Ha mondom.
Egyébként viccet félretéve persze. A hirdető dönti el, hogy hol (milyen koordinátán) és mi jelenik meg. Szöveg, ikon, cím stb. (Ha akarod még te is hirdethetsz.)
Értelmes cégek (Pl.: MOL) ezt úgy csinálják, hogy előtte szólnak nekünk és pár hét alatt rendbe szedjük a kúthálózatokat meg az ő listájukat is és nem mennek ki ilyen szar helyekre a reklámok.
Más cégek meg okosak, belökik hogy "ittvannakahelyek" és ha nem ott vannak akkor mennek a hirdetések össze-vissza, ahová megadták koordináta szerint.
Persze át lehet pakoltatni, de hogy őszinte legyek én már belefáradtam, mert amikor lejár a kampány, akkor újra beküldik, ismét rosszul. Rakosgassa át havonta az öregördög.
Ja és mint látod ilyenkor is a Waze a hülye, ha valaki nem ismeri ezeket a dolgokat.
Ja és hogy valami hasznosat is mondjak, ilyen esetben érdemes a kútkeresőjét használni a Waze-nek, ott az árak is látszanak kis buborékban és azok oda mutatnak ahol a Waze-beli hely van.
[ Szerkesztve ]
"Facts are stubborn things; and whatever may be our wishes, our inclinations, or the dictates of our passions, they cannot alter the state of facts and evidence."