Hirdetés

2024. április 26., péntek

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#2301) csaabz


csaabz
őstag

Mégse kellett kód.. :)

Ennek a játéknak csak egyféle befejezése van?
Elejétől nagyon tetszett, kivéve a legvégét. Az érdekesebb/nagyobb szám is lehetett volna.

Velünk mi is történt? A videóból nem jöttem rá.
Sterlokkal mi lett?

https://www.flickr.com/photos/187066941@N05/

(#2302) Hun'reeth


Hun'reeth
őstag

Ezekkel a hülye fosztogatókkal semmi értelme jóban lenni. :(( Folyton el akarják szedni a lóvét. Asszem lesz@rom a SEVA maxra fejlesztését.
Remélem most a duty kiirtása (és a freedom exo megszerzése) sikerülni fog jószerivel ezért kezdtem újra...:U

''Öregember nem gyorsvonat!''

(#2303) remington2 válasza Hun'reeth (#2302) üzenetére


remington2
senior tag

Én csatlakozni akartam hozzájuk, de féltem, hogy mindenki ellenség lesz, mert a banditákat nem igazán kezeli barátokként a duty és a freedom sem . . . a stalkerek egészen biztosan ellenem lennének, nem lett volna egy nyugodt percem sem. Szeretem a kihívást, legközelebb tuti belépek . . .
De miért támadnak meg néha akkor is, amikor semlegesek? Ha meg lekapom őket, akkor meg bevágják a durcit, és onnantól örök ellenfelek :( Bár tagként gondolom ilyen gond nincs.

They see me trollin' / They hatin' / Patrolling they tryin' to catch me ridin' dirty . . . :D

(#2304) celf


celf
őstag

"Mindeközben a THQ kiadó német mivolta következtében német nyelvű régiókban fog megjelenni egy könyv a jövő héten, amely a STALKER története alapján készül regények első darabja lesz és a játék háttérsztoriját kívánja felvázolni."
ez meg az elso postban belinkelt gamestaros cikkbol van.
nem okoskodni akarok, de Arkagyij es Borisz Sztrugackij konyve alapjan keszult a Tarkovszkij film, ami sokak szerint a legelborultabb sci-fi mindmaig, nem beszelve a Sztrugackij konyvekrol.. de ezt bztos mindenki tudja. en most fogom elkezdeni a jatekot, nem szamitok sem csalodasra sem megvaltasra. de remelem nem lesz idegesito v. unalmas.
visszaterve a kezdogondolathoz: ezek utan irni egy konyvet a jatek alapjan: na azt elolvasnam :U

[ Szerkesztve ]

(#2305) zeoos válasza remington2 (#2303) üzenetére


zeoos
tag

A fosztogatókkal leginkább a SEVA öltözék maxra tuningolásának lehetősége miatt és csak annak elvégzéséig érdemes semleges viszonyban maradni. Belépni hozzájuk nem is nagyon sikerül mert azt a választ kapod, hogy majd szólnak ha szükség van rád. Amúgy pedig a habitusukból adódóan támadnak meg, hiszen azért fosztogatók, de ez simán elkerülhető. Alapban a raktárbázison nem bántanak, oda nyugodtan mehetsz. A játék többi részén a fosztogatók által foglalt területeket óvatosan kell megközelíteni ... már messziről dumálnak hozzád, hogy menj oda (bla-bla-bla) ,,, ha ilyenkor óvatosan meghátrálsz, nem fog semmi történni és a viszonyod sem válltozik meg velük. Ha elkezdesz menekülni akkor megharagszanak ... utánadkiabálnak, hogy "lőjétek le": valójában a harcot így is elkerülheted, de az a fosztogatócsapat onnantól már ellenséges lesz veled. Ha pedig jóhiszeműen odamész, akkor ki fognak rabolni (csak a pénzedet veszik el). Tehát óvatosan és feltételesen kezeld a fosztogatókat, csak a parancsnokuk által felkínált küldetéseket vállald be és a semleges viszonyt csak a SEVA végleges fejlesztéséig tartsd meg, utána már nyugodtan lehetnek az ellenségeid, hiszen már semmi szükség a barátságukra.
Azért, mert a fosztogatókkal semleges viszonyban vagy, a többi frakcióval sem válltozik a kapcsolatod, de ha ezt fent akarod tartani, akkor nem szabad bekapcsolódnod a fosztogatók harcaiba a pálya bármely részén, hiába kér akárki segítséget tőled. Hagyjad, hagy lövöldözzék halomra egymást, maradj ki a kűzdelemből, majd a végén szedd össze a vesztes holmiait.

"... nem tudtam, hogy lehetetlen (?!) ... ezért megcsináltam (!!!) ..."

(#2306) zeoos válasza csaabz (#2301) üzenetére


zeoos
tag

A játéknak csak egyféle vége lehet, hiszen a komplett történet szerint a ClearSky befejezésétől kezdődik a SHOC.
A történet slusszpoénjának lelövése nélkül (hiszen még biztos vannak, akik játszanak vele), a helyzet a következő:
A játék legvégén találkozol Strelokkal (történik, ami történik) ... mindenki agymosáson megy keresztül (erre utal az általad említett videó) ... ha a SHOC-ot is végigvitted, akkor biztos számodra is kiderült, hogy a folytatásban valójában Te magad vagy Strelok, csak az agynosás eredményeként erről az elején még fogalmad sincs, ezért üldözöd saját magad a folytatásban.

"... nem tudtam, hogy lehetetlen (?!) ... ezért megcsináltam (!!!) ..."

(#2307) zeoos válasza Eagl3 (#2291) üzenetére


zeoos
tag

A játéknak jelen állapotában már semmi baja sincs (bár nekem az első javítástól is röccenésmentesen futott), ha gondok merülnek fel az valószínüleg a számítógéped "gyenge" és rosszul optimalizált konfigurációdból adódhat.
Ne vedd magadra, nem kötözködöm de elég ritka az olyan gép, ahol minden egyes alkatrész "kedveli" a másikat. Az marha kevés, hogy esetleg van egy erős-középszar videókártyád, esetleg tele vagy memóriával. Sajnos magyar viszonylatban elég "öszvér" masinát használ a többség és leginkább az ár határozza meg az alkatrészeket, nem a minőség. Legjobban úgy tudnám példázni a dolgot, hogy egy Mercedesbe sem tudsz Trabant féltengelyt berakni, pedig a féltengely az csak féltengely.
Még egyszer mondom, a játéknak semmi baja (kezdeti gyermekbetegségeit már kinőtte)

"... nem tudtam, hogy lehetetlen (?!) ... ezért megcsináltam (!!!) ..."

