Hirdetés

2024. május 1., szerda

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  PC játékok  »  The Elder Scrolls V: Skyrim (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 06:00:15

LOGOUT.hu

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#9951) torma1981 válasza Xerxész (#9949) üzenetére


torma1981
veterán

Na ezt otthon lecsekkolom. :)

(#9952) GypsFulvus2 válasza Xerxész (#9949) üzenetére


GypsFulvus2
őstag

Ahogy a korábbi két TES játéknál is, a Skyrim esetében is nagyon fontos a modok betöltési sorrendje. Előfordult, hogy az Oblivionhoz 70 fölötti mod volt telepítve egyszerre a gépemen, és ezek egy része felülírhatja egymás bizonyos részeit. Ha nem megfelelő a betöltési sorrend, hibát, glitch-eket, vagy a játék kifagyását okozza. A BOSS már az Oblivionhoz is létezett, és az egyik fontos eszköz volt a helyes sorrend beállítására. Tulajdonképpen ez egy adatbázis, amit a modderek tesztelnek, és folyamatosan bővül. Ha tehát olyan modokat használsz, amelyek a BOSS adatbázisában benne vannak, akkor egyetlen gombnyomással kialakítja a helyes sorrendet. Ha olyan mod-od telepítesz, amelyet a BOSS nem tartalmaz, akkor is könnyebb megkeresni a megfelelő helyet Mod Manager-rel, ha már egy kész listába kell csak beillesztened. Szóval igen, a BOSS használata erősen javallott mind Oblivion, mind Skyrim alatt.

[ Szerkesztve ]

"Only the paranoid survive" - Andrew Grove, (1999)

(#9953) Xerxész válasza GypsFulvus2 (#9952) üzenetére


Xerxész
őstag

Köszi a választ! :R
Honnan fogom tudni, hogy egy mod nincs benne a BOSS adatbázisában? Kiírja majd és a NMM listájában legalulra kerül majd a betöltési sorrendben?

(#9954) Bendőke válasza kiskornel (#9946) üzenetére


Bendőke
tag

Lydia - Nem orvosolta ezt a problémát az 1.4-es vagy 1.5-ös patch? Rémlik valami ilyesmi.

Drágakövek - Na ez itt a baj. Eleinte én is gyűjtöttem őket (az én esetemben ezt szakmai ártalomnak hívják), aztán eluntam, hogy ~ 100 db kövem és nagyjából ugyanannyi ékszerem van, amit sose fogok semmire használni. Megtartottam mindegyikből néhányat, a többit eladtam. Nem volt kis munka, összértékük kb. 360k septim volt (Tényleg, tudja valaki, hogy, septimnek hívják-e még a pénzt, vagy a White Gold Concordat ezt is megtiltotta?), napokba telt, mire mindet eladtam. Ráadásul előtte elkövettem még egy hibát: az összes addig félretett arany- és ezüsttömbből ékszert kraftoltam. Ez sem gyorsította fel az eladást. Azóta nem gyűjtöm a sem drágaköveket, sem az ékszereket, kalandozásból egyből a kereskedőkhöz megyek, és adok el mindent, ami felesleges, köveket, löttyöket, fegyvert, páncélt.

(#9955) Varlaisaran


Varlaisaran
senior tag

Háj.
Ha van köztetek egy nálamnál okosabb 3dsmax mágus aki szivesen beszállna egy Skyrim projectbe, legyen kedves pü nekem. Csak elvi tanácsokat óhajtok kérni néhány, számomra nehéz object kifaragásához, creditingért cserébe természetesen.
Köszi.

[ Szerkesztve ]

35mm-es kópiákat vásárolok, tartalomtól függetlenül. Christie P35GP-hez rövid objektíveket keresek, 25-40ig.

(#9956) Bendőke válasza Bendőke (#9954) üzenetére


Bendőke
tag

Bocs, lejárt a szerk. idő.

Hátha mást is érdekel:

Megnéztem, a helyesen White-Gold-nak írt Concordat a pénz elnevezését nem érintette, azt továbbra is Septimnek hívják.

