Hirdetés

2024. április 28., vasárnap

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-04-13 09:39:52

LOGOUT.hu

A Topik fő témája a hazai bankok (kivéve az OTP):

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#24001) sifarr válasza .tnm (#23992) üzenetére


sifarr
senior tag

Eh, hát tényleg lefelé megy a gránit a lejtőn. ...
Azért van javulás is. Az áprilisi kivonaton végre helyes összeggel szerepelt az a tájékoztató adat, hogy a bank az utalások után mennyi tr. illetéket fizetett a NAV-nak. Fillérre stimmelt, tehát nem lehet véletlen.
Ez eddig mindig helytelen adatot tartalmazott (töredéke a valósnak), legalább 4-5 éve, több számlán is ellenőrizve.
Évekkel ezelőtt írtam is nekik emiatt, de azt felelték, minden rendben. Nem is értették, miről beszélek. :D Pedig érthetően leírtam a hibát.

(#24002) .tnm


.tnm
addikt

most tudatosodott bennem, hogy a gránit-nél a feltétel nélküli lekötések kamata annyira alacsonyan maradt, hogy Bajnok számla csomagban a látraszóló kamat már négyszer annyi. magyarán nagyon nem éri meg lekötni ilyenbe. (tartalékolni akartam egy kisebb összeget egy hónap múlvára)

It's a rare occurrence, like a double rainbow, or someone on the Internet saying, "You know what? You've convinced me I was wrong."

(#24003) .tnm válasza sifarr (#24001) üzenetére


.tnm
addikt

igen, emlékszem, hogy ez már volt itt téma (biztos Tőled). mondjuk ez az előrelépés a mindennapi embernek sokat nem ad. (az meg ugye nem derül ki, hogy csak a számlakivonat volt eddig rossz, vagy gyakorlatilag adót is csaltak/túlfizettek)

It's a rare occurrence, like a double rainbow, or someone on the Internet saying, "You know what? You've convinced me I was wrong."

(#24004) sifarr válasza .tnm (#24003) üzenetére


sifarr
senior tag

mondjuk ez az előrelépés a mindennapi embernek sokat nem ad.
Ez igaz. Viszont engem ez azért zavart, mert ha egy engem nem érintő adatot rosszul számol ki a rendszer, ráadásul ezt észre sem veszik, sőt bejelentésre sem javítják évekig, akkor inog a bizalmam, hogy az engem érintő adatokat (költség, kamat, stb.) jól számolják-e.

(az meg ugye nem derül ki, hogy csak a számlakivonat volt eddig rossz, vagy gyakorlatilag adót is csaltak/túlfizettek)
Na, ez engem is nagyon érdekelne! :K
Túlfizetés nem jöhet szóba, mert a rossz adat rendre több száz/ezer helyett pár forint volt.
Az meg egy érdekes kérdés, hogy helyesen számolhatja-e az összesített forgalmi adatok alapján az illetéket helyesen a rendszer? Nem hinném, pont a húszezres illetékmentes rész miatt. Akkor pedig banki szinten, számláktól függetlenül, de tételenként kiszámolná helyesen az illetéket, és utána számlánként újra kiszámolja tételenként az illetéket helytelenül? Ez nekem felesleges és értelmetlen duplikáció a számítási eljárásban.
Nem vagyok informatikus, de ha az utóbbi lenne, akkor az nekem egy elég gányolt megoldásnak tűnik.
Inkább tartom valószínűnek, hogy a rosszul megírt program miatt nem valós számok alapján adóztak. De ezt sosem tudjuk meg. :N

(#24005) axioma válasza sifarr (#24004) üzenetére


axioma
veterán

Nem lehet h a par Ft az a tr. adonak pont 0.3%-a volt? Szisztematikus hibat nehezebb ve'teni mint megjelenitesit [gyakorlatilag formazasit], foleg h regen nyersen 3 ezrelek volt a kozlekedo adattartalom mind1 hol kapta meg a szorzot, a valtozas utan ezt at kellett rakni a backend-be mert bonyolodott, siman lehet h a frontend meg tovabbra is szorozgatta...

(#24006) sifarr válasza axioma (#24005) üzenetére


sifarr
senior tag

Nem lehet h a par Ft az a tr. adonak pont 0.3%-a volt?
Nem hinném.
Itt vannak a márciusi adatok.
2 utalás volt, 135.600.- és 25.800.- = 161.400.-
Tr. illeték alapja
115.600.- és 5.800.- = 121.400.-
Tr illeték
121.400. x 0,003 = 364,2
A kivonaton szereplő (téves) illetékösszeg: 1,58

A tr illeték 0,3 %
364,2 x 0,003 = 1,0926
Tehát nem stimmel a feltételezéseddel.

De pl. februárban 3 tétel, 20 ezrekkel csökkentett alap 207.650., valós illeték 622.95, a bank szerint pedig 2,69.
Így ment évek óta.

(#24007) axioma válasza sifarr (#24006) üzenetére


axioma
veterán

Hat akkor nagyobbat benaztak... csakk tippeltem.

(#24008) Manitou válasza INGJOKE (#23949) üzenetére


Manitou
addikt

Most reggel aktiváltam, meg előtte elolvastam a feltételeket. Arra voltam kiváncsi hogy ez adóköteles lesz e, amit pénzt visszaadnak, de le van írva, hogy nem az.

Van a listában aliexpress is :DDD 4% cashbacket ad rá.
2-10%-ig vannak visszatérítések ahogy nézem.

[ Szerkesztve ]

(#24009) andrás47


andrás47
senior tag

Üdv ! Gránit bankot hogyan kell átköltöztetni régi telefonról az újra , és milyen adatokat fog majd kérni ?

(#24010) bigdady válasza andrás47 (#24009) üzenetére


bigdady
nagyúr

Újon szedd le az appot és jelentkezz be

(#24011) sajtos365 válasza andrás47 (#24009) üzenetére


sajtos365
tag

Az új telón letöltöd az appot és regisztrálsz, a régi appot inaktiválja ekkor. Nekem ez a tapasztalatom.

Felhasználónév, jelszó meg talán telefonszámot kér.

(#24012) andrás47 válasza sajtos365 (#24011) üzenetére


andrás47
senior tag

Köszönöm, mindkét teló megvan még, tőrőljem először le a régiről, (azon most nincs net sem bekapcsolva, csak az új telón)most próbáltam, de nem sikerült egy órát dobot be az appra, gondolom zárolta valameddig de ezek szerint nem fogad el így valamit, pedig amiket kér jónak kell, hogy legyen. Próbáljam máshogy?

(#24013) sajtos365 válasza andrás47 (#24012) üzenetére


sajtos365
tag

Az új telón a bejelentkezést használd.

(#24014) .tnm válasza andrás47 (#24012) üzenetére


.tnm
addikt

Nem kell törölni a régiről. Amint beléptél az új telón a régi kiléptet.

De lehet, hogy megint valami baj van náluk. Ha nem tudsz az újon belépni (nem jön sms, vagy nem jelenik meg az a felület, ahova ve kéne írni az sms-ben küldött kódot), akkor szerintem várj holnapig.

It's a rare occurrence, like a double rainbow, or someone on the Internet saying, "You know what? You've convinced me I was wrong."

(#24015) andrás47 válasza .tnm (#24014) üzenetére


andrás47
senior tag

Olyan felület nem jelenik meg ahová sms kódot lehetne írni, meg telefonszámot sem kér, azt kérdezi ügyfél vagyok, vagy az akarok lenni.
Kivalasztom hogy ügyfél vagyok beirom amiket kér utána egy óra jelenik meg gondolom zárolja egy ideig, most nem próbáltam újra, megint engedné hogy beírjam, csak nehogy letíltson, telefonszámot nem kért egyáltalán.Mindegy akkor várok egyenlőre.

(#24016) Sanyi.mTs


Sanyi.mTs
addikt

Most jött értesítés George appban (erste) moneyback lehetőségről, akár bankkártya használatával is.
Van valami infótok erről? Van valami beugratós rész benne?

(#24017) sajtos365 válasza andrás47 (#24015) üzenetére


sajtos365
tag

Gondolom kilóg a képernyőről a szövegmező, próbáld meg oldalra fordítani a telót vagy megnézni a frissítést, esetleg újra telepíteni az appot.

Ha nem sikerül akkor írj nekik szabad formátumban levelet.

(#24018) .tnm válasza sajtos365 (#24017) üzenetére


.tnm
addikt

nem hiszem, valószínűleg ugyanaz van, mint anno rr-13-nak volt, főleg ha sms se jön.
telefonszámot nem kéne kérnie, hiszen azt megadtad a bankszámla nyitásakor (az előző telefonra telepítéskor is kellett)

It's a rare occurrence, like a double rainbow, or someone on the Internet saying, "You know what? You've convinced me I was wrong."

(#24020) andrás47 válasza .tnm (#24018) üzenetére


andrás47
senior tag

Üdv ! Ezt esetleg lehet tudni mi volt:" valószínűleg ugyanaz van, mint anno rr-13-nak volt, főleg ha sms se jön" mégis merre induljak majd ? Mert nem jön sms sem. Köszönöm

(#24021) bigdady válasza andrás47 (#24020) üzenetére


bigdady
nagyúr

Telefon nekik

(#24022) andrás47 válasza bigdady (#24021) üzenetére


andrás47
senior tag

Köszönöm majd az lesz, olvastam visszamenőleg a hozzászólásokat, lehet még elérni sem lesz egyszerű, illetve megoldást találni mennyi telefonálással sikerül majd...

(#24023) ferenck


ferenck
senior tag

CIB ügyfélajánló program 2022 május 31-ig. 20.000,- Ft. jóváírás. > Részletek <
Ha érdekel, írj és küldök egy ajánló kódot.

Apróhirdetéseim: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/ferenck/

(#24024) w.miki


w.miki
veterán

Gránit Bank / curve / Revolut alkalmazást lehet egyszerre két telefonon használni?
Vagy kell valami trükk?

[ Szerkesztve ]

Olcsó kütyük: http://tiny.cc/fbkutyu

(#24025) .tnm


.tnm
addikt

Gránitot biztos nem, a többit nem próbáltam.

It's a rare occurrence, like a double rainbow, or someone on the Internet saying, "You know what? You've convinced me I was wrong."

(#24026) pictigjis válasza .tnm (#24025) üzenetére


pictigjis
senior tag

curve nem
revolut igen

(#24027) INGJOKE


INGJOKE
veterán

A Parkba megyünk bulizni és csak telefont, vagy azt se csak órát vinnék. A George appban hol lehet beállítani a napi limitet/ db számot?

(#24028) Jim74


Jim74
nagyúr

Sziasztok!

CIB-nél 2022.05.12-én 22:00 órától 2022.05.13-án 04:00-ig alkalmazás frissítés miatt karbantartás lesz.
Szerintem mindenki intézze el előtte a banki ügyeit, vegyen fel kp-t, mert a korábbi tapasztalatok alapján kb. jövő hét kedd délutánra fog működni normálisan a rendszerük a leállás után. :DDD
Ráadásul péntek 13-a is lesz... :DDD

(#24029) vacs válasza Jim74 (#24028) üzenetére


vacs
veterán

Fő az optimista hozzáállás... :D

[ Szerkesztve ]

(^)(>.<)(^)

(#24030) Jim74 válasza vacs (#24029) üzenetére


Jim74
nagyúr

Csak a rutin meg az évek. :DDD
De csalódjunk kellemesen, én szurkolok nekik. :C

[ Szerkesztve ]

(#24033) bigdady


bigdady
nagyúr

Gránitnàl a csomag módosítás hogy megy és milyen sűrűn lehet? Vki tudja? :R

(#24034) dptrsk válasza bigdady (#24033) üzenetére


dptrsk
addikt

Havonta, szabadformátumú levélben, kövi hónap 1től él az új

(#24035) cocka válasza bigdady (#24033) üzenetére


cocka
veterán

Ha jól emlékszem 1000 Ft az egyszeri díja.

(#24036) Narxis válasza Jim74 (#24028) üzenetére


Narxis
nagyúr

Neeeeeeeee :Y Tényleg fel kell készülni kp-val, nem vicc... Amúgy utána az appot is frissíteni kell majd állítólag.

Thanos was right.

(#24037) INGJOKE válasza INGJOKE (#24027) üzenetére


INGJOKE
veterán

Erre valaki? :)

(#24038) sifarr válasza Narxis (#24036) üzenetére


sifarr
senior tag

Tényleg fel kell készülni kp-val, nem vicc...
A kártyák használatával sosem volt gond. Legfeljebb a limitet állítsd át előre, ha szükséges.

Amúgy utána az appot is frissíteni kell majd állítólag.
Nem állítólag, hanem biztos. A régi (jelenlegi) app nem fog működni holnaptól.
Előre látható, hogy sok ügyfél 13-án reggel be akar lépni az appba - és nem fog menni. Jön majd az anyázás, írogatás a Play-re. Pedig csak frissíteni kellett volna. Pedig kapott előre értesítést mindenki ...

Én egyébként bizakodom, hogy minden rendben lesz.
Inkább arra vagyok kiváncsi, hogy milyen funkciókkal bővül az app, illetve a CIB Online. És hogy végre a régi Internetban (javas) nyugdíjazható-e.

(#24039) cocka válasza sifarr (#24038) üzenetére


cocka
veterán

Pedig csak frissíteni kellett volna.

Normál esetben ez automatikusan megtörténne, ha kiadják a frissebb verziót nem?

sok ügyfél 13-án reggel be akar lépni az appba - és nem fog menni.

Remélem hard tokennel továbbra is működni fog a sztori.

végre a régi Internetban (javas) nyugdíjazható-e.

Na ne! A régiben az a jó, hogy minden egy felületen gyorsan intézhető. A webes hulladéknál meg százezer kattintás ugyanaz, és ugyanannyi területen, amin a komplett internetbank progijuk elfér, tizedannyi infót mutat a honlapon. Görgess meg kattingass. Mert egy banki felületen aztán kurva fontos, hogy a 4K-t is teljes területén kitöltse. Minden elem óriási betűkkel van írva, közötte meg km-es távolságban egymástól űrök.

(#24040) sifarr válasza cocka (#24039) üzenetére


sifarr
senior tag

Normál esetben ez automatikusan megtörténne, ha kiadják a frissebb verziót nem?
Igen is meg nem is. A Google Play-en automatikusan frissülni fog. De az ügyfél mobilján a frissülés nem azonnali. Ez ügyfél mobiljának a beállításaitól függ, amire a banknak nincs ráhatása.

Remélem hard tokennel továbbra is működni fog a sztori.
Ebben biztos lehetsz!

Na ne! A régiben az a jó, hogy ...
Nem akarok veled vitát!!! Maradjon meg a javas örökre és még 2 évig! :K Nekem az is jó.

Azért ha minden funkció beköltözik az appba és az Online Bankba ... akkor is megtartani, fejleszteni, karbantartani a régit ... költeni rá ... egyre csökkenő számú használó kedvéért ... vannak kétségeim, hogy megmaradna a régi.
Azt tanácsolom, hogy szokd a váltás gondolatát. Vagy a platformét, vagy a CIB-ét.

(#24041) sifarr


sifarr
senior tag

A CIB appot frissítettem. Utána simán beléptem, nem volt gond, lassulás sem. Új funkciót keveset találtam.
Bevezették a QR kódos fizetést, fogadást.
Az átutalásoknál láttam még változást. Egy rakat utalási paramétert be lehet állítani (pl. utaló, fogadó típusa, utalás jogcíme, stb.), itt az értéknap meghatározhatósága sz új. Eddig - azt hiszem - ez nem volt, vagy én nem vettem észre, mert sosem használom. De az rendszeres utalás lehetőségét még nem találom, amit viszont használnék.
Szóval ennyi. Alaptalan volt a para. :)

(#24042) Jim74 válasza sifarr (#24041) üzenetére


Jim74
nagyúr

Kicsit mintha gyorsabb is lenne a mobilapp. :C
Szerintem azt is módosíthatták volna, hogy a megbízások listájánál azonnal az utolsó megbízásokat mutassa csökkenő sorrendben, ne a 2020. májusiaktól növekvőben. Így minden alkalommal kézzel rá kell szűrnöm az előző hónapra.
Bár lehet, hogy ez csak engem zavar...

(#24043) sifarr válasza sifarr (#24041) üzenetére


sifarr
senior tag

Alaptalan volt a para.
Elhamarkodott megállapítás volt. :(((
Próbáltam egyet utalni. A végén, az aláírás után megszakadt, kilépett az appból, az utalás nem teljesült.
Na, akkor ma megint nehéz, munkás napjuk lesz a CIB-es szoftvereseknek. :D

(#24044) tahepa


tahepa
senior tag

... a károgóknak jelezném, hogy frissítettem a Cib mobilalkalmazást és minden probléma nélkül be is tudtam lépni. Amit eddig próbáltam az működik.

(#24045) vacs válasza tahepa (#24044) üzenetére


vacs
veterán

Fölötted írták, hogy pl az utalás nem működik!

(^)(>.<)(^)

(#24046) tahepa válasza vacs (#24045) üzenetére


tahepa
senior tag

"...Amit eddig próbáltam az működik..."

(#24047) sifarr válasza vacs (#24045) üzenetére


sifarr
senior tag

Fölötted írták, hogy pl az utalás nem működik!
Az előbb próbáltam nem az appban, hanem a webes Online Bankban utalni. Sikeres volt.
Mivel az app és az Online lényegében egy rendszer, ezért feltehetőleg már az appban is működik az utalás.

(#24048) Fifi


Fifi
őstag

Nálam a CIB-es appban a szerződéseim eltűntek. Még szerencse, hogy lementettem őket.

Csak 1db maradt meg, ami listában "CIB Előrelépő Személyi Kölcsön xxxxx - Jóváhagyó levél"-ként szerepel, megnyitva meg a bankszámla szerződésem hatályba lépéséről tájékoztató levél ... Természetesen semminemű kölcsönöm nincs náluk.

[ Szerkesztve ]

(#24049) aprokaroka87


aprokaroka87
nagyúr

Üdv!

Az létezik hogy bizonyos bankok esetén gondok vannak az internetes vásárlással?

Nekem ma pl 3. alkalommal sikerült csak befizetni a Yettel számlát, 2 alkalommal nem küldte az MKB ( BB ) app az értesítést, hogy hagyjam jóvá.
3. alkalommal már küldte, a Yettel Bariont használ.

Aztán Ismerősömnem meg a Vodafone számláját akartuk befizetni, ott látszólag minden rendben, viszont nagyon űgy tűnik nem vonja le az összeget.
Vodafone részéről sem, Vodafone Simple Pay-t használ.
Itt Erste Bank-rol van szó

Szóval nem tudom el dönteni hogy ez Bank hiba vagy pedig a 2 Barion / Simple Pay hibája.

[ Szerkesztve ]

(#24050) cappa72 válasza aprokaroka87 (#24049) üzenetére


cappa72
nagyúr

Ma (még) nem , de korábban volt olyan nap, amikor találkoztam hasonló anomáliákkal. Másnapra minden rendben volt.

Ne feledd: péntek13 van :B

Selenia 5w-40 motorolaj eladó! Na meg 4db Ford Kuga TPMS szenzor, 12k-ért

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.