Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • E2E4

    aktív tag

    Körkérdés:

    Kinek mi?
    1. Modell szám? (H960A / H961N)
    2. Származási ország?
    3. Mikori gyártású a telefon? (Gyári szám első 4 számjegye)
    4. Jelenlegi Android verzió? és szofver alverzió V_ _ _ van fent?
    5. HOGYAN frissítette? OTA / LG Bridge / PC Suite?
    6. Milyen verzióról, mire történt a frissítés?

    Körkérdés feltevésének oka:
    Az LG Magyarország hivatalos álláspontja az, hogy a V10 esetén az OTA frissítés működik, nincs szükség az LG Bridge vagy PC Suite alkalmazására. Azonban nincsen információjuk arról, hogy az EU-s, gyárilag független készüléken, - a szolgáltatókhoz semmi köze és nem is lehetne, mivel Magyarországon egy szolgáltató sem forgalmazza a V10-et!* - jelenleg OTA-n melyik a legfrissebb verzió, esetemben Cseh köztársaságban. A különböző fórumos adatok pedig számukra nem nevezhető hitelesnek.
    „Mondhatom én önnek, hogy 6.0 vagy 7.0, de mivel nincs erről hivatalos információnk, így nem szeretném becsapni.”

    A kihangosítós bugról nem kaptak visszajelzést. (Szerintem, ha kaptak volna, akkor sem vallanák be, lsd. LG G4 bootloop hiba: Nem ismerjük el, de ha van valami hiba a telefonon, de azért biztos ami biztos alapon cseréljük az alaplapot is, mert amúgy hegyekben állnak a G4 csere alaplapok a raktárban erre a célra).

    „Gyárilag a telefonon lehetnek olyan, a felhasználó számára rejtett teszt programok, amik akár a kihangosítós problémát, vagy az OTA frissítés érkezésének hiányát is okozhatják. Csináljon egy „gyári beállítások visszaállítását”, ekkor a gyári rejtett tesztprogramok is törlődnek, és a probléma megoldódhat.”
    Költői kérdés: És ezt nem tudnák esetleg a gyárban megcsinálni?

    - Ha nem, akkor abban a hipotetikus esetben mi a teendő?
    „Ennek esélye csekély, mivel valószínűleg ez egy szoftveres probléma, de ha mégis, akkor fáradjon be az LG szervizébe, mivel akkor hardveres hiba lehetséges.”

    Egy öt napos készülékről beszélünk…

    *Ezt azért hangsúlyoztam ki, mert úgy tűnik, nekem kellett erről felvilágosítani az ügyfélszolgálatost, miután azt mondta, hogy "A frissítéseket a szolgáltatók kezelik."

Új hozzászólás Aktív témák