Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Stanlee

    őstag

    válasz jozsikka #15496 üzenetére

    Szia!

    Csak par kerdes: Most hogyan oldjatok meg a telefonalast? Hany keszulek es hany vonal van, amin beszelhettek? Mennyi keszuleket akartok telepiteni (analog vagy IP)? Meg akarjatok hagyni a meglevo analog telefonokat? IP-s keszulekekre hajlandoak vagytok kolteni? Csak kifele akartok olcso hivasokat kezdemenyzeni? Egyszerre hanyan kellene, hogy tudjatok hivast inditani? Legyenek komfort funkciok a rendszerben? Eleg egy DECT-es kezibeszelo is asztalonkent?

    Lehet, hogy eleg ha vesztek egy Gigaset DECT bazisallomast VoIP funkcioval (C430IP, vagy GIGASET PRO N510 IP, stb.), amire tipustol fuggoen 4-5 kezibeszelot be lehet regisztralni, es a meglevo telefonvonalat is tudjatok hasznalni, a kifele meno hivasokat meg lehet VoIP-ra rakni. Nem kell szerverrel meg egyeb dolgokkal foglalkoznotok. A Gigaset-et ismerok megirjak, hogy egyszerre maximum mennyi hivast lehet inditani (talan 3). Ha az eleg, akkor mar jok vagytok. Szerintem kb. 5-6 alkalmazottig egy Gigaset-es rendszer eleg (feltetelezve, hogy nem akar mindenki egyszerre telefonlani), utana meg nagyon zsebbe kel nyulni, mind hardware, mind a VoIP oldalon, amit Dellmont-os barkacsolassal nem lehet mar megoldani <== ez az en maganvelemenyem, amivel sokan itt nem ertenek egyet.

    Na en ki is szalltam akkor innentol fogva az otletelessel, mert sajnos nincs tul sok szabadidom.

    “Never run after a bus or a stock. Just be patient – the next one will come along for sure.” - André Kostolany

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés