- sziku69: Szólánc.
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- f(x)=exp(x): A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- eBay-es kütyük kis pénzért
- GoodSpeed: Aquaphor Modern víztisztító
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- sh4d0w: Árnyékos sarok
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
-
LOGOUT
Ez a topik a World of Warcraft világát érintő kérdésekkel, történetekkel és beszámolókkal foglalkozik.
►Hivatalos rendszerkövetelmények WoW-hoz◄
►Blizzard által támogatott videokártyák listája◄
Prohardveres, Blizzard in game Community
WoW Token goldárfolyama
Új hozzászólás Aktív témák
-
GoTReX
őstag
Köszönöm a válaszokat,de akármilyen abszurd most a Blizzard app shopban a legolcsóbb 12.99Euro. Máshol ez 16-18 euró minimum.
-
TBT
addikt
válasz
GoTReX #81297 üzenetére
Hivatalos oldalon. A cd kulcsos oldalak megérezték a kiegészítő érkezését, így mindenhol emeltek az áron, gyakorlatilag a Blizzard Shopjában most olcsóbban 1-2 euróval olcsóbban lehet hozzájutni a havidíjhoz, mint a kulcsos oldalak némelyikén. Vannak olcsó próbálkozások most is, de azoknak eléggé érdekes a forrásuk. Nem tudom, hogy a Blizzard ilyen miatt szokott-e bannolni, vagy sem, de én inkább nem vállalnám be. Van 1-2 megbízható oldal is, de ott most perpill drágább, mint a Blizzardnál. Illetve ez a pénz legalább a Blizzardhoz megy, nem pedig valami random emberhez.
-
GoTReX
őstag
Hol érdemes mostanában Prepaid kártyát venni? Nagyon rég nem foglalkoztam ezzel ,anno volt egy srác aki adta-vette de már szerintem nem aktív. 30 napos kellene.
-
TBT
addikt
Az örök kérdés!
Horda vagy Szövetség?
A PC Gamer következő száma:
A szerkesztők a Bensi Kvínt preferálják.
-
Plata
félisten
válasz
GoTReX #81290 üzenetére
Részemről egyértelmű.
Bronzebard.
Ott nincs magyar.
Nekem két éve az az elsődleges.
Van is 14 karim ott.
Másodlagos Arathor,de horda oldal.
Bronzebard a kedvenc de az full alli.
Arathoron azért lett 9 hordás karim mert Legion kiegben jött argus amit rühellek.Így arathoron kipróbáltam a hordát.Bronzebardon nem lehetett több karim. -
GoTReX
őstag
Szerintem egyenlőre elég lehet ez az 5ropis beruházás. A bfa 12k+ 5k feltöltést most még hagyom , ilyen hirtelen fellángolásra. Szóval marad a sima feltöltőkártya és utolsó kieg kivételével az összes terület+funkció. Battlegroundozni akarok úgyis most. Tudok olyan Floating Text szerű adont adni , ami kiírja asebzést/hatásokat? Sajna a Floating Text out of date. Ja és melyik realmre szavaznátok?
-
GoTReX
őstag
Sziasztok
Hallottam most jön ki a WoW kieg. vagy már ki is jött. Én anno a nem túl jól sikerült Pandánál hagytam fel a Wowozással
Milyen formában érdemes ezt pótólni, van még Battlechest? Nekem még az is új volt hogy régi Accountra végtelen mennyiségű hőst lehet kezdeni ,csak level 20-ig. Anno ha jól emlékszem a feltöltő lejártával menün belülre sem engedett.
-
KraX
őstag
válasz
Csapoati #81280 üzenetére
Nekem egyaltalan nem gond a lassab fejlodes. Nem sirok miatta. Alapvetoen tetszik a jatek. Jonak tartom az allied fajokat is. Nagy kedvencem a night elf a jatek indulasa ota de hordazom jopar eve es most vegre tudok inditani nightborne-t ami alapbol nagyon tetszett legionben es a legion mint kiegeszito is nagyon nagyon tetszett. Az egyik legjobb kieg eddig (wod-ot hagytam ki egyedul).
-
Redcaster
őstag
válasz
Jack Oneill #81281 üzenetére
Semmi ilyen jellegű problémám nincsen. Próbáld meg kikapcsolt addonokkal.
-
Jack Oneill
veterán
Másnál is lehetetlen normálisan játszani a játékkal napok óta, amióta a frissítések jönnek? Gyakorlatilag nem tölt be, kidob, picit tudok játszani, aztán kidob megint, aztán nem tölt be, ez már elviselhetetlen.
-
Csapoati
nagyúr
Tegnapi hotfix:
Melee and spell damage of creatures below level 100 reduced by up to 16%.
Health of creatures between levels 15-100 reduced by up to 24%.Jól sikerült kiszámolni nekik elsőre.
-
Jack Oneill
veterán
válasz
huntenseN #81276 üzenetére
Ne garafika resznel keresd a megoldast, hanem alatta advanced talan. Azon belul van egy beallitas, amivel homalyosabb lesz a kep. Nem tudom, melyik az, majd ranezek, de nekem is homalyosabb lett. Frissitesek utqn meg ugye allandoan magatol elallitodik minden, ezert tudom. Talan post process a neve. Nezd vegig. Azt kikapcsolva tokeletes.
-
huntenseN
tag
Sziasztok!
Prepatch óta homályos a játék.. mármint a kép.
A betűkön látszik leginkább, de az egész játék fura..
Windowed Fullscreen (mert ugye már csak ez maradt..)
1920x1080 lowtól ultráig mindent megnéztem.
Screen scale 100% (200%-on is ugyan olyan)
Élsimtást próbáltam az összeset mindenféle variációban, nem segített.
Más játékban nincs ilyen problémám.
Vga driver legrissebb, szóval tényleg minden alap dolgot megnéztem..
Találkoztatok hasonlóval? -
Peetey91
senior tag
válasz
muszurkefal #81271 üzenetére
Én is így gondolom. Egy zárójeles feature-nek azt mondom oké lenne, de mint húzó opcióként emlegetni a kieg kapcsán nekem az ugrik be, hogy WoD 2.0 incoming (számomra egy értékelhetetlen kiegészítő volt). Ami abból a szempontból nem baj, hogy hátha a BfA után összekapják maguknak és kiadnak egy Legion 2.0-t is.
Na de még nem temetem előre, a pvp módot pl. kifejezetten várom, örülnék neki, ha aktív world pvp lenne, eventekkel, guildekkel. -
muszurkefal
aktív tag
válasz
Peetey91 #81268 üzenetére
Csak én gondolom itt úgy, hogy az ún. allied races csak re-skin tauren, blood elf, dwarf és night elf stb?
Számomra kb. semmit nem tesz hozzá a játékhoz, annyi, hogy most már az allis nyálcsorgató 10 éveseknek is van olyan female karakteropciójuk, amire csoroghat a nyáluk.
Mondom ezt úgy, hogy 3 blood elf female karakterem van -
Plata
félisten
válasz
lakisoft #81269 üzenetére
Nekem BfA-ból csak a dark iron törp jött be,de azért is melózni kéne,repuzni meg öcsiket szerezni.
Utána kezdhetnék 20-as szinten egy karit,amivel újra fel kéne mennem 120-as szintre.
Még van két havi előfizum,de lehet több nem nagyon lesz.
Főleg mivel bejelentették az Age of Discovery kieget a másik kedvenc MMO-mhoz,bár a Victory is Life kieg csak júniusban jelent meg,a napokban sikerült befejeznem 100%-ra.
Úgy néz ki a Discovery sokkal összetettebb kieg lesz,úgyhogy ideje elkezdenem farmolni,mert gondolom ez is olyan 125 dollár körüli lesz.Elég sok változást és újdonságot fog hozni,szal nálam valszeg ütni fogja BfA-t. -
Peetey91
senior tag
Nem vagyok benne biztos, hogy annyira sürgetni fogja a Blizz ezt a leveling gyorsítást. A BfA egyik “nagy újítása” ugye ezek az reskin -akarom mondani allied- racek, ezeket meg minél lassabban szintezik fel a játékosok annál tovább fizetnek elő... Akinek meg unalmas az vesz egy boostot. Vagy foglalkozik a main karijával, vagy unsubscribe.
-
Plata
félisten
válasz
Lajtorja #81264 üzenetére
Nem.
Mostani szintezés szar.
Amíg 90 nem leszel kész trágya.Druidámat kb 80 óra alatt húztam 100-ra.Úgy hogy 90-100 pár óra volt.Gorgorond bónusz küldi és timewalking insta felhúzott pár óra alatt.10-60 közt pocsék volt szintezni,60-80 unalom.80-90 brutál rossz.
Monk karim 51.Nem megy tovább semmi kedvem hozzá.
Troll rugó 23-ig ment.worgen druid 32.panda monk 51.higmountain tauren sámli 23.
De nem mennek tovább,nincs kedvem szarakodni ebben a rendszerben. -
Lacee1986
senior tag
válasz
Yodamest #81256 üzenetére
Ez a játék sose volt ilyen, mindig is baromi lassú volt és ezért "is" szeretik sokan. A mostani változtatáskkal pedig csak lassítottak. főleg hogy majdnem minden GCD-n van.
@Lajtorja: Abban teljesen igazad van, hogy mindig lesznek olyanok, akiknek nem tetszik valami. Ez mindig is így volt. Nem lehet mindenkinek megfelelni. Engem például az lep meg, hogy mennyi embernek van baja a szintezéssel, holott az aktuális játék talán 10%-át teszi ki. De ez is egy másik vélemény.
-
Lajtorja
aktív tag
válasz
Yodamest #81251 üzenetére
Kár volt blizzardnak az ilyen és ehhez hasonló dolgokban az amúgy szerintem elenyésző számú, de annál hangosabb panaszos játékosbázisra hallgatni.
Egyeseknek nem volt jó, hogy csak végigrohansz az instákon és triviális a szintezés, bár senki nem tartott pisztolyt a fejedhez, hogy te bizony nem csinálhatod végig a zónát annak ellenére, hogy szürkék a questek. A régi rendszerben volt opciód gyorsan is szintezni, ahogyan azt se tiltotta meg senki, hogy az utolsó loremaster acsiig mindent kipipálj.
Hozzátenném, hogy most sem lassú szintezni. Aki a régi rendszerben is hetek alatt húzott fel egy karit, annak most is annyi kell nagyságrendileg, aki megvolt 12 óra alatt, annak most 14, na bumm. Sokadik karinál úgy is tudod mi merre, elsőre meg tessék szépen szenvedni vagy alternatívának ott a boost.
Engem nagyon zavar az, hogy blizzard a profitmaximalizálás miatt ennyire próbálja mindenki igényét kielégíteni. Egyre nagyobb katyvasz lesz, nincs olyan ami mindenkinek tetszik, ami meg valamennyire tetszik az emberek bizonyos részének, az igazán tetszeni senkinek se fog. Remélem érthető mire gondolok
Ha meghívnak egy házibuliba, akkor érkezés után nem az az első dolgod hogy kritizálod a zenét és beraksz valami szerinted jobbat. Vagy ha igen, akkor rossz helyen jársz, viszlát. Mióta ez a Hazzikostas gyerek van a porondon sajnos egyre gyorsabb ez a jelenség: "Dehát ő is fizet érte"
Nagyon zárójelben jegyezném meg, 350 napnyi vanilla playeddel, hogy ugyan ez lesz vanilla szervereknél is. Megy majd a vita, hogy teljesen olyan legyen, mint volt, vagy egykét kényelmi funkció azért belefér. Ha ki is fog jönni biztos vagyok benne, hogy egy nagyon lite változatban. Hány ember farmolna hajnalig felwoodban répát, hogy legyen esélye Loathebet ölni? A legtöbben lvl40-et se lépnék meg mount nélkül és már megunnák. Le lesz szépen butítva, el lesz kérve egy jelképes összeg érte és mindenki elmondhatja majd magáról, hogy ő kijátszotta vanilla kontentet is.
Nekem pl baromi unszimpatikus a kikapcsolható pvp, de elhiszem, hogy másnak ez megváltás. Másnak az a gondja, hogy miért nem lehet repülni azonnal, én örülök neki, hogy nem lehet... bár így hogy bizonyos százaléknyi erőkülömbségen belülre skáláz a rendszer outdoor is... így végülis mindegy.
TL;DR: nem lehet olyan játékot csinálni, ami mindenkinek tetszik, de ha megpróbálod az garantáltan nem vezet jóra hosszútávon.
-
ldave
félisten
Én pl rugóval nagyon élvezem azt a játékélményt, hogy szépen egyesével vadászom le az ellenfeleket. DK-val meg berántom én is a fél pályát. Mindkét játékstílusnak működnie kell.
-
pckownz
őstag
válasz
Yodamest #81260 üzenetére
Veszel egy jatekot, karakter boost contenthez igazodva.
2-4 nap questing, 1 nap normal dungeon, 1 het rhc. Innentol siman megvagy a mythic, esetleg alacsony M+, LFR/pug normal szintjen.
D3-ban is, felhuzod a karidat, majd fossa halsz mindent napokig, mire lesz 4 szet itemed seasonban..
Ha pedig porgos jatek mechanikat akarsz, nezzel videot mythic raidrol. Egy kezdo szemevel ugyan olyan erthetetlen, mint egy GR90, vagy OW vagy HotS meccs. En pvp-ben nem vagyok tul jartas, pont tegnap neztem egy sracot twitchen (method valaki) arenazni, nehezen tudnam elkepzelni magamat ilyen szintu porgessel. -
Yodamest
veterán
jó azért nem kell sarkítani
a keverésről meg csak annyit, hogy a játékait már nagyon szépen összekutyulta a blizz , a diablo tele van wow abilitykkel, az overwatch detto, a hotsban az összes univerzumuk hősei, képességei megtalálhatóak, saját magából merít ötleteket a blizz már jó ideje. Akkor ennyi férjen már bele
Az összes játékuk a mai trendek szerint pörgős, gyors, könnyű belevágni easy to pick up ugye, csak a wow a kivétel és nagyon nem passzol az egész tematikájukba. Ez egy lomha unalmas játék lett az idő függvényében és nem divatos pedig az lehetne kis korszerűsítéssel.
-
bgufo
csendes tag
válasz
Yodamest #81256 üzenetére
A WoW egy MMO RPG a D3 meg egy A(ction)RPG/hack and slash móka. Mindkettő jó de nem kéne keverni. Ezzel az erővel ha már úgyis van űrhajó ugye a Vindicar akkor simán lehetne a wow egy űrszimulátor is Elite klón sokkal jobb lenne űrharcok meg más bolygók meg felfedezés lézerágyúk, szimulátorként VR-ban... ja várj nem.
-
Yodamest
veterán
-
ASSMA
csendes tag
A kommentedből elégé látszik mennyire gyerekes vagy, de azért megsúgom, hogy a "ötleted" konkrétan megölné az egész játékot, bár amennyire halott már így is a PvP már elég nagy tehetség kéne ahhoz, hogy ennél is halottam legyen LMAO.
Amúgy meg jelenleg is eshet epic is a random, fejlődés során megölt npckből is, csak olyan kis eséllyel, hogy max ah-n látod az itemet (azt ez így van kb. mióta létezik a wow).
-
Yodamest
veterán
válasz
Cathfaern #81252 üzenetére
hát reméljük talán tüzetesebben átgondolják most a dolgokat.... a wownak jól is állt az a diablo like élmény amit eddig nyújtott leveling közben, tehát húzzuk a mobokat 5-10-sével, durrognak a spellek az AOE-k stb és haladás van. Én simán elvinném ebbe az irányba még jobban, hogy felpörögjenek a dolgok, mert a pörgés hiánya miatt unalmas. Lore szempontból is hatásosabb az egész, hogy pl. nem egy vacak murlockkal állunk le harcolgatni, hanem behúzunk egyszerre egy fészekajnyit és szétcsapunk köztük. A lootok meg potyoghatnának jobban szintén ilyen diablo módra, akár eshetne epic cucc is innen onnan a lényekből, hogy valami pezsgés legyen az egészben.
Ez a régimódiság már annyira öregessé teszi a játékot, itt faszán pörögni kéne a dolgoknak, nem tudok mást mondani. A spellek is lehetnének kisebb cd-n, warriror charge pl.: 3 sec simán adná, de ugyanígy mage freeze spellek is 3 sec mind stb, szóval nem baxná el a pvp-t sem csak minden gyorsabb, adrenalin dúsabb lenne.
Questek adhatnának random ládiákat, amikben random epic cuccok lehetnének így érdemes lenne megcsinálni őket és nem csak az achi miatt. Nemtudom én így látom, annyira fasza lehetne ez a játék egyébként. Sokkal ösztönzőbben hatna, hogy leülj elé játszani, ha tudnád, hogy bármikor eshet egy epic cucc, tudnád, hogy 1 óra alatt 2-3 ÉRTÉKES szintet is tudsz lépni és hasonlók. -
Cathfaern
nagyúr
válasz
miqlas #81250 üzenetére
Stat meg egy esetleges level squishnek semmi köze a lore-hoz, meg úgy általában a player és npc karakterek erősségének sincs. Ha nem így lenne, az azt jelentené, hogy Arthast meg tudna ölni egy random nyúl MoP-ból
Yodamest
Ja, de sajnos itt csak arról van szó, hogy a lvl60-80 részt rendbeteszik (jelentősen lassabb, mint a többi), meg hogy amit a stat squish behozott bugokat kijavítják. De az önmagában édes kevés. -
Yodamest
veterán
A Blizzard már dolgozik a fejlődés helyrehozásán
"Egy szó, mint száz: A jelenlegi fejlődési rendszer nem az, amit szerettünk volna és mindenféleképpen megoldjuk majd a hibát."
Na ez azért biztató végre
UI: írják, hogy nem tudják mi a hiba stb, de nem értem miért feltétlen a gearben, mobok hp-jában, sebzésben keresik a fejlődés hibáit, miért nem lehet egyszerűen megduplázni az xp rátát ha már több idő mindennek a megölése. Most attól, hogy visszaveszik megint a mob hp-t nem lesz jobb az élmény, de lassúnak ugyanúgy lassú lesz. Szvsz egész egyszerűen kevés az xp amit kapunk, mind a mobokért, mind a questekért.
-
miqlas
őstag
... engem a tudat zavarna, hogy eddig 120-as volt „nagyfiús”, most meg 60-as „tini” lett!
Komolyra fordítva a szót! Természetesen csak agyban zavaró a dolog, hiszen ha a játék-mechanikát is hozzáigazítják, simán élhetõ lenne a dolog, de engem akkor is zavarna, fõleg úgy, hogy tudom, hogy a jól hangzó 120-as szinttel is megoldható a dolog!
Ez a stat squish is kicsit túl lett tolva (szerintem), hiszen így bõven a WoD statok alá mentek, ahol még talán a Blizz „mesélõinek” az álmaiban sem léteztek az artifact fegyók!Persze sztori mesélés szintjén megmagyarázható az ekkora bukta is azzal, hogy feláldoztál magadból is némi életerõt, nem csak az artifact fegyvered buktad! Ehhez azonban az kellene, hogy egy új karakter WoD-ban fejlõdve elérhesse az ottani eredeti maximumot (párszázezres hp szint - ha jól emléxem), majd a Legion végén bukja az egészet ahhoz, hogy mehessen a BfA storyline-ba ...
-
Yodamest
veterán
válasz
malacka87 #81247 üzenetére
Nem összeszedett így a játék, ennek úgy kellene működnie, hogy teszem azt lvl 25-ön már előre jelezze nekem a játék, hogy de jó lesz nekem a lvl 26 mert akkor megkapom a devilstrike vagy deathbolt képességet. Egy szintlépés azért szintlépés, hogy valamiért több legyen tőle a karakter, nem azért hogy ne legyen jelentősége. A jelenlegi ütemben amúgy is borzalmasan sok a 120 szint, szerintem leültetsz 10 havert a játék elé és hagyod őket a kezdő zónát megcsinálni, majd lvl 10-en közlöd velük, hogy még 110 szint vár rájuk, hát instant lépnének is ki kivétel nélkül.
-
Cathfaern
nagyúr
válasz
malacka87 #81247 üzenetére
Azért baj, mert a Blizz láthatóan nem tudja kezelni. Max. szinten mindegy, hogy mennyi a tényleges max szint, tehát aki nem akar altozni, az nem érez különbséget lvl60 meg lvl120 között. Viszont a fejlődési élmény jelenleg borzalmas, erre megoldás lehet (!) a szint csökkentés. De had fordítsam meg a kérdést, miért baj ha lecsökkentik a nem 120 hanem 60 lesz a karaktered neve mellett?
Jack Oneill
Passz, évek óta nem használtam recountot. -
Yodamest
veterán
válasz
Cathfaern #81240 üzenetére
Igen ennek úgy lenne értelme ha koharens egész lenne minden, egyből mehetnél bárhová és hiába nem vagy lvl capen ott lennél a többi maxos szintű között az endgémben. Aki már maxos az a különböző world eventeket csinálná éppen, te pedig mivel még fejlődésben lévő szervezet vagy a questeket tolnád, de ott lennétek közel egymáshoz és nem éreznéd, hogy gyorsan kell haladnod mert kimaradsz valamilyen tartalomból. Valami hasonlót simán eltudnék képzelni, elég utópisztikusan hangzik, de nem látnám akadályát.
-
lakisoft
veterán
Tegnap megint instabilitási problémáim voltak ahogy a felvezet q-t csináltam. 1 karakteremmel a prepatch óta nem tudok bejelentkezni mert azonnal dc-t kapok.
Másnál is volt hasonló?
-
Lacee1986
senior tag
Aki esetleg még nem találta meg, tegye fel a World Quest List nevű addon-t. Kiváltja a régi World Quest Tracker-t.
-
ldave
félisten
Tényleg, a world quest dolog megmarad BfA-ban is valamilyen módon?
-
Cathfaern
nagyúr
válasz
Yodamest #81238 üzenetére
Igazából Legionben semmi jelentősége nem volt a szintnek. Ugye ahhoz, hogy unlockolj mindent, minden zónának a sztoriját végig kellett tolnod. Amivel meg is lett a 110 ha akartad ha nem. Ezt nyugodtan el lehet játszani későbbi kiegekben is, a szint korlát eltörlésével: keig kijövetelekor adott quest line-okat teljesíteni kell ahhoz, hogy mehess raidekbe / dungeonökbe / unlockold a kieg új dolgait (pl. world questek az új területeken). Szint követelmény és lépés nincs, csak végig kell menni a sztorin. Pár patch után ezen lehet enyhíteni, vagy el is lehet törölni, és akkor aki később kapcsolódik be, rögtön tudja tolni az endgame-et. Ezt össze lehet kötni egy teljes world scalinggel, tehát mondjuk van 60 szint amit meg kell lépned ahhoz, hogy a legújabb kieget elkezd. De ezt összehozhatod a korábbi kiegek bármilyen kombinációjából (szóval pl. csak BC -> WoD -> Legionbe mész, mert te oda vagy a démonokért
Vagy utálod a démonokat, de imádod a zombikat, szóval mész Vanilla -> WotLK). Ha nagyon jó akar lenni a Blizz, ehhez még össze is rakhat "ajánlott sztori sorozat"-okat, hogy aki nem ismeri annyira a lore-t meg a területeket, az is kapjon egy konzisztens sztorit (amit jelenleg nem fog kapni az aki lvl1-től 110-ig felfejlődik).
Régi területeket sose fogják már egyben felújítani, mint Cata-nál tették, túl sok munka, túl kevés eredménnyel, és semmit sem ad azoknak a játékosoknak, akiket nem érdekel az altozás. Azt fogják csinálni, mint amit most megcsináltak Arathi Highlands-el: egyesével felújítáják a régi mapokat, úgy hogy raknak bele endgame contentet is, tehát annak se kidobott fejlesztés akit csak a legutolsó kieg érdekel.
Jack Oneill
Cache-t nyugodtan törölheted, azzal nem veszik el semmi. Wtf mappa törlésével minden beállítás törlődik, igen. Addonokat is beleértve. Ha azt nem akarod, akkor ne töröld az egész mappát, csak a Wtf mappában lévő config.wtf-et, azzal csak a WoW kliens beállításai törlődnek (viszont nem biztos megoldja a gondot). -
Jack Oneill
veterán
válasz
Jack Oneill #81236 üzenetére
Wtf es cache mappa torlesevel minden beallitasom torlodik? Minden?
-
Yodamest
veterán
és ha egyszerűen nem lenne több szint már? tökéletes lesz rá az alkalom: a következő kieg helyett megcsinálnának egy 120->60 összevonást és utána már nem folytatódna a mókuskerék, hanem maradna permanensen 60 a max szint. Inkább foglalkoznának most egy ideig a játékélmény javításával, azzal, hogy legyen az egésznek egy egységes wow 2.0 képe, amit élmény elejéről elkezdeni játszani. Simán szentelhetnének egy időszakot ennek is végre már. Aztán max ha ez megvan akkor lehet továbbvinni a dolgot, de már akkor sem szintekkel, hanem az endgame kitolásával, mint ahogyan tették azt a legendás fegyverek fejlesztgetésével is.
-
Cathfaern
nagyúr
válasz
echterion #81222 üzenetére
Nagyon röviden ugye WoD-ban átmegyünk egy alternatív univerzum múltjába. Ott még él Gul'dan aki a mi univerzumunkban halott. Némi történések után jön a Burning Legion, Archi-val az élén, akit elgyepálunk, de Gul'dan-t az utolsó pillanatban átdobja egy portalon valahova. Mint kiderül a "valahova" a mi univerzumunk jelenje és egész pontosan az a hely ahol Illidan testét őrzik. Gul'dan onnan elhozza, és elkezdi előkészíteni a dolgokat, hogy Sargeras bele tudjon költözni a testbe. Ugye ezt akadályozzuk meg Nightholdban. -
Jack Oneill
veterán
válasz
Viktor77 #81235 üzenetére
A Details nagyon tetszik. Egy darabig hasznaltam, csak az nem osszesitve mutatta az eredmenyeket, hanem adott mob elleni harcra bontva. Tehat ahogy masik ellenfellel kezdett a csapat harcolni, az eredmenyek nullazodtak. Plusz havernal mas erteket mutatott, mint nalam. Pedig nagyon tetszett, foleg a ket ablakos uzemmod(damage,heal). Esetleg nem tudod, lehet-e Detailben allitani, hogy osszesito erteket mutasson, ne pedig adott fightra bontva?
Ez a Recount pedig szinten nem rossz, csak itt ugye nem tudok ket ablakot kirakni, hanem lapozgatnom kell az eredmeny ablakban. Ez sem rossz egyebkent, de minden jatek inditasnal plusz ablakok jelennek meg, amiket be kell zarnom. Havernal semmi ilyen nem jelenik meg, azert kerdeztem a cache es wtf mappa torleset.
Tehat Detailsrben lehet-e osszesito kimutatast real time? Es Recountban miert jelennek meg az ablakok? -
Viktor77
titán
válasz
Jack Oneill #81232 üzenetére
Details! vagy Skada.
-
Lacee1986
senior tag
válasz
Interceptor #81227 üzenetére
Fú de lélektelenek ezek a videók. Pont a játék hangulatát veszik el...
-
Jack Oneill
veterán
Aki használja a Recount nevű addont, annak nem jelentkezik olyan probléma, hogy minden játék indításnál, megjelenik két ablak a képernyő közepén (FPS számláló, meg még valami) ? Ebből mindig ki kell lépnem, mert nekem csak damage és healing kell. Nem értem, miért jelenik ez meg folyton. Ötlet? Wtf és cache mappákat esetleg töröljem?
-
malacka87
őstag
válasz
Roland861010 #81229 üzenetére
Nem rossz. Rage generálása jobb mint az armsnak. Itt van mit csinálni armson meg állsz és nincs raged!
-
Roland861010
veterán
Ki mit gondol a Fury Warrirol?
-
malacka87
őstag
válasz
Interceptor #81227 üzenetére
Asszem régebben volt. Azért 10-es grafikán 2-4k-ban még mindig elég szép a játék.
-
Interceptor
addikt
Nem tudom volt e már.
-
Danex
addikt
Annyira nem mentem bele, hogy van az új fejlődős rendszer, de ha úgy, hogy velünk scale-elnek a mobok akkor annyiban nem rossz, hogy én és az ismerőseim is úgy szerettek fejlődni, hogy ha elkezdek egy zónát akkor az A-tól Z-ig befejezem Achira.
Az eddigi rendszerben ez azt jelentette, hogy ha a minimum szinten kezdtem a zónát, akkor a zóna végére már a questek is csak zöldek voltak és 20asával húzhattam be a mobokat is, néha már xp-t se adtak, mert annyival gyorsabban jött az XP.
-
#81999360
törölt tag
12 éve játszok és a kezdetektől egy klánnal vagyok. Al'akir horda oldalon. Kb 50x változtattunk már realmet az évek alatt...
Már játszottunk Silvermoonon, Argent Dawnon, Defias Brotherhoodon és Ravencresten is... Persze a dániai guild masternek semmibe nem kerül átvinni egy karaktert, de azért itthon ne legyünk már ennyire felháborodva, ha a hozzánk hasonlóaknak próbálnak kedvezni...A 21. karakter után megnézném kinek van jó kedve ismét 1-110-ig vagy 120-ig szintezni...
-
Redcaster
őstag
Akkor ezek szerint egyedül vagyok, mivel minden eddiginél jobban élvezem az elem sámlim szintezését...
-
echterion
nagyúr
válasz
Cathfaern #81212 üzenetére
Nekem kimaradtak a WoD-os insták, pár mondatban leírnád, hogy mi köze van hozzá (szigorúan spoiler alatt)?
Köszi.Más: Kaptam két nap játékidőt valamiért pluszban. Tegnap még csak 72 órám volt vissza, ma meg 5 napom. Ez valami globál dolog miatt lehetett? Nem tapasztaltam kimaradást a játékban.
-
Yodamest
veterán
válasz
Cathfaern #81212 üzenetére
Az a lényeg, hogy a blizz vissza akarja hozni az életet a szintezésbe, azt akarják, hogy sok sok szintező játékos lepje el a világot, ezáltal kicsit olyanná tenni azt mint régen is volt. Annyiban ezt érzékelem, hogy való igaz a kezdő területek közelében, az azokat határoló területeken tényleg elég sok játékos van, de ez semmit nem jelent, mert annyira sok már a terület, hogy kb 20-as szint után mindenki megy amerre lát és megint csak egyedül kell bóklásznunk.
Annyira nagy a nyomás, hogy ennek pedig engedniük kell idővel, nehezen hiszem el, hogy ez volt a céljuk. Max még arra tudok gondolni, hogy tervbe van véve fél vagy 1 év mulvára a szint összehúzás és arra optimalizálnak már most. Ott pedig minden a helyére kerül majd, mert megfelezik az egészet, viszont az XP-t hagyják ahogy most van, tehát a mostani 120 szintnyi xp majd a 60 szintre oszlik el ami azért barátibb lesz.
-
Hansomester
tag
Van még Ragna horda oldalon aktív klán ahova befér egy öreg casual player a kiegre?
SAjnos az én régi klánom széthullott -
Lacee1986
senior tag
Szerencsére anno a Legion pre-patch alatt felhúztam minden classból egyet 100-ra, majd Legion-ben 110-re az inváziókkal. Többé nem kell szintezéssel szenvednem, a heritage armor pedig annyit nem ér.
Sajnálom is azokat akik most akarnak szintezni. Új és visszatérő játékosoknak is inkább ajánlom a boost-ot mint azt a szenvedést...
-
ldave
félisten
Én már nagyon-nagyon régen kezdtem új karaktert, talán a Cata-ban a sámán, amit akkor indítottam. Azóta azt a pár karaktert váltogatom, ami van, szóval kb mindig az aktuális vagy max az eggyel előtte lévő kiegészítő ami nekem szükséges volt ahhoz, hogy max szintre hozzak egy karaktert.
-
Cathfaern
nagyúr
válasz
Csapoati #81211 üzenetére
Ez oké, de a jelenlegi változtatás senkinek se jó
Nem jó annak akinek a szintezés csak muszáj, de nem jó annak se aki szeret szintezni (nekünk az a bajunk, hogy a szintezésben nincs meg a "fejlődés" élménye, 10-20-30 lvl-enként kap valamit az ember. Ennyi erővel maxos karakterrel is végigtolhatnám a sztorikat, nem lenne érdemi különbség az élményben. Nem ezért szintez az ember, főleg ha már húzott pár altot és kívülről vágja a történetet).
-
Cathfaern
nagyúr
válasz
Yodamest #81210 üzenetére
Szerintem még a Souls-os élménnyel se lenne baj, de WoW nem abba az irányba ment el. Egyszerűen monoton és unalmas. Szvsz ha minimális közöd van a WoW-hoz, akkor azért továbbra se fogsz haldokolni (max ha valami nagyon solo képtelen kaszt + rossz gear kombót sikerül összehoznod és pont ellened dolgozik a scaling is), egyszerűen sokáig tart mire megölsz egy mobot. De ez se baj még önmagában, mert az se volt jó amikor 1 skill volt 1 mob.
Igazából nem értem mit csinált a Blizz (ha elvetem a "minden azért történt, hogy több boost fogyjon" összeesküvés elméletet). Én évek óta hajtogatom és nagyon vártam a scalinget, és azt gondolom hogy az nagyon jót tett a fejlődési élménynek, hogy végig lehet a zónák sztorijait tolni. Azt már nem értem, hogy miért kellett ennyire bekorlátozni a zónákat. Miért ne lehetne lvl20-tól (mert oké, kezdőzónát tolja le mindenki) kimenni Pandába? Vagy miért ne lehetne lvl100-ig Azerothon fejlődni (bőven elég quest van hozzá). Vagy miért nem lehet WoD-ot átugrani? (nem, az nem érv hogy Legion felvezetése, mert ha nem mész el raidekbe, ötleted se lesz, hogy WoD-nak mi köze Legionhöz).
Hasonlóan jó dolognak tartom, hogy mobokba kell némi dmg-et is belerakni mielőtt elhalnak. Legalább picit látsz valamit a kasztból. De ettől nem kellett volna a fejlődést lelassítani. És a scaling miatt se. Egyszerűen lehetett volna, hogy ugyanannyi idő meglépni egy szintet, mint 7.3.5 előtt volt, csak eddig azért volt meg X óra alatt, mert letoltál 100 questet a gyors mob ölés miatt, most meg azért van meg X óra alatt, mert lassabb ölni a mobokat, de 50 quest is megadja ugyanazt az XP-t. Ehelyett az amúgy is monoton és lassú dolgot tovább lassították, miközben pont ugyanolyan monoton lett. Nem azért mondogatta mindenki, hogy túl gyors a fejlődés, mert kevés óra volt a max. szint, hanem azért, mert zónánként 2 questet lehetett megcsinálni, aztán elszürkült és mehettél máshova (több idő volt zónák közt mozogni, mint amit ott töltöttél). De ezt megoldotta a scaling, akkor miért a lassítás?
-
Yodamest
veterán
válasz
Cathfaern #81193 üzenetére
Elolvastam a reddites visszajelzésed, remélem sokan írnak még hasonlókat és megfogadják a blizzesek. Ez amit írtál nagyon utópisztikusan hangzik, sajnos egész biztos, hogy ők ennél sokkal "keményebb" feladatnak szánják a szintezést...
Egyébként nem értem őket, eddig azon voltak hogy a wow szintezés egy streamlined élmény legyen, gyors, pörgős, haladós. Ezzel pár ős RPG fanon kívül szerintem nem sokaknak volt különösebb baja, legalábbis sokkal kevesebbeknek mint a mostani rendszerrel. Akár hagyhatták volna úgy is... Szerintem arról van itt szó, hogy elérte őket is, ez az egyébként bizonyos játékokban kiválóan működő - khm dark souls khm - "no pain no gain", "git gud", "igen megcsináltam", életérzés.
Annyi a baj ezzel, hogy míg egy pörgős kb 20-30 órás story játékban ez jól működik, addig egy monoton izgalommentes több száz játékórát igényénylő leveling szakasznak nem biztos, hogy ilyennek kellene lennie. Nem az kéne, hogy sikerélményt adjon ebben a játékban, hogy fúú ezaz Tanarisban letudtam győzni 3 skorpiót és meglett a lvl 43 jeee! Ennek egy fájdalommentes pörgős élménynek kellene lennie, mert nem áll jól neki az, ami a dark soulsnak jól áll, hogy minden egyes ellenféllel keményen meg kell küzdeni és minden egyes szintlépésért keményen kell farmolni, harcolni. Ez egyszerűen nem az a játék, csak most ennek van divatja, egyre több stúdió veszi át ezt a formulát, lásd "souls-like" játékok és a blizz is úgy érezte, hogy a wowot egy souls-like élménnyé kellene tenni....
-
pckownz
őstag
válasz
Cathfaern #81199 üzenetére
Igen, ebbe remenykedtem, hogy panda content teljesen kimaradt, ezert elsore legalabb erdekes lesz a quest sorozat, de nem, sajnos nem jon at. Bar lehet, hogy ha nem sub rugoval akarnek questelni, akkor atjonne a dolog, de sajnos ilyen vagyok. Legion-t is palaval holyn questeltem vegig, mert nem erdekelt mas
(#81201) ldave
Ovatosan, Legion esetenel en budapesten nem talaltam boltot par nappal a megjelenes utan, ahol lett volna keszleten -
Plata
félisten
válasz
Cathfaern #81199 üzenetére
Á nem,szerintem rosszabb a 80.Az már cata és panda.
Tudom most húztam karit épp.LK-s területen jó küldizni,de cata és panda szerintem rémálom.
A megváltás Draenor,az most nekem múltkor nagyon bejött,kb fél nap alatt átugrottam.Igaz épp panda timewalking volt,így random insta szinte azonnal behívott,és timewalking insta sok xp-t adott.
Új hozzászólás Aktív témák
● Tört (tehát nem hivatalos Blizzard) szerverekkel nem foglalkozunk! Ne is próbálkozz!
● Ha új játékos vagy mindenképp ajánljuk, hogy egyszer fusd át a téma összefoglalót.
- OLED TV topic
- Samsung Galaxy Watch8 - Classic - Ultra 2025
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Milyen légkondit a lakásba?
- Mini-ITX
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Bluetooth hangszórók
- Óra topik
- Okos Otthon / Smart Home
- További aktív témák...
- Lenovo, Dell, HP, Panasonic Getac üzleti és ütésálló katonai laptopok + Ipad 6-13. gneráció
- BESZÁMÍTÁS! ASUS B760M i7 13700K 32GB DDR4 512GB SSD RX 6800XT 16GB Phanteks Eclipse P400 Glacier
- Felsőkategóriás Gamer PC-Számítógép! Csere-Beszámítás! R7 9800X3D / RTX 5070Ti / 32GB DDR5 /1TB SSD
- Gamer PC-Számítógép! Csere-Beszámítás! I7 6700 / Rog RX580 8GB / 32GB DDR4 / 500GB SSD
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 5 7500F 32/64GB RAM RX 7800 XT 16GB GAMER PC termékbeszámítással
Állásajánlatok
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest