Hirdetés

2024. május 5., vasárnap

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2018-03-18 14:44:30

LOGOUT.hu

A Toyota cégcsoport napjaink vezető gépjárműgyártója. Eladásokat tekintve első helyen áll a világ autógyártó csoportjai között. Ezt a helyet a hibridautók terén elért eredményinek köszönheti.
A Toyota cégcsoport tartozó márkák és érdekeltségek: Daihatsu, Lexus, Yamaha, Scion, Subaru, Hino, Isuzu, Toyota.

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#5801) Safranek válasza dh66e (#5798) üzenetére


Safranek
aktív tag

Enyém a fritzektől jött ,de ettől függetlenül kaptam értesítést és a csere is megtörtént .

„Attól tartok, Safranek, hogy maga gúnyolódik velem. Jöjjön közelebb!″

(#5802) Doki16 válasza Safranek (#5801) üzenetére


Doki16
addikt

Be kellett külön regisztrálnod a Toyotánál? Vagy elég volt annyi, hogy névre írták?

A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.

(#5803) rob210 válasza L4mie (#5797) üzenetére


rob210
nagyúr

Na az remek.
:U

Renault power

(#5804) molnarpeter válasza dh66e (#5798) üzenetére


molnarpeter
nagyúr

Szerepel a nemzeti adatbázisban, így egyszerűen mindenkit értesíteni tud a gyártó a hivatalon keresztül, akinek a tulajdonában van egy érintett jármű.

[ Szerkesztve ]

(#5805) dh66e válasza molnarpeter (#5804) üzenetére


dh66e
veterán

Értem. :R

(#5806) zolee3000


zolee3000
tag

Erre #5766 valaki? :F

(#5807) Doki16 válasza zolee3000 (#5806) üzenetére


Doki16
addikt

Sky11 kollégának 1.2-es Aurisa van. Ő lehet, hogy tud rá válaszolni. Én úgy tudom, hogy nincs benne.

A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.

(#5808) pècsimunkás válasza Doki16 (#5807) üzenetére


pècsimunkás
addikt

Láttam a kèrdèst , de nem tudok rá válaszolni , èn sem tudom .
Meg kellene kèrdezni a Toyotát .
Utolsó szervizen azt viszont megkèrdeztem , hogy láncos vagy szíjjas - e a motor . Azt mondták , hogy láncos .

Egyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!

(#5809) Doki16 válasza pècsimunkás (#5808) üzenetére


Doki16
addikt

Szerintem nem lesz benne. 2015-ben még nem volt divat DPF-et rakni benzineshez. A D4D mellet is külön említik. [link]

Szerencsére a Toyota nem vacakol és belerakja a normális minőségű láncot. Nekem sem nagyon kell aggódnom a cserén az 1.8-as motornál :)

A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.

(#5810) molnarpeter válasza Doki16 (#5809) üzenetére


molnarpeter
nagyúr

Euro 6d miatt jött be jellemzően, előtte csak nagy ccm benzinesen fordult elő részecskeszűrő.

(#5811) zolee3000 válasza pècsimunkás (#5808) üzenetére


zolee3000
tag

Nekem is azért szimpatikus, mert legalább 4 hengeres és láncos. :K Ha nem jönne össze a hibrid, és kénytelen lennék direkt befecskendezéses motorral autót venni, akkor legalább a GPF-ets szeretném megúszni, de eddig bármit néztem, mindez társították már. :(((

(#5812) Doki16 válasza zolee3000 (#5811) üzenetére


Doki16
addikt

Támogatom, hogy HSD-t vegyél. Abból az EGR szelepen kívül minden újkori vacak hiányzik még szerencsére :)

A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.

(#5813) zolee3000 válasza Doki16 (#5812) üzenetére


zolee3000
tag

A szándék megvan. :)

[ Szerkesztve ]

(#5814) pècsimunkás válasza zolee3000 (#5811) üzenetére


pècsimunkás
addikt

HSD - t mèg nem vezettem , de ez a kis turbóst nagyon szeretem . Városban , orszagúton , autópályán is megállja a helyét . Ès nagyon jó a fogyasztása . Ès csendes . Nagyon csendes :K . Az autópult mèri a menetzajt . 9.gen Civic 1,8 , Golf 7 1,4 T , Focus III 1,0 T , I30 1,6 ezek közül az Auris volt a leghalkabb .

Egyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!

(#5815) zolee3000 válasza pècsimunkás (#5814) üzenetére


zolee3000
tag

Köszi, ez sem mellékes, illetve még egy plusz pont a Toyota 1,2-es motorja mellett, a többi kisturbóssal szemben.
Én csak azért szeretném lehetőség szerint elkerülni a direkt befecskendezéses rendszert, mert tartok a kokszosodástól. Vegyes (város-országút-pálya) használatban (ahol az arányok nincsenek extrémen eltolódva egyik felé sem) ez lehet nem akkora probléma. Ha mondjuk csak kb. 50k km-enként (vagyis a nálam jellemző évi 12-15k km futásteljesítménnyel számolva: 3-4 évente) kell csak sort keríteni egy rutin jellegű szívó oldali tisztításra, az belefér. Csakhogy nálam a hét 6 napján szinte kizárólag belvárosi, pár km-es hidegjáratok vannak. Ilyen körülmények között gondolom intenzívebb lenne a koromlerakódás. Emiatt tartok a GPF-től is.

(#5816) molnarpeter válasza zolee3000 (#5815) üzenetére


molnarpeter
nagyúr

Plug-in kéne :D

(#5817) Doki16 válasza molnarpeter (#5816) üzenetére


Doki16
addikt

Plug in prius a vicc kategória. Annyira pici az akkumulátora, hogy jó ha elmegy 20km-t. A másik meg, hogy irreálisan drága még mindig. Az új Prius Phev már király, csak az meg ott kezdődik, hogy 10-12 millió.

A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.

(#5818) zolee3000 válasza molnarpeter (#5816) üzenetére


zolee3000
tag

Ez így van. :K A városi szaladgáláshoz elég is lenne a hatótávja. Csak a plug n play Prius újonnan nekem túl drága, használtat meg nem szeretnék. :( Persze, ha Corollából is lenne tölthető... :U
Igazából full villanyos kéne a városba, dízel kombi meg az egyébre. :DD

[ Szerkesztve ]

(#5819) molnarpeter válasza zolee3000 (#5818) üzenetére


molnarpeter
nagyúr

Fokozom: dízel plug-in hibrid, lásd Volvo V60 D6 :D

Szoktak előfordulni pár hónapos példányok mindenből, esetleg egy olyat érdemes lehet keresni Priusból... Ha nem gond, hogy más csináltatta az első olajcserét :D

(#5820) zolee3000 válasza molnarpeter (#5819) üzenetére


zolee3000
tag

HA megcsináltatta, akkor nem gond. :DDD
Amúgy az ilyen fiatal használt Prius-okkal szemben én elég gyanakvó vagyok. Miért adna túl vki pár hónap v. akár év után rajta?
Btw dízel villany hibrid? Az nem egy ökörség? :F

[ Szerkesztve ]

(#5821) Safranek válasza Doki16 (#5802) üzenetére


Safranek
aktív tag

Visszakerestem a levelezésemben.
És igen , regisztráltam a Toyota Central Europe-nál.

„Attól tartok, Safranek, hogy maga gúnyolódik velem. Jöjjön közelebb!″

(#5822) molnarpeter válasza zolee3000 (#5820) üzenetére


molnarpeter
nagyúr

Például van olyan, hogy egy dolgozó megkapja a céges autót, majd rövidesen kilép, esetleg egy kisebb cég elmarad a havi bérleti díj kiegyenlítésével.. Sőt, amiatt is cseréltek már le autót, mert az AMG verzió futóműve rázott, de a hang kellett - lett helyette AMG SUV :) Le kell informálni, nehogy ropira tört darab legyen, de így szvsz jókat lehet kifogni, új árából a Toyota úgysem szeret engedni.

Városba nem lenne jó egy dízel hibrid, mert sok korom képződne, hidegen járna, turbó hamar leesne róla... Viszont tölthető verzióban jobb a helyzet. Városban tud menni a villany, nem szenved a dízel, hosszú úton pedig ideálisak a körülmények a belsőégésű motor számára, és persze jobb a fogyasztás is.

[ Szerkesztve ]

(#5823) zolee3000 válasza molnarpeter (#5822) üzenetére


zolee3000
tag

Hát, szerintem ezek a szélsőséges, ritkábban előforduló esetek, amiket írtál, nagyon ki kell fogni egy ilyet. Mindenesetre egy kínálat-átpörgetést megér, ránézek én is majd, ha már aktuális lesz.

Igaz, plug-in kialakításban még életképes is lehet egy dízeles hibrid. Csak eddig nem tudtam, hogy ilyen már ténylegesen is van. :B

(#5824) molnarpeter válasza zolee3000 (#5823) üzenetére


molnarpeter
nagyúr

Valóban nem mindennapos, érdemes lehet beállítani egy figyelőt a hirdetésekre évjárat és típus szerint, csak minimálisan szűkítve ;)

(#5825) Dare2Live válasza zolee3000 (#5811) üzenetére


Dare2Live
nagyúr

használt nem játszik?

2sz-fe 4 henger, láncos, szivó, keveset eszik, nincs gyürű problémája, igazi toyota örökélet +1nap konstrukció. 2008ig ment pl yarisban. Utódja az 1.33 na az kerülendő pár kilométerekre és tök8 milyen olajat és mennyit cserélsz benne.

ha muszáj az új még Kia/Hyundainál van az 1.4/1.6os szivó (pontosan MPI). Már csak IX20/Vengaba de az tipikusan jó autó városra, nagyobb is. Mondjuk 6helyett be fog dobni 7.5-8.0at.

Más hirtelen nem jut eszembe ami új és tuti bírja a rövid távokat. Pedig mennyire kellemes egy 1.4-1.5ös turbo...

don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...

(#5826) hhenry


hhenry
őstag

Sziasztok! Valaki esetleg Prius 4?

(#5827) zolee3000 válasza Dare2Live (#5825) üzenetére


zolee3000
tag

Új autót szeretnék. (Esetleg hibridből vállalnék be egy keveset használt, leinformálható modellt.) Nekem az autó csupán egy használati tárgy, így az elsődleges szempont, hogy 8-10 (de min. 5-6) évig megbízhatóan működjön és minél olcsóbban fenntartható legyen. Nincs keret két autóra, ezért ennek az egynek kell minden feladatot ellátnia: a belvárosi araszolgatást és a hosszabb utakat is bírnia kell, ill. kell, hogy legyen benne potenciál az alkalmanként nagyobb tárgyak, vagy egy-két plusz fő szállítására is.
Nyilván olyan nincs, ami mindenre egyformán jó (a 7-10M Ft-os ársávban), ezért kompromisszumokat kell kötni. A motor esetében pl. jó lenne, ha dinamikusan mozgatná a kasznit, keveset fogyasztana és olcsón karbantartható/javítható lenne - na, ezekből (legfeljebb) kettő teljesülhet egyszerre.

Fentiek miatt a B szegmens kiesik, a kompakt méretű új autók motorkínálatából pedig már majdnem teljesen kihalt a külső keverékképzéses szívómotor. Ami kevés még van, az a mai viszonyok között már gyengének számít és még rendesen fogyaszt is, cserébe viszont ott a tartósság ígérete (legalábbis a turbófeltöltő, a nagynyomású szivattyú, a GPF, az EGR és a DMF biztos nem generál költséget, mert ugyebár nincs). Én hajlandó lennék meghozni ezt a kompromisszumot, ismerve az autóm használati körülményeit.
A direkt befecskendezéses motorok másik (sokkal élhetőbb, és a konstrukciót tekintve időtállóbb) alternatívája a hibrid hajtás lenne, csak annak meg ugye ára van.

Szóval, én is körbejártam már a témát, és a régi típusú szívómotorokból új autóknál már csak a következőket találtam: Kia Ceed/Hyundai i30 1,4 CVVT, Honda HR-V 1.5 i-VTEC, illetve az új Corolla kínálatában marad még meg az 1,6 Valvematic. Ezek közül én a Corollát választanám, illetve, ha a hibrid technológia képbe jön, akkor szintén csak a Toyota, amiben bízok.

[ Szerkesztve ]

(#5828) Doki16 válasza hhenry (#5826) üzenetére


Doki16
addikt

Nekem kellene egy köszönöm szépen :D
Jelenleg egy Auris Hybridem van. Az inkább a Prius 3-hoz áll közelebb.

A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.

(#5829) hhenry válasza Doki16 (#5828) üzenetére


hhenry
őstag

Mennyire vagy vele elégedett?

(#5830) Doki16 válasza hhenry (#5829) üzenetére


Doki16
addikt

Nagyon szeretem. Jó ez a technika amit a Toyota kitalált. Jó a fogyasztása, városban nincs ami meg tudja verni. Főúton is tökéletes. Egyedül a gyorsabb autópálya tempó nem ideális neki. Ott 120-nál már 5,5 körül fogyaszt. Sokan nem szeretik, de az E-CVT váltó is egy zseniális találmány. Bolondbiztos, gyakorlatilag mindent megold az ember helyett. 90k kilométerenként olajat kell benne cserélni és rengeteget kibír.

Most így nagyjából ennyi jutott eszembe. Ha van bármi konkrét kérdésed akkor szívesen válaszolok rá.

A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.

(#5831) hhenry


hhenry
őstag

Igazából csak kíváncsi voltam hogy valaki jár e toyota hybriddel
Most volt autó váltás Prius 2 280000 ezer körül pihen most

[ Szerkesztve ]

(#5832) Doki16 válasza hhenry (#5831) üzenetére


Doki16
addikt

Ha Prius 4 a cél akkor én már mindenképpen a PHV verziót venném. A sima verzió semmivel nem nyújt többet mint egy P3.

A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.

(#5833) hhenry válasza Doki16 (#5832) üzenetére


hhenry
őstag

Már megvan az utód ha prius 4 lett volna akkor plugin hybrid lett volna de végül nissan leaf lett

(#5834) Doki16 válasza hhenry (#5833) üzenetére


Doki16
addikt

Az első vagy a második generációs?

A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.

(#5835) hhenry válasza Doki16 (#5834) üzenetére


hhenry
őstag

Második generációs

[ Szerkesztve ]

(#5836) Doki16 válasza hhenry (#5835) üzenetére


Doki16
addikt

Na arra már én is lecserélnem az Aurist gondolkodás nélkül :) Gratula hozzá, egy frankó kis városi/elővárosi kocsit vettél :)

A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.

(#5837) hhenry válasza Doki16 (#5836) üzenetére


hhenry
őstag

Jó kis autó mondjuk szerintem az első generációs is remek mű.
Köszi :R

[ Szerkesztve ]

(#5838) Doki16 válasza hhenry (#5837) üzenetére


Doki16
addikt

PHEV vonalon a Prius 4 nagyon kellene. Az a kb. 30km hatótáv elektromosan pont elég lenne nekem. Hosszú távra meg ott van az egyik legtakarékosabb benzinmotor ami létezik.

Ami még ütni fog szerintem az az új Corolla hybrid a 2.0-es motorral. Elég komoly összteljesítménye lesz :)

A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.

(#5839) hhenry válasza Doki16 (#5838) üzenetére


hhenry
őstag

Reméljúk :DDD

(#5840) Dare2Live válasza zolee3000 (#5827) üzenetére


Dare2Live
nagyúr

Hosszú utakat bármi új bírja. A probléma a DI meg a rövid távok.

Nincs nagyon miből válogatni. B kiesik, új kell. Az IX20/Vengat én azért megnézném. Az 1.6 rosszabbul megy mint egy turbos és többet is eszik, de port injectoros bírja a várost, sok garancia. De fulextraban se megy 5.5fölé az ára szóval lehet az is kiesik. :)

don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...

(#5841) Dare2Live válasza Doki16 (#5838) üzenetére


Dare2Live
nagyúr

4es imo ronda, de drága. Régi formával meg ha 12-13 helyett 8ért adnák jó lenne...

don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...

(#5842) hhenry válasza Dare2Live (#5841) üzenetére


hhenry
őstag

Mi ronda rajta?

(#5843) Nerazim


Nerazim
őstag

Üdv!
Idén tervezünk venni egy családi autót és nagyon szemezünk a Versoval. Mire érdemes ennél a tip. nál odafigyelni, vannak -e tip. hibái, vannak-e kerülendő tip. stb?Kb. 1,5-2 M tudunk rászánni, ebből lehet venni már értelmeset szerintetek?

Be my computer.. Baby I'm a user!!

(#5844) hhenry válasza Nerazim (#5843) üzenetére


hhenry
őstag

körül néztem használautón 160 ezer km alatt nem nagyon vannak :(

(#5845) Nerazim válasza hhenry (#5844) üzenetére


Nerazim
őstag

Van azért egy pár. Kapásból találtam 4-et és még meg sem erőltettem magam :DDD

Update: User error. Na ennyire nem ismerem ezt a márkát. Szóval én a Corolla Verso-ra gondoltam. :R Bocsi

[ Szerkesztve ]

Be my computer.. Baby I'm a user!!

(#5846) hhenry válasza Nerazim (#5845) üzenetére


hhenry
őstag

2 millió alatt nincs 160 ezer alatti 2.5 ért már van 96 ezer km-el

(#5847) Retekegér válasza Nerazim (#5843) üzenetére


Retekegér
HARDVERAPRÓD

Benyás, vagy dízel? A benyásnál az olajfogyasztás lehet probléma bizonyos szériánál, a dízelnél meg az érintett típus a kerülendők listáján is rajta van. A kormány kopása és a lógó ajtókárpit típushiba, messzemenő következtetéseket nem érdemes levonni belőle.

<< Heimdal >>

(#5848) Nerazim válasza Retekegér (#5847) üzenetére


Nerazim
őstag

Csakis a Benzines :DD

Be my computer.. Baby I'm a user!!

(#5849) Gombinyó válasza hhenry (#5844) üzenetére


Gombinyó
őstag

És mi történik 160e km-nél?

(#5850) Doki16 válasza Gombinyó (#5849) üzenetére


Doki16
addikt

Afelett az összes autó széthullik én úgy tudom. Azért szokták visszatekerni mindig 120 környékére a kocsikat, hogy újból helyrejöjjön a szerkezeti integritása a járműnek. :DDD

3 éves kocsimban már 171k km van. Egyáltalán nem érdekel.

A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.