- btz: Internet fejlesztés országosan!
- f(x)=exp(x): A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- sziku69: Szólánc.
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- weiss: Logi MX Master 3S FW NEM frissítés
- bambano: Bambanő háza tája
- eBay-es kütyük kis pénzért
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
Hirdetés
-
LOGOUT
Kedves Érdeklődő!
Mielőtt kérdeznél, kérlek olvasd el a téma összefoglaló-t,
illetve használd a topikban a kereső-t!
LG V10 téma összefoglaló
Az is, ami a tesztből kimaradt…
Új hozzászólás Aktív témák
-
zoleeno1
veterán
Na pont ezt csinálta nekem is amikor gps-el mentem pár hete, 2x dobta el 3 óra alatt. Csak nem gondoltam, hogy köze van a helymeghatározáshoz/adatkapcsolathoz. Azóta nem dobta el egyszer sem a térerőt (kopp-kopp). Mondjuk nekem csak úgy jött vissza, hogy repülőbe tettem és vissza...
-
psg5
veterán
Sziasztok!
Olyannal talalkoztatok, hogy ha az adatkapcsokat és helymeghatarozas egyutt be van kapcsolva akkor néha-néha eldobja mindkettőt sőt telefonhálozat sincs olyankor és ha az egyiket kikapcsolom akkor a másik már lesz és a telefonos hálozat is visszajön. Ez miezmi lehet?
-
zoleeno1
veterán
válasz
saddybaddy #6089 üzenetére
Ajajjj... Rossz kdz-vel ki is nyirhattad, bar nehez... Szerintem vidd be az lg-hez.
-
válasz
saddybaddy #6089 üzenetére
-
válasz
saddybaddy #6087 üzenetére
eredmény?
-
zoleeno1
veterán
válasz
saddybaddy #6085 üzenetére
Sajnálom, akkor ebből szerviz lesz...
-
saddybaddy
tag
válasz
saddybaddy #6084 üzenetére
Sehogy sem akar menni...
-
zoleeno1
veterán
válasz
saddybaddy #6082 üzenetére
A telot felismeri? Lg drivert felraktad? Probald masik usb porton is, illetve masik kabellel, nekem anno volt, hogy egyikkel ment, mig a masikkal nem.
-
zoleeno1
veterán
válasz
saddybaddy #6080 üzenetére
Ha FR után is ez a gond, akkor ott szerintem más baj lesz, nem a játék kavart be... LG flash tool + kdz, még ezt lehet megpróbálni. Én CSE Flash-el csinálnám, az töröl mindent. Megjegyzem utoljára samunál csináltam odinnal kdz telepítést, ott mókoltam rendesen
V10-zel sosem csináltam.
-
zoleeno1
veterán
válasz
saddybaddy #6077 üzenetére
Így? [link] Elvileg így rögtön felkínálja a factory resetet nem?
-
válasz
saddybaddy #6077 üzenetére
akkor passz
viszont a játék neve érdekelne, nehogy más is belefusson . . .
-
válasz
saddybaddy #6075 üzenetére
ez esetleg? hangerő le + bekapcs
-
válasz
saddybaddy #6073 üzenetére
akku ki-be?
-
saddybaddy
tag
Sziasztok.
Valaki megtudna mondani,hogyan kell gombkombinacioval Hard Resetet csinalni V10-en?Tegnap felraktam egy jatekot es atita kifagy a telo folyamat,meghozza annyira,hogy nem jutok el a beallitasokban a resetig sem...
-
tothak
tag
A keddi nap folyamán engem is utolért a bootloop hiba.
Kissé aggódtam a szerviz miatt, mert nyitva volt a bootloader és a telefon volt házilag bontva, ami elég egyértelműen észrevehető volt, ráadásul a garancia még májusban lejárt.
Ezen problémák ellenére kérdés nélkül cseréltek alaplapot a telefonban, ráadásul kérésemre még az alsó és a felső borítást is cserélték.
Szóval én most újfent elégedett vagyok a Váci úti szervizzel.
Már csak azért is, mert kedden reggel 10kor adtam le a telefont és délután 2kor már kész is volt.
-
gjoco1
addikt
válasz
MaxxDamage #6070 üzenetére
Köszi,de jelenlegi tudomásom szerint Nekem 2 búgom van.Az egyik a "Sajnos a Névjegyzék leállt",ami másnál is jelentkezik néha(de ettől még szól a zongora).A másik az Air Call Acept funkció, ami szintén úgy tudom nem megy senkinek Nougaton,de az piszokul hiányzik.Annyira megszoktam a G3-nál.
-
gjoco1
addikt
válasz
MaxxDamage #6066 üzenetére
Pedig beírtam a pontos típus számot.
Te egy szerencsés srác vagy,hogy nincs búgod.
-
hcs57
addikt
A nougat óta van néhány bugom.. most pl. a quickremote elfelejtett minden eszközt, amit felvettem..
Az LTE még mindig bekavar a térerőbe (telekom), kikapcsolva semmi gondom a térerővel, bár erről már többen írtak.
-
MaxxDamage
félisten
Fontos, hogy a külföldön vásárolt készülékek esetében nem érvényesíthető a plusz második év szavatosság amit az
itthon vásárolt készülékek esetén van lehetősége. Bízom benne, hogy tudtam segíteni. ---->> Miért, van itthon 2.-ik év?(max.a 200k-s áron vásároltra van, amit Euronics meg MM és társaiban lehetett kapni...)
MD
L -
gjoco1
addikt
válasz
rejtettlampa #6063 üzenetére
Igen ez igaz,viszont Én automatikusan erre a típusra gondoltam.
Írtam Nekik még az este és ezt válaszolták:
Köszönjük, hogy levelével ügyfélszolgálatunkat megkereste.
Amennyiben Ön Szlovákiában vásárol készüléket, és ahhoz kap számlát, akkor azt az LG 1 évig díjmentesen javítja.
Fontos, hogy a külföldön vásárolt készülékek esetében nem érvényesíthető a plusz második év szavatosság amit az
itthon vásárolt készülékek esetén van lehetősége. Bízom benne, hogy tudtam segíteni.Kérem segítse szolgáltatásunk fejlesztését azzal, hogy a lenti rövid kérdésre válaszolva értékeli a kapott választ.
Amennyiben úgy érzi a tájékoztatás nem volt teljes körű, kérjük küldje el érdeklődését újra, illetve bármilyen további kérdés esetén készülékeinkről, szolgáltatásainkról forduljon bizalommal telefonos ügyfélszolgálatunkhoz a 06-1--54-54-054-es számon (H-P: 8-18, SZ: 9-17).Tisztelettel:
Kiss Ferenc
LG Electronics Magyar Kft. - Ügyfélszolgálat -
E2E4
aktív tag
Válasz bőven kifejtve: Témaösszefoglaló, 4. pont: VÁSÁRLÁS / GARANCIA
-
tng
tag
Sziasztok! Szeretnék venni egy v10-et. Az probléma, ha szlovák a számla? Ha bootloopos lesz akkor vajon szóbaállnak velem itthon a márkaszervizben és cserélik ingyen az alaplapot? Köszi!
-
gjoco1
addikt
válasz
MaxxDamage #6058 üzenetére
Hmmmm+azt is írja,hogy frissítési hiba helyreállítása.Hát,ha nem lennék belakva megnézném,de így.....
Áhhh tiszta macera+rengeteg idő,mert Launcherezve vagyok stb..... -
gjoco1
addikt
válasz
MaxxDamage #6056 üzenetére
Egészen más,vagyis ide tartozik.
Feldugtam a vasat a Bridgére és azt írja újabb verzió érhető el. -
gjoco1
addikt
válasz
MaxxDamage #6054 üzenetére
No,akkor most mi lehet........?
-
akooos
veterán
Akiknek bugos a nougat, hogyan telepítette? Volt rendesen utáma FR? Vagy csak rá az MM-re és had szóljon?
