Hirdetés

2024. május 1., szerda

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  PC játékok  »  The Elder Scrolls V: Skyrim (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 06:00:15

LOGOUT.hu

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#9851) #57919488 válasza Xerxész (#9850) üzenetére


#57919488
törölt tag

"egy-egy éjszkás képet"

Linkelnék én olyat csak kivágnának az oldalról :DDD

(#9852) Xerxész válasza #57919488 (#9851) üzenetére


Xerxész
őstag

LOL: :D

Ja, még az előző írásomhoz kapcsolódóan... Szóval, most ez a nagyon extrém koromsötét verzió van fenn nekem, és így nemcsak esztétikus, de hasznos is a Lanterns of Skyrim mod. Kiváló tájékozódási pontok a távolban a teljes sötétségben az út mentén égő lámpák. Tök hangulatos volt pl., asszem tegnapelőtt történt...éppen fordulok rá a Riverwood utáni hídra, amikor látom, hogy a túloldali hídfő lámpafényébe beszökken egy szarvas, megfordítja a fejét, majd eltűnik a teljes sötétségben. :)

Ha nem felejtem el, azért feltöltök én is képeket, hogy milyen nálam a sötét. Kombóval és kombó nélkül...bár előbbi esetében csak a sötét képernyő lesz. :DDD Utóbbinál meg simán lehet látni...abban nekem nincs élvezet és kihívás.

(#9853) Jorus válasza Xerxész (#9850) üzenetére


Jorus
nagyúr

Természetesen. :) Készítettem olyan képet, amin van fényforrás, és olyat is, amelyiken nincs. Namost, amelyiken nincs, az nekem elég sötétnek minősül. :)

Ansilvund bejárata délután 2-kor:

És 12 órával később:

Ansilvund bejárata délután 2-kor:

És 12 órával később:

''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow

(#9854) kiskornel válasza Xerxész (#9852) üzenetére


kiskornel
addikt

Sötétséghez minek mod. Egyrészt a moncsit is el lehet sötéíteni, de ennél azért stílusosabb, ha a gammát veszed le a videokarin. Abból ugyan vissza nem nyersz fényt, ha felerősíted a fényerőt a moncsin, akkor se. :DDD

És ez biztos nem okoz kompatibilitíási problémákat. ;)

http://www.flickr.com/photos/34330024@N05/sets/

(#9855) #57919488 válasza kiskornel (#9854) üzenetére


#57919488
törölt tag

Mert egy tűzlabda igen látványos tud lenni ami a semmiből közelit egyszer csak feléd :DDD

(#9856) Xerxész válasza Jorus (#9853) üzenetére


Xerxész
őstag

Tökéletes! Köszönöm! :R
Ennél kicsit durvább az enyém...de valami ilyesmire gondoltam, amikor azt írtam, hogy enyhíteni szeretnék. Nagyon jó!

Elmondod, hogy milyen modokkal és monitor/videókártya beállításokkal produkáltad ezt az eredményt?

Ja, még valami...olyan képet is tudnál küldeni, hogy kicsit nyiltabb a terep és van út előtted? :)) Az lesz nálam a mérvadó. :D

(#9857) Jorus válasza Xerxész (#9856) üzenetére


Jorus
nagyúr

A monitor szerintem nem releváns, mert azt legfeljebb én látom (a monitoron történő fényerő/gamma szabályzás nem befolyásolja a VGA által előállított képet).
Modok:
- HighResTextPack
- Towns and villages enhanced: összes
- Shenk Thievery Overhaul
- Pure Waters
- Project Reality: Climates of Tamriel

A VGA-m drivere így van beállítva:

Fort Amol-tól nyugatra reggel 10-kor:

Fort Amol-tól nyugatra éjjel 1-kor:

''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow

(#9858) Xerxész válasza #57919488 (#9855) üzenetére


Xerxész
őstag

Vagy egy sárkányüvöltés a magasból... ;) Te meg csak kapkodod a fejed, hogy merre lehet a hüllő. :D

#9857 Jorus
Szép. Ilyennek szeretném én is.
És nem értem, mert én is kipróbáltam a Project Realityt, de nekem sokkal-sokkal világosabb volt éjjel. A modfejlesztő írta, hogy várjak 24 játékbeli órát...ezt is megtettem, és csak világos maradt. És nem értem, hogy mitől lehet...melyik mod kavarhat be.

[ Szerkesztve ]

(#9859) Xerxész válasza Xerxész (#9858) üzenetére


Xerxész
őstag

Módosítok. Mégsem pont ilyennek akarom. :D Az otthoni monitoromon az összes kép világosabb. Visszább vettem a fényerőt, de még így is lehet látni az utat magad előtt, viszonylag messzire. Ide szerintem nem kell fáklya. Elnézve így a képeket, tulajdonképpen ugyanilyen volt nekem is. Tehát ugyanott vagyok. :D
Az a bajom, hogy ugyan az ég valóban sötét, de az utat látom magam előtt, tehát ide nem kell fény, hogy előrejuthassak.

Itt van az én verzióm...

Realistic Lighting with Customization + Mike Foxs Darker Nights
Riverwood előtt, éjjel 1 körül, fáklyával

Realistic Lighting with Customization + Mike Foxs Darker Nights
Riverwood előtt, éjjel 1 körül, fáklya nélkül

Folyó mellett csináltam a képet, hogy legyen valami látható is. Háttérben az útmenti lámpa fénye. Ha se folyó, se lámpa nincs, tényleg koromsötét van, semmit sem látsz.

(#9860) Jorus válasza Xerxész (#9859) üzenetére


Jorus
nagyúr

Megnéztem a képeket egy másik monitoron, a notebook-omon és iPad-en is, de mindegyiken nagyon sötét, szal szerintem a monitorod/VGA-d lehet rosszul kalibrálva.

''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow

(#9861) bartucc válasza Xerxész (#9859) üzenetére


bartucc
addikt

Monitorgond, nekem a Dell 2311-en első fokozaton is elég sötét, egy jegesmedvét nem vettem észre az orrom előtt. :DDD

"Azért jó tengerparton lakni, mert akkor csak három oldalról van hülyékkel körülvéve az ember." //Galla Miklós//

(#9862) Xerxész válasza Jorus (#9860) üzenetére


Xerxész
őstag

Áldjon meg téged a Jóisten. :R Tényleg nem volt megfelelően kalibrálva a monitorom. Így a Realistic Lighting with Customization alaphelyzetben is elég sötét már. :) Köszi, hogy felnyitottad a szemem. :DDD

(#9863) #57919488


#57919488
törölt tag

Star Wars power-ek tudom, hogy eléggé nem ebbe a világba illik az egész de valaki tudja ezt működtetni?

[ Szerkesztve ]

(#9864) Rabbitf_24 válasza kiskornel (#9839) üzenetére


Rabbitf_24
őstag

Random dobája a sárkány csontvázakat.... :D

(#9865) bartucc válasza #57919488 (#9863) üzenetére


bartucc
addikt

Hát, veled kell hogy legyen az erő hozzá. Ha nincs, kár kísérletezni. ;]

Csak angol leírást találtam:

"1. Go to your downloads folder and open the compressed folder (Star_Wars_Force_Abilities_Mod_WIP-7104-3-6.zip).
2. Inside the compressed folder will be an uncompressed Force Abilities folder (Star Wars Force Abilities WIP), open that one.
3. Highlight every item inside the uncompressed folder and copy them (There should be a total of 56 items).
4. Go back to your downloads folder or even make up a separate folder and paste the files into it; just make sure you can see both the items and your downloads section where the compressed Force Abilities folder (Star_Wars_Force_Abilities_Mod_WIP-7104-3-6.zip) is.
5. Next, highlight the 56 items you just pasted and drag them into the compressed folder (Star_Wars_Force_Abilities_Mod_WIP-7104-3-6.zip). For me, I received an error message saying that windows couldn't open the compressed folder, but they still were in there when I went to check (So just open your compressed folder to make sure all the files are there).
6. In the compressed folder (Star_Wars_Force_Abilities_Mod_WIP-7104-3-6.zip) delete the uncompressed folder (Star Wars Force Abilities WIP).
7. Open up NMM and under the mods tab choose add from file. Add the compressed folder (Star_Wars_Force_Abilities_Mod_WIP-7104-3-6.zip) and activate.
8. Happy Hunting :)"

"Azért jó tengerparton lakni, mert akkor csak három oldalról van hülyékkel körülvéve az ember." //Galla Miklós//

(#9866) #57919488 válasza bartucc (#9865) üzenetére


#57919488
törölt tag

Közben meg lett. A consol nem jó valamiért de Winterhold-ban az Orc árulja a cuccokat.
Háát jó kis lökés hullámokat lehet csinálni meg kiszívni az életet az ellenből :DDD de delete

Realistic Destruction jobb mert az erősebb spell-ek ott is knockback hatásúak, néha a szakadék mellett ingen látványos tud lenni+OP ;]

(#9867) bartucc válasza #57919488 (#9866) üzenetére


bartucc
addikt

Az erőviszonyok ez által változtak-e, és ha igen hogy? (Realictic Destruction mod-ra gondolok) :U

"Azért jó tengerparton lakni, mert akkor csak három oldalról van hülyékkel körülvéve az ember." //Galla Miklós//

(#9868) Zolás


Zolás
addikt

Ha a patch óta akad a játék, akkor elég ha kikapcsolom a modokat, és úgy vissza egyemként, hogy melyik mod lett a hibás, vagy újra kell telepíteni a játékot?

Csere érdekel komoly cucokra?Mik azok a Cucok??"A cucoknak két alfaja van.Van a komolytalan mindenhol megtalálható.A másik a komoly(cucokusz komolyikusz)na ez van neki ez sokkal ritkább"By:5teve

(#9869) torma1981


torma1981
veterán

SkyTEST - Realistic Animals & Predators ez akadt össze a Birds of Skyrim moddal. Ez miatt lépegetett random ki az asztalra. Írták is, hogy nem jönnek ki egymással.

(#9870) #57919488 válasza bartucc (#9867) üzenetére


#57919488
törölt tag

Azt nem néztem csak a knockback hatását tesztelgettem :DDD

Más, mi történik egy ki irtott város/faluval? Lesznek új lakosok?

(#9871) Xerxész válasza torma1981 (#9869) üzenetére


Xerxész
őstag

Az okát is leírták? Hogy pontosan mi az, ami az egyiknek nem tetszik a másikban?
Én is használom mindkettőt, és csak az utóbbi 2 napban tapasztaltam, hogy kilépeget minden hibaüzenet nélkül. Lehet, hogy nálam is ez az oka, bár én jóval több modot használok még ezeken kívül.

Egyébként furcsállom a dolgot, mert ha jól emlékszem, a SkyTEST leírásában 100%-os kompatibilitásról írnak a Birds of Skyrimmel...nem tudom most megnézni, hogy megbizonyosodjak róla.

(#9872) torma1981 válasza Xerxész (#9871) üzenetére


torma1981
veterán

Most nekem min 50-60 mod van fent. A Nexuson írták hogy csak 50%-os a kompatiblitás. Mióta leszedtem nincs baj. Keress majd rá.

(#9873) Xerxész válasza torma1981 (#9872) üzenetére


Xerxész
őstag

Persze, megnézem mindenképpen otthon.

Közelharc modokat használsz? Konkrétan az érdekelne, hogy a Duel - Combat Realism és a Duke Patrick's - Archery And Heavy Weapons Combat modok mennyire működnek egymás mellett.

(#9874) torma1981 válasza Xerxész (#9873) üzenetére


torma1981
veterán

Duel - Combat Realism azt használom. A másikat nem. Igazából varázsló a karim. :) Csak így az elején jó gyilkolni az ellent nagy kardal.

(#9875) torma1981 válasza Xerxész (#9873) üzenetére


torma1981
veterán

* Crash to Desktop -

Caused by: Mods that Heavily Edits Cells and Edits Predators or Creatures which is linked to lvlpredatorscript.psc (Engine Related)

Game Breaking Level: Extreme

Chance of happening: Low and Randomly

Rate of Report: Low

Status: All Versions of the mod, even after the Rebuild.

Solution: Disabling Mods that conflict or moving LvlPredatorScript.psc (located in Data/Source/Scripts) to another folder.

Description: It seems that Saved Games that has an Heavy Active Mod list increases the chances of a CTD, i have determined that mods that heavily edit the Cells has a chance to cause a CTD, they are also caused by Installing and later UnInstalling mods that contained scripts, this causes the Save game to try to obtain Data from such mods/scripts which later causes the game performance to drop considerably and finally Crash, the most common issue is caused by the file "LvlPredatorScript.psc", SkyTEST does not adds any scripts so it cant be blamed for this issue.

My mod list is quite low, and i never experience a single CTD after Updates 1.4, i did had a couple of CTDs while playing for a few hours in a row prior to updates 1.4, but after these Updates i have not seen a single CTD, not even with mods that are known to have heavy CTD reports, which confirms my theory that CTDs are caused by using a TON of Mods. I did had couple CDT´s with Dawnguard enabled, but these were random and could not be replicable, it seems Dawnguard is rather "dirty" and "unstable by design, yet i had little issues with Dawnguard enabled.

My mod list consists of the following:

IsilNarsil.esp
d2Helmets.esp
Chainmail Hood 2.0.esp
Dread Huntress Armor.esp
AsharaPrincessOfTheWood.esp
ThalmorStandAlone.esp
Mystic.esp
EternalShineArmor&Weapons.esp
LeftHandRings.esp
RichMerchants.esp
Birdsofskyrim.esp
SkyTEST - HarderCreatures.esp
SkyTEST - MysticLands.esp
SkyTEST - Settings.esp
SkyTEST - RealisticAnimals&Predators.esp
Dodge.esp

MOD COMPATIBILITY

Deadly Dragons - 100%

Warzones - Civil Unrest - 100%

Wars in Skyrim - 100%

SkyMoMod - 100%

Real Wild Life Skyrim - 90% (There may be minor issues with Factions and LeveledCharacters Lists)

Birds & Flocks - 50% (Edit) Some people report crashes when birds & flocks is enabled, i cant replicate them... but others claim the CTDs are gone when disabling Birds & Flocks, not a big loss anyway SkyTest has tons of Birds & Flocks in its own too.

Prides of Skyrim - 95% (There may be a faction issue that will make Lions & SabreCats to attack themselves)

More Village Animals - 100%

Summon Animal Pets - 100%

Pets of Skyrim - 100%

Birds of Skyrim - 100%

SkyBirds - 100%

WATER - 100% But you MUST load WATER after SkyTest (using what ever mod sorting app you use).

Enhanced Blood Textures - 100% But you MUST load EBT after SkyTest (using what ever mod sorting app you use)

(#9876) Xerxész válasza torma1981 (#9875) üzenetére


Xerxész
őstag

Ez pont engem igazolt, ugye tudod. Ott van alul, hogy Birds of Skyrim 100%-os kompatibilitású a SkyTEST-tel. Tehát nálad sem ez okozhatta a CtD hibát. :) Vagy hazudik a szerző. :DDD

Elküldöd a modlistádat? Ha nem akarjuk fárasztani az olvasóközösséget, akkor jöhet privátban is. :))

(#9877) torma1981 válasza Xerxész (#9876) üzenetére


torma1981
veterán

Jaa nekem ez volt fent

Birds & Flocks - 50% (Edit) Some people report crashes when birds & flocks is enabled, i cant replicate them... but others claim the CTDs are gone when disabling Birds & Flocks, not a big loss anyway SkyTest has tons of Birds & Flocks in its own too.