(#9957) GypsFulvus2 válasza Xerxész (#9953) üzenetére


GypsFulvus2
őstag

Van egy Boss log nevű menü, ahol részletesen tárgyalja a dolgokat, és kiírja a recognized plugins közé azokat amelyeket ismer, illetve felsorolja melyek az unrecognized pluginok, amelyekkel nem tud mint kezdeni. Beépített update is van benne.

"Only the paranoid survive" - Andrew Grove, (1999)

(#9958) torma1981 válasza Xerxész (#9949) üzenetére


torma1981
veterán

BOSS program nincs fent. Nincs letölthető változat a Nexuson.

Megvan. :)

[ Szerkesztve ]

(#9959) Xerxész válasza torma1981 (#9958) üzenetére


Xerxész
őstag

Már nekem is. Szépen sorba rakta a modokat és 95ből 8at nem ismert fel. :)
Jó kis program, az biztos.

(#9960) torma1981 válasza Xerxész (#9959) üzenetére


torma1981
veterán

110/11 nálam

(#9961) Youri


Youri
veterán

[link]

RTX ON

(#9962) whiteman0524 válasza GypsFulvus2 (#9952) üzenetére


whiteman0524
aktív tag

Én már csak arra lennék kíváncsi, hogy mi van az "azonos prioritású" modokkal? Például legyen ez két textura mod amik mindketten felülírják vagy használják ugyan azt a fájlt. Az odáig oké, hogy te azt választod amelyiket akarod, meg azt töltöd be előbb-utóbb amelyik szimpatikus BOSS nélkül, nade mi alapján határozzák meg a BOSS készítői hogy Zsolti textura modja hamarabb betöltődjön mint Béláé (és ezáltam a Béláé felülírja a Zsoltiét) ha ugyan azokba a fájlokba nyúlnak bele és valaki a BOSS-t használja? Amelyikük szimpatikusabb az nyer? ;] Mert akkor ez így nem fer. :D

[ Szerkesztve ]

(#9963) Xerxész


Xerxész
őstag

Nekem is lenne 1-2 kérdésem a BOSS-szal kapcsolatban:
1. Ha új modot rakok fel, miért nem frissül a BOSS lista, amikor újraindítom? Ugyanaz a listan jön fel, mint amit első alkalommal hozott ki...de azóta felraktam 2 modot, ezeket nem látja se a felismertek, se az ismeretlenek között. Hogyan kell frissíteni?
2. Mit jelent az, hogy "BASH Tag Suggestions"?

(#9964) GypsFulvus2 válasza whiteman0524 (#9962) üzenetére


GypsFulvus2
őstag

Nem hszem, hogy a modderek fizetnének azért a BOSS készítőinek, hogy az ő modjukat preferálja. :) Ha valaki olyan béna, hogy pontosan u. arra a célra két modot is használ, hát akkor az döntse el manuálisan. Itt inkább olyan sorrendbe rakásról van szó, hogy Zsolti kizárólag Dwemer erőd ajtókat átíró modja később töltődjön be, mint Béla Dwemer erődöket teljesen áttextúrázó pakkja. Ily módon élvezheted Béla munkáját Zsolti kiegészítésével, míg ellenkező betöltési sorrend esetében Zsolti hiába fáradozott.

Xerxész: 1. Ha a mod managerrel tetted föl a modokat, akkor elvileg látnia kellene. Így látatlanba sajnos nem tudom mi lehet a baja.
2. Fogalamam sincs. Oblivion alatt létezik egy Wrye Bash nevű program, ami szintén egy mod manager, de némileg haladóbb szintű, és lehetővé tesz bizonyos esetekben mod kompatibilitási vizsgálatokat sőt modok összeolvasztását (merge) is. Nem tudok róla, hogy Skyrim esetében is lenne ilyen.

[ Szerkesztve ]

"Only the paranoid survive" - Andrew Grove, (1999)

(#9965) Varlaisaran válasza whiteman0524 (#9962) üzenetére


Varlaisaran
senior tag

Nincs két egyforma texture, se mesh se semmi. Individuális egységek vannak, eltérő ID-vel, ez így az engine és BOSS szemszögéből. Béla texturája alapesetben (mod struktura felől nézve) nem irja felül Zsoltiét, még ha tartalmuk azonos is - de mindkettő jelen van eltérő IDvel. Ha viszont mindkettő ugyanazt a valamit akarják módosítani, pl. egy modell texturáját:

1. Mindig a load order-ben legutóbb betöltődött mod által, az adott ID-re vonatkozó, általa elvégzett művelet a végérvényes, avagy az utolsó nyer.
2. Texturák esetén ezt felülbírálhatja -és teszi is- az archive invalidation, vagy alteration (lásd Oblinál pl. QTP stb). Ez esetben az archiveinvalidation konfigja módosítandó: Eltávolítani a kívánt itemet (pl. textures/zsolti/mittudomenmi.dds), így következő töltéskor nem lesz rá vonatkozó forcing, vagy:
Másik esetben ideiglenesen törölni a texturát-> végrehajtani egy archive invalidationt->visszahelyezni a texturát, igy szintén elveszti a forcingot, és a legutolsó nyer elv alapján szabadon módosítható.

BOSS nem szimpátia alapján, hanem összességében értékelve, struktura alapján "dönti el" mi hova kerül, amit a készitők definiálnak tesztelés alatt. Ha Zsolti modja hátrébb kerül az azért lehet mert más szemszögből (modellek, quest, scriptek stb) igy optimális (abb). A mod tipusától függően kézzel lehet ezeket mozgatni - értsd kategóriáján belül = quest mod/texturacserélőmod/landscapemod/stb. Ha neked jobban tetszik Béla háztetőtexturája, következmények nélkül lejjebb mozdítható a neki megfelelő intervallumon belül hogy az érvényesüljék.

[ Szerkesztve ]

35mm-es kópiákat vásárolok, tartalomtól függetlenül. Christie P35GP-hez rövid objektíveket keresek, 25-40ig.

(#9966) Xerxész válasza GypsFulvus2 (#9964) üzenetére


Xerxész
őstag

Valamiért nekem nem látja...legalábbis a LOG nem mutatja a listában az újabban telepített modokat, holott mindegyik NMM-rel lett felrakva. Hiába klikkelek a Run Boss gombra, valamit dolgozik a lelkem, de a végén a loglista mindig ugyanaz, mint a BOSS feltelepítése utáni első futtatáskor.

Nem tudom, ez lehet-e a gond, de amikor viszont be akarom zárni a BOSS-t, akkor kiír valami olyasmi hibaüzenetet, hogy "couldn't write /boss.ini" vagy valami hasonló...

(#9967) GypsFulvus2 válasza Xerxész (#9966) üzenetére


GypsFulvus2
őstag

Az tuti, hogy gond. Ilyen hibába még nem futottam bele, ezért sajnos nem tudok segíteni. Nem valamilyen win7 adminisztrátori jogkör körüli probléma esetleg? Az UAC gyakran bekavar akkor is, ha jobb klikkel adminisztrátorként indítok egy programot. Pl. a Morrowind grafikai Overhaul telepítésénél is ki kell kapcsolni, különben nem működik megfelelően a program. Persze ez csak egy tipp.

[ Szerkesztve ]

"Only the paranoid survive" - Andrew Grove, (1999)

(#9968) Xerxész válasza GypsFulvus2 (#9967) üzenetére


Xerxész
őstag

Bár nem nagyon értek hozzá, de lehetséges, hogy rendszergazdaként kéne indítani a BOSS-t. Mivel Total Commanderből indítottam (nem telepített indítóikont az asztalra), nem kérdezett rá a rendszergazdakénti futtatásra. Ha hazaértem, megpróbálom ezt a verziót.
Köszi a tippet! :)

(#9969) Xerxész válasza GypsFulvus2 (#9967) üzenetére


Xerxész
őstag

Az volt a gond. :)
Mégegyszer köszi a tippet! :R

(#9970) Xerxész


Xerxész
őstag

Valakinek van valami ötlete, hogy a háttérben lévő "sárga hegyek" minek a következményeként alakultak ki?

