Hirdetés
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Filmek / Sorozatok 2024/2025
- Garasoskodás
- Cybertruck Taipeiben
- Asszociációs játék. :)
- Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Digitális Állampolgárság Program
- Szólánc.
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
-
LOGOUT.hu
Subaru topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Petester
senior tag
Arra figyelj majd, ha mész próbakörre, hogy a váltások és a kigyorsítások simán mennek e.
Nekem 40-50 km/h-ról rész terhelésen történő kigyorsításkor beleremeg az autó (csak annyira mintha "kirázná a hideg"). A Seibiko a citromra gyanakodott, ami elindított nálam egy szopás cunamit, aminek bízom benne, hogy hamarosan vége. Nyírő amúgy azt mondta, hogy egyre több ilyen esetük van, ahogy egyre korosabb a 3. gen OBK. 4. gen Lega. Az egyre több eset utólag úgy tűnik, hogy csak a 4 sebességes váltóhoz való citromokat érinti, az 5 sebességesből az enyém volt talán az első, amit felújjíttattak.
A Hace szerint a remegést okozhatja még féltengely belső csukló hibája is, amit Nyírő is elismert, majd kiderül, ha rendes citromom lesz, végre megszűnik e.Ha a váltások között ránt, akkor már öreg lehet az olaj benne, én elkerülném, mert akkor nem jó gazdája volt az autónak...
De az ár alapján csak nem lesz nyűgje, valami miatt csak beárazta az autóját.
Ha a kormányszervó szivattyúja két végállásban koppra tekerve nyekereg, az normális, ill. ha a váltót sebességből kiveszed üresbe és emel a fordulaton, az is okés. Ezek nekem az elején furák voltak.
(ó\_!_/ó)
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest