Hirdetés

2024. március 29., péntek

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#2401) bim válasza zeoos (#2400) üzenetére


bim
veterán

áá..
ujratelepitettem a játékot és most nem tettem fel csak az 1.503-as patchig.most nem szór ki viszont újra kellett kezdenem a játékot mert a mentéseim nem működtek már.
most gyorsabban haladtam előre igy már ujra a géppuskásnál vagyok.majd holnap folyt.köv.
nem szeretném abbahagyni mert jó a játék.

(#2402) zeoos válasza bim (#2401) üzenetére


zeoos
tag

Szerintem nyomd fel v1.5.07-ig, csak nagyon figyelj oda, hogy a neked megfelelőt használd!
(v1.5.04-est például már az elején kiadtak kimondottan a magyar megjelenésre)
Ezen túl tényleg csak arra kell vigyázni, hogy más a letölhető verzió és a bolti lemezes kiadás.

[ Szerkesztve ]

"... nem tudtam, hogy lehetetlen (?!) ... ezért megcsináltam (!!!) ..."

(#2403) proci985 válasza bim (#2401) üzenetére


proci985
MODERÁTOR

el fognak veszni a mentéseid, de tegyél rájuk. úgyse fogod tudni végigvinni, és úgyis újra kell kezdened, csak idő kérdése, hogy mikor.

rakd fel 1.5.0.7et.

M@trixfan: amit írtál, az normális;> modok között nézz körbe, van accuracy mod már. ja és mindenképpen legyen fent 1.5.0.7!

Don't dream it, be it. // Lagom amount.

(#2404) zeoos


zeoos
tag

A többszöri nekiindulás egyáltalán nem gond, hiszen újból és újból már sokkal hamarabb elérünk a kívánt szintig és csak így lehet a tökéleteshez közelítő kivitelezést megvalósítani.
Mindenkit elkap játék közben a "gépszíj", mindenki nekidurvul párszor és csak később kezd azon gondolkodni, hogy mi lett volna ha, ekkor és akkor, így meg úgy csináltam volna. Különböző nehézségi fokozatokat is érdemes kipróbálni.
Magam részéről tehát csak támogatni tudom a többszöri nekiindulás ötletét.

[ Szerkesztve ]

"... nem tudtam, hogy lehetetlen (?!) ... ezért megcsináltam (!!!) ..."

(#2405) proci985 válasza zeoos (#2404) üzenetére


proci985
MODERÁTOR

jah, ez tény. gondolkodok, hogy egyszer végigjátszom banditákkal is, csak előtte megvárom még az arsenal mod portját (avagy a CS teljes fegyverarzenálja bekerül a játékba, ami hatalmas mértékben növeli a változatosságot). addig meg lehet megint nekiugrok az OL 2.2nek, csak most az arsenallal:DDD

Don't dream it, be it. // Lagom amount.

(#2406) bim válasza zeoos (#2402) üzenetére


bim
veterán

az 1.504-et még feltettem és visszacsempésztem a mentéseimet.
és működnek.már agyart követem.. :D
igazából ha nem életbevágóan fontos akkor nem teszem fel az 1.507-es javitást mert utána kezdett el kiszórni.most minden rendben van vele igy megprobálom ezzel a javitocsomaggal végigvinni.
persze most csak a főküldetést nyomom.ha végigviszem akkor lehet ujra nekiállok minden mellékküldetéssel s végignyomni de egyelőre még bele kell rázódnom.

[ Szerkesztve ]

(#2407) Hun'reeth válasza zeoos (#2384) üzenetére


Hun'reeth
őstag

Ezzel csupán annyi a gond, hogy pl. a SEVA nincs maxra fejlesztve a illetve ezek csak egyféle fejlesztési irányt mutatnak. Én a bulatomat anomália védelemre maxoltam hisz az alap bulletproof eléggé jó viszont az alap anomáliavédelme gyengus.

Attól kapok most hülyét, hogy minden fejlesztést leszállítottam már a fosztogató technikusnak de egy rohadt seva-t még nem tudtam venni!!!!!!!!!!!!!! :((
Nem léptem be sehova és így senki nem ad jó rucit pedig pénz van dögivel. Beril a legjobb.

''Öregember nem gyorsvonat!''

(#2408) zeoos válasza Hun'reeth (#2407) üzenetére


zeoos
tag

szerintem ruccanj át Jantarba, a doki valószínüleg már árul SEVA-t. Sőt, ha most mész fel a domboldalon (balra), a kutyákat is egyszerűbben kitudod nyírni, mint amikor a főküldetésben odajutsz a feladathoz (akkor meg majd már nem kell velük foglalkozni) ... sőt, ha már ott jársz az artifaktokat is összeszedheted.
De ez csak ötlet.

[ Szerkesztve ]

"... nem tudtam, hogy lehetetlen (?!) ... ezért megcsináltam (!!!) ..."

(#2409) Hun'reeth válasza zeoos (#2408) üzenetére


Hun'reeth
őstag

Most slisszoltam át a dutyhoz de náluk se volt. Viszont Yantar nem rosz ötlet hátha prof bácsi segít. Kösz. :R

''Öregember nem gyorsvonat!''

(#2410) bim válasza zeoos (#2408) üzenetére


bim
veterán

hogyan lehet átugorni az éjjszakákat?
kiraboltak és alig tudtam visszaszerezni pedig csak ketten voltak ellenem.érdekes hogy ők láttk engem a korom sötétben én pedig őket nem. :(
most fel kellene deritenem a stalkerek titkos bázisát de mivel a pénzem is lenyultáák ezért a vezető nem kisér el (gondolom ezért nem segit)

(#2411) virkir válasza bim (#2410) üzenetére


virkir
veterán

Ezt a modot rakd fel utána inventory-ban hálózsákra katt és kiválaszthatod mennyit szeretnél aludni.
Nálam megy gond nélkül annyi hibával, hogy kicsit összekuszálja az arti tartót, 10 slot lesz de ténylegesen csak az adott ruhád max helyeit tudod használni.

"Nekem papírom van róla, hogy értek hozzá" by Glenda

(#2412) Anubiss válasza zeoos (#2367) üzenetére


Anubiss
tag

Én elmentem már oda, de se detektort, se artifactot nem találtam... Mi lehet a probléma?

(#2413) zeoos válasza Anubiss (#2412) üzenetére


zeoos
tag

v1.5.04-es verziótól ott kell annak lennie ... nézd meg itt , felülről a harmadik videót.
Elég nehéz felvenni, de biztosan ott van.

"... nem tudtam, hogy lehetetlen (?!) ... ezért megcsináltam (!!!) ..."

(#2414) zeoos válasza bim (#2410) üzenetére


zeoos
tag

Szerintem menj vissza egy mentésnyit.
Ugye a bolhapiacnál történt az eset, amikor lementél a lépcsőn és bumm (?). Gondolom.
Szóval, amikor átjöttél sötétvölgyből, volt egy automata-mentés. Ha onnan újra csinálod és a lemenetel előtt elköltöd az összes pénzed, a rajtad és nálad lévő cuccokat pedig elteszed valahova, akkor mindened megmarad a rablás után és nyugodtan folytathatod az utad.
Az éjszakának pont van szerepe itt a szemétdomb pályán, mert a stalker kereskedők csak este aktívak. Tudod: az alagsorban és a felső szinten lévő fószerok, akik nappal alszanak.

"... nem tudtam, hogy lehetetlen (?!) ... ezért megcsináltam (!!!) ..."

(#2415) bim válasza zeoos (#2414) üzenetére


bim
veterán

az első elhalálozás után rájöttem hogy acuccomat eldobálva megmaradnak.A pénz sajnos eluszott.Találtam egy átjárót és mr tuljutottam a bázison.Most már megyek a "lyukhoz"
nem vagyok egy nagy játékos de engem felettébb zavar az ha nem látok egy métert sem előre.a zseblámpával meg nyilt céltábla vagyok..
feldobom azt a modot amit virkir linkelt és csak akkor használom ha nagyon muszáj..
egyébként éjjellátót mikortol tudok majd venni?

(#2416) zeoos válasza bim (#2415) üzenetére


zeoos
tag

Éjjellátót a ruha tuningolásánál tudsz beszerezni amikor a sok-sok opció megjelenik, hogy milyen tulajdonságokon tudsz javíttatni, akkor is a megjelenő lehetőségeg listájának valahogy az alja felé. Tökéletesen nem emlékszem, de felülről lefelé valahogy úgy néz ki a dolog: elsők között van a páncélzat mechanikat tulajdonságainak módosítása, majd jönnek az anomália hatásokelleni képességek javítása, ez után következnek az ilyen éjjellátó és sugárzás dolgok fejlesztése és végül az artifakt rekeszek.

A látással kapcsolatos dolgokat a játék beállítás menűjében tudod picit jobbá tenni, ha bírja a géped.

(amúgy észrevettem már: jó korán szoktál ébredni - nem semmi)

[ Szerkesztve ]

"... nem tudtam, hogy lehetetlen (?!) ... ezért megcsináltam (!!!) ..."

(#2417) zeoos


zeoos
tag

"Elvetemült" rajongóknak íme itt van két kép S.T.A.K.E.R. Clear Sky témakörben:

kép1 kép2

"... nem tudtam, hogy lehetetlen (?!) ... ezért megcsináltam (!!!) ..."

(#2418) bim válasza zeoos (#2416) üzenetére


bim
veterán

a szivatyut kellene beinditanom de abban a teremben ahol vannak azok a zöld lötyel teli tartályok és kapom a lelki terhelést nem tudom leirtani azt a "szellemet"
azt mivel lehet a leggyorsabban kiirtani?

korán fekszem és korán kelek.. :B

(#2419) Hun'reeth válasza bim (#2418) üzenetére


Hun'reeth
őstag

Azt gyanítom nem jó lényt akarsz kiirtani :) azok az átlátszó alakok aki feléd jönnek csak illúziók a pszihikai hatás miatt látod őket. Van ott egy kontroller (zombiszerű félmeztelen nagyfejű fickó) azt kell kinyírni. Ha közel mész hozzá és onnan lövöd a fejét persze akkor nem égetgeti az agyad hanem csak ütni akar. Közelről lődd amíg meg nem fekszik.
A pszihikai hatás utána kis idővel elmúlik. Ha lelőtted utána kell a szivattyút beindítani aztán futás... ;]

Más: Yantarba ugyan elmentem de mivel nem voltam Strelokék búvóhelyén azaz nem tart ott a story nem lehetett bejutni a profhoz. Egy zombi se volt kissé furcsa állapotok uralkodtak. :D Végül a duty csak adott egy seva -t úgyhogy most hentelem a kordonos katonaságot, hogy gyűjtsek 100-150e pénzt. :)

[ Szerkesztve ]

''Öregember nem gyorsvonat!''

(#2420) zeoos válasza Hun'reeth (#2419) üzenetére


zeoos
tag

Közben rájöttem, ha a küldetés még nem mutat a következő pályára, akkor még ha át is tudsz menni és egy csomó várományos dolgot elintézni, az olyan dolgok mint például ott Jantarban, a doktóreprofesszóre ajtaja valószínüleg zárva lesz.
Viszont a teherbírásunk többszörösének egyszerre elszállítása egy másik pályára (kereskedés szempontjából) ... lenne egy ötletem:
Egy-egy jó kis "hentelős" területen rengeteg eladható fegyver gyűlik össze, szerteszét hevernek, csak össze kell gyűjteni őket. Ha van a közelben egy kisérő/vezető/átvivő ember, akkor az ő lábához hord oda apránként az összes cuccot. Amikor már minden ott van, csak úgy kell állnod, hogy a fegyvereket is összetudd mind szedni, de az emberhez odafordulva a párbeszédlehetőség is megnyíljon. Felveszel mindent (persze többszörös túlsúlyod lesz) ... és egy klikkre átviteted magad egy kereskedős helyszínre. Ott aztán mindent eldobsz és a teherbírásodnak megfelelően szép sorjában eladogatsz mindent. Az én lenagyobb ilyen tranzakcióm 600 kiló körül mocorgott és bőven százezer rubelt tudtam bekaszálni érte. Kb. így nézett ki a helyzet: kép Amint a következőekben láthatod van itt lóvé elég :)) pedig még csak Agropromnál járok a főküldetésben kép (jahh és még nekem is semleges a viszonyom mindenkivel)

[ Szerkesztve ]

"... nem tudtam, hogy lehetetlen (?!) ... ezért megcsináltam (!!!) ..."

(#2421) Hun'reeth válasza zeoos (#2420) üzenetére


Hun'reeth
őstag

Ez nyilvánvaló. Amíg nem lehet addig nem indul el a srcipt.

Nekem megvan a magam módija hogyan lehet relatív hamar összeharácsolni sok pénzt. ;]
Azt is felderítettem hol milyen áron dolgoznak.

''Öregember nem gyorsvonat!''

(#2422) remington2


remington2
senior tag

Yantarban járva, a prof küldetésének végrehajtása után újra megcsodáltam a pálya ezen részének kidolgozatlanságát. Már a kapuban állva (ahol a csapat hullája van a pda-val) is szembeszökik, hogy gyakorlatilag pár lépés után a pálya "mögött" találja magát az ember, legelső alkalomtól kezdve furcsálltam is. Ha már nem volt idő megcsinálni, miért nem lehetett egy kerítéssel + fákkal kitakarni? Az a pici sugárzás, amit odaraktak, semmit sem akadályoz meg. Szinte minden pályahatár tömve van hasonló megoldású kulisszaelemekkel, itt miért nem? Továbbhaladva a a helyzet fokozódik. Egészen kellemes nosztalgia vett erőt rajtam, Rostokra emlékezve, amikor kiugráltam a pályáról, és úgy általában ungot-berket bejártam. Apró feature, hogy itt még a pályán vagyok . . . Mivel még nem jártam ennyire hátul, gondoltam a dolgok mögé nézek, hátha találok valami apróságot. Jobb oldalon bementem az épület mögé, végig az úton, majd ehhez érkeztem, elvileg körbe lehet járni, ha átugranám a kerítést, nagyjából oda jutnék, ahová a zombik szoktak spawnolni yantarba menet, fenn a dombon. Persze nem lehet átmenni, mert ott a láthatatlan fal :F Akkor minek átjáró? Vagy multi miatt lenne?
Vannak még érdekességek. Itt látható a térkép, itt pedig a valóság. A pda mapen látszik, a térkép itt éles, tehát nem csak egy egyszerű díszről van szó (a térképeken vannak ilyenek, lásd dead city, köze sincs a befejezett játékhoz), hanem elvileg itt épületeknek kellene állni. A túlsó oldaluk már elmosódásba hajlik, ergo ez egy zsákutca lenne itt, új épületekkel, meg nyílván valami céllal.
A gyár területe nem teljesen hasonlít az SoC-ben látott yantarhoz, van rajta némi plusz. A régi yantarban nincs északon a kitakart kiegészítés, CS-ben azonban jelen van. Ha nem akartak oda valamit, nyílván nem teszik rá a térképre, homályos pacának semmiképpen. De ez már tényleg fikció, más értelmét viszont nem látom. És a méretéből fakadóan nem is akármekkora területről van szó.
Még két dolog: az egyik Lefty csapata, amely a gyár bejáratától északra, a csöveknél gyülekezik, aztán nem csinálnak semmit, ami a sztorival kapcsolatos lenne. Mivel elvileg ott van a sosemvolt Rostokba vezető átjáró, nem hagy nyugodni a gondolat, hogy ők eredetileg oda mennének tovább, ez pedig elvarrná a történetüket, ahogy a mocsárban lévő, segítséget kérő stalker-csapat is továbbhalad Yantarba. Csak itt ugye nincs hová menni.
A másik, hogy nem tudja valaki, a mocsaraknál lévő vasúti alagút felirata mit jelent?

[ Szerkesztve ]

They see me trollin' / They hatin' / Patrolling they tryin' to catch me ridin' dirty . . . :D

(#2423) zeoos válasza remington2 (#2422) üzenetére


zeoos
tag

Majd a következő részben, amikor ugyan ezek a helyszínek lesznek csak kibővítve (csak a történet fog változni), majd akkor és ott jó alapul fognak szolgálni a félkész pályarészek.
Amúgy pont ezen a részen a SHoC-ban, kis erőltetéssel átlehetett ugrani azon a kapun, ami a CS-ban már nyitva van és a vöröserdőbe átjutást szolgálja. Na szóval, ha visszaemlékszel az előző részben csak hallod egy helikopter hangját, de ha áterőlteted magad a kerítés túloldalára, akkor az épület mögött csak úgy ott parkol egy helikopter járó rotorral. Sajnos képpel én most még nem tudom dokumentálni, de most megint belekezdtem az előző részbe és ha ott tartok, majd pótolni fogom ezt a hiányosságot.

"... nem tudtam, hogy lehetetlen (?!) ... ezért megcsináltam (!!!) ..."

(#2424) Hun'reeth válasza remington2 (#2422) üzenetére


Hun'reeth
őstag

Hát érdekes. :) Sajna azt a kevés oroszt amit kötelező volt már rég elfelejtettem. ;] 4 év nem sok idő.

Azt nem tudja valaki, hogy merre van vérzéscsökkentő arti? :U Mondjuk a 60%-os ;) ;]

''Öregember nem gyorsvonat!''

(#2425) zeoos válasza Hun'reeth (#2424) üzenetére


zeoos
tag

Vérzéscsökkentő van Jantarban is és a Katonai-raktártelep pályán:

- Jantarban: a tudós mögötti mocsárnál ha femész a domboldalon, az egész érületkompexum bal oldalánál lévő területen hátul a kerítésnél, ahol az a kőnyúlvány-képződmány van

-Katonai-raktártelepen: (vöröserdő után) a rakárbázis bejáratától nézve, a jobb oldalon (kerítésen kívül) ... a kőkerítés sarkától nem messze van egy elhagyatott falu (pár bungalo) ... ha egy picit továbbmész a határ irányába, lesz ott egy magasfeszültségű vezetékoszlop....ott a másik.

"... nem tudtam, hogy lehetetlen (?!) ... ezért megcsináltam (!!!) ..."

(#2426) remington2 válasza zeoos (#2423) üzenetére


remington2
senior tag

Igen, azt az ajtót ismerem, itt is oda lehet kerülni. Apró gond, hogy hátulról indulva, nem látod az előtted lévő épületek textúráját, és ahol azt hiszed, szabad a bejárat, ott hirtelen mögötted lesz egy fal (pont úgy, mint hajdanán rostokon kívül kolbászolva). Zsákutca, mert visszafelé nem lehet menni, előre meg - az ajtón keresztül - hatalmasra nő a pszi sugárzás (áh, akkor mire gondoltam :@) . Ha sikerül elérned a red forestbe vezető checkpointot, megmenekülsz. Én kénytelen voltam átmenni (nem akartam), mert amikor megkérdezte, átmegyek-e, és "no" volt a válasz, visszarakott, de meghaltam. Red Forestben kevés az ember, csak néhány stalker és a szokásos duty jelenlét az erdésznél, így még egy fokkal parásabb. Persze, a Strelok misszió előtt értem oda. A bányában megtaláltam a battery-t is, amelyet majd az erdésznek kell elvinni, bár a küldetést még nem vettem fel :F Remélem, nem ezt az egyet kell majd odaadni neki, és a játék "szül" még egyet oda, a küldetés felvétele után.

A helikopter(eket) Yantarban (a régiben) én is megpróbáltam megkeresni, de nem találtam semmit, mondjuk hátulról próbáltam kimenni a pályáról ott, ahol most a bővítés van. A kapuval sokat szenvedtem, de egyik irányban sem tudtam sem megkerülni, sem átugrani.
Viszont emlékszem, mintha Dark Valleyben is lett volna rotorzaj.

Majd a következő részben, amikor ugyan ezek a helyszínek lesznek csak kibővítve (csak a történet fog változni), majd akkor és ott jó alapul fognak szolgálni a félkész pályarészek.

Ugyanezt remélem, hogy a majdani következő részben (ha lesz egyáltalán), felhasználnak minden, most kivágott anyagot. Lesz idejük tökéletesíteni, így remélhetőleg nem kell megint mindent kiszedni. De durva lenne, ha mindkét játék pályáit összedolgoznák egyetlen egybe :R

[ Szerkesztve ]

They see me trollin' / They hatin' / Patrolling they tryin' to catch me ridin' dirty . . . :D

(#2427) zeoos


zeoos
tag

remington2 !

orosz-magyar online szótár: itt

van a keresőjénél cirilbetűs beírási lehetőség ... megnéztem ... találat semmi

lehet a szöveg "tükörírásban" értelmesebb, de úgy nem néztem meg

"... nem tudtam, hogy lehetetlen (?!) ... ezért megcsináltam (!!!) ..."

(#2428) proci985 válasza remington2 (#2422) üzenetére


proci985
MODERÁTOR

na a nem létező épületek: konkrétan az E3 alfánál tele volt az egész pálya ilyenekkel. ugye ott volt kb egy 5percnyi bejárható terület, a maradék swamp meg félkész állapotban volt, pedig a térkép mutatott mindent. valszeg yantarnál kezdett nagyon égető lenni az idő hiánya... tippre az volt az utolsó előtti pálya, amit még gyorsan befejeztek. a CNPPs valamit inkább nem kommentálnám, mint vészmegoldás (teljes pálya gyakorlatilag megvolt, Strelok mozgatóalgoritmusa pedig 1.5.0.7ig bugzott)... és valszeg a kórház is az első demoban felhasznállt anyag szinte 1-1es átvételéből állt, (hasonlítsátok össze az E3mas swampot a final swamppal... majd a jóval korábbi kórház demot a final kórházzal).

a megmaradt épületek valszeg a játék felépülési fázisai miatt maradta meg, tehát elsőre valószínűleg megcsinálták az artot, mi hol vant, egy 2ds mapot a pályakészítőknek , ennek jöhetett a helyileg pontos leképezése , ami alapján már lehetett egyszerűen tudni, hogy mit hova akarunk rakni, és végül jöhetett a 3ds modellezése a dolgoknak.

sima SoCben is ki lehetett menni yantarból a semmibe. nem volt annyira súlyos a dolog, mint Rostocknál, de volt.

a majd a következőbe belerakjákba meg nem sok reményt fűznék... ugye ígértek anno sokmindent a CS kapcsán is, Bar meg a megjelenés előtt 2 hónappal még bőven a program része is volt:).

viszont a Priboi 2.0 érdekes lesz, ha elkészül ilyen szempontból.

Don't dream it, be it. // Lagom amount.

(#2429) Anubiss válasza zeoos (#2417) üzenetére


Anubiss
tag

A második képen a háttérben, az nem Strelok?

(#2430) zeoos válasza Anubiss (#2429) üzenetére


zeoos
tag

Brezsnyev? Gorbacsov? Putyin? .... nemtom :DD
(de most, hogy mondod ..... milyen neveletlen, hisz nem mutatkozott be) :))

Amúgy is nézz bele a tükörbe és meglátod Strelokot ... nem ez derült ki a SHoC-ban (?)

[ Szerkesztve ]

"... nem tudtam, hogy lehetetlen (?!) ... ezért megcsináltam (!!!) ..."

(#2431) zeoos


zeoos
tag

Még egy kép, talán érdekel valakit a gyűjtői kiadás:
klikk

"... nem tudtam, hogy lehetetlen (?!) ... ezért megcsináltam (!!!) ..."

(#2432) Anubiss válasza zeoos (#2430) üzenetére


Anubiss
tag

Lehet láma kérdés, de hol találok tükröt a játékban? (vagy nem erre céloztál?)

[ Szerkesztve ]

(#2433) Anubiss


Anubiss
tag

Mellékesen: csináltam egy videót néhány játékbeli bugról itt találjátok meg. (némi angol tudás szükségeltetik)

(#2434) remington2


remington2
senior tag

Garbage-ben a depo ajtaja csukható? [link]

They see me trollin' / They hatin' / Patrolling they tryin' to catch me ridin' dirty . . . :D

(#2435) Hun'reeth válasza remington2 (#2434) üzenetére


Hun'reeth
őstag

Hmmm...... hogy szerezted meg azt a minigunt? :D

Megvan a SEVA maxra fejlesztve. 45% "csak" a bulletproof-ja szemben a Bulet 60-as alapjával. Viszont a vérzéscsillapító artival meg ugye így elég rendesen kap a seva tartósságot (+100%) olybá tűnik jobban bírom a lövedékeket mint a bulattal. De lehet csak beképzelem. ;]
A duty kiiktatása elég nehézkes agropom felé 2 átjáró van és folyton rohangálni kéne.....2 percig nem bírják tartani a balfékek. Ha átmegyek, hogy ott gyorsan kiírtsak egy postot mögöttem abban a pillanatban elvesztjük minden állásunkat. :(( Ez kissé röhejes.

''Öregember nem gyorsvonat!''

(#2436) Medvelászló


Medvelászló
senior tag

Hali!Kéne a segg ítségetek,hogyan tudnám átvarázsolni az max 50-kg-ot 80-ra?nem találok olyat a gémben h.system ltx amin belül található amit módosítani kell.Ja és most sikerült lejutnom agropromban a föld alá,de még egyszerű kabátban amit elején rám adott a gép :Y de rongyá lőtték,lóvém nista valakinek valami ötlete ez ügyben???köcce! :R

(#2437) proci985 válasza remington2 (#2434) üzenetére


proci985
MODERÁTOR

nem, bugos.

csak nem a dutys srácnak elhozandó tankgéppuskával mászkál valaki?;Đ

Anubiss: az első valszeg vidkari glitch, a második az ilyen alapvető ütközésdetektálási probléma, a harmadik viszont mókás:D mondjuk én arra tippeltem volna, hogy egyszer csak kint találod magad a tetőn:)

Don't dream it, be it. // Lagom amount.

(#2438) remington2 válasza Hun'reeth (#2435) üzenetére


remington2
senior tag

Horror fegyver, alaposan meg lehet vele szórni az ellenséget, és újratölteni sem kell gyakran :DDD Azok a stalkerek (vagy talán egy duty közöttük) adják küldetésnek a megszerzését, akik red forest szélén várakoznak. . . elvileg hozzájuk vezetne az egy szem túlélő a Strelok által bérelt stalker-csapatból. Persze, véletlenül sem adtam nekik oda, inkább megtartottam :) . Azóta már kerestem, hol lehetne ilyet találni, elvileg pkm a neve a játékban, de sehol nem volt. Pedig azt még fejleszteni is lehet (legalábbis elvileg!). A szerencsétlen, aki adta a küldit, már meghalt, úgyhogy végleg nálam maradt. Ha megunom, 50k rubelért (!!!) lehet eladni, és a lőszeren is lehet kaszálni. De a javítása is nagyon drága, 85/90%-os csíknál már 14k rubel volt!
Azóta már van egy dragunovom is, maxra nyomva, úgyhogy most sniperkedőset játszom, a banditák meg "fejbelőnek, és meghalok"-ot :C