-
gjoco1
addikt
Ma volt egy érdekes jelenségem.Hívás fogadás közben úgy félidőben,rezzent egyet a telcsi,majd folytattam a beszélgetést.Befejeztem és látom,hogy egy hiba üzenet látszódott a kijelzőn,hogy "A Névjegyzék sajnos leállt".
Szerintetek mi volt ez?
Utána kezdeményeztem egy hívást,de rendben lezajlott.Semmi különös.......
-
Nigér
őstag
Szia, igen, a jól ismert bootloop hiba.
Semmiképp sem akarták bevenni ingyenes javításba, mert egyrészt csak partnero-s adásvételim volt, másrészt épp kicsúsztam az 1 évből.
Azóta szifonoztam egy darabig, most MI MIX amivel tolom, de LG-t egy darabig skippelem mert takony banda, a szériahibás sz@rjaikat illene díjmentesen javítaniuk, attól függetlenül hogy szürkeimportos a telóm.
Mert ettől függetlenül a pénzem az LG zsebébe vándorolt, nem a Samuéba (pédaként csak).
És ugye 56k+fa az több mint 70k, ennyiért beletesznek (de nincs is raktáron amúgy) egy ugyanolyan szar alaplapot.
LG V10 tökéletes állapotban, halott alaplappal eladó! -
hori-zoli
tag
üdv.
Egy ismerősöm telefonja 7.0-s android verzió óta napi szinten fagy. Főleg mobilnetnél, és olyankor melegedik is nagyon.
Van erre valami orvosság, esetleg visszarakni a 6.0-t.
Próbált H S-t csinálni, de nem reagál a gomb kombinációra. -
E2E4
aktív tag
Bootloop hiba, ha jól sejtem.
Az LG Magyarország a G4 esetében elismerte ezt a hibát és a 2 éves szavatossági időn belül díjtalanul javították a készüléket.
Bár a V10 esetén nincs olyan állásfoglalásuk, hogy elismerik ezt a típushibát, mégis lehet olvasni itt a topikban néhány ilyen hibáról. (Statisztikát azért nehéz készíteni, mert a V10 tulajok tábora egyébként is jóval kisebb számú (volt), mint a G4-eseké, így itt a néhány hibajelenség is lehet akár akkora nagyságrendű, mint a G4-eseknél a bootloop hibás telefonok számossága.)Egy próbát esetleg megérhet még az, hogy kéred a hiba, 2 éves szavatosságon belüli díjtalan javítását. (Már ha a szavatossági igény elismerése mellett nem határolódnak el ettől aránytalan többletköltség miatt, mivel az általad írt javítási ár nagyjából a készülék használt piaci értéke.)
Idézem azt a GVTI állásfoglalást, amit a saját esetemben is írtak: "A termékszavatosság szabályai szerint a fogyasztó követelheti a gyártótól (forgalmazótól) az általa történő forgalomba hozataltól számított két éves határidőben, hogy a termék hibáját javítsa ki. A gyártó ebben az esetben a kötelezettsége alól csak akkor mentesülhet, ha a termék forgalomba hozatalának időpontjában a hiba a tudomány és a technika állása szerint nem volt felismerhető vagy a hibát jogszabály, illetve hatósági előírás okozta."
-
Nigér
őstag
Sziasztok!
Megkérdeztem az LG szervizt, alaplap csere, már ha van raktáron, 56k+áfa.
Mármint a nem garis, európai modellre.
Ennyiért azért nem csináltatom meg, megy a fiókba. -
Nigér
őstag
Dupla, bocs
-
psg5
veterán
Teljesen érthető ahogyan kezelted, nincs is azzal baj. Eleve ritka, hogy valaki így utánajár és utánamegy.
Majdnem kihoztad a legtöbbet a szemét sufni gsm tekintetében. (újfent: az ő beszerzési szabályozásuk rendben lenne nem lenne gond, igaz drágább lenne a sufni isTermészetesen a 49/2003-as krom rendelet már 2012-ben hatályát vesztette vagyis az arra való hivatkozás bukó megint a sufni részéről (19/2014-es van helyette, ami picit változott azért).
Pontosítás: 19/2014 mondja: " Ha a fogyasztó kijavítás iránti jótállási igényét közvetlenül a jótállási jegyen feltüntetett javítószolgálatnál kívánja érvényesíteni, a javítószolgálat köteles a vállalkozást haladéktalanul értesíteni a jótállási igény bejelentéséről."
A 151/2003 (kötelező jótállásról) pedig mondja: A fogyasztó a kijavítás iránti igényét a vállalkozás által a jótállási jegyen feltüntetett javítószolgálatnál közvetlenül is érvényesítheti.Vagyis az fontos, hogy a jótállási jegy kitöltve legyen a javítószolgálat elérhetőségével (amit nyilván meg kell nézni, hogy mi, márha volt jótállási jegy, ugyanis annál lehet, hogy a sufni magát határozta meg!).
Nos sufni újabb bukója tuti a kitöltetlen/rosszul töltött jótállási jegy, azonban ha az LG szervíz javította és hivatalosan, akkor ő is kellene hogy értesítse az eladót...
De sose feledjük, hogy szerződésben az eladóval állunk, nem pedig a szervízzel, ez fontos ezért dobja a cuccot magáról az LG (jogosan).
Vannak itt problémák a rendszerben.
A termékszavatosság lesz a jövőbeni járható út csak legyen már rá akár kúria általi állásfoglalás egy ügyben.
Vagyis, hogy azonnal mehet a gyártó-importőrhöz a cucc és ő vállalja a felelősséget, javítja, cseréli mindegy hol vetted. Egyet nem fog tudni pénzt visszaadni. (igaz itt meg a mikrtól áll fent a termékszavatossági időintervallum lesz a kérdés, ezért kell egy végigfutott döntés, de mert pár éves az új jogintézmény erre még várnunk kell, pedig él a jogszabály...) -
E2E4
aktív tag
Az üzlettel kapcsolatban több csavar is volt, ami miatt (eddig) így alakult a történet.
1. Már a tavalyi vásárláskor mondta az eladó szóban, hogy ha az LG valamikor adna csereutalványt, azzal ő nem tud mit kezdeni. (Mondhatnám erre, hogy egyéni probléma. Én készpénzfizetés számlával vásároltam az üzletben, ez alapján a hatályos jogszabályok ilyen kitétet nem ismernek.)
2. Mivel 2017. január 1-től a Fogyasztóvédelmi Felügyelőség a járási hatóságokhoz került, így érzésem szerint némileg hígult ez a hivatal, emellett a garanciális kérdésekben történő, felek közötti megegyezésekbe eddig sem folytak bele a bírságolási gyakorlatuk kényszertő hatásával. Csakhogy itt - most már látom - nem egy megegyezés kellett volna, hanem készülékcsere, illetve mivel a telefon már nem forgalmazott, a szerződéstől való elállás mellett vásárlási ellenérték visszafizetése.
3. Eddigi vehemens fogyasztóvédelmi fellépéseimet félretéve, eleve úgy mentem oda hozzá, hogy milyen megoldást tud erre javasolni. Szóval túlságosan is konstruktívan álltam az egészhez, hogy valamiféle - akár kompromisszumos megoldás - létrejöhessen. (Ez amúgy meg is történt.)
4. Az eladó nem foglalkozott az LG papjaival, azt mondta, majd ő megpróbálja megjavíttatni. (Ezt nem is kellett volna hagynom.)
5. Amikor 12 nap múlva érdeklődtem, akkor jött a "javítás régebbi kijelzőre vagy a felajánlott pénz adása -
válasszak" szöveggel. Nagyon ügyesen hazardírozott, szerintem biztos volt benne, hogy a pénzt fogom választani, mert totális őrültség lett volna hagyni azt, hogy szétbarmoltassa a telefont valami zugszervizben.6. A telefon július 15-ei javításra történő leadásáról kaptam jegyzőkönyvet (Jegyzőkönyv a fogyasztói kifogásról a 49/2003. (VII.30.) GKM rendelet alapján) amire ő azt írta "A fogyasztó által érvényesíteni kívánt igény" rovatba, hogy "Javítás", illetve a "Ha a kifogás rendezésének módja eltér a fogyasztói igénytől, ennek indoklása:" részbe, hogy "Lejárt garancia". Ezeket az LG szakvéleménye után nem is írhatta volna bele, de - mint mondta - a "lejárt garancia" szöveggel önmagát védte.
Azonban augusztus 3-án, amikor átadtam a készülék gyári tartozékait, ő pedig átadta a végül kérésemre picit módosított összeget, - bár előtte e-mailen is kértem - semmilyen jegyzőkönyv, vagy egyéb dokumentum nem került írásra.Így utólag én is látom ezeket a csavarokat, de mentségemre legyen hozva, hogy tényleg szerettem volna sokkal lojálisabban hozzáélni ehhez az egészhez, mint ahogyan a múltban a fogyasztóvédélemi ügyeimet intéztem. Így legalább eddig ezt a részeredményt elértem. Ha azonnal letámadom, akkor szerintem a "mindent vagy semmit" lett volna a következménye - s mivel azt jómagam is tudtam, hogy ez azért egy elég 'sajátos hely', ezért tartózkodtam ettől - eddig. Egy hivatalos disztribútornál (pl. Media Markt) nyilván máshogy léptem volna fel, és természetesen az átfutási idő, és az elsődleges kimenetel is más lett volna - de ez egy 'ingoványosabb' és főleg számomra ismeretlenebb terep volt. Most már itt is tapasztalatot szereztem, s mint fentebb írtam, szándékom szerint az ügy kimenetele még változhat...
-
E2E4
aktív tag
A probléma az, hogy - ahogyan azt a Tékozló Homár szerkesztőjétől megtudtam - a Gazdasági Versenyügyi Tanácsadó Iroda válasza a történet egy korábbi változatára érkezett, amikor még a GSM bolttal az ügyintézés nem történt meg. (Azóta lett pár "csavar" a történetben.)
Mivel Tékozló Homáron már a kibővített történet jelent meg, de a Gazdasági Versenyügyi Tanácsadó Iroda állásfoglalása még csak a rövidebb verzióra történt meg, így éppen ma arra kértem direktben őket, hogy az állásfoglalást frissíteni, majd azt a Tékozló Homáron közzétenni szíveskedjenek.A frissített GVTI válasz megérkezésekor a történetet végkifejlete még változhat... (Ha van rá igény, természetesen azt is megoszthatom.)
("Szerintem bíróság előtt is simán megáll az ügy." - az üzlettel vagy az LG Magyarország Kft.-vel szemben?)
Egyenlőre még nem kaptam az LG-től semmilyen megkeresést, (bár én sem tájékoztattam őket a Tékozló Homáros megjelenésről) nagyon úgy tűnik, hogy részükről ez az ügy rendezettnek tekintendő. Ha a személyes történetemben nem is reagáltak, legalább a típushibával kapcsolatban megnyugtatóbb lehetne egy szakmailag is elfogatható állásfoglalás. (Nyilván egy szakmai fórumon senkit nem a PR szöveg érdekelne.)
-
psg5
veterán
Az egész történetben a "legnagyszerűbb", hogy az eladó viszonylag kultúráltan állt a dologhoz. (hozzátéve, hogy még így is kibújt a jogérvényesítés teljessége alól).
Véleményem szerint ez 100-ból max 1 esetben történik így...nekem ez a legnagyobb bajom a rendszerrel...
Természetesen az alap probléma, hogy egy ilyen premiummal ilyen történhet szomorú, de úgy gondolom, hogy az a kisebbik baj. A nagyobbik, hogy neked sikerült a jogaidat érvényesíteni (majdnem teljesen), de ezzel kb egyedül leszel. Hozzátéve mindehhez, hogy amennyiben sufni gsm az eladó.
Azért gondolom, hogy ez a nagyobb baj, mert ha a jogérvényesítés (gyorsan) működik, akkor teszek nagy ívben rá, hogy a prémiummal baj van rövid időn belül.
Örülni is nehezen tudok a kimenetelnek, hisz egy beismert hibánál nem a teljes vételár járt vissza...nonszensz.
Szerintem bíróság előtt is simán megáll az ügy. Ezt szerintem nagyon kifelejtette a tékozló a neked írt válaszból.
Szemét sufnik beszerzését szabályoznák inkább. -
E2E4
aktív tag
Tisztelt Topikolvasók!
A kijelző „beégéses” történet után több privát megkeresést kaptam, hogy érdemes lenne összefogni ez ügyben, és megkeresni az LG-t Koreában, angol nyelvű levéllel.
Jómagam már dűlőre vittem a magam módján a történetet, de úgy döntöttem, hogy elsősorban másokért, ha nem is Koreában, de Magyarországon, egy nyilvánosabb fogyasztóvédelmi portálon megjelentetem a sztorit, hátha az LG ad valamiféle elfogadható magyarázatot a főkijelzőt érintő típushiba, a mai napig meg nem történt kijavítására, illetve esetleg változat a szervizes „nem javítás” metódusán.
Hosszas várakozás után, végül ma jelent meg a történet a Tékozló Homáron.
-
-Mosquito-
őstag
válasz
zoleeno1 #6014 üzenetére
Tavasszal az M7 Pest megyei szakaszon volt olyan, hogy 5-8Km nem volt térerő. Hívtak megszakadt, azt hittem valami gebasz van, így újra indítottam. Tmobil. Vagy kertes családi ház garázsba lemegyek ott is alig van térerő, miközben 2db adótorony is van a közelben. Más készülékkel is ez a helyzet.
-
gjoco1
addikt
Utolsó szó jogán még egy kis adalék egy kis adalék az előző témához.Utána szerintem le is zárom ezt a témát.
Gondolom többségünk azért használ LG telefont,mert imádjuk.Igaz kinek ez-kinek az vannak kényes pontjai a telefonnal- LG-vel kapcsolatban.De abban egyet értünk hogy szeretjük,hiszen erre a márkára tettük le a voksunkat.
Szeretnék Veletek megosztani egy volt LG felhasználó ismerősöm tapasztalatát,aki szintén különböző problémák miatt márkát,illetve szolgáltatót váltott.Térerő problémám miatt kerestem fel és ezt a levelet kaptam Tőle anno:Itt az a baj,hogy az Lg telefonjaiban,pont az antennák vannak alulméretezve , a telekom pedig bevezette a HD hang szolgáltatást is.
Ez miatt állandóan variálnak a hálózati hardveren,antennákon.Ezt az Lg alulméretezett antennái nem veszik jó néven!
( A hd hang azt jelenti,hogy ha hívást kaptál Lte használat netezés közben,akkor a telefon a hívás ideje alatt visszakapcsolt automatikusan gsm hálózatra. A Telekom kitalálta,hogy lehessen LTE hálózaton is beszélni anélkül,hogy a telefon hálózatot váltson,mert szerintük az LTE sávszélessége miatt a hangminőség sokkal jobb.)
Ez valóban így is lenne elméletileg.
A baj az,hogy ehhez a közeledben levő tornyokban hardvert(szoftvert) kell cserélni.Tehát magának a toronynak is tudnia kell a hd hang továbbítást.
Azzal viszont nem számol a Telekom,hogy nagyon sok ember (LG tulaj) ennek megfizeti az árát.
Roppant módon érzékeny a telefon a hálózat minőségére.
Első lépésben próbáld ki a családban levő másik simet a mostani telefonoddal (így a legolcsóbb).
Jelenleg én egy LeEco Le max 2 (X820) -at használok két darab Voda kártyával.
Akár az LTE , akár 3G , akár gsm jelen a térerőt agyonverni sem tudom. Egy év alatt egyszer láttam 4 "pácikás" térerőt.Off is over.
-
zoleeno1
veterán
válasz
MaxxDamage #6021 üzenetére
Csak az a baj, hogy a családban mindenki 30-as, az ismerősök, haverok között is sokan, 6000-ért havonta mindenkit ingyen hívok... Ez tart csak vissza a vodától...
-
-
gjoco1
addikt
válasz
zoleeno1 #6011 üzenetére
Isten mentsen,hogy vitázzak Veled,mert nyilván Te tudod-látod,hogy mi lett a változás azóta.De csak leírtam az Én tapasztalatom,hogy 2 G3-am is van gyári 5.0-val és sajna az utóbbi időben olyan 3 hónapja csinálja minegyik LG-m.
Voltam bent a Telekomnál SIM-et cserélni ebbe és felvetettem ezt a gondom a srácnak,hogy az utóbbi időben térerő problémám van.Az volt a válasza,hogy már többen panaszkodtak és hívjam fel a Lefedettségi csoportot(1414)és ott mondjam el a gondom.Persze nem hívtam,minek.A két szép szememért nem fognak bikább jelet nyomatni.
Szóval Nekem mind három LG ezt csinálja sajnos.Viszont azt nem tudom,hogy MM-en mit tudott volna a V10,mert ahogy megvettem rögtön Bridge fissítést csináltam.
Annyit tudok,hogy van itt a Fórumon egy-két társunk,akivel azóta tárgyaltunk ez ügyben és igen a Nougattal Náluk is ez van.Elnézést a hosszú HSZ-ért.
-
zoleeno1
veterán
En meg tudom, hogy az, legalabbis nalam, mert 1.5 evig semmi gond nem volt vele, amint feltettem a nougatot, mar aznap produkalta. Csak akkor meg azt hittem a trekomnal van valami halozat karbantartas. De nem, azota is csinalja. Most mar azt is tudom, hogy csak akkor, ha be van kapcsolva az lte. Ha nem talal lte jelet, nem tud vissza allni masikra. Amikor kikapcsolom az lte-t megszunik ez a problema. 3g-rol siman oda-vissza all gsm-re. Ja es lte-vel sem mindig produkalja, de elegszer ahhoz, hogy idegesito legyen...
-
E2E4
aktív tag
válasz
.:Ádám:. #6009 üzenetére
Ahogy a kommentben mellékelt képen látható, számomra is így adták vissza. (Tehát a kijelzőről levették, majd újra felhelyezték a gyári kijelzővédő fóliát. [Mivel karc mentes állapotban volt a bevitt telefon kijelzője, így elméletileg akár az is megtörténhetett, hogy csupán rátettek egy gyári fóliát az előlapra - de ezt nem feltételezem az LG-től.] )
A különbség az esetedhez képest "csupán" annyi, hogy számomra ugyanúgy kijelző hibásan adták vissza a készüléket. -
hcs57
addikt
válasz
MaxxDamage #6006 üzenetére
Maradok, de most lte nélkül...
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Budapest és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Xbox Series X|S
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Fogyjunk le!
- E-roller topik
- Samsung Galaxy S24+ - a személyi asszisztens
- Telekom mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- One mobilszolgáltatások
- Suzuki topik
- További aktív témák...
- Redmi Note 10 Pro Glacier Blue 6GB RAM 128GB ROM
- Új/Bontatlan/Garis Google Pixel 9 Peony
- Szép állapot!! Hátlapon kisebb kopások!!! Samsung Galaxy S20 FE SM-G780G/DS - világoskék
- Nagyon szép állapot!!! Samsung Galaxy A13 SM-A137F/DSN - fehér
- Megkímélt állapot!! Xiaomi Redmi Note 9 128 GB M2003J15SG - zöld
- Vállalom Xianomi Okos kamerák, szoftveres javíttását
- Telefon felvásárlás!! Samsung Galaxy S23/Samsung Galaxy S23+/Samsung Galaxy S23 Ultra
- LG 27GS60QC-B - 27" Ívelt - 2560x1440 - 180Hz 1ms - AMD FreeSync - Bontatlan - 2 Év Gyári Garancia
- Azonnali készpénzes félkonfig / félgép felvásárlás személyesen / csomagküldéssel korrekt áron
- Azonnali készpénzes AMD Ryzen 1xxx 2xxx 3xxx 5xxx processzor felvásárlás személyesen / csomagküldés
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest