Hirdetés

2024. május 5., vasárnap

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Gazdaság, jog  »  iPon Computer

Hozzászólások

(#6949) Geri Bátyó válasza Killer01 (#6948) üzenetére


Geri Bátyó
őstag

Drága barátom!
Igaz, hogy 1000 éve nem beszéltünk, de most egy letolással fogom kezdeni (nem szép tőlem, tudom!)
Nem elképzelhető, hogy egy udvarias hangvételű levél az Ipon felé más hozzáállást eredményezett volna részükről? Most ugyanis nem tesznek mást, mint betartják a törvényben megfogalmazottakat, ugyanis (sajnos) nincs konkrét bizonyíték arra, hogy a sérülés nem nálad keletkezett, függetlenül attól, hogy gyári hibás termékről van szó.

Pont most folyik egy garanciáztatásom náluk. Egy Corsair Flash Voyager GTR 32GB (USB 2.0) pendrive szállt el 3 év használat után. 5 év gari van rá, így visszavittem. Tegyük hozzá, hogy a garipapírt nem találtam meg, de a számla és az eredeti csomagolás prezentálása mellett probléma nélkül bevették. Ez volt 05.28-án.
Tegnapelőtt udvariasan rájuk írtam (reggel 8 körül), hogy legyenek szívesek ráérdeklődni a termékre, mert elég sok idő eltelt már a leadás óta.
Jött egy válasz dél körül, hogy rákérdeznek a beszállítónál és még aznap kapok választ.
Kora délután azt írták, hogy az ügymenet meggyorsítása érdekében felajánlanak egy másik terméket (az adott eszközt ugyanis már rég nem gyártják), amit én udvariasan visszautasítottam mondván, hogy a garanciát ne ők, hanem a gyártó prezentálja.
Nem sokkal később felajánlottak egy Corsair Flash Voyager GT 64GB (USB 3.0) pendrive-ot, de erre már csak péntek reggel válaszoltam, hogy köszönettel elfogadom. Szerdán átvehetem.

Nem ez az első eset, hogy gariztatok náluk és eddig mindig ez volt a felállás. A gyártó/beszállító leszarta a dolgot én pedig némi udvarias levélváltás után kaptam egy megfelelő csereterméket, vagy levásárolhattam annak az árát.

"Ki a büdös istennyila vagy te bohócképű!?" SzŐr Geri, birodalmi poéta és főszakács (:L topic)

Útvonal

Fórumok  »  Gazdaság, jog  »  iPon Computer
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.