Hirdetés

2024. május 10., péntek

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-04-13 09:39:52

LOGOUT.hu

A Topik fő témája a hazai bankok (kivéve az OTP):

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#27901) pictigjis válasza RR-13 (#27900) üzenetére


pictigjis
senior tag

hat, szerintem benne van, hogy nincs tobb hosszabbitas

(#27902) RR-13 válasza pictigjis (#27901) üzenetére


RR-13
őstag

Amit idéztél az nem hirdetményi álláspont, hanem ügyintézői megfogalmazás. Olvastam azt a "levelet" én is amit másnak küldtek.
Az még nem tekinthető véglegesnek, csak a jelenlegi hirdetmény alapján az a hivatalos álláspont, de mivel a hirdetményben az nincs konkrétan leírva, hogy július 01-től megszűnik a 3 részletes kedvezmény, csak az, hogy június 30-ig meghosszabbították, ezért további akció hosszabbítás még akár lehet is. :K

[ Szerkesztve ]

(#27903) RR-13 válasza pictigjis (#27901) üzenetére


RR-13
őstag

Közben én is megkaptam a Raiff levelet a prémium bankártól, és lehet ezt úgy tekinteni ahogy te írtad, de úgy is, hogy csak a jelenlegi hirdetmény szerint fel akarták előre hívni a figyelmet arra, hogy készüljünk fel erre, ha ténylegesen megszüntetnék a 3 részletes akciót.
Aztán lehet, hogy ők már biztosra tudják, hogy valóban nem lesz hosszabbítás.
Akkor viszont a hirdetményben is közzé tehetnék konkrétan...
Minél többet olvasom a tájékoztatásukat, annál jobban elhiszem én is, hogy ennyi az akció. :U

(#27904) pictigjis válasza RR-13 (#27903) üzenetére


pictigjis
senior tag

a külön email szerintem arra utal, hogy tényleg vége. várható is volt, hogy meglépik, és hát nagy baj nincs: cetelem takarékszámláról vagy kincstárból érkező utalás is teljesíti a feltételt

(#27905) kuyarashi


kuyarashi
őstag

Sziasztok!

2 hete megszüntettem egy céges folyószámlámat a K&H-nál, de e-bankban még mindig látom. Ha belépek totál üres, de zavar, hogy a többi számlám mellett még ez is ott van feleslegesen. Nem találok opciót ennek törlésére.
A kérdésem az, hogy automatikusan el fog-e tűnni, vagy hívnom kell őket.

Előre is köszönöm a segítségeteket.

iNEO DSGN • (csillagászati maszkok, alkalmi faldekorációk, exkluzív termékek) • https://ineodsgn.hu/

(#27906) sifarr válasza pictigjis (#27904) üzenetére


sifarr
senior tag

a külön email szerintem arra utal, hogy tényleg vége.
Nem kell a "szerinted", tényleg vége. :K
A személyre szóló e-mail egy korrekt és ügyfélbarát emlékeztető. A legtöbb ügyfél nem böngészi a kondíciós listák változásait. A bank szeretné elkerülni, hogy egy érintett "váratlanul" szembesüljön a brutális számlavezetési díjjal.
Decemberben "megjósoltam" :) , hogy szigorítás várható. Az első etap bejött. Be fog jönni a folytatás is. Akár már júliustól, de inkább '24-től lezárják a Gold 2.0-t, és jön a 3-as. A havi jóváírást - tippem szerint - 600-ra emelik, az alternatív megtakarítási feltételt is kb. 10-15 misire. Viszont a jóváírásnál újra lesz 3 részletes akció.
Csak ismételni tudom az akkoriakat. Aki gondolkodik Gold 2.0 nyitásában (jó csomag az!), az ha biztosra akar menni, akkor június végéig lépjen.
Az infláció elértékteleníti a prémium számlák feltételeit, muszáj a bankoknak emelniük. A CIB is nemrég emelte a prémium státusz (magnificat) feltételét 450-ről 700-ra. A többinál is hasonló lépések várhatók.

(#27907) peetie1 válasza RR-13 (#27903) üzenetére


peetie1
aktív tag

Nekem nem jelentkezett még sose a prémium ügyintéző. (Semmilyen formában nem kértem reklámot amikor nyitottam a goldot, ez nem tudom számít e) Levél se jött, a spamban is megneztem. Mindegy amúgy mert innen hamarabb lehet néha tájékozódni :D

(#27908) RR-13 válasza peetie1 (#27907) üzenetére


RR-13
őstag

A tájékoztató levél végén nincs a prémium bankár neve, de fentebb ott van benne az e-mail címében a neve, hogy ott is, vagy a telefonszámon kereshetjük, ha kérdés van.

A levelet tömegesen küldték ki tegnap 14:49-kor nekünk mindenkinek a családban, és egy időben érkeztek meg (3db). (csak én ma reggel tudtam elolvasni) :K
Furcsa, hogy Te nem kaptál, szerintem kellett volna.

(#27909) merqree válasza RR-13 (#27908) üzenetére


merqree
őstag

Mi sem kaptunk ilyen e-mailt.

(#27910) axioma válasza merqree (#27909) üzenetére


axioma
veterán

en se [select, de ott is megszunik, elvben], igaz marketingtiltas van [bar ezt nem ez alapjan kene szu"rni azert], viszont mindig van 1osszegu beerkezo is, igy nem is indokolt igazabol a figyelmeztetes

(#27911) RR-13 válasza merqree (#27909) üzenetére


RR-13
őstag

Akkor lehet, hogy másik napon fogtok kapni, de akkor ez azért is érdekes, mert akkor nem mindenkire fog vonatkozni :F
Vagy csak tényleg egy előzetes tájékoztatás, hogy ha így lesz, akkor tudjunk róla jó előre :F

(#27912) RR-13


RR-13
őstag

Most már biztos vagyok benne, hogy a Gránit direkt szívatja azokat az ügyfeleket, akik elmennek... vagy szeretnének elmenni tőlük.
Tegnap videóbankon megszüntettem mindent, majd jött egy sms, hogy sürgősen hívjam fel őket,
Felhívtam az ügyfélszolgálatot, akik 2x-es beazonosítás és visszahívás után elmondták, hogy az egyik adatmódosító lapot hibásan töltötte ki az ügyintéző, ezért újból fel kell hívnom a videóbankot, hogy a javított dokumentumot is elfogadjam.
Ma 13 órakor elkezdtem, hogy akkor visszahívom őket, majd az ügyintéző a hátlapi kamerára váltott és eltűnt a kis kép, amiben én voltam, és nem is tudta megoldani, hogy visszakerüljön, és ő sem látott onnantól engem,
Felhívtam megint, majd ismét ugyanez. Harmadszor egy másik ügyintéző fogadta a hívást, annak egyből sikerült a kamera átváltás, és amikor végre elég közel volt az igazolványhoz a kamera, akkor szó nélkül bontotta a hívást. :D

Aztán a negyedik hívásban az első ügyintéző jött megint, aki nem tudta átváltani jól a hátsó kamerára, és mondta hogy az első kamerába csináljuk, ami visszaverte a fényt az igazolványon, és így sem sikerült, Aztán megint átváltott, és megint eltűnt minden.
Ötödször is öt kapcsolta a videóhívás, és mondta hogy vegyem ki az átlátszó tokból, de mondom tegnap nem kellett kivenni, és elsőre megvolt. És, ha kiveszem akkor is vissza fogja verni a fényt a telefon fénye vagy a monitor fénye.
Megint átváltott, megint eltűnt a kis kép.
Hatodszor egy harmadik ügyintézőt kaptam, akinek szintén nem sikerült az átváltás, 3x sem, így eddig összesen 9x hívtam fel őket.
Majd 10. alkalommal megint a harmadik ügyintéző jött, akinek kivettem a tokból az igazolványt, de visszaverte a fény. Mondta, hogy átvált, de megint nem sikerült.
11x hívásban az első ügyintéző jött, aki meglátott, és továbbirányított szó nélkül, majd a harmadik ügyintéző akit kapcsoltak mondta, hogy lefotózza így ahogy látszik elől, megcsinálta, aláírtam a javított dokumentumot, és már bontotta is a vonalat. :U
1 órába telt ez az 1 dokumentum aláírása. Ilyen másik banknál még soha nem volt.
És elég lekezelőek voltak az ügyintézők. És az az érdekes, hogy az 1 db ügyintéző, aki át tudta váltani a kamerát, azt többet nem kapcsolták. :Y Ez nem lehet véletlen. Pedig elmondtam, hogy annak a második ügyintézőnek sikerült.
Majd hivatkoztam a tegnapira, de azt mondták ő nincs most benn. Megjegyzem, hogy 2db telefonnal is ugyanaz volt, tehát nem a telefonok voltak rosszak. Főleg, ha az egyiknek sikerült, akkor a többinek is kellett volna... Az egyik szinte utasított, hogy laptopról hívjam vissza őket, mondom, ha vesznek, akkor már hívom is őket onnan.
Életemben az összes bankkal ennyi probléma nem volt mint ezzel az amatőr bandával..., és még nekik állt fentebb. :(((
Több Gránit "sztorim" nem lesz remélhetőleg.

[ Szerkesztve ]

(#27913) Fifi válasza RR-13 (#27911) üzenetére


Fifi
őstag

Nálunk se kapott senki még ilyen e-mailt, igaz mindenkinél egyösszegben teljesül a jóváírás.

(#27914) RR-13 válasza Fifi (#27913) üzenetére


RR-13
őstag

Mi idén nyitottuk a számlát. Lehet, hogy csak azoknak szűnik meg a 3 hónapos utalási akció, akik idén nyitottak :F
Másra nem tudok akkor gondolni, ha Ti nem kaptok majd egyáltalán levelet. :U

(#27915) merqree válasza RR-13 (#27914) üzenetére


merqree
őstag

Nekem teljesül az egy összegű beérkező.
2020 augusztusban nyitottuk a Gold2.0-t

(#27916) RR-13 válasza merqree (#27915) üzenetére


RR-13
őstag

Attól függetlenül, hogy lehet 3 részletben is teljesíteni az utalást, mi is egy összegben teljesítettük, ráadásul 13-án, és 14-én meg jött a levél, szóval nem értem akkor az egészet, hogy ki kapott, és mi alapján. :U

Amúgy én januárban nyitottam a Gold 2.0-át, és márciusban kellett elsőnek teljesíteni, de akkor is egyben ment a több mint 400 ezres utalás.

(#27917) sifarr válasza axioma (#27910) üzenetére


sifarr
senior tag

en se [select, de ott is megszunik, elvben],
Lehet, hogy a selectesek valamivel később kapnak értesítést, pl. jövő héten.

viszont mindig van 1osszegu beerkezo is,
Ezt nem vizsgálják. Nekem is mindig megvan az egyösszegű, mégis kaptam.

igaz marketingtiltas van
Itt van a kutya elásva :K . Peetie1 hsz-e is ezt erősíti.
Egy akció lejártáról nem kötelező a banknak személyre szólóan értesítenie az ügyfeleket, ahogy egy akció bevezetéséről/meghosszabbításáról sem. A lejártáról hirdetményben sem. Elég, ha lejárat után az akciós részt törli a kondíciós listából.
Az ügyfeleket általánosan érintő hivatalos tájékoztatás mindig a havi számlakivonat végén van. Legutóbb volt több is.
Ez a mostani, névre szóló, korrekt levél a marketing kategóriájába tartozik. Ha valaki ezt letiltotta, akkor nem kapja meg.

(#27918) Boond válasza RR-13 (#27911) üzenetére


Boond
addikt

Lehet a Spam minősítés elkerülése végett, meg egyéb okokból adagolva küldik ki az emailt. Nem egyszerre az összes ügyfélnek.

(#27919) merqree


merqree
őstag

2023.04.06ai számlakivonaton nincs említés az “akció” megszűnéséről.
Ellenben elég hosszan írnak a bankkártyás fizetés módosításáról.

(#27920) Bogyi007 válasza RR-13 (#27912) üzenetére


Bogyi007
veterán

Rossz csillagzat alatt születhettél - eddig a szerződéskötést leszámítva négyszer voltam videohívásban az ügyintézővel és egyszer volt probléma - az is azért mert a Digi mobilos kártyámról nem volt jó a minőség - átváltottam wifire már minden rendben is volt.

Egyébként a Gránit sztár csomaggal nyitottam és a hozzátartozó kártyát is ingyen kaptam meg teljesen - később tudták kiküldeni a kártyámat és ezért nem számították fel a díját.

Ezen kívül mindent meg tudtam eddig oldani az applikációjukból is amire szükségem volt.

Xbox GT: Hun Bogyi007; PSN ID: Bogyi007 - TCL 55C735 és 55C645 tévékhez is felhasználható beállítások: https://youtu.be/IgyOiQz8Fzo?si=Zv-LkNcsh7JQ7fE9 valamint https://youtu.be/8nBzpLA-sZw?si=QNRPJ4k8yxtFdzUi

(#27921) Joker88


Joker88
őstag

Hogy kicsit talán szürke téma..

Az mennyire lehetséges,hogy az UniCredit mobilbankja eltűnt a Google Play áruházból?
A honlapjukról klikkelve is olyan szöveget dob ki a Play, hogy " Sajnos a kért URL-cím nem található ezen a szerveren. "

In loving memory of Garrett Lockhart

(#27922) kuyarashi válasza kuyarashi (#27905) üzenetére


kuyarashi
őstag

Valaki?

iNEO DSGN • (csillagászati maszkok, alkalmi faldekorációk, exkluzív termékek) • https://ineodsgn.hu/

(#27923) RR-13 válasza Bogyi007 (#27920) üzenetére


RR-13
őstag

;] Nem gondolom, hogy sok köze van a születésemnek ahhoz, hogy ma 2 ügyintéző sem tudta, hogy kell átváltani a hátsó kamerára hívás közben, mivel tegnap egyből sikerült a másiknak, aki ma nem volt benn.
Ezek szerint te nem fogtad ki azt a kettő ügyintézőt korábban, mint én ma.

Az applikációval nem is volt probléma... ettől még összességében a legamatőrebb banda. :U

(#27924) Bogyi007 válasza RR-13 (#27923) üzenetére


Bogyi007
veterán

Akkor már legalább van 5 ügyintézőjük. :C

Én eddig különbözőekkel találkoztam és te is legalább hárommal, ebből 1 lehetett átfedés. :))

Xbox GT: Hun Bogyi007; PSN ID: Bogyi007 - TCL 55C735 és 55C645 tévékhez is felhasználható beállítások: https://youtu.be/IgyOiQz8Fzo?si=Zv-LkNcsh7JQ7fE9 valamint https://youtu.be/8nBzpLA-sZw?si=QNRPJ4k8yxtFdzUi

(#27925) RR-13 válasza Joker88 (#27921) üzenetére


RR-13
őstag

Nincs fenn jelenleg a Magyar verzió valóban, ezért lehetséges. És nem is tudtak róla, hogy eltűnt a Play áruházból...
Lehet, hogy éppen feltöltés alatt van egy új verzió, vagy egyedi hiba miatt jelenleg nem elérhető..., bár ilyet tőlük még nem láttam.

(#27926) RR-13 válasza Bogyi007 (#27924) üzenetére


RR-13
őstag

Egyébként meglepő módon a videóbank ügyintézői tegnap és ma is 30mp-en belül fogadták a hívást.
Ellenben a telefonos hívást kb. sosem, vagy minimum 20 perc várakozás után. Legalább ne mondanák be, hogy visszahívnak, mert olyan még sosem történt meg.
Ezek szerint a telefonos ügyintézők kevesen vannak, kb. 3-an.
Csütörtökön este 7 kor a kártya letiltás menüt nyomtam, és összesen kb. 2 órát vártam mire valaki fogadta a hívást a kb. 6. hívásban. :))

(#27927) smgy


smgy
újonc

Erste hitelkártya hogy tekint a revolut feltöltésre?

Van rá készpénz felvételi vagy azonnali kamat költség?

(#27928) pictigjis válasza smgy (#27927) üzenetére


pictigjis
senior tag

mastercard: keszpenzfelvetel

visa: vasarlas

(#27929) kentucky


kentucky
őstag

Az UniCreditnél semmi esély a felhasználói azonosító blokkolásának feloldására, ha nincs Telefonbank azonosítóm? Egyszerűen a héten a legközelebbibe nem tudok bemenni személyesen, mert csak 3-ig van nyitva.

(#27930) RR-13 válasza kentucky (#27929) üzenetére


RR-13
őstag

Kezdjük az elején. :U
Miért blokkoltak? Azért mert 3x elrontottad az alkalmazásba belépésnél a jelszót?
Mert ez korábban sem derült itt ki.
Mit ír az alkalmazás főképernyő, amikor be akarsz lépni?

(#27931) Noxy válasza kentucky (#27929) üzenetére


Noxy
veterán

Amúgy olvasod is kérdésedre kapott válaszokat , vagy csak mindig kérdezel? :U [link]

''Habár egyszer annyit észrevett, hogy valami megfertőzte magát a Nod-ot is''

(#27932) RR-13 válasza Noxy (#27931) üzenetére


RR-13
őstag

Kb. én is ezért kérdeztem, amit.
Mert egyébként nagyon egyszerű blokkolás után, újraaktiválással megcsinálni...

(#27933) agroman


agroman
senior tag

cib mobilbankban mi lehet a gond amikor csoportos beszedést próbálok felvenni kitöltöm az összes kötelező mezőt de hibát jelez viszont semelyik mezőt nem jelöli be hibásnak. honnan tudjam mit tart rossznak?

------

(#27934) kentucky válasza RR-13 (#27930) üzenetére


kentucky
őstag

Szerintem jelszórontás, de elsőre is a jót írtam be, nem hogy harmadszorra is. Azt írja az App-ba való belépésnél, hogy "Felhasználó blokkolva. Blokkolásának feloldását kérheti telefonos..." Internet banknál ugyanez, sehol nem tudok bejelentkezni.

[ Szerkesztve ]

(#27935) RR-13 válasza kentucky (#27934) üzenetére


RR-13
őstag

Velem is ezt csinálta 1 hete (ezt a telefon újraindítás után csinálta, amikor kötelezően az app. PIN kódot kérte), pedig jól írtam be a jelszót, és simán újratettem az appot, és újraaktiváltam, és azóta is beenged.
Nem kellett senkit hívni. Töröld az appot, tedd fel megint, és kezdj egy új aktiválást a netbank azonosítóddal, és a jelszóval, majd kapsz egy sms-t, beírod, végig viszed az aktiválást, és kész.

A netbankba azért nem tudsz belépni, mert, ha az app. blokkolja magát, akkor a netbankba sem enged addig belépni, míg az app. nincs újra aktiválva.

[ Szerkesztve ]

(#27936) kentucky válasza RR-13 (#27935) üzenetére


kentucky
őstag

Nem úsztam meg sajna, kell mégegyszer jönni. Mobilbankba betudok már lépni feloldás után, de netbankba még mindig nem tudok belépni, pedig régi jelszót használom amit eddig is. Addig eljutottam, hogy telefonbank azonosítom megvan, de azt is letiltottam mert nem tudtam a PIN kódot. Elvileg ki lett küldve elektronikusan, de sehol nem találtam.

(#27937) vacs válasza kentucky (#27936) üzenetére


vacs
veterán

Esetleg: #27688

(^)(>.<)(^)

(#27938) Noxy válasza kentucky (#27936) üzenetére


Noxy
veterán

Elvileg ki lett küldve elektronikusan,

Mobilbank - Egyéb menü - Üzenetek. (Nem e-mailban kapod)
Pld én most kaptam a lejáró másodlagos azonosítókról.

''Habár egyszer annyit észrevett, hogy valami megfertőzte magát a Nod-ot is''

(#27939) kentucky válasza Noxy (#27938) üzenetére


kentucky
őstag

Köszi, itt csak egy szeptemberi meg egy áprilisi üzenet van. Köszi azért mindenkinek a segítséget!

[ Szerkesztve ]

(#27940) smgy válasza pictigjis (#27928) üzenetére


smgy
újonc

a kártya típusán múlik? :Y

(#27941) pictigjis válasza smgy (#27940) üzenetére


pictigjis
senior tag

igen, evek ota

(#27942) kentucky


kentucky
őstag

.

