Hirdetés

2024. április 27., szombat

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#810) Stauffenberg


Stauffenberg
nagyúr

Sziasztok! :)

Nem tudom mennyire aktív a topik, de gép vásárlás kapcsán szeretnék érdeklődni. Támpontot keresek, hogy merre érdemes elindulnom. Felvázolom, hogy mit keresek és miért:

Fotózással, videózással foglalkozom és szeretném ha szolgáltatásként el tudnám indítani a légi videózást. Tudom, hogy mire oda jutok az nagyon sok gyakorlatot és tapasztalatot igényel, ennek első totyogós lépéseit tenném meg most. Gyakorló gépet keresek, kezdő vagyok, sosem reptettem még RC gépet (ellenben repülés buzériám olyan szintű, hogy a valódi szakszolgálati engedély megszerzése az egyik nagy életcélom, de addig is marad a szimulátorozás és most új irányként az RC).

Olyan helikoptert (mindenképpen több forgószárnyasat) keresek, mely alkalmas arra, hogy tanuljak rajta, egyelőre csak egy kis strapabíró GoPro kamerával az alján, hogy ha esetleg fának vagy a talajnak csapom, akkor ne legyen baja és ne a milliós kamera legyen kitéve ennek. Nagyon sok külföldi és hazai videósnál látom használatban a DJI Phantom-ot, de nem tudom, hogy ez csak a felkapott médiafigyelem miatt népszerű, vagy mert tényleg egy jó kezdő gép.

Egyelőre nem szánok rá sokat, már a DJI Phantom megrendelése is húzós lenne (főleg akkor ha mondjuk rövid időn belül összetöröm), így mondhatjuk, hogy ami eBay-en idejön nekem 500-600 dollárból az legyen inkább a második gépem. Olcsót keresek, de nem annyira olcsót, hogy ne legyen hozzá alkatrész utánpótlás. Nem akarok csak a hazai boltok hatósugarában gondolkozni, sűrűn rendelek ebay-ről dolgokat, szóval nekem mondhattok olyat is ami itthon nem elérhető.

Esetleg mi a vélemény a kicsi, beltéri helikopterekkel? Ezeket sokszor néhány ezer forintért lehet rendelni. Hozatok belőlük 3-4 darabot és tavaszig elhasználom őket a nappaliban. Vagy inkább ne erre gyúrjak? Tényleg teljesen ismeretlen ez nekem, nem tudom milyen típusokat érdemes nézni.