Új hozzászólás Aktív témák

  • 2ozzmexy

    senior tag

    válasz xmad #49171 üzenetére

    Igen, természetesen mibe mit, az 1,4Ecotec-be GM olajat használunk, mert az a gyárija, a Corollába használtam Castrol Magnatec-et, Total Quartz 9000-et és egyszer Motult kapott (mert nem volt más raktáron megfelelő minősítéssel). A mercibe és a Poloba Castrolt öntögettem bőszen, előbbi a nagy lökettérfogat miatt, utóbbi a kopottság miatt ette. Sajnos az M12-es MB motor hajlamos kosztolni az olajat városban ha van már benne centi... plusz a szintet sem könnyű belőni benne, mert nagyon kacskaringós a nivópálca útja és folyton összemaszatolódik... A Polonak olyan beteg volt a motorja, hogy 5ezrenként megevett egy lityi olajat, az Óbudai Autójavító szerint ez normális... A Toyoták meg Valvoline-al jártak évekig, sosem fogyott, szerették, de sokat romlott a minősége, ma már senkinek sem ajánlom. Ami most 5w40-ben a 4ZZ-s motorkódhoz best-buy az a Total Quartz 9000, én BP-en forralom bennük a dugóban, vagy pályán a sz**t is kitaposva belőlük és 10ezer km után sem fekete amikor leengedem...

    Most kipróbálom az Ecstar termékeit, mert fejlődő lélek vagyok. :B Majd pár év múlva tudok nyilatkozni róluk. Mivel kaptam ajándékba pár tisztítószert is, így azoknak is adok egy esélyt, legalább biológiailag lebomlóak, szóval nem tudnak a szomszédok sem beugatni és az én "ökobuzi" kis lelkem is nyugodtabb... (Legszivesebben fejszével téríteném jobb belátásra azt a parasztot amelyik a fáradt olajat olajcsere után leönti az utcai csatornába... de ezt tudják padlopon-al és csemperagasztóval is :W )

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés