Új hozzászólás Aktív témák

  • eckerol

    újonc

    Sziasztok!

    Ma csalás áldozata lettem, feltételezem valahonnan, ahol korábban használtam, kiszivárogtak a Wise kártyám adatai és csalók 3 aliexpresses tranzakciót terheltek rá török lírában, amit nem én kezdeményeztem. Egyébként életemben nem rendeltem aliról, még felhasználom se volt a mai napig, amíg kénytelen nem voltam az ottani supporttal is felvenni a kapcsolatot emiatt. Kártyát blokkoltam, amint észrevettem és a Wise-nál belejentettem a panaszt, wise accounton jelszót váltottam, illetve Ali supporttal is felvettem a kapcsolatot, elmondásuk szerint ők is eszkalálják az ügyet felele.

    Kérdésem az lenne, hogy mi a tapasztalatotok, a Wise mennyi időn belül válaszol a panaszjelentésre, hogy néz ki egy ilyen folyamat? Illetve ilyen esetekben van arra egyáltalán esély, hogy ezeket az összegeket visszatérítik nekem?

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés