Hirdetés

2024. április 27., szombat

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-04-13 09:39:52

LOGOUT.hu

A Topik fő témája a hazai bankok (kivéve az OTP):

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#23001) Ereshkigal válasza Ereshkigal (#22997) üzenetére


Ereshkigal
őstag

Hirdetményben most olvasom, NFC is kell hozzá... akkor így jártak.

(#23002) pictigjis válasza RR-13 (#22993) üzenetére


pictigjis
senior tag

addig maradok a raiffeisennél, amíg van nulla forintos csomag. te valami fanboy-kérdést csinálsz ebből a bankolásból. én mindegyiket magasról leszarom, addig érdekelnek, amíg ők fizetnek nekem és nem fordítva (de közben azért normális a szolgáltatás)

(#23003) pictigjis válasza Ereshkigal (#22997) üzenetére


pictigjis
senior tag

talán a telefon típusa. írtam korábban, nálam iphone 13-on feljön az opció, régi se-n nem (mondjuk a személyimet azóta se olvassa be, szóval nem foglalkozom ezzel tovább)

(#23004) RR-13 válasza pictigjis (#23002) üzenetére


RR-13
őstag

"fanboy-kérdést" :F

Nem a két szép szeméért mentem én sem az UniCredithez októberben... a 0 Ft-os csomag miatt, ami a díjmentes kártyával együtt igen kedvező, és a normális szolgáltatás mellett.
Addig maradok ott, amíg ez a csomag megmarad, ahogy eddig is tettem az összes banknál, Pl. az Erste Privilégium "L"-el kezdve, mint teljesen díjmentes csomag.

Megszűnt az Erste fenti csomagja, ezért mentem a CIB-hez, majdnem lejárt a CIB-nél a 2 év díjmentes időszak, ezért mentem az UniCredithez.
Eddig a régi Erste mobilapp volt a legjobb, de most a George egy kalap sz..., és a CIB appnál meg jobb az UniCredit app, és amúgy nincs ebben semmi istenítés, ezek a száraz tények.

Az UniCredit hibáit is megszoktam itt osztani, ha van.
Leírtam már korábban azt is, hogy a panaszkezelő osztály egy része nem igazán ügyfélbarát...(volt remélem csak eddig).

Jelenleg 5 számlát kezelek, ebből 2db folyószámla, és ezek 3 banknál (Erste, BB, UniCredit) vannak vezetve, ahol nem éri meg lenni onnan eljövünk.

(#23005) sifarr válasza merqree (#22984) üzenetére


sifarr
senior tag

Csak pont azt nem látni, hogy teljesült-e vagy sem a beszedés. ...
Én csak erre reagáltam:
Könyvelni reggel "szokták", ami egyébként nem szokásjog kellene, hogy legyen, hanem szabályzott keretek között, nem "ész nélkül".
S próbáltam érvelni, hogy van logika az esti csopbeszedés teljesítésében is.

Csak pont azt nem látni, hogy teljesült-e vagy sem a beszedés. ..
Ez viszont elfogadhatatlan hiba az Unicredit rendszerében! :(((
A CIB-nél (esti teljesítés) amíg nem vonják le egy csopbeszedési számla összegét, addig látszik az előjegyzettek listájában. Ha bármely okból nem teljesült, akkor azonnal megjelenik a nem teljesültek listájában.
Azzal pedig nem tudok mit kezdeni, hogy az Unicreditnél a csopbeszedés összegét "zárolják", eltűnik a tétel az előjegyzésből, de nem jelenik meg lekönyveltként.
A csopbeszedés nem bankkártyás vásárlás, ahol van zárolás (bár a zárolt tételeknél meg kell jelennie). Ha egy csopbeszedés összegét beterhelik, akkor azonnal meg kell jelennie a könyvelt tételeknél. Ez biztosítja, hogy az ügyfél mindig pontos információt kapjon a számlája forgalmáról, tételesen megalapozott egyenlegéről.
Ha az Uni rendszere nem ilyen, akkor az nagyon nem jó. :(

(#23006) merqree


merqree
őstag

18 óra elmúlt, a csportos beszedés sorsa továbbra is ismeretlen....
Jaaaaah, a téli időszámítás :DD :C :Y :W

(#23007) merqree válasza sifarr (#23005) üzenetére


merqree
őstag

"Ha az Uni rendszere nem ilyen, akkor az nagyon nem jó. :("

Majd Te is kapsz ezért :D

(#23008) erahurka


erahurka
félisten

Srácok, megint a CIB virtuális kártyával küzdök... Most az Apple nem hajlandó elfogadni a jó CVV2 kódot. Mi a fene? Valaki használ ilyen appban létrehozható kártyát? Nektek se megy havidíjas szolgáltatásokkal? :F

(#23009) sifarr válasza erahurka (#23008) üzenetére


sifarr
senior tag

Nektek se megy havidíjas szolgáltatásokkal? :F
Persze, hogy nem megy. A többször használható virtuális kártya max. 6 hónapig élhet. Egy havi díjas előfizetésnél miért fogadnának el egy olyan kártyát, ami fixen lejár pár hónap múlva?

[ Szerkesztve ]

(#23010) erahurka válasza sifarr (#23009) üzenetére


erahurka
félisten

Az HBO max elfogadta.

Amúgy miért ne fogadhatná el? Nem vagyok köteles egy életre előfizetni.

Van amúgy egy elméletem 🤔 A becenév amit adok a kártyának az okozhat problémát? HBO kért kártyán szereplő nevet és a becenevet adtam meg, és egyből el is fogadta. Megpróbálok csinálni egy virtuálisat a valódi nevemmel, hátha ez volt a probléma, hogy megadtam a nevem az Apple-nek, aztán a kártya meg másra szólt. Bár van egy érzésem hogy nem ilyen egyszerű... Legalább paypalt lehetne használni Apple fiókhoz. :((

(#23011) István89 válasza Ereshkigal (#22997) üzenetére


István89
tag

Nincs NFC a telefonodban? K&H-nál is kellett hozzá, ha szelfis számlanyitással nyitottál számlát

Fentebb írtad, hogy netbank nem tetszik, szerintem a mobilbank se fog, szóval ezt egy jelnek kellened venned. :D

(#23012) Ereshkigal válasza István89 (#23011) üzenetére


Ereshkigal
őstag

Nincs benne.
Nem kellett K&H-nál, simán csak le kellett fotózni a kártyákat, magamat, aztán meg pislogni egy darabig.

Jelnek vettem. :D Mondjuk ha már annyira nyomatják ezt a digitális dumát, kicsit igényesebben is nézhetnének ki.

[ Szerkesztve ]

(#23013) cocka


cocka
veterán

Van az a láthatatlan contactless fizetéseknél használatos 150 eurós újrainduló limit, aminek az állapotát sosem tudod meg, max. ha bankban dolgozol.

1. Az milyen árfolyamon megy?

2. Na most ugye ha egy aktuális tranzakcióval éppen túlléped, akkor a 15 ezer Ft alatti tranzakcióknál is PIN kódot kér a terminál. A kérdés: ha még épp a limiten belül vagyok és közben bedugom a kártyát és én pötyögöm be 15k alatti tranzakciónál a PIN-t, akkor ez a 150 eurós limit újraindul 0-áról vagy folytatja onnan, ahol eredetileg is volt, mert csak a contactless számít?

(#23014) .tnm válasza cocka (#23013) üzenetére


.tnm
addikt

A másodikra az educated guess-em az lenne, hogy igen újraindul, nem csak a contactless számít. Egyrészt a cél az, hogy időről időre ellenőrizzék, hogy a kártya valóban jogosultnál van, másrészt az implementációban is ez a szellem köszön vissza, hiszen a 15ezer Ft feletti vásárlás nullázza ezt a keretet.
Amúgy ha az 50 eur lett itthon 15ezer, akkor azt tippelném, hogy 300 Ft az árfolyam. Valahonnan rémlik is, hogy a magyar limit az 45000 Ft-ként is említve van valahol.

It's a rare occurrence, like a double rainbow, or someone on the Internet saying, "You know what? You've convinced me I was wrong."

(#23015) cocka válasza RR-13 (#22987) üzenetére


cocka
veterán

Az, hogy nem tudod mennyi volt tegnap este az egyenleged, és így nem tudod eldönteni, hogy befoglalták vagy nem, az sem a bank hibája.

Miért, a kedvenc Unicredited netbankja vezeti? Mert a CIB vezeti és egyszerűen nem is értem, hogy hogy a túróba lehet úgy számlatörténetet listázni, hogy nincs a tétel mellett a levonás utáni aktuális egyenleg.

A Gránitbank nekem ezért kalap szar kategória, mert csak a levonásokat meg jóváírásokat mutatja, de egyik tétel mellé sem írja, hogy közben hogy változik az egyenleged.. számolgassad magadnak. Tudod mikor..

Kötelezővé tenném, hogy minden számlatörténet tartalmazza ezt. Most lehet itt azzal jönni, hogy de a hó végi számlakivonat tartalmazza (hát vagy igen vagy nem), de ha tartalmazza is, miért csak hó végén vagy jogosult tudni? Akármikor miért nem?

(#23016) cocka válasza merqree (#22996) üzenetére


cocka
veterán

:DDD Valami ilyesmit akartam kérdezni én is, hogy ha full ingyenes a számla, akkor lejjebb adhat az igényekből? Ha viszont fizetni kell, akkor a nüansznyi hülyeségek felett sem huny szemet?

(#23017) RR-13 válasza cocka (#23016) üzenetére


RR-13
őstag

A "kérdésedre" szerintem csak én tudok érdemi választ adni, mivel én írtam fentebb azt a hsz-t:
Nem adtam lentebb az igényekből! Nem is írtam ezt sehol!
Azt írtam lényegében csak, hogy a 0 Ft-os, díjmentes számlához képest is elég jó a szolgáltatásuk, és megvagyok elégedve:

"...mert én meg vagyok elégedve azért a havi 0 Ft-ért cserébe, amit nyújtanak díjmentesen"

Maximum kimaradt a mondatból az "is".

Egyébként a fenti hsz-em értelmezéseként, nem kell, és nem is kötelezően egyenlően arányos a díjmentes számla a színvonal alatti szolgáltatással.

Amit nyújtanak nem a 0 Ft-os díjhoz képest jó csak, hanem egyébként is.
És egyébként mindenkinek a saját dolga, hogy mi fér neki bele a bank oldali hibákból...
Attól még, hogy díjmentes a csomag, semmit nem nézek el nekik, ami engem negatívan érint, vagy károm keletkezik belőle..

Eddig kaptam már többek között, 3 ezres kártérítést, és egy 5 ezres kártérítést, ami azt jelenti, hogy nem néztem el nekik semmit, és a bejelentésekkel javítják a technikai hátteret, hogy legközelebb ugyanaz a hiba ne legyen.

(#23018) cocka válasza RR-13 (#23017) üzenetére


cocka
veterán

Végül is csak az érdemi kérdéseimre nem válaszoltál, de sebaj. :DD

(#23019) merqree


merqree
őstag

Döntöttem:
Ma feljelentem az Unicreditet az MNB-nél.
Közel 120ezer forintról nem derül ki, hogy hol van.
Annyit látni az interbank felületén, hogy:
Aktuális könyvelt egyenleg
256.524,59 HUF
Egyenleg összesen
139.906,59 HUF

De sehol sincs egy lista a könyvelésre váró tételekről...

(#23020) RR-13


RR-13
őstag

Még jó, hogy az én UniCredit netbank felületemen látszódnak a könyvelésre váró tételek a számlatörténetben, foglalt tételként. :U

(#23021) Kobe válasza RR-13 (#23020) üzenetére


Kobe
veterán

No offense, de ez a hozzaszolas egy iszonyatos melysegu demagog hulyeseg. Kb mint a "700 ft az uzemanyag? Kit erdekel, nekem nincs autom" es hasonlo level 200 IQs facebookos okossagok.

Amellett pedig egy fogyasztovedelem, vagy PSZAF 1-1 panaszt nyilvan attol szokott fuggove tenni hogy masbak van-e problemaja :U
Szepen is neznenk ki, atbaxna mondjuk egy webshop, a fogyved hatarozat meg az lenne hogy nincs itt semmi latnivalo, nem tortent szabalytalansag mert Mari neni is vasarolt a webshopbol Taktaharkany-alson es neki nem volt problemaja.....
Hagyjuk inkabb az ilyet legyszi, nem nekem kellemetlen

(#23022) RR-13 válasza Kobe (#23021) üzenetére


RR-13
őstag

Min lenne, ha erre a hesz-re válaszoltál volna inkább, ami rád tartozik :F
Érdekes, akkor nem írtál semmit... :U
Az meg nem nekem kellemetlen.

(#23023) merqree válasza RR-13 (#23020) üzenetére


merqree
őstag

Egy screenshot alátámasztaná az állításod, addig vergődés van csak...
Itt hol látszik?

Vagy itt kellene látni?

szerk: Arról nem beszélve, miért kell nekem kutakodni, miért nem lehet ezeket azonnal, ránézésre láthatóvá tenni?

[ Szerkesztve ]

(#23024) Kobe válasza RR-13 (#23022) üzenetére


Kobe
veterán

Majd en kerek elnezest, hogy szolasszabadsagban esetleg velemenyt formalok valamirol.... Hat ok
Tekintetes uramnak ne szolitsalak es engedelyt ne kerjek elotte esetleg? :DDD

Ha rajottel, hogy ideologialag miert ubergaz es rohadtkaros hozzaallas ez a "nekem nincs problemam ergo senki masnak sem lehet" tipusu realitivizalas, akkor majd beszelgessunk

[ Szerkesztve ]

(#23025) RR-13


RR-13
őstag

Most néztem, és nekem már lekönyvelték, eltűntek a foglalt tételek.
És másnak is meg kell, hogy jelenjen már a könyvelt tétel, melyek eddig nem látszódtak :U

Tapasztalatom szerint van egy kis üres időszak a foglalt, és a könyvelt tr. láthatósága között, amikor a foglalt tételek már nem látszódnak, de még könyvelt tételként nem jelennek meg.
Viszont kb. 1 órán belül láthatóak könyveltként.

Ha valaki direkt hibát keres az talál, de ez elszomorító, hogy több ezer ügyfélnek ezzel nincs baja, valaki meg naponta keres hibát a felületen, addig keres, amíg végre nem talál egy kicsit, és megtalálja a rést. :(

(#23026) merqree válasza RR-13 (#23025) üzenetére


merqree
őstag

"Ha valaki direkt hibát keres az...."

Szia. PONT.

(#23027) merqree


merqree
őstag

Telefonos ügyfélszolgálat elismerte, hogy a könyvelésre váló tételeket kizárólag telefonon keresztül vagy bankfiókban tudják megmondani, nincs semmilyen más megoldás rá.
Unicredit :C

(#23028) pictigjis válasza RR-13 (#23025) üzenetére


pictigjis
senior tag

elhiszem, hogy valójában baromira szégyelled magad, hogy egy csomó szerencsétlenre rátukmáltad ezt a pocsék szolgáltatást. remélem, legalább ajánlópénz érkezett bőven!

(#23029) RR-13 válasza pictigjis (#23028) üzenetére


RR-13
őstag

Igen, köszönöm a véleményt, 9 ajánlásom volt, és egyik ajánlottam sem panaszkodott sem itt sem privátban az UniCredit Bankra eddig!
Egyáltalán nincs miért szégyellni magam, ahogyan a több ezer ajánlónak sem, aki szintén ajánlotta ezt a REMEK UniCredit Bankot, ahol kedvesek, és figyelmesek is pl. az említett vidéki fiókban. :K
Te viszont egyáltalán nem tudhatod, hogy pocsék-e a szolgáltatás náluk, maximum a haverod véleményét átvéve ugyanazt fújod, mellette kiállva. :))

Viszont legalább én nem megyek az Auchan pénztárhoz, és nem kéregetem el a vásárlóktól a fizetendő összeget, hogy aztán Vivid stb. kártyával kifizessem helyettük a vásárlás összegét, a bónusz reményében!

Természetesen azért mert nekem nincs egyelőre érdemi problémám az UniCredittel, attól másnak még nyugodtan lehet, csak akkor valós problémákat írjon ide, és ne hőbörögni járjon csak a Topikba, egyértelműen csak lejáratni a bankot, a teljes hozzáértés hiányával, és a hirdetmények ismerete nélkül vádaskodva, ahogy csak kifér a csövön.

(#23030) sifarr válasza merqree (#23019) üzenetére


sifarr
senior tag

Ma feljelentem az Unicreditet az MNB-nél.
Ha már írsz (részletesen, indoklással, képernyőmentésekkel, stb.), miért nem teszteled le, mennyire ögyfélbarát az Unicredit?
Írj először nekik! Valamit válaszolniuk kell. Ha azt írják, hogy köszönjük az éeszrevételt, tudunk a problémáról, hamarosan javítjuk, kis türelmet kérünk, akkor OK.
Még az is lehet, hogy meghálálják a segítségedet. Mondjuk te "örökre" megkapod a számlakedvezményt.
Nekem két ilyen esetem is volt, eltérő eredménnyel.
A CIB-nél felfedeztem egy rendszerhibát (ügyfeleket nem érintette, de ügyféloldalról is látható volt), és jeleztem nekik. Ők ügyfélbarátian álltak a kérdéshez. Hálásak voltak, azonnal javították, és azóta nem fizetek a csomagomra számlavezetési díjat - "örökre". :K
A másik a Gránit volt. Nekik jeleztem, hogy a számlakivonaton szereplő bankot terhelő havi összes tranzakciós díj összege hibás, töredéke a jogszabályban előírt összegnek. Évek óta, minden hónapban, több számlán is ellenőrizhetően. Nekik is írtam, ők azt válaszolták, hogy náluk minden rendben van.
Pedig semmi értelme, életszerűtlen, hogy banki szinten jól számolják ki a tr illetéket, aztán a számlánként pedig újabb számolás történjen töredékösszegben. Szóval még az is lehet, hogy a Gránit egy fordított Tiborcz-adót fizet már evek óta. :F ;]
Tehát tapasztalatom szerint jelentős a különbség a CIB és a Gránit között ügyfélbarátság területén.
Próbáld ki ezt az utat, hátha jól jársz! Ha nem jön be, az MNB még mindig ott van lehetőségként.

[ Szerkesztve ]

(#23031) merqree válasza sifarr (#23030) üzenetére


merqree
őstag

Ok, futok egy kört.

(#23034) RR-13 válasza pictigjis (#23028) üzenetére


RR-13
őstag

"legalább ajánlópénz érkezett bőven!"

Igen érkezett, és a korábbi hsz-t ezen, kijelentésed miatt írtam, ha már szóba hoztad a bónuszpénzt, ami nem nagyon tartozik ide.
Viszont nem írtam, hogy te kéregetted el a pénzt, de azt sem, hogy sikerült a biznisz, én csak ennyit tudok, amit olvastam. :K

(#23035) fatal` válasza merqree (#23019) üzenetére


fatal`
titán

Kártyatörténet?

A web bankban és a mobilon a CIB se mutatja a foglalt egyenleget, de amit kártyával fizetsz az 2-3 nap míg könyvelésre kerül és addig a kártyatörténetben látszódik.

(#23036) merqree válasza fatal` (#23035) üzenetére


merqree
őstag

Kártyatörténet nincs, mivel nincs kártya használat.
Kizárólag csoportos beszedésre lenne/lett volna az Unicredit számla.
De arra alkalmatlan, nem lehet vele valós időben figyelni, csak úgy, ha minden este egy sajtpapírra felírod az egyenlegedet, és fejben másnap kiszámolod, hogy kb mennyi pénz hiányzik, és LEHET, hogy azok csoportos beszedések. Vicc^3.

Raiffeisen a kártyás vásárlásnal az mutatja az applikációban az összeg alatt, hogy "folyamatban". Pár nap után ez a megjegyzés eltűnik, ebből tudni, hogy könyvelve van.
De a csoportos beszedéseknél nincs ilyen, ott reggel megjelenik, hogy levonták, és kész.

(#23038) tobias40 válasza merqree (#23036) üzenetére


tobias40
veterán

Bocs de nem értelek mit kínlódsz ezen.
Ha nem tetszik a szolgáltatásuk akkor tedd szóvá először náluk,ha nem kaptál kielégítő választ akkor lépjél tovább felsőbb fórumokra.
Amennyi időt itt eltöltöttél az egésszel annyi idő alatt már pontot tehettél volna az ügy végére.
Ha nem tetszik a szolgáltatásuk akkor hagyd ott őket és válasszál olyat aki megfelel az igényeidnek. :K

Nem támadni akarlak de itt háborogsz egy fórumon napok óta,ahelyett hogy a bank-al közölnéd hogy xar az egész és ezért nem kérem a szolgáltatást és megyek tovább!

Sok sikert a megoldáshoz és a másik bank-hoz ahova mész.
És jó lenne ha leírnád hogy hova mentél és ott milyen feltételek vanna,miben jobb mint a z Unicredit és miben rosszabb.(webes felület,applikáció stb..)
Hasznos lenne sok ember számára aki olvassa a topic-t! :R

(#23039) merqree válasza tobias40 (#23038) üzenetére


merqree
őstag

Folyamatosan leírom, hogy mely bank szolgáltatásával hasonlítom össze, leírtam nem egyszer, hogy az ügyfélszolgálattal beszélek, panaszt írok.
Két hete van kb az Unicredites számla.
Most kezdenek a csoportos beszedések "működni", eddig nem volt tapasztalatom azzal, hogy mennyire használhatatlan erre.
Teljesen életszerű, hogy felmondom, és megyek tovább. Ahelyett, hogy mondjuk a bank eleve olyan megoldást készít, ami minden igényt majdnem kielégít.

A szolgáltatóknál nem 1-2 munkanap, mire végigmegy az új csoportos felhatalmazás. Van ahol, 1-2 munkanap, van ahol 2-3 hét. Ezt a visszaigazolásokból látom.
Tehát teljesen könnyen lehet 2 hét

(#23040) Hintalow válasza cocka (#23013) üzenetére


Hintalow
senior tag

Segítek, ezt akkor sem tudod, ha bankban dolgozol :N
Lehet, hogy a bankkártyások valahol rá tudnak erre nézni, de még kártyatranzakciókkal foglalkozó banki rendszerek sem mutatják ezt.

Ha a multiverzum teória igaz, akkor van egy univerzum, ahol nem az.

(#23041) merqree válasza Hintalow (#23040) üzenetére


merqree
őstag

Nem lehet, hogy ezt a kártyakibocsátók "vezetik" inkább, sem mint a bankok?

(#23045) Ereshkigal


Ereshkigal
őstag

A Sberbank kifizetések elindultak. Ma hozta a postás az egyik számla pénzét, a másikért be kellett mennem a Postára. Három kasszából sikerült összeszedniük a pénzt. :D Az elsők között lehettem, lesz ez még döcögősebb is. Na mindegy, most már megnyugodtam.

[ Szerkesztve ]

(#23046) vendingo válasza Ereshkigal (#23045) üzenetére


vendingo
veterán

Meglepetésemre hozott a postás OBA pénzt, pedig azt hittem, hogy én tartozok, mert vakon mentettem revolutra a pénzem. Nem tudtam mennyi az egyenlegem, azt hittem minuszoltam magam.

Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!

(#23047) Ereshkigal válasza vendingo (#23046) üzenetére


Ereshkigal
őstag

Kapunk majd kifizetési elszámolást, abból kiderül... :)

Érdekességként: Sberbank kártalanitas számokban

(#23048) Simulacrum válasza pictigjis (#23003) üzenetére


Simulacrum
senior tag

Nekem is régi SE-m van, abban sajnos nincs NFC. A Gránit személyi beolvasással én is szívtam eleget, pedig egy viszonylag új Androidos telefont kértem kölcsön. Kb. ötödikre sikerült, azt hiszem végül nem is úgy, ahogy az alkalmazás mutatta, hanem elfordítottam a telefont és úgy történt meg. Talán valaki írta is korábban, hogy nem kell mozgatni a telefont közben.

(#23049) merqree válasza Simulacrum (#23048) üzenetére


merqree
őstag

Nekem i13 van, azzal sem sikerült rögtön a selfi-s számlanyitása Gránitnál.
Az e-személyi olvasással gyűlt meg a bajom, mivel azt írták, hogy kb 30 fokban döntsem meg a telefont a vízszinteshez képest.
Sehogy se ment.
Aztán kb 5-10fokra döntöttem csak meg, és rögtön beolvasta, így le tudtam adni a regisztrálciót. Pechemre, 4 napig tuti nem nyúlnak hozzá, de majd jövőhéten tuti elkészül.

(#23050) pictigjis válasza merqree (#23049) üzenetére


pictigjis
senior tag

en minden letezo szogben lyukra futottam, ha nem probaltam 50-szer, egyszer sem :) duhomben mar a granit appjat is toroltem

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.