Hirdetés

2024. május 1., szerda

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  PC játékok  »  The Elder Scrolls V: Skyrim (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 06:00:15

LOGOUT.hu

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#9751) Lenry válasza MasterDeeJay (#9750) üzenetére


Lenry
félisten

A LARGEADDRESSAWARE elvileg 4gb-ot engedne 64bit alatt de valamiért nem működik megfelelően és nálam 3gb a valós limit. (pedig ez pont 32bites windows jellemző)

mert ez nem a Windows, hanem az exe jellemzője, a skyrim.exe pedig 32 bites.

Gvella Glan! | There are two types of people: Those who can extrapolate from incomplete data

(#9752) MasterDeeJay válasza Lenry (#9751) üzenetére

Úgy értem hogy a 32bites alkalmazás LARGEADDRESSAWARE-el elvileg 4gb-ot használhatna. (e nélkül meg 2gb-ot)
32bites win alatt ez valójában nem ér el 4gb-ot, hanem 3gb a max.
64bites win alatt pedig elvileg teljes 4gb-nak kellene lennie egy alkalmazásnak.
Ennek ellenére a Skrim LARGEADDRESSAWARE -el még a 3gb-os sem bírja elérni és ez a probléma. Szerintem növelné a stabilitást ha még az az 1gb használható lenne számára, de valamiért nem tudja.

Vintage Story PH szervere újra fut!

(#9753) kiskornel válasza MasterDeeJay (#9752) üzenetére


kiskornel
addikt

Ha visszakapcsolod a lapozófájlt, akkor rendben lesz?

http://www.flickr.com/photos/34330024@N05/sets/

(#9754) MasterDeeJay válasza kiskornel (#9753) üzenetére

Lapozófájl nélkül már be sem tölti a pályát. :DDD (kivéve ha városban vagyok, azt még betölti, de ki már nem jutok)
Kidob asztalra és írja magyarul hogy nincs elegendő ram az alkalmazásnak, zárjon be...
Már többször tapasztaltam hogy a lapozófájlt nem érdemes kikapcsolni. (fix 4gb-t állítottam be)

[ Szerkesztve ]

Vintage Story PH szervere újra fut!

(#9755) kiskornel válasza MasterDeeJay (#9754) üzenetére


kiskornel
addikt

Most az a bajod, hogy kifutsz a ramból, vagy az, hogy a skyrim fut ki a ramból. Mert nem mindegy.

Ha pl. 16GB ramod van, és ezt írja ki, akkor az alkalmazásnak kell a lapozófájl... ez esetben érdemes azt RAMDrive-ra rakni, hogy annak is gyors legyen az elérése.

http://www.flickr.com/photos/34330024@N05/sets/

(#9756) MasterDeeJay válasza Xerxész (#9749) üzenetére

Töltöttem fel képeket: [link]
A modok listája pedig: [link] [link] [link]

Biztos feltűnik majd hogy sötét a kép a gyárihoz képest. Nos az éjszaka realisztikus lett, a nappal kicsit túl kontrasztos. Mivel én vámpírral megyek ezért nem nappal mászkálok, éjjel meg ott egy rakás skill amivel tudok látni rendesen ha kell. Ez az enb-t hétvégén kezdtem el, még van mit csiszolni rajta. (disortion is kicsit sok)
SSAO, sunshaft, SSIL, bloom, árnyékok szebbek. DOF nincs. (valamiért nem minden látszódik a screenshotokon)
AA még kísérleti stádiumban azaz még össze kell hozni az enb-t az FXAA-val és megy rá még sharpen is de csak kevéske.
Mozgás közben néz ez ki baromi durván, így képről valahogy más.

Baromira utálom ezt az imageshackot, nagyon nem felhasználóbarát és ie alatt működik nálam valamiért normálisan bár akkor sem a legjobb, így felraktam a képeket egy zipbe is. [link]

kiskornel
A skyrim fut ki a ramból természetesen. És már írtam hogy van lapozófájl, anélkül nem is menne. De ettől még kifut a fizikai ramból, mivel kevesebb mint 3gb-t képes csak valamiért kezelni.
Ramdiskbe lapozófájl pazarlás annyira kevés progi használja, próbáltam és sikerült annyira kinyírni a wint hogy rendszer visszaállítás után indult csak el. Ezen kívül ingyenes megoldások csak 4gb-t adnak ramdrivenak max. (dataram ramdisket használok a böngészők cache filejainak)

[ Szerkesztve ]

Vintage Story PH szervere újra fut!

(#9757) MasterDeeJay

Előző képeket felejtsétek el. Megoldottam hogy látszódjon minden effekt.
[link]
AA már van és sharpen is és persze elég fény, viszont disortionon kell finomítani.
Folyamatosan bővítem majd a képeket ahogy alakul.

Vintage Story PH szervere újra fut!

(#9758) MasterDeeJay

Sikerült a ramproblémát enyhíteni, összejött a 4gb limit 3gb helyett. Átírtam a scriptloadernek az skse_loader.exe-jét is. Most már megeszik 3gb felett. [link]
Remélem ezzel csökken a ctd száma.

Vintage Story PH szervere újra fut!

(#9759) Varlaisaran válasza Jorus (#9740) üzenetére


Varlaisaran
senior tag

Nos, ez érdekes problem, a Nexuson egy játékos ugyanezzel keresett meg. Vagy százan leszedték, de eddig Te vagy a második akinél ez a probléma előjön, így én valami game setup bugra esetleg patchekre gyanakodnék. Ami elsőre megint valótlannak tűnik, mivel ezek nyers modellek, és -hagyományos értelemben véve- nem moddolja a Skyrimet, ergo ott kellene lenniök.

- Ha a meshes/varlaisaran és a textures/varlaisaran a helyén van, akkor a resourceök elvileg készen állnak.

- Mielőtt próbálkozol feléleszteni a modot: Röffentsd be a CS-t, és húzd be a Loriath.esp-t mint active plugint. Fontos hogy active legyen (dupla jobbklikkel választod). Elvileg itt látnod kell a statikus objekteket a Static/Varlaisaran classban. Az ebben levő ABX_xxx.nif fileokból huzogass be egy-két tetszés szerinti objektet bármilyen exterior térségre próbaképp. Ha megjelennek hibaüzi mentesen akkor kizártuk a resource failt, és egyértelműen gamesetup/load order a hiba.

- Megoldás lehet még a Loriath.esp löködése a load orderben. Mivel én abszolut semmi modot nem használok Sky alatt (pont a fejlesztés miatt hogy ne zavarjon be semmi) így nem tudom megmondani hogy esetleg ütközhet-e valamivel avagy nem. Próbáld meg a legeslegvégére rakni a Loriath-et, így elvileg felülbírál minden más modot, illetve azokat is amik a nevezett területen kotorásznának.

Majd jelezz, mi az eredmény, mert ha sikerül a végére járni akkor a másik játékost is érdekelheti a megoldás.

[ Szerkesztve ]

35mm-es kópiákat vásárolok, tartalomtól függetlenül. Christie P35GP-hez rövid objektíveket keresek, 25-40ig.

(#9760) kiskornel


kiskornel
addikt

Most találkoztam először ilyen sárkánnyal. Azt írja ki rá, hogy blood dragon. Ezt csak ütöttem, ütöttem... egy darabig lement az életereje, aztán tovább semmi. Ez valami bug? Vagy csak valami küldetéshez tartozik a sárkány és azért nem tudom elpusztítani, mert nem kezdtem meg a küldetést?

http://www.flickr.com/photos/34330024@N05/sets/

(#9761) Xerxész válasza MasterDeeJay (#9756) üzenetére


Xerxész
őstag

Köszi! :)