A fenti, linkelt képen látható zárt kapuval találkozott már valaki? Kinyírtam a banditákat, meghaltak, vezérükkel együtt, majd felvettem a jutalmat, de azóta újra és újratermelődnek, ahogy az már sokaknál előfordult. Másodjára mentem őket tanítani ezzel a szuper fegyverrel, kinyírtam mindenkit, egy szerencsétlen viszont berohant oda, ahol a fejlesztő lakik. Utána mentem, kinyírtam, valami fura, fémes zajt hallottam, majd kijöttem, és a kapu zárva volt. Nem hittem a szememnek! Mögötte már 3-4 spawnolt bandita, akiket bokalövéssel lenyírtam, majd - hogy biztos jól látok-e, és nem az irányt tévesztettem el - elnéztem a túlsó felélre a hangárnak, mert az ottani ajtó a SoC-ban nyitva van, azt hittem, hogy keverem az irányt. Mire visszanéztem, a kapu nyitva volt . . . valami bugra vagy kihagyott featuret sejtek emögött . . .

Red Forest: van egy mutáns itt, akit sehogyan sem érek el. Elvileg alatta van a bánya is, de bent nincs senki élő, úgyhogy csak fent lehet, azon a felső részen, amely megközelíthetetlen. Vajon tőle dél/délnyugatra egy földút látszik? A földút déli végénél van annak az alagútnak a kijárata, amelyet Strelok robbant be, de átmenni előtte sem lehet sajna . . . rögtön a feljárónál, bal kéz felől van egy keskeny fahíd, amelyet a limanszki hídról is látni lehet.

De jól jönne egy noclip kód . . .

They see me trollin' / They hatin' / Patrolling they tryin' to catch me ridin' dirty . . . :D

(#2439) proci985 válasza remington2 (#2438) üzenetére


proci985
MODERÁTOR

az ajtó az bug, ld az előtted lévő hozzászólád;>

noclip kód pedig van... pontosabban mod, de gyakorlatban ugyanaz:)

Don't dream it, be it. // Lagom amount.

(#2440) remington2 válasza proci985 (#2439) üzenetére


remington2
senior tag

Utólag olvastam csak azt a két hozzászólást, így nem láttam . . . lehet, hogy velem együtt a játék sem tudta, melyik végére kell nyitott ajtó? ;]

THX a tippet a modról, nem is jutott eszembe, hogy nem feltétlenül kell cheat, elég némi buhera :DDD

A korábbi, nem létező épületekre írt hozzászólásodra reagálva: akkor ezek csak térképhibák, és nem is lett volna ott semmi? De akkor miért rajzolták volna oda? És miért tűnik úgy annál a "hátsó udvarnál", mintha - hasonlat! - délben felálltak volna, és "na ennyi volt, nincs több idő, negyed óra múlva jön a főnök vinni a cuccot"?

They see me trollin' / They hatin' / Patrolling they tryin' to catch me ridin' dirty . . . :D

(#2441) zeoos válasza remington2 (#2438) üzenetére


zeoos
tag

A bányánál amikor bemész, van egy létralejáró ... annak az aljánál mászkálnak olyan "villám-izé-bigyuszok" (ezt most jól megaszontam), azokat mutatja a térkép. Ha már nincsenek ott és lemész és a létra melletti ajtón bemész, fogsz ott találni forgótáras-gránátvetőt és ha jól emlékszem egy artifaktot is. A létra előtti deszkázatot kell szétlőni, hogy letudjál menni. Vigyázz anomáliahegyek, vagyis valami kémiai ártalom, meg talán villám is talán. Érdemes előtte menteni és az eü.csomagot gyorsbillentyűre tenni.

"... nem tudtam, hogy lehetetlen (?!) ... ezért megcsináltam (!!!) ..."

(#2442) zeoos válasza Medvelászló (#2436) üzenetére


zeoos
tag

Ne babrálj bele, mert úgy nem nagy kihívás a játék. A különböző ruháknak más-más a teherbírása, amit pár kilóval fejleszteni is tudsz, de relikviák használatával elég jól feltudod pumpálni a teherbírásodat.

"... nem tudtam, hogy lehetetlen (?!) ... ezért megcsináltam (!!!) ..."

(#2443) zeoos


zeoos
tag

Amúgy azt a nehézgéppuskát agropromban lehet leginkább összeszedni, a szolgálatosok egyik-másikánál van ilyen fegyver (amikor lövöldöznek rád, már a hangjából fel lehet ismerni)

"... nem tudtam, hogy lehetetlen (?!) ... ezért megcsináltam (!!!) ..."

(#2444) zeoos válasza Hun'reeth (#2435) üzenetére


zeoos
tag

Látod mondtam én régebben, hogy klassz kis motyó az a maxos SEVA.
A kétátjárós problémát úgy tudtad volna elvarrni, hogy a vasút felöli úton a határnál és az útkereszteződésnél a stalkerokat kellett volna felhoznod, hogy foglalják el a pontokat. Így a szolgálat arra nem megy, te pedig a hegyek közötti átjáróra tudtál volna koncentrálni. (persze én most azt feltételezem, hogy szabadsági vagy)
A szolgálat bázisát elérve pedig az javaslom, hogy a szabadságiakat hozd fel majdnem a főbejáratig, majd te pedig kerüld meg jobbról a bázist és az északi kijárattól támadd meg őket. Ha bejutottál és felmész a tetőn lévő helikopterhez, akkor már tiéd a bázis.
Azért is kell oldalbatámadni a szolgálatot, mert különben kislisszolnak és akkor vissza fognak jönni.

[ Szerkesztve ]

"... nem tudtam, hogy lehetetlen (?!) ... ezért megcsináltam (!!!) ..."

(#2445) Anubiss


Anubiss
tag

Szerintetek melyik csapathoz érdemes leginkább csatlakozni?

(#2446) 300000


300000
csendes tag

Üdv!

Egy kis gondom lenne a játékkal.
Magyar nyelvű verzió, összes patch fenn.
Minden működik, de amikor egy 'Szemétdomb'-os mentést töltök be(vagy csak belépek a pályára), a játék eljut a 'Client: Syncronizing'-ing, de ott mindig kilép.

Ez miért van? Mit tegyek?

(#2447) Anubiss válasza 300000 (#2446) üzenetére


Anubiss
tag

Heló!

Én is jártam már így. Ennek az lehet az oka, hogy a mentéseid elromlottak (corrupted). Ezeket már nem lehet "megjavítani", viszont van egy kivédési módszere:

1. Ha mentesz akkor csak teljes mentéseket csinálj (Pause/Save)

2. Miután mentettél, hívd le a konzolt (alapból 0-ás gomb) és ha valami vörös feliratot látsz ami az írja, hogy failure (nem tudom mit ír ki teljesen), akkor mentsd el megint, addig amíg nem jelenik meg a felirat.

3. Ha van lehetőséged rá, akkor csinálj gyakran biztonsági mentéseket.

Lehet, hogy én másik problémával találkoztam, de amennyit tudtam segítettem...

(#2448) 300000 válasza Anubiss (#2447) üzenetére


300000
csendes tag

Figyelj..
Csak akkor jön elő amikor a 'Szeméttelep'-en mentett állást töltenék be.
Illetve akkor is, amikor a pályára belépnék. DE csak ezen a pályán.
A pálya lenne corrupted?

(#2449) Anubiss válasza 300000 (#2448) üzenetére


Anubiss
tag

az autosave-et akarod ilyenkor betölteni?

(#2450) zeoos válasza Anubiss (#2445) üzenetére


zeoos
tag

A stratégiát magadnak kell kialakítanod, hiszen a játék pont ezt a szabadságot adja a kezedbe. A lényeg, hogy ne csak a főküldetéseken haladj végig, hanem közben a másodküldetéseket és plusz bevállalható feladatokat is csináld meg.
A másik dolog, hogy a limanszki híd leeresztése után menj vissza a kiindulópontra (tisztaégbolt-bázis/ingovány) és onnan lesz majd érdekes, hogy kihez tartozol, melyik csapathoz kötelezed el magad.
Eleinte simán függetlenként érdemes tenni a dolgunkat, majd inkább a játék irányának megfelelően érdemes csapatot választanunk.
A játékban folyamatosan ide-oda kell mászkálni, sokszor visszatérni előző helyszínekre.

Eleinte függetlenként érdemes a feladatainkat végezni, egészen a fosztogatókkal kapcsolatos fejlesztések megszerzéséig, utána már beléphetsz mondjuk stalkernek, aztán jöhetnek a szolgálatosok, utána ismét be kell lépni stalkernek, majd végül szabadságiként végigvinni a játékot.
Az egyes fordulópontokat magadnak kell meghatároznod, hiszen sokban függ a stratégiádtól, de azt tudnod kell:
Stalkerként megmarad néminemű szabadságod, de szolgálat-szabadság viszonylatban mivel már katona vagy, a parancsnok utasítása szerint kell viselkedned a pályákon.

Kapcsolataind milyensége más csapatokkal baráti/semleges/ellenséges (zöld/sárga/piros) nem csak a frakciójukba lépéssel javítható, hanem a nekik elvégzett feladatok/segítségek elvégzésével. Először érdemes a viszonyaidat barátira alakítani, mert így ha a játékmenetben még is összetűzésbe kerülsz valakikkel, a frakciójukkal először még csak semlegesre romlik a kapcsolatod, de még nem lesznek ellenségesek.

[ Szerkesztve ]

"... nem tudtam, hogy lehetetlen (?!) ... ezért megcsináltam (!!!) ..."

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.