Igaz, ez így teljesen pontos, de azt te is írtad hogy megvan azért a lehetséges mellékhatása a dolognak.
Egyébként iOS-nél én az iFunbox nevű programot használom, látja az eszközön lévő alkalmazásokat és azok könyvtárait, csak simán a real racing 3-ból a Documents könyvtárat kimásolva a gépre meg is van egy manuális mentés. Egy új telepítésnél pedig alapból üres ez a könyvtár, így a gépen lévőt könnyen be lehet tenni az üres helyére .
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [Luck Dragon:] MárkaLánc
- [Re:] [bb0t:] Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] [btz:] Internet fejlesztés országosan!
- [Re:] Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
GAMEPOD.hu témák
Hozzászólások
szmar
csendes tag
l4ci
senior tag
Azért nálam is vannak érdekes dolgok. Tegnap még csak az 5. napnál tartottam, éjfél után meg is csináltam az első két versenyt, majd elküldtem az autót javítani. Lejátszottam még néhány versenyt a Spadas sorozatban, és azokat is elküldtem javítani. Este hazamegyek, hogy na akkor most megcsinálom a maradék két versenyt. Erre az első indul el, nem pedig a harmadik, mintha nem is játszottam volna vele aznap semmit se... Ezt a bugos szart, még időállítás nélkül is képes hibázni és elfelejteni a már teljesített versenyeket!
Petya25
addikt
Ilyen nekem is volt már, hogy egyszercsak dobta a napot.
Akkor volt a legrosszabb amikor egy heti feladat közepén tette ezt.
Még szerencse hogy időben észrevettem és megcsináltam újra.
No de a BUG-ok ról: eltűnt a Caymanom tegnapra, este bejelentettem, erre ma reggel ez fogad
"We have restored the Porsche Cayman GT4 into your game for you.
To accept these changes, please ensure you are signed into your Social Profiles in-game, then force close the game and open it again. The vehicle will appear in your Garage.
Thank you for your patience."
Antonio Coimbra de la Coronilla y Azevedo, bizony!
NNME
tag
Az Agera R-en van most 50% kedvezmény. Látnátok most az arcom... a tegnap vettem meg az ócska Spada Barchettát. Hát most eljött az ideje, hogy kezdjek csalni, a valentin napi szingli hétvégémet LeMansban fogom tölteni. YAY.
Petya25
addikt
Töltsd vissza a felhőből a mentést, ugyan parkettád nem lesz de visszajön a 270 arany.
Egyből jobb lesz az Agerára a farmolás.
Antonio Coimbra de la Coronilla y Azevedo, bizony!
NNME
tag
Volt már azóta felhő mentés, szóval buktam..
Kronok
aktív tag
Petya25
addikt
Nekem is, kb 3 hete ez van.
Korábban még a lehetősége se volt hetekig.
Antonio Coimbra de la Coronilla y Azevedo, bizony!
DigitXT
félisten
Ezt nem hiszem el. Elfelejtettem, hogy éjfél után nem versenyeztem.
Most nagyban várok a napi bónuszra egy kis farmoláshoz, erre: 20%
Á, csak párszázezer R$-t buktam így. Igazán semmiség. (Ajóéletbe.)
Szerk: szokott gond lenni éjfél után a 10 körös Le Mans közepe után.
Ha az elején még jól is megyek, mittudomén 2:48-as körök, összejön
pár km előny, de ahogy alszom be, 3 perc fölé romlok (pl. 3:17-ig), az
előny pikk-pakk lemorzsolódik. Pár szalagkorlát s már ott is hagytak.
10. körben bebukni meg nem kicsit idegesítő, jön a játék kilövése stb.
Szóval menedzserek vannak, arany nem veszett. Csak bónusz nincs.
[ Szerkesztve ]
Tibcsi21
csendes tag
Én is jártam már így...sajna :-(
Van, hogy ilyenkor vissza állítom az időt... wifi-n bekacsolom belekerül a 100%..vagy már benne volt mert korábban elindítottam az időt
Így szerintem meg lehet úszni...legközelebb próbáld ki (szerintem)
és ugyanígy lehet azt is, ha a mai 100 % megvolt....előre állítva az időt és net bekapcsolva, akkor a következő napi 100 % is megkapható.
Real Racing 3 :-)
thrill
tag
Fame farmoláshoz még mindig nincs jobb, mint az F40-es, F50-es le mansi versenyek? Nem jött be valami jü az új bajnokságokban esetleg? Most mentem az F14-gyel hockenheimben egy hat köröst (7 perc volt kb.) és adott 7000 fame pontot, ami nem rossz. Van esetleg vlahol update-elt táblázat?
l4ci
senior tag
Én meg tegnap egy kicsit megint trükköztem. Még csak a 6. napnál tartottam, de nem akartam várni éfélig, hogy elkezdhessem a 7. napot, ezért átállítottam az időzónát Japánra, és VPN-en kerestem egy japán szervert, és így engedte elkezdeni a 7. napi versenyeket...
Az utolsó Spa visszafelé volt a legszivatósabb, a többi szinte egyből meglett, viszont arany upgrade nélkül is összejött minden, szóval ez sem volt túl nehéz. A következő upgrade mikorra várható?
thrill: nincs sajna, itt a lista
[ Szerkesztve ]
thrill
tag
Igen ezt ismerem, csak azt hittem nem up-to-date.
Meg nem fame-re van kihegyezve (pl. amit én említettem, nincs rajta).
Jobban megnézve az F14-es bajnokágban is van egy-két jó, ha nagyon unja az ember Le Manst. A végén lévő 3 percért 5200 meg kifejezetten jónak tűnik ár/érték arányban.
SkyLaci
őstag
fame farmoláshoz legjobb a 10 körös Endurance kings finálé (félóra, én pl híradót nézek közben hogy ne legyen unalmas, maga a körözés már szinte csukott szemmel is megy) persze nem szabad sajnálni az 1 Goldot a dupla Fame-ért mert egyértelműen megtérül, ja és érdemes offline módba tenni a készüléket a verseny elött hogy csak a beépített botok ellen kelljen versenyezni.
thrill
tag
Köszi, ismerem a csíziót, de nekem az túl hosszú.
Meg pont az a kérdés, hogy van-e ami jobb (kevesebb játékkal több fame). S arányaiban az F40/F50 versenyek jobbak(lásd a l4ci által linkelt listát). Ehhez csatlakozik most az F14 (szerintem).
[ Szerkesztve ]
DigitXT
félisten
Az a baj a több rövidebb versennyel, hogy közben többször romlik el a kocsi.
Le Mans 10 kör alatt csak egyszer. (Amúgy tényleg hosszú futam ~28 perc.)
thrill
tag
Úgyis alkalmazom a végtelen szervizes trükköt.
Plusz a rövidebb versenyeknél kevésbé áll fenn a monotonítás (elalvás okozta hibalehetőség. Könnyebb letenni is, nem kell fél órát várni (persze lehet pause-olni, de olyankor elég rossz azért folytatni egy versenyt, ahhoz képest mint amikor benne vagy)
[ Szerkesztve ]
NNME
tag
Szerintem sokkal élvezetesebb egy prototípussal csapatni mint a 20 éves Ferrarival.
Én Morning Show visszahallgatás során szoktam játszani (bármilyen podcast, hangos könyv stb), akkor viszonylag jobban telik. Máskor zene megy a háttérben vagy valakivel beszélgetek.
De akkor is szórakoztatóbb, ha egy gyengébb autóval harcolsz a győzelemért (nálam az Audi R18 92,9 PR-os a Porsche 919 95,1 PR-jával szemben), ha mindig első vagy akkor persze, hogy monoton.
thrill
tag
Márpedig a farmolás (jó esetben arról szól, hogy első vagy. De nem emiatt monoton, ha megcsinálsz majd 30-40 szintlépést, végig ugyanott körözve, akkor rájössz. Mindegy,hogy szoros-e a verseny, egy idő után baromi unalmas lesz. Amit írtam F14 meg nem 20 éves, szóval ezzel is hoz változatosságot, amint azt írtam is.
DigitXT
félisten
Kéne ilyen farmoló automata. Érdekes szabályozástechnikai feladvány lenne.
(Mittudomén, HDMI-n nézi a teló képét, a szoftver meg adagolja az inputot.)
Gyurma_13
aktív tag
Nem olyan unalmas mint ahogy gondolod.
Én a 30-40 szintlépést még élveztem is.
A 87. szinttől a 240. szintig farmoltam F50-nel,.
És ezt úgy kell elképzelni, hogy 120 körül offline mentem és csak LeMans 4 köröst csináltam mást nem 240-ig.
thrill
tag
Pedig de, csak egyénfüggő, ki hogy bírja.
Minden elismerésem, de nekem már a 30-40 is sok volt és bizony votl olyan, mint amit itt a korábban írt valaki, hogy a soderágyban ébredtem, vagy hogy a szalagkorlátra kenődök fel épp. Sok múlik azon is kinek mennyi szabadideje van.
DigitXT: Az már cheat / hack kategória.
Gyurma_13
aktív tag
50 szintet egy hét alatt csináltam meg. Megcsömörlöttem
A maradékot meg 4 hónap alatt. Amúgy tényleg rohadt unalmas
DigitXT
félisten
Miért az ember nem pont ugyanezt csinálja? Nézi a képet, és adagolja az inputot:
ha egyszer meg tudom csinálni, és baromi könnyű, akkor másszor is meg tudom
csinálni, és akkor sem lesz nehezebb. (Nincs kihívás úgy, hogy 5-10 km előnnyel
nyersz. Egyszerűen azért futod le újra, és újra, hogy a program adjon érte pénzt.)
Ennyi erővel azt mondhatnánk, hogy maga a farmolás egy cheat/hack! Amúgy az
is igaz, hogy az ember ideje pénz. Tehát csak azért játszani órákat, hogy azért
a játékban virtuális pénzt kapj, nem biztos hogy megéri. Ennyi erővel megveheted
a "javakat" valódi pénzért. És pont ezt akarják a készítők elérni. Ami működne is,
ha nem lenne teljesen aránytalan az árazás. (Vettem már goldot! De brutál drága,
nem beszélve az R$ vásárlásáról, az mekkora lehúzás, a farmoláshoz képest.)
Gyurma_13
aktív tag
Ha mondjuk 10 euroért megkapnád azt a gold mennyiséget amivel fel tudnád tuningolni az autókat maximumra, plusz meg is vehetnéd, akkor azt rászánnád?
Ugye itt két válasz lehet, igen és nem.
Ha én igen, akkor már rég megvettem volna az autókat és fel is tuningoltam volna őket és valószínű, hogy már több hónapja nem is játszanék vele, mert már nem érdekelne.
Ha nem a válasz, akkor meg mit háborgok, ugysem vennék ha drága, ha nem.
Ergo angol tudósok is kiszámolták hogy így jó ahogy van
Kronok
aktív tag
De angol tudósok azt is kiszámolták, h 10 euróból 9 az 1 euró
Ne ne ne, csak a gombokat ne, gumicukorból vannak!!!
SkyLaci
őstag
Egyben 28 perc, valóban sok és mindenképpen kell hozzá találni olyan tevékenységet ami közben félórán keresztül lehet játszani, de mégis sokkal jobban megéri, pl én most 220as szintnél vagyok, egy szint lépéshez kb 4 dupla fame-es félórás verseny kell, ezért kapok 35 aranyat, és ráköltök 4 aranyat, és 2 órát.
Ugyanez 15 perces versenyekkel 8 verseny dupla Fame-mel, 8 arany rááldozásával, vagy 16 verseny arany nélkül. és hogy ha még hozzá számítom a szervizelési időket is akkor ez már nem farmolás hanem csak konyhakertelés.
DigitXT
félisten
Az Agera nálatok is borzasztóan alulkormányzott gyári állapotában?
Most ülök benne először, de ez a dög mintha utálná a kanyarokat.
Sordoran
addikt
Az Agera egy szörnyeteg, folyamatosan gyorsul, 300 fölött is csak pörög tovább, de jóval hosszabb féktávot is kell neki adni, és a kanyarokat így bevenni, ez van. Én már megszoktam, és szeretem is, de valóban kissé különc módon kell vezetni.
Double rainbow... what does it mean? Well, a double rainbow is a phenomenon of optics that displays a spectrum of light due to the sun shining on droplets of moisture in the atmosphere. Does that explain?
DigitXT
félisten
Köszi! Sikerült másodjára a showcase Melbourne-ben, jó hosszú féktávokkal,
aztán még egy verseny is: kegyetlen, mit megy a Speedwayen, csak manuális
gázzal uralható, tényleg brutálisan gyorsul. (Megy fel rá a fék+gumi tuning.)
Amúgy Sunyista odatette magát Le Mans-ban. Gépi ellenféltől ilyen időt én
még nem láttam. Elsőre az tűnt fel, hogy nehezen rázom le: kis hiba, és jön is
vissza! Végül aztán alig bírtam 4 km előnyt kiautózni. TSM szerint 2:52 volt a
legjobb köre, botokhoz képest nagyon jó: nekem most 2:46. TSM Pompi 3:00.
Petya25
addikt
Az Agera R meddig lesz vajon valentin napos akcióban?
Egy egész hétig ahogy szokott?
Antonio Coimbra de la Coronilla y Azevedo, bizony!
Kronok
aktív tag
holnapra tuti leveszik és jön az újabb kocsi ami 1 hétig lesz ákciós
Ne ne ne, csak a gombokat ne, gumicukorból vannak!!!
Petya25
addikt
Akkor nem kezdek bele a farmolásba, még vagy 200 arany hiányzik hozzá.
A múltkor is nagyon untam már.
Már most is csak úgy tudok haladni, hogy azokra a kocsikra tolom az aranyat amik még PR-ben kevesek.
Lassan itt a vége nálam.
Antonio Coimbra de la Coronilla y Azevedo, bizony!
szmar
csendes tag
Az F14T bajnokságában van egy új lehetőség, az endurance a Monza junior páylán(9-es oldalon). Nekem az előbb 25 kilométerre 18 420 fame-t adott agenttel, és kb 7 percig tartott, ami mindenképpen korrektnek mondható. Ugyanebben a szériában a 12-es oldalon az Indy speedway endurance sem rossz, de szerintem az nem fizet ilyen jól.(viszont lehet full gázon menni végig, és 40 kilométer megtétele sem lehetetlen)
Egyébként az automatizálós felvetésre, ha beállítja valaki az összes segítséget maximumra, és nem döntögetős, automatikusan gyorsítósra, akkor vannak olyan autó és pályakombinációk, amikor magától végigmegy az autó, egyet tudok biztosan, a Murcielago gt1 Melbournben. Sajnos ez még önmagában kevés a farmoláshoz, de egyszer érdemes kipróbálni. Sajnos az F14T nem megy magától végig Indyn, bár nagyon minimálisra lehet csökkenteni az inputot pl. azzal az irányítással,ahol a képernyő szélét kell nyomogatni az irányításhoz,és fékez meg gyorsít a kocsi magától.
DigitXT
félisten
Kipróbáltam, 22.7 km-re 16760. (R$ meg 89K, szintén duplázva.) Nem rossz.
[ Szerkesztve ]
Petya25
addikt
Van olyan hogy nem kell döntögetni a képernyőt kanyarodáshoz?
Annak mi értelme van? Nekem a kormány aszisz be van kapcsolva de ha nem döntök kanyarban akkor megy ki egyenesen és csak a pályán kívül kormányoz bele úgy hogy kvázi nem lehet visszafordulni. Donut-hoz visszaforduláshoz ki kell kapcsolni.
Az F14T-Monza junior kombinációt én is lestem már, egyszerűbb és gyorsabb mint LeMans.
[ Szerkesztve ]
Antonio Coimbra de la Coronilla y Azevedo, bizony!
szmar
csendes tag
Ha jól emlékszem két olyan irányítási mód is van, ahol nem kell döntögetni, az egyiknél van egy kis kormány a képernyő valamelyik oldalán, és azt kell ujjal tekergetni, illetve van egy másik, amikor a képernyő bal oldalát ha nyomod balra megy, ha a jobbat jobbra. Ha mondjuk beállítod az utóbbit, és maximumra felveszed a segítségeket, sok pályán meglepően sokáig elmegy magától az autó, és ahogy írtam, a melbourne-in egyik másik körbe is ér.
Na most azt, hogy értelme mennyi van, azt nem tudom pontosan mire értetted, de ha az irányítási módra, akkor pl. annyi értelme van, hogy a buszon mondjuk egy kráter jellegű kátyúba való behajtáskor ne forduljon el a kocsi amivel esetleg mész, derékszögben a pályáról.
Ha arra gondoltál, hogy annak mennyi értelme van, hogy a kocsi magától menjen, vagy legalábbis kevesebbet kelljen vele foglalkozni, akkor lehet hogy még nem csak valami más tevékenység mellett játszol, de idővel vagy eljutsz ehhez a szinthez a játékban, vagy megunod és letörlöd. Elég sokan vagyunk szerintem úgy a fórumon, hogy nem töröltük le, és ha éppen nincs más dolgunk, megyünk az éppen legjövedelmezőbb pályán néhány kört
Sunyista
tag
"Végül aztán alig bírtam 4 km előnyt kiautózni." Ez azért mókásan hangzik...
Néma gyereknek, anyja se látja az erdőt!
DigitXT
félisten
Lehet, de ehhez rengeteget kell vágni: utolsó sikán, első sikán, továbbá egy
derékszögű kanyar, és a TSM mindig gyengébb időt ad, ahhoz képest 8 mp
előny a többi TSM ellenfélhez képest: komoly! Szerintem Pompi sem 3:00-t
megy, hisz' közismert, hogy a TSM csak névleg az, ami - az idők mások.
l4ci
senior tag
Azért a 35,5 km-es Spada Indy Endurance se semmi, nem is lett meg elsőre, csak 34,9 körül mentem, oda kell még egy nekifutás, ha online akarom megcsinálni (igaz, hogy aranyos fejlesztés nincs még rajta).
F-ECT$
titán
Ezeknél a hosszú Endurance versenyeknél:
-mentek ami a csövön kifér
-úgy mentek, hogy ne vesszen kárba az előzésekért járó +10 sec
?
Dive ever, work never.
Sunyista
tag
Én inkább az időre szoktam figyelni, hogy ne csorduljon túl, mert azért sokszor 10 mp-t, nem tudok behozni, ha gyorsan próbálok haladni...
Néma gyereknek, anyja se látja az erdőt!
Sunyista
tag
Egyébként törölhettek fb-ről, mert én egy büdöscsíter vagyok, de szerintem még így sem vagyok túl ultimate, mert low fékkel és - kormányrásegítéssel nyomom, de nem akarok senkit kínozni.
Néma gyereknek, anyja se látja az erdőt!
F-ECT$
titán
Szóval a 2-ik verzió? Azaz inkább beállsz egy lassú autó mögé, ha még 80+ sec időd van, és csak akkor előzöd meg, ha lemegy 80-ra?
Dive ever, work never.
DigitXT
félisten
Szerintem ez baromira pálya/szituációfüggő. Ha mondjuk az előzés után egy
hosszú egyenes jön, aminek a kigyorsát rontod el a ráfékezéssel, akkor inkább
veszni kell hagyni azt a pár másodpercet a túlcsordulással, behozod tempóban.
Persze ez csak akkor igaz, ha már viszonylag ritkán adja be az előzendőket.
Szerk: az első körben szinte mindig a fékezős stratégia a nyerő, plusz nem árt
azzal sem kalkulálni, hogy mennyi pluszt ad az új körre. A Speedway mondjuk
egy kicsit más, mert ott elég monoton a pálya, nem kell sok trükközés.
[ Szerkesztve ]
Gyurma_13
aktív tag
NNME
tag
na, nem kell arcoskodni
Kronok
aktív tag
ez a speciálok alatt ami volt maradj a 2. helyen versenyek hozadéka, , néhány hónapja 99% álltam nálam is ennyi volt és akkor valaki mintha ezt írta volna, h ettől lehet
Ne ne ne, csak a gombokat ne, gumicukorból vannak!!!
Pompi
MODERÁTOR
Itt most amúgy LeMans LMP a téma? Mert ott én is 2:48 körüli időket szoktam menni, ha épp nem bambulok el és ébredek a szalagkorláton
Egyébként én az alapján amiket írtatok a nehézségről tartottam a 10 körös LeManstól, de valahogy nem sikerült nagyon erős gridet kifogni, még akkor sem ha benne vagytok ti is, egyszerűen simán elére állok a 2-3. körben, aztán a 7. körül már kezdődnek a lekörözések. Sajnálom, mert vártam, hogy lesz majd valami nehézség. És ezzel persze nem azt mondom, hogy olyan jó vagyok, mert ahogy írtam semmi extra 2:48 körüli idők, csak valahogy a "TSM" nem az igazi. Még jó én értem, hisz akkor sose érném utól a többieket, de ez meg a másik fele.
Feel Good Inc.
DigitXT
félisten
Na, erről van nagyba' szó! Ugyanolyan köröket megyünk. TSM szerint Téged meg
3:00-ra sorol be folyton. Amúgy a legjobb TSM ellenfelek közé. Sunyista volt
meglepő nagyon, amikor bedobta őt 2:52-re, de úgy képzeld el, hogy egyedül őt...
Ment egy bot még 2:57-eket, a többi TSM barát meg mind 3:00, és fölötte: ez van!
Nem szeretnék 2:48-as ellenfelek ellen farmolni, bár 2:45 is megy (nagy a szórás).
Csak egy példa, hogy ez volt az az első "meglepő" futamom, kerekített köridőkkel:
1. ~2:55 (+860 m)
2. ~2:51 (+1080 m)
3. kimaradt a fotó: tipp: 2:48
4. ~2:47 (+1780 m)
5. ~2:46 (+2340 m)
6. kimaradt a fotó, de már lekörözések (nem LMP kategóriás botok bezavarnak)
7. ~2:47 (+3130 m)
8. tipp: 2:50
9. tipp: 2:50
10. tipp: 2:50 (~+4000 m)
28:12.659
Sunyista 2:52.663, 29:02.907 (Toyota)
stayFrosty 2:57.575, 29:02.907 (Toyota)
NNME 3:00.376, 30:14.276 (Porsche)
Pompi 2:59.914, 30:18.050 (Porsche)
Szerk: egy következő versenyen meg...
DigitXT 2:45.355, 28:21.868 (Porsche)
Sunyista 2:53.189, 29:02.208 (Toyota)
Pompi 3:00.028, 30:03.352 (Porsche)
NNME 2:59.821, 30:08.255 (Porsche)
magery 3:00.098, 30:08.593 (Audi)
[ Szerkesztve ]
Bemutató Real Racing 3 - Freemium csoda