Hát nem egyszerű...tényleg szinte csak grafikai mod van fenn neked. Szép lett, de nekem pl. a nap az nagyon unrealisztikus. Továbbá az éjszaka elég világos.
De amúgy komoly lett tényleg. :) :C

(#9762) Jorus válasza Varlaisaran (#9759) üzenetére


Jorus
nagyúr

Lássunk hozzá magyarul... :D Elmondom, mit tettem eddig. Kicsomagoltam, betoltam a C:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\skyrim\Data mappába a meshes és textures mappákat, valamint a Loriath.esp-t. Launcher-ben a Data Files-nál automatice bepipálta az új .esp-t, és ennyi. A játék steam-es szal nyilván a lehető legfrissebb patch van rajta. Modok nincsenek nagyon, csak ezek:

- meshes/varlaisaran mit jelent? :) Ezek az első ilyen mappák a Data könyvtárban.
- a "CS" alatt a Creation Kit-et érted? Leszedem, telepítem, és ránézek, bár most látok először CS-t.
- alapból a végére teszi, de próbáltam már szinte mindenhol.

Nos, CS-be betoltam aktív file-ként, és jöttek sorba a hibaüzik.
Iesmik:

Ezeket leokéztam, és meg is lett a Static/varlaisaran mappa a WorldObjects-ekben. Na, és akkor itt hova húzzam a ABX_xxx.nif-eket?

''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow

(#9763) kiskornel válasza kiskornel (#9760) üzenetére


kiskornel
addikt

Közbe megoldódott. Az első bug jellegű felfedezésem volt. Villámokkal sikerült legyőznöm.

http://www.flickr.com/photos/34330024@N05/sets/

(#9764) Skyhunter


Skyhunter
senior tag

Jött valami frissítés a hétvégén amíg nem voltam itthon?....sok mod van fent, de sose lépkedett ki a játék....most meg belépek, lépni alig tudok, és azonnal kivág a játék? Mi okozhatja ezt?

(#9765) Varlaisaran válasza Jorus (#9762) üzenetére


Varlaisaran
senior tag

Nah:D

Nem tudom ez milyen elmebeteg CK, biztos a workshopos, de attól ugyanugy kell mennie mint a standalone-ban.

Data könyvtárban ugye van textures és meshes mappa ami nekünk kell. Ezen belül mindkettőben egy varlaisaran almappa, ebben legyenek a fileok. Tehát textures/varlaisaran-ban a dds fileok, meshes/varlaisaran-ban a nif-ek. Loriath meg a Datában ahogy szokás volt Oblivion alatt is.

Amik jönnek hibaüzik azokat kaksizd le, gyári bugok, nem érdekesek, semmi közük a modhoz.

CK-ban a Cell View ablakban Worldspaces pulldown menüjében (ahova most Interiors vagyon írva) válaszd ki Tamriel-t, ugye ez a fő világ (ha kinyitod a menüt, beírod a T betűt oda is ugrik automatikusan). Ilyenkor alatta felsorolja a megnevezett exterior celleket, vagyis a játékbéli kültéri helyszíneket. Tökmindegy, legyen mondjuk WhiterunExterior, ezt keresd ki a nevek közül. Ha rányomsz az elsőre, elkezded írni, ugrik is mindjárt oda. Ha megvan a WhiterunExterior, akkor rajta duplakatt, és elkezdi tölteni. Jön majd néhány gyáribug-hibaüzi, ezeket leokézod. Ha betöltött, látni fogod a terepet a Render Windowban, és kamera a föld felé fog nézni. Görgővel zoomolj feljebb, forgatni ugy tudod hogy az egér legyen a Render window felett, és Shift-et nyomvatartva forgatod - ráérzel majd. Lényeg hogy egy kb-ra látható tereprész legyen az ablakban.

Ha megvan, baloldalon az Object windowban kikeresed a Static csoportól a varlaisaran alcsoportot, abban lesznek az ABX_blabla.nif-ek. Ezekből egykettőt dragndrop huzogass rá a Render Windowra. Ha megjelenik akkor minden oké, ki is léphetsz mentés nélkül.

Ha valami nem megy, csak szólj:)

[ Szerkesztve ]

35mm-es kópiákat vásárolok, tartalomtól függetlenül. Christie P35GP-hez rövid objektíveket keresek, 25-40ig.

(#9766) Jorus válasza Varlaisaran (#9765) üzenetére


Jorus
nagyúr

Nah, most már faján műxik! :) A probléma az volt, hogy a letöltött .zip-ben a struktúra úgy nézett ki, hogy volt benne egy meshes mappa, azon belül a .nif-ek, illetve volt egy textures mappa, azon belül a .dds-ek, plusz egy jg mappa, abban további .dds-ek. Szal nem volt textures/varlaisaran és meshes/varlaisaran, és ha ott kereste a mod a cuccokat, akkor érthető, hogy nem találta. :) Szal most bevarrtam a file-okat a /varlaisaran mappákba és szuperál a dolog. Lehet, hogy vhol elkerülte a figyelmem, hogy készíteni kell ien elnevezéssel almappákat, de ha eleve így töltöd fel, akkor szentem egyértelműbb lesz.

Ottan a!

[ Szerkesztve ]

''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow

(#9767) Varlaisaran válasza Jorus (#9766) üzenetére


Varlaisaran
senior tag

Az ugy jó ahogy felraktam.
A varlaisaranon belül van a jg mappa, azért mert elkülönülő texturacsoport:)

BTW, rendelenesség, kommentár, valaminemjó, stb? Végülis ez egy bétateszt hogy ilyen hamar kiadtam:)

[ Szerkesztve ]

35mm-es kópiákat vásárolok, tartalomtól függetlenül. Christie P35GP-hez rövid objektíveket keresek, 25-40ig.

(#9768) szabod válasza GypsFulvus2 (#9748) üzenetére


szabod
senior tag

Köszi, hogy belinkelted ezt az Imperial Library-t, tök jó, mindig is szerettem Loret olvasni. Van még valami hasonló oldal?
A regényeket is olvasnám már, de csak a Lord of souls van meg, az Infernal city-t sehol sem láttam itthon, bookline meg nem hajlandó megrendelni nekem, hiába várólistás...

(#9769) Jorus válasza Varlaisaran (#9767) üzenetére


Jorus
nagyúr

Oké, de mondom: nincs varlaisaran mappa a meshes és textures-en belül a .zip-ben. :) Így fest. Ha így jó, akkor jó, de nekem nem volt egyértelmű, hogy egy varlaisaran almappát létre kell hoznom, ami nélkül nem műxik a mod.
Nekem amúgy nagyon tetszik az épületegyüttes, végre ismét látok szépen megmunkált falakat márványból. :) Egyébként alaposan körbejártam, és csak a külső, Whiterun felé eső torony tövében találtam textúra-illesztési problémát.

''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow

(#9770) GypsFulvus2 válasza szabod (#9768) üzenetére


GypsFulvus2
őstag

Ott az összes könyvet megtalálod angolul, amit csak a TES sorozat játékaiban kiadtak. A Morrohun Team (áldott légyen nevük mindörökre) elkezdte ezeket is fordítani. Sok könyvet megtalálsz náluk magyarul itt , bár bőven el vannak látva a következő évekre is munkával. A TES Lore-ja hihetetlenül nagy és sokrétű, én is imádok ilyenekkel molyolni.

[ Szerkesztve ]

"Only the paranoid survive" - Andrew Grove, (1999)

(#9771) Varlaisaran válasza Jorus (#9769) üzenetére


Varlaisaran
senior tag

áááááááááááááztapicsa... most esett le...és tényleg :B

Na gyorsan ezt át kell javítanom, köszi hogy kivezettél a hülyék mezejéről:D

35mm-es kópiákat vásárolok, tartalomtól függetlenül. Christie P35GP-hez rövid objektíveket keresek, 25-40ig.

(#9772) Varlaisaran válasza Varlaisaran (#9771) üzenetére


Varlaisaran
senior tag

Javítottam is a csomagot, ami immáron magába fogjalja az esp filet is. Az esp is javítva lett, tartalmazza a kifelejtett mapmarkert. Aki felteszi, az a Shimmermist cave körül, és Whiterun felett találja a helyecskét, Abaye-Loriath Nenalatatar néven, városos map jellel. Szorrika a figyelmetlenségemért, Jorus neked meg thanx:)

[ Szerkesztve ]

35mm-es kópiákat vásárolok, tartalomtól függetlenül. Christie P35GP-hez rövid objektíveket keresek, 25-40ig.

(#9773) torma1981


torma1981
veterán

Sziasztok!

Van killmove mágusoknak is? Van valami mod rá? Harcosnak, nyilasnak van de varázslatra nem találtam.

(#9774) Jorus válasza torma1981 (#9773) üzenetére


Jorus
nagyúr

Death cam-re gondolsz? Alapból is van. Vagy az nem tetszik?

''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow

(#9775) Lenry válasza Jorus (#9774) üzenetére


Lenry
félisten

szerintem igen, arra gondolt, de mágiára is van? mert én is csak fegyverekre láttam eddig...

Gvella Glan! | There are two types of people: Those who can extrapolate from incomplete data

(#9776) torma1981 válasza Lenry (#9775) üzenetére


torma1981
veterán

Igen arra gondolok.

Mintha úgy olvastam volna,hogy az 1.5-ös Pach-nél már van. De nem vagyok benne biztos.
Mindenféle van fegyverekhez de varázslatokhoz nem találtam.

(#9777) Lenry válasza torma1981 (#9776) üzenetére


Lenry
félisten

korábban is volt, annál a patchnél besűrítették, szóval jóval többször jön elő, de varázslatra én sem emlékszek (kivéve a bound sworddel való kivégzés, de az inkább fegyvernek számít)

Gvella Glan! | There are two types of people: Those who can extrapolate from incomplete data

(#9778) Jorus válasza Lenry (#9775) üzenetére


Jorus
nagyúr

Persze, kb. fél éve jött ki az az update, ami tartalmazza, épp tegnap este pörköltem meg egy skeevert dual cast flame-mel, látványos volt. :)

''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow

(#9779) Jorus válasza Jorus (#9778) üzenetére


Jorus
nagyúr

Itt egy prezentáció ezzel kapcsolatban. Mondjuk annyira nem látványos, mint egy H2H death, de azért, ha sokáig lángol az ellen, az jól mutat.

''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow

(#9780) torma1981 válasza Jorus (#9779) üzenetére


torma1981
veterán

Hát igen a közelharcnál eléggé látványos. :-) Kár hogy varázslatnál nem annyira. :-(

(#9781) Lenry válasza Jorus (#9779) üzenetére


Lenry
félisten

ahha.
na ezek azok, amikkel még nem találkoztam a játék alatt :D

(igaz a mágiára még csak most szoktam rá, mert már nincs semmi értelmes, amit fejleszthetnék...)

Gvella Glan! | There are two types of people: Those who can extrapolate from incomplete data

(#9782) bartucc


bartucc
addikt

Na, megvan az a karakter, amivel a játék minden részét kipróbálom. Most az Alchemy következik, azt szeretném felhúzni. Esetleg valami tipp, hogy mit mivel keverjek, vagy csak mindent mindennel? Az imént kb 50-60 hozzávalónak megvolt már legalább 2 tulajdonsága az össze-vissza főzöcskézés után, de kilépett a játék, és nem volt mentés, csak akkor, mikor nekifogtam az italfőzéshez. :W

Lenry: mágiával én kezdetben elvoltam kicsit (High Elf), de nem igazán lehet vele bármit is kezdeni. Most 43-as szinten, Dragon páncélban már nem gond, ha megcsapnak párszor, eljátszok velük. Valamint a dupla enchant lehetőség eléggé hasznos ilyenkor, 125%+70%-kal jobb a mágia regeneráció, és 485 mágia pontom van. :K De hozzá kell tenni, még csak 42-es szinten van a pusztítás, most nem igen ér sokat még, majd 50 felett jönnek elfogadható erősségű varázslatok.

Kill cam van, látványos tud lenni varászlatoknál, főleg runáknál. :C

[ Szerkesztve ]

"Azért jó tengerparton lakni, mert akkor csak három oldalról van hülyékkel körülvéve az ember." //Galla Miklós//

(#9783) MasterDeeJay válasza bartucc (#9782) üzenetére

Lötyikeverést (én így hívom) úgy szoktam hogy csinálok olyan lötyiket amelyek számomra hasznosak és biztosan mindig használom őket. Nekem ezek a fortify carry weight és az invisibility.(imádok minden szemetet magammal hurcolni és bérgyilkos vámpír tolvajként jól jön a láthatatlanság is)
Tehát a fontos recepteket megnézem neten, és azok élveznek prioritást. Mivel rengeteg pénz összejön (már 200 ezrem van de most kezdem csak a thief guildot) ezért ha betérek alkimista boltba akkor ott minden alapanyagot megveszek kivétel nélkül. Ha egy alapanyagból sok van (20-nál több) akkor összekeverem az összes másik alapanyaggal amivel csak lehet. Ezeken felül random kevergetek mindent, viszont a drágább dolgokra vigyázok. (nirnroot, crimson nirnroot és az éppen aktuális questhez való cuccok)
Néha egyből meg is eszem nyersen a cuccokat ha egyetlen tulajdonságát sem ismerem.
Mivel rengeteg pénz összejön ezért néha kénytelen vagyok venni drága lötyiket cserébe az én rengeteg de csak pár aranyat érő lötyijeimért. (az eladónak sosincs elég pénze, ez persze nem baj)
Alchemy perkem egy sincs, majd talán nagyobb szinten. (jelenleg 49-es vagyok, uncapper felrakva, tehát nincs akadálya hogy akár erre is rakjak később perket)

Vintage Story PH szervere újra fut!

(#9784) #57919488 válasza MasterDeeJay (#9783) üzenetére


#57919488
törölt tag

Uncapper? Az meg mire jó?

(#9785) torma1981 válasza #57919488 (#9784) üzenetére


torma1981
veterán

Megdobja az elérhető szintet. Mind a max szintet mind a képességek max szintjét.

(#9786) Jorus válasza bartucc (#9782) üzenetére


Jorus
nagyúr

Mindent, mindennel, válogatás nélkül. :) Én legalábbis sosem fordítottam figyelmet az alchemy-re, csak rengeteg pénzt lehet vele keresni, plusz, simán felkúszik a skill-ed 100-ra úgy, hogy oda se figyelsz, csak szeded a virágokat, gombákat, és kutyulsz. Perk-ek nélkül igazán ütős löttyöket nem fogsz tudni csinálni, de nem is feltétlenül szükséges, mert azokból a magasabb szinteken egyre erősebbeket fogsz találni, szal felesleges Perk pontot erre áldozni szentem.

''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow

(#9787) bartucc válasza Jorus (#9786) üzenetére


bartucc
addikt

Igazából a cél az, hogy 50% feletti Smithing lötyit csináljak. :)

"Azért jó tengerparton lakni, mert akkor csak három oldalról van hülyékkel körülvéve az ember." //Galla Miklós//

(#9788) Jorus válasza bartucc (#9787) üzenetére


Jorus
nagyúr

Ahhoz bizony pakolászni kell a Perk pontokat is, plusz fejlődni is kell Alchemyben, szal akkor még inkább a mennyiségre kell menned, mint a minőségre.

''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow

(#9789) bartucc válasza Jorus (#9788) üzenetére


bartucc
addikt

Hát, igen, kezdek rájönni. Nem ér annyit, a perk pontokat inkább máshova pakolom, de jó lesz még egy zsákutcának, amit fel lehet fullra fejleszteni, és így lesz szintlépés, és perk pont máshova. :)

"Azért jó tengerparton lakni, mert akkor csak három oldalról van hülyékkel körülvéve az ember." //Galla Miklós//

(#9790) kiskornel


kiskornel
addikt

Tényleg, akartm kérdezni, hogy a fortify smithing meg a improving armor... valami ilyesmi lötyik azok most mit jelentenek igazából.

ha mondjuk y másodpecig tart a hatása, akkor:
1. megiszom, rányomok az üllőre, és amit kovácsolok az állandó jelleggel x %-kal jobb lesz,

vagy

2. Épp most vívok, és amit hordok kovácsolt cucc, az y mp-ig x%-kal jobb lesz.

(#9783) MasterDeeJay: Az ilyen játékmenetet modosító mod-ok feleslegesek. Akkor már miért nem írod be a konzolba azt a pár cheatet, amivel maxra húzhatod a karaktered tulajdonságait. Játék nélkül, semmit se kell tenned... de akkor meg már nem játék a játék.

http://www.flickr.com/photos/34330024@N05/sets/

(#9791) MasterDeeJay válasza kiskornel (#9790) üzenetére

Amikor már elérek igen nagy szintet akkor megáll a fejlődés, gyakorlatilag kevesebbet ad a játék. Ettől a módtól nem lesz könnyebb a játék, csak lehetőséget ad arra hogy végtelen szintre fejleszthessem. Tehát nem lesz 100-as skill limit hanem e felett is fejlődik tovább.
A fejlődés amúgy is jóval lassabb nagyobb szinten, amíg kihúzom 50ről 55-re addig simán lehet egy telesen új karaktert kifejleszteni 40-es szintig.
Amúgy sem agyilag korlátozott karakterrel megyek, miért ne lehetnék sok sok idővel több mindenből mester?
Totál nincs köze semmilyen csaláshoz ennek a modnak, szerintem félreértessz valamit, ez csak megnöveli a limiteket de nem segít semmit.

Vintage Story PH szervere újra fut!

(#9792) Jorus válasza kiskornel (#9790) üzenetére


Jorus
nagyúr

Az első verzió. Ugyanígy, ha van egy enchantolt keszryűd, ami emeli a Smithinget, azt akkor kell viselned, amikor kovácsolsz. Mondjuk logikailag is csak így van értelme. :-)

''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow

(#9793) bartucc válasza MasterDeeJay (#9791) üzenetére


bartucc
addikt

Gondolom úgy van vele mint én, a játék alapvető tulajdonságait módosító kiegészítőket kerülöm. Bár valami másabb rendszerű, de a fejlődésnek még tért adó mod ráférne a játékra, legnehezebb fokozaton már nem sok kihívás van, ha kicsit is taktikázok, akkor karddal is tarolok, íjjal meg nincs aki állva maradna már.

"Azért jó tengerparton lakni, mert akkor csak három oldalról van hülyékkel körülvéve az ember." //Galla Miklós//

(#9794) kiskornel válasza MasterDeeJay (#9791) üzenetére


kiskornel
addikt

Akkor már inkább olyan mod kell, ami a legmagasabb levelt a mostani 35-40-esre hozza. Azon a szinten még néhányszor vissza kellett töltenem a cuccot.

Lötyik meg pont a játék kezdetén jönnének nagyon jól, mikor harmatgyenge a karakter, és egy csomó healin potiont kell elhasználni.

Már az is lelkiismeretfurdalást okoz, hogy letöltöttem (de nem raktam fel) egy olyan mod-ot, amivel elvileg varázslattal konténert lehet elérni. Így az összegyűjtött cuccokat elvileg nem kellene szelektálni, meg nem mindig csak a drágakövek landolnának a hátitáskámban, hanem tárolhatnék sok-sok cuccot abban a konténerben...
Oblivionból ismerős ez a mod.

Nektek mi a véleményetek?

(#9792) Jorus: köszi a választ.

[ Szerkesztve ]

http://www.flickr.com/photos/34330024@N05/sets/

(#9795) Xerxész válasza bartucc (#9793) üzenetére


Xerxész
őstag

#9793 bartucc és #9794 kiskornél

Real Unleveled Skyrim
Mint a cím is mutatja, az ellenfelek nem fejlődnek veled, ellenben sok régióra van osztva a tartomány, mindenféle szintű ellenféllel. Így akár a játék elején is összefuthatsz egy náladnál jóval keményebb ellenféllel, és nem marad más megoldás, mint a futás. :) Persze az ellenkezője is elő fog fordulni. Vannak 45-50 szint feletti ellenségek is (asszem talán ők teszik ki a legtöbbet a szintezett ellenfelek közül). Szóval így talán nem lesz annyira unalmas a játék, amikor már igen fejlett a karaktered.

Level Curve Rebalance
Ezt is érdemes kipróbálni, kicsit módosítják a fejlődési görbét. Eleinte nehezebb szintet lépni, több XP kell hozzá, de magasabb szinten meg nem kell olyan sokat várni a következő szinthez (asszem, mert én még nem voltam magas szintű). :)

(#9796) bartucc válasza Xerxész (#9795) üzenetére


bartucc
addikt

Nem rossz, az első egész haszos, a másodikat viszont érdemes felraknom egy már félig kimaxolt karakternél, vagy inkább új karakterrel lenne érdemes? (gondolok itt az esetleges hibalehetőségekre ezáltal, bár nem lenne rossz, ha nem akadna meg a fejlődése 40-es szinteknél)

Köszönet mindkettőért! :R

[ Szerkesztve ]

"Azért jó tengerparton lakni, mert akkor csak három oldalról van hülyékkel körülvéve az ember." //Galla Miklós//

(#9797) Skyhunter


Skyhunter
senior tag

Érdekes, bármit csinálok Skyrimban nem fagy ki a játék.... de ha a Dark Brotherhood-os "Hail Sithis!" küldi helyéhez közel teleportálok vagy közelítek gyalogosan a quest helyéhez, na akkor mindig kilép a játék....találkozott már vki ezzel a (feltehetően) buggal? Mit lehet vele kezdeni?

(#9798) bartucc válasza Skyhunter (#9797) üzenetére


bartucc
addikt

Keress újabb Patch-et, vagy ha még nincs, akkor várni kell a következőre. Valószínűleg ez fogja csak megoldani a problémát, ha máshol nincs ilyen gond. Esetleg egy újratelepítést is megpróbálnék, ha nincs más lehetőség.

"Azért jó tengerparton lakni, mert akkor csak három oldalról van hülyékkel körülvéve az ember." //Galla Miklós//

(#9799) Youri válasza bartucc (#9798) üzenetére


Youri
veterán

csak tudnám miért kell peccset keresni egy steam-only játékhoz ;]

RTX ON

(#9800) bartucc válasza Youri (#9799) üzenetére


bartucc
addikt

Volt, akinél gond volt vele, és nem frissített automatikusan. Bár valószínűleg az antivirus volt a probléma.

Egyébként nem bonyolódnék statisztikába, eredetiség terén. ;]

"Azért jó tengerparton lakni, mert akkor csak három oldalról van hülyékkel körülvéve az ember." //Galla Miklós//

Útvonal

Fórumok  »  PC játékok  »  The Elder Scrolls V: Skyrim (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.