annyira, hogy én ezért még1x szétbombázzam az egészet. Remélem, hogy az Energizer elem sokáig fogja húzni. Esetleg, ha valakinek van problémája a szétszedéssel akkor kérdezzen nyugodtan, ha tudok segítek.
-
Mr.Skynet
senior tag
válasz
kelly7 #12556 üzenetére
Nekem ez már 1 hete is tetszett, csak nem kerestem meg a rendes linket...
-
szbence
csendes tag
Köszi a választ!
Most próbáltam ki, hogy csak akksiról megy a gép, és ugyanúgy csinálja,
de úgy gondolom nincs köze a géphez, mert kihúztam a notiból a hangszóró kábelét
és ugyanúgy csinálja ezt az alap gerjedésszerű hangot,
megkérdeztem és elvileg le van földelve a konnektor.
Akkor a 2.1 es rendszer hibája? -
kelly7
aktív tag
Ezt látta már valaki? Ez valami buga, vagy tényleg meghal az lcd.
-
kano
nagyúr
Bocsánat, céges gépről és tűzfal mögül írok és ilyenkor mindig duplázza a hsz-t.
-
kano
nagyúr
Sziasztok!
Van egy X51R-AP064A notebookom. Az a problémám vele mint itt már olvastam 2 esetben, hogy a bekapcsolás után azt írja ki, hogy le fog merülni a "CMOS BATTERY", majd F2-t nyomva passwordot kér, amit természetesen nem tudok. Volt már itt 2 ilyen probléma is de egyikre sincs beírva a megoldás a fórumba. Gondolom ki kellene cserélnek az akksit, de ez ebben a típusban hol lehet és milyen fajta? Illetve külföldi fórumokon azt is olvastam, hogy ez nem oldotta meg a problémát. Tudna valaki segíteni a megoldásban?
Köszönöm!
Üdv.: Kano -
szbence
csendes tag
Sziasztok!
Múlt héten vettem egy Asus X52DE notit, és az a gond hogy ha rákötöm a 2.1 es hangfalszettet akkor alapból ha minden le van halkítva akkor is zavaró gerjedésszerű zúgás jön ki a hangszórókból :S
Win7 64bit az op rendszer.
Tudtok segíteni? -
akom
őstag
Sziasztok!
Adott egy Asus F9E notebook.
Van egy problémám, amit a LAN driver frissítésével szeretnék kiküszöbölni. (Eddig az alap win7 ismerte fel, semmi drivert nem telepítettem).
Csak az a problémám, hogy az operációs rendszerem Windows 7 64bit, és erre nem találtam drivert.Esetleg valaki tudna nekem ajánlni valami oldalt ahol megfelelő 64bit es drivert találnék a notimhoz ?
Előre is köszönöm a segítségeteket.
-
bkadar1
tag
sziasztok! nem annyira kapcsolódik ehhez a témához, de körbejártam a hdd kérdést, és annyit találtam, hogy az 1 Terrás vinyók magassága nem a standard 9,5mm hanem 12,5mm vagyis a legtöbb gépbe nem fér el, 750-esből viszont van normál magasságú, sztem egy WD7500BPVT-vel fogom megpróbálni, majd beírom a tapasztalatokat.
A szívókkal meg együttérzek
ez az X51 jól megy, de vannak az asusnak fura dolgai minden termékvonalon (pl. belső vinyós O!play), fene tudja h meg merném-e még1x kockáztatni.
-
adDis
csendes tag
Üdv a világomban, a Red Bull.. ehh .. "Az 52je-vel Szívók Táborában" !!!
Ez a catalystos megoldás érdekelne, valahol már olvastam én is róla, de nem próbáltam.
Pontosan hogy kellene eljárni?Amiatt kérdezem, mert emlékeim szerint én próbáltam azt valahogy levenni, csak ugye a win7 szinte azonnal visszarakja rá (Nincs nálam a laptop, ezért nem tudok most ránézni, mi is van MOST pontosan a rokon gépén fent.)
Szóval, ha megtennéd, hogy címszavakban leírnád, hogy szedted le, mit tettél helyette vissza, nagy segítség lenne
Azt tudom, hogy a hangkártya driverét valahogy le tudtam szedni és egy normálisabbat rárakni, amitől jobb lett a hangereje is, de a videokártyánál valamiért nem sikerült.
(Nekünk egy K52JE-EX232D van.)
üdv.
-
enix23
csendes tag
Tudtommal nem veszik el a garancia ha feljumpereled a winyót. A hdd is és a ddr is cserélhető garanciavesztés nélkül. Én pedig csak egy jumpert húztam rá csere helyett és elvagyok.
De ha neked működik a catalystos megoldás, örülök neki. Én azt nem is próbáltam. Azóta is jól működik és ez a lényeg. -
spanyoll
addikt
Ajánlom figyelmedbe egyik régebbi hszem
-
ati90
csendes tag
Akkor végkövetkeztetésként mit ajánlasz? Érdemes egy próbát tenni a szervizzel, hátha beleraknak egy működő, hibátlan alkatrészt, vagy majd a pénzemért reklamáljak később? Ha már ilyen kellemetlen helyzet ért, valami hasznom is legyen már a dolgon
Azért később, mert egyrészt most szükségem van az egyetemi tanulmányaimhoz a notira, másrészt addigra esetleg gyűjtök még egy keveset hogy egy 2. generációs sandy bridges-eset vegyek. Legalább nem veszítenék a befektetett pénzem értékéből és talán visszanyerné az asus a bizalmamat
És köszönöm az eddigi válaszokat. -
hirtelen két tippem is lenne a javítás után is jelentkező hibára, de jelen esetben azokat semmilyen formában nem adom ki magamból, mert bizonyíték nélkül nem illik/ajánlott vádaskodni...
pedig jó lenne némi rosszat is írni a gyártóról/szervizről, hogy ne vádoljanak itt azzal, hogy mindig csak védem őket!
pláne, mert annyian hivatkoztak már a szervizben/ügyfélszolgálaton az itt panaszkodó, hibás notik tulajdonosai által leírtakra, hogy szerintem már az asus illetékesei is benéznek néha...
az egyedi esetre másik gyártóval/termékkel kapcsolatban is tudok konkrétumot, és ott a problémásnak vélt széria esetében az összesen eladott darabhoz képest arányában több volt a hibás darab, és akkor sem tudták a szériahiba elismerésére kényszeríteni a gyártót!
ellenben olvasni olyan történetet is, hogy az asus szervize korábban - amikor még a cseheknél volt - néhány darab, azonos helyen és módon berepedt kijelzővel szervizbe vitt noti után gariban végezte el azt a javítást, amire az első darab esetén elutasították a garit, mondván; külső behatás eredménye a sérülés, és nem rendeltetésszerű használat során/miatt keletkezett! szóval bonyolult dolgok ezek... -
ati90
csendes tag
Ráadásul ha a gyártási folyamatban utánanéznének, hogy mikori gépeknél jelentkezik a probléma, mert gondolnám hogy eléggé pontos adatok állnak a rendelkezésükre, akkor be tudnák határolni a hibás termékek egyedi azonosítóját. Mert ha mindenkinél, akinek azonos problémája van gondolnám, hogy a gyártási folyamat adott szakaszában fellépett valami bibi, amit nem vettek észre, csak most ütközött ki,pl a zöld, piros gombot nyomogató ember éppen pityókás volt aznap vagy nem tudom, de azt szerintem kis utánajárással ki lehetne szűrni
Lehet csak én lennék ilyen precíz egy cég üzemeltetésénél, de gondolnám hogy aki ott dolgozik az hozzáértő...
-
yxcv
tag
Hozzájutottam a laptop papírjaihoz. Garanciával kapcsolatosan garanciajegy/szállítólevél feliratú papírt találtam csak. Ezen látható a laptop pontos típusa, egy pecsét (+aláírás), a dátum, a garancia hossza (24 hónap). Ez egy papírka, de gondolom, teljes mértékig megfelelő, ha garanciális javításra akarom küldeni.
-
ati90
csendes tag
Ezzel teljesen egyetértek. De akkor azoknál, akik panaszkodnak, hogy másodszorra sem sikerült kijavítani a problémát a szervizelést követően, miért nem működik úgy a noti, mint a többi nem hibás széria esetén? Egy kicsit pontosabb diagnosztikát csinálhatnának akkor a szervizesek :/ Ráadásul nem egyedi esetről van szó, amit az asus állandóan hangsúlyoz, hogy márpedig egyedi minden eset...
-
ati90
csendes tag
Sziasztok! Pár hete vettem egy x52je típusú notebookot, és nálam is jelentkezett a random fagyásos hiba.A dobozon lévő MB:k52je ha jól sejtem az alaplap típusa, tehát ilyen van az összes hasonló gépben. Mivel hosszas fórumolvasgatásoknak köszönhetően(angol,magyar fórumokon) sikerül rájönnöm hogy valamit nagyon elsz.... az asus-nál. Az még jobban elvette a kedvemet hogy nem fogják tudni megjavítani, de egy procedúrát szenvedjek végig hogy legyen laptopom vagy pénzvisszafizetés... Ami tovább tetőzi a problémáimat hogy a photo hall-nál vettem ami májusban a hírek szerint bezárta az üzletláncot... Tehát oda nem tudok menni kiverni a palávert, pedig kiráznám belőlük a sz...-t is. Tehát lelkesen kerestem a megoldást de nekem nem jön be a jumperos teljesítménycsökkentéses módszer, és egyéb dolgok, meg a hdd kicserélése, mert azzal meg a garanciám veszne e0,l ami amúgy se ér semmit se
. A lényeg, hogy ha jól vettem ki, a hdd és az alaplap közötti kommunikáció krepál be hdd igényes műveleteknél. Először is a lapozófájlt kapcsoltam ki hogy ne onnan olvassa az ideiglenesen tárolt adatokat de ez csak próbálkozás volt, aztán valahol olvastam hogy a catalyst nélkül nem jelentkezik a probléma. Igazából nálam ez mintha megoldást hozott volna, mivel 2 napja nem tapasztaltam a hibát pedig sokat ment a gép. Visszakapcsoltam a lapozófájlt is és megy simán a gép. úgy teszteltem, tudom elég béna megoldás, hogy két partíciómon lévő hd videót indítottam el hogy a merevlemez dolgozzon a két adat közötti olvasással. és persze másoltam is közben nagy adatmennyiséget, de nem jelentkezett a fagyás. Remélem ez működik, mert már annyit olvastam utána, hogy tele van a hócipőm az asussal, még ha nem is adtam be szervizbe a gépet. De ha vissza is kapnám a pénzemet az 127ropi lenne mert kedvezményesen vásároltam(168 helyett), tehát hasonló áron most nemigen találnék ilyen teljesítményű gépet
Vagy kivárok, visszarakom a catalystot és 1 év múlva pénzvisszafizetésért reklamálok és addig hozzágyűjtök és valami újabb fejlesztésű és mindenek előtt megbízhatóbb modellt vagy márkát választok körültekintőbb előzetes fórumolvasgatással egybevéve. Kérem aki tud reagáljon vissza erre mert remélem nem csak nálam működik a dolog. Persze ez se a legjobb megoldás, hiszen ne szoftver kurtítgatással legyen működő a rendszer... Ja és a márkáról és a készséges segítségnyújtásról csak annyit hogy az intel a hibás lapkákkal kiadott sandy bridge-es processzorcsaládjukért érdekes módon tud felelősséget vállalni és visszavonja őket... Az asus elgondolkozhatna hogy egy 2010 év eleji kiadású darab köztudott hibájáról mélyen sunyít... és így veszik meg egy évvel később is az elfogult vásárlók a termékeket. Nem azzal van a bajom hogy elk...tak egy szériát, hanem hogy nem tesznek semmit se az ügy érdekében, csak ködösítenek... Meg lehet néni a facebookos honlapjukat is hogy milyen készségesen válaszolgatnak az ilyen problémákra. A reklámra meg mindig tudnak friss bejegyzésekkel szolgálni. Nem akartam ennyit írni, de ezt kötelességemnek tartottam hogy megosszam veletek a tapasztalataimat. Remélem nem csak megijedt a laptopom, hogy elküldöm az anyavállalatukhoz, és azért javult meg varázsütésre
-
yxcv
tag
Engem az érdekelne, h pl a K53-as széria mennyire biztonságos? Van olyan, aki vett már ilyet?
Nem sok bizodalmam van már az asusban, de szemet szúrtak a paraméterekhez képest (szerintem) olcsó K53-as gépek.Nem szándékszom venni, csak érdekel.
-
válasz
Mr.Skynet #12525 üzenetére
ááá, csak lennék ügyvéd, de jó is lenne...
az igaz, hogy naponta sokszor leírom a § jelet, de kicsit más területen dolgozom! ellenben intézhetnél némi jutalékot az asus illetékesénél, ha te úgy látod, hogy kiérdemeltem...
a gyártó(ka)t nem mindig védem, volt már nekem is problémám makacs szerivzessel, aki fajankónak próbált nézni, de aránylag egyszerűen megoldódott a dolog, miután megmutattam neki a gyakorlatban, hogy hardveres hiba az, amit ő szoftveresnek állít be!
inkább csak szeretem olvasni, hogy eztán senki sem vesz majd asus notit, visszaesik majd bevétel, jól beperelik/feljelentik majd gyártót...stb! ezeken szoktam mosolyogni, mivel sok embert még a problémák sokasága után - miután elmondtam és megmutattam nekik a fórumokon leírt hibákat - is nehéz eltántorítani attól, hogy megvegyék az általuk kinézett notit, amely szériánál elég sok a hibás darab! -
bkadar1
tag
válasz
Mr.Skynet #12529 üzenetére
Szia köszi a választ! Ez már egy jó jel, hogy kezeli a SATA2-est, mert most egy SATA 1(.5)-ös 120 gigás seagate van benne (ST9120822AS). Na ezt szeretném minél jobban bővíteni, ha jól látom SATA1 csak 160 gigáig van onnan minden SATA2. A bepróbálós felajánlást is köszönöm, a logisztikája nem a leg1xűbb, de ha alulmarad a kockáztatási kedvem akkor felkereslek!
-
bkadar1
tag
Sziasztok segítsetek picit eloszlatni a bizonytalanságomat, van egy X51RL notim és szeretnék benne HDD upgradelni, de nem találom sehol, hogy meddig lehet bővíteni, egy 1 gigás SATA vinyót winXP alatt gond nélkül fog tudni kezelni?
-
spanyoll
addikt
Időben max 1-1.5 hét. NE futárral vitessétek be, hanem személyesen a szervízbe, majd miután bevittétek azonnal írjatok mailt az Asusnak az elégedetlenségetekről és kérjétek a szervízidő végig-nem-várását.
Így meglesz max 1.5 hét alatt@Mr.Skynet: Igazad van, ezért is hagytam fel én is a szériahibásság igazolásával. Valószínűleg amikor kidobták ezt a szériát, befutott a gyártósorra x darab hibás alaplap a rendesek mellé, egyik szállítmánnyal szutykot kaptak, majd azokat kaptuk meg mi itt akik írunk. Elég valószínű, hogy a gyár(ak) nem egy szállítmányban kapták meg az összes lapot, így természetesen több a jó mint a szar. Ezért sem vonhatja vissza az Asus és nem is fogja ezt a szériát, mert több a jó mint a rossz, a jókat meg minek hívnák vissza?
-
kelly7
aktív tag
Nekem egyszer volt Asus-al garanciális ügyintézésem. Saját hibánkból tönkre ment a vinyó. Leesett az ágyra a gép. Bevittem a boltba és játszottam a hülyét, hogy valami nem stimmel a géppel, mert be sem kapcsol és a vinyó sem dolgozik. Mondták elküldik a szervízbe, és megnézik. Pár munkanap után visszajött a gép és hívtak hogy kész van, mehetek érte. Kicserélték szó nélkül a vinyót. A gép azóta is megy F3M. Kb 4 éves. Most is szemezgetek a K53-al, de még senki nem írt hogy vett volna ilyet. Személyesen meg sehol nem tudtam még megnézni.
-
Mr.Skynet
senior tag
"Nem csk ugy irogatunk itt végső elkeseredésünk-be egymásnak"
Most erre annyit tudok mondani, hogy ez sem véletlenül 99ezer és így sem viszik el a ~130-140ezres gépet, így nézve pedig láthatóan vannak akik feladták vagy nem jutottak sehová a szervizzel, ami egyedül a szerviz szégyene, nem a tulajé, nem az iPon-é (lásd: hirdetéses gép is ipon-ból van) és nem is feltétlenül az Asus hibája. Azt is megkockáztatom, hogy az Asus ezzel foglalkozó csapata nem is értesül az ilyen jellegű hibákrólaz a vinyós jumperelés pedig csak a felhasználók vagy szervizesek kényszermegoldása, ami talán bejött pár gépen. Ezt a Nokia komáromi gyár ismerése miatt gondolom, brutális milyen részletes feljegyzéseik vannak a gyáraknak mindenről! Serial alapján azt is meg tudják mondani, hogy a xy telefonba tett xy alkatrész melyik beszállítótól, mikor hogyan, került a gyárba a kamion mennyit késett, ki nyúlhatott hozzá, ki fűzte fel a gépre az smd szalagot, az illető mikor született... az utolsó porszemig mindent vissza tudnak nézni min/sec pontosan, mégis van mikor a szervizektől el sem jut a megfelelő emberig a probléma, mert valakinek érdeke az, hogy náluk kevesebb legyen pl. az MFR (emefár) röviden: hibaarány miatti lecseszés. Tehát ha az egyik laptop jó, a másik nem, akkor ott simán visszakereshető lenne, hogy mégis milyen apró eltérés van a 2 gép közt, ami indokolhatná, hogy az egyik miért hibátlan a másik miért nem.
Márpedig kali aki itt a fórumon az egyszemélyes Asus védőügyvéd
(bocs kali, de tényleg), gyakran említi ami valószínűleg igaz is, hogy "...nem minden K52 hibás, koránt sem mind..." én pont emiatt alapozom a gyanúmat arra, hogy az Asus talán nem is tud róla, hogy gáz van! Amíg nem 10/10 gép hibás addig senki nem fog rémhíreket kelteni, főleg nem fognak egy komplett szériát visszahívni. Ismerve a magyar mentalitást és a szervízeinket az egész arról szól, hogy mennyi szemetet sikerül a szőnyeg alá sepregetni és ahogy látható elég jól tudnak takarítani. Akiknek azt mondták, hogy alaplapot cseréltek és már vagy 3.x viszi vissza a gépét, eléggé kételkedem benne, hogy egyáltalán cseréltek-e bármit a gépben
. Hányan nézték meg akár csak Aida64-el a serial számokat, hogy nem-e véletlenül ugyan az van a gépben amit állítólag kicseréltek. Volt már logout írva, hogy Asus notiba olyan alkatrész került a szervizelés után, amivel az Asus soha 1db notit nem szerelt össze és mikor másodszorra ment a gép gariba akkor emiatt nem akarták megjavítani...
Magát a K52-A52 szériát pedig tényleg kár leírni all in, az összes AMD-s hibátlan elvileg, nekem a régebbi JR is (+512Mb vga ram-ban tér csak el a JE-től), a kicsit később megjelent Inteles verziókra panaszkodnak itt nagyon, főként a JE-re.
-
yxcv
tag
Köszönöm, ez új info. Jelenleg nincsenek nálam a gép papírjai, szóval vakon tapogatózok, de ha van futár, az már egy jó pont.
Az lehetséges, h nem kaptam semmiféle garancialevelet? A múltkor csak úgy nagyjából fellapoztam a notival kapott papírokat, volt ott leírás, átvételi elismervény, számla, de nem láttam garanciával kapcsolatos papírt. Ilyen lehet? Vagy forgassam fel a lakást jobban? -
az asus is rendelkezik saját - igyenes - futáros szolgáltatással, ami háztól házig szállít, tehát nem kell neked hurcolásznod a notit! neten kitöltöd a szervizes megrendelőt, egyúttal megrendeled a futárt is, felveszik veled a kapcsolatot, hogy mikor mehetnek a notiért, és vissza is szállítják a neked megfelelő időpontban, ha kész a javítás...stb!
itt is linkelve már párszor a megrendelős/szervizes oldal, de a noti leírásában is megtalálod, illetve az asus honlapján is! -
ez a fórum hivatalosan valóban nem lehet támpont egy gyártói ügyfélszolgálatos vagy szervizes számára, de attól még sok igazság elhangzik itt (is) bizonyos meghibásodásokkal kapcsolatban (is), viszont persze, hogy nem kötelesek hivatalosan elismerni, vagy nem is tehetik meg azt!
amúgy meg itt mindenki azt ír, amit csak akar - persze a fórum alapelveit és bizonyos jogszabályokat betartva!yxcv; azért van néhány k52je példány (is), amelyiknél nem jött/jön elő a probléma, én konkrétan találkoztam már ilyen darabokkal - de gyanítom, ebből van kevesebb!
továbbá azt is érdemes figyelembe venni, hogy nem minden elégedett tulaj keresi a specifikus fórumos témákat a neten, hogy leírja, mennyire elégedett a notijával, az a jellemzőbb, hogy a problémás darabok tulajdonosai kezdenek a neten keresgélni a hibával kapcsolatban, megtalálják adott fórumokat/témákat, és leírják, hogy nekik is problémás a notijuk! -
japán
csendes tag
Tisztelt "Kali"
És még "spanyoll
URAK
Az ASUS emberkélye
aki felveszi a telefont a
06-1-505-4561
ÉN emlitettem neki a Forumot!!!!!!
És azt mondta erre
nem igaz/valos dolgok vannak a Fórumon!!!!
ÉN nem hiszek ebbe
Nem csk ugy irogatunk itt végső elkeseredésünk-be egymásnak
és keressük a megoldást
És mégis ők
Mint a nagy cég
ASUS
"Mossák keze-i-ket"
Hmmmmmm
Én most nagyon őszintén irtam itt -
a notikra gyártói garancia/jótállás van, saját vagy szerződött gyártói szervizzel, tehát nem az üzlet/kereskedő szervizeli, ahol vetted, hanem - bár ők is kötelesek intézni a garit/jótállást, ha náluk adod le, vagy oda küldöd vissza - onnan is a gyártói szervizbe kerül beküldésre, ami általában csak meghosszabbítja az ügyintézés intervallumát! abban sem az üzlet/kereskedő dönt, hogy mikor történik javítás, levásárlás, vagy a vételár levásárlása, hanem a gyártói illetékes szint!
ja, a pontosság kedvéért; vannak kivételek a fentiek alól, például a webshop jellegű vásárlás esetén a 8 (munka)napon belüli elállás, vagy az üzletes vásárlásnál a 3 munka(napon) belül hibával visszavitel! -
yxcv
tag
válasz
spanyoll #12512 üzenetére
EZ időben mennyit takar? Melyik cégnél sikerült elérned azt, h levásárolhattad az árát?
Én iPonnál rendeltem, és garanciafutárral vinnék el vagy igazándiból azt sem értem, h külön szervízelérhetőséget adnak meg asusnak és acernek. Ezeken nem tudok kiigazodni, h pontosan hol is kezdjem el a szervízelést és h minél rövidebb ideig tartson és persze sikerrel is járjak :S -
-
japán
csendes tag
Szerintem az ASUS ezzel a K52JE-EX-232D-vel
Nagyot akart tavaly lépni,más gyártokkal szemben!!!
Én sajna most vetttem a gépet és nem tom mi a baj vele???????
Majd kideritik,remélem!!!!!!!!!!!!!!!!
Még jo,hogy van 1 asztali gépem is!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Amiröl legalább tudok kommunikálni
De szerintem a vagy a RAM a probléma,vagy az az uj Core-i3 proci mert szerintem a Ram-bol nem tudja a Prci kihuzni a cuccot,és igy a Merevlemez-elkezd dolgozni,de Ezerrel!!!!!!!!!!!!!!
Vagy pedig
Második megállapitás:
Ebbe a rendszerbe tul sok a Merevlemez kapacitása!!!!!!
Vagy lehet " GAGYI" a merevlemez!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Hmmmmmmmmmmmmm
Semmit nem tudunk mi felhasználok
Csupán keressük a probléma megoldását,a saját tapasztalatainkra hagyatkozva!!!!!!!
Amiket észlelünk is /észleltünk!!!
Én remélem kiderül a probléma valós oka!!!!!!!
Az igazság!!!!!!
Mert nem csak én de minden Felhasználótárszam nagyon megszivta ezt a SZÉRIÁT
És nem kell ide-Oda álligatni az semmit sem old meg,mivel akkor is MEGFAGY!!!!!!
1 ilyen gépnek NAGYON -NAGYON vágni kell a témát!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Nem pedig LEFAGYNI és GONDOLKODNI -
más cégnél is pont/hasonlóan így működik, adott egy kötelező procedúra, amit sajnos végig kell járni - de ez törvényekben és/vagy rendeletekben pontosan rögzítve van! kivétel csak üzleti vagy más szempontból eltérő kategóriánál adott, ahol gyors garanciális javítás, vagy gyorsabb csere lehetséges, de az többnyire árban is más kategória, vagy felár kérdése! az mellékes, hogy 2011 van, de még a cégtől sem kimondottan függ, sőt; lehetne említeni még ettől körülményesebb gyártót vagy szervizet is! a rengeteg pénz is viszonítás kérdése, valaki a sokszorosát adja egy notiért...
-
spanyoll
addikt
Aki szív a k52j-vel:
*vigyétek szervízbe
*még aznap írjatok asusnak, hogy fel vagytok háborodva stb és fogy.véd
*kérjétek, hogy ne kelljen végigvárni a szervízt és levásárlásEngedni fognak
Finomabban fogalmazni!
[ Módosította: #65675776 ]
-
yxcv
tag
Tudom, nálam is teper olyankor a vinyo, de hetek óta "tesztelem" és nálam eddig hatásos, h vagy kikapcsolom vagy nagyon későre állítom a készenléti módba kapcsolást.
MÁS: Akik szervízbe adták a gépet, mire jutottak vele? Vártak és vártak? Visszaküldték? Cseréltek valamit?
Valakinél olvastam, h levásárolhatta az árát. Ezt h sikerült elérnie? Hol vásárolta? Meddig szervízeltette? Ott mit mondtak? -
japán
csendes tag
Szia: yxcv
Nekem volt már 2 asus lapim
Az utolso amit eladtam az 1 K50IJ-SX-148L volt
Semmi gáz nem volt vele
Éjjel -nappal ment 1 évig állandoan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Kikapcsolni
meg állando készenléti üzemmod ez marhaság
Én igy is kiprobáltam aK52JE-EX-232D-t
De akkor is lefagyott állandoan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Basszus k 4-percenként megállt!!!!!!!!!!!!!!!!!!
És a Vinyo-ledje olyankor folyamatosan világitott!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ilyen nincs -
japán
csendes tag
Hello "Kali"
Igen a Véső utcába vitték a K52Je-SX-232D-t
Én már félek ettöl az egésztől
Komolyan
Hihetelen az az ASUS
Én nem értem,hogy miért csak gépen keresztül lehet velük beszélni/IROGATNI az E-mail-t!!!!
Rengeteg pézt adtam ezért a szarért!!!!
És most én fussak a pénzem után????
És nem tudok hivatalos emberrel beszélni a saját tulajdonom után!!!!
Ez vicces!!!!!!
2011-ben ilyet!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Hihetelen ez a cég!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! -
yxcv
tag
Nekem pont ilyen gépem van és elég sokáig szenvedtem a folytonos leállásoktól, de az utóbbi hetekben nem hagyom, h készenlétibe tegye magát. Ha nem használom, kikapcsolom, és így nem jelentkezik a probléma.
Ha készenlétiből élesztettem fel, volt, h 2 percenként lefagyott 1-2 percre. Onnan tudom ilyen pontosan, mert írogattam a papírra másodpercre pontosan, mikor akadt el.
Nem tudom, h miben segít az, h nem hagyom lemenni készenlétibe, de nálam bevált. Főleg, h olyan a munkám, amikor másodpercre pontosan kell követni az eseményeket, nem lehet pár perces kihagyás sem. Igaz, ez nem megoldás, de a munkámhoz szükségem van gépre és nem tehetem meg, h 1-2 hónapra szervízbe adjam, ahol csak rajta ülnek :SEsetleg van itt olyan, aki iPontól rendelte és beküldte szervízbe? Mindenhol ilyen időigényes minden?
Most mi az eljárás, mert volt olyan, akinél alaplapcserét olvastam, más meg levásárolhatta a pénzt??? -
nem a hiba mivoltát vontam ám kétségbe, hiszen ismert problémáról van szó - még akkor is, ha nem minden darabnál jön elő!
a szervizeseknek nem tudom, hogy mit tudnál mondani a hiba leírásán kívül, azt meg ugye a leírásban megadtad, sürgetni vagy más szempontból befolyásolni nem tudod/lehet őket, de próbáld meg itt; link - esetlegesen ide vitték a notidat!?!?
illetve korábban ez az e-mail cím volt; szerviz@hrp.hu - a többi nem változott! -
japán
csendes tag
Szia Kali!
Az itthoni számitástechnika boltban vettem az K52JE-sx-232D-t!!!!
Ugy rendeltem meg ezt a tipust,és meg is hozta 2 napon belül a gépet!!!!
Fel lett telepitve igaz nem a kereskedő álltal!!
Egy Informatikus barátom csinálta a gépet!
HIVATALOS Windows 7!!!!!!!!!!!!!!!
Hivatalos NOD32 virusirtó szoftver!!!!!!
Minden hivatolos rajta!!!!!!
Már 2-szer ujraraktuk a gépet!!!
És ugyanugy lefagy!!!!!!!!!!
Az ASUS szerviznek mi a száma???????
Mert én a 06-1-505-4561-t hivtam!!
És itt 1 emberrel beszéltem és lekérte a gép tipusát meg a széria számát!!!!
És azt mondta regisztráljak az asus.hu rma-man
És majd jön a válasz E-mail!!!
Futár mikor jön a gépért!!!
Szervizesekkel nem lehet beszélni mivel a számot nem tudom,sajna!!!!!
Amugy azt mondta a ficko a telefonba,hogy a szervizesek NEM ÉRNEK RÁ meghallgatni az ügyfél problémáját!!!!!!!
NAGYON DURVA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! -
közvetlenül a gyártótól vetted a notid? vagy közvetve, egy kereskedősnek adtad a pénzed, amiből ő lehúzta a hasznát, és így tovább?
a fogyasztóvédelem ilyen esetben nem sokat gyorsít a meneten, sőt...
az asus ügyfélszolgálatát kell csesztetni, de jó sűrűn, és nem csak telefonon, hogy írásos nyoma is legyen! -
japán
csendes tag
Telefonon olyan szépen beszélt az ASUS-os fickó.
Megemlitettem neki a Fórumot,ő erre azt mondta ez nem igaz amit ott irkálnak!!!!
Hogy lehetnek ilyenek a vásárlokkal!!!!!
Én sajna nem vagyok 1 nagyon türelmes ember!!!!
Bezzeg mikor megvettem a K52JE-sx-232D-t akkor a pénzem az jo volt nekik!!!!
Lehet beavatom a Fogyasztóvédelmet!!!
Én nem fogok várni 2 honapot!!!
Nem azért vettem a gépet,hogy a szervizbe legyen!!!! -
lacko22
aktív tag
Sziasztok. Valakinek van tapasztalata Asus K53-mal?
-
Mr.Skynet
senior tag
Sorry ezért a ~2sec-es off videóért, de 06:07-től 06:09-ig mi történhetett azzal szegény kis K52-vel?
Tegyük fel fake a felvétel, de én nem merem kipróbálni a sajátomon. Valaki esetleg?
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Honor Magic V5 - méret a kamera mögött
- Víz- gáz- és fűtésszerelés
- Helldivers 2 (PC, PS5)
- Windows 10
- Fotók, videók mobillal
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Nők, nőügyek (18+)
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Autós topik
- További aktív témák...
- Lenovo LOQ 12600HX // 16GB// 512GB SSD// RTX 4050
- Lenovo LOQ /Ryzen 7-7435HS 16GB 1000GB SSD RTX 4060 8GB Garancia
- ÚJ OMEN Transcend 14 - 14"2.8K OLED 120Hz - Ultra 7 155H - 16GB - 1TB - RTX 4060 - Win11 - 3 év gari
- Dell Latitude 5420 i7-1185G7 32GB 1000GB magyarbill. 1 év garancia
- Dell Latitude 5420 i7-1185G7 16GB 512GB magyarbill. 1 év garancia
- Azonnali készpénzes nVidia RTX 4000 sorozat videokártya felvásárlás személyesen / csomagküldéssel
- Tenda RX2 Pro Wifi6 Router
- ZTE Blade A31 Plus 32GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Eladó Lenovo ThinkCentre M910q i7 16GB / 12 hó jótállás
- LG 65C3 - 65" OLED evo - 4K 120Hz 1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync Premium - HDMI 2.1 - PS5 és Xbox!
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest