Hirdetés
- Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Szólánc.
- Asszociációs játék. :)
- Még mindig itt tartunk jelenleg...
- Drive! - Az utolsó gurulás idén a Quadrifoglio-val
- Gurulunk, WAZE?!
- Minden hónapban vettem egy sorsjegyet 1 éven át! (2024)
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Windows 11 - HP Pavilion – 15 cc516nh (2LE41EA) laptopon Intel I3-7100U TPM2.0
-
LOGOUT.hu
Hamis órák itt nem kívánatosak, semmilyen formában.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Kezdő vagyok
őstag
Köszönöm a válaszokat!
Ha nagyobb a kvarc frekvenciája,akkor pontosabb az óra?
És a kedvencem a digitális kijelzésű.[ Szerkesztve ]
-
-
@mriya@
őstag
válasz alphaville #126392 üzenetére
Csak akkor pontos(?), ha hordod!
Legyél olyan ember, mint amilyennek a kutyád gondol!
-
@mriya@
őstag
válasz Kezdő vagyok #126389 üzenetére
Néha a Lidl-ben, vagy az Aldi-ban lehet kapni rádióvezérlésű asztali, fali, és karórákat.
Bármelyik megfelel a célra, ha megtalálod nekik a megfelelő elhelyezést.Legyél olyan ember, mint amilyennek a kutyád gondol!
-
fiktív1
tag
Casio és Citizen táján nézz körül, pl aTimecenter oldalán. A rádiósok ált. prémium kvarc szerkezetek. Tapasztalatom az, hogy 3-4 naponta azok 1 mp-t tudnak sietni, ha nem kap jelet. A jelet maguktól éjszaka-hajnalban fogják, ki kell tapasztalni, hogy hova tedd őket. Én remek funkciónak találom, valamint fényevőek is legtöbbször. Neten pedig a time.is a legjobb pontos idő. Nekem a legpontosabb órám 1 Timex digital T49932 típusú, ami meglepő nekem. Gyakorlatilag nincs eltérés hónapok óta.
[ Szerkesztve ]
-
BAti77
aktív tag
válasz Mercutio_ #126391 üzenetére
Az árából adódóan a Stein olcsóbban adható használtan is, ezért keresettebb...