Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • opr

    nagyúr

    válasz #81999360 #12174 üzenetére

    Egyedul nem fog menni, csak ha csak vasarolt asseteket hasznalsz, kulonben felejtsd el.
    Amugy C# (Unity), C++ (Unreal Engine) a legelterjedtebb nyelvek/megoldasok.
    Nagyon jo mindketto, bar masra. Az en tapasztalatom alapjan a Unity jobb proof of concept-re, gyorsabban lehet vele koncepciokat osszedobalni gyorsan, hogy lasd, mukodik-e, amit kitalaltal, az Unreal Engine viszont komolyabb olyan szempontbol, hogy sokkal tobb dolgot tudsz benne baszkuralni/finomhangolni.

    Mindket engine-nek van nagyon fasza asset-boltja, ahol vannak modellek, hangok, animaciok ingyer vagy nevetsegesen olcson zsakszamra (pl szinte az egesz pugb csak ilyenekbol all).

    Ha ezzel a szinttel nem elegszel meg, akkor bizony csapat kell. Minimum egy rajzolos muvesz concept art-ra, egy 3d modellezo, egy animator, egy photoshop-magus, egy iro (ha akarsz storyt), plusz a programozo. Emellett nem art valaki, aki tisztaban van olyanokkal, mint hogy megis, hogyan keszul egy jatek, van mar neki kesz projektje/referenciaja, hovatovabb iranyitott mar csapatot, stb...

    Nem akarlak elkedvetleniteni, de a jatekfejlesztes 2d platformer szint felett az egyik legkomolyabb, legnehezebb, legkomplexebb resze a programozasnak.

    Kezdesnek en ajanlom, hogy vegyel meg egy 10 euros Udemy kurzust, aztan hajra! :K

Új hozzászólás Aktív témák