Birdsofskyrim.esp meg ezt kilőttem akkor jó. Más nem lehet. Tegnap nyomtam 1 órát és nem lépett ki. Máskor kb 2 perc volt.

Ez az: [link]

[ Szerkesztve ]

(#9878) torma1981 válasza Xerxész (#9876) üzenetére


torma1981
veterán

Na a lényeg hogy nem szeretik egymást. Ha nem aktiváltam a realistic predators modot akkor jó volt. Vagy ez vagy az. Küldöm délután a mod listát.

[ Szerkesztve ]

(#9879) Xerxész válasza torma1981 (#9877) üzenetére


Xerxész
őstag

Akkor a Birds & Flocks volt fenn neked, és az zavart be. :) A Birds of Skyrim szerintem nem, csak nem írt már hülyeséget a szerző.

(#9880) Jorus


Jorus
nagyúr

A post nyomokban SPOILER-t tartalmazhat

Ma új tapasztalattal gazdagodtam a skill-ek tekintetében. AZ Oblinál világos volt, hogy ha kimaxoltam egy skill-t, akkor arra még rájöttek a módosítók pluszban (enchantol-t motyók, italok, spell-ek, akármik), és ott a karakterlapon jelezve is volt, zöld színnel, hogy mondjuk 136 a Sneak. Skyrim-nél ezzel szemben 100 feletti értékeket nem mutatnak a skillek, és valamiért azt hittem, hogy nem is lehet 100 fölé vinni az egyes képzettségeket - modok nélkül nyilván. Aztán ma rájöttem, hogy a plusz módosítók ugyanúgy játszanak, csak a skill-ek között nem lesz jelölve. Hogy ez miért jó, azt nem tudom persze. Az történt, hogy egyszer már kicsit tuningoltam a nemrég talált Dragon Bow-t, és amikor odaültem a köszörűkőhöz, hogy csiszoljak kicsit egy bicskán, észrevettem, hogy a Dragon Bow, amit egyszer már Legendary-ra kovácsoltam (100-as Smithing Skill, Dragon Armor Perk), megint aktív. "Rákovácsoltam", és nőtt a sebzése, bár a besorolása természetesen Legendary maradt. Nem értettem a dolgot, aztán rájöttem, hogy a nemrég talált Fortify Smithing Gauntlets van rajtam, ami 8%-ot dob a Smithing-en. Szal amikor másodszor "fentem" az íjat, akkor már 108-as Smithing-gel tettem. Ezután persze gyorsan kevertem Fortify Smithing potit magamnak, és a gauntlettel együtt "újrafentem" a számszeríjamat is. :)

''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow

(#9881) szabod válasza Jorus (#9880) üzenetére


szabod
senior tag

Persze, ezt lehet csinálni. Sokan csinálnak olyat, hogy előszor kvernek maguknak fortify enchant potikat, azt megisszák és echaltolnak fortify alchemy cuccokat. Ezt a kört eljátszák elég sokszor és a végén fortify smithinges cuccokat gyártanak. Eredmény: olyan fegyverek, amikkel egy csapás minden ellenség. Hogy ennek mi értelme van....

(#9882) Jorus válasza szabod (#9881) üzenetére


Jorus
nagyúr

Ez világos, csak vmiért azt hittem, Skyrimben ha elérem a 100-as skill-t, nem érvényesülnek a plusz módosítók. Most már tudom, hogy érvényesülnek, csak akkor most már azt nem értem, hogy miért nem lehet látni ezeket a karakterlapon.

A tápolásnak, amit te is említesz semmi értelme szerintem, mivel épp a játék lényegét, a küzdelmet, az izgalmat veszik el. De nem vagyunk egyformák, sokan szeretnek sebezhetetlen hősöket alakítani a játékokban. :)

''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow

(#9883) bartucc válasza Jorus (#9882) üzenetére


bartucc
addikt

Valóban, ez tényleg így van. A játékban én kihasználtam a lehetőségeket, de nem többet, vagyis 28%-os Forfity Smithing felszereléssel ráerősítettem mindenre, most a kard 79-es kétkezes képzettségnél 299-et sebez, és bizony sokszor megjárom vele így is, ha csak megyek előre és csapkodok. Páncélra mondjuk csak egy perk-et raktam az első lehetőségnél, így 464-es a teljes Dragon Armor, ami nem is sok, most néztem, ha még 3 perket rápakolnék, akkor lenne 80%-os plusz erősség, így 646. Nem rossz, de már majdnem felesleges, meg tényleg csak akkor veszem elő, ha valakit 50-es sebzésű varázslattal nem bírok elintézni sokadjára sem. :)

"Azért jó tengerparton lakni, mert akkor csak három oldalról van hülyékkel körülvéve az ember." //Galla Miklós//

(#9884) Jorus válasza bartucc (#9883) üzenetére


Jorus
nagyúr

Nekem 100-as Archery-vel sebez 271-et a számszeríj, plusz 31 tűzsebzés, 25 Frost és Stamina. Páncélt nem hordok, szal az nulla, ellenben 610 a Health-em. :) Merthogy se Stamina-ra, se Magicka-ra nem tettem egy szintlépésnél sem.

''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow

(#9885) bartucc válasza Jorus (#9884) üzenetére


bartucc
addikt

Hm, érdekes kombó ez így együtt. Nekem Healt 310, Stamina 280 körül, Magica pedig 250. :)

91-es Archery, a Dragon Bow kb 350 körül. Számszeríjjat még nem próbálgattam nagyon, de annak még nagyobb a sebzése.

"Azért jó tengerparton lakni, mert akkor csak három oldalról van hülyékkel körülvéve az ember." //Galla Miklós//

(#9886) Xerxész


Xerxész
őstag

Én inkább le sem írom, hogy Level 1-es vagyok. :DDD

(#9887) Törzsúr


Törzsúr
senior tag

Sziasztok,

mi az oka, hogy a Windhelmi házat nem akarja eladni nekem az eladó?! Igazából szerintem nem igazán kedvel... Sok küldetést megcsináltam már a városban és neki is. Igazából szerintem nincs több küldi a városban, szórom az aranyat a csöveseknek mégsem...

Tudtok segíteni? :B

Steam: szedibatta | EA, Battlenet: Szedi90

(#9888) Jorus válasza Törzsúr (#9887) üzenetére


Jorus
nagyúr

A Windhelm-i házat csak a háború után fogod tudni megvásárolni.

''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow

(#9889) Törzsúr válasza Jorus (#9888) üzenetére


Törzsúr
senior tag

Igen, akkor lehet, hogy az a baj, hogy az Imperial Legionba álltam? :D

Már level 28 vagyok, bőven a háború után....

[ Szerkesztve ]

Steam: szedibatta | EA, Battlenet: Szedi90

(#9890) Jorus válasza Törzsúr (#9889) üzenetére


Jorus
nagyúr

Nem, az nem gond. A szinted nem befolyásolja a háború kimenetlét, én 51. szinten vagyok, és még azt sem döntöttem el, kinek a pártjára álljak. :)
No, tehát, ha a Birodalommal voltál, és megnyerték a háborút, valamint a Birodalom égisze alatt egyesültek Skyrim részei, akkor jelenleg nálad Brunwulf Free-Winter a Jarl Windhelmben. Vele kell beszélned, aki felajánlja neked a Windhelm Thane-je címet, ha megteszel neki ezt-azt (segítesz 5 mandrónak és veszel egy házat a steward-tól). Azt annyi, megveheted 12k-ért a Hjerim kuckót.

''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow

(#9891) Törzsúr válasza Jorus (#9890) üzenetére


Törzsúr
senior tag

Én vagyok a Thane, de Steward nem adja el a házat. :U

Steam: szedibatta | EA, Battlenet: Szedi90

(#9892) Jorus válasza Törzsúr (#9891) üzenetére


Jorus
nagyúr

Ez érdekes, mert ház nélkül elvileg nem is lehetnél Thane...

''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow

(#9893) Xerxész


Xerxész
őstag

Miért van az, hogy vérdíjat kapok a fejemre azért, mert lenyilaztam a kutyát Riverwoodban, és mégse látta senki? Lenyilazom csak próbaképpen, erre 5 aranyat kapok a fejemre. Pedig kiírta, hogy rejtve vagyok... :F

(#9894) Törzsúr válasza Jorus (#9892) üzenetére


Törzsúr
senior tag

Akkor nem vagyok Thane még. Viszont segítettem már 5 embernek. Mennék a házat megvenni de nem adja el. Azt mondja kb. ,hogy van egy eladó ház de jelenleg nem elérhető számomra. Viszont a Jarlnál már nincs több küldetés se Stewardnál, mégsem akarja eladni.Questek között sincs olyan ami hozzájuk kapcsolódik és még nem csináltam meg...

[ Szerkesztve ]

Steam: szedibatta | EA, Battlenet: Szedi90

(#9895) Jorus válasza Xerxész (#9893) üzenetére


Jorus
nagyúr

Az alkotók kényesek az állatkínzásra. :-)

''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow

(#9896) bartucc válasza Xerxész (#9893) üzenetére


bartucc
addikt

Ez így van, bármi hasonlót is csinálsz, akár csak egy csirkével is. "A nagy testvér figyel téged". Bár, tudtommal van erre is mod, hogy kicsit valósághűbb legyen a játék e téren is.

"Azért jó tengerparton lakni, mert akkor csak három oldalról van hülyékkel körülvéve az ember." //Galla Miklós//

(#9897) Törzsúr válasza Xerxész (#9893) üzenetére


Törzsúr
senior tag

Inkább vadássz az erdőben Elkekre :K

Steam: szedibatta | EA, Battlenet: Szedi90

(#9898) Xerxész válasza Törzsúr (#9897) üzenetére


Xerxész
őstag

Persze, fogok...sárkányokra is, idővel. :)
Csak ki akartam próbálni, hogyan működik a Path of Shadow mod lopakodásra vonatkozó része. Csökkentett NPC látószög, csökkentett bűntény jelentési hatósugár, állatok nem szemtanúk, stb. Ezeket akartam tesztelni, de valami nem volt jó, vagy én nem vettem valamit észre. Az észlelő indikátor rejtettnek jelzett, így lenyilaztam a kutyát, de rögtön rányomtak a fejemre 5 aranyat. Most lehet, hogy azért, mert a gyerek látta a kutyahullát...de akkor sem értem, mert engem nem láttak...
Meg néha úgy jelzi a rendszer, mintha az állatok észlelnének engem...pl. ugye az ominózus csirkék.

(#9899) Xerxész válasza bartucc (#9896) üzenetére


Xerxész
őstag

Melyik mod?

(#9900) Jorus válasza Xerxész (#9898) üzenetére


Jorus
nagyúr

A lényeg, hogy ne állatot gyilkolj, hanem humanoidot. A nem zsákmányállatok cél nélküli gyilkolását elég szigorúan veszik a játékban.

''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow

Útvonal

Fórumok  »  PC játékok  »  The Elder Scrolls V: Skyrim (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.