[ Szerkesztve ]

(#9971) Zolás válasza Xerxész (#9970) üzenetére


Zolás
addikt

Sárga lett a hó...
Ha még nem láttál sárga havat ;] :DDD

Csere érdekel komoly cucokra?Mik azok a Cucok??"A cucoknak két alfaja van.Van a komolytalan mindenhol megtalálható.A másik a komoly(cucokusz komolyikusz)na ez van neki ez sokkal ritkább"By:5teve

(#9972) Varlaisaran válasza Xerxész (#9970) üzenetére


Varlaisaran
senior tag

LOD hibának tünik elsőre. Nem tudja behúzni a távoli LOD texturát, igy valami alap lowres groundot mutat helyette. Próbálj a képen látható állapotról tcl-el odamenni légvonalban. Elvileg ahogy közeledsz, szépen lassan ujra fogja rajzolni rendesen a tájat az Actor körül körkörös intervallumban. Ha igy jártál akkor 100% hogy hiányzó LOD túrha a gond.

35mm-es kópiákat vásárolok, tartalomtól függetlenül. Christie P35GP-hez rövid objektíveket keresek, 25-40ig.

(#9973) kiskornel válasza Xerxész (#9970) üzenetére


kiskornel
addikt

Egy bizonyos távolság felett elnagyoltan ábrázolja csak az objektumokat. Lásd pl. ezt:

tökéletesen látható a határ. Azt viszont nem tudom, hol lehetne állítani a távolság mértékét (ha egyáltalán lehet állítani)

http://www.flickr.com/photos/34330024@N05/sets/

(#9974) Varlaisaran válasza kiskornel (#9973) üzenetére


Varlaisaran
senior tag

az ő esetében világosan látszik hogy adott távolságon belül csak egy szögletes részben van a hiba, vagyis néhány cell-re terjed ki, ami nem a lod butításának tudható be.
A látástávolság, vagyis ameddig full-ban renderel az iniből állítható, ahogy Ob alatt is. De a Sky inijét nem ismerem, guglizz sztem utána. Megoldható.

35mm-es kópiákat vásárolok, tartalomtól függetlenül. Christie P35GP-hez rövid objektíveket keresek, 25-40ig.

(#9975) Xerxész válasza Varlaisaran (#9974) üzenetére


Xerxész
őstag

Igen, valóban szögletes vagy legalábbis egyenes élekkel rendelkező mező az, amit nem tud betölteni, a hegy bal szélénél lehet látni a mező szélét, egy egyenes vonalat.
Először azt hittem, valamelyik grafikai mod lehet hibás.

Pontosan milyen kulcsszóra keressek gúgliban? Látótávolság...set LOD distance...valami ilyesmiket keressek?

(#9976) kiskornel válasza Varlaisaran (#9974) üzenetére


kiskornel
addikt

Nem igazán értek hozzá...

http://www.flickr.com/photos/34330024@N05/sets/

(#9977) WonderCSabo válasza kiskornel (#9973) üzenetére


WonderCSabo
félisten

uGridstoLoad a keresőszó. Sok oldalon le van írva, hogyan kell használni. De csak csínján, mert ez nagyon belassíthatja a játékot (fps loss). De a #9970 hszben mutatott probléma sztem ne a távolsági kirajzolás részletességével van, ez nem normális sztem. De azért ki lehet prübálni.

[ Szerkesztve ]

(#9978) kiskornel válasza WonderCSabo (#9977) üzenetére


kiskornel
addikt

Köszönöm az info-t! :)

Most, hogy jön a tél, nagyon hasznos tud lenni ez a beállítás. Ez alapján felállítottam a uGridstoLoad-ot 11-re. Háát. Mintha kicsit messzebb lehetne ellátni. Ellenben még sose hallottam a ventillátorokat ilyen sokáig felpörögni. És az FPS is lecsökkent fix 60-ról 56-60 köztire. Gondolom segédfűtésnek is elmegy így a hideg téli hónapokban. :DDD

http://www.flickr.com/photos/34330024@N05/sets/

(#9979) Jorus válasza kiskornel (#9978) üzenetére


Jorus
nagyúr

Mintha?! :) Én 9-es uGridToLoad-ot használok, és tiszta időben ellátok Ansilvund-tól a Windhelm-i koleszig. :)

''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow

(#9980) MasterDeeJay válasza Jorus (#9979) üzenetére

Nem bírtam ki hogy ne próbáljam ki. Habár a távoli dolgok nálam nem szépek, a füvet is mintha elvágták volna távolról egy bizonyos ponton.
[link]
[link]
[link]
[link]
[link]

Sajnos csak uGridsToLoad=7 el stabil a játékom, kénytelen vagyok inkább csak a közeli dolgokra koncentrálni.
[link]
[link]
[link]
[link]

Vintage Story PH szervere újra fut!

(#9981) torma1981 válasza MasterDeeJay (#9980) üzenetére


torma1981
veterán

Milyen látványjavító mod van fent? Nagyon szép. Olyan mod nincs ami megnöveli a fű számát. Sokszor nagyon kopár a táj, a talaj.

[ Szerkesztve ]

(#9982) Jorus válasza MasterDeeJay (#9980) üzenetére


Jorus
nagyúr

:)

Szép az esti tavas kép. Pure Water van fent?

''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow

(#9983) MasterDeeJay válasza torma1981 (#9981) üzenetére

Egyedi legfrissebb enb (injectoros enb+FXAA DLL egyedileg belőve) + száznál több mod ami miatt már 20gb a játék. Lush grass teszi dúsabbá a füvet, de össze van kombinálva más modokkal. Lush Grass

Jorus
Ez a water van fent, de megnövelt textúramérettel és az ini is át van írva.

egyéb képek

[ Szerkesztve ]

Vintage Story PH szervere újra fut!

(#9984) torma1981 válasza MasterDeeJay (#9983) üzenetére


torma1981
veterán

legfrissebb enb pontosan melyik?

(#9985) zuzu000 válasza MasterDeeJay (#9983) üzenetére


zuzu000
őstag

ENB-d feltennéd valahova? Megtetszett.

(#9986) Jorus válasza MasterDeeJay (#9983) üzenetére


Jorus
nagyúr

Na, jó, megjött az ihlet a képek láttán, megyek is kalandozni. :)
Mindezekkel együtt milyen FPS-eket mérsz?

Mindig is érdekelt, ki, milyen karakterrel nyomja, szal akinek van kedve, megoszthatna egy-egy képet az épp aktuális karijáról.

[ Szerkesztve ]

''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow

(#9987) MasterDeeJay válasza zuzu000 (#9985) üzenetére

[link]
Ebben bent van az fxaa, de játék indítás előtt az enbinjectort kell elindítani és hagyni futni. Nem garantálom hogy ugyan ilyen lesz mert rengeteg file van, lehet modként is van fent ami kell az enb-hez. Nagyon nagyon át van írva benne minden.
Hivatalos alapértékes enb [link]

torma1981

0.119

Jorus

30-40 FPS körül, városban szokott lemenni akár 30 alá is de ennek az az oka hogy többször annyi objektum van extrának modok miatt.

Sajnos a karakterem arcát már rendesen átalakította a vámpírlét. Szokásos bérgyilkostőrösíjászvámpírtolvaj-ként megyek.

Vintage Story PH szervere újra fut!

(#9988) zuzu000 válasza MasterDeeJay (#9987) üzenetére


zuzu000
őstag

Nagyszerűen megy, köszi!

Sajna fordulásnál nagyon akad még mindig, erre még mindig nincs megoldás?

Karakterem, kis 12-es íjász, tőrős kislány.

Képek

(#9989) Mozso26


Mozso26
senior tag

Üdv! Szétvágtam Alduint, és most nem nagyon tudom merre van a föszál.Remélem ezzel még nincs vége.

(#9990) zuzu000 válasza Mozso26 (#9989) üzenetére


zuzu000
őstag

Spoiler

Rossz híreim vannak :(

[ Szerkesztve ]

(#9991) Mozso26 válasza zuzu000 (#9990) üzenetére


Mozso26
senior tag

Nem tudom megnézni a spoilert, de nem lehet vége még csak 18-as szintü vagyok.

(#9992) Jorus válasza Mozso26 (#9991) üzenetére


Jorus
nagyúr

Nincs mit megnézni, az volt a spoiler, hogy vége a főküldetésnek. Ez egyébként nem szintfüggő, 2. szinten is végig lehet vinni, némi nehézség árán. Ugyanakkor nem célszerű azzal kezdeni, mert a többi küldi kevésbé nagy ívű.

