A gyors, manoverezheto, konnyen fordulo vadaszokat kedvelem, a leheto legjobb maszasi kepeseggel es tuzerovel.
A fontossagi sorrendet irtam
A gyors, manoverezheto, konnyen fordulo vadaszokat kedvelem, a leheto legjobb maszasi kepeseggel es tuzerovel.
A fontossagi sorrendet irtam
Ami viszonylag otvozi ezeket, talan a Spitfire repcsik. Tuzero aranylag rendben van, fordulekonyak, es nem masznak rosszul. Fw-190 tuzeroben nagyon ott van, jol emelkedik, viszont nem valo forduloharcra. La-5 szeria hasonlo. Japan Zero-k rohadt jol fordulnak, nem emelkednek rosszul, de talan tuzeroben lehettek volna erosebbek. USA vadaszai szamomra semlegesek, kulonosebben nem jeleskednek semmiben sem. Ott SZERINTEM csak az AirCobra-kat erdemes fejleszteni.
De ez csak az en velemenyem
"Nincsenek példaképeim. A munkát, az elkötelezettséget és a versengést csodálom." /Ayrton Senna/
Akkor lgyenek a Spitik
Jol olvasom es ertelmezem, hogy kilenc csatat kell letolnom ahjoz, hogy valzhassak nemzetet?
Az amerikai vadászok nem jeleskednek semmiben? Huh, igen, léteznek jobb gépek náluk, de rettentő jó BnZ gépek. Ja igen, és ne AB-re alapozd a véleményed, mert ott még szódával elmennek az AIRACobrák és Kingcobrák, de a kb. semmi fegyverzetük nem sokat ér. Ugyanez igaz a Yak 9-esekre.
Ja igen, és rohadt erősek motorikusan az amerikai gépek.
szerk: ja, és azért ne felejtsük el a T3-T4-es amerikai és japán vadászokat se... Azok a Ki-84-esek és a két N1K nagyon ott van a japánoknál, ugyanakkor én vetnék egy pillantást a Mustangokra és a két F8F Bearcatre is, mert rettentő jó gépek
[ Szerkesztve ]
War Thunder: Gelesztaa
Errol nem tudok. En majdnem 1,5 éve kezdtem ezt a játékot, akkor meg nem volt ilyen.
"Nincsenek példaképeim. A munkát, az elkötelezettséget és a versengést csodálom." /Ayrton Senna/
Szerintem kiemeltem 2x is, hogy sajat velemeny, probaltam hangsulyozni, hogy ne inditsak belole vitát . Mindenkinek mas stilus jon be repulok teren is, ezt nem vitatom. Yak-9-cel pl semmi bajom sincs, bar nem emlitettem. Yak-9K-val rendszeresen RB-zek, neha Yak-9T-vel is, bar mostanaban elegge elhanyagolom az orosz agat az amerikai bombazok miatt (nemsoka meglesz a harmadik B-17-esem is), na meg a japan Zero-kat is elkezdtem gyujtogetni, Ki-102 meg egy gyilkologep /AB-ben nem is probaltam még/. Es eleg keveset AB-zek, RB-t nyomatom rendszeresebben. Ahany ember, annyi ízlés
[ Szerkesztve ]
"Nincsenek példaképeim. A munkát, az elkötelezettséget és a versengést csodálom." /Ayrton Senna/
Most nem azért, de ha elpazarlod a 37/45mm-es lőszereidet a Yak 9T/K-n, aztán egy olyan géped marad, aminek a tűzereje felér egy, öööööö, Tier 1-es gépével.
Ott vagy ellene pl. egy P-47-essel, többnyire felette, esélye se lesz, hogy rádlőjjön, és a P-47-esen van majdnem 4000 ammo a 12.7mm-esből.
[ Szerkesztve ]
War Thunder: Gelesztaa
Viszont abból a 37/45-ös skulóból elég 1 darab hogy atomjaira robbanjon a géped.
https://starcitizen.hu ha tudni akarod mi újság az univerzumban
A 29 db 47 mm-esbol maximum 2-3 db-ot szoktam melleloni, a tobbi telibetalal. Nem fekszek ra a gombra, es lovom ki egybol . Csak akkor lovok az agyuval, ha biztos a talalat. 1-2 loves kifektet egy B-17-est siman. Fightert meg miszlikbe apritja . Geppuskaba Tracer lovedeket teszek, azzal segitem a celzast, esetleg langra lobbantom a bombazo motorjat vele. Halalos fegyver a Yak-9K/t, ha jol bansz vele
Csak megjegyzem, hogy Yak-9K-val egy RB meccs alatt minimum 5-6 gepet szedek le, anelkul, hogy kifogynek. Eleg boven az a loszermennyiseg, ha tudod, hogy kell hasznalni
P-47-nek pedig b*szhatom a seggét, amikor úgy mozog, mint egy lusta bálna . Szeretem a P-47-est, de nem vadaszni, hanem bombazni meg tisztogatni a terepet.
[ Szerkesztve ]
"Nincsenek példaképeim. A munkát, az elkötelezettséget és a versengést csodálom." /Ayrton Senna/
A P-47-es arra tényleg kiváló, az F6F-el karöltve: mindegyik szépen terhelhető, és jó pár felszíni célpontot el lehet velük tüntetni - azután mehet a csihi-puhi a repülők ellen, vagy újrapakolni a reptéren egy 2. fordulóra...
Full-osan nem olyan vészesen bénák és a 6-8 félcolos elég jól osztogat is.
A regisztrációdat véglegesen kitiltottuk a következő ok miatt: III.10.8 Üdvözlettel: PROHARDVER!
Javsreszt foldi/tengeri celpontok ellen hasznalom a P-47-et es az F6F-et is, esetleg ha ellenfel megzavarja a sajat foldi egyseg nyugalmat, akkor azt lerendezem vele. Vadaszni annyira nem szeretek vele, mert ha fordulni kell, akkor szinte biztos, hogy alulmaradok. Viszont tenyleg igazi igásló, szepen le lehet pucolni a felszint
"Nincsenek példaképeim. A munkát, az elkötelezettséget és a versengést csodálom." /Ayrton Senna/
Bf-109 és Fw-190 szintén hamar felmelegszik, azok sem nagyon birjak a huzamosabb nyaggatast. Ennek ellenere Fw-190-nel élvezet apritani a jónépet a 680 db 20 mm-es cannon lovedekkel /Fw-190 A5/, a 2 x 7,7 mm-es geppuska szinten celzas szerepet tolti be . Fw-190 olyan 3000-3500 m magassagban kezd el felforrni, ha pici WEP segitsegevel gyorsitanam az emelkedest, aztan vissza kell vennem a motort 90%-ra 1-2 perc erejeig.
"Nincsenek példaképeim. A munkát, az elkötelezettséget és a versengést csodálom." /Ayrton Senna/
A WEP -et valójában 1 gép sem bírta huzamosabb ideig. Általában 5...10 percet bírtak vele, de ez függött a magasságtól és a hőmérséklettől is, pl. nagy magasságban - ahol -20...-30 °C van -, ott lehet 30 percet is ki bírtak.
Pl. P-51D adatok:
Cruise max: 2700RPM / 46" MP - ezt korlátlan ideig bírta
Military power: 3000RPM / 61" MP - 15 perc
WEP: 3000RPM / 67" MP - 5 perc
A Bf -ek viszont MW50 -et használtak, ami 50% metanol + 49% víz + 1% olaj a korrózió elkerülése miatt. Ez hűtötte is a motort, így tovább bírták, de folyamatos üzemre ez volt alkalmas. (Nem emlékszem pontosan, talán 15...30 perc) Érdekesség, hogy minden motornál ajánlott volt bizonyos üzemóra után 1-2 percet WEP -elni, mert kitisztította a motort. Pár perc WEP után a motort szétszedve úgy nézett ki, mint egy zsír új. Valamint ha csak picit engedted rá a WEP -et, akkor a hűtőhatás jobban érvényesült mint a boost, így ha túlmelegedett a motor, akkor le lehetett hűteni.
Manapság pedig a verseny célokra átépített P-51 -eknél használják a 98% víz + 2% olaj keveréket befecskendezésre, mert feltuningolták őket 3500 RPM / 67" MP fölé (Talán 75", de nem biztos), és csak így bírják ezt a megterhelést 1,5 percnél tovább. Viszont befecskendezéssel egy versenyt végigrepülhetnek.
Mindenkinek a környezetében van egy seggfej. Ha a tiédben nincs, akkor valószínűleg te vagy az...
Komolyam öröm olvasni a hozzászólásaidat, én laikusként érdekesnek találom nagyon. Mint egy élő enciklopéda ''Professor úr''. :-D
RideMyStyle "LoveMyWilier"
Szivesen olvasnek minden nap egy ertekezest a repules temakorebol.
A kínai ajándék TU-2 géppel érdemes foglalkozni?
szoftver szakmabeli && Beverly250
Valamelyik nap ajánlottátok, hogy kapcsoljam ki az autorepairt. Jelenleg egy bombázóm ingyenes szervízelése 10h 41m. Ez normális? Ennyit kellene várnom, míg újra repülhetek vele?
szoftver szakmabeli && Beverly250
Az , magasabb tierű gépek javítása már több napba is beletelik.
https://starcitizen.hu ha tudni akarod mi újság az univerzumban
Ok, akkor marad az autorepair
Viszont ha már kérdések, egyre több jön:
Bombázók esetében a crew milyen képességeit érdemes fejleszteni? Egyelőre mindegyik tag eléggé gyík...
szoftver szakmabeli && Beverly250
Miket tudol te:
Ez az MW50 a fagyálló tulajdonképpen? Meg nem igazán értem, hogy hogy tudja tisztítani a motort? A hűtőrendszert oké, de magát az égésteret? Bocsi ha hülyeséget írok, de nem jön össze a dolog, kérlek mesélj még
"Ne sikeres ember próbálj lenni, hanem értékes"
Hasonló, de a fagyállóban van más is.
A MW Boost működése kettős:
A metanol megnöveli az üzemanyag oktánszámát, olyan 130 körülire, így jobb lesz az égés, de ez nem okoz nagy teljesítménynövekedést.
A víz az égéstérben elforr, ami jelentősen megnöveli a nyomást. (Rossz példa, de mint Csernobilban...) A víz elforrásakor kialakuló nyomáshullám kap le minden szemetet az égéstérben, valamint a bekapcsolása utáni hirtelen hűlés miatti hőtágulás, de ez csak segíti "fellazítani" a szemetet. A hűtőhatása meg a víz nagy forráshője miatt van, amikor a víz elforr, jobban lecsökken a gáz hőmérséklete, mint ha víz nélkül üzemelne. Így valójában csökken a normál gáz nyomása a hőmérséklet csökkenése miatt, de a vízgőz nyomása ezt nem hogy ellensúlyozza, még jóval meg is haladja, olyannyira, hogy +25% teljesítményt produkál. Csak mivel a motort nem ekkora teljesítményre tervezték, nem mehet folyamatosan, mert szétesik A későbbi motorok tervezésénél már figyelembe vették ezt is, így nem kellett minden boos -olás után nagyjavításnak alávetni a motort, csak akkor, ha meghaladta a megadott maximális időtartamot.
Az olaj csak azért van, hogy a kipufogó rendszerben lecsapódó víz miatt ne egye meg a rozsda a gépet.
[ Szerkesztve ]
Mindenkinek a környezetében van egy seggfej. Ha a tiédben nincs, akkor valószínűleg te vagy az...
Sziasztok!
Azt jól gondolom, hogy AB-ben és RB-ben is tudok joy-al menni, csak épp itt, hátrányban vagyok az egérrásegítés miatt azokkal szemben, akik egérrel navigálnak?
A
Szerk:
Látom, hogy az első amcsi gépemnél, bizonyos értékek zöldre váltottak. Ez miért van?
[ Szerkesztve ]
Igen , AB/RB-n a mousesniperekkel szemben egyértelmű hátrány a joy. Mondjuk ettől függetlenül RB-be be lehet menni így , nem rossz fíling joy-t markolászni de ne várj csodát.
szerk.: fejlesztésekkel együtt változnak a gép adatai is ha zöld akkor pozitív irányba , értelemszerűen piros negatívat jelent.
[ Szerkesztve ]
https://starcitizen.hu ha tudni akarod mi újság az univerzumban
Amerikai Naval gépekből mi a jó?
szoftver szakmabeli && Beverly250
Meg RB -ben sokan külső nézetből mennek, velük szemben is hátrányban vagy. Meg lesz a seggeden egy baromi nagy piros célkereszt is az ellenfélnek, hogy "ITT VAN!!!".
Mindenkinek a környezetében van egy seggfej. Ha a tiédben nincs, akkor valószínűleg te vagy az...
Köszi!
Még egy kérdés a mai napra
Az miért van, hogy pl. I. szint amcsi gép, P26-ból három darab is van?
A
Colos1: köszi, értem, bár az SB-ben pedig a joy sokkal nehezebb ügy A joy-t nagyon szeretem, de azzal pedig nagy hátrány az AB/RB ...., nem egyszerű - meg kell tanulni repülni
[ Szerkesztve ]
Ajándék. Minden további kifejlesztett géphez tudsz GE-ért venni pótgépet.
"Most kell szerénynek lenni, mert most van mire." --- "All dreams eventually disappear when the dreamers wake."
...és az miért jó, hogy tudok venni hozzá pótgépet?
https://www.flickr.com/photos/187066941@N05/
"A 29 db 47 mm-esbol maximum 2-3 db-ot szoktam melleloni"
Ez akkor azt jelenti, hogy RB-ben szerzel meccsenként 26-27 killt
"Geppuskaba Tracer lovedeket teszek, azzal segitem a celzast, esetleg langra lobbantom a bombazo motorjat vele."
Nem hinném hogy az az 1x12.7mm-es MG megkarcolná egy B25/B17 akármilyét is...ha meg MÉGIS VALAHOGY lángralobbantod az egyik motorját, akkor is nagyon boldogan hazamegy még és csókolom. Meg gondolom az sem zavar, hogy az egyik lövedék teljesen más pályán mozog mint a másik...
"P-47-nek pedig b*szhatom a seggét, amikor úgy mozog, mint egy lusta bálna ."
Igen, valóban úgy mozog, de nézd, a P-47-esnek van alapból 2 tonna plusz súlya a Yak-hoz képest, és még ezzel a tömérdek plusz súllyal is 100km/h-val nagyobb végsebességre és ugyanolyan emelkedésre képes! Ha egyszer is lemész bombázókra vadászni a földfelszín környékére, és meglátsz magad felett egy-két P-47-est, sejtheted, hogy halott vagy. Ha netalántán egy magasságon lennél egy P-47-essel, akkor meg otthagy a picsába.
[ Szerkesztve ]
War Thunder: Gelesztaa
AA-t is azzal lövöm
Utána egy-két sorral írtam, hogy átlag 5-6 kill... Csak végig kell olvasni a hozzászólást
Természetes, hogy az AA-kat nem számolom bele, a repülők érnek valamit...
Nem tudom, miért szapuljuk egymást /vagy inkább Te mást/. Leírtam, hogy mindenkinek más a stílusa, nekem és Neked is, de én ebből nem akartam vitát kezdeni, mindössze a saját véleményemet írtam, a saját szemszögemből. Elméletileg ez egy szabad ország lenne /a részletekbe nem mennék bele.../
Amúgy lángra lehet lobbantani a motorját, igaz, kell rá egy kiadós sorozat, de meg lehet csinálni. nem minden esetben ég szét a gép, tényleg van mikor visszavánszorog, de időnként be szokott jönni.
Te a P-47-est preferálod, én meg a Yak-9 szériát kedvelem. Szerintem ezen nincs túl sok tárgyalni való. Mindkét oldalnak van előnye és hátránya
[ Szerkesztve ]
"Nincsenek példaképeim. A munkát, az elkötelezettséget és a versengést csodálom." /Ayrton Senna/
Én egy szóval nem szapultalak. Egyszerűen csak leírtam, hogy miben jobb a P-47-es, és hogy szerintem miért egy semmirekellő gép RB-ben a Yak 9-es. Az AB nyílván egy teljesen más világ, ott a P-47-es használhatatlan szinte, a Yak 9-essel meg lehet darálni...
War Thunder: Gelesztaa
Ha félreértettem, elnézést kérek /éccakás műszak hátrányai/
Csakhogy én is RB-zek, AB-t csak a szorzó megszerzéséig látogatom meg néhanapján
[ Szerkesztve ]
"Nincsenek példaképeim. A munkát, az elkötelezettséget és a versengést csodálom." /Ayrton Senna/
Mondjuk az olyan kijelentésekkel hogy ez vagy az a gép ócska csak óvatosan mert nagyban függ a pilótától is hogy mit tud kihozni belőle és hogy mennyire illik a stílusához.
https://starcitizen.hu ha tudni akarod mi újság az univerzumban
Ott a pont!
"Nincsenek példaképeim. A munkát, az elkötelezettséget és a versengést csodálom." /Ayrton Senna/
Ez jellemző az amerikai gépekkel repülő emberkékre. Csodálkoznak, hogy meghalnak, ha face-to-face mennek egy Bf-el, vagy Fw-vel vagy pl. egy I-185 vagy La géppel, illetve ugyanez történik ha nem kezdenek el mászni meccs elején.
BreeZeRr kollegával rendszeresen ezt éltük át RB-ben. Mire mi felértünk 5-7 km magasságába, már nem volt csapatunk, viszont akkor tudtuk uralni a légteret és nem engedtünk fel senkit, mi sem mentünk le, csak ha volt célpont, tudván hogy nagy valószínűséggel jobban meg vagyunk tankolva mint a többi gép. Ezért is voltunk muszáj kinyírni egy Pe-3-ast, egy LaGG-ot, egy Yak 9-est és egy I-16-ost, úgy sorban.
War Thunder: Gelesztaa
hogyan lehet visszaállítani azt hogy amikor kijelölök egy ellenséges gépet akkor ha zoomolok ne rá zoomoljon hanem csak előre? peccs elött alapból ilyen volt. nekem ez az új módszer nagyon nem jön be...
Nekem a sima zoom az az "y",hogy ha pedig a célra akarok akkor az "alt"-ot kell nyomnom.
[ Szerkesztve ]
Segítsetek légy szíves!
Anno átállítottam valahol a mouse-t joy-ra, most szeretném vissza, de hol?
Menu-Controls-Mouse aim
War Thunder: Gelesztaa
Őőő, srácok, lemaradtam valamiről, vagy miért érhetőek el a tankok a sima, nem-béta accomból?
Kiprobaltam a Yak-7B-t Real Battle-ben... Egeszen jo masina . Lehet vele osztani a nepet szepen, foleg ha rajta van a 6 raketa is.
"Nincsenek példaképeim. A munkát, az elkötelezettséget és a versengést csodálom." /Ayrton Senna/
RideMyStyle "LoveMyWilier"
Aki joyt használ, az mit ajánl beállításoknak, mert nekem elsőre elég lomha lett a gép a sima mouse aim után. Régi Logitech Extreme 3D-m van, vannak is beállítások hozzá (de talán az újhoz), de gázkar elég vacak, + jobb a kéz billentyűzeten, de azt sem volt könnyű beállítani. Hátha valakinek már van működőbb konfigja.
'Micsoda nyűg" by Rest (FA Brotherhood) │ Szarkazmus valószínűsége: 70%
A Ground forces-ba jelenleg csak prémium csomag megvásárlásával lehet bekerülni? Esetleg tudni valamit az open bétáról?
Igen, vagy ha szerencséd van, és elkapod azt az időpontot, hogy kulcsot osztogatnak, akkor van esély. Bármikor oszthatnak. Open, szerintem 2 hónapnál hamarabb esélytelen, de semmi infó még.
[ Szerkesztve ]
RideMyStyle "LoveMyWilier"
Ha lomha, akkor a sensitivy -n növelj. De vigyázz, mert amikor én az elevatornak max senset adtam, mindig átejtettem a gépet, mert hiába húztam finoman, rángatást csinált belőle... De ez géptől is függ, valamelyik nagyon nehézkes, de vannak kifejezetten könnyed gépek is.
Mindenkinek a környezetében van egy seggfej. Ha a tiédben nincs, akkor valószínűleg te vagy az...
naja a profik külön beállítást csinálnak minden gépnek
https://starcitizen.hu ha tudni akarod mi újság az univerzumban