Hirdetés
- sziku69: Szólánc.
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- sh4d0w: Kalózkodás. Kalózkodás?
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- Mr Dini: Mindent a StreamSharkról!
- Lalikiraly: Astra kalandok @ Harmadik rész
- bambano: A sor végén
- eBay-es kütyük kis pénzért
Új hozzászólás Aktív témák
-
HSM
félisten
válasz
aleister
#28421
üzenetére
Értem... Tehát a 4850-em korában kb. bő 3 éve is ez volt a hype.... Hagyjuk már.
1680*1050-ben ugyanúgy jelentkezhet, de kisebb felbontásban is. Természetesen nem törvényszerű a dolog, mint ahogy a procilimit se, a GPU elfogyása is csak bekövetkezhet, meg a táp felrobbanása is.
Örülj neki, hogy nem tapasztaltad, majd akkor fogod megtapasztalni a különbséget, ha lesz tapasztalatod 2GB-os kártyával. Ja, és amennyiben játszol olyan játékkal, ami kihasználja. Ennek semmi köze a játék megírásához. Örülök neki, hogy helyet szakítottál amúgy ennek, a GTA4 pl. szerintem egy kitűnően megírt játék. Az meg, hogy megelőzte bőven a korát, és bele mertek rakni 1GB-nál több textúrát egy képbe, szégyelljék magukat. Szerintem egyszerűen ostoba volt az az ember, aki nem tudta elfogadni, hogy 1GB-s kártyával medium textúra a max, aztán meg szidták a játékot. De számtalan játék van, ami manapság is kényelmesen megeszik 1,2-1,5GB VRAM-ot, épp annyit, hogy még nem megy NAGYON szarul 1GB-s karival de lényegesen jobb az élmény 2GB-ssel. Dehát ezt addig nem tudja az ember, míg nem próbálta.
Én semmi extra szűrőt nem használok, 4XMSAA és mindent maxra FullHD.ben, és így is néha el-elfogy a VRAM bizonyos játékokban, nemcsak GTA-ban. Gondolj bele, pl. a Diablo3, ami kinézetre egy tök egyszerű game, megeszik bő 500MB Vramot, pedig hát az nem is egészen arra lett kihegyezve, hogy kinézet. 
A memóriakezelése tény, hogy jobb VOLT az AMD-s kariknak, de tudtommal ez csak a régi, DX9-10-es NV karikra volt igaz, azóta az NV is változtatott a memóriakezelésén. Az pláne nem magyarázat, hogy miért vannak 1,5gb meg 768mb-os NV-k, egész egyszerűen azért, mert így spóroltak/okoskodtak a memóriavezérlővel.
Az AMD meg máshol nyirbálta meg a butított kártyáit, bár már náluk is ott van a 384 bit varázslata a 7900-aknál.
Új hozzászólás Aktív témák
- ASUS GeForce GTX 660 DirectCU II OC 2GB GDDR5 192bit Videokártya
- ZOTAC GAMING GeForce RTX 5080 AMP Extreme INFINITY ULTRA
- SAPPHIRE RX 9060 XT 16GB GDDR6 PURE OC - Új, Bontatlan, 3 év garancia - Eladó!
- Gigabyte AORUS GeForce RTX 5080 MASTER ICE 16GB GDDR7
- MSI 1070 Ti stabil, működésileg megbízható állapotban eladó!
- Yurbuds Ironman fülhallgató
- EREDETI NINTENDO Pokemon Go Plus autocatcher dobozban eladó
- CPU: 2 x Intel Xeon(R) E5-2650L v2 1.70GHz, 40 vCPUsvv, 256 GB DDR3 RAM
- Honor 200 Pro 512GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- HP 14 Elitebook 640 G9 FHD IPS i5-1235U 4.4Ghz 10mag 16GB 256GB Intel Iris XE Win11 Pro Garancia
Állásajánlatok
Cég: NetGo.hu Kft.
Város: Gödöllő
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest

Én semmi extra szűrőt nem használok, 4XMSAA és mindent maxra FullHD.ben, és így is néha el-elfogy a VRAM bizonyos játékokban, nemcsak GTA-ban. Gondolj bele, pl. a Diablo3, ami kinézetre egy tök egyszerű game, megeszik bő 500MB Vramot, pedig hát az nem is egészen arra lett kihegyezve, hogy kinézet. 
