A Toyota cégcsoport napjaink vezető gépjárműgyártója. Eladásokat tekintve első helyen áll a világ autógyártó csoportjai között. Ezt a helyet a hibridautók terén elért eredményinek köszönheti.
A Toyota cégcsoport tartozó márkák és érdekeltségek: Daihatsu, Lexus, Yamaha, Scion, Subaru, Hino, Isuzu, Toyota.
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [cigam:] Milyen NAS-t vegyek?
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] [ubyegon2:] Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- [Re:] [Szevam:] Érzelmi magabiztosság/biztonság - miért megyünk sokan külföldre valójában?
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] [Szoszo94:] Xiaomi Mi Router 3G - Padavanra fel!
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [GoodSpeed:] Windows 11 PRO FPP (Full Packaged Product) - Retail, Box, dobozos
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
- Utoljára frissítve: 2018-03-18 14:44:30
LOGOUT.hu
Hozzászólások
Safranek
aktív tag
Enyém a fritzektől jött ,de ettől függetlenül kaptam értesítést és a csere is megtörtént .
„Attól tartok, Safranek, hogy maga gúnyolódik velem. Jöjjön közelebb!″
Doki16
addikt
Be kellett külön regisztrálnod a Toyotánál? Vagy elég volt annyi, hogy névre írták?
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
rob210
nagyúr
Na az remek.
Renault power
molnarpeter
nagyúr
Szerepel a nemzeti adatbázisban, így egyszerűen mindenkit értesíteni tud a gyártó a hivatalon keresztül, akinek a tulajdonában van egy érintett jármű.
[ Szerkesztve ]
dh66e
veterán
Értem.
Doki16
addikt
Sky11 kollégának 1.2-es Aurisa van. Ő lehet, hogy tud rá válaszolni. Én úgy tudom, hogy nincs benne.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
pècsimunkás
addikt
Láttam a kèrdèst , de nem tudok rá válaszolni , èn sem tudom .
Meg kellene kèrdezni a Toyotát .
Utolsó szervizen azt viszont megkèrdeztem , hogy láncos vagy szíjjas - e a motor . Azt mondták , hogy láncos .
Egyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!
Doki16
addikt
Szerintem nem lesz benne. 2015-ben még nem volt divat DPF-et rakni benzineshez. A D4D mellet is külön említik. [link]
Szerencsére a Toyota nem vacakol és belerakja a normális minőségű láncot. Nekem sem nagyon kell aggódnom a cserén az 1.8-as motornál
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
molnarpeter
nagyúr
Euro 6d miatt jött be jellemzően, előtte csak nagy ccm benzinesen fordult elő részecskeszűrő.
zolee3000
tag
Nekem is azért szimpatikus, mert legalább 4 hengeres és láncos. Ha nem jönne össze a hibrid, és kénytelen lennék direkt befecskendezéses motorral autót venni, akkor legalább a GPF-ets szeretném megúszni, de eddig bármit néztem, mindez társították már.
Doki16
addikt
Támogatom, hogy HSD-t vegyél. Abból az EGR szelepen kívül minden újkori vacak hiányzik még szerencsére
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
zolee3000
tag
A szándék megvan.
[ Szerkesztve ]
pècsimunkás
addikt
HSD - t mèg nem vezettem , de ez a kis turbóst nagyon szeretem . Városban , orszagúton , autópályán is megállja a helyét . Ès nagyon jó a fogyasztása . Ès csendes . Nagyon csendes . Az autópult mèri a menetzajt . 9.gen Civic 1,8 , Golf 7 1,4 T , Focus III 1,0 T , I30 1,6 ezek közül az Auris volt a leghalkabb .
Egyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!
zolee3000
tag
Köszi, ez sem mellékes, illetve még egy plusz pont a Toyota 1,2-es motorja mellett, a többi kisturbóssal szemben.
Én csak azért szeretném lehetőség szerint elkerülni a direkt befecskendezéses rendszert, mert tartok a kokszosodástól. Vegyes (város-országút-pálya) használatban (ahol az arányok nincsenek extrémen eltolódva egyik felé sem) ez lehet nem akkora probléma. Ha mondjuk csak kb. 50k km-enként (vagyis a nálam jellemző évi 12-15k km futásteljesítménnyel számolva: 3-4 évente) kell csak sort keríteni egy rutin jellegű szívó oldali tisztításra, az belefér. Csakhogy nálam a hét 6 napján szinte kizárólag belvárosi, pár km-es hidegjáratok vannak. Ilyen körülmények között gondolom intenzívebb lenne a koromlerakódás. Emiatt tartok a GPF-től is.
molnarpeter
nagyúr
Plug-in kéne
Doki16
addikt
Plug in prius a vicc kategória. Annyira pici az akkumulátora, hogy jó ha elmegy 20km-t. A másik meg, hogy irreálisan drága még mindig. Az új Prius Phev már király, csak az meg ott kezdődik, hogy 10-12 millió.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
zolee3000
tag
Ez így van. A városi szaladgáláshoz elég is lenne a hatótávja. Csak a plug n play Prius újonnan nekem túl drága, használtat meg nem szeretnék. Persze, ha Corollából is lenne tölthető...
Igazából full villanyos kéne a városba, dízel kombi meg az egyébre.
[ Szerkesztve ]
molnarpeter
nagyúr
Fokozom: dízel plug-in hibrid, lásd Volvo V60 D6
Szoktak előfordulni pár hónapos példányok mindenből, esetleg egy olyat érdemes lehet keresni Priusból... Ha nem gond, hogy más csináltatta az első olajcserét
zolee3000
tag
HA megcsináltatta, akkor nem gond.
Amúgy az ilyen fiatal használt Prius-okkal szemben én elég gyanakvó vagyok. Miért adna túl vki pár hónap v. akár év után rajta?
Btw dízel villany hibrid? Az nem egy ökörség?
[ Szerkesztve ]
Safranek
aktív tag
Visszakerestem a levelezésemben.
És igen , regisztráltam a Toyota Central Europe-nál.
„Attól tartok, Safranek, hogy maga gúnyolódik velem. Jöjjön közelebb!″
molnarpeter
nagyúr
Például van olyan, hogy egy dolgozó megkapja a céges autót, majd rövidesen kilép, esetleg egy kisebb cég elmarad a havi bérleti díj kiegyenlítésével.. Sőt, amiatt is cseréltek már le autót, mert az AMG verzió futóműve rázott, de a hang kellett - lett helyette AMG SUV Le kell informálni, nehogy ropira tört darab legyen, de így szvsz jókat lehet kifogni, új árából a Toyota úgysem szeret engedni.
Városba nem lenne jó egy dízel hibrid, mert sok korom képződne, hidegen járna, turbó hamar leesne róla... Viszont tölthető verzióban jobb a helyzet. Városban tud menni a villany, nem szenved a dízel, hosszú úton pedig ideálisak a körülmények a belsőégésű motor számára, és persze jobb a fogyasztás is.
[ Szerkesztve ]
zolee3000
tag
Hát, szerintem ezek a szélsőséges, ritkábban előforduló esetek, amiket írtál, nagyon ki kell fogni egy ilyet. Mindenesetre egy kínálat-átpörgetést megér, ránézek én is majd, ha már aktuális lesz.
Igaz, plug-in kialakításban még életképes is lehet egy dízeles hibrid. Csak eddig nem tudtam, hogy ilyen már ténylegesen is van.
molnarpeter
nagyúr
Valóban nem mindennapos, érdemes lehet beállítani egy figyelőt a hirdetésekre évjárat és típus szerint, csak minimálisan szűkítve
Dare2Live
nagyúr
használt nem játszik?
2sz-fe 4 henger, láncos, szivó, keveset eszik, nincs gyürű problémája, igazi toyota örökélet +1nap konstrukció. 2008ig ment pl yarisban. Utódja az 1.33 na az kerülendő pár kilométerekre és tök8 milyen olajat és mennyit cserélsz benne.
ha muszáj az új még Kia/Hyundainál van az 1.4/1.6os szivó (pontosan MPI). Már csak IX20/Vengaba de az tipikusan jó autó városra, nagyobb is. Mondjuk 6helyett be fog dobni 7.5-8.0at.
Más hirtelen nem jut eszembe ami új és tuti bírja a rövid távokat. Pedig mennyire kellemes egy 1.4-1.5ös turbo...
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
zolee3000
tag
Új autót szeretnék. (Esetleg hibridből vállalnék be egy keveset használt, leinformálható modellt.) Nekem az autó csupán egy használati tárgy, így az elsődleges szempont, hogy 8-10 (de min. 5-6) évig megbízhatóan működjön és minél olcsóbban fenntartható legyen. Nincs keret két autóra, ezért ennek az egynek kell minden feladatot ellátnia: a belvárosi araszolgatást és a hosszabb utakat is bírnia kell, ill. kell, hogy legyen benne potenciál az alkalmanként nagyobb tárgyak, vagy egy-két plusz fő szállítására is.
Nyilván olyan nincs, ami mindenre egyformán jó (a 7-10M Ft-os ársávban), ezért kompromisszumokat kell kötni. A motor esetében pl. jó lenne, ha dinamikusan mozgatná a kasznit, keveset fogyasztana és olcsón karbantartható/javítható lenne - na, ezekből (legfeljebb) kettő teljesülhet egyszerre.
Fentiek miatt a B szegmens kiesik, a kompakt méretű új autók motorkínálatából pedig már majdnem teljesen kihalt a külső keverékképzéses szívómotor. Ami kevés még van, az a mai viszonyok között már gyengének számít és még rendesen fogyaszt is, cserébe viszont ott a tartósság ígérete (legalábbis a turbófeltöltő, a nagynyomású szivattyú, a GPF, az EGR és a DMF biztos nem generál költséget, mert ugyebár nincs). Én hajlandó lennék meghozni ezt a kompromisszumot, ismerve az autóm használati körülményeit.
A direkt befecskendezéses motorok másik (sokkal élhetőbb, és a konstrukciót tekintve időtállóbb) alternatívája a hibrid hajtás lenne, csak annak meg ugye ára van.
Szóval, én is körbejártam már a témát, és a régi típusú szívómotorokból új autóknál már csak a következőket találtam: Kia Ceed/Hyundai i30 1,4 CVVT, Honda HR-V 1.5 i-VTEC, illetve az új Corolla kínálatában marad még meg az 1,6 Valvematic. Ezek közül én a Corollát választanám, illetve, ha a hibrid technológia képbe jön, akkor szintén csak a Toyota, amiben bízok.
[ Szerkesztve ]
Doki16
addikt
Nekem kellene egy köszönöm szépen
Jelenleg egy Auris Hybridem van. Az inkább a Prius 3-hoz áll közelebb.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
hhenry
őstag
Mennyire vagy vele elégedett?
Doki16
addikt
Nagyon szeretem. Jó ez a technika amit a Toyota kitalált. Jó a fogyasztása, városban nincs ami meg tudja verni. Főúton is tökéletes. Egyedül a gyorsabb autópálya tempó nem ideális neki. Ott 120-nál már 5,5 körül fogyaszt. Sokan nem szeretik, de az E-CVT váltó is egy zseniális találmány. Bolondbiztos, gyakorlatilag mindent megold az ember helyett. 90k kilométerenként olajat kell benne cserélni és rengeteget kibír.
Most így nagyjából ennyi jutott eszembe. Ha van bármi konkrét kérdésed akkor szívesen válaszolok rá.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
hhenry
őstag
Igazából csak kíváncsi voltam hogy valaki jár e toyota hybriddel
Most volt autó váltás Prius 2 280000 ezer körül pihen most
[ Szerkesztve ]
Doki16
addikt
Ha Prius 4 a cél akkor én már mindenképpen a PHV verziót venném. A sima verzió semmivel nem nyújt többet mint egy P3.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
hhenry
őstag
Már megvan az utód ha prius 4 lett volna akkor plugin hybrid lett volna de végül nissan leaf lett
Doki16
addikt
Az első vagy a második generációs?
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
hhenry
őstag
Második generációs
[ Szerkesztve ]
Doki16
addikt
Na arra már én is lecserélnem az Aurist gondolkodás nélkül Gratula hozzá, egy frankó kis városi/elővárosi kocsit vettél
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
hhenry
őstag
Jó kis autó mondjuk szerintem az első generációs is remek mű.
Köszi
[ Szerkesztve ]
Doki16
addikt
PHEV vonalon a Prius 4 nagyon kellene. Az a kb. 30km hatótáv elektromosan pont elég lenne nekem. Hosszú távra meg ott van az egyik legtakarékosabb benzinmotor ami létezik.
Ami még ütni fog szerintem az az új Corolla hybrid a 2.0-es motorral. Elég komoly összteljesítménye lesz
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
hhenry
őstag
Reméljúk
Dare2Live
nagyúr
Hosszú utakat bármi új bírja. A probléma a DI meg a rövid távok.
Nincs nagyon miből válogatni. B kiesik, új kell. Az IX20/Vengat én azért megnézném. Az 1.6 rosszabbul megy mint egy turbos és többet is eszik, de port injectoros bírja a várost, sok garancia. De fulextraban se megy 5.5fölé az ára szóval lehet az is kiesik.
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
Dare2Live
nagyúr
4es imo ronda, de drága. Régi formával meg ha 12-13 helyett 8ért adnák jó lenne...
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
hhenry
őstag
Mi ronda rajta?
Nerazim
őstag
Üdv!
Idén tervezünk venni egy családi autót és nagyon szemezünk a Versoval. Mire érdemes ennél a tip. nál odafigyelni, vannak -e tip. hibái, vannak-e kerülendő tip. stb?Kb. 1,5-2 M tudunk rászánni, ebből lehet venni már értelmeset szerintetek?
Be my computer.. Baby I'm a user!!
hhenry
őstag
körül néztem használautón 160 ezer km alatt nem nagyon vannak
Nerazim
őstag
Van azért egy pár. Kapásból találtam 4-et és még meg sem erőltettem magam
Update: User error. Na ennyire nem ismerem ezt a márkát. Szóval én a Corolla Verso-ra gondoltam. Bocsi
[ Szerkesztve ]
Be my computer.. Baby I'm a user!!
hhenry
őstag
2 millió alatt nincs 160 ezer alatti 2.5 ért már van 96 ezer km-el
Retekegér
HARDVERAPRÓD
Benyás, vagy dízel? A benyásnál az olajfogyasztás lehet probléma bizonyos szériánál, a dízelnél meg az érintett típus a kerülendők listáján is rajta van. A kormány kopása és a lógó ajtókárpit típushiba, messzemenő következtetéseket nem érdemes levonni belőle.
<< Heimdal >>
Nerazim
őstag
Csakis a Benzines
Be my computer.. Baby I'm a user!!
Gombinyó
őstag
És mi történik 160e km-nél?
Doki16
addikt
Afelett az összes autó széthullik én úgy tudom. Azért szokták visszatekerni mindig 120 környékére a kocsikat, hogy újból helyrejöjjön a szerkezeti integritása a járműnek.
3 éves kocsimban már 171k km van. Egyáltalán nem érdekel.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.