Új hozzászólás Aktív témák

  • odorgg

    addikt

    Mivel még mindíg szakad a netem, és nagy valószínűséggel kábeles a problémám ( amit egyenlőre baxnak megcsinálni, vagy egyáltalán kivizsgálni), vagy a telt+ ADSL-t egyszerre nem csipáza a vonal nemtudom. Érdeklődnék hogy esetleg tudja e valaki, hogy lehet e olyat kérni a trrécom-tol, hogy a DSL-szollgáltatást helyezzék külön vonalra független a telefontol? Abban reménykedek hátha így megoldódna a probléma? :U Vagy inkább cseszegesem még őket hogy vizsgálják meg a kábelezést, mert a falu túl végén nincs szakadási probléma (falu közepén jön be a főkábel és onnét van elosztva) csak nálam van ilyen. Egyébként a amikor rájön a szakadhatnék, olyankor a kábeles tel is használhatatlan, mert olyanyira recseg a vonal, hogy nem lehet hallani mit mondanak a vonal másik végén.
    Ha valaki tud mondhatna néhány tippet, is hogy mitkezdjek a Trécommal, hogy egyáltalán foglalkozzanak a problémámmal? Esetleg a fogyasztóvédelem megemlítése segíthet gördülékennyebbé tenni az ügyintézést? :U
    Mert már tele van a tököm vele hogy nem bírják megcsinálni ezt az 1Mb-es csodás DSL-netet, ami havonta 5000Ft-omba kerül immár 2 éve :W

    Minden megoldás érdekelne, előre is kösszönöm a tippeket/segítséget. :R

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés