Hirdetés
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- laskr99: DFI és DFI Lanparty gyűjteményem
- sziku69: Szólánc.
- sh4d0w: Kalózkodás. Kalózkodás?
- Gurulunk, WAZE?!
- bitpork: 2025, zárás
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Pajac: 27 ezer kilométerrel közelebb, mint átlagosan
- GoodSpeed: Kell-e manapság egérpad vagy sem?
Új hozzászólás Aktív témák
-
Mr.Skynet
senior tag
"Nem csk ugy irogatunk itt végső elkeseredésünk-be egymásnak"
Most erre annyit tudok mondani, hogy ez sem véletlenül 99ezer és így sem viszik el a ~130-140ezres gépet, így nézve pedig láthatóan vannak akik feladták vagy nem jutottak sehová a szervizzel, ami egyedül a szerviz szégyene, nem a tulajé, nem az iPon-é (lásd: hirdetéses gép is ipon-ból van) és nem is feltétlenül az Asus hibája. Azt is megkockáztatom, hogy az Asus ezzel foglalkozó csapata nem is értesül az ilyen jellegű hibákról
az a vinyós jumperelés pedig csak a felhasználók vagy szervizesek kényszermegoldása, ami talán bejött pár gépen. Ezt a Nokia komáromi gyár ismerése miatt gondolom, brutális milyen részletes feljegyzéseik vannak a gyáraknak mindenről! Serial alapján azt is meg tudják mondani, hogy a xy telefonba tett xy alkatrész melyik beszállítótól, mikor hogyan, került a gyárba a kamion mennyit késett, ki nyúlhatott hozzá, ki fűzte fel a gépre az smd szalagot, az illető mikor született... az utolsó porszemig mindent vissza tudnak nézni min/sec pontosan, mégis van mikor a szervizektől el sem jut a megfelelő emberig a probléma, mert valakinek érdeke az, hogy náluk kevesebb legyen pl. az MFR (emefár) röviden: hibaarány miatti lecseszés. Tehát ha az egyik laptop jó, a másik nem, akkor ott simán visszakereshető lenne, hogy mégis milyen apró eltérés van a 2 gép közt, ami indokolhatná, hogy az egyik miért hibátlan a másik miért nem.Márpedig kali aki itt a fórumon az egyszemélyes Asus védőügyvéd
(bocs kali, de tényleg), gyakran említi ami valószínűleg igaz is, hogy "...nem minden K52 hibás, koránt sem mind..." én pont emiatt alapozom a gyanúmat arra, hogy az Asus talán nem is tud róla, hogy gáz van! Amíg nem 10/10 gép hibás addig senki nem fog rémhíreket kelteni, főleg nem fognak egy komplett szériát visszahívni. Ismerve a magyar mentalitást és a szervízeinket az egész arról szól, hogy mennyi szemetet sikerül a szőnyeg alá sepregetni és ahogy látható elég jól tudnak takarítani. Akiknek azt mondták, hogy alaplapot cseréltek és már vagy 3.x viszi vissza a gépét, eléggé kételkedem benne, hogy egyáltalán cseréltek-e bármit a gépben
. Hányan nézték meg akár csak Aida64-el a serial számokat, hogy nem-e véletlenül ugyan az van a gépben amit állítólag kicseréltek. Volt már logout írva, hogy Asus notiba olyan alkatrész került a szervizelés után, amivel az Asus soha 1db notit nem szerelt össze és mikor másodszorra ment a gép gariba akkor emiatt nem akarták megjavítani...Magát a K52-A52 szériát pedig tényleg kár leírni all in, az összes AMD-s hibátlan elvileg, nekem a régebbi JR is (+512Mb vga ram-ban tér csak el a JE-től), a kicsit később megjelent Inteles verziókra panaszkodnak itt nagyon, főként a JE-re.
-
ez a fórum hivatalosan valóban nem lehet támpont egy gyártói ügyfélszolgálatos vagy szervizes számára, de attól még sok igazság elhangzik itt (is) bizonyos meghibásodásokkal kapcsolatban (is), viszont persze, hogy nem kötelesek hivatalosan elismerni, vagy nem is tehetik meg azt!
amúgy meg itt mindenki azt ír, amit csak akar - persze a fórum alapelveit és bizonyos jogszabályokat betartva!yxcv; azért van néhány k52je példány (is), amelyiknél nem jött/jön elő a probléma, én konkrétan találkoztam már ilyen darabokkal - de gyanítom, ebből van kevesebb!
továbbá azt is érdemes figyelembe venni, hogy nem minden elégedett tulaj keresi a specifikus fórumos témákat a neten, hogy leírja, mennyire elégedett a notijával, az a jellemzőbb, hogy a problémás darabok tulajdonosai kezdenek a neten keresgélni a hibával kapcsolatban, megtalálják adott fórumokat/témákat, és leírják, hogy nekik is problémás a notijuk!
Új hozzászólás Aktív témák
- Dell Latitude 7430 x360 Ütésálló Érintős Hajtogatós Profi Ultrabook 14" -60% i7-1265U 16/512 IRIS Xe
- Lenovo ThinkPad T14 Gen 5 Ultra-I7/16GB/512SSD/FHD/garancia!
- Lenovo ThinkPad X1 Carbon 9th i7-1165G7/16GB/512/FHD/Magyar
- 3 DB Levovo ThinkPad T450 hibás noti
- Precision 5470 14" FHD+ IPS i7-12700H RTX A1000 16GB 1TB NVMe ujjlolv gar
- HIBÁTLAN iPhone 15 Pro 128GB Natural -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3501, 90% Akkumulátor
- AKCIÓ! Apple MacBook Pro 16 M4 Max 36GB RAM 1TB SSD macbook garanciával hibátlan működéssel
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 5 4500 16/32/64GB RAM RTX 3060 12GB GAMER PC termékbeszámítással
- Apple iPhone 11 64GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- FELVÁSÁRLÁS A GYŐRÚJBARÁTI BOLTUNKBAN!
Állásajánlatok
Cég: Laptopműhely Bt.
Város: Budapest
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
az a vinyós jumperelés pedig csak a felhasználók vagy szervizesek kényszermegoldása, ami talán bejött pár gépen. Ezt a Nokia komáromi gyár ismerése miatt gondolom, brutális milyen részletes feljegyzéseik vannak a gyáraknak mindenről! Serial alapján azt is meg tudják mondani, hogy a xy telefonba tett xy alkatrész melyik beszállítótól, mikor hogyan, került a gyárba a kamion mennyit késett, ki nyúlhatott hozzá, ki fűzte fel a gépre az smd szalagot, az illető mikor született... az utolsó porszemig mindent vissza tudnak nézni min/sec pontosan, mégis van mikor a szervizektől el sem jut a megfelelő emberig a probléma, mert valakinek érdeke az, hogy náluk kevesebb legyen pl. az MFR (emefár) röviden: hibaarány miatti lecseszés. Tehát ha az egyik laptop jó, a másik nem, akkor ott simán visszakereshető lenne, hogy mégis milyen apró eltérés van a 2 gép közt, ami indokolhatná, hogy az egyik miért hibátlan a másik miért nem.
(bocs kali, de tényleg), gyakran említi ami valószínűleg igaz is, hogy "...nem minden K52 hibás, koránt sem mind..." én pont emiatt alapozom a gyanúmat arra, hogy az Asus talán nem is tud róla, hogy gáz van! Amíg nem 10/10 gép hibás addig senki nem fog rémhíreket kelteni, főleg nem fognak egy komplett szériát visszahívni. Ismerve a magyar mentalitást és a szervízeinket az egész arról szól, hogy mennyi szemetet sikerül a szőnyeg alá sepregetni és ahogy látható elég jól tudnak takarítani. Akiknek azt mondták, hogy alaplapot cseréltek és már vagy 3.x viszi vissza a gépét, eléggé kételkedem benne, hogy egyáltalán cseréltek-e bármit a gépben


Pyttawrx
