- sziku69: Szólánc.
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- btz: Internet fejlesztés országosan!
- sellerbuyer: Milyen laptopot vegyek? Segítek: semmilyet!
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- sh4d0w: Árnyékos sarok
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
-
LOGOUT
Ez a topik a World of Warcraft világát érintő kérdésekkel, történetekkel és beszámolókkal foglalkozik.
►Hivatalos rendszerkövetelmények WoW-hoz◄
►Blizzard által támogatott videokártyák listája◄
Prohardveres, Blizzard in game Community
WoW Token goldárfolyama
Új hozzászólás Aktív témák
-
Cathfaern
nagyúr
válasz
Yodamest #81210 üzenetére
Szerintem még a Souls-os élménnyel se lenne baj, de WoW nem abba az irányba ment el. Egyszerűen monoton és unalmas. Szvsz ha minimális közöd van a WoW-hoz, akkor azért továbbra se fogsz haldokolni (max ha valami nagyon solo képtelen kaszt + rossz gear kombót sikerül összehoznod és pont ellened dolgozik a scaling is), egyszerűen sokáig tart mire megölsz egy mobot. De ez se baj még önmagában, mert az se volt jó amikor 1 skill volt 1 mob.
Igazából nem értem mit csinált a Blizz (ha elvetem a "minden azért történt, hogy több boost fogyjon" összeesküvés elméletet). Én évek óta hajtogatom és nagyon vártam a scalinget, és azt gondolom hogy az nagyon jót tett a fejlődési élménynek, hogy végig lehet a zónák sztorijait tolni. Azt már nem értem, hogy miért kellett ennyire bekorlátozni a zónákat. Miért ne lehetne lvl20-tól (mert oké, kezdőzónát tolja le mindenki) kimenni Pandába? Vagy miért ne lehetne lvl100-ig Azerothon fejlődni (bőven elég quest van hozzá). Vagy miért nem lehet WoD-ot átugrani? (nem, az nem érv hogy Legion felvezetése, mert ha nem mész el raidekbe, ötleted se lesz, hogy WoD-nak mi köze Legionhöz).
Hasonlóan jó dolognak tartom, hogy mobokba kell némi dmg-et is belerakni mielőtt elhalnak. Legalább picit látsz valamit a kasztból. De ettől nem kellett volna a fejlődést lelassítani. És a scaling miatt se. Egyszerűen lehetett volna, hogy ugyanannyi idő meglépni egy szintet, mint 7.3.5 előtt volt, csak eddig azért volt meg X óra alatt, mert letoltál 100 questet a gyors mob ölés miatt, most meg azért van meg X óra alatt, mert lassabb ölni a mobokat, de 50 quest is megadja ugyanazt az XP-t. Ehelyett az amúgy is monoton és lassú dolgot tovább lassították, miközben pont ugyanolyan monoton lett. Nem azért mondogatta mindenki, hogy túl gyors a fejlődés, mert kevés óra volt a max. szint, hanem azért, mert zónánként 2 questet lehetett megcsinálni, aztán elszürkült és mehettél máshova (több idő volt zónák közt mozogni, mint amit ott töltöttél). De ezt megoldotta a scaling, akkor miért a lassítás?
Új hozzászólás Aktív témák
● Tört (tehát nem hivatalos Blizzard) szerverekkel nem foglalkozunk! Ne is próbálkozz!
● Ha új játékos vagy mindenképp ajánljuk, hogy egyszer fusd át a téma összefoglalót.
- BESZÁMÍTÁS! Sony PlayStation 5 Slim 1TB SSD lemezes konzol garanciával hibátlan működéssel
- GYÖNYÖRŰ iPhone 14 128GB Starlight -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3162, 100% Akkumulátor
- Lenovo Tab M10 HD 32GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Telefon felvásárlás!! Honor 400 Lite, Honor 400, Honor 400 Pro
- Apple iPhone 13 128 GB Fekete 1 év Garancia Beszámítás Házhozszállítás
Állásajánlatok
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest