Hirdetés

2024. május 4., szombat

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#3301) l4ci válasza DigitXT (#3300) üzenetére


l4ci
senior tag

A real racing az lenne, ha rendes székben ülve, kormánnyal, pedállal, előttem 55" LED TV-vel felszerelve tolnám a versenyt. Meg persze egy pneumatikus rendszer rázná alattam a széket... :D
Na majd akkor kipróbálom ezt a belső nézetes verziót is, hátha így jobban érzem az autót...

[ Szerkesztve ]

(#3302) Pompi válasza DigitXT (#3300) üzenetére


Pompi
MODERÁTOR

DigitXT te manuális fék és gáz adással játszol?

Tudom-tudom noob vagyok :DDD , én eddig tök kényelmesen haladtam a steering: low, brake: low, tc: off beállításaimmal, persze tudtam, hogy igazán jó TT idők így nem lesznek, de egy közepes B idő azért meg volt így is.
Most a háziverseny miatt kénytelen leszek erre rágyúrni a segítségek (tudom-tudom lassítások) elhagyására. De a manuális gáz és fék adás még nagyon percerz gondolat egyelőre (oválon játszottam eddig így).

[ Szerkesztve ]

Feel Good Inc.

(#3303) rumos14 válasza Pompi (#3302) üzenetére


rumos14
nagyúr

a brake assist lassító hatását érzem itt-ott, de azt elmondanátok, hogy a traction control mit, hol, hogyan lassít?

(#3304) Pompi válasza rumos14 (#3303) üzenetére


Pompi
MODERÁTOR

Én azt vettem észre, hogy kanyarokban lassít, igaz nem csúszok meg vele, de befékez.

Lehet, hogy a brake assist teljes kikapcsolásával vissza lehetne tenni? Ki fogom majd próbálni.

Feel Good Inc.

(#3305) Lirion válasza Pompi (#3304) üzenetére


Lirion
addikt

Igen, lassít, ha határon autózol, picit megcsúszik a kocsi, akkor visszaveszi a gázt a tc és lassabban érkezel ki a kanyarból. TC offal sokszor lehet kis csúszással is tovább gyorsulni, viszont könnyebben megcsúszik az autó.
A segítségek közül amúgy a tc rontja a legkevésbé a köridőket, nagyon sokan nem kapcsolják ki, illetve a low brake assist se vészes, legtöbbször csak ott fékez, ahol amúgy is fékeznél, sőt, még olyan is van, hogy nem fékez, pedig kéne. :)

(#3306) l4ci válasza rumos14 (#3303) üzenetére


l4ci
senior tag

Ahol nagyon lehet érezni a TC off hatását, az pl. LeMansban az autópályára ráfordító utolsó jobbos kanyar: ha bekapcsolt TC-vel mész, akkor igaz, hogy nem csúszol meg, viszont a gyors tempó miatt egy kicsit befékezi az autót, ha kikapcsolod, akkor meg lehet, hogy kicsit megcsúszol, de ha ráfékezel egy kicsit, akkor még mindig gyorsabban érkezel a pályára, mint ha aktív lenne a segítség. Én pl. a TC kikapcsolásával 2-3mp-et javultam itt LeMansban.

(#3307) rumos14 válasza Lirion (#3305) üzenetére


rumos14
nagyúr

értem, köszi. l4ci-nak is köszi.
pár helyen érzem a brake assist lassító hatását, pl. Silverstone célegyenes előtti dupla lassítónál.
amúgy meg baromira nem konzekvens, mert pl. a Le Mans pályán az Agerákkal a low assist baromira későn fékez a negyedik hosszú egyenes után, más autókkal meg nincs ilyen gond.

a TC off-nak viszont lehet, hogy csak brake assist off mellett van értelme?

(#3308) F-ECT$ válasza rumos14 (#3307) üzenetére


F-ECT$
titán

a TC off-nak viszont lehet, hogy csak brake assist off mellett van értelme?
Nem, a TC a túl nagy gázadást is megfogja kanyarból kigyorsításkor.

Dive ever, work never.

(#3309) DigitXT válasza Pompi (#3302) üzenetére


DigitXT
félisten

Isten ments, a manuális gáz kikészítene!:D Tudom, hogy gyorsabb lehet.* Ill. az
oválon elég egy gázelvétel s meg is van fogva a megcsúszás, míg ráfékezve még
nagyobb szaharába kerülhetsz, mint voltál - de ez van. Azért nem fogom magam
kikészíteni, hogy picit gyorsabb legyek. A segítségek mind ki vannak kapcsolva,
már a játék legeleje óta, hiszen rögtön éreztem, hogy nem kóser. Nem hagy úgy
menni, ahogy én akarok. Ha pl. kőkeményen be akarok szúrni valaki mellé, hogy
majd "rátartok" a kanyarban, azt akarom, nem hogy a "segítség" befékez nekem.

*: gyakorlás kérdése. Viszont van egy lagja, ami miatt betanulni sem egyszerű...

Amúgy az, hogy "segítségeket" (lassítókat:D) használtál, megmagyarázza, hogy
hogyan autóztalak körbe a szalonállapotú RSR-rel. Neked fékezgetett, én meg a
csúszáshatáron simán eltoltam neki (Suzuka). Amúgy a TC is csak akkor jó, ha
éppenhogy besegít, ha nagy a baj, akkor képes teljesen elvenni a gázt, egészen
a megállásig, pedig nélküle még esetleg (driftelve) megoldottad volna a helyzetet.

Egyszer próbáltam (de ezt már írtam), segített stabilan jobb köröket menni, mert
nem kellett attól félnem, hogy egy ráfékezés után teligázra rögtön megy a segge.

Ezen persze segítene a manuális gáz... Illetve lehet olyan se fék, se gáz állapotot
fenntartani a fék gyors nyomogatásával, amivel kb. egyenletes tempóban fordulsz:
mivel a gáz és a fék, nem analóg, ezért gázadásnál is lehet, hogy ez segít? PWM

l4ci: nekem is ott van ám a Clubsport pedál meg a DFGT az Asetto Corsához, de
valahogy mindig a Real Racingnél kötök ki. Ez szórakoztat most. Majd ha ráunok,
akkor persze jöhet az FFB megint, csak valahogy mostanában nem gépezek...:D
Amúgy ez a helyes meglátás: így érzem az autót, a többi ezért fel sem merült.:B
NFS-ekben is csak kényszerből ment az ember lökhárító/motorháztető nézetben.
Ha már itt ilyen szépen kidolgozták*, érdemes (ki)használni. Szórakoztató! (Btw.
amelyik NFS-ben volt belső nézet, akkor azt is kihasználtam.:D Pl. High Stakes,
Porsche Unleashed. Utóbbi amúgy meglepően szimulátorosra sikerült darab volt,
akkor vettem az első FFB-s kormányomat, még az analízis szigorlat előtt, LOL.)

*: jó hát a GTR-nek lyukas a műszerfala, mint két csirkeláb, de ezt betudom a low
grafikának. (Igen, low grafikán játszok, mert így nem szaggat úgy, mint alapból.:B)

[ Szerkesztve ]

(#3310) Pepi6 válasza F-ECT$ (#3308) üzenetére


Pepi6
tag

Szerintem bármilyen segitség be van kapcsolva, rögtön lassabb leszel. Igen, hosszabb versenyeken benne van a hiba lehetősége, de amit elbuksz" egy hibázáson a többi körben szerintem simán visszahozod.

(#3311) Pompi


Pompi
MODERÁTOR

Mi a helyzet a steering assisttel? Erről még nem esett szó, ez hogyan befolyásolja hátrányosan a helyzetet?

Feel Good Inc.

(#3312) DigitXT válasza Pompi (#3311) üzenetére


DigitXT
félisten

Nem oda megy az autó, ahova kormányozod?:F
Ég tudja, nem is értem, azt mire találták ki.:R

Szerk: egyébként azt el tudom képzelni, hogy az
AI szerint ideális ív felé akarja terelgetni a gépet...
És ha én nem arra akarok menni? Ugyehogyugye.

Szerk: életszerű példa: az ideális íven vannak.:DD

[ Szerkesztve ]

(#3313) l4ci válasza DigitXT (#3312) üzenetére


l4ci
senior tag

Az kb. olyan, mintha sínen húznák az autót, nem véletlen, hogy a fánkozást csak kikapcsolt assistokkal lehetett megcsinálni, mert nem tudsz megfordulni, ha be van kapcsolva a kormányrásegítés. Nekem mondjuk a LOW-nál kisebb (kikapcsolt) steering assist egyelőre még túl érzékeny, de meg kell szokni ezt is... :)

(#3314) DigitXT válasza l4ci (#3313) üzenetére


DigitXT
félisten

Bizarr.:D Szerk: végigkattintgattam a maradék/újabb tagokat a FB-on.
Jó lesz ez, mert lesz egy csomó friend bónusz; ha el nem akaszt.:F
(Az is bizarr lenne, ha a csoport létrehozása után offline kéne tolni.:DDD)

[ Szerkesztve ]

(#3315) Pompi válasza DigitXT (#3314) üzenetére


Pompi
MODERÁTOR

"Az is bizarr lenne, ha a csoport létrehozása után offline kéne tolni."

Pedig a 27 km-es spai lmp-s endurance miatt lehet, hogy ez lesz ;] :P

Feel Good Inc.

(#3316) l4ci válasza Pompi (#3315) üzenetére


l4ci
senior tag

Azt árulja már el nekem valaki, hogy miért látszik 95%-osnak a profilom online, ha valójában 100%-os? Csak nem azért, mert nincsenek a TT idők regisztrálva a facebook profilom alatt?

(#3317) rumos14 válasza l4ci (#3313) üzenetére


rumos14
nagyúr

na akkor ezért volt nekem esélytelen a fánk...
a steering assist értelme alapvetően az h a nem túl precíz érintőképernyős irányításra kicsit rásegítsen, hogy a akanyarok végén az egyenesekben könnyebben az aszfalton maradj.
ahol hátrányát éreztem az a Laguna Seca célegyenes vége, mert nagyon jobbra húz.

(#3318) Pompi válasza rumos14 (#3317) üzenetére


Pompi
MODERÁTOR

Amúgy a már említett beállításokkal (steering low, brake low, tc off) simán fánkoltam. ;) :K

Feel Good Inc.

(#3319) DigitXT válasza rumos14 (#3317) üzenetére


DigitXT
félisten

Érintőképernyős irányítáááás???:DDD Hát a gyro sensor mire van?:))

(#3320) rumos14 válasza DigitXT (#3319) üzenetére


rumos14
nagyúr

én a kormányt tekerem. képtelen vagyok az eszköz döntögetésével játszani, egyedül az asphalt, need for speed szintű játékoknál próbálkoztam ezzel, de az más kategória.

(#3321) DigitXT válasza rumos14 (#3320) üzenetére


DigitXT
félisten

Pedig ebben qrvajól meg van csinálva...:Y Bekapcsolod a
Horizont Tilt-et, és mintha a kormányt fognád a kezedben.

Szerk: gyors, pontos. Igaz, célszerű hozzá hanyatt dőlni.
(Azért is jó éjjel játszani; mondjuk alvás helyett nem jó...)

F-ECT$: bocs, fejből rosszul írtam, helyesen: Horizon Tilt

[ Szerkesztve ]

(#3322) F-ECT$ válasza DigitXT (#3321) üzenetére


F-ECT$
titán

Horizont Tilt?

Dive ever, work never.

(#3323) rumos14 válasza DigitXT (#3321) üzenetére


rumos14
nagyúr

hátnemtom. most már biztos nem fogok átszokni rá. az az igazság h régen sokat toltam buszon, villamoson, és ott eléggé hülyén néznek rád ha döntögeted a telódat...

(#3324) Kronok válasza l4ci (#3316) üzenetére


Kronok
aktív tag

nálam is 5%-os mínuszban van

Ne ne ne, csak a gombokat ne, gumicukorból vannak!!!

(#3325) DigitXT válasza rumos14 (#3323) üzenetére


DigitXT
félisten

Jó, hát buszon-villamoson senki ne akarjon Top 100-as időt futni TT-n.:C
Amikor tizedeket akarsz faragni, ott nyugalom kell. És most nem viccelek!
Tegnap Barátnőmmel beszélgettem (félig!), miközben benne voltam a farm
futamban, hát.:B Nem nagyon ment a futam: mikor befogtam, mindjárt jött
valami értelmesebb idő. Mintha ráraktam volna 2-3 goldos tuningot hehe.;]

Pedig nem.:)

[ Szerkesztve ]

(#3326) magery válasza rumos14 (#3323) üzenetére


magery
tag

Buszon nem igazán jó a döntögetős módszer. Már csak azért sem mert a busz is dől a kanyarokban és durván beleszól az irányításba. Párszor már játszottam buszon a 10 körös Le Mans-t, ott nem annyira gáz mert az első kör felénél már első szoktam lenni és utána már csak tartani kell a pozíciót.

"Sose vitatkozz idiótákkal! Lesüllyedsz az ő szintjükre és legyőznek a rutinjukkal."/Woody Allen/

(#3327) DigitXT válasza magery (#3326) üzenetére


DigitXT
félisten

Mazochista!:D Gyorsulásmérővel vezetni gyorsulással terhelt környezetben...:DDD
Lehetne amúgy egy újabb kihívás, mint amikor rossz a kormány; a piros 7-esen.

(#3328) Gyurma_13


Gyurma_13
aktív tag

Akkor hogy is működik ez a facebookos dolog.
Addig oké, hogy bejelölöm a PH racer csoportot.
Azután mit kell tennem? A csoporton belülieket külön fel kell venni ismerősnek?
Ha ez is meglenne, akkor a játékban mit kell állítani, hogy lássam is őket? Valaki leírhatná, pár lépésben, köszi

(#3329) Pepi6 válasza Gyurma_13 (#3328) üzenetére


Pepi6
tag

Belépsz a csoportba. Az eredeti terv az volt, hogy itt Printscreenelgetünk majd, de egyszerűbb felvenni a másikat ismerősnek, és akkor játékon belül is látod az időeredményeit.

(#3330) Kronok válasza Gyurma_13 (#3328) üzenetére


Kronok
aktív tag

és olyankor mi van ha nem vagyunk ismerősök de Game Center-en keresztül már látjuk egymást, mint pl Gyurma_13 meg én, és most be is jelöl fébukon?

Ne ne ne, csak a gombokat ne, gumicukorból vannak!!!

(#3331) Pepi6 válasza Kronok (#3330) üzenetére


Pepi6
tag

mi az a Game Center? :U

(#3332) Kronok válasza Pepi6 (#3331) üzenetére


Kronok
aktív tag

iOS-en van ilyen központ, jó pár játék eredménye bekerül ide, ott is lehet embereket bejelölni ismerősnek, igazából értelmét nem látom, de biztos jó :D

Ne ne ne, csak a gombokat ne, gumicukorból vannak!!!

(#3333) Pepi6 válasza Kronok (#3332) üzenetére


Pepi6
tag

ja, én Droid vagyok :DDD amúgy ha facen bejelölöd, akkor látod az időeredményeit, Ghost módban tudsz vele versenyezni"

(#3334) Gyurma_13 válasza Kronok (#3330) üzenetére


Gyurma_13
aktív tag

Az van, hogy nem Gyurma_13 néven fogsz látni, hanem mint:
Csalez Lopez :DDD :)) :DD

[ Szerkesztve ]

(#3335) Lirion válasza l4ci (#3301) üzenetére


Lirion
addikt

Megfelelő telefonnal lehet wifin kitolni a teló képét vezeték nélkül és egy controllerrel tolni a játékot. Igaz, az se real, de nem lenne rossz élmény, kipróbálnám. :)

(#3336) DigitXT


DigitXT
félisten

Éjjel egy csaló vezette a tabellát (42-es idővel). Reggelre törölték. Alakul ez!

(#3337) l4ci válasza Lirion (#3335) üzenetére


l4ci
senior tag

Megpróbáltam TV-re kitolni a képet. Ezzel csak két probléma van: ha a tablet/telefon csak wifit tud, 3G-t nem, akkor nincs netkapcsolat, mivel a wifit használja a TV-vel való kommunikációra, a másik meg, hogy eléggé laggol, nem annyira "real" a képernyőtükrözés miatt a TV-n megjelenő kép. De amúgy előbb-utóbb, a szabványok fejlődésével és a sebességhatárok növelésével egyszer talán elérhetjük a realtime képernyőtükrözést is. De az mondjuk lehetséges, hogy az AppleTV-n jobb a képminőség, de ezt sajnos nem tudom kipróbálni almás eszközök hiányában.

(#3338) Pepi6 válasza Lirion (#3335) üzenetére


Pepi6
tag

Próbáltam én is. Nekem élvezhető lett volna (grafika teljesen vállalható) csak volt egy pár tizedmásodperces késés, abban amit a telón láttam és a TV-n. Egyelőre ez igy még nem megoldható szerintem

(#3339) l4ci válasza Pepi6 (#3338) üzenetére


l4ci
senior tag

A lag-ot én is így értettem, hogy van késleltetés a tablet+TV képernyő között, de ez a fullHD stream miatt szerintem érthető is valahol. De emiatt, hogy nem realtime a kép a TV-n, az irányítás nincs szinkronban a látottakkal, így hát ember legyen a talpán, aki versenyt tud így nyerni... :)

(#3340) Pepi6 válasza l4ci (#3339) üzenetére


Pepi6
tag

pár tized másodpercet nem hiszem, hogy nem tudsz előre gondolkodni :DD :DD

(#3341) Mezcal


Mezcal
addikt

Hdmi-vel kiraktam tv-re a képet, de a hdtv-n nem volt túl jó a grafika és döntögetve körülményes volt az irányítás.

[ Szerkesztve ]

Playstation 5 SE CFI-1116A - Bugatti Divo távirányítós

(#3342) DigitXT válasza Mezcal (#3341) üzenetére


DigitXT
félisten

Döntögesd a TV-t is.:D De legalábbis kapcsold ki a tilt-et ebben az esetben.
Amúgy egyszer én is kipróbáltam (MHL), és sz*r volt... Nem kicsit. Nagyon.
Kipróbáltam Xbox360 kontrollerrel telefonon: az is sz*r volt. Csak a kormány
analóg, a gáz/fék gombokkal megy. Ráadásul lagol. Marad a telefon simán...

(#3343) l4ci válasza Pepi6 (#3340) üzenetére


l4ci
senior tag

Na akkor ma este megpróbálom újra, de nekem úgy rémlik, hogy azért több volt az a késleltetés, mint pár tized másodperc. Csak valamiért legutóbb az istennek se akarta megtalálni a TV-t a tablet, pedig már össze lettek szinkronizálva egyszer (mindkettő Sony pedig), újra be kell majd állítani a képernyőtükrözést...
De amúgy nálam max élményautózásra lehetne használni így, mert a tab csak wifis verzió, 3G/LTE nincs benne, így buknám az online versenyzést.

(#3344) DigitXT válasza l4ci (#3343) üzenetére


DigitXT
félisten

Wi-Fi streamen keresztül lagra érzékeny dolgot (pl. játék:D) csinálni felejtős.:N
Gondolj bele... Elkészül a kép, azt le kell kódolni, át kell vinni, a másik oldalon
meg a TV dekódolja, és megjeleníti. Önmagában csak a HDTV input lagja több
lehet (direktben, PC-ről hajtva, HDMI kábelen!), mint ami a "szimulátorozáshoz"
még "elfogadható".:B Nem véletlen nem ajánlanak bizonyos típusokat játékhoz!

A kábeles megoldás egy fokkal jobb: lehet, hogy ott van a pár tized másodperc.
Amúgy ugyanezért nem lehet bluetooth headsettel sem játszani. Már ha fontos,
hogy a hang mennyit késik a képhez képest. Mert ugye késni fog. Sokat. :R
Ellenben zenehallgatásnál nincs ilyen gond, mert egyszer késik, amikor indul a
zeneszám. Utána teljesen tökmindegy, hogy a lejátszó hol tart/később hallod...

Ui: nem értettem, hogy éjjel miért nem megy a TT. Rájöttem: a töltőkábel zavart.
(Másik oldalon a fülhallgató. De az kisebb probléma. Másképp áll, meg ilyenek.)

(#3345) l4ci válasza DigitXT (#3344) üzenetére


l4ci
senior tag

Engem nem zavar a töltőkábel, mert a tablet bal alsó sarkában van, és így még ágyban fekve is tudok játszani a 10 colos méret miatt... :D
Az már más kérdés, hogy játék közben szinte semmit sem tölt, hanem inkább csak "szinten tart", ha sokat játszom, akkor pedig nagyon lassan, de merül tovább, így aztán 15-16% alá nem szoktam már menni... :)
Apropó, te milyen és mekkora telefonnal játszol?

(#3346) DigitXT válasza l4ci (#3345) üzenetére


DigitXT
félisten

HOX-on nálam is alul (mármint oldalt, ami alulra jön ki!) volt: nem annyira zavart.
One Maxon viszont alul van (azaz jobbra, ha elforgatva fogom), ott azért zavar...
(Mivel külön vettem egy 2A töltőt, ez lassan játék közben is tölti, csak tök rövid
a kábele, ezért fel kell raknom az éjjeli szekrényre az elosztót. 1A-rel felejtős...)

De legalább nem nagyon melegszik a telefon, meg amúgy akkuról is sokat bír...
(Ellentétben a HOX-szal, ami forró is volt, és hamar le is merült. És meg is halt.)

Ui: főleg bal kanyarokban volt alulkormányzott az autó: emelnem kellett a kábelt.

[ Szerkesztve ]

(#3347) Pepi6 válasza l4ci (#3343) üzenetére


Pepi6
tag

Próbálkoztam mindenhogy, szerintem nem játszható a dolog sehogy sem xd

(#3348) Sordoran


Sordoran
addikt

Azon gondolkozom, hogy megéri-e még 100 goldot beleölni a Ferrari F50-be, hogy az utolsó versenyt tudjam nyomni Classic Ferrarinál. Általában napi egy versenyt tolok a napi bónusz fenntartásáért (ha nincs event), viszont most hogy az FB csoport miatt izgalmasabb lett a heti bajnokság, illő lenne pénzt szerezni, és tuningolni kocsikat legalább amíg lehet pénzzel. Jól érzem, hogy megéri az a 100 gold?

szerk.: Ha jól számoltam az utolsó motor tuning nem kell az 58-as PR-hoz, ugye? (az a 80 goldos ár nincs benne ebben a 100-ban)

[ Szerkesztve ]

Double rainbow... what does it mean? Well, a double rainbow is a phenomenon of optics that displays a spectrum of light due to the sun shining on droplets of moisture in the atmosphere. Does that explain?

(#3349) Petya25 válasza Sordoran (#3348) üzenetére


Petya25
addikt

Én egy nem teljesen tuningos F40-el nyomom az utolsó futamot és simán megy, az F50-re nem is költöttem csak minimálisat.

Antonio Coimbra de la Coronilla y Azevedo, bizony!

(#3350) Sordoran válasza Petya25 (#3349) üzenetére


Sordoran
addikt

Hát én az F50-esre nyomtam már tuningot, és még 98 gold kell a szükséges 58-hoz, míg az F40-re semmit, de ott 58-hoz 96 gold kéne wiki szerint. Vicces, már fáj tőle a fejem, most melyiket húzzam fel. :U 2 goldot spórolok F40-essel elméletileg, neked melyik tuning(ok) nincsen(ek) kihúzva? Gondolom az utolsó motor tuning 60-ért nincs, mást is ki lehet hagyni?

Double rainbow... what does it mean? Well, a double rainbow is a phenomenon of optics that displays a spectrum of light due to the sun shining on droplets of moisture in the atmosphere. Does that explain?

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.