(#2308) zeoos válasza foxboro (#2283) üzenetére


zeoos
tag

Ha már jó a ruhád, akkor a jelenlévő "természeti csapások" egyáltalán nem számítanak (képességeid relikviákkal tovább erősíthetőek) ... nem kell ablakokon kiugrálni és visszafelé sem kell menekülni:
Az épület jobb oldalán (bejárattal szemben állva értendő) eltudsz menni. Úgy néz ki, mint ha a betonkerítéstől nem tudnál tovább haladni, de az egyik kerítéselem nincs a helyén és itt mélygugolásban simán átsétálhatsz az épület mögötti területre. Ha végig a kerítés mellett haladsz, az anomáliák sem igen zavarnak. Videót erről a részről itt találhatsz:
http://translate.google.com/translate?u=http%3A%2F%2Fdomkrat.nm.ru%2Fclear_sky_faq.htm&hl=en&ie=UTF-8&sl=ru&tl=en

[ Szerkesztve ]

"... nem tudtam, hogy lehetetlen (?!) ... ezért megcsináltam (!!!) ..."

(#2309) zeoos


zeoos
tag

Még egy tanács (aztán mára lépek is):
Ha semleges viszonyban vagy a fosztogatókkal és a parancsnokuktól bevállalod azt a küldetést, hogy öld meg azt a valakit a buszmegállóban, akkor menj oda a delikvenshez, de mielőtt fejbelőnéd, előbb beszélgess el vele. Csapd be, hogy megkegyelmezel és így információkhoz juthatsz, majd már csak azért is öld meg, mert elvállaltad a feladatot.

"... nem tudtam, hogy lehetetlen (?!) ... ezért megcsináltam (!!!) ..."

(#2310) Hun'reeth válasza zeoos (#2308) üzenetére


Hun'reeth
őstag

Hát erről annyit, hogy ahol túl magas a sugárzási szint ott tök mindegy milyen ruhád van. Direkt úgy van megcsinálva, hogy ilyen helyeken gyorsan meghalsz ha nem sietsz.

Ráadásul az az útvonal túl hosszú ami a videon van én voltam a stash-nél egy TRS301 -es van benne fent a 2. szinten egy páncélszekrényben. Onnan sokkal egyszerűbben ki lehet jutni 1 szinttel lejjebb a víztornyok felöli oldalon. Az erkélyről le kell ugrani az utcára. :)

''Öregember nem gyorsvonat!''

(#2311) Robar


Robar
csendes tag

Sziasztok.

Valaki tudna segíteni abban, hogy miként lehet teljesen kiírtani egy frakciót. Próbálkoztam a Duty kisöprésével, de akárhányszor kiírtottam a bázisukat ugyanannyiszor visszarakja őket, ha elhagyom a bázist. Megálltam néhány Freedomossal a szemétdomb felöli határnál és gondoltam lassan nyomulunk előre, de egyre csak jönnek a dutzsok megállás nélkül. Respawn a vételenségig? Akkor semmi értelme az egésznek, ha nem lehet kiiktatni őket.

Ha boldog akarsz lenni, tűzz ki bármilyen célt, csak egyet ne. Magát a boldogságot.

(#2312) remington2 válasza zeoos (#2305) üzenetére


remington2
senior tag

Ebben igazad van, végső soron azért fosztogatók, hogy fosztogassanak :DDD A SEVA max-updatenek a lehetőségét ismerem, de szerintem nem éri meg, ha meg igen, akkor már csatlakozni is jó lenne hozzájuk egy végigjátszás erejéig. Kár, hogy ezekszerint nem megy könnyen. Én is letettem róla, mert meguntam a keringőzést a hülye csapataikkal (felszólítás idegesítően nyávogó hangon, majd v. rablás, vagy futás). Egyszer meg kellett védenem magam, és lőttek a semlegességnek . . .

(#2310) Hun'reeth :
na ez biztos. Hiába fejlesztett SEVA, egy-egy forgószél (azt hiszem így hívják, ami beszippant, és nem enged el, majd széttép), és halott vagy. Azokból is ki lehet mászni, ha az ember nem pánikol, néha sikerül. Viszont artikkal + jó ruhával barátibbá válik a játék, amikor kileng a geiger-müller, és a mutató a teljes skála harmadáig ér, de a sugárzás nem hat rád, mert védve vagy ellene, az nagyon jól tud jönni egy bőrdzsekis-szuris (vagy vodkás) játék elejével ellenében :DDD

Freedom-vezérnél talátam egy páncélszekrényt, ami zárva van. Ugyanilyen van a banditáknál is, talán duty-nál is, stalkereknél nem láttam. Ezeket csak akkor tudod kinyitni, ha belépsz, és kapsz valami szuper-missziót, vagy ki kell hozzájuk írtani a bázist?

They see me trollin' / They hatin' / Patrolling they tryin' to catch me ridin' dirty . . . :D

(#2313) fügike


fügike
senior tag

Urak!

Elfoglaltam a DEPO-t. Nem tudom, volt már valakinél ilyen, de Freedom-tól visszaléptem a Stalker-be, és egyszer velem jöttek a stalkerek, és elfoglaltuk véglegesen. Persze ettől még nem szűnt meg a Bandit frakció, mert Agropromban maradtak, akik a szörcs bázist támadják.
Csak azért írom, mert még nem láttam ilyet a fórumban.

Üdv!:D

Boci-boci tarka!:D

(#2314) enerdzsájzer válasza Robar (#2311) üzenetére


enerdzsájzer
tag

Nagyon nehéz teljesen kiirtani.Sok variációt kipróbáltam már, mindegyik frakcióval.Egyszer sikerült a kötelességet teljesen kiirtani.Nekem úgy sikerült hogy elöször, a játék történetét követve, sorra vettem az összes pályát és a szabadságnak segítettem elfoglalni az összes kötelességi helyőrséget, kiirtottam mindet.Majd ezután csatlakoztam a szabadsághoz és indultam velük az Agropromba.Előre kell dolgozni!Még nem adta ki a feladatot, én már megcsináltam.Ami még nagyon lényeges: miután elfoglaltátok az Agropromot, várd be az összes muzsikot aki oda tart!Térképen világosabb zölddel jelöli és ha ráviszed az egeret akkor kiirja hogy; szabadsági célpont:agroprom.Nálam kb. 16-18 paraszt jött oda és ráment vagy fél nap mire mind odaért.Megvan a mentés ha kell.1.5.0.6-os.

Ja igen folyamatosan nyomulni és gyilkolni állat módjára! :DDD Meg vigyázni a kistáskákra mert folyton lelövetik magukat és az már nem jó.

[ Szerkesztve ]

(#2315) foxboro válasza zeoos (#2308) üzenetére


foxboro
tag

Hi!
Ezért jó ez a játék.... ugyanazt többféleképpen is végrehajthatod. Egyébként kolbászoltam a kerítés környékén, de special a rést nem leltem, aztán betájoltam magamnak a helyet, és így sikerült eljutnom. Ezt naplemente ruhában, persze artikkal csináltam....

(#2316) Robar válasza enerdzsájzer (#2314) üzenetére


Robar
csendes tag

Köszi nagyon a leírást ki fogom próbálni, ahogy mondtad. A mentést nem tudnám most fölhasználni, mert 1.5.07.-el bajlódom. De azért köszönöm. Szia.

Ha boldog akarsz lenni, tűzz ki bármilyen célt, csak egyet ne. Magát a boldogságot.

(#2317) proci985 válasza remington2 (#2312) üzenetére


proci985
MODERÁTOR
LOGOUT blog (1)

azok a szekrények üresek. szétvered a zárat, és kinyílnak (pl shotgunnal közelről, amíg click to open nem lesz lövöd a zárszerkezetet). legalábbis a banditák széfje üres volt.

szomorkodtam is egy sort, hogy mekkora smucig ez a Yoda, dob egy desert eaglet, azt annyi:)

pár bandita legyakása még belefér a dologba. én is rendszeresen agropomnál fejbelövöm a kéregetőket, de ott még nem leszel ellenséges. sőt, amikor kiszabaditottam a foglyokat még utánna sem voltam ellenséges, sőt, akár ott még csatlakozhattam is volna hozzájuk. elvileg onnantól viszont folyamatosan lőnek rád, hogy a piros rész feléig érsz.

volt már olyan, aki csatlakozott a banditákhoz? illetve valakinek már sikerlt a bárjuk elnémítani a rádiót (pedig lőttem én mindennel)... gondolkozom rajta, de mindig olyan szánalmas tűnnek, hogy a kiirtásuk mármár jótéteménynek tűnik a szememben:D vagy legalább lehetne vezetni a frakciót, mert még a területük kontrollálására se képesek rendesen...

[ Szerkesztve ]

Don't dream it, be it. // Lagom amount.

(#2318) remington2


remington2
senior tag

Stalker bázisra visszafelé ballagva, agropromban, döbbenten láttam a minimapen, hogy a bázis közepén van 1, azaz egy darab piros pötty. Gyorsan odasprinteltem, mert ennyire mélyen (és ráadásul egyedül) még semmi sem jött be oda. Ezt találtam: kép1 kép2. A második képen lévő emberkének nincs semmi szerepe, szóval merő véletlen, hogy éppen odasétált, miközben fotóztam, ő a tetőn járőrözik. Fura, hogy 1 renegade a stalker-bázis közepén, védőőrizetben ott ül, hadifogolyként. Eddig egy mellékküldivel sem találkoztam, amely hozzá kapcsolódna, lehet, csak valami bekattant AI?

(#2317) proci985
Kár, mert azt hittem, van benne valami spéci cucc, ebben a játékban általában mindennek van valami funkciója, nem véletlenül rakták oda. . .
A múltkor említett csövet Yantarban megtaláltam, tényleg elég szemkiverősen utal rá, hogy az bizony átjáró lehetett. RIP Rostok :( Pedig a bár és wild territory hangulata utolérhetetlen.

They see me trollin' / They hatin' / Patrolling they tryin' to catch me ridin' dirty . . . :D

(#2319) zeoos válasza remington2 (#2318) üzenetére


zeoos
tag

Ennek a renegátnak nem egy szinttel lejebb kellene lennie? Egy társával együtt lent őrzik őket az alagsorban. Nálam legalább is így van (volt).
De én is találkoztam egy hasonló érdekességgel: a szabadság bázisán éppen beszélgettem a parancsnokkal, egyszer csak úgy magától fogta és szép fokozatosan eltűnt a padlóban. A beszélgetés ment tovább ... én csak néztem ki a fejemből és azt látom, hogy a parancsnok jön felfelé a lépcsőn, közben folyamatosan dumál. Sajnos képet nem tudtam készíteni, mert lemerevedtem a szitutól.
Másik alkalommal pedig a kereskedő nem a rács túloldalám ücsörgött, hanem az ablakon kívül ott, ahol én szoktam állni ha vásárolok. Csak úgy ült a levegőben, a kezét meg úgy tartotta mint ha éppen gépelne valamit. Ez is fura volt és ebben az esetben is a beszélgetés simán zajlott mint rendesen.

[ Szerkesztve ]

"... nem tudtam, hogy lehetetlen (?!) ... ezért megcsináltam (!!!) ..."

(#2320) zeoos


zeoos
tag

Olyat csináltatok már, hogy nagy csetepaté után ha a közelben volt egy "kísérő" ember, akkor nem több fordulóval vittétek el a teherbírásotoknak megfelelően a cuccokat, hanem az összes cuccot apránként odahordani a "vezető" lábához, majd amikor már több száz kiló cuccos ott van odaálltok, felveszitek az összes motyót és így vitetitek magatokat át egy bázisra üzletelni? Amikor megérkeztek megint mindent el kell dobni és apránként elhordani a kereskedőhöz.
Egyre kell csak odafigyelni, ha komolyabb fegyvert teszel a "vezető-kísérő" ember lába elé mint amilyen neki van, akkor azt kicseréli a sajátjával, így a jobb cuccokat mindig tartsd a hátizsákban. Én így vesztettem el egy rakétavetőt a katonai raktártelep pályán.

"... nem tudtam, hogy lehetetlen (?!) ... ezért megcsináltam (!!!) ..."

(#2321) remington2 válasza zeoos (#2319) üzenetére


remington2
senior tag

De igen, most hogy mondod, tényleg említik, hogy a jómadár mit keres a "pincében", de eddig egyszer sem találtam ott senkit sem, nem is értettem, kit őriznek . . . csak most, a 07-es patchnél találkoztam vele először, és most is rossz helyen van.

Némi tapasztalat . . .
Én a blowoutnál láttam némi bugzódást: a kordonnál húzódtam be a neutral base-be (elvileg stalker bázis), és egy lélek sem volt ott, pedig elvileg jelen kellene lenniük, csak behúzódva az épületbe. Aztán, amikor vége a kitörésnek, hopp, star trek transzporter működésbe lép, és megjelenik mindenki :DDD A dologhoz hozzátartozik, hogy maga a blowout garbage-en kapott el, csak nem álltam meg, a kordonhoz meg gondolom emiatt nem rakott embereket. Az ilyen váltások nagyon be tudják kavarni a játékot: legutóbb, amikor eljöttem garbage-ről, a stalkereké volt minden, pár perc múlva meg, már a banditák rajzottak mindenhonnan (bár csak a térképről láttam). A bázisuk is ép volt, és a fogadóállomást, meg a roncstelepet is bírták. De nem fokozatosan foglalták el, az azért időbe telt volna: sec-perc, egyik percben térképre nézek, még stalker-uralom, utána meg már bandita-banzáj.

Katonaság, kordon: a 07-es patch itt is hozott változásokat. Azelőtt az AI ott simán kinullázta magát, gyakorlatilag béna volt, de legalább majdnem halhatatlan :DDD Gránát, 4-5 tárnyi lőszer (és mind guggolva, 10 méterről, testre, egy sem mellé) és talán méltóztatott meghalni. Most már más a helyzet: okosabb az AI, ha egyszer észrevesz (és jóval könnyebben, már csoportokban is), akkor fergeteges zárótüzet lövet: gyakorlatilag ész nélkül lőnek nagyjából oda, ahol vagyok, de legalább ha mozdulok, nem veszik észre (azonnal). A csoportos gránát-ajándékozás is szinte csak itt maradt meg, legalábbis sehol máshol nem tapasztaltam azt, amit a régebbi patcheknél, hogy 4-5 gránát esik az ember alá, és puff. Van még extra is: azt vettem észre: minél gyorsabban lőttem egy katonát, annál hamarabb halt meg. 15 golyó másodpercenként adagolva úgy tűnik, a tűréshatárán van a katonabácsiknak: de ha pl. 5 secen belül kapja, halálos. Lehet, csak véletlen, lehet, hogy saját hülyeségem. Jobban spawnolnak is, 07 alatt már nem tudtam normálisan kiírtani őket, mindig jött 2-2 új katona. Összességében kettősség alakult ki: bénák, vakok, és nem vesznek észre, ha 10 méterre állsz tőlük (felhúzódtam az épület emeletére), de ha egyszer igen, akkor gáz van. Nem tudom, miben más az a terület, de szinte külön fajként viselkednek az ott lévő npc-k.

Korábban volt szó a Bulatról: jó kis katonaruha, magas bulletprooffal, kár, hogy a játék szerint nem lehet rá artifactokat rakni, fejlesztéssel SEM :( Így marad a jó öreg SEVA.

They see me trollin' / They hatin' / Patrolling they tryin' to catch me ridin' dirty . . . :D

(#2322) zeoos válasza remington2 (#2321) üzenetére


zeoos
tag

Nincs is jobb a SEVAsuitnál ... az végső fejlesztéssel (fosztogatóknál) már hasonló paraméterekkel rendelkezik lövés ellen is mint a külsőváz-ruha, azzal a kis plusszal, hogy megmarad a gyorshaladás lehetősége és a maximális artifakt használat.

"... nem tudtam, hogy lehetetlen (?!) ... ezért megcsináltam (!!!) ..."

(#2323) frame>24 válasza Silenzio (#2280) üzenetére


frame>24
addikt

:O :U

ÉPP most akartam bekérdezni, hogy játszható-e már a game, erre tessék, 1.5 oldalt kellett csak visszaolvasnom, s ez van.

DVD-R.I.P. ;]

[ Szerkesztve ]

▏▎▍▋▊▉ "I would never go bungee jumping. A broken rubber brought me into this world, it sure as hell isn't gonna take me out."(DanielDFizzle) // LOAD "*",8,1

(#2324) zeoos válasza frame>24 (#2323) üzenetére


zeoos
tag

Játszható-e? ... Már, hogy a fenébe ne lenne játszható. Valójában csak az optimalizációval voltak problémák az elején (tudod: a gyengébb konfigurációkon voltak döcögések), de mostanság már semmi baja a játéknak.
Én is csak a kezdetektor találkoztam (igen ritkán) némi-nemű érdekességekkel, de a játékélmény akkor is baromira jó volt.
Manapság már így a tizedik végigjátszás után ha álmomból felébresztenek is tudom merre hány méter.
Jó játék ... nagyon jó játék ... az évtized játéka !!!

"... nem tudtam, hogy lehetetlen (?!) ... ezért megcsináltam (!!!) ..."

(#2325) frame>24 válasza zeoos (#2324) üzenetére


frame>24
addikt

hmmm...a másik hsz nem ezt támasztja alá...mindegy.
S az én konfigom gyengének számít? (adatok) szvsz nem. (max a proci, de az tekerhető)

Azt mondjátok akkor meg, MILYEN a multiplayer, legalább? Valahol írták, hogy az jó benne, de valami cikk volt, így nem hiszek neki.

[ Szerkesztve ]

▏▎▍▋▊▉ "I would never go bungee jumping. A broken rubber brought me into this world, it sure as hell isn't gonna take me out."(DanielDFizzle) // LOAD "*",8,1

(#2326) proci985 válasza frame>24 (#2325) üzenetére


proci985
MODERÁTOR
LOGOUT blog (1)

az elején minden gyenge volt, még a q9770+4870x2 kombó is;>

hát, én 1.503ra és 1.504re nem igazán úgy emlékszem, mint ami játszható lett volna. fogalmazzunk úgy, hogy el elindult, sőt, még a funkciók egyrésze is működött.

Don't dream it, be it. // Lagom amount.

(#2327) proci985 válasza remington2 (#2321) üzenetére


proci985
MODERÁTOR
LOGOUT blog (1)

jaja, mondtam, hogy az AI mostmár nem kétbites, azaz a kód kicsit bonyolultabb az eddigi: if player.shot() then {if (AI.hostile(current, player) && AI.inside.shootingrange==TRUE ) then AI.shot(current, player)}, illetve AI.hits(player) {if rnd()< skill.valuable[0.2, 0.3, 0.4, 0.5] then hit} függvényeknél. mert lehet, hogy kódban másként néztek ki, de gyakorlatban ennél sokkal több sorból az ai észlelése és találati rátája hótziher, hogy nem állt:DDD lefordítva magyarra: ha meglősz egy ellenfeles egységet, a lőtávban lévő AI mindenképpen rádlő, valamint az AI fix százalékban fog eltalálni mindentől függetlenül (legnehezebben 50% az arány)

avagy: az AI nem lát át a bokron. az AI nem lő át a bokron, ha nem lát. az AI ha kizárt, hogy lásson, mert nincs éjjellátója, max erőltetett tüzel. az AI már tud erőltetett tüzelni. ha a játékos és AI közé átlőhetetlen és naggyonbonyolult tereptárgy kerül (téglaház ojjektum már eszméletlen bonyolult...), az AI képes megkerülni, és nem ragad be a falat fixirozva... az AI képes mellédobni a gránátot. apróságok ugyan, de a játékélményt nagymértékben növelik, hogy immárom nem infralátó autohites T101esek nyüzsögnek embernek álcázva a pályán (melyekről lepattogtak a golyók, ld lejjebb)...

ja és rendberakták az eddigi hiperbugos sérülésmodellt is (ami csak ugye szegény játékos életét nehezítette meg, azét viszont nagyon). magyarul nem csak animációt dob be, hanem egyszerre el is fekszik az ellenfél. sőt, képes olyanra is, hogy halálanimáció és elfekvés, avagy Dragunov sniperlőszerrel vs bandita 100méterről fejtalálattal, avagy cigánykerék/szaltó akrobatika fekvésben végezve.

Don't dream it, be it. // Lagom amount.

(#2328) zeoos válasza frame>24 (#2325) üzenetére


zeoos
tag

Előzőekben sem panaszkodtam a játékra, csak megemlítettem párszáz órai játékban tapasztalt aprócska érdekességeket, amik egyáltalán nem jellemzőek és talán pont ezért is hoztam fel, mint érdekesség.
Amúgy a multi pályák is jók ... mondjuk mi inkább LAN-ban nyomjuk.

"... nem tudtam, hogy lehetetlen (?!) ... ezért megcsináltam (!!!) ..."

(#2329) zeoos válasza proci985 (#2326) üzenetére


zeoos
tag

Nálam az elejétől röccenésmentesen futott minden és csak a fórumokon olvastam a sok hibákról írt beszámolókat. Mondjuk nem is a dízelnek számító radeonokat kedvelem, 2xASUS Nvidia EN8800GTX SLI-ben nem szoktam az általános problémákkal találkozni.

"... nem tudtam, hogy lehetetlen (?!) ... ezért megcsináltam (!!!) ..."

(#2330) foxboro válasza proci985 (#2327) üzenetére


foxboro
tag

Hi!
A gránátosdira visszatérve: Agropromban csak úgy poénból lelőttem pár stalkert a bázison, majd irány fel az épület teteje, tovább szedtem a népet a távcsövessel, aztán valami "erőcsoportosítás" lehetett lent, mert csak a kiabálást hallottam, utána meg kb.10 gránátot kaptam a nyakamba! :W ... eredmény: hullaház.... Amúgy a 1.5.07 patch van fenn.

(#2331) Hun'reeth válasza remington2 (#2321) üzenetére


Hun'reeth
őstag

Lehet, hogy a játék szerint nem ;] de valójában 2 helyet csinál a fejlesztésekkel.
Az 1.5.0.7-el még nem voltam kordonnál katonákat mészárolni kiv. vagyok tényleg ennyire más lett-e. :U

(#2329) zeoos: ez nem ide való téma meg egyébként sem kéne marhaságokat beszélni

[ Szerkesztve ]

''Öregember nem gyorsvonat!''

(#2332) proci985 válasza foxboro (#2330) üzenetére


proci985
MODERÁTOR
LOGOUT blog (1)

hm, érdekes. mndenesetre ha 10 gránátot kaptál, akkor vagy 30an lehettek lent:D na, viccen kívül, ettől függetlenül az AI már sokkal kevésbé az ukrán célbatávoldobó olimpiai vállogatottra hajaz (pontosabban annak hive minddal felszerelt verziójára), mint történt eddig. még mindig dobál, de már csak ritkábban van gránátos zárótűz. mondjuk master stalkerekkel továbbra is óvatosan, azok már pontosabban és gyakrabban gránátoznak, de ebben van is realitás (nem úgy, mint amikor az uccsó rookie csóró bandita is szórjta rád az áldást korábbi patchekben).

Don't dream it, be it. // Lagom amount.

(#2333) foxboro válasza proci985 (#2332) üzenetére


foxboro
tag

Hi!
Tényleg sokat simult a játék a patch-k során... tapasztalom én is, nagyon kevés időm jut játszani, így már tolom egy ideje, mindig egy kicsit elven, aztán mindig jött az újabb patch... :)
A banditák már nem ellenfelek :C akár egy pontos fejlövés a maxra uppolt FT200-al, biztos fekvés :K Ami szerintem sokat változott, hogy okosodott a AI, fedezékbe bújnak és lőnek, cikk-cakk-ban is képesek futni... Az elején talán a 1.5.04 patchnél a PKM -s pályán, a katonaságnál, mikor kijöttél az alagútból, odakeveredett egy katona, nem csinált semmit, csak állt, én meg 30cm-ről megkínáltam a fejét 1 sorozattal :C Ilyenekkel már azért nem találkozni...

(#2334) zeoos válasza Hun'reeth (#2331) üzenetére


zeoos
tag

Minden tiszteletem és békés szándékom ellenére: "ne ítélj, hogy ne ítéltess!"

Az ilyen személyeskedő, általad marhaságnak titulált véleményezések inkább provokatív jellegűek és mint ilyen EZ nem illik egy fórumozó oldalra. Persze nem akarok olajat önteni a tűzre, így a dolgot most részemről rövidre is zárom:

A megjelölt hozzászólásom egy előzőekben megjelentre volt reagálás (nem neked szólt ... szövegkörnyezetében pedig egyáltalán nem volt nagyobb marhaság, mint aminek indíttatására született) és talán a teljesség igényének nélkülözése miatt félreérthető volt (bevallom nem akartam regényt írni), de a kibicelésre sem szándékoztam okot adni.

Tök mindegy, hogy ki és mit mond, gondol és cselekszik. Elhiszi, avagy nem!
A játék nálam az elejétől minden gond nélkül működött. Találkoztam persze eseti és egyedi érdekességekkel, de ezek soha nem ismétlődtek meg, így általános hibának nem minősíthetem.
Az is tény, hogy VGA-verseny megítélésében az ATI Radeon képviseli (csak a példa kedvéért) a dízel technológiát, míg az Nvidia benzinesnek tekinthető. (persze ez csak az én véleményem és nem vitaindító!) Az általam használt SLI kapcsolatba hozott kártyák meg egyenesen kerozinok ebben a példában.

Mindent egybevéve: persze a javítások hoztak némi javulást a játékmenetben, de a sok bugnak nevezett dolog és AI hivatkozás inkább az egyes konfigurációk adottságai, illetve gyengeségéből adódó problémák, mint a játékkészítés során esetlegesen felmerülő hozzánemértés. A javítások leginkább csak optimalizálták, ha jobban tetszik összefésülték a világ játékosainak gépparkját, a zökkenőmentes felhasználás érdekében.

Hun'reeth! Nem szándékoztam vitaindítót gerjeszteni és még csak szópárbajra sem hívnálak, csak megszólítva éreztem magam és mint ilyen illik rá reagálnom.

[ Szerkesztve ]

"... nem tudtam, hogy lehetetlen (?!) ... ezért megcsináltam (!!!) ..."

(#2335) TazLeacher válasza zeoos (#2334) üzenetére


TazLeacher
nagyúr

Akkor én is leírom neked mégegyszer: az ilyen jellegű hozzászólások nem egy játék topik-jába valóak. Ha mindenáron vitatkozni akarsz, akkor fárdj át egy másik (mondjuk Ati vs. nV) topikba. Ennyi. És a radeonokat lenéző megjegyzésed pedig igen is provokatív volt, Hun'reeth hsz-ével elentétben. Ráadásul még hülyeségeket is beszélsz, ahogy már leírták előttem... :(((

Disney Infinity adok-veszek-csere: https://goo.gl/2CPMqH

(#2336) lsc válasza zeoos (#2334) üzenetére


lsc
nagyúr

Egyébként volt ATI kártyád, vagy csak véleményed van ? Eredeti játékom az elejétől fogva tökéletesen ment a konfigomon, ha meg a javításoknál nem vetted észre hogy az ai-t is csiszolták akkor talán nem mással van a baj . Dízel vs benzines, inkább egy 2,2-es 170 lovas dízel mint egy 5 ezres 185 lovas bezines, ha már az autóknál tartunk /igaz ez az én véleményem, más gondolhatja másként /. Egyébként az érdekes hogy bedobsz egy erősen flame szagú hsz-t, ha valaki válaszol akkor egyből sikítozol személyeskedést emlegetve . Vagy a hsz előtt kellett volna gondolkodni, vagy ha megtörtént akkor értelmesen reagálni, ennyi . Egyébként semmi baj nincs, csak egy kicsit gondolkodj szerintem .

[ Szerkesztve ]

Az élet kegyetlen .

(#2337) zeoos válasza TazLeacher (#2335) üzenetére


zeoos
tag

Olvasni tudni kell!!! ... felfogni, az pedig egy másik dolog.

Mint a megjelenésből láthatod (tudod: szürke betűk) amit írtam off topic volt.
Ha fel is fogtad volna a benne foglaltakat, akkor észrevehetted volna, hogy nem szándékoztam vitatkozni, a benne foglaltak a véleményemet tükrözik és mint ilyen nem hiszem, hogy akárki is megtudná azt változtatni. Ráadásul arra a két apró dologra is próbáltam rávilágítani, hogy egy-egy konkrét hozzászólásra való reagálás nem jogosít fel senkit a kibicelésre, a megszólításom pedig választ fog szülni, mert ilyen a neveltetésem.

Én senkinek a hozzászólását nem szoktam minősíteni, hiszen tiszteletben tartom mások véleményét (max nem érdekel) ... de odáig még sosem jutottam, hogy kvázi baromnak, illetve hülyének minősítsek egy ismeretlen akárkit.

Tudod mit? Igazad van mindenben = Isten vagy! Ennyi. Törődj bele.
Ha választ fogok kapni, reagálok rá ... javaslatom visszanyúlik óvodás korunkra (biztos mindenki volt dedós valamikor): "okos enged....."

"... nem tudtam, hogy lehetetlen (?!) ... ezért megcsináltam (!!!) ..."

(#2338) zeoos válasza lsc (#2336) üzenetére


zeoos
tag

Ismét hozzámszóltak, hát reagálok:

Nem autókról szólt a példa mint inkább energiaforrásokról ... hát igen (?!) mondják is a statisztikák, hogy a magyar szövegértéssel vannak némi problémák.

Amúgy van pár, különböző felhasználású gépem ... innen alakult ki a véleményem, ami persze nem szentírás.

[ Szerkesztve ]

"... nem tudtam, hogy lehetetlen (?!) ... ezért megcsináltam (!!!) ..."

(#2339) TazLeacher válasza zeoos (#2337) üzenetére


TazLeacher
nagyúr

Akkor elmagyarázom neked, úgylátszik a hsz-ed első sorát magadra értetted.

Attól, hogy valamit OFF-ba raksz, attól még ott lesz.
Attól, hogy az a Te véleményed, és senki nem tudja megváltoztatni attól nem ide való. Vagy minden hsz-em végére írjam oda, hogy nem szeretem a pacalt? Ez az én véleményem, és nem tudod megváltoztatni. Csak ennek semmi köze a topichoz. Azt pedig megint leírom, hogy hülyeségeket beszélsz. Attól, mert Te azt hiszed, hogy a VGA piacon az Ati a dízel, attól nem feltétlen van így. Véleményed lehet, csak azt nem árt néha valamilyen alapra fektetni. Attól, hogy leírom, hogy az a 8800GTX egy használhatatlan sz@r, attól nem lesz az, ugyanis 1 ember véleményénél egy kicsit talán több kell ehhez. És pont az ilyen emberek matt szokak kirobbanni a viták. Akik nem bírják megállni, hogy az általuk hőn szeretett hw elemet minden második hsz-ükben istenítsék.

Disney Infinity adok-veszek-csere: https://goo.gl/2CPMqH

(#2340) zeoos válasza TazLeacher (#2339) üzenetére


zeoos
tag

Próbálsz veszekedést szítani, de velem rossz lóra tettél. Nem tekintelek vitapartnernek, hiszen csak valamilyen belső indíttatásból fakadó szófosásod van, de tartalmilag nem sokat árulsz el valós értékeidből. "LOGOUT blog" írásdaidból már felmértem személyiségedet, ami inkább patológiai eset és mint ilyen kezelendő.
Ha javasolhatom, mosd meg egy kis hideg vízzel a túlfűtött buksidat, olvasd össze a témábavágó pro és kontra megnyilatkozásokat ... talán még neked is világossá fog vállni, hogy kb. annyi eszed lehet, hogy max. nem sündisznóval törlöd ki a fenekedet.

Kicsit fárasztanak az ilyen tipusú, megnemértett és valószínüleg sikertelen emberkék, de hát (sajnos) ettől színes a világ.

Bízva abban, hogy végre befejezed a folyamatos reagálásra serkentő idétlenségeidet ... végre visszatérhet a topic a ClearSky játék boncolgatásához ... búcsúzom.

[ Szerkesztve ]

"... nem tudtam, hogy lehetetlen (?!) ... ezért megcsináltam (!!!) ..."

(#2341) TazLeacher válasza zeoos (#2340) üzenetére


TazLeacher
nagyúr

A személyeskedést kéretik a fórumon befejezni, mint erre már más is felhívta a figyelmed. :((( Már szóltak...

Disney Infinity adok-veszek-csere: https://goo.gl/2CPMqH

(#2342) zeoos válasza TazLeacher (#2341) üzenetére


zeoos
tag

Egyáltalán tudod még, hogy mit és mire reagálsz, vagy az indulat teljesen elvette az "eszed" ?
Nem szoktam személyeskedni és ha egy-egy konkrét felhasználónak tett válaszom a megszólítás miatt még is annak tűnik, úgy kéretik megbocsájtani hiszen nem a rosszándék vezérelt.
Amúgy ha már itt tartunk: értelmezhetetlen a "föcsögésed" ... sehol semmi utalást nem találok visszaolvasva, hogy valaki is megintett volna az általad említett témában.
Most viszont már konkrétan megkérnélek, hogy idegbajodat ne rajtam próbáld meg levezetni, inkább menj le havatlapátolni.
Nyelvezetemben emberi próbáltam és fogok is maradni, a véleményed csak annyiban érdekel, hogy reagálni fogok rá minden alkalommal, egyebekben egetverő, indulatos és semmitmondó szövegelésnek tartom. Ez van.

"... nem tudtam, hogy lehetetlen (?!) ... ezért megcsináltam (!!!) ..."

(#2343) TazLeacher válasza zeoos (#2342) üzenetére


TazLeacher
nagyúr

Én itt be is fejeztem, csak álljon itt 3 idézet tőled, hogy látható legyen, hogy ütöd eggyik szavaddal a másikat...VÉGE!

megszólítás miatt még is annak tűnik, úgy kéretik megbocsájtani hiszen nem a rosszándék vezérelt.

kb. annyi eszed lehet, hogy max. nem sündisznóval törlöd ki a fenekedet.

ami inkább patológiai eset és mint ilyen kezelendő.

:U

Disney Infinity adok-veszek-csere: https://goo.gl/2CPMqH

(#2344) zeoos


zeoos
tag

Visszatérve a játékhoz:

KÜLSŐ NÉZET a ClearSky-ban ... Ha a Documents and Setting\All Users\Megosztott dokumentumok\STALKER-STCS mappában található "user.ltx" fáljba beírjátok:

bind cam_1 kF1
bind cam_2 kF2
bind cam_3 kF3

akkor a játékban az F1-F2-F3 gombok használatával tudjátok a nézetet cserélgetni

Így megtudjátok nézni karakteretek megjelenését a különböző ruhatipusokban és érdekes képeket lehet készíteni a különböző lehetőségekben.

[ Szerkesztve ]

"... nem tudtam, hogy lehetetlen (?!) ... ezért megcsináltam (!!!) ..."

(#2345) proci985 válasza zeoos (#2334) üzenetére


proci985
MODERÁTOR
LOGOUT blog (1)

nah, akkor most kiigazítok. a hibázó AI, a bugos fizika és a memory leak bug ismételt megjelenése nem egyéni és főleg nem konfigurációfüggő hiba.

az, hogy a videokártyáknál mi a helyzet, itt most teljesen érdektelen. akinek ismerősek olyan fogalmak, mint erősen párhuzamosított végrehajtásra való optimalizálás (GPUknál ez a helyzet), illetve gyengén vagy egyáltalán nem párhuzamosított folyamatok (ld a progi használ 1-2 magot max), az tudja miről beszélek. röviden: GPUra optimalizálni a kódot baromi nehéz a nagyon sok feldolgozóegység és különböző architektúrák miatt, CPUra a dolog sokkal egyszerűbb. a CPUnál pedig elvéreztek az elején...

a program 1.5.0.3 és 1.5.0.4 verziók alatt egy magot használt csak ki. teszteltük, sokan, többek között énis, és tényleg. ellenben ha a programnak a 30frame eléréséhez a 3.0ghzn járó q6600 kevés lett volna, szintén az anyjába küldtem volna el a programozóit. a szálprioritások utólagos megpiszkálásával lazán lehetett 50%os teljesítménynövekedéseket elérni (és akkor még mindig nem natív és fordítóból optimalizált két magot használó programról van szó, hanem szoftveres realtime terhelésújraelosztással gyorsítottra, aminek gyengébb a hatásfoka). ez is tény. ha nem hiszed, olvass vissza. vagy teszteld, ha nálam a 3.0ás quad egy szem 3870OC kihajtására nem volt elég(olyan cpu limites voltam mint a ház), akkor Nálad a 8800gtx slivel komoly problémáid lettek volna (talán 4ghz már elég 1920ban...).

egy csomó quest 1.5.0.4 alatt bugos volt. pl a freedom mechanik upgrade... ez egy engine hiba volt, mint azt a modding community megtalálta és javította. valszeg ezért is jött elő a létező összes konfigon. ugyanígy a nem lehet átjutni cordonba bug (ld quicksave bug).

a kilépkedések egyrésze az elrontott spawn miatt volt, avagy az egyik spawn értékben volt egy NULLpointer vagy egy elgépelés. amikor arra a sorra futott a kód, természetesen behalt a játék meglepő módon konfigtól függetlenül.

a fizikánál szintén volt egy hasonló kaliberű hiba, ami valamelyik ütközésdetektálásnál szintén NULLt/nem várt értéket dobott. természetesen ez is konfigurációfüggő... avagy ha a modderektől letöltött javított ltx filet használtad, úgy nem jött elő. minden más esetben igen.

ha nem tűnt fel, hogy az AI egész egyszerűen mennyire gyenge, és mennyire kiforratlan mondjuk a játék kereskedelmi modellje/spawnja (semmiből előtermő banditák még 1.5.0.7ben is vannak agropomnál... amint kinyirod az SoCs underground lejáratnál a szörnyeket, a nyakadraspawnolnak, van is egy ötletem, hogy miért), akkor nem vagyok benne biztos, hogy egy játékról beszélünk (ez javult a legfeltűnőbben az eleje óta). hasonlítsd össze a FEAR, Stalker SoC, Crysis very high AIkkal, és csodálkozz, hogy jé, máshol be tudnak keríteni és nincs autohit. sőt, az AI képes a játékos cselekedeteinek függvényében dönteni. természetesen legnehezebb fokozatok számítanak.

a golyók egyrésze bugos volt, különösen a sörét. avagy ha bejött az elhajlás-animáció, akkor vagy nem sebződött az ellenfél, vagy nem eleget. Swampban legnehezebb fokozaton ez különösen kellemetlen volt (harmadszor lőttem fejbe és még mindig talpon van... e?). de megfigyelhető volt AKval és sima 5.45össel is.

egyetlen probléma van tehát: az általad említett egyéni konfigurációs hibák konkrétan a játék ltx filejaiban voltak, tehát mindenkinél elő kellett a dolognak jönnie. ugyanis ezek a hibák a CPUn futó folyamatokban voltak (de végülis tökmind1, a kezeletlen NULL/exception illetve a várt viselkedéstől eltérő logikai modell mindenhol ugyanazt produkálja).

a játék befejezetlenségéről pedig azt hiszem a vége tükrében nem érdemes beszélnünk... "és akkor menjünk Pripaty undergroundba". főleg vicces volt, hogy az utolsó pályán a Strelokot mozgató script bugos volt (1.5.0.4ig biztos, 1,5,0.7ben már javítva volt), és nálam olyan helyen fagyott be a mozgása, ahonnan még tudtam lőni... esetleg a loner stalkerek vezére, a doppleganger is érdekes, amint egyszerre hulla red forestben és él cordonban. ez 1.5.0.7ben is megvolt. és ott már általában el is lehetett addig jutni totális összeomlás nélkül (1.5.0.3ig a quicksave nem mentett el pár létfontosságú infot, ami miatt az engineösszeomlás egy idő után biztos volt... minél többet quickloadoltál, annál biztosabb, szóval nem véletlenül a nehezebb fokozatokon próbálkozóknál jött a legtöbbször elő). természetesen a quicksave rossz mentéséhez is köze van a videokártyának: ja nem. az égvilágon abszolúte semmi köze a kettőnek egymáshoz azon kívül, hogy mindkettő a program logikai vázával kommunikál. ami a CPUn fut. moduláris/OO dizájn, mert az nekünk jó;>

a véleménye természetesen mindenkinek más, és a fórumok ezért jók, más nézőpontból is meg lehet nézni egy adott dolgot. de könyörgöm, ebben az esetben abszolúte objektívek voltak a hibák, és nem is akármekkorák. le lehet tagadni a létüket, meg lehet próbálni rákenni valamire (biztos a vistux/nvti/amtel;Đ), csak nem egy témához félig/teljesen süket fórumon vagyunk, ahol az emberek elhiszik bemondásra a dolgokat és/vagy hosszútávú memóriájuk nincs.

nos, én felsoroltam egy pár eléggé csúnya bugot. amik egyrésze szerepel a hivatalos hibajegyzékben is (változtatások felét nem tartalmazták a patch nfok... különösen spawnt és egyensúlyt érintő apró, ámde fontos piszkálások). ezek után még mindig fenntartod, hogy a játék kezdetektől fogva hibamentes volt? ha igen, akkor konkrét indoklást kérek úgy, hogy jelen pillanatban már tudod, hogy a bajok egyrésze biztosan a program hibája volt, és köze nem volt a hardverhez és hardverközeli funkciókhoz. tehát a gyenge/rossz a konfigom az nem indoklás és nem válasz.

Don't dream it, be it. // Lagom amount.

(#2346) zeoos válasza proci985 (#2345) üzenetére


zeoos
tag

Nem fogok se szakmai, sem irodalmi filozófiálgatásokba bonyolódni ... éppen elég volt a hozzászólásodat végigolvasni.
Marha egyszerű a képlet. Találkozunk és megmutatom. Ennyi. Nem kell semmit elhinni, de kételkedni sem. Meg kell bizonyosodni és kész. Nincs itt semmiféle vita és nem kell egymást győzködni.
Amúgy koránt sem állítottam, hogy hibátlan lenne a játék alapkiadásban (lásd korábbi hozzászólásokat) ... én csak azt mondtam, hogy nálam röccenésmentesen futott és azok a dolgok amiket itt legtöbbször "bug" és "AI" jelzőkkel illetnek, annak legtöbbször teljesen más dolgokhoz van köze, mint a felemlegetett és előszeretettel használt szavak valós értelme. Más jelentést pedig nem tudsz a számba rágni, mert tudom mit beszéltem (kételkedés esetén meg egyszerűen visszaolvasok).
De szatírikusan úgy is mondhatnám, hogy a bugnak legtöbbször csak annyi köze van a játékhoz, minthogy a Bug egy ukrán folyó :)
Egyebekben egyáltalán nem írsz sületlenségeket, talán kicsit elragadott a hév és túlértelmezted a javítócsomagokról kiadott infókat.
Az is tény, hogy a játékostársadalom nem állt meg a kordon bejáratánál a patch-re várva.
De még a lövedékek bugossága is olyan dolog, hogy hinni a fejlövésben egy kicsit más mint valójában el is találni.
De ne vitatkozzunk, mert ennek már megint semmi értelme és nem szeretnék ismét egy olyan felesleges eszmecserébe bonyolódni, mint ma már megtörtént velem.
Ha hitetlen vagy, az a te dolgod ... ha megkívánsz győzödni róla, akkor állok elébe ... egyebekben én úgy gondolom nem egymás überelése itt a lényeg, főleg mert olyan dologról próbálsz velem vitatkozni, amit én sosem állítottam. Ha meg csak simán elbeszélünk egymás mellett, akkor mi értelme ennek az egésznek?

Hardveres dolgokban pedig elég szigorú véleményem van, hiszen én nem csak a konfigurációk gyengeségében látok sok-sok hibát, de szerintem még az sem mindegy, hogy egy-egy ugyanazon tipusú alkatrészt kik, hol, hogyan és miből raktak össze. Ráadásul a tuningolásról is lesújtó véleményem van. Viszont hiszek a minőségben, nem keverem a szezont a fazonnal és szerintem nem csak a katalógusadatok határozzák meg az egész egység stabilitását és használhatóságát.

[ Szerkesztve ]

"... nem tudtam, hogy lehetetlen (?!) ... ezért megcsináltam (!!!) ..."

(#2347) remington2 válasza zeoos (#2346) üzenetére


remington2
senior tag

"a javítások hoztak némi javulást a játékmenetben, de a sok bugnak nevezett dolog és AI hivatkozás inkább az egyes konfigurációk adottságai, illetve gyengeségéből adódó problémák, mint a játékkészítés során esetlegesen felmerülő hozzánemértés. A javítások leginkább csak optimalizálták, ha jobban tetszik összefésülték a világ játékosainak gépparkját, a zökkenőmentes felhasználás érdekében."

Akkor az, hogy a játék 1.5.05-ig gyakran fagyogatott, nem tudtam továbbvinni yantar után (mert random megadta magát), és ha valamilyen oltári szerencse során átküzdöttem magam Red Forestbe, akkor sem "átugrottam, hurrá" örvendés volt, hanem fagyás, nem a játék, hanem a gépem, illetve - értelmezve a hozzászólásod - az én hibám? És hogy lehet, hogy utána - felrakosgatva a patcheket, megszűntek a hibák (na jó, most gondolom GSC embereire vakolat hullott, innen kérek elnézést :DDD)? A gépem nem változott, tehát vagy (1) a CS változott közben Skynetté, és írta át magát, vagy (2) a patchek javították meg, vagy (3) az nvidia driver.

They see me trollin' / They hatin' / Patrolling they tryin' to catch me ridin' dirty . . . :D

(#2348) zeoos válasza remington2 (#2347) üzenetére


zeoos
tag

Biztos az idő vasfoga :) ... vagy mint a bor idővel csak jobb lett ... esetleg a szomszédodban éppen az uri geller műsorát nézték (múúúkogy)

Valójában nem értem, hogy a fagyogatásnak mi köze a játékhibákhoz, ha csak az az előbb említett nullapointok, amik ebben az esetben 0 fokcelsiust jelenthetnek :)

Persze csak próbáltam viccel elütni a dolgot. Én már nem tudom, hogy kinek mi és miért történik, kinek mitől és hogyan javult meg ... és még mi fog történni a jövőben (?)

Belefáradtam a vitatkozásba, a fejem majd szétszakad ... hülyék a játék készítői, sőt csak egy nagy átvágás az egész ... tudom: csalódás a vége és a mittudomén mi a király!

[ Szerkesztve ]

"... nem tudtam, hogy lehetetlen (?!) ... ezért megcsináltam (!!!) ..."

(#2349) bim


bim
veterán

Hy guruk!

Tegnap belekezdtem a clear sky-ba és az egyik automata mentés után rögtön elakadtam.egy alagutba folytatom a küldetést és onnan kijőve belefutok egy géppuskásba aki egy toronyba van beállva.Azt hogy a fenébe lehet kiszedni?
Fától fáig osonok de mire a közelébe érek kinyir.A vékonyabb fákon simán átlő és még őrjáratot is küldenek ki amik azután végleg kipurcantanak.Az is érdekes hogy hiába lövök az ellenre alig sebződnek.. :(

(#2350) zeoos válasza bim (#2349) üzenetére


zeoos
tag

Egyszerű a képlet:
Amatőr, menekülő tipusú, szaladgálós harcosok azt javasolnák, hogy rohanj le a domboldalon és a bal oldali kidőlt fa mentén rohanj ahogy csak bírsz.
Ha viszont figyelted az ingovány-déli tanya vezetőjével megesett párbeszédet, akkor rá kell jönnöd, hogy már nem bekötött szemmel vitt át az átjárón, így a kordonba jutást innentől már szabadon megteheted.
Menj hát vissza az ingoványba, nézd meg a PDA-dat és látni fogod, hogy fent északon megnyít egy másik átjáró a géptelep helyszíntől nem messze, ott simán átjuthatsz a következő pályára.
Harmadik varriációban is térj vissza az ingoványba és ugyanúgy az északi átjárón menj át, csak előtte még elvégezhetsz egy dolgot:
.... amikor a géppuskás befejezi a lövöldözést és te meglapulsz, a hangosbemondó beszól, hogy elvesztették a célpontot és menjen ki pár járőr körülnézni. Megvárhatod őket (hárman fognak jönni). Ha elég közel engeded ezeket a katonákat (mondjuk a pont előtted lévő, fedezéket nyújtó nayg fáig és ott nyírod ki őket, akkor úgy fognak magukba zuhanni, hogy te még mindig a fa takarásában nagy valószínüséggel összetudod szedni a holmijaikat és így visszatérve az ingoványba akár a cuccok eladásából tusz profitálni, de esetleg bevállalt másodküldetésekre is felhasználhatod újdonsült szerzeményeidet.

[ Szerkesztve ]

"... nem tudtam, hogy lehetetlen (?!) ... ezért megcsináltam (!!!) ..."

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.