Hirdetés
Új hozzászólás Aktív témák
-
KaraDani
addikt
válasz proof88 #17585 üzenetére
Letakarhatták volna mindjárt mindkét szemét, és felvehették volna 3db-ben Ha profi úgy is megcsinálja
[ Szerkesztve ]
-
Frenky89
addikt
-
HorCsa
csendes tag
-
AMD_ok
őstag
válasz proof88 #17496 üzenetére
Ezt olvasd el, ha még nem láttad, sztem jó lesz ez alapján
(motorhangokról a közepe táján)[ Szerkesztve ]
-
AMD_ok
őstag
válasz proof88 #17462 üzenetére
ja értem, köszi. láttam egyébként, csak elfeledkeztem róla, hogy gond volt a pedállal. Nos, mivel még most ismerkedem a szimulátorral, így elég nekem ez a nem túl gyors autó, szokjam az egészet, érted.
Egyébként, új köridő ugyanott természetesen: 1:53:716 (úgy látszik,nem feszegetem eléggé a határokat, keresnem kell még az igazi fékpontokat, ilyesmi, bár ezzel már az az érzésem, hogy nem sok van már benne (1-2 tized lehet még, ezzel a beállítással)Egyébként az NAGT az mi is pontosan?
(kormányhoz még annyit: lehet azért érzem jobbnak,mivel ez új,az meg már 2 éves volt, de határozottabban jobban tudok vele menni, pl F1 2010-ben is javítottam time trialos köridőmön, pedig már vagy 1 hónapja nem toltam)
-
AMD_ok
őstag
válasz proof88 #17458 üzenetére
Kár, mert látom elég profi vagy ebben, én is tudok 1-2 dolgot az alapokról, de messze nem annyit, mint kellene. Ezért olvasgatom az írásodat, és jó lett volna egy összehasonlítási alap.
Kormány: aláírásomban (egyébként G25 volt 2 évig, most váltottam a G27-re, 3 napja van meg)
Van különbség a kettő közt, bármennyire is hasonlítanak egymásra, érződik, hogy tényleg finomítottak rajta, nekem pontosabbnak tűnik a G27 -
AMD_ok
őstag
válasz proof88 #17454 üzenetére
Nem használok semmilyen segítséget, kivéve ABS alacsony. Race07-el játszok egy ideje, de csak a magam szórakoztatására. Egyelőre csak tesztelgetek, ezért a gumikopás és a benzin szimuláció van kikapcsolva most még.
(utólagos engedelmeddel letöltöttem a segédletet,amit írtál, azt olvasgatom )
[ Szerkesztve ]
-
cila1
aktív tag
válasz proof88 #17414 üzenetére
ez a vonat már elment.
Te már csak ilyet vezethetsz -
jozsi252
veterán
válasz proof88 #17301 üzenetére
Viszont minél gyorsabban mész annál nagyobb a leszorítóerő így ugyanúgy vagy ha nem jobban stabilabb a gép nem? tehát lehet hogy a gumi nem tapadna annyira mint írtad nagy sebességnél, viszont, a leszorítóerő miatt mégis jobb a tapadása nem?
(#17297) Frenky89
Én arra értettem hogy mit csinál ha ellenkezőleg állítom az ffb-t tehát - állásba. alulkormányzott lesz az autó? vagy mitkéne érzékelnem a kormányon belül?
És te amúgy hogy használod a kormányt? szereted ha nehezebben lehet elforgtani, vagy pedig szereted ha könnyen lehet mozgatni?
[ Szerkesztve ]
iPhone 16 Pro Max
-
JColee
őstag
válasz proof88 #17295 üzenetére
A kerekek tapadása ugyanakkora marad. Nem tudom, te mire gondolsz. Ti arra gondolhattok, hogy álló helyzetben ugye nehéz tekerni. Ez amitt van, mert súrlódik a talajon a kerék, ahogy elforgatod. Ha menet közben tekered, akkor kevesebbet súrlódik. De szerintem ezen leragadni.
[ Szerkesztve ]
-
Frenky89
addikt
válasz proof88 #17295 üzenetére
Sztem is könnyebb kormányozni nagyobb sebességnél.
jozsi252: Pont az ellenkezőjét mint kéne. Egyébként vannak olyan szimulátorok, vagy plugin-ek amik ellenkező előjelű FFB-t kívánnak, de ez gyorsan kideríthető: ha egyenesen mennél, 100% az FFB erőssége, de az FFB kitépi a kezedből a kormányt és elfordul a kocsi, akkor valószínűleg pont -100%-ra kell állítani és fordítva.
[ Szerkesztve ]
-
Frenky89
addikt
válasz proof88 #17204 üzenetére
Ráadásul a MOMO-hoz képest elég erősen kell nyomni a gombokat, hogy váltás legyen a végeredmény. Persze van rá mindenféle felragasztható váltófülmod.
-
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest