- Samsung Galaxy SmartTag2-esek a tolvajok ellen!
- R.I.P. Aláírások
- CTEK akkumulátor töltő és másolatai
- Milyen mosógépet vegyek?
- Kínai erősítő vásárlási tippek
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Asszociációs játék. :)
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Ingyen kellene, de tegnapra
-
LOGOUT.hu
Subaru topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Én gyakran viszem erdőbe-mezőre, szal nekem így pont megfelelő a rugózás keménysége, ennél keményebbet nem szeretnék, legalábbis ezekkel a gumikkal (téli és nyári is 225/55-ös, plusz van a 16-os Geolander szett), mert bár valóban nem túl kemény, de a súlyeloszlás miatt nagyon kellemesen lehet vele így is kanyarodni, és nagyon kulturáltan csúszik, amikor úgy alakul, nem kiszámíthatatlanul - ez szintén a jó súlyeloszlás miatt van.
filatis1: a /45 elég alacsony profil, az azért rázósabb lehet, plusz a 245 nagyon széles tappancs rá. Amikor megvettem az enyémet, az előző tulaj 215/55-össel adta, de mivel 3 éves volt már az abroncs, ezért lecseréltem egy új garnitúra 225/55-re, és elég markánsan érezhető volt az az 1 centi különbség is, sokkal jobban lehet így érezni az út egyenetlenségeit, hogy egy kisebb szintkülönbség is viszi az autót finoman jobbra-balra, tehát neked a 245-ösökkel ez hatványozottabban jelentkezhet. Valszeg a kormányzás nehézsége is ezzel függhet össze, mert menet közben nagyon finom és precíz a kormányzás érzése, ahogy Parci is írja, kvázi műteni is lehet vele, olyan finom és pontos. Mivel nincs agyonszervózva, ezért az út és a vezetés minden információja ott van a kormányon egyből, ami nagyon jó érzés, egyből érzi az ember, hogy mikor könnyül el az eleje kanyarban, mikor kezd vagy kezdene el megcsúszni, stb. Hogy mennyire kell egyujjasnak lennie, azt nem tudom, szerintem álló helyzetben is könnyű tekerni a kormányt, legalábbis nem sokkal nehezebb, mint asszony agyonszervózott Passatjáét. Persze ki mihez szokott hozzá. Én anno a Kitcarom szervó nélküli, apró sport kormánnyal szerelt szerekezetét is egy kézzel tekergettem parkoláskor, más meg két kézzel is nehézkesen tekerte, szal valszeg nem én vagyok a referencia.
Ha nagyon nehéz tekerni, akkor első körben a gumikra gyanakodnék, második körben megnézetném a kormányszervót, pl. hogy van-e benne elég olaj hidegen és melegen (ha szemben állsz az autóval, akkor a bal oldalon, a tűzfal felé találod a tartályát). Nekem korábban cserélni kellett a szervópumpát meg a vezetékeket; az volt a jelenség, hogy bizonyos pozíciókban egyenetlenül és nehezen lehetett tekerni a kormányt, és elég randa hangja volt, amikor dolgozott (volna) a pumpa.
Qru: nekem is 16-os lemezeken van a terepgumi szett (Yokohama Geolander), 205/65 R16-osban. Sajnos az egyik nagy sarazáskor meg is tépte a kerékjárat burkolatát - tudod, amit mutattam a talin.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Sweet.tv - internetes TV
- BestBuy ruhás topik
- Autós topik
- OLED TV topic
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- One otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- PROHARDVER! feedback: bugok, problémák, ötletek
- Politika
- Mozilla Firefox
- Várja az első ügyfeleket az Intel 18A nevű node-ja
- További aktív témák...
- SEGWAY-NINEBOT KickScooter F2 Pro (1km futástávval)
- Új F Speed ZTECH Z-02 elektromos robogó 2 év jótállással
- HONDA Civic 1.5 Lsi. Csere: iPhone 16 pro max, S25 Ultra, Watch Ultra 2
- Kona Hei Hei 26"-os szuperkönnyű versenykategóriás összteleszkópos mountain bike eladó
- PHILIPS Series 5500 LatteGo EP5549/70 - ÚJ, BONTATLAN!