- eBay-es kütyük kis pénzért
- GoodSpeed: Bye PET Palack, hello SodaStream
- sziku69: Szólánc.
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- f(x)=exp(x): A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- btz: Internet fejlesztés országosan!
- LordAthis: Ismét egy "Idióta" A.I. Projekt, hogy meglovagolja az aktuális trendeket...
- LordAthis: AI Kérdés érkezett - 3600 soros Spagetti kód refaktorálása és budget
Új hozzászólás Aktív témák
-
Kelvin
őstag
Sziasztok melyik a jobb 8×400 v 9×355?Mi nem azt szeretjük ha minnél nagyobb a szorzó mert akkor nem kell akkora fsb meg +fesz?
-
Gucunja
aktív tag
Még kezdő vagyok a tuningban azt olvasgatom amiket linkeltetek nekem, köszi!
de csak a 2. számú gépemen merek próbálgatni, abban egy D820as proci van 1 db 800 ddr2 kingmax mars ram msi 945 ös lap
az fsb-t felhúztam 215 (3010Mhz)
4-4-4-12 re állítottam a késletetést
ram fsb arány, 1:1.66 ( de ha auto-n van ugyan az)
de a ram órajele 667 ről visszaesett 571 re
, és everest test nél visszaesik a memória írás/olvasás sebességeMi a hiba?
-
htpccsaba
csendes tag
Értem, köszi!
-
htpccsaba
csendes tag
Felraktam 3600 Mhz re adtam neki feszültséget 1,3375 V on van most. Az soknak számít?
Mekkora az a feszültség ahol már károsodik a proci? -
htpccsaba
csendes tag
Köszönöm a segítséget mindkettőtöknek! Most megyek megpróbálok még kicsikarni belőle minimum 100mhz et.
-
htpccsaba
csendes tag
Az a 2-3 fok is valami.
Le van véve a ház oldala, ilyenkor is érdemes ventivel keringetni a levegőt? -
Skizz
addikt
válasz
htpccsaba #1488 üzenetére
Annyira nem.
Stress alatt 85-90 fölé ne menjen, az játék alatt max 75 lesz, az még belefér a prescottnál (haver 3-as prescottja 87 fokos game alatt...) Egyébként azt a 8-as ventit inkább rakd ugy, hogy kivigye a házból a meleget. Szívni semmiképp se szíja a bordát, egyrészt mert a zajszint triplázódik, másrészt 2-3 fokot nyernél vele max. -
htpccsaba
csendes tag