Isten ments, a manuális gáz kikészítene! Tudom, hogy gyorsabb lehet.* Ill. az
oválon elég egy gázelvétel s meg is van fogva a megcsúszás, míg ráfékezve még
nagyobb szaharába kerülhetsz, mint voltál - de ez van. Azért nem fogom magam
kikészíteni, hogy picit gyorsabb legyek. A segítségek mind ki vannak kapcsolva,
már a játék legeleje óta, hiszen rögtön éreztem, hogy nem kóser. Nem hagy úgy
menni, ahogy én akarok. Ha pl. kőkeményen be akarok szúrni valaki mellé, hogy
majd "rátartok" a kanyarban, azt akarom, nem hogy a "segítség" befékez nekem.
*: gyakorlás kérdése. Viszont van egy lagja, ami miatt betanulni sem egyszerű...
Amúgy az, hogy "segítségeket" (lassítókat) használtál, megmagyarázza, hogy
hogyan autóztalak körbe a szalonállapotú RSR-rel. Neked fékezgetett, én meg a
csúszáshatáron simán eltoltam neki (Suzuka). Amúgy a TC is csak akkor jó, ha
éppenhogy besegít, ha nagy a baj, akkor képes teljesen elvenni a gázt, egészen
a megállásig, pedig nélküle még esetleg (driftelve) megoldottad volna a helyzetet.
Egyszer próbáltam (de ezt már írtam), segített stabilan jobb köröket menni, mert
nem kellett attól félnem, hogy egy ráfékezés után teligázra rögtön megy a segge.
Ezen persze segítene a manuális gáz... Illetve lehet olyan se fék, se gáz állapotot
fenntartani a fék gyors nyomogatásával, amivel kb. egyenletes tempóban fordulsz:
mivel a gáz és a fék, nem analóg, ezért gázadásnál is lehet, hogy ez segít? PWM
l4ci: nekem is ott van ám a Clubsport pedál meg a DFGT az Asetto Corsához, de
valahogy mindig a Real Racingnél kötök ki. Ez szórakoztat most. Majd ha ráunok,
akkor persze jöhet az FFB megint, csak valahogy mostanában nem gépezek...
Amúgy ez a helyes meglátás: így érzem az autót, a többi ezért fel sem merült.
NFS-ekben is csak kényszerből ment az ember lökhárító/motorháztető nézetben.
Ha már itt ilyen szépen kidolgozták*, érdemes (ki)használni. Szórakoztató! (Btw.
amelyik NFS-ben volt belső nézet, akkor azt is kihasználtam. Pl. High Stakes,
Porsche Unleashed. Utóbbi amúgy meglepően szimulátorosra sikerült darab volt,
akkor vettem az első FFB-s kormányomat, még az analízis szigorlat előtt, LOL.)
*: jó hát a GTR-nek lyukas a műszerfala, mint két csirkeláb, de ezt betudom a low
grafikának. (Igen, low grafikán játszok, mert így nem szaggat úgy, mint alapból.)
[ Szerkesztve ]