Megosztanék Veletek egy történetet a Polk supporttal kapcsolatban.
2019 januárjában vásároltam egy Polk MagniFi Max soundbart. A csavar a történetben, hogy nem újat vettem, nem is Magyarországon, hanem az eBay-en (USA-bók, Kanadából) ráadásul komponensenként. Külön aukcióban vettem a soundbart, egy másikban a mélyládát, megint egy másikban pedig a kiegészítőket (távirányító, kábelek, táp adapterek, összes papír, leírás). Majd az egészet egy erre szakosodott magyar céggel konténerben hazahozattam, levámoltattam. Ezt csak azért írom, hogy lássátok, egyáltalán nem evidens ezek után bármiért is reklamálni, ezzel tisztában is voltam. Viszont a végösszeg ezt tükrözte is, ezért vágtam bele.
Szóval kb. 1 hónappal ezelőttig nap-mint nap tette a dolgát ahogy kell. Azonban jött egy fw frissítés (nem biztos hogy összefügg) ami után kb. hetente 2x "lefagyott", áramtalanítás után lehetett csak bekapcsolni.
Felmentem a Polk support (USA) fórumába és láttam hogy másnak is van ilyen problémája. Gondoltam az új fw-ben hiba van. Ott szerepelt egy email cím, hogy ott kell jelentkezni ezzel a hibával. Hát én ezt meg is tettem. Majd hamarosan vissza is írtak, hogy adjam meg a szériaszámot, meg a címemet, mert küldenek egy másikat. Mondom, ok-ok, de én másodkézből vettem, nincs semmi számlám, na meg Európában vagyok a világ másik végén, de azért itt a címem meg a S/N. Visszaírtak, hogy elnézést kérnek, de 3-6 hét amíg megérkeznek a csere soundbarok, csak utána tudják küldeni. Na itt mondom a kezem a bilibe ér, nem hittem benne, hogy lesz ebből valami. Gondoltam nem is olyan nagy dolog néha áramtalanítani. Erre ma csönget a futár, hogy engem keres. Ekkor láttam meg a kezében a Polk-os dobozt.
Szóval ma nagyon kellemes csalódás ért. Vegyetek Polk cuccokat
HP Elitebook 8560w DreamColor | Realme GT Master Edition | Samsung Watch 5 Pro | Panasonic P50S10E | nVIDIA SHIELD TV 2015 | Polk MagniFi MAX