Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • V/

    Topikgazda

    válasz raziel01 #48724 üzenetére

    A PayPal azt adta meg hogy küldje vissza, miután ő már megegyezett az eladóval arról hogy lényegében cserélve lesz.
    Mivel az eladó a visszaküldést nem akarja fizetni, akkor az jön amit az előbb írtam hogy visszaküldi a saját költségén számlával igazoltan.
    Ha elindult a csomag csak akkor lesz olyan a szituáció hogy kényszeríthető lesz az eladó ennek kifizetésére, vagy a PayPal fizeti ki, de amíg itt van Magyarországon a csomag semmiféle vásárlói védelem nem éled fel. Ezt próbálom elmagyarázni.

    4. lépés: Amennyiben a PayPal postázásra kéri fel, időben tegyen eleget a kérésnek, ha „Jelentősen eltér a leírtaktól” reklamációt nyújt be. A PayPal előírhatja Önnek, hogy saját költségén küldje vissza a tételt az eladónak, a PayPalnek vagy egy harmadik félnek (a visszaküldés címzettjét a PayPal határozza meg), és továbbítsa a PayPalnek a kézbesítés igazolását.
    5. lépés: A végső döntést a PayPal hozza meg (ideértve a vita vagy a reklamáció automatikus lezárását is) a saját belátása szerint, a feljebb megállapított jogosultsági követelmények, az online vitarendezési eljárás közben felmerülő bármely további információ vagy bármely, a PayPal által relevánsnak és a körülmények tükrében megfelelőnek ítélt információ alapján.

    Ez alapján megtérülhet a visszaküldés díja is, főleg akkor ha más lett küldve, nem az ami ki lett fizetve.
    Az hogy a mexikói eladó nem biztos hogy talál olyan céget amelytől ő megrendelheti az itteni csomagfelvételt az elképzelhető, így csak egy lehetőség marad a visszaküldésre.

Új hozzászólás Aktív témák