Hirdetés
- Asszociációs játék. :)
- Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Szólánc.
- Még mindig itt tartunk jelenleg...
- Gurulunk, WAZE?!
- Minden hónapban vettem egy sorsjegyet 1 éven át! (2024)
- Drive! - Az utolsó gurulás idén a Quadrifoglio-val
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Windows 11 - HP Pavilion – 15 cc516nh (2LE41EA) laptopon Intel I3-7100U TPM2.0
Új hozzászólás Aktív témák
-
Tigerclaw
nagyúr
válasz Tigerclaw #69651 üzenetére
Voltam a szervízben, hátha láttak már ilyet. A második szerelő tudta a megoldást. Először a teljes megtett kilométerre kell kapcsolni és akkor lesz elérhető a menü. Nincs előttem a könyve most, de nem említették ezt a feltételt. A lényeg hogy nincs semmi baj, de jó tudni ezt a trükköt.
Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.
-
dunc
nagyúr
válasz Tigerclaw #69653 üzenetére
Variációk, járó motornál, két gomb egyszere stb?
Ezt mutatja youtube![ Szerkesztve ]
-
ncc1701
veterán
válasz Tigerclaw #67683 üzenetére
Szerintem is sorban érdemes haladni. Azért tettek bele 0w20-at, mert azon volt a nagyobb hasznuk. Én ecstar 0w16-ot teszek bele új kora óta, ugye az enyém csak 1x volt márkaszervízben, nekem nem is tetszett az, h 0w20-at kapott náluk, bár elhiszem, h nincs baja tőle.
Anno még drága is volt a 0w16, de már semmi extra ára nincs neki. -
kiskun968
tag
válasz Tigerclaw #65059 üzenetére
[link]
Én itt csináltattam a 2017 Swiftemben, zajszigetelést az ajtókba és cseréltettem ki a hangfalakat.
Érezhető a különbség a gyári fejegységgel is.[ Szerkesztve ]
Angyalföld a világ közepe***Samsung Galaxy S23 Ultra*** Samsung Galaxy Watch6 Classic 47mm ***Honda Civic E:HEV Elegance 2024 ***
-
KubanitoS
veterán
válasz Tigerclaw #64039 üzenetére
Attól, hogy nem ismertek, még lehetnek jók. Itt van pl a Teyes CC3, nagyon komoly supporttal rendelkezik, prémium minőségű kijelzője van és saját beépítőkerettel rendelkezik a kiválasztott modellekhez. Jó pár videó van róla YouTube-on és nem csak Tajvanról. Kínaiba csak ezt a kategóriát venném, ez konkrétan 150 ezer. Az olcsó cuccokat kerülném, mert ott se gari, se support, se semmi nincs.
Ha ez semmiképpen sem opció, akkor be kell menni egy random hifis boltba és ajánlatot kell kérni Kenwoodra, vagy valami ismert márkára.Nothing will stand in our way. I will finish what you started.
-
-
Ármester
válasz Tigerclaw #62053 üzenetére
Sokan félreértelmezik a vadászatot, azért az egy szükséges dolog. Persze, nyilván itt is van kivétel, akik csak heppből lövöldöznek, az más kérdés.
#62059 dethroner
Hoztam egy példát, hogy értsd mi a gondom azokkal a nagyszerű ötletekkel a vadakról."Tévedsz, egyáltalán nem eszek ilyen ételt."
Olyat se aminek ezek közül valamelyik az alapanyaga? Ha igen, Akkor te kivétel vagy, rajtad kívül viszont sokaknak szükségesek ezek.„És akkor csodálkozunk a rendőr vicceken! Mi ez, szerencsepatkó? Az! Eddig jó kabala volt. Nem gondolod, hogy egy kicsit hülyén néz ki egy magyar rendőr 1980-ban egy lópatkóval a kocsijában? A materialista világnézet nevében lefoglalom!”
-
simonjoe
őstag
válasz Tigerclaw #61498 üzenetére
Nem fogsz találni alacsony zajú tartót egyáltalán, független az ártól. Próbáltam egynehány típust, profilt. Sajnos mind fütyül mint a gőzmozdony. A Thule-tól van egy "wingbar" nevű, az a legcsendesebb a piacon, de azt kell, h mondjam, nem egy silent típus az sem. A többségében elérhető négyszög profilú mind hangos. Bár én csak kerékpárokat szállítottam tetőn, meguntam, már vagy 10 éve csak horgon viszem hátul. Viszont ne vásárolj ócska dolgokat, inkább költs rá kicsit többet, de szállíts biztonságban!
Joe
-
-
burgatshow
veterán
válasz Tigerclaw #58502 üzenetére
Nem Suzukiba, de asszony Kia Picantojába vettem Kenwood (Pioneer) (Kenwood DMX5020BTS típus) 2 DIN-es fejegységet pont az Apple CarPlay miatt bő egy éve és tök jól teszi a dolgát azóta is. Épp 100 felett volt mikor vettem, ha jól emlékszem 110 volt.
Én ajánlom.
Szerk.: hű, jól felment az áruk ezeknek is, bő 20-25%-os drágulás. Ettől független szerintem megéri mint a noname vackok, amik aztán vagy működnek, vagy nem / esetleg nehezen.
[ Szerkesztve ]
-
2ozzmexy
senior tag
válasz Tigerclaw #51510 üzenetére
Ez nem szög, ez átmeneti, a benzinkútnak és a finomítóknak meg a komplett kőolajiparnak bevétel kell, csak a pandémia haza baccta a bevételüket, mert mindenki hómofiszból tolja az életet, nem mennek sehova, megszűnt a Nyíregy-BP ingázás, aztán nem fogy a nafta, mert mindenkinek otthon rothadozik a kertben a verda... Persze vannak kivételek, de nekem sok kollégám (akinek nem kell mozognia, mert nem projektes mint én, hanem mondjuk frontend fejlesztők/tesztelők, elektromos tervezők) tavaly március óta nem hagyták el Szegedet meg Békéscsabát, előtte be voltak rendelve az irodába (munkavégzés helye meg egyebek szerint ugye Mtk.) és ingáztak minden héten oda-vissza BP-re az albiba. El tudod képzelni h abban a csúcsforgalomban mennyi gázolaj meg benzin fogyott!? A Vitara egy év alatt nem megy annyit mint ők egy hónapban... és nem egyedi esetek voltak.
Várható volt h emelni fogják az üzemanyag árakat, és még örüljünk neki h csak ennyibe kerül... Sajnos senkit sem érdekel h neki fizető/munkátadó vállakozásnak mennyi volt a bevétele, mert szerződések vannak. A villanyt sem kapja olcsóbban a benzinkút, de a dolgozók sem elégednek meg a fizetésük felével, szépen is néznénk ki ha minden bevételarányos lenne... (akkor milyen fiktív számlázások lennének...)
[ Szerkesztve ]
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
2ozzmexy
senior tag
válasz Tigerclaw #51494 üzenetére
Igen, mi is így jártunk, igen hamar lelőtték a Vitara és S-Cross modellek gyártását, a vége már GPF-es volt (nem mintha nem teljesítené anélkül is a normát, de kellett bele mert EU... ).
Akkor kb. augusztustól voltak a készletek és azt vitted ami volt? Pénteken délután lefoglaltam, mire szombat reggel mentünk már a másik ugyanolyan is el volt adva... Hybridet rendelni nem is lehetett januárig, szóval ott álltunk volna meglőve, nettó hiánygazdaság. Szerencsére a Zasszony talált egy neki szimpatikus színt, különben várhattunk volna májusig szerintem a piros Hybrid GL+-ra... Mondjuk akkor pofátlanul belealkudtam volna fájdalomdíjnak egy mankókerék szettet meg középre egy órát. Ha kiveri a gyerek a hisztit szerintem a télikerékszett is ingyen lett volna... (így is adtak neki a fiúk egy hátrahúzható Vitarát ingyen )"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
Tomeeka28
aktív tag
válasz Tigerclaw #51492 üzenetére
Én sokat gondolkodtam a színen, de végül sima fehér lett. Mindig is bejöttek a fehér autók, a két tónuson gondolkodtam, de egyik sem tetszett annyira, hogy megérje nekem a felárat.
HTC 8X / Lumia 1020 / Lumia 930 / HTC One M8 / Lumia 950 / iPhone 6 / LG G4 / iPhone 7 / MacBook Air / iPhone Xs Silver / iPhone Xs Space Gray / iPhone 13 Mini
-
2ozzmexy
senior tag
válasz Tigerclaw #51432 üzenetére
Hajaj, főleg ezekbe a modern autókba, hopp két garnitúra abroncs 300k, hopp egy akku 50k, mármeg egy kuplung szett csere 140k + kettőstömegű, szíjjak, szűrők, folyadékok, alászaladsz egy pofonnak és kell 4 új tárcsa meg betétek újabb 100k. No és akkor mennyinél is járunk? Még egy gáztelengedő klímád sem volt, vagy egy rozsdafolt és hát ugye japán autó... Még pár futóműszilentcsere munkadíjakkal és máris 1misi körül van az ember a 3misis verdával, az már 4... Akkor nem jobban megéri Honda, Mazda vagy Toyota embléma helyett Suzukit tekergetni a kormány közepén, cserébe nincsen stresszfaktor? Ezt kevesen értik meg sajnos, de sebaj, egyszer mindenki felnő.
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
gombii
tag
válasz Tigerclaw #47412 üzenetére
Én Ausztriából hoztam be egy Swift Sportot és a gondos tulaj akitől vettem már alvázkezelte az autót, méghozzá nem a megszokott termékkel, hanem úgynevezett Seilfett-el (kötélzsír).
pl
Kint ez egy bevett módszer, sárgás zsír szerű anyag, ami ráragad a fémre. Elég jól bírja eddig a kiképzést! -
2ozzmexy
senior tag
válasz Tigerclaw #47375 üzenetére
Létezik szénszűrős, csak drágább... (sima fehér papír 3-4000, aktívszenes 6-8000)
Egyébként a pollenszűrő pont az a szűrő amit nem km-re kell cserélni, hanem időre... mivel azon keresztül szellőzik a komplett utastér...
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
dethroner
veterán
válasz Tigerclaw #47372 üzenetére
Rönómba az én szerelőm se szeret légszűrőt cserélni, azt mondja nem földúton járok, csak fújjuk ki. Én meg ragaszkodom a cseréhez, nem az a 2000 forint fog kihúzni a sárból.
Viszont a klímaszűrőt én feltétlenül cseréltetném a helyedben, az ha elkezd bedohosodni, nagyon büdös lesz és vírusok, gombák tenyésztelepe lesz.A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
-
eami
veterán
-
-
TommyY2
tag
válasz Tigerclaw #47199 üzenetére
Ugyan így vagyok vele én is (olyan szervizt fogok keresni, ahol végig ott állhatok mellette). Ha nem eredeti dobozos 5W30-as olaj kerül bele, képes leszek azonnal kiszívni és Eneos Premium Hyper 5W-30-ra lecserélni (remélem, hogy jót néztem ki a típust, nekem a szervizben állandóan a 0W20-at, meg a 0W16-ot emlegetik). Amennyiben nem találok megfelelő szervizt, meggondolom, hogy lemondok a 3+7év garanciáról (éves szinten "megspórolok" 20-30 ezer forintot). 1 év bejáratás után mi rossz történhet?
Egyébként az eladásoknál hirdetett "végig Suzuki márkaszervizben szervizelt" címszó ezek után csak hátrány, úgy gondolom.
TommyY -
-
ncc1701
veterán
válasz Tigerclaw #47195 üzenetére
De, benne van, az alapján csináljuk a szerelő haverral a szervízt. Annyi diffivel, h én az olajcsere periódust a hivatalos 20ekm-ről levittem 15-re, vele együtt a pollen-levegő szűrő periódusát is. A váltó-fék olajat viszont meghagyom a hivatalos 40 ezrenkéntire. Megyek évi kb 30ekm-t, úgyhogy nálam a km hamarabb jön el, mint a kötelező év alapú csere.
-
SirKero
őstag
válasz Tigerclaw #47186 üzenetére
S-Cross februárban 44 818 HUF Suzuki Varró.
Olaj , olajszűrő , pollenszűrő , levegőszűrő , tömítő gyűrű , hűtőfolyadék pótlás + munkadíj.(#47189) dethroner Most ez hogy? Gyárilag nincs benne magas sugárzó és ott középen van kialakítva hely ha utólag be akarod építeni? Úgy tudom gyárilag csak a GLX felszereltségtől van.
[ Szerkesztve ]
Most olvastam a rendőrségi hírekben hogy rasszista támadót keresnek, felhívtam őket, erre kiderült hogy nem állásajánlat.....
-
Ármester
válasz Tigerclaw #47186 üzenetére
Scross ugyan, de nem sokkal feljebb bedobtam az első éves szervízről miket cseréltek.
„És akkor csodálkozunk a rendőr vicceken! Mi ez, szerencsepatkó? Az! Eddig jó kabala volt. Nem gondolod, hogy egy kicsit hülyén néz ki egy magyar rendőr 1980-ban egy lópatkóval a kocsijában? A materialista világnézet nevében lefoglalom!”
-
dethroner
veterán
válasz Tigerclaw #47087 üzenetére
Nekem érintős képernyő van a swiftben, de gondolkodtam hogy kidobom és rakok helyette androidosat. Azt mondta a manus a kereskedésben, hogy az ilyen dolgokra mint pl rádió, úgyis csak 1 év gari van. Szerintem kérdezd meg egy normális, jófej kereskedőt, de nem hinném hogy egy fejegység ha szakszerűen van cserélve, akkor más részegység garanciájához köze lenne. Ha pl nem tetszik a gyárilag kapott gumiszett és raksz fel mondjuk Michelin-t, akkor ne lesz érvényes a gari a futóműhibára? Elég nonszensz lenne hogy a gari lejártáig nem cserélhetsz semmiféle részegységet.
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
AMD Power
titán
válasz Tigerclaw #47004 üzenetére
EU egy rakás kaki. Úgy ahogy van. Csak még inkább generálják a szar*. Ami amúgy is van bőven. Én is pont tegnap olvastam a Mitsubishit. Renault is már a csőd szélén van.
pigmeus Sajnos akit hülyének lehet nézni azt behúzzák. Pofátlanság amit művel egy pár kereskedőnek mondott bűnőzű. -
2ozzmexy
senior tag
-
csaba1203
addikt
válasz Tigerclaw #46884 üzenetére
Igen nem véletlenül nem ad már egyik gyártó sem 1 évnél több garanciát...
Az 5 évet megélt akku már igen jónak számít.
Amúgy jelenleg nálam is az exide a favorit aztán a varta és utána meg mindegy...
Ha jó a generátor, ami japánoknál alap, akkor elég sokat kibírhat egy olcsóbb árfekvésű telep is. -
2ozzmexy
senior tag
válasz Tigerclaw #46797 üzenetére
Én direkt ezért vettem sima gagyit, ami szövet, de nagyon hajaz a gyári kárpitra (fekete fehér varrással). Ha nagyon retkes, akkor lekapom és kuka, vagy felviszem, anyjuk beletapossa a kis indesitbe, kap egy félórás gyorsmosást és annyi.
Felrakni 10-12 perc, leszedni 6-8, attól függ mennyire vandálkodsz, egy éjszaka alatt megszárad a radiátorokon.És kezdő apukáknak jelezném hogy a beletaposott "betűcsoki" kijön belőle egy mosással (tapasztalat). Ha nem akkor 6ezer minusz és veszek egy újat. Az ajtókárpit szövet része már keményebb dió...
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
Harkovz
aktív tag
válasz Tigerclaw #44623 üzenetére
Így van.A skandináv kamionok (Scania,Volvo)így működnek,mivel ott sokszor rosszak a látási körülmények.Tehát amikor beindítod,a nappali menetfénnyel együtt a helyzetjelzők is világítanak,ki van körben világítva a szerelvény.Én a Mercedes teherautómat most állítattam be így,mert alapból csak elöl világított a menetfény.A szervíz laptoppal simán beállították amit kértem,tehát ebben a lehetőség meg volt a CAN-BUS rendszerben.Meg kellene kérdezni,hogy a Suzukiban nem lehet-e ezt így beállítani?Szerintem is jobb és biztonságosabb így.
-
-
-
ncc1701
veterán
válasz Tigerclaw #44581 üzenetére
Már pár éve abszolút vállalhatók a jó 4 évszakos gumik, itthon nincs gyakorlatilag hó. Jégen meg csak a szöges gumi nem csúszik.
Én most vettem 4 télit, de ha lekopik a gyári nyári szett, akkor lejárom nyáron a télit, és váltok 4 évszakosra. Már vagy 8 éve 4 évszakost használok a kocsijaimon, teljesen jók. -
2ozzmexy
senior tag
válasz Tigerclaw #44552 üzenetére
Igen is meg nem is. Az induló hőfok sem mindegy, de ehhez picit komolyabb ismeretek kellenek ezekről a belsőégésű motorokról, például olajnyomás, szállított mennyiség stb.
Képzelegjünk picit: mondjuk külső 30Cfokra tervezett olajod lefolyik az olajteknőbe 30C fok a külső hőmérséklet, de ettől még sok helyen meg van tapadva és nem csontszáraz a motor. Ugyanez az olaj már 35Cfokos külső hőmérsékletnél nem tapad meg, tehát lefolyik az olajteknőbe, aminek az a folyománya, hogy lesz ahova nem lesz kenés (vagy csak lassabban lesz kielégítő kenése) és lesz olyan része, ami szárazon indul el, ilyenkor kopik a legjobban a motor, amikor még hideg/nem üzemmeleg és kvázi (nem teljesen) szárazon indítod el, ez nagyon igénybe veszi a fémalkatrészeket és csökkenti az élettartamot.
Így érthetőbb az olaj meleg oldali paramétere? Egy olajcserénél ha leengeded akkoris marad benne pár deci ha üzemmeleg motornál csinálod és egy éjszakát hagyod csepegni...
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
SirKero
őstag
válasz Tigerclaw #44523 üzenetére
A Vitarához ugyan azt az olajat + szűrőket vittem mint ami nekik is ki van rakva ( persze jóval olcsóbban ) mégis beleírta a szervizkönyvbe hogy nem a szerviz által forgalmazott anyag lett beépítve.
Most olvastam a rendőrségi hírekben hogy rasszista támadót keresnek, felhívtam őket, erre kiderült hogy nem állásajánlat.....
-
2ozzmexy
senior tag
válasz Tigerclaw #44513 üzenetére
Na ezt a sületlenséget a Toyota piszkosul okos szerelői is eljátszották hogy 5w30 helyett 10w40-et öntöttek a 4ZZ kódú motorokba... mondjam mi lett a végeredmény?
Biztosan van olyan olaj, ami speciális (pl. LongLife olajok, nagynyomású motorkba való olajok stb.) és speciális/szélsőséges körülmények közé tervezik a gyártók, de ettől még nem biztos hogy itthon is az a jó.@beef: Nem arra gondoltam, hogy felülbírálom, csak sok gyártó (Toyota,Opel, Mitsu) úgy adja meg az olaj viszokozitását, hogy éghajlat függő. Például a régi corollámba lehet önteni 5w30-at, 5w40et, 0w30-at stb. Attól függ milyen éghajlaton használod, ezért kérdeztem, mert ott az 5w30-at -20foktól +30fokig ajánlja, ezért is használtam 5w40, amit -20-+40ig ajánl. Ezt a részét a gépkönyvnek én úgy értelmeztem, hogy "kedves L'user, ahol te laksz ott nézd meg a minimumot télen és a maxot nyáron és olyan kell a kocsidba". Meg a SAE minősítés volt előírva még, azon kívül kb. semmi.
@SirKero: Ez így van, ráadásul van kiterjesztett Pro garid is, szóval 10évig/200ekm-ig ha bármi van, lehet lobogtatni.
Amúgy én elrakom a számlákat (vagy nem tudom mi az amit adnak) hogy meg legyen a nyoma pontosan mikor és mit öntöttek bele. A mennyiért része nem izgat, én még a 46ezres olajcserénél tartok lelkileg (Toyota, valvoline 5w30 + noname olajszűrő). Ha ezt kihevertem (15 éve nem sikerül) majd utána rugózok én is rajta, bár ettől még egyetértek veled, rablás...[ Szerkesztve ]
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
tboldi
nagyúr
-
SirKero
őstag
válasz Tigerclaw #44481 üzenetére
(#44483) tm5
Most hogy mondjátok nincs is ráírva az olaj márkája Valami hordós cucc lehet mert a figura üres 5l-es Eneos flakonnal ment ki és abban hozta.(#44493) FollowTheORI Jól fog a ceruzájuk. Értem én hogy fenn kell tartani a boltot meg alkalmazott de akkor is:
[ Szerkesztve ]
Most olvastam a rendőrségi hírekben hogy rasszista támadót keresnek, felhívtam őket, erre kiderült hogy nem állásajánlat.....
-
laca891
aktív tag
válasz Tigerclaw #44453 üzenetére
Amelyik aksiról bikázó ott leeshet a feszültség, akár 11 volt alá is, persze ezt rögtön próbálja kompenzálni a generátor, ha jár a motor és elkezd tölteni a maximális amperral: kb. 50A Lehet igazad van, hogy nem fog indukálódni, túlfeszültség, de ha mégis, akkor nagy baj lehet. Azt eltudom képzelni, hogy járó motor mellet össze van kötve bikázó kábellal a két akkumulátor és úgy tölti, 40-50 A-ral. Ilyenkor e elég lehet a 20 perc, ha az akkumulátor nem teljesen kuka. Nekem 2018-as Swiftem és úgy nézem, ha valamelyik fogyasztó rajta marad és nagyon merül az aksi, akkor az elektronika közbelép és nem engedi tovább merülni az aksit. Még fiatal koromban 5 évet voltam autóvillamossági szerelő, tehát rengeteget bikáztam. (Buszok, teher autók, honvédség)
Szükségem van egy erős PC-re, mint gyenge Téesznek az erős traktorra!!!!!
-
2ozzmexy
senior tag
válasz Tigerclaw #44448 üzenetére
Pedig erősen ajánlott picit hagyni, mert akkor könnyebb az élet. Be sem húzta az indítómotort, szóval valami nagy gikszer volt ott, de szerencsére az enyém beindul, ha nem akkor bebikázom a másikról vagy a cégesről, van választék a parkolóban szerencsére.
Bár még reflexből nem találom meg a gépháztető nyitókarját...[ Szerkesztve ]
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
Napfénysüti
nagyúr
válasz Tigerclaw #44416 üzenetére
Na ezt én se értem. Pedig tök jó kis autó, belül tényleg marha tágas a méretéhez (4 m) képest.
Az a durva hogy múlt héten ültem egy vadi új Kia Ceed kombiban (2 hónapos autó) és rendesen szűkebbnek éreztem a Balenonál. Pedig ugye méretben a Ceed eggyel nagyobb kategória...Més que un club!
-
dethroner
veterán
válasz Tigerclaw #44274 üzenetére
Egy seggel akar az emberiség megülni egyszerre több lovat. Legyen környezetbarát már a gyártás során, ne szennyezzen a felhasználás terén, legyen olcsó és sokak által megvehető mert különben bedől a gazdaság, stb stb. Egyszerre egy problémára kéne koncentrálni. Az hogy mi a fontos, úgyis politikai, gazdasági szinten dől el egyenlőre. Most még az a fontos hogy minél több pénzt gyűjtsön a globális gazdasági tényezőkből álló cégek halmaza. Minden másnál fontosabb ez, akár eladott autókból, akár co2 kvótából (adóból) folyik be a pénz, a lényeg hogy befolyjon. Amikor már a környezeti tényező tarthatatlan lesz, majd pénzért próbálnak ezen segíteni, aztán amikor a pénz már nem lesz érték akkor ivóvíz és élelmiszer, lakható földterület lesz a fizetőeszköz. És amikor már ebből is kifogyunk, akkor jön majd az emberélet.
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
2ozzmexy
senior tag
válasz Tigerclaw #44266 üzenetére
"Az ember a bolygónk rákja..."
Nem mondtam hogy öljük le a teheneket, mert a marha steak-et szeretem, de a legnagyobb hibásak az emberek, mint korábban is említettem, az a tudatlanság hajtotta f@szág gyárból könyvet tudnék írni. Mondok egy példát: "Ne legyen Paks2 mert környezetszennyező és különben is Csernobil óta tudjuk hogy az atomerőmű veszélyes...." Ezt egy több diplomás középiskolai tanár szájából hallottam, úgy felment a vérnyomásom hogy faképnél hagytam... Persze két jelentéktelen apróságról nem tud a szentem, nevesül: 1. Mint mondtam egy medencében fekszik kishazánk, nagyon más megoldás áram előállítására nincsen és Paks 40%-ot nyom bele a jelenlegi hálózatba. 2. Csernobil nem egyenlő Paks, mivel az előbbi szaporító típusú, míg utóbbi nyomottvizes erőmű. Két teljesen más technológia, utóbbit ha nem robbantod fel szándékosan, nem tud "megszaladni"...U.I: Csak egy kis matek amolyan 2ozzmexy módra: Jelenleg alanyi jogon HFH megfizetése nélkül 7kWh igényelhető az áramszolgáltatótól, ha lelőjjük Paksot, akkor ez 3,5kWh-ra menne vissza. (Paks nélkül ennyink van)
A témában kevésbé jártasak kedvéért: Ez 1x16A nappali áramot jelent, tehát a következőktől fájó búcsút kellene venni: Klíma, kerámialapos tűzhely, villanysütő, villanybojler, hőszivattyús rendszerek, mosogatógép/szárítógép, stb. nagy fogyasztók. És mindemelett mi villanyautót akarunk otthon tölteni, really? De rendben, értem amit mondtok, mert mindenki okos, csak én vagyok megint helikopter."...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
dethroner
veterán
válasz Tigerclaw #44219 üzenetére
Konnektorba dugós hibrid hátrányát is nézd, ne csak az előnyét. Ha valaki hosszú távokat megy vele, akkor az útnak csak egy kis részében, esetenként a teljes út alig pár százalékában tudja használni az elektromos rásegítést. De ha az autó fékezéssel, motorfékkel töltögeti az aksit, akkor bármilyen hosszú is az út, végig tud némi üzemanyagot megtakarítani, és ennél fogva tisztább az üzem a teljes úton.
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
nagyúr
válasz Tigerclaw #44212 üzenetére
Alapvetően most átmeneti jópár évre szerintem is ez lenne a legracionálisabb megoldás...
Sajnálom, hogy a Suzuki nem ebbe az irányba lépett tovább.Ezeknek a mild hibrideknek, amit a Toyota meg a Suzuki is most tol, nem sok értelmét látom... feleslegesen bonyolulttá teszi az egészet és nem éri meg amit nyerünk vele.
[ Szerkesztve ]
Steam/Origin/Uplay/PSN/Xbox: FollowTheORI / BF Discord server: https://discord.gg/9ezkK3m
-
dethroner
veterán
válasz Tigerclaw #44192 üzenetére
Csesztheted, ha nincs élhető időn belül Swift. Vagy vár a vevő sok, tényleg sok hónapig Swiftre, vagy vesz drágán de gyorsan Vitarát, Scross-t. És ha az utóbbi kettő drágulása miatt többen választanák inkább a Swiftet, akkor még jobban kitolódna a szállítási idő.
Baj lesz ebbű, moreA hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
szivacs1987
aktív tag
válasz Tigerclaw #44193 üzenetére
Az alulkormányzottság azt jelenti, hogy elfordítod a kormányt, és a kocsi nem kanyarodik annyira, mint ahogy azt a kerek állásából várható lenne (tolja a kocsi elejét).
A túlkormányzottság azt jelenti, hogy elfordítod a kormányt, és a kocsi jobban elfordul, mint ahogy azt a kerekek állásából várható lenne ( a hátsó kerekek kicsúsznak, mint ahogy a driftelés közben szokott).Mind a 2 esetben vagy az első vagy a hátsó kerekek csúsznak meg.
Mind a 2 eset akkor furdul elő, ha a kocsi (gumik) határait átlépve kanyarodunk.
Gigabyte B450 Aorus Pro ● R5 3600 allcore 4,2GHz 1,31V ● Asus ROG Strix RTX 3080 V2 White OC Edition
-
dethroner
veterán
válasz Tigerclaw #44167 üzenetére
Olvastam olyan cikkeket, amik szerint a kisautó mint kategória gyakorlatilag meg fog szűnni. Olyan kevés haszonnal lehet csak forgalmazni, hogy nem éri meg gyártani, fejleszteni, és az új normák miatt kiszorul. Több gyártó már jelezte is hogy feladja ezt a kategóriát. A Toyota a nagy nyertese ennek a játéknak, nekik a hibrid rendszer sokat hoz, már minden kategóriában ott vannak az ilyen motorjaik. A Suzuki még aki játékban maradt a már előre megkezdett úton haladva, jól érezték hogy nem a háromhengerezés és agyonfeltöltött motorok jelentik majd a menekülőutat, hanem ezek a lágyhibrid rendszerek, amikből szép lassan lesznek egyre komolyabb hibrid motorok. Plusz ugye a Toyotával való együttműködés, amiből ők további hibrid megoldásokat fognak nyerni.
A lényeg hogy nagyon ügyesen csinálták ezt, és a többi gyártó kiszállása miatt aratni fognak ezen a téren. Más kérdés hogy a gyártási kapacitás mit fog bírni.A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
dReFiX
senior tag
válasz Tigerclaw #44148 üzenetére
Állam biztosít nekik engedélyt rá. Előző évben Y márkából eladott darabszám X % kaphat egyedi forgalobahozatali engedélyt akkor is ha már nem felel meg a követelményeknek. Gyakorlatilag le vannak adva az alvázszámok az okmányiroda rendszerébe és simán forgalobam engedik.
(#44149) Tom1939
Csak a 48V rendszerű autókban nem lesz automata, a jövőre megjelenő komolyabb hybrid rendszerrel szerelt modelekben már lesz.[ Szerkesztve ]
-
Hadrianus
csendes tag
válasz Tigerclaw #44014 üzenetére
Kapacitás gondolom lenne rá, hiszen a Swiftet is ott gyártották 2017-ig, a Vitarával és az S-crossal egyszerre. Talán munkaerő nincs hozzá elég, de nem tudom, mi lehet a konkrét ok. Előző hsz.-omat javítva, 2020 első félévében jön 80 darab, de az is nevetségesen kevés. Sajnos a nyugat-európai piac elviszi a külföldi készlet nagy részét, ami abból a szempontból meglepő, hogy a piac méretéhez képest nálunk lenne rá a legnagyobb kereslet.
[ Szerkesztve ]
-
Hadrianus
csendes tag
válasz Tigerclaw #43998 üzenetére
Az már egy régebbi adat, hogy a Vitarát sokkal többen vennék. Top 10 eladott autó 2019 első 5 hónapjában (személyautó és kishaszonjármű):
1. Suzuki SX4 S-Cross 3793
2. Suzuki Vitara 3649
3. Skoda Octavia 3058
4. Dacia Duster 1843
5. Opel Astra 1654 (J és K)
6. Fiat 500 1428
7. Renault Clio 1408
8. Opel Corsa 1314
9. Ford Ranger 1304
10. Ford Focus 1264Az S-cross eladása a ráncfelvarrás óta nagyon beindult, hiszen egy sokkal dögösebb orrott kapott a halpofa helyett. Egyébként én megnéztem mindkettőt, és nehéz közöttük dönteni. A Vitara magasabb, terepjárósabb, külsőre jobban is néz ki (bár ez szubjektív, nekem az S-cross hűtőrácsa a szerelmem De összképre mégis csak a Vitara a pofásabb). Az S-cross személyautósabb, tágasabb az utastere (főleg a hátsó ülésnél, ahol sokkal nagyobb a lábtér) és a belseje jobb minőségérzetet ad, én amellett teszem le a voksom, de szerintem mindkettőnek meg lesz a piaca.
[ Szerkesztve ]
-
Motion_Blur
félisten
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest