Hirdetés

2024. április 28., vasárnap

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-04-13 09:39:52

LOGOUT.hu

A Topik fő témája a hazai bankok (kivéve az OTP):

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#21001) pictigjis válasza Huroq (#21000) üzenetére


pictigjis
senior tag

amugy van, hogy kell a ket het

link -> link

(#21002) RR-13 válasza pinnacle (#20991) üzenetére


RR-13
őstag

Szia.
Akkor konkrét Edigitalos, személyes vásárlás (rendelés kifizetése) utáni aznapi Refund esetet írok le:

Edigital vásárlás Erste Hitelkártyával 18:04 -kor 87.990 Ft.
Edigital Refund CIB VISA Debit kártyára 18:51-kor 87.990 Ft

Ugyanazon POS terminálon történtek.

(mivel a telefonban lévő NFC-t használjuk Erste Hk. vásárlásnál, ezért azt nem tudja lehúzni, vagy bedugni a POS terminálba, kell egy fizikai kártya a Refundhoz, ezért is volt a CIB VISA)

A fenti Edigitalos vásárlás, és a Refund is egy napon belül, hétfőn történt pár hónapja, az OTP-és terminálon lehúzta a kártyát, és elindította a visszaküldést.
Az összeg szerdán, vagyis +2 munkanappal később íródott jóvá CIB folyószámlán, így másnap még nem jött meg, és bankkártya jóváírásként érkezett.

Marhaságot beszélt az Erste, soha nem szokott 15 nap lenni, de 5 sem. :N

Lehet, hogy neked csak +1 nap lesz a jóváírása, ha ugyanarra a számlára indították a Refundot, ahonnan a fizetés történt, ugyanis akkor nincs benne annyi bank a folyamatban mint nálunk.
Mert nálunk lényegében 3 bank is benne volt. ;]

Tévhit egyébként, hogy csak arra a kártyára lehet a Refundot kérni, vagy elindítani, amelyikről vásároltunk, nem csak arra lehet, ugyanis ez egy "régi" fajta utalási automatikus folyamat, annyi különbséggel, hogy nem manuálisan pötyögik be a rendszerbe az adatokat, hanem csak a terminálba az összeget, és ahhoz a bankhoz megy a Refund, ahova tartozik a lehúzott kártya. :K

[ Szerkesztve ]

(#21003) Veron


Veron
őstag

Valaki tudja biztosra, hogy Gránit Bajnoknál működik a két külön felhasználón keresztüli mobilbankolás?

"Hisztéria... Csak nők kaphatják meg, és csak férfiak halnak bele."

(#21004) pictigjis válasza RR-13 (#21002) üzenetére


pictigjis
senior tag

igy szoktad kimaxolni az erste pontokat, vagy ez veletlen volt? :)

amugy en mar tobbszor jartam ugy, hogy nem voltak hajlandoak mas kartyara refundolni (pl. kik, h&m, pepco)

[ Szerkesztve ]

(#21005) RR-13 válasza pictigjis (#21004) üzenetére


RR-13
őstag

Egyik sem. :( Láthattad az idő különbséget (47 perc volt), nem azonnal vetettem vissza, így alakult az ajándék vásárlás, közben más is vett ugyanolyat.

Tudom, hogy ezt csinálják pár boltban, így a H&M -ben is ezzel okoskodnak, de én akkor is a VISA kártyát adom oda mindenhol ilyen esetben, mert a telefonban lévő Digitalizált kártyát nem lehet. :N

Egyébként sem látják, hogy milyen kártyával fizetek a telefonnal, így nem szokták összevetni sem. :U

Sok boltban nem ismerik a fogalmakat, és a folyamatokat, ugyanis az azonnali STORNO-val keverik össze a Refundot, amikor ugyanazt a "kártyát" kérik, az azonnali vásárlás stornóhoz, ott ugyanis azt a kártyát kell adni, amit utoljára használt, olvasott a terminál, és ha jól emlékszem a digitalizált kártyát is elfogadja
STORNO-nál a terminál.
Ide viszont Manager (POS storno, vezetőnél lévő) kártya szükséges, és lényegében törli az utolsó POS fizetési folyamatot, és törli az azonnal a zárolást is a banknál, ezért visszakerül azonnal az összeg.

[ Szerkesztve ]

(#21006) merqree válasza Veron (#21003) üzenetére


merqree
őstag

Amikor az ügyfelük voltam (tavaly augusztusig), akkor simán működött.

(#21007) Huroq válasza pictigjis (#21001) üzenetére


Huroq
senior tag

Persze, de azért itt egy Curve beékelődött a történetbe. Itt a 3 szereplő helyett jó esetben is minimum 4 szereplőn keresztül vándoroltak a trazakciók.

(#21008) pictigjis válasza Huroq (#21007) üzenetére


pictigjis
senior tag

oke, de en evek ota curve-felhasznalo vagyok, es ugyanugy erkeznek a visszateritesek (idoben is). a pelda inkabb azt mutatja, hogy neha, akarkinek a hibajabol, tenyleg megtortenhet a tizeniksz nap

(#21009) ACE- válasza RR-13 (#21005) üzenetére


ACE-
addikt

Vagy csak ennyi hiányzott a 200ezerhez az Erste max kimaxolásához ;)

Egyébként ez jó trükk, veszel valamit 200ezerért, sétálgatsz kicsit a plaza-ban, majd visszaviszed, boom 8000 Ft kimaxolva :)

Revolut (7000 Ft azonnali) Curve (5font)

(#21010) pictigjis válasza ACE- (#21009) üzenetére


pictigjis
senior tag

szigoruan masik kartyara kerve a refundot :)

(#21011) RR-13 válasza ACE- (#21009) üzenetére


RR-13
őstag

Lehet, hogy te így csinálod, én viszont ez miatt nem utazom fel vidékről Pestre.
Egy születésnap miatt viszont felmentem...
Megjegyzem, hogy nem kell ahhoz sétálni sehol. Álltam én már el a vásárlástól 3 perccel a fizetés után a helyszínen, amikor kibontottam, és megláttam mit adtak el...

(#21012) INGJOKE


INGJOKE
veterán

A legdurvább a Tesco. Ott fizetsz kártyával odasétálsz a vevőszolgálathoz, hogy nem kell és visszaadják kp-be. Konkrétan ez a pénzmosási törvény megsértése, de ha elfogyott az adott hónapban a kp felvételi limited... :DDD

(#21013) pinnacle válasza SzGee (#20999) üzenetére


pinnacle
nagyúr

Köszönöm mindenkinek a segítséget! Majd beírom mikor kaptam vissza a pénzt. Egyébként lehet, hogy az MM-nél, Edigitalnál sztornóztak és azért jött vissza azonnal a pénz? Annak gyorsabb elszámolás járna az ő tévedésük miatt, mint a refundnak, ami az én "hibám". Volt már rá példa, hogy 1 nullával többet ütöttek be, de még időben észrevették, csúnya lenne, ha erre is napokat kellene várni. Szerintem idáig nem kaptam ilyen Visszavét - Refund slipet, mint most. Mondjuk én inkább az azonos POS, kártyára gondolnék.

INGJOKE tőlem is kérdezték, hogy kp-t kérek vagy kártyára vissza. Eddigi tapasztalatok alapján kártyára kértem. :D

[ Szerkesztve ]

(#21014) RR-13 válasza pinnacle (#21013) üzenetére


RR-13
őstag

Amennyiben a fenti hsz-edben az egy gombnyomás alatt azt értetted, hogy visszavonták a tranzakciót, akkor azért kaphattad vissza azonnal az összeget igen.
Az nem Refund, hanem vásárlás visszavonása (stornó) pár üzletben arról is adnak POS nyugtát, de nem mindenhol. :N
Viszont, ha vásárlás visszatérítésként, vagy kártya jóváírásként érkezett meg, akkor az Refund volt, és ez az OTP terminál és az OTP kártya miatt lehetséges lehetett, akár azonnal is.

[ Szerkesztve ]

(#21015) pinnacle válasza RR-13 (#21014) üzenetére


pinnacle
nagyúr

Igen, az utóbbi volt. 2-3 nap múlva mentem vissza. Szerintem is az azonos POS, kártya miatt jött vissza azonnal, csak gondoltam, hogy sztornózni is lehet napok múltán és azzal gyorsabb a visszatérítés. Mindegy, megtanultam, csak azonos esetben kérem vissza kártyára, egyébként inkább kp-t, ha lehet. :)

[ Szerkesztve ]

(#21016) RR-13 válasza pinnacle (#21015) üzenetére


RR-13
őstag

Amennyiben 2-3 nap múlva mentél vissza, akkor az csak Refund lehetett, mert a vásárlás visszavonására csak a POS terminálon történő fizetés után van lehetőség addig, amíg másik kártyával nem fizettek rajta, vagyis az utolsó tranzakciót lehet stornózni a terminálon. :K

Ezért is írtam fentebb, hogy bármilyen kártyát oda adhatunk a Refundnál, ugyanis ténylegesen "nincs köze" a Refundnak a korábbi vásárlási tranzakcióhoz (csak az összegnek), ugyanis nem a korábbi tranzakciót vonják vissza, hanem azonos összegben küldenek visszatérítést arra a kártyára, amit oda adunk. :U

(#21017) Gedeon31


Gedeon31
addikt

Eddig a Cib bank telefonos ügyfélszolgálatával soha semmi gondom nem volt. Csak annyi hétköznap nehezen lehet elérni őket. Erre most telefonáltam ,de bárcsak ne tettem volna , ugye hétvége és boldog-boldogtalan dolgozik ,hát így is lett . Egy bank kártya cseréhez menjek be a bankba ,mert neki nincs kedve megcsinálni. :C Ilyen hozzáállás mellett rögtön elköszöntem.

(#21018) Huroq válasza RR-13 (#21016) üzenetére


Huroq
senior tag

Annyit pontosítanék, hogy ez bank és elszámolás függő valószínűleg. Nálunk amíg nem zártam a terminált és adtam le, addig az aznapiból bármit tudunk sztornózni (tranz. sorszám megadással). Elszámolás után csak refund.

(#21019) sifarr válasza Gedeon31 (#21017) üzenetére


sifarr
senior tag

Egy bank kártya cseréhez menjek be a bankba ,mert neki nincs kedve megcsinálni.
Azért az nem mindegy, hogy mi a csereigényed oka. Meglehet, az telecenteres csak abban hibázott, hogy nem magyarázta el, miért lehet ezt csak fiókban intézni.
Ugyanis, ha a kártya meghibásodása miatt kértél cserét, azt valóban fiókban lehet intézni. Ilyen esetben az "új" kártya ugyanazzal a névvel, számmal, pin-kóddal készül el, a CVV/CVC kód lesz új, esetleg a lejárat is hosszabbodik. A régi, hibás kártya pedig nem lesz letiltva, viszont bevonják. Tehát az új megérkezéséig az ügyfélnek nincs kártyája. Nerm használhatja akkor se, ha pl. chip-hiba esetén még a mágnescsíkkal működhetne. A meghibásodás miatti csere ingyenes.
Azt a CIB nem engedi, hogy az ügyfélnél egy ilyen csere miatt 2 fizikai bankkártya legyen, és mindkettő még bőven lejárati időn belül. Ez csak a lejárat miatti cseréknél lehetséges, de akkor a "régi" kártya pár héten belül egyébként is lejárttá válik.
Azt nem tudom, hogy engedi-e rendszerük, hogy a meghibásodott kártyát letiltsd és kérj egy újat. Értelemszerűen ekkor az új a néven kívül minden más adatban más lesz (kártyaszám, pin, stb.). Viszont ha ezt engedné, akkor az évi kártyadíjat is kellene fizetni (és a régi időarányos része visszajár).

(#21020) RR-13 válasza Huroq (#21018) üzenetére


RR-13
őstag

Igen ezt én is tudom, hogy van ez a tranz. sorszám megadás megoldás a visszavonásra, de arra példát még soha nem láttam a gyakorlatban egy eladótól sem, mert sokan azt sem tudják, hogy lehet visszavonni vásárlási tranzakciót, nemhogy a zárás előtti visszavonásra van lehetőség.
Ahogy sokan azt sem tudják, hogy egyáltalán vissza lehet vonni a terminálon a fizetést.

Egyébként én az "egy gombnyomás" miatti visszatérítés okán reagáltam fentebb a Tagnak, az automatikus folyamatban történő visszavonással hogy az utolsó tranzakciót lehet visszavonni lényegében egy gombnyomással + stornó kártyával. :K
Viszont nem írtam oda, hogy az egy gombnyomásos dolog miatt írom ezt, mert azt csak a fenti hsz-ben írtam.

[ Szerkesztve ]

(#21021) pinnacle válasza RR-13 (#21014) üzenetére


pinnacle
nagyúr

OK! Köszi!

(#21022) eron009


eron009
tag

Sziasztok
Pénteken megkaptam a Bankmonitortól a linket a Unicredit partner aktív zéró csomaghoz.
Nem találtam rejtett költségeket (kivéve az sms díj, netbank belépés havi 1x kötelező és mobilappból kell utalni, de ezek rendben vannak részemről) így emellett döntöttem.

A BM-es ügyintéző elmondta, hogy számlanyitásra 9:30 és 16:30 között van lehetőség, online. Hasonló idősávban vannak nyitva a bankok is, szóval emiatt a jövőheti szabadnapom során ütném nyélbe a számlanyitást.

Volna pár kérdésem azokhoz, akik már megnyitották innen:
1, olvastam itt,hogy lehet személyesen is nyitni. Ezt mikor/hol kell kiválasztani? Online számlanyitási felület során rákérdez?
2, ha nem találok a közelembe lévő bankba időpontot az időpontfoglalás során, akkor félbe lehet hagyni és máskor folytatni a számlanyitást? Holnap este, 7óra után próbálnék vidéki baknba időpontot foglalni péntekre.
3, ha online nyitom, akkor az adatok kitöltése után mennyi idővel jelentkezik videóhívásban a banki ügyintéző? azonnal, vagy ott is rugalmasak és időpontot lehet egyeztetni? (Szóval muszáj 9:30 és 16:30 között intézni, vagy kitölthetem este is, aztán a videochat részt meglehet csinálni pl másnap is?)

(#21023) RR-13 válasza eron009 (#21022) üzenetére


RR-13
őstag

Bármikor elkezdheted a folyamatot online, mert bármikor menthető ott amiket már kitöltöttél. :K
A mentés 30 napig érvényes, tehát azon belül kell ismét folytatni, de több esetben is menthető, ha éppen tovább haladsz de nem fejezed be.
Lényeg, hogy online kezd el, és vidd végig addig, amíg az azonosítás részig el nem jutsz, aztán eldöntöd, hogy azt választod, vagy a fióki számlanyitást, aláírást.

Tehát a banki számlanyitást az összes adat kitöltése után, a videóhívás megkezdése helyett lehetett kiválasztani, és kiválasztani a fiókot, és az időpontot.
Amennyiben ezt választod, akkor a végén csak annyit ír ki, hogy az időpont egyeztetés miatt felhívnak majd.
Engem következő munkanapon hívott is a fiók, és velük pontosabban lehet az időpontot egyeztetni pl. 14:45 stb.. :K

Mutatom a folyamat egyes részeit:

[ Szerkesztve ]

(#21024) eron009 válasza RR-13 (#21023) üzenetére


eron009
tag

Szuper, köszi :)

(#21025) Palesztin994


Palesztin994
aktív tag

Sziasztok! A bankmonitoros CIB echo számlához lenne pár kérdésem.
1. bármekkora összeget utalsz bármennyiszer, ingyenes lesz?
2. lehet nyitni mellé egy megtakarítási számlát? Ott milyen díjakkal lehet kalkulálni (pl. számlák közti utalás)?
3. 3.évtől mi várható? (Igaz, gondolom be lehet csukatni a 2. év vége fele és lehet váltani díjtalanul.)

2 évig ez tényleg, totál full 0 Ft (ha nem lépem át a kp felvétel limitjeit)? :D

[ Szerkesztve ]

(#21026) INGJOKE


INGJOKE
veterán

Nem csinál valaki az összefoglalóba Unicredites leírást is, hogy mit lehet ingyen és mit nem?

(#21027) Dinter


Dinter
addikt

Az jó, ha úgy "zárom le" a CIB ECO-mat, ha egyszerűsített bankváltást indítok az UniCredit-nél?

Olyan előfordulhat ilyenkor, hogy már lezárult a régi számla, de még új nincs, vagy nem kaptam hozzá bankkártyát?

(#21028) RR-13 válasza Palesztin994 (#21025) üzenetére


RR-13
őstag

Igen ingyenes lesz 2 évig. :K
Van megtakarítási számla, ami könnyen nyitható az alkalmazásban is -withSave néven. :K
Ez díjmentes teljesen, és az ide-oda átvezetés is róla.

(#21029) RR-13 válasza INGJOKE (#21026) üzenetére


RR-13
őstag

Már elkezdtem, csak nem egyszerű átszerkeszteni az egészet sorrendileg sem. :N

(#21030) Palesztin994 válasza RR-13 (#21028) üzenetére


Palesztin994
aktív tag

Szuper, nekem tervezték! És akkor utalasnal sincs összeghatár, például millios utalasnál se von le semmit (bankon kívülre, és saját számlák között)?

[ Szerkesztve ]

(#21031) dptrsk válasza Dinter (#21027) üzenetére


dptrsk
addikt

Drágább lehet a fennmaradó egyenleg átutalása, mintha te magad utalnád. Illetve figyelni kell a felmondásig teljesítve legyenek a feltételek, hogy ingyenes maradjon az ECO.

A bankkártya nélkül maradás is esélyes lehet, ha valami nem megy flottul.

[ Szerkesztve ]

(#21032) RR-13 válasza Dinter (#21027) üzenetére


RR-13
őstag

Szerintem nem jó. :U
Nyisd meg a számlát online elindítva a fentiek szerint, válaszd ki az online azonosítást, vagy a fióki azonosítást, és aztán, ha megjött az UniCredit bankkártyád menj be a CIB-hez és mond fel az ECO-t.
Szerintem egyszerűbb, és átláthatóbb így. :K

(#21033) RR-13 válasza Palesztin994 (#21030) üzenetére


RR-13
őstag

Csak a napi limit lehet akadály az utalásnál, ami nem hiszem, hogy gond lesz Neked sem. :N
Sehol semmit nem vonnak le utalásnál, mindegy az összeg, és az irány is.

Miért nem választod az UniCredit Bankot, mert ott 3 év a garantált kedvezmény, pl. díjmentes utalás appban, és a MC kártyának "örökre" díjmentes az éves díja. :K

CIB BM ECO "csak" 2 év kedvezményt ad fentiekre.

(#21034) Palesztin994 válasza RR-13 (#21033) üzenetére


Palesztin994
aktív tag

Ahh, megnézem akkor azt, ez melyik számlacsomag pontosan? Ott is érvényesek azok, amiket előbb írtál az Eco-ra? :)

(#21035) RR-13 válasza Palesztin994 (#21034) üzenetére


RR-13
őstag

Igen, lényegében az. :K
Itt van a Hsz-em ezzel kapcsolatban, itt tudod megnézni, meg a BM oldalán, majd csinálhatsz egy kalkulációt is, és akkor ha beküldöd az igényt, akkor felhívnak egyeztetni, aztán küldik az online nyitáshoz a linket.

A fenti Hsz-ben csak az alsó link működik!
Az viszont már a 0 Ft-os kalkuláció, tehát semmihez nem volt beírva semmilyen összeg, ezért újat kellene csinálnod, de akkor is felhozza majd másodiknak az UniCredit Bankot.

(#21036) Palesztin994 válasza RR-13 (#21035) üzenetére


Palesztin994
aktív tag

Mindjart meglesem. Alapvetően en az ikon pluszt látom ingyenes utalassal, aminek vannak viszont feltetelei, de havidíja is. Valószínűleg amit küldtél megadja a választ viszont. Köszönöm szépen!! :)

(#21037) INGJOKE válasza RR-13 (#21029) üzenetére


INGJOKE
veterán

Szuper köszi. Akkor nem kell mindig kérdezgetni majd, az összefoglaló lenyitásánál már látszik is, hogy amit akarok az ingyenes-e, vagy sem? :)

(#21038) oszi666


oszi666
őstag

sziasztok megint a csodálatos CIB nevű 60as évekbeli gittegyletről szeretnék kérdezni
hol lehet beállítani csoportos beszedést az online felületen?

It is not birth, marriage, or death, but gastrulation, which is truly the most important time in your life.

(#21039) RR-13 válasza INGJOKE (#21037) üzenetére


RR-13
őstag

Valami olyasmi lesz remélem :K
Bár nem tudom mit akarsz majd tudni később. ;]

(#21040) RR-13 válasza oszi666 (#21038) üzenetére


RR-13
őstag

A régi Javas felületen lehet. Átutalás--Közüzemi--Felhatalmazás
Mutatom hol:

[ Szerkesztve ]

(#21041) RR-13


RR-13
őstag

Átírtam, és átszerkesztettem az összefoglaló szövegét. Módosult a banki ajánlási sorrend, mert bekerült a BM UniCredit Partner Zéró új csomagja, és 4. helyen ismét látható a Gránit Bank is ajánlottként.

Mostantól az új összefoglalót láthatjátok. :B

(#21042) Veron válasza RR-13 (#21041) üzenetére


Veron
őstag

:R

"Hisztéria... Csak nők kaphatják meg, és csak férfiak halnak bele."

(#21043) pinnacle


pinnacle
nagyúr

Új bankkártyámnál nem működik a régi Telekód, de az utolsó 3 számmal sem megy. Mi lehet a gond?

(#21044) RR-13 válasza pinnacle (#21043) üzenetére


RR-13
őstag

Próbáld meg a számlaszám utolsó 3 számjegyét, ha arról a bankról van szó, ami nem ehhez a Topikhoz van "társítva".

[ Szerkesztve ]

(#21045) MasterMark válasza pinnacle (#21043) üzenetére


MasterMark
titán

Meg kell változtatni, a számla utolsó 3-jával nem fog menni amíg meg nem változtatod.

Telekódot kártyánként külön lehet beállítani, szóval a régi nem fog menni az újjal.

Switch Tax

(#21046) INGJOKE


INGJOKE
veterán

Nah sikerült megszüntetni a cibes számlát. Nem kértek havidíjat, mint anno az ersténél. Az egy állandó megbízás törlését kellet kifizetni (363 ft), de az automata is bedöglő és a pénztáros csaj is elment a kötelező szünetére így nem vártam semmire átutaltam az Unicredites appból a régi számlámra és így már simán lezárták. Egyébként durva volt, hogy az Alléban a cibbe betérő emberek 6-ból 5 a pénztárba akart menni ami nem volt nyitva. :D
A lényeg a lényeg ha beérkezik az adott hónapban a megfelelő összeg a számlára, akkor nem kérnek semmit a megszüntetésre. Megkérdezte a srác, hogy miért akarom megszüntetni, mondtam hogy lejárt a kedvezményes időszak, nem volt több kérdése. :)

(#21047) cocka


cocka
veterán

Arra nincs valakinek ötlete, hogyan lehet prepaid mobilegyenleget valahogy számlapénzzé konvertálni? Azt hittem, hogy a Barion tárcát lehet mobilegyenleggel tölteni, de ahogy olvastam csak bankkártya, kp. befizetés vagy átutalás opciók vannak.

(#21048) pinnacle válasza RR-13 (#21044) üzenetére


pinnacle
nagyúr

Köszi RR-13, MasterMark! Utolsó 3 számmal sem ment. Bementem az OTP-be, azt mondták új kártya esetén nem változik a PIN, Telekód, Újra megadtam a régit, most már működik.
nem értik mi a gond. Lehet tényleg újra meg kell változtatni, de ilyet szerintem nem írtak a melléklet levélben.
Erstére megérkezett a refund. Érdekes módon SMS-t nem kaptam. 3 munkanap után.

[ Szerkesztve ]

(#21049) MasterMark válasza pinnacle (#21048) üzenetére


MasterMark
titán

A pin meg a telekód az két különböző dolog. Cserekártynál a pin tényleg nem változik, a telekód viszont szerintem resetelődik.

Switch Tax

(#21050) RR-13 válasza pinnacle (#21048) üzenetére


RR-13
őstag

Akkor Neked is +2 munkanap volt, mint nekem, amit fentebb mutattam példát. :K
Ez a Refund jóváírás elég lassú folyamat... :U
Pl. ahhoz képest is, hogy a PayPal-hol társított, új Uni számlaszámra, tegnap késő este, 23 óra után küldtem az egyenlegemről több mint 100 GBP-nek megfelelő Forintot, és ma reggel 9 kor már jóvá is írták az UniCredit számlán.
Ez a CIB-nél 2 munkanap volt fél éve kb. Aztán lehet, hogy most is annyi lett volna, mert felgyorsult a folyamat, vagy a CIB volt lassú.

[ Szerkesztve ]

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.