''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow

(#9993) Jorus


Jorus
nagyúr

MasterDeeJay, zuzu000: kellemesen stílusos karakterek! :) Az enyém csak ilyen könnyű páncélos harcos forma. :)

''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow

(#9994) MasterDeeJay válasza zuzu000 (#9988) üzenetére

Szép lett nálad is ezzel az enb-vel!
A fordulásnál szerintem az lesz a gond hogy a játék takarékoskodik és kidobálja a videóramból a nem látszó dolgokat. Sajnos már a sima hd patchnél pár moddal is kevés nálam 2gb.
Ha monitorozom akkor változik és néha lemegy 1,7gb-ra is, érdekes módon a dinamikus memória (azaz sima ram amihez a videókártya hozzáférhet) csak 70-100mb között ingadozik. Tehát a driver vagy a játék nem akarja valamiért használni a dinamikusat, inkább olvasgat vincsiről. Lehet ennek is a 32bites exe-hez van köze.

Más:

Néha előfordul hogy vámpírok támadnak meg embereket mint valami banditák, érdekes módon engem néha barátként kezelnek. [link]

Mozso26

Én modokkal kiirtottam a főküldit, és már csak úgy "élek" a világban és viszek minden küldetést amit csak lehet. Ugyanezt csináltam még Oblivion-nál is. Konzolból el tudnám indítani a főküldit de nem érzem szükségét, ugyanis a shoutokat sem használom (egy sárkányt sem láttam még)Ezt tudom ajánlani második végigvitelhez. Már első végigvitelnél is untam a sárkányokat ölni, állandóan fölöttem repkedett egy.

Vintage Story PH szervere újra fut!

(#9995) torma1981 válasza MasterDeeJay (#9994) üzenetére


torma1981
veterán

Szia!

Én a tiédet használom de nekem kicsit sötét. Lehet valahogy világosítani?

(#9996) MasterDeeJay válasza torma1981 (#9995) üzenetére

Érdekes, nálam az a baj hogy túl világos. Nem használsz véletlenül valami olyan modot ami az időjárást vagy a fényeket befolyásolja? Az okozhatja hogy sötét.
Próbáld meg hogy az fxaatool.exe-t indítod és ott a tonemap résznél feltolod a gammát valamennyit segíthet.

Vintage Story PH szervere újra fut!

(#9997) torma1981 válasza MasterDeeJay (#9996) üzenetére


torma1981
veterán

De asszem van valami fényeket szabályzó mod. Megnézem. Nálam azonban még 4 Gb-vel is szaggat. Folyamatosan tölt a vinyóról. :(

(#9998) zuzu000


zuzu000
őstag

Miért érzem, hogy valamit elcsesztem az ENB állítgatással? :DDD
Katt

(#9999) Jorus válasza zuzu000 (#9998) üzenetére


Jorus
nagyúr

Elég pszichedelikus lett. Lehet csak vmi rossz gombát faltál. :)

''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow

(#10000) MasterDeeJay válasza torma1981 (#9997) üzenetére

Találtam egy hasznos progit, és nálam látványosan javított az fps-en. (majdnem 1000 textúrafilet méretezett át, csinált biztonsági mentést ami 1.2gb.)

Optimizer Textures]
A textúraformátumokat optimalizálja, azaz veszteségmentesen tömörítgeti. TGA PNG BMP ből DXT1-re. És ami még érdekes hogy generál mipmapokat is (beikszeltem azt is). Képminőség tekintetében nincs változás, viszont gyorsabban tölt be a játék és nem mértem de fps-t is növelt.

Ezen a képen látszik a havas deszkákon hogy nem lapos felületűek, na ez eddig az egyetlen amit az optimizer csinált látványosat. Van egy gyanúm hogy mindenre generált mipmapot amin nem volt, remélem nem fog rosszul elsülni.

Vintage Story PH szervere újra fut!

Útvonal

Fórumok  »  PC játékok  »  The Elder Scrolls V: Skyrim (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.