[ Szerkesztve ]

(#27943) tomazin


tomazin
veterán

Bankoknal van valami szabalyozas, hogyha bejelentek egy hibat akkor arra valamilyen hataridot vallalniuk kell a hibajavitasra?
Vagy a cibtol ne szamitsak arra, hogyha elrontottak a mobilappot akkor azt valamikor javitjak? (Emiatt egy ideje nem tudok belepni sem, mert a regi verziot letiltottak backenden,hogy belephessen)

(#27944) janes1976


janes1976
őstag

Jövő hónapban jár le a Raiffeisen bankkártyám, szóltam nekik, le se gyártsák, mert otthagyom őket, elavult a csomag, amiben vagyok. Unicredit Partner Aktív Zérót néztem vagy a CIB Ecót. Mindkettő Bankmonitoron keresztül. Annyi a gond, hogy döntésképtelen vagyok, mert mindkettő jónak tűnik. Na de melyik a jobb? ;] Melyikhez érdemesebb menni? Tudom, nehéz a kérdés.

[ Szerkesztve ]

Xiaomi X6 Pro 512/12 GB (Grey)

(#27945) INGJOKE válasza janes1976 (#27944) üzenetére


INGJOKE
veterán

Mivel az egyik fix 2 év a másik 3, de van esély a hosszabbításra, találd ki melyikkel kezded. Anno én CIB-el kezdtem, de akkor nem volt még Uni. 2 év alatt sokat változhat a piac, utána még gondolkozhatsz. :)

(#27946) RR-13 válasza tomazin (#27943) üzenetére


RR-13
őstag

Panaszban tudod leadni a problémát telefonon, vagy e-mailben, és 30 napos kivizsgálási határidejük van rá, és amennyiben az app miatt nem tudsz belépni, és hibás is az app. verzió támogatása, akkor azt elvileg javítják majd a panaszra tekintettel.

(#27947) RR-13 válasza janes1976 (#27944) üzenetére


RR-13
őstag

A 75 ezres havi utalás jóváírás elvárás miatt is az UniCredit a kedvezőbb, és az UniCredit ajánlási promóban is részt vehetsz, ha sietsz a nyitással, mivel jelenleg 2023. április 30-ig lehet ezt igénybe venni, és sikeres ajánlást követően 10 ezer jóváírást adnak.
Ezt az ajánlási bónuszt a BM nyitás nem befolyásolja hátrányosan, mert a BM UniCredit Partner Aktív Zéró csomag mellé is igénybe vehető az ajánlási akció. :K

-----------------------------------------------

Az UniCreditnél a 2021. április 21. előtt nyílt Partner Aktív Zéró csomag kedvezményeit, egyelőre 2023. június 30-ig meghosszabbította a bank.

[ Szerkesztve ]

(#27948) tomazin válasza RR-13 (#27946) üzenetére


tomazin
veterán

Bejelentettem mar. Irtak valaszt hogyan tudok reg kodot kerni...

Btw nem a cib volt anno ami miatt itt sokan szivtak, mert egy hulladek volt a rendszeruk?

27944: nezd meg az appokat pl. Unicreditnel a felhasznalasinak a vegen ott volt anno, hogyha az appon keresztul lovasitanak meg akkor ij. Cibes meg ha nincs google a telefonodon lehet el se indul.
Uni dombornyomott mct ad, cib unembossed visat
Cibnel max 6honapra latod a tranzakcioid, uninal tovabb. (Onnan jottem at igy lehet mar nem valid ez az info)
Cibnel min 20perc mire kezelot kapsz telefonon, uninal nem volt ennyi, cserebe sosem tudtak segiteni.
Automata melyik van kozel hozzad.
Cibnel ugy allitgatod a limitet ahogy akarod, uninal van amiert fizetni kell (bar ez lehet csomagfuggo)
Hirtelen ennyi jutott eszembe.

(#27949) RR-13 válasza tomazin (#27948) üzenetére


RR-13
őstag

Emlékeim szerint igen, mert a CIB rendszerébe nem lehetett bejelentkezni több esetben, visszatérően, amiről nem is tudtak előre az ügyfelek.
Volt hosszabb, több napos kiesés is...
A CIB-nél bármikor megeshet szó nélkül az, hogy nem tudunk belépni, és ezért utalni sem. :U

[ Szerkesztve ]

(#27950) Boond válasza janes1976 (#27944) üzenetére


Boond
addikt

Takaréknál benne volt, hogy 60 napon belül bejelentett lemondás esetén gyártásra kerül az új kártya. A felmondás viszont azonnal élt (ha nem kezdték még legyártani), számlára volt 1 hónap még zárásra... nehogy megszívd, ha hasonlóan lenne...

[ Szerkesztve ]

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.