nekem ipadon nincs gond az update-el.
LEGO gyűjtő és moc építő (munkát is keresek, bármit ami LEGOval kapcsolatos!), tankász, bringás, WH40k fan, MacGyver
nekem ipadon nincs gond az update-el.
LEGO gyűjtő és moc építő (munkát is keresek, bármit ami LEGOval kapcsolatos!), tankász, bringás, WH40k fan, MacGyver
Én Mipad-on játszok és nem volt crash és egyéb gond sem ezzel a frissítéssel.
Feel Good Inc.
Nekem is G2. 1x crashelt, de utána letöltve már nem volt gond.
Dive ever, work never.
Nálam az az érdekes, hogy eddig "nem volt kompatibilis": Playen nem is láttam.
Az új frissítés már az, megjelent az update. Nem volt vele semmi gondom eddig,
nagyon ritkán elment a sztereó hang egyik fele, de hamar vissza is jött. Erre mit
látok a kommentek közt? Másnak is baja lett a hanggal, akinek eddig nem volt...
Gyanús.
Azok a piros jelölések azt jelzik, hogy az adott Event(ek)en "elvertek" a barátaid
(akár többen is), szóval lehet nyomni ellenük a visszavágót. Erről jön "mail" is.
hasonlót tapasztaltam én is, és rájöttem mi volt a baja, lehet hogy másnál is hasonló.
A problémája az volt hogy rootolt telefonon a Lucky Patcher-ben be volt kapcsolva (alapértelmezetten be van) a "Google Billing Emulation"
gondolom az ingyenes arany vásárlást akarják ezzel ellehetetleníteni.
[ Szerkesztve ]
jöbb felső sarokban ez a "free gold" ikon hogy van? én most 1-2 órán belül 2x is kaptam 1-1 aranyat a reklám megnézésért. van valami logika ebben hogy mikor lehet reklámmal aranyat szerezni?
nekem 2 napja jelent meg a Play-en, LG G2-n tökéletesen megy...
Üzenet jött eddig is, de jelzést sose láttam az esményeknél.
Én a szériák TT-ire általában egy totál leharcolt géppel megyek és csak azért , hogy meglegyen. Nem szokott zavarni, ha valaki megüt.
A LeMans 12 napos szériáját tolom éppen, ha vége van, akkor jön alá egy rendesen végigtolható széria is?
[ Szerkesztve ]
Antonio Coimbra de la Coronilla y Azevedo, bizony!
Nem (csak) TT-kről jön... Sima futamokról is. Amikor TSM-ként versenyeztél.
Teszem hozzá, hogy valami elmentett idő alapján, mert nekem többször hoz
fel olyat, ahova még autóm sincs, nem hogy versenyeztem volna rajta már.
(Max. az első normális, vagy a második 100 milliós profillal, vmikor régen.)
Ui: TT alapján vannak elég gyors emberkék a listán, TSM-ben meg mindenki
hót gyenge, szóval nagyjából ennyit ér a TSM: olyan medium AI szint...
Szerk: Le Mans 12 napos alatt mit értesz? Ezt? Alá nem jön, mármint a
menüben, fizikailag, de megnyit (jobbra) még jó pár szériát, az tény.
[ Szerkesztve ]
Valóban, nekem se működött, de kikapcsoltam a Billing emulationt és már jó, de ezek az új autók, komikusan néznek ki és a kabrió még goldba is fáj ráadásul.
Néma gyereknek, anyja se látja az erdőt!
én csak egy factory reset után jöttem rá hogy ez volt a baja
Miután olvastam, hogy sokaknak csak hackelés miatt nem jó, fel mertem rakni:
simán megy. Igaz, visszaállította alapra a grafikát, szóval van tükör, és szaggat.
(De ezt majd "meghekkelem" megint, uis elég nekem a LOW/úgy "pörgős" graf:
szerintem TT-ben sem tudnék olyan jó időt menni, ha ilyen szaggatással futna.)
Ne aggódj, csak annyi van, hogy többször dobja be a sisakot, de nem mindig "van mögötte" reklám, nálam is ilyen, de még mindig jobb, mint az előző hetekben amikor elvétve vagy egyáltalán nem adta be.
Feel Good Inc.
Igen arra a LeMans szériára gondoltam.
Persze már nem számítanak a napok, van hogy ötöt is letudtam egy nap.
A végén nem lesz meg ingyen a Toyota gondlom.
Ez a széria volt a Ferrerikhoz hasonló bónuszban?
Antonio Coimbra de la Coronilla y Azevedo, bizony!
Ez volt az első ilyen széria tavaly májusban, Road to LeMans néven, gyakorlatilag akkor amikor real is ment a lemansi 24 órás verseny. Előtte volt még két felvezető Porschés event, de az nem volt ennyire komplex, ez volt az első ilyen napokra osztott feladatozós. És mivel a Porsce "szponzorálta" a 919-et lehetett a végén megkapni, nem a Toyotát és aki még nem tarott ott (pl. én) annak is megnyílt az Endurance Kings széria.
[ Szerkesztve ]
Feel Good Inc.
Ja tényleg Porsche és nem Toyota, csak összekevertem az egynruha miatt.
Most súlyos 950 aranyba lesz.... majd egyszer ha fel nem adom addig.
Antonio Coimbra de la Coronilla y Azevedo, bizony!
Köszönöm
Nekem is root-olt és ez okozta a problémát!
LG Optimus Black => LG Optimus 4X HD => LG G2 32Gb => LG G5 Titan => Samsung S8 => Huawei P20 Pro => Huawei P30 Pro => Huawei P40 Pro => Honor Magic 4 Pro=> A tűzoltó nem azért rohan be az égő házba, mert rettenthetetlen, hanem mert az elhivatottsága erősebb a félelménél. John C. Maxwell
Driver Assists -nak mi a gyári beállítása Valaki nagyon elbarmolta nálam
Steering Assist : OFF LOW HIGH Brake Assist : OFF LOW HIGH Traction Control : OFF ON
Köszi
Mi az, hogy gyári? Amikor felrakod a programot, akkor HIGH/HIGH/ON.
De amint lehetőséged van rá, akkor OFF/OFF/OFF. Vagy ahogy szereted.
Szerk: amúgy minden verseny elején lehet(ne) pöckölgetni gyorsmenüből,
kivéve az olyan challengeket, ahol le van tiltva. Futam közben is(!) át lehet
állítani. Ha nincs tiltva. Egyszer gondoltam, hogy bekapcsolt TR-rel zúzok
a futamon, hogy biztosan körbeérjek (F14), csak a pár megcsúsztatáshoz
kapcsolom ki, de végül nem szórakoztam vele: TR-rel is el lehet szállni.
[ Szerkesztve ]
Köszi most minden OFF volt
nálam low/off/on de majd lehet off/off/on lesz. a tcs maradhat...
LEGO gyűjtő és moc építő (munkát is keresek, bármit ami LEGOval kapcsolatos!), tankász, bringás, WH40k fan, MacGyver
TT alapján vannak elég gyors emberkék a listán, TSM-ben meg mindenki hót gyenge, szóval nagyjából ennyit ér a TSM: olyan medium AI szint...
A TSM ellenfeleknek a valós eredményekhez annyi köze van, mint a zászlós botoknak.
Ha ellenfélnek a friends listből tölti be a játékosokat, akkor arra lehet mondani, hogy hard AI, mivel annál keményebb ellenfeleket soha nem fogsz kapni. De elég sokféle osztályba lehetne sorolni a botokat, mert a friends ellenfelek között is van, akiket csak az arany kupa megszerzése után ad be, másokat meg első neki futásra is. Ha nem vagy közösségi hálóba belépve, akkor is ad TSM ellenfeleket, de azok minden esetben gyengébbek bármelyik "barátnál". Ezt követi a rattlesnack-auralpod vezette zászlós bot csapat és innen lefele még legalább 2 féle nehézséget meg lehetne különböztetni. Amikor már ilyen tiescha francionet meg aaron doyle-t látsz a listában, akkor biztos lehetsz, hogy a leggagyibb botokat kapod már.
Soha nem szoktam ilyen nevű botokat kapni... Talán mert nem veszítek,
nemt'om. Amikor az F1 challenge-eket pörgettem a lepukkant autóval,
akkor láttam, hogy vándorolnak a kitalált nevek. De azok csak ott voltak.
Amúgy igen, kétfelé osztja az barátokat. Jó kib*szás lenne, ha mindenki
annyival erősebb autóval indulna ellened, hogy esélyed sincs. Előfordult
H2H-ben, de szerencsére nem vált szokásává a játéknak. (Talán akkor a
"leghardabb" az AI, amikor a "kihívásokra" kell válaszolni. Pl. Endurance:
én el tudom képzelni, hogy valós távolságok. Néha nehéz megdönteni...)
Btw. szorgosan lövöm a shotokat a köridőkről. Összevethető a valóssal.
Már ha a listán szereplő, "kihívó" barátok is lőttek shotot a versenyükről!
Én akkor kaptam ezeket a neveket, amikor tuning nélküli verdákkal csináltam a szériákat és nem akartam a javítással se pöcsölni, úgyhogy bevágtam valahogy az élre és onnan kezdve elkezdtem feltartani a sort. Arra jöttem akkor rá, hogy az ellenfél erőssége nem a helyezéstől függ, hanem a teljesítménytől (köridők, speed snapnél sebesség, távolság endurance és hunter módban, stb...). Az összes versenyt elsőre megnyertem, de mindenhol gyök2-vel mentem és mégse lettek erősebbek a botok.
Pl. Endurance: én el tudom képzelni, hogy valós távolságok.
Igen, az enduranceben valós távolságok vannak, mint ahogy a hunterben is, vagy az autocrossban valós idők. Lényegében mindenhol valós eredményekkel találkozhatsz, ahol nincs másik versenyző a pályán.
Btw. szorgosan lövöm a shotokat a köridőkről. Összevethető a valóssal.
Nekem van több fb accom a játékhoz, mindegyik egymás barátja, úgyhogy én valós időben látom, hogy a saját botjaim milyen időket mennek. Messze le vannak mindig maradva köridőket tekintve.
esetleg valakinek vmi információja van a nagybetűs COMING SOON - Exclusive Reveal-ról?
mikor indul, milyen kocsi lehet benne, meddig tart?
Ne ne ne, csak a gombokat ne, gumicukorból vannak!!!
Szerintem hívd ki magad online: egyik teló bal kéz, másik teló jobb.
Én úgy olvastam, hogy Porsche Cayman GT4:
http://www.gtspirit.com/2015/01/28/porsche-cayman-gt4-teased-in-real-racing-3-before-reveal/
Egy telefonnal nehéz.
Meg 2.1-es verzióban droidon amúgy sincs multiplayre, szal bukta.
Ja hát csak a "valós időben látom" részre reflektáltam, kicsit szarkasztikusan.
Sziasztok!
Elakadtam...már vagy 28.-szor próbálom megnyerni az Elite - GT1 Grand Tour - 18. részét (Lamborghini Murcielago GT1 Showcase van), ahol CUP Silverstone (The National Circuit) van. Csak 2. tudok lenni. Milyen beállítással, rövidítéssel tudnátok segíteni?
Megbízhatóságom: http://phmegbizhatosag.atw.hu/phtabla.php?nev=plaszy
Silverstone-ban meglepően sokat lehet vágni, ha szükséges:
egészen pofátlan módon is... Most nincs előttem a pálya, de
ha berakod a linket, akkor kapásból mondok két ilyen helyet.
Beállításban: javaslom a segítségek kikapcsolását, HA eddig
be voltak kapcsolva. Kis megszokás: másodperceket nyersz.
De ha semmi sem segít, akkor tuning. Vagy a futam direkt (!)
elvesztése, mert akkor gyengülnek az ellenfelek. Vagy offline
menni a telefonnal, hogy ne adjon be TSM botokat: a zászlós
botok ugye jobbára közismerten gyengébb ellenfelek...
tcs-t ne kapcsolja ki, azzal sokat veszít.
LEGO gyűjtő és moc építő (munkát is keresek, bármit ami LEGOval kapcsolatos!), tankász, bringás, WH40k fan, MacGyver
Csak ha fakezű. Egyébként ha icipicit sír fel a gumi, még gyorsabb vagy:
ha már driftelsz a kanyarban, akkor persze valóban lassabb, nem is kicsit...
(Nem szabad a TC-re bíznod magad, mert a lendületből elszállás ellen nem
véd: rendesen le kell fékezni a kanyar előtt. "Konzekvensebb" köröket lehet
menni vele, biztonságosabb - ezért hívják segítségnek -, de nem gyorsabb!)
[ Szerkesztve ]
lehet, majd kipróbálom nélküle.
LEGO gyűjtő és moc építő (munkát is keresek, bármit ami LEGOval kapcsolatos!), tankász, bringás, WH40k fan, MacGyver
A LeMans-ban volt egy Melbourne Endurance ahol kötelező a kormány asziszt OFF !!!
Hát vért izzadtam, falak között 3800 futam után tök más kormány karakterisztikával akár körbe érni is gáz volt. Totál más viselkedés azonos kormány szögekre. Ez egy nagy baromság a játékban. A TC meg a fék asziszt az tanulható, de az hogy tök máshogy fordul el a gép az nem.
Antonio Coimbra de la Coronilla y Azevedo, bizony!
Most lett meg...azóta.
Full upgrade-es. Csak valamiért nem szoktam.
[ Szerkesztve ]
Megbízhatóságom: http://phmegbizhatosag.atw.hu/phtabla.php?nev=plaszy
Ezért kellett volna 3800 futammal korábban kikapcsolni.
Totál más viselkedés azonos kormány szögekre. Ez egy nagy baromság a játékban.
Nincs ebben semmi baromság. A kormány rásegítésnek pont az a lényege, hogy neked szinte nem is kell kormányoznod.
tök máshogy fordul el a gép
Nem fordul tök máshogy, csak meg kell tanulnod fordítani a telefont. Ha a valóságban beülsz egy autóba, szerinted fog kanyarodni, ha épp csak pöckölöd a kormányt az egyik irányba? Ugye, hogy nem..
Azért tűnhet úgy, hogy máshogy működik a kormány rásegítés, mint a többi, mert a kormányzást tudod egy nagyobb tartományban szabályozni (kicsit kanyarodj vagy nagyot), míg a féket nem tudod szabályozni, vagy padlófék vagy semmi. Ha lenne szabályozható fék, akkor ott is szívnád a fogad, hogy nem tanulható a full assist után. Mondjuk ha féknél nem is, de gáznál én nagyon imádnék egy csúszkás irányítást, ahol lehet akár fél gázzal is menni. Kanyarokban nagy előnye lenne.
de gáznál én nagyon imádnék egy csúszkás irányítást, ahol lehet akár fél gázzal is menni. Kanyarokban nagy előnye lenne
Ja, ez a nyomogatós módszer nem az igazi.
Dive ever, work never.
Egyébként nem nyom rögtön padlót: gomb van rá, ez igaz,
de van egy átmenete, ahogy felépül a fékerő. Hál'istennek.
(Pont emiatt lehet vele játszani, ha nyomogatod, az nem a
0-1-0-1-0-1-nek felel meg, hanem létezik átmeneti állapot.)
F-ECT$: jaja, gázra dettó. Nyomogatva van a félgáz. PWM
Csak a franc se akar ezzel szórakozni: jó lenne a csúszka.
[ Szerkesztve ]
Nem fogom kikapcsolni, minek, így is megy minden ami kell.
Ja még van pár futam a LeMans-ból de puszira megkaptam a 919-est.
Antonio Coimbra de la Coronilla y Azevedo, bizony!
Én is az off/off/off híve vagyok! Nekem ez fontosabb volt mint, hogy hol tartok a játékban.
Már a legelejétől így játszom, na jó az első szériánál még nem, de a többinél már kikapcsoltam a segítségeket.
Egyszerűen azért mert így élvezetesebb.
Bár én tableten játszom, és nem telefonon.
Figyeled a hangokat, hogy kanyarodásnál mikor akar megszólalni, és fejben jegyzetelsz, hogy a következő körben egy 5km/h-val kevesebbel érkezz és nyikkanás nélkül, de a határon vedd be a kanyart.
Egy ilyet az assistel nem tudsz megcsinalni, mert ő nem engedi, hogy megcsússz, vagy ha úgy is add hangot, hogy az assist be van kapcsolva, akkor meg már rég a holtpont felett vagy jóval.
Ugye DigitXT pár hozzászólással arrébb csodálkoztál, hogy valaki hang nélkül is tud játszani. Persze, ha be van kapcsolva az rásegítés. Mert akkor nem számítanak annyira a hangok. Gondolom így tudott hang nélkül játszani.
[ Szerkesztve ]
A te játékod. Ha nekem nem oda menne a kormány, ahova forgatom,
dobnám ki a fenébe. Amúgy én meg a manuális gázzal vagyok így!
Gyorsabb, mint az automata, csak fárasztóbb. És feleslegesen gyors,
mert így sem probléma TT-ben A/B csoportba kerülni alap autóval.
Mielőtt bárki belekötne: azért sok esetben kell a tuning is hozzá.
(És a segítségek kikapcsolása, meg a belső nézet/gyro/horizon tilt.)
Top100-ba is lehet kerülni nélküle, akkor meg minek. Most nézem
amúgy, hogy rá kéne feküdnöm a "házibajnokságra", mert már csak
247. vagyok. Nem kéne bennehagyni fél másodpercet, amit múltkor
már említettem. Az első helyhez meg kell a manuális gáz, tiszta sor.
Küldtem Neked pár perce egy invite-ot a játékban, mert nem láttalak
a friend listán pedig FB-on ugye (távoli) ismerősök vagyunk. Amúgy
tényleg csak kilencen próbálkoztunk a Fókával? Pedig mindenkinek
elérhető, full tuningja aprópénz... Hova tűnt a nagy versenyszellem?
Még a pálya is a lehető legrövidebb, egyetlen komoly féktávval.
Gyurma_13: úgy bizony. Igazán jó körökhöz az ilyen "apróságok" is
alapvetőek. Tudom, hogy árkád játék, de akkor is... És ez jól van így,
mert ha nem így lenne, akkor tényleg lehetne mondani, hogy csak a
tuning, mert magától körbemenne az autó sínen húzva, gyorsan, lol.
[ Szerkesztve ]
Azzal anno én is szívtam. De ne aggódj, lesz ez később még rosszabb is...
Mellesleg meg lehet játszani az érzékenység beállítással is, ha már kormány assist OFF a kötelező...
Nekem is oda megy az autó ahova én akarom, a segítség azért jó mert stabilabban tartja az ívet. Ettől szerintem nem lesz lassabb egy kör, ha mégis akkor úgy jártam. Nem tudom ki hogy játszik, én egy tabon nyomom füles nélkül halkan, TV mellett esténként. Lehet nem a leghatékonyabb.
Párom tabján játszom, Reni U. néven.
Antonio Coimbra de la Coronilla y Azevedo, bizony!
Kipróbáltam. Nem oda megy. Tartod a szöget, ő meg beletekerget.
Egy kicsúszásból nem tudsz úgy visszajönni. Egy rázóra nem tudod
úgy odatenni, stb. Belenyúl, amerre szerinte mennie kéne. (Kijáraton
magától ereszti ki: és ha szűken akarok fordulni, azért tartom ott???)
Fun fact: OFF/OFF/OFF, futom a 47-es köröket. HIGH/HIGH/ON: 57!
Nem túlzok! +10 másodperc ezen a rövid körön? Szánalmas volt, na.
Gondolom megvan Tóth Jani fun videója, mikor a navigátor nyomná
a gázt. "Gázt-gázt-gázt! Már megint fékezünk, vazze?" (DiRT3 remix.)
Kipróbáltam LOW/LOW/ON, ott az első kanyarban jól jött ki, de végül
+2 másodperc a vége! Próbáltam volna külön, de elfogyott a drive.
Megkerestem egy ilyen futamot. Szenvedtem! Utolsó körben minden
kikapcsolva, a lelki béke helyreállt, jött a 47-es kör, és nyertem. Ennyi.
Nekem nem jön be, hogy belenyúl a kormányzásba: kiszámíthatatlan.
Az íven tartásban nyilván segít, ha csak annyit mondasz: "kanyarodj",
nem kell erőlködni, hogy mennyire. Ha jól forgatod, az is stabil lesz.
De persze magától nem fogja behúzni. Érzékenységgel lehet játszani.
(Nekem 5-ösön van, jónak érzem, bár a One X-en anno a 4-es vált be.)
Ha megengedtek még egy OFF-ot... Mennyi drive kellett volna ehhez:
5:54 hosszú videó, csak a zene (thx Invictus@1nsane) szab határt.
Anyagom még volt dögivel... Aki gamepad-del határokat feszeget, az
koppan "párszor". Annyira rágyúrtam a pályára, hogy utána multiban
direkt beválogatták a srácok, hogy megnézzék tényleg megnyerem-e
ellenük is. Naná. Csak vigyáznom kelett, nem TT: ne menjek határon!
(Túl...)
A 10 mp-ből 8 a fék high miatt van benne. Low-ban néha kicsit túlfékez, néha meg keveset, de azt könnyű korrigálni én azt használom, csak akkor kapcsolom ki ha spéci feladat miatt kell, ahogy a TC-t is. A kormány viszont nagyon gáz, azt képtelen vagyok rendesen tartani, idiótán állandóan csak kígyózik, nem lehet vele normálisan menni. Lehet a tab girója miatt van.
Antonio Coimbra de la Coronilla y Azevedo, bizony!
Bemutató Real Racing 3 - Freemium csoda