- Asszociációs játék. :)
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- "Egyszerű" Ügyfélkapu+ regisztráció
- Ingyen kellene, de tegnapra
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Szólánc.
- Árnyékos sarok
- leslieke farmerzsebe
- Volkswagen Passat B5,5 1.9 PDTDI Variant 131 LE Comfortline.
- Linux Live ISO bootolása PXE-ről, UEFI rendszereken
-
LOGOUT.hu
Subaru topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Petester
senior tag
Arra figyelj majd, ha mész próbakörre, hogy a váltások és a kigyorsítások simán mennek e.
Nekem 40-50 km/h-ról rész terhelésen történő kigyorsításkor beleremeg az autó (csak annyira mintha "kirázná a hideg"). A Seibiko a citromra gyanakodott, ami elindított nálam egy szopás cunamit, aminek bízom benne, hogy hamarosan vége. Nyírő amúgy azt mondta, hogy egyre több ilyen esetük van, ahogy egyre korosabb a 3. gen OBK. 4. gen Lega. Az egyre több eset utólag úgy tűnik, hogy csak a 4 sebességes váltóhoz való citromokat érinti, az 5 sebességesből az enyém volt talán az első, amit felújjíttattak.
A Hace szerint a remegést okozhatja még féltengely belső csukló hibája is, amit Nyírő is elismert, majd kiderül, ha rendes citromom lesz, végre megszűnik e.Ha a váltások között ránt, akkor már öreg lehet az olaj benne, én elkerülném, mert akkor nem jó gazdája volt az autónak...
De az ár alapján csak nem lesz nyűgje, valami miatt csak beárazta az autóját.
Ha a kormányszervó szivattyúja két végállásban koppra tekerve nyekereg, az normális, ill. ha a váltót sebességből kiveszed üresbe és emel a fordulaton, az is okés. Ezek nekem az elején furák voltak.
(ó\_!_/ó)
Új hozzászólás Aktív témák
- Elektromos autók - motorok
- Villanyszerelés
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Három kamera lesz a következő Nothing telefonon
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- AMD Navi Radeon™ RX 7xxx sorozat
- Kerékpárosok, bringások ide!
- PlayStation 5
- Autós topik
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Marketing Budget
Város: Budapest