- Szevam: Mennyire tipik Z-gen viselkedés? Tipizálható-e egyáltalán?
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- ldave: New Game Blitz - 2025
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Yutani: YRHA - Yutani Retró HAngkártyái: IBM mWave
Új hozzászólás Aktív témák
-
proof88
addikt
válasz
Frenky89 #14990 üzenetére
cserélj vga drivert vagy nem tom mert emlékszem hogy nekem is sokszor kilépett az rfactor annak idején, amikor pár óráig ment akkor bármikor bekövetkezhetett a baj, de pl az új szezon óta nincs ilyen bajom, és sztem azért mert a nyáron vga drivert cseréltem ... pontosabban, most a 9.12-es driverem van, ami mondjuk még 1. szezonbeli, de lehet hogy csak nyáron raktam fel
szerk.: pedig sokat alt+tabolok rfactorozás közben ... régen ez is probléma volt nálam is. Aztán rESET írta hogy a lite verzió neki ezt csinálta de a full nem, stb stb. De én továbbra is a lite-ra építkezek. Mondjuk driverben mindig is jobb volt a rESET által dicsőített zöld cheat banda.
-
proof88
addikt
válasz
Frenky89 #14709 üzenetére
dehogynem, csak itt 2-en rám támadtak, hogy fos a radeonom
de ha akarod, beszélhetünk erről isübergáz, hogy nem lehet bekapcsolni az élsimítást
Egyébként nem vagyok annyira finnyás, nem is azért hoztam fel a dolgokat. Én csak arról beszéltem, hogy tök jó hogy a Mafia 2-ben deformálódik a gumi, ebből lett az, hogy szar a videókártyám és a gétéjanégyben nem is csúnyák az árnyékok, csak zöld kártyát kell használni
-
proof88
addikt
-
proof88
addikt
válasz
Frenky89 #14378 üzenetére
erről már olvastam meg videót is láttam, még azon is gondolkodtam hogy szükségük van rám de valamiért aztán elvetettem az ötletet, de már nem tudom miért.
Bár tény, hogy én nagyon jó tesztpilóta lennék, mert tudnám beállítani a kocsit, viszont utána gyakran összetörném, tehát mégsem lennék olyan jó tesztpilóta.
-
válasz
Frenky89 #14240 üzenetére
én sajna nem látom mennyi a pingem.
de ma sztem elfogadható volt.
sajna nem mentem haza,meg is szenvedtem a családom nélkül.
főleg dolgozni vagyok itt,és most több volt a meló,tulóra bónuszpénz...
igy itt maradtam.Proof : majd elkérem vmelyik versenytárstól a kormányt arra a versenyre,
ha ugy jönne ki a lépés. -
proof88
addikt
válasz
Frenky89 #14122 üzenetére
nekem be vannak kapcsolgatva az ilyen energiatakarékossági funkciók, rFactorban még nem volt gondom vele ... alaplapodon lévő gépről beszélünk? Mondjuk az is igaz, hogy 1-2 helyen jelenthetnek ezek teljesítményben problémát, ritka esetben. Biztos nem a netkapcsolatod miatt van? Elég ronda idő van.
-
proof88
addikt
válasz
Frenky89 #14122 üzenetére
szinkronizálás alatt mit értesz? amit kiír az rfactor játék közben?
A szerveren sok pálya van, akkor nagyobb lenne a PHF1-es trackpack. Abban minden pályából csak 1-féle van, 1-2 kivétel ahol esős verzió is van.
Egyébként meg mindenki talál az rFactor mappájában egy PH-rF-F1-team-FS09-Update.txt-t, amiben benne van a pályák listája és hogy mikor mi változott.
Elég szomorew, hogy ezt még nem nézted meg!
-
proof88
addikt
válasz
Frenky89 #14120 üzenetére
Hát a szerveren minden olyan pálya fenn van, ami valaha is rajta volt kb.
Azért, mert hátha kellhet.Amire most nem tudtál menni, az pl az RFT09-es török pálya. Az az RFT09-es trackpackban van. Lustaságból nem töröltem még le.
Van fent pl A1Ring is, azt ervin linkelte be anno itt a topikban.
Az aktuális listát a Szerver adatok menüpont alatt találod.
De miért akartál azon a török pályán menni, vagy hogy váltottál rá? Mert az messze van a listában.
-
proof88
addikt
válasz
Frenky89 #14064 üzenetére
És ha kézzel átírod az értékeket?
Nekem egyébként jók:
SystemRAM=2048
VideoRAM=9921 process 2048 megát fog kezelni mindenképp, XP SP3 32 bit alatt. Kivétel persze ha beállítod hogy 3 gigát tudjon de részletkérdés. Csak azért írom mert 4 gigám van, nem 2, csak a progi lát ennyit és nem többet, azért írt annyit.
A VRAM a kártyámon 512 mega, a 992-höz ami kell még az pedig elvileg az "AGP-memória". -
proof88
addikt
válasz
Frenky89 #13923 üzenetére
Mondjuk ha nem titkárnő képzős feladat lenne, akkor már készen lenne, de ilyet persze hogy utolsó pillanatra hagyok. Tárgy: Operációs rendszerek. A félévben 2 beadandó van. Az első az volt, hogy valamilyen programot kellett írni C-ben, nekem konkrétan adott C forráskódon kellett elvégezni a behúzásokat a blokkok ({ }) alapján. Persze hogy ezt miért nem a Programozási nyelvek - C++ tárgy keretein belül kellett csinálni, az passz. Miközben oprendszereken folyamatok létrehozása, klónozása, szemaforok, mutex, pipe-ok, folyamatok ütemezése, stb ilyen dolgokat tanulunk, ilyen volt az első beadandó, egyszerű fájl feldolgozás. Oké mondhatnánk hogy az valami bemelegítő feladat volt, de a mostani feladatom nem más, mint kiválasztani a felsorolt ~20 témakörből egyet, és csinálni róla egy legalább 5 oldalas doksit, és hozzá legalább 5 slide-os ppt-t, mintha előadásra készülnék. lol. Ennek nem tudom mi értelme van. Ez már a sokadik eset ezen a szakon amikor azt mondom, hogy én nem titkárnőnek tanulok, office-oljon az. Azt is mondtam hogy én inkább megbukok, de én ilyen retardált feladatot már nem csinálok többet ezen a szakon. A drága időmet kell ELBASZNOM ILYEN SZARRA, HOGY JEGYET KAPHASSAK!!!
A kedvencem az volt, amikor olyan tanárhoz kerültem egy másik tárgyból aki nem volt hajlandó elfogadni pdf-ben sem a beadandóhoz készült dokumentációt, neki mindenképp nyomtatásban kellett... megcsináltam a tárgyat és azóta kerülöm azt a tanárt. Egyébként jól tanít és jófejnek látszik, nem gondoltam volna hogy ilyen mellékesen.
-
proof88
addikt
válasz
Frenky89 #13920 üzenetére
hát írhattátok volna mindannyian korábban is, akkor még több idő lett volna szervezkedni ... mert most ki tudja hogy ki olvassa időben ezeket a sorokat
és továbbra sem tudom, hogy kinek nem lenne jó a csúsztatás. Nekem mindegy, én azt tudom hogy éjfélig beadandóm van és még nem kezdtem hozzá.
És most indulok haza
Most akkor zavarna valakit pár perc csúszás?
-
proof88
addikt
válasz
Frenky89 #13889 üzenetére
őszintén szólva dec. 26. amúgy is kiesett szerintem, mert a fele társaság nem fog ráérni, ez a tippem, van akiről tudom is hogy biztosan nem ér rá
mondjuk lehet hogy én sem fogok ráérni, de mindegy.
Jan. 2. meg ki is ment a fejemből, hogy nem tuti közvetítés szempontjából, de olyan jó hogy HorCsa mindig olvassa a topikot és egyből tud reagálni.
Gondolom jan. 9. lesz belőle, mert az a legtutibb mindenkinek. Az ~ 1 hónapos kihagyás.
Amúgy ígértem múlt héten, hogy leírom mit lehet csinálni a gumikkal, de ezer dolgom van és vigasztalok mindenkit, hogy ezen a pályán nem használom a múltkori fejlesztésemet, mert csak lassabb vagyok vele.
Mindenesetre most leírom a lényeget: megtankolva, hosszabb etapokon tesztelgettem, hogy a különböző felfüggesztés beállítások milyen változást okoznak gumi kopásban. Az ausztrál futamon nem vettem észre, hogy a gumi kopás hogyan okozhat hátrányt versenytempóban, mert 2-3 kör után megtörtem a kocsit. Malajziában már látszott a versenytempómon hogy valami nem kerek, de nem foglalkoztam vele mert tavaly is JColee és Farkas voltak előttem azon a pályán jó sok mp-re. Kínában egyértelművé vált, hogy a lágy gumi kb a 10. kör után olyan szinten elromlik hogy a versenytempómon lazán 1 mp-et lassít, annak ellenére hogy a benzin ugye folyamatosan fogy, majd Bahreinben is ez volt. Elemeztem az adatokat és ugye az a gond, hogy az első gumik jobban kopnak mint a hátsók, ezért az idő előrehaladtával egyre inkább alulkormányzottabb lesz az autó. A nagy változás általában azért a 10. körök környékén volt, mert akkor érte el nálam kb a 25%-os kopást a lágy gumi elöl és ott a tapadás többet esik, mint amennyit fokozatosan esett amíg el nem érte a 25%-ot. Mivel a hátsó gumi nem kopik annyira, ezért az folyamatosan jobban tapad, mint az első gumi, ezért válik egyre alulkormányzottabbá az autó.
Ezért a BMW kifejlesztette a spanyol futamra a HyperGrip technológiát, aminek az a lényege, hogy kevésbé kopjanak az első gumik, így jobb lesz a versenytempó hosszabb etapokon. Az továbbra is rejtély számomra, hogy más pilótáknak miért nem kellett ezzel foglalkozni. Pl. Farkast is simán követtem Bahreinben, de kb a 10. kör után csak lemaradoztam tőle egyre inkább, neki nem volt ilyen problémája. Máig nem volt időm kipróbálni más autókat, de nyilván a minimális különbségek a tengelytávban minimális különbségeket okoznak gumi kopásban is, ezért is érezheti más pilóta máshogy a gumikat, meg valószínűleg kicsit máshogy is melegednek. Farkas túlmelegedésről beszélt a Bahrein-i futamon a közepes keverékkel, míg én rángattam már a kocsit, csak hogy ne legyen túl hűvös.
Mindenesetre az F1 nem a nyafogásról szól, megpróbáltam megoldást keresni a problémára és úgy érzem, hogy találtam is. Mivel minden beállításnak hatása van sok mindenre, ezért sokféle lehetőséget teszteltem. Elméletileg minél keményebbre állítunk akármit is a felfüggesztésnél, az annál nagyobb kopást és melegedést okoz a gumiknál. A kérdés csak az, hogy gyakorlatilag minek mekkora hatása van. Ez modtól és gumi keveréktől is függ. Ezért az alábbiakat teszteltem külön-külön:
- stabilizátorok - rugók,
- kerékdőlés,
- nyomás,
- utánfutás,
- kerékösszetartás.Lágy gumival természetesen. És nem csak az segíthet, ha az első gumik kopását csökkentjük, hanem ha a hátsóékét növeljük. Mert nem az a gond önmagában, hogy kopik a gumi, hanem hogy elöl jobban kopik mint hátul, és közelebb kéne hozni egymáshoz őket.
Az eredmény az lett, hogy a stabilizátorok, rugók keménységének és az utánfutásnak nagyon minimális hatása van a kopásra, kb nulla, nem látta mkülönbséget a telemetriában, de a kerékdőlésnek, kerékösszetartásnak, nyomásnak már több hatása van. Éppen ezért, a HyperGrip implementálásához a következőkre van szükség:
- meg kell nyitni az aktuális setupot,
- elöl minimalizálni kell a dőlést a kisebb kopás érdekében (-3 fok),
- hátul maximalizálni kell a dőlést a nagyobb kopás érdekében (-2 fok),
- elöl érdemes növelni a guminyomást, bár ez egyébként is ajánlott lehet,
- elöl nem csökkentem a kerékösszetartást, de hátul növelem. Az mindegy, hogy hátul pozitív vagy negatív irányban növelem a kopás szempontjából, a lényeg hogy távolodjon 0 foktól az érték. Pozitív irányba növelve stabilabb lesz a háta, negatív irányban pedig túlkormányzottabb lesz a kocsi. Te választasz.Ennyit a HyperGripről. Meg még annyit, hogy így nem szenvedtem annyit a spanyol pályán, tisztességes tempóm volt. Hogy konkrét értékeket mondjak, ott a közepes gumival teszteltem hosszabb etapot és pl. ugyanaz a setup HyperGrip nélkül és vele így alakult:
-------------|-----------------------------------------------------|----------------------------------------------------------
| BE:80% ; JE:85% ; BH:92% ; JH:93% | BE:72% ; JE:79% ; BH:88% ; JH:90%
|100°C 129kPa; 90°C 122kPa; 98°C 124kPa; 92°C 121kPa |101°C 129kPa; 90°C 122kPa; 98°C 124kPa; 93°C 121kPa
-------------|-----------------------------------------------------|----------------------------------------------------------
-------------|-----------------------------------------------------|----------------------------------------------------------
| BE:82% ; JE:86% ; BH:92% ; JH:93% | BE:74% ; JE:80% ; BH:88% ; JH:90%
| 98°C 130kPa; 98°C 123kPa; 99°C 127kPa; 93°C 121kPa | 99°C 130kPa; 90°C 123kPa; 98°C 126kPa; 92°C 121kPa
-------------|-----------------------------------------------------|----------------------------------------------------------Bal oldalon a gumik állapota a 9. körben, jobb oldalon a 13. körben. A nyomásokat nem érdemes hasonlítgatni, mert itt már aszimmetrikus nyomás is volt, csak a kopásokat kell összevetni. De maga a HG okozta a kopás javulást, nem a többi módosítás, csak nem vittem fel mindent txt-be telemetriákból.
Tehát látszik, hogy a HG-vel ugyan nem sikerült a hátsó gumik kopását növelni, de az első gumik a 9. körben 2%-kal jobb állapotban voltak, mint HG nélkül. A 13. körben maradt a különbség. Ez elsőre úgy tűnhet hogy nem nagy változás, de valójában az, mert így a 25%-os kopást is később éri el az első gumi, valamint lehet hogy valamiért jobban tapadt az egész kocsi, mert úgy általánosságban jól éreztem magam vele. Kár, hogy a telemetria nem mutatja konkrétan a "contact patch"-et kanyarról kanyarra, lehet hogy az is nagyobb lett.Na szal ez most Monacoban valahogy nem okés. De majd törökben biztos jó lesz.
szerk.: tehát nem aero újításokat hozott a BMW spanyolba, ahogy HorCsa mondta, hanem mechanikai tapadást javítottunk.
A HyperGrip 2 pedig aeroban hozna javulást. Volt egy fellángolásom amikor úgy tűnt hogy működik, de azóta úgy tűnik hogy mégsem, úgyhogy most nem tom mi van.
A HyperGrip 3 meg a kettő kombinálása lenne, csak mondom most Monacoban az alap HG lelassít, alulkormányzott vagyok tőle. Mondjuk lesz**om.
-
proof88
addikt
válasz
Frenky89 #13832 üzenetére
neved.plr-ben, a [ Graphic Options ] szekcióban:
Rearview="1" // 0=Off, 1=Center and Side, 2=Center only, 3=Side only (virtual mirrors only, in-car mirrors are on/off)
Allow Rearview In Swingman="1"
Virtual Rearview In Cockpit="1"Moving Rearview="0" // Whether mirrors respond to head movement in cockpit (0=none, 1=position-only, 2=FOV-only, 3=both) - add 4 if you want to IGNORE head-tracking movement
Self In TV Rearview="0" // add values for any that should be visible (0=none): 1=rear wing & wheels, 2=body & susp, 4=cockpit, 8=steering wheel (15=all)
Self In Cockpit Rearview="0" // add values for any that should be visible (0=none): 1=rear wing & wheels, 2=body & susp, 4=cockpit, 8=steering wheel (15=all) -
-
proof88
addikt
válasz
Frenky89 #13294 üzenetére
Azzal, hogy az első szárnyak lejjebb kerültek és szélesedtek, nagy mértékben nőtt a leszorítóerejük, ez az egyetlen dolog, ami biztos a valóságban is.
FSone-ék növelték a leszorítóerőt elöl, és hátul pedig gondolom csak kb ehhez igazították a hátsó szárnyat. De az látszik, hogy az első szárny leszorítóereje többet nőtt, mint a hátsó szárnyé.
Az igazsághoz az is hozzátartozik, hogy nyáron talán eltúloztam azt a dolgot, hogy "az első szárnyak mennyivel több leszorítóerőt termelnek, mint a hátsók".Rosszul fogalmaztam. 2008-ban kevesebbet termeltek a hátsó szárnynál. 2009-ben alig termelnek többet valójában. De ha 2009-ben ugyanannyira van mind2 beállítva akkor kb ugyanannyit termelnek és ekkor azt érzi az ember hogy mennyivel többet termel az első szárny, mert az autó nagyon túlkormányzott lesz, 2008-ban pedig inkább alulkormányzott volt ilyenkor. De valójában nem azért lesz túlkormányzott az autó, mert hűdesokat termel az első szárny, hanem mert ugyanannyi lesz elöl a leszorítóerő, mint hátul. És mi ahhoz vagyunk szokva, hogy hátul legyen több.
A korcsolya pályát főleg azért érzed, mert ritka szarok a gumik. Eleve a Fs08-as gumiknak kicsit nagyobb a tapadásuk alapjáraton, és ezt tetézi, hogy sokkal finomabban és lassabban csökken a tapadásuk a kopás előrehaladtával, mint Fs09-ben. Ezt kaptuk FSone-éktől slick gumi néven.
-
proof88
addikt
válasz
Frenky89 #13291 üzenetére
Ja értem.
Teljesen jó a diagramod, legalábbis a 2009-es része biztos, azok az értékek pont úgy alakulnak ahogy látszik.
A 2009-es szárnyak nagyobb leszorítóerőt generálnak, legalábbis FSone-ban így alakulnak a dolgok. A kisebb érték a nagyobb leszorítóerőt jelenti. Ha pozitív érték lenne, az felhajtóerőt jelentene. Ezt írtam is kb a segédletbe a számolós résznél. Nagyon enyhén íves vonalakat látunk, ez azért van, mert minél meredekebbre állítod a szárnyat, annál jobban csökken a hatékonysága. Tehát ahogy a grafikonon is jól látszik, 40-re állított szárny nem generál 2x több leszorítóerőt mint feleannyira (20) állított szárny. A 2009-es hátsó szárnynál ez a hatékonyság jobban csökken, ezért is van ott 40-nél nagyobb állítási lehetőség, egészen 70-ig. Meg azért is, mert általában úgy állítjuk az autót, hogy hátul legyen kicsit nagyobb a leszorítás, különben nagyon túlkormányzottnak éreznénk az autót. Legalábbis én pl Bahreinben 25-31-et használtam, ami elöl -0.65-öt, hátul -0.7-et jelent leszorításban. De ezt úgy, hogy hátulra volt tolva a súly (43.4:56.6). Persze előretolt súlynál módosítanom kell, hogy érzésre ne változzon nagyon a kocsi. Pl. 47:53-as súlynál 26-29-et használtam, ami leszorításban elöl -0.66, hátul -0.68. Tehát nekem súly előretolásnál növelnem kell mindig elöl a leszorítóerőt. Tehát ahol a több tömeg, oda kell a több leszorítás, legalábbis nálam. 50:50-es súlyeloszlásnál gondolom ilyen 27-27-es szárnyak jók lennének. Csak olyan súlyeloszlás gondolom meg azért nincs, mert fékezésnél sokkal könnyebben blokkolnának a hátsó kerekek. Meg talán nincs elég hely ballasztoknak az orr-részben, hogy kiegyensúlyozzák a motort és társait.Részlet a PR00F's Setup Creator Wizard-ból
:
-
proof88
addikt
válasz
Frenky89 #13286 üzenetére
Frenky ez a kép mit mutat? Barcelonában 2x40 kör? Y-tengely az mi?
JColee: az alap Monster a zöld, nekem az nem ízlik, ezen kívül van még kék meg sárga, azok már jobban, de maradok a hagyományos tutti frutti ízű eitaloknál ...
Szabesz: látom sokallod a szövegterjedelmemet, jóvan mostantól nem írok neked semmit.
-
proof88
addikt
válasz
Frenky89 #13123 üzenetére
én már megtettem múltkor félig-meddig
Más: vannak problémák a szerverrel, ma nem tudjuk leállítani és újraindítani, ami azt jelenti, hogy a rajtrács feltehetőleg bugos lesz sajnos ... nem tudunk vele mit tenni. Kicsi az esélye hogy jól fog felrakni minket.
A másik pedig, hogy remélhetőleg nem lesz SC, de ha lesz, előfordulhat, hogy belemegy a falba és ott ragad. Ekkor pedig nem tudom mi lesz.
Szóval minél jobban figyeljünk oda egymásra, mert most még az SC-t sem tudom kikapcsolni. -
proof88
addikt
válasz
Frenky89 #12857 üzenetére
24. köröd közepe...
Na igen, ideális íven állt meg. Ilyen volt már hasonló tavaly woody részéről. SOHA ne kanyarkombináció kellős közepén álljatok meg elengedi a lekörözőt, mert abból csak baj lesz! Ott volt most is az aszfaltozott bukótér Ákoska, oda mehettél volna, tisztán el is ment volna Frenky, ez elég váratlan padlófék volt kb...
Videó az esetről.Befutótok Hartge-vel: gondolom az utolsó kanyarra gondolsz, nos én úgy látom, hogy határeset, nem tiszta hogy megelőzted volna, ha rendesen kanyarodik ...
Videó az esetről.Egyébként Kleroo vitte el az 50-es táblát a célegyenesre fordító kanyarnál.
Amúgy már múltkor malajban is láttam olyan esetet, amikor nem tört le a szárny egy olyan incidensnél amikor le kellett volna törnie, és most ace bukása kapcsán is az jutott eszembe, hogy elég alacsony ez az 50%-os sérülés.
Úgyhogy szavazást indítottam a sérülés növelése kapcsán.
A kormányos-billentyűzetes szavazást lezártnak tekintem, mert mindenki szavazott, aki aktív, úgyhogy egyelőre beírom a szabályzatba, hogy lehet indulni billentyűzettel, ha bizonyítja gyakfutamon az illető a tudását. Szigorúan fogjuk nézni mindig! Ettől függetlenül Zoza, ha lesz rá mód, szerezz majd be egy kormányt, jó dolog az!
-
proof88
addikt
válasz
Frenky89 #12515 üzenetére
mindenesetre csak futólag néztem meg, az tuti hogy fogok ezzel a játékkal foglalkozni nem keveset, a pályákra is nagyon kíváncsi vagyok hogy sikerültek, de őszintén szólva, most számomra fontosabb a jövő hét vasárnap esti szereplésem Kínában
a vezetőség is rámszólt már, hogy most már jobb eredményt is kéne mutatni ...
egyébként az nem tetszik nekem, hogy egy kicsit sokáig tölt a játék, pl gridhez vagy dirt2-höz képest ... persze itt nyilván több dolgot kell betölteni, mint egy gridben, de mégis-mégis kicsit már fárasztó, amíg tölt ... de nekem tetszik ez a játék, leszarom ha vannak benne rossz pontok, jó ez ... kíváncsi vagyok, vajon patch formájában lesz-e benne SC?
egyébként ritkán játszogatok a Volvo-s játékkal ami ugye simbines cucc és az a véleményem, hogy a simbines játékokban profibb az ai, mint az rfactorban, ezt ugye jól láttam?
-
proof88
addikt
válasz
Frenky89 #12450 üzenetére
na én ezekhez a buzi adsl dolgokhoz nem értek, mert chello-m van
szóval én max router témában tudok segíteni ... de most kopog a szemem és rohadt éhes vagyok, addig nem tudok gondolkodni... de addig írd le mert nem világos ez a része, szóval csak akkor nem éred el a külvilágot, amikor uazzal az IP-vel kapcsolódsz vissza amivel leszakadtál előzőleg? Szal ha új IP-t kapsz akkor tuti eléred a külvilágot? -
cila1
aktív tag
válasz
Frenky89 #12454 üzenetére
Az álandó szakadozás annak a jele,hogy rossz a margin értéked tehát lehet,hogy ázik a kábel vagy messze vagy a központól.A bekötése a következő.
Van a bejövő érpár az belemegy az adsl szűrő line csatijába,onnan választod le a telefont illetve a modemet.Ha nem így van akkor is szakadozhatsz.Tehát a bejövő érpárat nem a szűrőbe viszed egyből hanem rögtön a telefonba és onnan viszed a szűrőbe akkor már szakadozól.Felemelik a telefont és megszakad a net.De szerintem inkább a telefokábel minőségével van gond.Mit mond az invitel?Lehet,hogy a szűrőd rossz.
-
-
proof88
addikt
válasz
Frenky89 #12248 üzenetére
nem, mert ami a 4. kanyarban volt az sztem rajtgyaknál volt nem?
én arról beszélek ami a 2. szektor mérőpontja után történt
De mondom nem emlékszem már meg most fáradt is vagyok visszanézni, nem is tudom mi történt, de szólj ha én voltam a buzigyerek
Ákoska: Logitech Driving Force Pro vagy Logitech Driving Force GT ... de aki nem ismeri a dfp meg dfgt rövidítéseket az szomorú ...
De ott van a kormány kalauz mé nem olvasod. -
proof88
addikt
válasz
Frenky89 #12187 üzenetére
nem tom azt nem néztem, de nem is akarom hogy emelkedjen a hasmagasság ... itt malajban nagyon alacsony 3rd springet használok, egészen konkrétan elöl nincs, hátul meg olyan 20-30 körül van ... 3rd springset csak akkor emelném, ha 100as rugókat használnék és már zavaróan csúszna a kocsi hasa az aszfalton
Én azt a 33.3 körüli időt 130-130-as rugókkal értem el, 32-40-es szárnyakkal. Így elég jónak érzem az autót magamhoz a 2. és 3. szektorokban, az 1. szektor pedig az 1. kanyarkombináción múlik, ha nagyon jól csinálom, sikerül nagyon jó első szektort mennem, de általában kis apró helytelenséget csinálok ott és máris odaveszett 2-3 tized.
Ausztráliában nem éreztem, hogy hiányozna a bal lábas fékezés, de itt az 1. kanyarban nagyon érzem, mert dobálom jobbra-balra a jobb lábam a fék meg a gáz felett, nagyon együtt kéne kezelni őket ott.
De a 2. szektor rettentően tempós, abban a gyors S-kombinációban ha minden okés akkor konstans >260-as sebességem van, de ha ott elnéz valamit az ember akkor a pálya megbüntet.
Meg is néztem, a nagy sebességnek hála elég alacsonyan van az S-ben a kocsi alja, én elképesztő tapadást érzek ott, meg is néztem, hát bizony alulról szagolja az 5G-t ott minden.
De tegnap kitaláltam hogy a BMW-nek extrém performanciát kell nyújtania ezen a pályán, ezért rögtön beraktam a 200-as rugókat, hogy megnézzem mennyire emelkedik a hasmagasság és mondom meglepődtem, alig emelkedett. Ez azért jó, mert akkor kb ez még így is maradhat, egyébként csökkenteni kéne, mivel mást nem nagyon lehet, hiszen minden más minimumon van: gátlók, 3. rugók, ... Persze nem biztos hogy így marad, egyelőre csak tesztelgetésre nézem ezeket a kemény rugókat, mert ugyebár ilyen extrém gyors kanyarokhoz, főleg ha hirtelen irányváltás van benne, mint az S-ben, a kemény rugók jobbak elvileg. És úgy érzem, jobbak is voltak, csak már iszonyat fáradt voltam éjszaka úgyhogy hagytam a fenébe legközelebbre. Egyébként az S-ben a hirtelen irányváltást meg lehet csinálni "finom" irányváltásként is, ha tudatosan úgy csinálja az ember, és akkor elkerülhető a lágy rugók okozta ling-lengése a kasztninak ami befoshatja az autót a falba.
Csak ugye FS08ban ilyenkor már mindenképp emelkedett a hasmagasság, bajban is lennék, mivel egy csomó üres hely lenne a kocsi alatt, nem lenne elég aero-tapadásom.De majd még jobban megnézem ha ott tartok, a telemetriát összehasonlítva hogy tényleg ugyanaz-e a hasmagasság, mert lehet hogy 1-2 helyen máshogy alakul. Bár akkor sem értem a dolgot, gondolj bele, 2x keményebb rugókat raktam be és ennyire nem változna a helyzet?
-
Szabesz
őstag
válasz
Frenky89 #11830 üzenetére
Természetesen a régi oldalon még kinn van, hogy ki mennyivel járult eddig hozzá, ott van mellette a maradék. Neked 4703-304=4399,- maradékod van. Mindenki ahhoz képest számolhat (cila: 72, woody: 399, ervin. 672, Stirlitz: 249, JColee: 72, rESET: 742, Speedg: 372). Én aktiválok majd mindenkit (ez a nevezési díj móka kis elrettentés céljából került bevezetésre, ne legyenek megint kis kamikaze "schumachervagyok" jelöltek)
Minden nyílván lesz tartva, fenn a honlapon, hasonlóan ahogy eddig is számoltam. Következő félévben, vagy az idény végén igény szerint a maradékot visszautalom, vagy ami jólesik
A nevezési díjba bele lett kalkulálva a térhely és a domain, és 13 jelentkezővel számoltam
Szerver egy évre 51000,-, tárhely+domain: 12375,-; így hat hónapra 51000/12/13 + 12375/12/13 = 2437,5 ~ 2500,-
Ha többen leszünk (remélem kevesebben nem), akkor nyílván a végén több marad majd mindenkinél.ps: cila: nem fogok elszaladni senki pénzével
-
proof88
addikt
válasz
Frenky89 #11830 üzenetére
Az a helyzet, hogy azt beszéltük meg Szabesszel, hogy senkit nem aktiválunk addig, amíg nem érkezett meg a pénz a számlájára, mert csak akkor fogadható el a nevezése. Én meg nem akarlak aktiválni, akkor sem ha tudom hogy megbízható vagy, mert így egyeztünk meg Szabesszel és nem akarom hogy megint leb***** engem hogy már megint mit csinálok.
-
proof88
addikt
válasz
Frenky89 #11830 üzenetére
hát igen, sajna én sem látom értelmét a dolognak a kis sebesség miatt, meg nem tudom mikor lenne szükség több tapadásra, de ha egy hosszú lejtőn lefelé kell gurulni akkor ott van esély felgyorsulni jó nagyra, ott már lehet érezhető lenne a változás ahogy manőverezni kéne... de az ötlet sztem jó
a biciklis sebességrekord asszem vmi 240 kmh körül van, de ott egyrészt teljesen másfajta áttételezése volt a hajtásnak, másrészt furgon mögött haladt közvetlenül a bicikli, hogy kb nulla legyen a légellenállás, na olyankor meg nem sok értelme van bármiféle aero-csomagnak
mondjuk valamennyi levegő akkor is van szal lehet használna valamit, de nem hiszem ...
amúgy lehet keverem valamivel és csak 160 kmh volt a max ...
-
zodo
nagyúr
válasz
Frenky89 #11786 üzenetére
Opera 10.60
Ezt, te le tudod tölteni? -
proof88
addikt
válasz
Frenky89 #11690 üzenetére
nekem vehicledata.spt-ben van mindig az utolsó telemetriám, ha el akarom tenni akkor átnevezem. Nincs is Laps könyvtáram. Magától ez nem csinál nekem semmit. Honnan szedted ezt a telemetria programot? Mert ez volt F1C-hez is anno. RFT09-ben is benne van, és ott van Laps könyvtár.
-
proof88
addikt
válasz
Frenky89 #11688 üzenetére
Két különböző telemetria programról van szó. És az enyém nem tudja megnyitni azokat a fájlokat, amiket feltöltöttél. Ezért gondolom, hogy te a másik fajta programot használod. Egyébként is, vehicledata.spt-be megy a telemetria nálad is, akkor hogy is lesz abból .lap kiterjesztésű fájl?
Ezt magyarázd el nekem.
-
Frenky89
addikt
-
proof88
addikt
válasz
Frenky89 #11683 üzenetére
Na asszem egy kis beszélgetésre van szükségünk.
Egyáltalán, hogy jön létre nálad ilyen .lap fájl?!Nálam .spt fájlok jönnek létre, amiket az f1_telemetry.exe-vel tudok megnyitni. Ez a telemetria program nincs benne alapból rFactorban, külön kell felrakni hozzá. Próbáltam átnevezni amiket küldtél .spt-re, de akkor hibával hasalt meg a program, nem tudtam megnyitni őket.
RFT09 rakott fel magával egy DataAnalysis.exe-t, az nyit meg ilyen .lap fájlokat. Nem használom ezt a programot, csak most kipróbáltam és ezzel sikerült megnyitni amiket küldtél. Te ezt használod?
A DataAnalysis.exe nem egyenlő az f1_telemetry.exe-vel.
Új hozzászólás Aktív témák
- Yettel topik
- Apple MacBook
- Bambu Lab 3D nyomtatók
- Szevam: Mennyire tipik Z-gen viselkedés? Tipizálható-e egyáltalán?
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- AMD Navi Radeon™ RX 6xxx sorozat
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Formula-1
- World of Tanks - MMO
- További aktív témák...
- Fanatec szett
- Juniper SRX300 tűzfal / router friss firmware-rel!
- iPhone 16 128GB récezöld iStyle számla! 3 hónapos! Akku 100%! 2028 február 28-ig Apple garancia!
- ThinkPad X1 Carbon 6th Gen i7 / 16GB / FHD / US bill. Windows 11 Pro
- ÚJ ASUS B650 RYZEN 5 9600X GAMER ERŐMŰ PC 32Gb DDR5 1.0TB SSD ÚJ ASUS TUF RTX 3080 10Gb DDR6 2ÉV GAR
- Lenovo ThinkPad dokkolók: USB-C 40A9/ 40AY/ 40AS/ Thunderbolt 3 40AC/ Hybrid USB-C DisplayLink 40AF
- Csere-Beszámítás! Olcsó Gamer laptop! MSI Cyborg 15 . I5 12450H / RTX 4050/ 16GB DDR5
- Törött, Hibás iPhone felvásárlás!!
- Gombászkönyvek egyben
- BESZÁMÍTÁS! Intel Core i9 9900K 8 mag 16 szál processzor garanciával hibátlan működéssel
Állásajánlatok
Cég: Liszt Ferenc Zeneművészeti Egyetem
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest