A Topik fő témája a hazai bankok (kivéve az OTP):
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
- Tudástár AMD Radeon undervolt/overclock
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [Szevam:] Érzelmi magabiztosság/biztonság - miért megyünk sokan külföldre valójában?
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [Luck Dragon:] MárkaLánc
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] [bitpork:] Fogyasztásra ítélve
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
Brandynew
őstag
Szia,
Miért nem inkább csoportos beszedéssel csinálod? Ugyanúgy kapsz számlát e-mailben és van pár napod akár el is utasítani a beszedést. Mindig kiszámítható, fix. időpontban fog történni a beszedés. Nem kényelmesebb, mint csekkezni?
[ Szerkesztve ]
albiosz
őstag
+ #17001 Brandynew
Lehet, hogy félreértetően fogalmaztam.
Ismerem a díjnetet és a csoportos beszedési lehetőséget természetesen. Én is mindent online kártyával/csoportos beszedéssel fizetek, de van 1 szolgáltató, akinek csak csekken lehet. Viszont ezeken a csekkeken nincs QR kód. Ezt próbálnám valahogy online fizetni, de az Icsekk csak QR kódos csekket eszik meg.
cocka
veterán
Sima csekket lehet banki átutalással is fizetni, ha előre ki van töltve nem?
freaghill
őstag
Próbáltam őket keresni a Panaszkezelési Szabályzat alatt található (1) 9201 426 központi telefonszámon, viszont ez sem járt sikerrel.
Kezdek igen elkeseredni.
albiosz
őstag
Persze, de az nem ingyenes, mint a csekkbefizetés.
Lackooo84
nagyúr
Nekem miért mindig bepötyögős kóddal kell még online fizetnem, és miért nem működik a push jóváhagyás a cibnél??? Nektek is?
The Truth is out there...
cocka
veterán
Nekem legutóbb elküldték az SMS-t, időn belül beírtam, kiírta, hogy a hitelesítés sikeres, majd a következő lépésnél a weblap közölte, hogy nem sikerült a kifizetés. Zárolás sem történt. Ennyit ér az SMS.
RR-13
őstag
A CIB-es kártyával mostanság nem vásárolok, de a Budapest Bankos kártyával pénteken történt online fizetésnél nekem is sms-ben küldte a kódot, pedig az új app. verzió volt már fenn a telefonon, és benne engedélyezve a Push üzenetben történő jóváhagyó kód küldése...
Aztán éjszaka volt karbantartás, lehet már működik ott.
Tehát nem csak a CIB-nél van ez miatt "kérdés", hogy mikor mit küld, és hova
Esetleg, ha más fizetett a napokban BB kártyával online, és neki Push üzenetben jött a jóváhagyás, kérem írja már meg.
K Norbi
addikt
Cib mobilalkalmazás csak 1 telefonon működik?
Most megcsináltam másik telóra is.
De engem kidobott egyből.
RR-13
őstag
Pontosan így van, egy ügyfélnek, egyszerre csak az egyik telefonon lehet aktív regisztrációja a CIB Mobilappban.
Másik telefonon, csak a Profil újraaktiválása részen lehet regisztrációt elvégezni.
[ Szerkesztve ]
K Norbi
addikt
Értem, köszönöm
Kár pedig jó lett volna 2 telón.
[ Szerkesztve ]
K Norbi
addikt
Porig égetni a cibet..
buuuu
[ Szerkesztve ]
Lackooo84
nagyúr
Nem smsben jött a kód, hanem push üziben. De nem arról volt szó, hogy megszűnik a sz*r kódbeirkálás, és csak push üzis jóváhagyás lesz? Hát ezzel aztán adtak a sz*rnak egy pofont, mert nem az volt a baj, h smsben jött, hanem hogy egyáltalán jött. 8 karakteres kódokat írkáljak be, amikor még a PIN is 4 karakter, mégis mi a büdös francnak???! Azt hittem jön majd push jóváhagyás ablak, "xxx összegű vásárlás, helyes igen - nem?"..
[ Szerkesztve ]
The Truth is out there...
RR-13
őstag
Ja azt korábban nem írtad, hogy nem sms-ben kaptad.
Tehát most Push üzenetben jön a kód, amit irkálni kell.
Nem tudom már követni, hogy miért van ez, előbb utóbb Push jóváhagyás lesz, kód nélkül, csak ki kell várni.
Pl. 2021. január elejétől már csak az lesz, ha összejön az is...
Elhiszem, hogy idegesítő, én sem szeretem beirkálni a kódokat, de nyugodjunk meg a pi*****, és beszéljünk "szépen".
[ Szerkesztve ]
Lackooo84
nagyúr
De ez tuti, hogy olyannak kéne lennie? Nem letudják ennyivel akkor, hogy ezentúl pushban jön a kód aztán a sok hülye ugyanúgy pötyöghet?
The Truth is out there...
RR-13
őstag
Remélem, hogy tuti. A terv az igen, és nem az, hogy Push-ként jöjjön a kód.
Lackooo84
nagyúr
Remélem. Egyébként ez simple-n keresztüli fizetés volt, már meg kell adni a címemet is egy ideje meg minden anyám kínját, és még ez is...
The Truth is out there...
RR-13
őstag
Ne is mond, ez a simple adat beírogatás nekem sem tetszik.
Évekig nélküle is megvoltak, most meg percekig csak pötyögni kell az adatokat.
Egyébként pénteken én is a simple fizetéssel akartam fizetni online, de mikor sms-t kaptam a BB. app. helyett, akkor hagytam a csudába főleg, amikor még az adatokat is kérte.
Azt nem értem, hogy miért nem küld a simple e-mailt a sikeres fizetésről
Pénteken volt 3db Vodafone számlafizetésem online, és egyikről sem jött, pedig 1 hónappal korábban meg igen.
Sőt a Telekom oldalán befizetett számla után sem küldött a simple e-mailt.
Te kaptál e-mailt a fizetésről, a simple-től?
[ Szerkesztve ]
cocka
veterán
sem CIB Bank Mobilalkalmazással, sem CIB Kártyafigyelő szolgáltatással nem rendelkezett, akkor a szerződésben megadott értesítési mobiltelefonszámra érkezik a kód.
Ez meg egy szimpla hazugság. Hogy a túróba kapok a telefonszámomra netes vásárlásokhoz megerősítő kódokat, ha nem lett megadva értesítési telefonszám? A netes vásárláshoz a kódokat megkapom, de semmi mást, tehát ezt a 8 jegyűt sem. Mondjuk nem különösebben érdekel, csak érdekességként írtam. Szerencsére egyre több helyen elfogadnak átutalást is. (ráadásul felár nélkül)
István89
tag
Az számlázási adatokat a szolgáltató kéri elvileg, de ha beregisztrálsz a simple-be, akkor utána nem kell megadnod folyamatosan az adataidat, sőt a kártya adatokat se. Plusz kikerülhető megerősítés, ha applikáción keresztül fizeted.
[ Szerkesztve ]
RR-13
őstag
Köszi, ezeket tudtam, de nekem a simple oldalára a regisztrációmmal történő belépés után is kérte az adatokat, minden fizetésnél, (kivéve kártya adatok, mert van mentve 2db kártya) sőt már az icsekk rendszerében is kérte.
[ Szerkesztve ]
sopruk
aktív tag
Pénteken volt 3db Vodafone számlafizetésem online, és egyikről sem jött, pedig 1 hónappal korábban meg igen.
És a Vodafonnál látszik hogy be vannak fizetve?
Mert csütörtökön én is fizettem egy Vodás számlát unokatesómnak Simple-el, mögötte egy Revolut kártyával; de a Voda fiókban továbbra is fizetetlenként van feltüntetve...
RR-13
őstag
Az internetes vásárlást jóváhagyó 3D Secure szolgáltatás csak, akkor tudja küldeni az sms-t, ha előtte megadtál egy telefonszámot akár a CIB24-en, csak ehhez a szolgáltatáshoz.
Aki megadott értesítési mobiltelefonszámot a szerződésében, azoknak eleve arra a számra küldik ki a jóváhagyó sms-t, de aki nem adott meg régebbi szerződéskötéseknél esetleg, azoknak meg csak fentiek szerint tudják kiküldeni, tehát nem hazugság, amit írtak.
Jelenleg a szerződéskötésnél alap, hogy egy mobilszámot megadunk már, ezért szövegezték úgy, amit idéztél, hogy a értesítési mobiltelefonszámra érkezik, mert jelenleg már így kötünk szerződést.
RR-13
őstag
Igen a befizetések Függő befizetésként látszódnak az oldalon belépve az online felületen, fiókban, és az alkalmazás felületén is.
István89
tag
Akkor sorry. . Nálam eddig még nem kért számlázási adatokat egyik oldal se, ahol a simplepay van.
[ Szerkesztve ]
RR-13
őstag
Akkor csak nekem sikerült belefutnom a Telekom számlafizetésnél a simple felületen az adatok megadásába, és az icsekk-nél. A Telekomnál kivezették a Gyorsfizetés szolgáltatásukat, és helyette simple van, de az meg minden adatot elkért, hiába léptem be a fiókomba, és használtam az ott mentett kártyámat.
A Vodafone-nál a mentett bankkártyák működnek, de az is a simple rendszerében fizeti ki, viszont a simple rendszere ilyenkor nem jelenik meg, aminek örültem is. Ez is egyfajta "gyorsfizetés" a Vodánál.
sopruk
aktív tag
Köszi szépen, akkor majd csak lekönyvelik, ne legyek türelmetlen
Azért tartottam furcsának, mert a Revolutban már nincs függő állapotban...
RR-13
őstag
Holnapig látszódnia kellene Nálatok is a befizetett összegnek.
[ Szerkesztve ]
RR-13
őstag
SPF
senior tag
Köszi, pedig kerestem a napokban, de nem láttam 😊
Kipróbáltam telefonon, és sikerült, meg is lepődtem...
K Norbi
addikt
Felfedezni véltem a beállításokba díjmentes értesítéseket.
Kártya és számlafigyelőt.
Ha bekapcsolom az app jelezni fog?
Sms-t ki kapcsolom akkor.
[ Szerkesztve ]
RR-13
őstag
Amennyiben bekapcsolod, akkor jó esetben mindig kapsz Push üzenetben értesítést azokról a tranzakciókról igen.
Amennyiben nem, kapsz azonnal Pust-t, pl. átutalásoknál szokott lenni késés főleg, akkor később még megérkezhet, akár egyszerre több is kb.
RR-13
őstag
Amennyiben jól emlékszem a kártyás, vásárlási CIB Push üzenetek "mindig" megszoktak érkezni.
[ Szerkesztve ]
hargitomi
tag
Én akkor ezt meg is erősítem, tényleg megérkeznek a push üzenetek a vásárlásról kb. azonnal.
Szerencsére néhány napja már a webes belépéshez is megérkezik a push üzenet, reméljük így is fog maradni.
Xiaomi Redmi Note 5 - Whyred 4/64
HyP3b0y
senior tag
Azt elő lehet varázsolni utólag is? Nekem a webes belépéshez sose jött meg a push üzi és egy idő után meguntam és kinyomtam, hogy ne próbálkozzunk ezzel többet, maradjon a withkey kódos megoldás. Most viszont kipróbálnám, de nem találom sehol hol tudnám beállítani.
"ez a 3d olyan mint az űrverseny volt a hidegháborúban: sokba kerül, problémás, de muszáj csinálni, mert a versenytársak is csinálják" by JoeYi :)
RR-13
őstag
Nincs beallítási lehetőség opció menüben, ha azt kerested. Masik böngészőbe próbáld meg, ahol nem nyomtad még ki.
[ Szerkesztve ]
sifarr
senior tag
Most viszont kipróbálnám, de nem találom sehol hol tudnám beállítani.
A böngésződben töröld ki a CIB oldalhoz tartozó sütiket.
HyP3b0y
senior tag
Köszi!
A szomorú hír, hogy ugyanúgy nem működik...
Pedig minden más meglepően gördülékenyen jön push-on keresztül.
"ez a 3d olyan mint az űrverseny volt a hidegháborúban: sokba kerül, problémás, de muszáj csinálni, mert a versenytársak is csinálják" by JoeYi :)
K Norbi
addikt
Szuper, köszikee
scream
veterán
Értem és megértem, viszont egy publikus platformon közzétenni - nagyságrendileg is - a bevételem nekem nem fér bele, akkor se, ha ezáltal nem tudtok tanáccsal szolgálni - amit persze megértek, hisz ha nem tudtok miből kiindulni, akkor miből kéne tudnotok.
Mivel 1%-nál kevesebb az új csomagokban - számolásaim alapján - így szerintem maradok, de még lehet személyesen is bemegyek, rákérdezni az árakra és elérhető szolgáltatásokra, hogy tuti jól olvastam, gondoltam, mielőtt belemegyek.
Mindenkinek köszönöm a tanácsokat, és ajánlásokat!
[ Szerkesztve ]
fil
őstag
Ezek szerint nem vagyok egyedül. Nálam is ez van. Érthetetlen. Az ügyfélszolgálat sem tudott semmit mondani rá.
Lackooo84
nagyúr
Csak a Telekomtól (számlát fizettem be). Simpletől én még soha nem kaptam semmit, pedig régóta online fizetem.
The Truth is out there...
RR-13
őstag
Ezt a választ Neked írtam, de telefonról nem válaszként rakta be.
Azért írtam, hogy másik böngészőből próbáld, mert a korábbinál jó eséllyel, akkor sem fog működni a belépési Push "kiküldetése", ha törlöd a sütiket.
Tehát esetleg próbáld meg máshol, vagy másik böngészőben.
Megjegyzem nekem még 1x sem működött soha egyik, böngészőben sem.
Valakinek meg igen.
A CIB azt mondta, hogy sajnos még az is javítás alatt van, kezdetleges ez a szolgáltatás.
RR-13
őstag
Én is régóta online fizetem, és eddig csak a Telekomtól (saját rendszeréből) kaptam visszaigazoló e-mailt.
Az első simple fizetésem a Telekomnál csak most volt, és azt gondoltam a simple is fog küldeni e-mailt, ahogy múlt hónapban a Voda számla befizetéseknél, de nem jött sőt, ahogy írtam most már a Voda számláknál sem.
RR-13
őstag
Köszi a megerősítést.
Kérlek írd már meg, hogy melyik böngészőben sikerül Neked a Push üzenetet "kicsikarni" a CIB-től?
És mi verziószáma a böngészőnek, mert pontosan azzal szeretném majd én is kipróbálni. Köszi.
bigdady
nagyúr
Ez a CIB probléma topik?
Más: a BB push csúszik pár napot küldték e-mailt addig SMS jön azt írtak amíg nem javítják.
sifarr
senior tag
Azért írtam, hogy másik böngészőből próbáld, mert a korábbinál jó eséllyel, akkor sem fog működni a belépési Push "kiküldetése", ha törlöd a sütiket.
HyP3b0y kérdése arra irányult, hogy hogyan tudja újra beállítani a mobilapplikációs belépést, amely opciót korábban letiltott.
Ezt a sütik törlésével lehet, ahogy írtam. A beállítási lehetőség működött is neki. Az oldalra belépés viszont nem.
Kipróbáltam én is ezt a belépési módot. Böngésző: Firefox 82.0.3. (64 bites)
Ez volt az eredmény:
Beállítottam a "hagyományos" belépés során.
Új belépésnél jött a push, applikáció szükséges része elindult, jóváhagytam. Bejelentkezett a webes felületen, megjelent a főképernyő, a nevem is, tehát azonosított. Utána feldobta azt a kérdést, hogy engedélyezem-e az oldalnak a helymeghatározást. Engedélyeztem és utána pár másodperccel kilépett az oldal jogosultsági hibával. Visszaadott egy hagyományos (#withKEY) belépési ablakot.
Ebből nekem egyértelmű, hogy szerver oldalon van a hiba, nem függ a böngészőtől.
Téma tudnivalók
Először olvasd el az összefoglalót, ha 0 Ft -os, vagy kedvezményes díjú bankszámlát keresel!
A Topikban a Revolut, (Transfer)Wise, a Megtakarításokkal, és az OTP Bankkal kapcsolatos témákat ne beszéljük meg, mert ezeknek van külön Topikja!
Mai Hardverapró hirdetések
prémium kategóriában
- -56% HP EliteBook 840 G8:i7 1165G7,16GB RAM,512GB NMVe SSD,Iris Xe,IR kam.+ujj.olv.,vil.MAGYAR bill.
- Monitortató plexi konzol több elérhető készletről MONITORCENTER
- -50% HP EliteBook 840 G8: i7 1165G7,32GB RAM,1TB NMVe SSD,Iris Xe,IR kam.+ujj.olv.,vil.MAGYAR bill.
- 1.250.000 FT helyett 940.000 FT !! MacBook Pro 16" M3 Pro 12CPU / 18GPU / 18GB / 512 SSD
- RTX 2080TI ROG STRIX GAMER PC