Hirdetés

2024. április 28., vasárnap

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-04-13 09:39:52

LOGOUT.hu

A Topik fő témája a hazai bankok (kivéve az OTP):

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#17001) Brandynew válasza albiosz (#16998) üzenetére


Brandynew
őstag

Szia,

Miért nem inkább csoportos beszedéssel csinálod? Ugyanúgy kapsz számlát e-mailben és van pár napod akár el is utasítani a beszedést. Mindig kiszámítható, fix. időpontban fog történni a beszedés. Nem kényelmesebb, mint csekkezni?

[ Szerkesztve ]

(#17002) albiosz válasza K Norbi (#17000) üzenetére


albiosz
őstag

+ #17001 Brandynew
Lehet, hogy félreértetően fogalmaztam. :)

Ismerem a díjnetet és a csoportos beszedési lehetőséget természetesen. Én is mindent online kártyával/csoportos beszedéssel fizetek, de van 1 szolgáltató, akinek csak csekken lehet. Viszont ezeken a csekkeken nincs QR kód. Ezt próbálnám valahogy online fizetni, de az Icsekk csak QR kódos csekket eszik meg.

(#17003) cocka válasza albiosz (#17002) üzenetére


cocka
veterán

Sima csekket lehet banki átutalással is fizetni, ha előre ki van töltve nem?

(#17004) freaghill válasza freaghill (#16999) üzenetére


freaghill
őstag

Próbáltam őket keresni a Panaszkezelési Szabályzat alatt található (1) 9201 426 központi telefonszámon, viszont ez sem járt sikerrel.

Kezdek igen elkeseredni. :(

(#17005) albiosz válasza cocka (#17003) üzenetére


albiosz
őstag

Persze, de az nem ingyenes, mint a csekkbefizetés.

(#17006) Lackooo84


Lackooo84
nagyúr

Nekem miért mindig bepötyögős kóddal kell még online fizetnem, és miért nem működik a push jóváhagyás a cibnél??? Nektek is?

The Truth is out there...

(#17007) cocka válasza Lackooo84 (#17006) üzenetére


cocka
veterán

Nekem legutóbb elküldték az SMS-t, időn belül beírtam, kiírta, hogy a hitelesítés sikeres, majd a következő lépésnél a weblap közölte, hogy nem sikerült a kifizetés. Zárolás sem történt. Ennyit ér az SMS. :D

(#17008) RR-13 válasza Lackooo84 (#17006) üzenetére


RR-13
őstag

A CIB-es kártyával mostanság nem vásárolok, de a Budapest Bankos kártyával pénteken történt online fizetésnél nekem is sms-ben küldte a kódot, pedig az új app. verzió volt már fenn a telefonon, és benne engedélyezve a Push üzenetben történő jóváhagyó kód küldése... :U

Aztán éjszaka volt karbantartás, lehet már működik ott.
Tehát nem csak a CIB-nél van ez miatt "kérdés", hogy mikor mit küld, és hova :(

Esetleg, ha más fizetett a napokban BB kártyával online, és neki Push üzenetben jött a jóváhagyás, kérem írja már meg. :K

(#17009) K Norbi


K Norbi
addikt

Cib mobilalkalmazás csak 1 telefonon működik?

Most megcsináltam másik telóra is.
De engem kidobott egyből. :DDD

(#17010) RR-13 válasza K Norbi (#17009) üzenetére


RR-13
őstag

Pontosan így van, egy ügyfélnek, egyszerre csak az egyik telefonon lehet aktív regisztrációja a CIB Mobilappban. :U
Másik telefonon, csak a Profil újraaktiválása részen lehet regisztrációt elvégezni.:K

[ Szerkesztve ]

(#17011) K Norbi válasza RR-13 (#17010) üzenetére


K Norbi
addikt

Értem, köszönöm :R
Kár pedig jó lett volna 2 telón.

[ Szerkesztve ]

(#17012) K Norbi válasza K Norbi (#17011) üzenetére


K Norbi
addikt

Porig égetni a cibet.. ;]
buuuu

[ Szerkesztve ]

(#17013) Lackooo84 válasza RR-13 (#17008) üzenetére


Lackooo84
nagyúr

Nem smsben jött a kód, hanem push üziben. De nem arról volt szó, hogy megszűnik a sz*r kódbeirkálás, és csak push üzis jóváhagyás lesz? Hát ezzel aztán adtak a sz*rnak egy pofont, mert nem az volt a baj, h smsben jött, hanem hogy egyáltalán jött. 8 karakteres kódokat írkáljak be, amikor még a PIN is 4 karakter, mégis mi a büdös francnak???! Azt hittem jön majd push jóváhagyás ablak, "xxx összegű vásárlás, helyes igen - nem?"..

[ Szerkesztve ]

The Truth is out there...

(#17014) RR-13 válasza Lackooo84 (#17013) üzenetére


RR-13
őstag

Ja azt korábban nem írtad, hogy nem sms-ben kaptad.
Tehát most Push üzenetben jön a kód, amit irkálni kell. :(((
Nem tudom már követni, hogy miért van ez, előbb utóbb Push jóváhagyás lesz, kód nélkül, csak ki kell várni.
Pl. 2021. január elejétől már csak az lesz, ha összejön az is... :F

Elhiszem, hogy idegesítő, én sem szeretem beirkálni a kódokat, de nyugodjunk meg a pi*****, és beszéljünk "szépen". ;]

[ Szerkesztve ]

(#17016) Lackooo84 válasza RR-13 (#17014) üzenetére


Lackooo84
nagyúr

De ez tuti, hogy olyannak kéne lennie? Nem letudják ennyivel akkor, hogy ezentúl pushban jön a kód aztán a sok hülye ugyanúgy pötyöghet?

The Truth is out there...

(#17017) RR-13 válasza Lackooo84 (#17016) üzenetére


RR-13
őstag

Remélem, hogy tuti. :K A terv az igen, és nem az, hogy Push-ként jöjjön a kód. :(

"Az internetes vásárlást az eddig megszokott módon kell megkezdenie. A bankkártyás fizetési mód kiválasztása után az eddigiekhez hasonlóan meg kell adnia a bankkártyája számát, annak lejáratát, a kártyára írt nevet, valamint a kártya hátoldalán található 3 jegyű CVC/CVV kódot. Ezt követően a webáruházból továbbirányítjuk a hitelesítési képernyőre, majd az alábbi lépéseket kell tennie a CIB Bank Mobilalkalmazás segítségével:

Közvetlenül a webáruházból első lépésként a hitelesítési képernyőre irányítjuk, ahol egy nyelvválasztó képernyőn szükséges kiválasztania a tranzakció hitelesítésének nyelvét.
A nyelvválasztás után push-üzenete érkezik készülékére a CIB Bank Mobilalkalmazástól.
Kattintson a push-üzenetre a tranzakció jóváhagyásának elindításához, ekkor meg fog nyílni a CIB Bank Mobilalkalmazás.
Jelentkezzen be az alkalmazásba biometrikus azonosítással (ujjlenyomattal vagy arcfelismeréssel), vagy a mobilalkalmazása PIN-kódjával.
Ellenőrizze a vásárlás részleteit (összeg, dátum, a kereskedő neve, a használt bankkártya adatai.)
Hagyja jóvá a tranzakciót biometrikus azonosítással (ujjlenyomattal vagy arcfelismeréssel), vagy a mobilalkalmazása PIN-kódjával.
Az applikáció jelzi a jóváhagyás sikerességét.

A böngészőjében, ahol a vásárlást elindította, szintén meggyőződhet a tranzakció sikerességéről és visszaléphet a webáruházba."

(#17018) Lackooo84 válasza RR-13 (#17017) üzenetére


Lackooo84
nagyúr

Remélem. Egyébként ez simple-n keresztüli fizetés volt, már meg kell adni a címemet is egy ideje meg minden anyám kínját, és még ez is...

The Truth is out there...

(#17019) RR-13 válasza Lackooo84 (#17018) üzenetére


RR-13
őstag

Ne is mond, ez a simple adat beírogatás nekem sem tetszik.
Évekig nélküle is megvoltak, most meg percekig csak pötyögni kell az adatokat.

Egyébként pénteken én is a simple fizetéssel akartam fizetni online, de mikor sms-t kaptam a BB. app. helyett, akkor hagytam a csudába főleg, amikor még az adatokat is kérte. :(((

Azt nem értem, hogy miért nem küld a simple e-mailt a sikeres fizetésről :F
Pénteken volt 3db Vodafone számlafizetésem online, és egyikről sem jött, pedig 1 hónappal korábban meg igen. :U
Sőt a Telekom oldalán befizetett számla után sem küldött a simple e-mailt.
Te kaptál e-mailt a fizetésről, a simple-től?

[ Szerkesztve ]

(#17020) cocka


cocka
veterán

sem CIB Bank Mobilalkalmazással, sem CIB Kártyafigyelő szolgáltatással nem rendelkezett, akkor a szerződésben megadott értesítési mobiltelefonszámra érkezik a kód.

Ez meg egy szimpla hazugság. Hogy a túróba kapok a telefonszámomra netes vásárlásokhoz megerősítő kódokat, ha nem lett megadva értesítési telefonszám? A netes vásárláshoz a kódokat megkapom, de semmi mást, tehát ezt a 8 jegyűt sem. Mondjuk nem különösebben érdekel, csak érdekességként írtam. Szerencsére egyre több helyen elfogadnak átutalást is. (ráadásul felár nélkül)

(#17021) István89 válasza RR-13 (#17019) üzenetére


István89
tag

Az számlázási adatokat a szolgáltató kéri elvileg, de ha beregisztrálsz a simple-be, akkor utána nem kell megadnod folyamatosan az adataidat, sőt a kártya adatokat se. Plusz kikerülhető megerősítés, ha applikáción keresztül fizeted.

[ Szerkesztve ]

(#17022) RR-13 válasza István89 (#17021) üzenetére


RR-13
őstag

Köszi, ezeket tudtam, de nekem a simple oldalára a regisztrációmmal történő belépés után is kérte az adatokat, minden fizetésnél, (kivéve kártya adatok, mert van mentve 2db kártya) sőt már az icsekk rendszerében is kérte. :U

[ Szerkesztve ]

(#17023) sopruk válasza RR-13 (#17019) üzenetére


sopruk
aktív tag

Pénteken volt 3db Vodafone számlafizetésem online, és egyikről sem jött, pedig 1 hónappal korábban meg igen.

És a Vodafonnál látszik hogy be vannak fizetve?
Mert csütörtökön én is fizettem egy Vodás számlát unokatesómnak Simple-el, mögötte egy Revolut kártyával; de a Voda fiókban továbbra is fizetetlenként van feltüntetve...

(#17024) RR-13 válasza cocka (#17020) üzenetére


RR-13
őstag

Az internetes vásárlást jóváhagyó 3D Secure szolgáltatás csak, akkor tudja küldeni az sms-t, ha előtte megadtál egy telefonszámot akár a CIB24-en, csak ehhez a szolgáltatáshoz.

Aki megadott értesítési mobiltelefonszámot a szerződésében, azoknak eleve arra a számra küldik ki a jóváhagyó sms-t, de aki nem adott meg régebbi szerződéskötéseknél esetleg, azoknak meg csak fentiek szerint tudják kiküldeni, tehát nem hazugság, amit írtak.

Jelenleg a szerződéskötésnél alap, hogy egy mobilszámot megadunk már, ezért szövegezték úgy, amit idéztél, hogy a értesítési mobiltelefonszámra érkezik, mert jelenleg már így kötünk szerződést.

(#17025) RR-13 válasza sopruk (#17023) üzenetére


RR-13
őstag

Igen a befizetések Függő befizetésként látszódnak az oldalon belépve az online felületen, fiókban, és az alkalmazás felületén is. :K

(#17026) István89 válasza RR-13 (#17022) üzenetére


István89
tag

Akkor sorry. :). Nálam eddig még nem kért számlázási adatokat egyik oldal se, ahol a simplepay van.

[ Szerkesztve ]

(#17027) RR-13 válasza István89 (#17026) üzenetére


RR-13
őstag

Akkor csak nekem sikerült belefutnom a Telekom számlafizetésnél a simple felületen az adatok megadásába, és az icsekk-nél. A Telekomnál kivezették a Gyorsfizetés szolgáltatásukat, és helyette simple van, de az meg minden adatot elkért, hiába léptem be a fiókomba, és használtam az ott mentett kártyámat.

A Vodafone-nál a mentett bankkártyák működnek, de az is a simple rendszerében fizeti ki, viszont a simple rendszere ilyenkor nem jelenik meg, aminek örültem is. Ez is egyfajta "gyorsfizetés" a Vodánál. :K

(#17028) sopruk válasza RR-13 (#17025) üzenetére


sopruk
aktív tag

Köszi szépen, akkor majd csak lekönyvelik, ne legyek türelmetlen :)
Azért tartottam furcsának, mert a Revolutban már nincs függő állapotban...

(#17029) RR-13 válasza sopruk (#17028) üzenetére


RR-13
őstag

:B Holnapig látszódnia kellene Nálatok is a befizetett összegnek. :K

[ Szerkesztve ]

(#17030) SPF


SPF
senior tag

Takarékbanknál mióta van ApplePay?

(#17031) RR-13 válasza SPF (#17030) üzenetére


RR-13
őstag

2020. november 03. napja óta kb. :K

[ Szerkesztve ]

(#17032) SPF válasza RR-13 (#17031) üzenetére


SPF
senior tag

Köszi, pedig kerestem a napokban, de nem láttam 😊
Kipróbáltam telefonon, és sikerült, meg is lepődtem...

(#17033) K Norbi válasza RR-13 (#17015) üzenetére


K Norbi
addikt

Felfedezni véltem a beállításokba díjmentes értesítéseket.
Kártya és számlafigyelőt.

Ha bekapcsolom az app jelezni fog?
Sms-t ki kapcsolom akkor.

[ Szerkesztve ]

(#17034) RR-13 válasza K Norbi (#17033) üzenetére


RR-13
őstag

Amennyiben bekapcsolod, akkor jó esetben mindig kapsz Push üzenetben értesítést azokról a tranzakciókról igen. :K
Amennyiben nem, kapsz azonnal Pust-t, pl. átutalásoknál szokott lenni késés főleg, akkor később még megérkezhet, akár egyszerre több is kb.

(#17035) RR-13 válasza K Norbi (#17033) üzenetére


RR-13
őstag

Amennyiben jól emlékszem a kártyás, vásárlási CIB Push üzenetek "mindig" megszoktak érkezni. :U

[ Szerkesztve ]

(#17036) hargitomi válasza RR-13 (#17035) üzenetére


hargitomi
tag

Én akkor ezt meg is erősítem, tényleg megérkeznek a push üzenetek a vásárlásról kb. azonnal.

Szerencsére néhány napja már a webes belépéshez is megérkezik a push üzenet, reméljük így is fog maradni. :)

Xiaomi Redmi Note 5 - Whyred 4/64

(#17037) HyP3b0y válasza hargitomi (#17036) üzenetére


HyP3b0y
senior tag

Azt elő lehet varázsolni utólag is? Nekem a webes belépéshez sose jött meg a push üzi és egy idő után meguntam és kinyomtam, hogy ne próbálkozzunk ezzel többet, maradjon a withkey kódos megoldás. Most viszont kipróbálnám, de nem találom sehol hol tudnám beállítani.

"ez a 3d olyan mint az űrverseny volt a hidegháborúban: sokba kerül, problémás, de muszáj csinálni, mert a versenytársak is csinálják" by JoeYi :)

(#17038) RR-13


RR-13
őstag

Nincs beallítási lehetőség opció menüben, ha azt kerested. Masik böngészőbe próbáld meg, ahol nem nyomtad még ki. :K

[ Szerkesztve ]

(#17039) sifarr válasza HyP3b0y (#17037) üzenetére


sifarr
senior tag

Most viszont kipróbálnám, de nem találom sehol hol tudnám beállítani.
A böngésződben töröld ki a CIB oldalhoz tartozó sütiket.

(#17040) HyP3b0y válasza sifarr (#17039) üzenetére


HyP3b0y
senior tag

Köszi!
A szomorú hír, hogy ugyanúgy nem működik...
Pedig minden más meglepően gördülékenyen jön push-on keresztül.

"ez a 3d olyan mint az űrverseny volt a hidegháborúban: sokba kerül, problémás, de muszáj csinálni, mert a versenytársak is csinálják" by JoeYi :)

(#17041) K Norbi válasza RR-13 (#17034) üzenetére


K Norbi
addikt

Szuper, köszikee :R

(#17042) scream válasza sifarr (#16996) üzenetére


scream
veterán

Értem és megértem, viszont egy publikus platformon közzétenni - nagyságrendileg is - a bevételem nekem nem fér bele, akkor se, ha ezáltal nem tudtok tanáccsal szolgálni - amit persze megértek, hisz ha nem tudtok miből kiindulni, akkor miből kéne tudnotok.

Mivel 1%-nál kevesebb az új csomagokban - számolásaim alapján - így szerintem maradok, de még lehet személyesen is bemegyek, rákérdezni az árakra és elérhető szolgáltatásokra, hogy tuti jól olvastam, gondoltam, mielőtt belemegyek.

Mindenkinek köszönöm a tanácsokat, és ajánlásokat! :R

[ Szerkesztve ]

(#17043) fil válasza HyP3b0y (#17040) üzenetére


fil
őstag

Ezek szerint nem vagyok egyedül. Nálam is ez van. Érthetetlen. Az ügyfélszolgálat sem tudott semmit mondani rá.

(#17044) Lackooo84 válasza RR-13 (#17019) üzenetére


Lackooo84
nagyúr

Csak a Telekomtól (számlát fizettem be). Simpletől én még soha nem kaptam semmit, pedig régóta online fizetem.

The Truth is out there...

(#17046) RR-13 válasza HyP3b0y (#17037) üzenetére


RR-13
őstag

Ezt a választ Neked írtam, de telefonról nem válaszként rakta be. :U
Azért írtam, hogy másik böngészőből próbáld, mert a korábbinál jó eséllyel, akkor sem fog működni a belépési Push "kiküldetése", ha törlöd a sütiket. :U

Tehát esetleg próbáld meg máshol, vagy másik böngészőben.

Megjegyzem nekem még 1x sem működött soha egyik, böngészőben sem.
Valakinek meg igen.
A CIB azt mondta, hogy sajnos még az is javítás alatt van, kezdetleges ez a szolgáltatás. :(((

(#17047) RR-13 válasza Lackooo84 (#17044) üzenetére


RR-13
őstag

Én is régóta online fizetem, és eddig csak a Telekomtól (saját rendszeréből) kaptam visszaigazoló e-mailt.
Az első simple fizetésem a Telekomnál csak most volt, és azt gondoltam a simple is fog küldeni e-mailt, ahogy múlt hónapban a Voda számla befizetéseknél, de nem jött sőt, ahogy írtam most már a Voda számláknál sem. :(

(#17048) RR-13 válasza hargitomi (#17036) üzenetére


RR-13
őstag

Köszi a megerősítést. :B
Kérlek írd már meg, hogy melyik böngészőben sikerül Neked a Push üzenetet "kicsikarni" a CIB-től?
És mi verziószáma a böngészőnek, mert pontosan azzal szeretném majd én is kipróbálni. Köszi. :K

(#17049) bigdady


bigdady
nagyúr

Ez a CIB probléma topik? :DDD

Más: a BB push csúszik pár napot küldték e-mailt addig SMS jön azt írtak amíg nem javítják.

(#17050) sifarr válasza RR-13 (#17046) üzenetére


sifarr
senior tag

Azért írtam, hogy másik böngészőből próbáld, mert a korábbinál jó eséllyel, akkor sem fog működni a belépési Push "kiküldetése", ha törlöd a sütiket.
HyP3b0y kérdése arra irányult, hogy hogyan tudja újra beállítani a mobilapplikációs belépést, amely opciót korábban letiltott.
Ezt a sütik törlésével lehet, ahogy írtam. A beállítási lehetőség működött is neki. Az oldalra belépés viszont nem.

Kipróbáltam én is ezt a belépési módot. Böngésző: Firefox 82.0.3. (64 bites)
Ez volt az eredmény:
Beállítottam a "hagyományos" belépés során.
Új belépésnél jött a push, applikáció szükséges része elindult, jóváhagytam. Bejelentkezett a webes felületen, megjelent a főképernyő, a nevem is, tehát azonosított. Utána feldobta azt a kérdést, hogy engedélyezem-e az oldalnak a helymeghatározást. Engedélyeztem és utána pár másodperccel kilépett az oldal jogosultsági hibával. Visszaadott egy hagyományos (#withKEY) belépési ablakot.
Ebből nekem egyértelmű, hogy szerver oldalon van a hiba, nem függ a böngészőtől.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.