Új hozzászólás Aktív témák

  • r3pl4y

    aktív tag

    Minden esetre én csak arra akartam kilyukadni, hogy nem kell ezt a telefont szidni azért mert kínai stb... semmi köze nincs az esetleges hibáknak ehhez.
    Hozzáteszem, hogy előttem a sorba 2 -en is vittek vissza iphone -t is, mert hibás volt, és más készülékeket is.
    Nem olyan egyszerű azért csak hibamentes készülékeket kiadni. Én egy elektronikai fejlesztő cégnél dolgozom. Megtervezzük az áramköröket, leprogramozzuk őket aztán minden egyes darab több teszt fázison megy át, ennek ellenére mégis (most mondok valamit) 300 termékből így is visszajön 1-2db ami a végfelhasználónál hibásan működik... és sok esetben van, hogy ezek szoftver hibák, és mégsem jön elő csak 1-2 darabnál, gondolom az eltérő felhasználási szokások miatt... szóval még egy elég szoros ellenőrzés esetén és relatíve kisebb gyártási szám mellett is lehetnek hibás darabok, akkor gondoljátok már el, hogy egy olyan cégnél ahol több ezer - millió darab készülék készül ott mennyi hibás darab lehet, még akkor is ha mindegyiket tesztelik is, nem minden hiba jön ki a tesztelés során sem... ezért van a garancia, csak ezt tudom mondani, élni kell vele és kész. Nincs értelme magunkat idegesíteni szivatni egy esetleg hibás darabbal, mert attól még nem lesz jó a termék.. vissza kell vinni még ha várni is kell rá, hogy másikat kapjunk és kész, és utána meg már semmi gond nincs is használhatjuk boldogan a terméket amiért fizettünk.

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés