Hirdetés
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
csaba1203
addikt
válasz Tigerclaw #41459 üzenetére
Egyetértek veled de a turbós motoroktól nem kell annyira parázni.Suzuki ebben mindig is élen járt.
Az,hogy a német autógyártók kudarcot vallottak sokakat elrettentett ezek vásárlásától.
Biztosan lenne igény a hazai gyártású kisautókra is hiszen így is ár érték arányban a legjobb vételek közé tartoznak. -
SirKero
őstag
válasz Tigerclaw #41459 üzenetére
Ezen az áron már sok más autó szóba jöhet,
Mivel a három hengereseket alapból kizártad mondanál pár példát másik gyártótól ebben az árkategóriában (4,7 M ) ami nem három hengeres és legalább a GL+ felszereltségét adja
Most olvastam a rendőrségi hírekben hogy rasszista támadót keresnek, felhívtam őket, erre kiderült hogy nem állásajánlat.....
-
PeterPH
senior tag
válasz Tigerclaw #41538 üzenetére
Kicsit túl általánosra sikerült a kérdésed, valami konkrétabb típus (swift/baleno/vitara stb), és az elvárt funkció ismeretében könnyebb lenne válaszolni.
Általánosságban:
A közepes (GL+) felszereltség már eleve elég jól felszerelt (kivéve a baleno), pl tempomat, navis tapis fejegység van (csak egy SD kártya kell bele). Ha mégsem a Bosch fej van, akkor csak kínai csodára lehet cserélni.
A gyári GLX cuccok alapvetően nem szerelhetőek be opcionálisan (pl vezetéstámogató cuccok - automata vészfék, radaros tempomat, sávelhagyás jelző)
Parkradar sem lesz GLX szintű, mert az a műszeregységen is látható, az utólagos nem. -
nagyúr
-
csaba1203
addikt
válasz Tigerclaw #41540 üzenetére
Azért az Ignisben a 188 cm-el kényelmesen elférek ugyanezt nem mondhatom el az Aygo-ról.
Fogják gyártani őket csak hibrid kivitelben,ami megdobja az árukat.
Ennyiért ilyen felszereltséggel nem kapsz jobbat a piacon főleg az általad felsorolt Corsa és tsai is bőven 4 millió felett lesznek. -
dethroner
veterán
válasz Tigerclaw #41550 üzenetére
Én úgy hallottam a szívó 1.2-es minden változtatás nélkül marad gyártásban, mert az tudja az elvárt értékeket. Csak hozzá vágják majd várhatóan jövő évben a most is elérhető gagyi hibrid rendszer minden felszereltségi szinten, aztán talán 2-3 év múlva már jönnek a toyotás hibridek.
[ Szerkesztve ]
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
Tigerclaw
nagyúr
válasz Tigerclaw #41550 üzenetére
Lemaradt pár fontos rövidítés.
NEDC, New European Driving Cycle (1992-től)
WLTC/WLTP, Worldwide Harmonized Light Wehicle Test Cycle (2017 szeptember-től)
RDE, Real Driving Emission (2018 szeptember-től)- Euro 6B , NEDC ciklus alapján mér (laborban)
- Euro 6C, WLTC ciklus alapján mér (laborban)
- Euro 6D temp, WLTC (laborban) + RDE (utakon) - 210% az RDE limit
- Euro 6D, WLTC (laborban) + RDE (utakon) - 143% az RDE limitItt még nem ér véget a story, mert az Euro 7-ig, még jön ezekhez ISC és EVAP mérés is. Az ISC elvileg az elhasználódást vizsgálná. Elvileg 100000km vagy 5 év használat után kellene újra mérni, de ezt nem tudom, hogy hogy képzelik ezt lemérni most , hacsak nincs időgépük. Technikailag van más mód, de egyik sem környezetbarát, se nem bombabiztos. Az EVAP a benzines autók tankjából elpárolgó szénhidrogénekre koncentrál. (48 óra alatt max. 2 g párolgás lehet.)
A lényeg, hogy az EU döntéshozók keményen szivatják nem csak a gyárakat, de a szegényebb embereket, amivel csak azt érik el, hogy többen vesznek majd használt autót, mivel túl drága lesz a normákat hozó alapmotor is. Miközben a repülők és hajók emissziója nem érdekliőket. Én abszolút zöld gondolkodású vagyok, de mindennek van határa.
Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.
-
dethroner
veterán
válasz Tigerclaw #41554 üzenetére
Az esztergomi gyárban készülő vitara és s-cross nem kapható a swift féle gagyi hibrid rendszerrel, azokat úgy próbálják javítani, hogy rájuk akasztanak egy részecskeszűrőt.
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
Dare2Live
nagyúr
válasz Tigerclaw #41552 üzenetére
Igaziból nem ez fog árakon dobni, hanem a 95grammos limit.
Vitara/s-cross 146gram Co2/km. 51*95eur adó jön rá. 4800eur. Az +1.5millió ft. Ehez képest a részecskeszürő zizis tétel.
[ Szerkesztve ]
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
BigBlackDog
veterán
válasz Tigerclaw #41564 üzenetére
Mondjuk új autónál, átlagos használat mellett véleményem szerint sok vizet nem zavar a részecskeszűrő. Bár tény, hogy a tulajdonos számára sok hasznot nem nyújt (legfeljebb visszafojtja a teljesítményt). Normálisabb konstrukciójú dízelekben a tapasztalatok alapján kibír a gyári DPF 250-300e kilométert, amit szerintem itthoni átlagos (magán)használat mellett 10-15 év alatt tesznek bele. Benzineseknél kicsit másabb a dolog és sok tapasztalat nincs még, de tippre ott sem 50-100e kilométer után fog kifeküdni. Értelemszerűen ovijáratra használt autónál más a helyzet.
[ Szerkesztve ]
-
HKorn
addikt
válasz Tigerclaw #41563 üzenetére
Közben a háttérben meg kiveszik az elektromos autózás egyetlen gazdasági előnyét a képletből, vagyis az olcsó tankolás hamarosan megszünik
Te úgy érted hogy az ingyen tankolás szűnik meg, ami eddig közterületeken volt elérhető és eddig sem a rendes "tankolást" kellett volna, hogy jelentse. Elektromos autót otthon kell tölteni és az továbbra is olcsó.Run&Ride
-
csaba1203
addikt
válasz Tigerclaw #41545 üzenetére
Nekem egy 16 éves Fiat Pandát vált az Ignis és azt is szerettem csak eljárt felette az idő.
Nekem sikerült élőben is megnéznem de sajnos vezetni nem tudtam,mert a környéken egyik szalonban sem volt.
Egyébként megvan a picike holnap megy vizsgára és hétfőn hozom ki a kereskedésből.
El sem hiszem 7 hónapot kellett rá várni.Nagyon sok biztos nem fog velem szembe jönni az utcán.
Remélem jól döntöttem és lesz akkora hely belül,mint a régi Ignisben,mert azt vezettem már és elméletileg ennek is ugyanazok a paraméterei. -
addikt
válasz Tigerclaw #41570 üzenetére
Már elkezdődött. 10 Ft/kWh a tesztidőszak alatt, 99 Ft/kWh utána.
Dark Archon | i5-12600KF - RTX 3070 | Canyon Endurace 7
-
Dare2Live
nagyúr
válasz Tigerclaw #41591 üzenetére
Fogyasztás szempontjából meg hajótársaságok eddig is mindent megtettek költségek nagyja uis üzemanyag.
pl The various environmental features are expected to cost $30 million per ship, of which the WHR is to cost $10 million.[12] Carbon dioxide emissions, per container, are expected to be 50% lower than emissions by typical ships on the Asia-Europe route[58] and 20% lower than Emma Maersk.[59] These are the most efficient container ships per TEU in the world. A cradle-to-cradle design principle was used to improve scrapping when the ships end their life.[60]Szóval foglalkozva van avval is. És 2020tól ott is beüt a "ménkű".
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
tboldi
nagyúr
válasz Tigerclaw #41614 üzenetére
Attól függ, miről van szó. Egy teljes alvázvédelemért már esélyesnek látom, hogy megvonják a garit (Daciával és Mazdával kapcsolatban olvastam már ilyet), de pl. egy tolatóradar miatt szerintem nem szólnának.
Eladó Seiko automata karóra: https://hardverapro.hu/apro/elado_seiko_5_sports_srpj47k1/friss.html
-
tboldi
nagyúr
válasz Tigerclaw #41616 üzenetére
Ködlámpáért szerintem nem, a radart már írtam, viszont a tempomathoz jobban bele kell nyúlni az autóba (pontosan milyenről is van szó egyébként?) - de leginkább a márkaszervizt kellene megkérdezni, ők biztosan jobban tudják.
Eladó Seiko automata karóra: https://hardverapro.hu/apro/elado_seiko_5_sports_srpj47k1/friss.html
-
BigBlackDog
veterán
válasz Tigerclaw #41616 üzenetére
Én hifivel kapcsolatban kérdeztem, több szerviz is óva intett. Elvileg, legfeljebb csak azzal a résszel kapcsolatban vonhatják meg a garit, amit más szerviz módosít (esetemben erősítő, fejegység, hangszórók és környékük), viszont az értékesítők (akikkel beszéltem) szerint egy kérdésesebb forrású probléma (pl. valami elektronikai nyűg) esetén szereti a Suzuki rátolni a tulajra a felelőséget, mondván, hogy nem szakszerviz általi átalakítás is történt az autó és nem érvényesíthető a garanciális igény. Persze hozzátették, hogy ha a helyi szervizbe szereltetném be az alkatrészeket, akkor nem lenne ilyen gond, szóval érzek némi hazabeszélést is a dologban.
[ Szerkesztve ]
-
sagesz93
addikt
válasz Tigerclaw #41644 üzenetére
Azt hiszem a GL fejegység 1 dines, de 2 din hely van mögötte, csak van odatéve egy műanyag darab(ami kivehető), ami elfelezi a helyet, hogy az 1 dines fejegység belemenjen.
Ha vagy facebookon ott érdemes belépni a baleno csoportba, van pl erről is sok tapasztalat, stb.[ Szerkesztve ]
-
r.levente75
addikt
-
tboldi
nagyúr
válasz Tigerclaw #41788 üzenetére
Igen, nem olcsó, de örülök, hogy inkább ezt választottam Swift helyett. Igaz, gyengébb a Honda motorja, de valahogy autószerűbb az egész, kellemesebb használni.
Az újabb Jazzeknél viszont én azt érzem, hogy visszaléptek minőségben. A 2008-14 közti generációnál pl. még annyira sincs kiburkolva a hátsó kerékjárat, mint az előzőnél (2002-8 - ilyen az enyém is, 2006-os), pedig az sem teljes, valamint i-sti Honda topikos hozzászólásai után felmerül bennem a gyanú, hogy a hangszigetelésen is spóroltak az elődhöz képest. A legújabbnál (2015-) meg olyan rondák a hegesztések az ablakok keretein, illetve ugyan a felhajtható hátsó ülések megmaradtak, de már az aljukon nincs semmilyen borítás, csak egyszerűen ki van lyukasztva a textil.
Meg úgy összességében szinte semmi újat nem tudott felmutatni egyik következő generáció sem.
Ja, meg eltűntették a csomagtérrolót is, lecserélték egy snassz kalaptartóra.A fentiektől függetlenül jó autónak tartom a későbbi Jazzeket is, de egyikre sem cserélném el az "öreget".
[ Szerkesztve ]
Eladó Seiko automata karóra: https://hardverapro.hu/apro/elado_seiko_5_sports_srpj47k1/friss.html
-
Mecy_Lacee
aktív tag
-
kisza25
félisten
válasz Tigerclaw #41943 üzenetére
2-3 éve nézem az új autó árakat 4,5M Ft-ig, az euro 6d temp bevezetésekor 300-500eFt-al mentek feljebb az autó árak, pedig azok csak 1,2-1,4-es szívó motorok(ebben az ársávban amit néztem), de sok helyen 1.0turbos jött be alap motornak, ami önmagában is drágább, mint egy sima szívó, a suzukinál is hozott egy 300eFt drágulást, de ők nagyon árérzékeny piacon mozognak, alig emeltek az 1,6szívóhoz képest a vitaranál(3,8M vs 4,1M).
Amúgy a súly csökkentés segíti még az euro normák betartását, ebben is nagyon toppon van a suzuki.[ Szerkesztve ]
Eladó Seat Leon FR multi kormány, szép állapotú (2013 utáni leonokba benzin/diesel jó)
-
nagyúr
-
nagyúr
-
nagyúr
-
nagyúr
válasz Tigerclaw #41986 üzenetére
Sok balesetmentes kilométert vele!
Nálunk kettő is van a családban (mindegyik 1.2 GL) és szeretjük. A mienk most volt két éves apósóké meg három lesz lassan.
Egy 10 hónapos gyerekkel vígan elvagyunk pedig még a bringámat is szoktam szállítani, igaz a tetőn.Més que un club!
-
Dare2Live
nagyúr
válasz Tigerclaw #41943 üzenetére
"Közben az Euro 6d temp és majd az Euro 7 miatt újabb extra költségeik lesznek, amik szintén bekerülnek az autók árába."
Szögegyszerűen:
-Nincs EURO 7. Meg van az esélye, hogy nem is lesz. Legalábbis nem úgy ahogy eddig volt.
-EURO 6D temp költségei már beépültek az árba. Az a jelenlegi szabályozás. Ezt majd váltja a 6D. 6D normái megegyeznek 6D tempel semmi változás. A lényege, hogy nem lehet nagy deviancia ~= nem lehet vele csalni.
-Ami 2020tól felviheti az autók árát az CO2 adó. 95gramm/km CO2 kibocsátás felett grammonként 95euro.[ Szerkesztve ]
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
kisza25
félisten
válasz Tigerclaw #42006 üzenetére
Nekem ezeket adta a szalon ajándékba+ egy gumiszőnyeg garnitúrát
csaba1203: nem cseréltetted az olajat? Mondjuk az 1000 az korai szerintem is, én 3500- nál cseréltem[ Szerkesztve ]
Eladó Seat Leon FR multi kormány, szép állapotú (2013 utáni leonokba benzin/diesel jó)
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen